kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ένα Καλοκαιρινό βράδυ



Έχει σταλεί από τον Αλέξανδρο


Ένα τυχαίο περιστατικό το περασμένο καλοκαίρι έπαιξε καθοριστικό ρόλο για την ζωή μου και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Ήταν μέσα Ιουλίου και εργαζόμουν στην Βάρκιζα. Όταν σχόλασα από την δουλειά μου πήρα τον παραλιακό δρόμο για την Αθήνα. Έκανε φοβερή ζέστη και είπα να κάνω μια βουτιά για λίγη δροσιά.
Σταμάτησα λίγο μετά την Βάρκιζα και κατηφόρισα προς την θάλασσα φορώντας μόνο το μαγιό μου.
Βούτηξα για περίπου δέκα λεπτά. Η θάλασσα Ήταν αρκετά κρύα. Βγήκα έστρωσα την πετσέτα μου και μετά ξάπλωσα μπρούμυτα χωρίς να φαντάζομαι τι θα ακολουθούσε μετά από λίγο…

Δεν είχε πολύ κόσμο και οι περισσότεροι ήταν σχεδόν γυμνοί. Λίγα μέτρα πιο πέρα ήταν ξαπλωμένοι δυο γυμνοί άντρες μάλιστα ο ένας που ήταν εύσωμος ανάσκελα με τα πόδια μισολυγισμένα και χωρίς να το θέλω είδα να κρέμονται ανάμεσα τους δυο μεγάλα αρχίδια και μια πεσμένη αλλά αρκετά μεγάλη ψωλή που ήταν μεγαλύτερη από την δική μου όταν είναι καυλωμένη.
Δεν ξέρω πως αλλά ένιωσα το καυλάκι μου να φουσκώνει και διάφορες σκέψεις που μέχρι τώρα θεωρούσα “ανώμαλες” να σφηνώνονται στο μυαλό μου. Όμως την χαριστική βολή την πήρα όταν μετά από λίγο ο φίλος του πιο μικρόσωμος και με μικρά γεννητικά όργανα άρχισε να χαϊδεύει τα αρχίδια του ψωλαρά.
Έβλεπα πρώτη φορά στην ζωή μου τέτοιο θέαμα και ενώ ήμουν πολύ μετρημένος σεξουαλικά και αντίθετος με τέτοια ένιωσα τον εαυτό μου να καυλώνει παράξενα και πρωτόγνωρα.
Προσπάθησα να μην κοιτάζω αλλά μάταια. Το καυλί μου είχε σηκωθεί και μου ερχότανε να το παίξω αλλά αντιστεκόμουν ακόμα. Όταν όμως σε λίγο είδα τον μικρόσωμο άντρα να ξαπλώνει σε στάση 69 πάνω στον άλλον και αυτό που ακολούθησε… δεν άντεξα ανασηκώθηκα λίγο έβγαλα το καυλί μου από το μπατζάκι του μαγιό μου και άρχισα να το χαϊδεύω.
Απορροφημένος δεν πήρα είδηση κάποιον που στεκόταν πίσω μου γυμνός και έκανε το ίδιο με εμένα. Ήμουν τόσο καυλωμένος που ασυναίσθητα είχα τουρλώσει τον κώλο μου και μαλακιζόμουν και το άλλο χέρι μου τράβαγε στην άκρη το μαγιό μου και άθελα μου του έδωσα θέαμα την κωλοτρυπίδα μου.
Πρέπει να φαντάστηκε πως εγώ τον είχα δει και το έκανα επίτηδες γιατί ήθελα πούτσο, γιατί γονάτισε άπλωσε το χέρι του και το πέρασε απαλά πάνω από τα αρχίδια και τον σφικτήρα μου.
Ξαφνιάστηκα και κοίταξα πίσω μου.
Τι κάνεις άνθρωπέ μου;» του είπα.
Συγνώμη φίλε. Νόμιζα ότι…
Ήταν σχεδόν ικετευτικός και γεμάτος απορία.
Ξέρεις εδώ έρχονται άντρες που…
Δεν ξέρω αλλά ηρέμισα με την έκφραση του. Ήταν περίπου στην δική μου κατατομή και ηλικία γύρω στα πενήντα, αρκετά αρρενωπός πιο ψηλός από εμένα, και λίγο πιο δεμένος.
Εντάξει φίλε. Μάλλον δεν φταις εσύ. Δεν το περίμενα και ξαφνιάστηκα… κάτι είχα ακούσει γι’ αυτό το μέρος αλλά… του είπα.
Κοίταξα ανάμεσα στα πόδια του. Η πούτσα του είχε ζαρώσει όπως και η δική μου αλλά ήταν λίγο μεγαλύτερη, κρεμασμένη ανάμεσα σε δυο υπέροχα αρχίδια αρκετά μεγάλα.
Καύλωσα πάλι. Αναρωτιόμουν τι έπαθα σήμερα. Παντρεμένος “ανωμάλεψα” στα 51 μου και όμως ήθελα να του πιάσω τον πούτσο.
Ξέρεις… Δεν είμαι πούστης αλλά το άγγιγμα σου με καύλωσε, περισσότερο από το θέαμα που έβλεπα. Θα ήθελα να το ξανανιώσω…, του είπα.
Το βλέμμα του άστραψε.
Με λένε Κώστα». Μου είπε και άπλωσε το χέρι του.
Το έπιασα θερμά. Ηλεκτρίστηκα…
Βασίλης», του είπα.
Έχω σπίτι εδώ κοντά. Πάμε αν θέλεις…, μου είπε.
Τον ακολούθησα. Ήταν ένα μικρό διαμέρισμα ρετιρέ χωρίς σπίτια τριγύρω, με αρκετά μεγάλο μπαλκόνι, αθέατο από ενοχλητικούς.
Βάλε να πιεις κάτι μέχρι να κάνω ένα ντους… εκτός αν προτιμάς να το κάνουμε μαζί… μου είπε.
Ανατρίχιασα γλυκά.
Γιατί όχι;» είπα. «Εξάλλου…
Μπήκαμε μαζί στο μπάνιο. Ήταν υπέροχα. Αρχίσαμε να τρίβουμε ο ένας τον άλλον και βρήκα την ευκαιρία να του πιάσω την ψωλή που ήταν ήδη καυλωμένη, περίπου 15 εκ. στο μήκος αλλά αρκετά λεπτή. Και εγώ όμως δεν πήγαινα πίσω. Το καυλάκι μου 12 εκ. πήγαινε να σπάσει.
Μου το έπιασε και αυτός, με έφερε κοντά του και έχωσε το χέρι του ανάμεσα στα κωλομέρια μου. Ανατρίχιασα ηδονικά.
Δεν έχω ξαναβρεθεί έτσι με άντρα… του είπα. «Δεν έχω γαμηθεί…
Σκουπιστήκαμε και πήγαμε στο κρεβάτι.
Θέλεις να κάνουμε αυτό που είδαμε στην παραλία;» με ρώτησε.
Χωρίς να σκεφτώ τίποτα ανέβηκα από πάνω του σε στάση 69. Του έπαιξα τον πούτσο και τον πήρα στο στόμα. Ήμουν άτσαλος και πρέπει να τον πόνεσα. Αυτός χάιδευε τα αρχίδια μου και τον σφιγκτήρα μου. Τρελάθηκα από την πρωτόγνωρη καύλα! Δεν άντεξα και έχυσα αμέσως. Το ίδιο και αυτός μέσα στο στόμα μου.
Τα κατάπια σχεδόν όλα. Ήταν υπέροχα. Μετά από αρκετή ώρα είμαστε πάλι καυλωμένοι. Μου πήρε και αυτός πίπα ενώ του έπαιζα την πούτσα και χύσαμε ξανά. Αυτό κράτησε μέχρι αργά το βράδυ.
Ήταν μια γλυκιά εμπειρία που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά. Από τότε έχουμε βρεθεί και άλλες δύο φορές το ίδιο ηδονικές, αλλά χωρίς να έχουμε ολοκληρωμένο έρωτα. Τώρα τελευταία τον ψάχνω αλλά δεν τον βρίσκω.
Εγώ όμως θέλω μα ξαναζήσω αυτές τις υπέροχες στιγμές. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου