kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ

Από τον Θάνο


Είμαι ο Θάνος 30 χρονών απο επαρχιακή πόλη.. Η ιστορία που θα σας διηγηθώ είναι πέρα για πέρα αληθινή καθώς και τα ονόματα.. Όλα ξεκίνησαν στην ηλικία των 16.. Απο μικρός όταν έβλεπα στις παραλίες γυμνά σώματα παιδιών με έτρωγε να δώ και το υπόλοιπο περιεχόμενο που διαγράφονταν στο μαγιό .. Πάντα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο παιδί της ηλικίας μου αλλά δεν μπορούσα γιατί φοβόμουν τη μικρή κοινωνία που ζούσα...Τυχαία μια μέρα μαθαίνω ότι υπήρχαν σχολεία όπου φοιτούσαν μόνο αγόρια ... Πονηρά σκεπτόμενος και αφού έψαχνα οτιδήποτε αφορμή για να ξεφύγω απο το περιβάλλον που ζούσα αποφάσισα τελειώνοντας το Γυμνάσιο να πάω σε τέτοιο Λύκειο.. Οι γονείς μου με χίλια παρακάλια τελικά με άφησαν ...Εκείνο το καλοκαίρι μου φάνηκε ατελείωτο.. Δεν έβλεπα την ώρα να φύγω απο το σπίτι μου ..

Επιτέλους ήρθε ο πολυπόθητος Σεπτέμβριος.. Μου φτιάξανε βαλίτσες , είχα μάθει να βάζω και μπουγάδα καθώς το Λύκειο διέθετε και Οικοτροφείο , και έφυγα μαζί με τον πατέρα μου για να με πάει και να με γράψει..
Η αγωνία μου για το τι θα έβλεπα εκεί που πήγαινα είχε χτυπήσει κόκκινο.. Δεν με ένοιαζε το ότι η σχολή δεν ήταν σε κάποια μεγάλη πόλη.. Ούτως η άλλως για μένα ήταν το πρώτο ταξίδι μακριά απο το σπίτι μου.. Αφού φτάσαμε είδα πάρα πολλά παιδιά στην ίδια κατάσταση με μένα .. Σκεπτικοί , αμήχανοι ,ντροπαλοί... Δειλά δειλά ξεκίνησα να κάνω τις πρώτες γνωριμίες .. Ξανθά μελαχρινά παιδιά με τέλειες αναλογίες ,σαν μοντέλα.. Μετά την εγγραφή μας οι γονείς έφυγαν και εμάς μας οδήγησαν στους θαλάμους να τακτοποιήσουμε τα πράγματα μας ..Το σχολείο θα ξεκινούσε μετά απο 1 εβδομάδα ,οπότε είχαμε μπροστά μας καιρό να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες διαβίωσης της σχολής καθώς και να εξερευνήσουμε τα στέκια της πόλης...
    Οι θάλαμοι είχαν διπλά κρεββάτια όπως ακριβώς στον στρατό και ήταν χωρητικότητας 4 ατόμων .. Εμένα με έβαλαν με τον Γιάννη,τον Νίκο  και τον Μάκη...
Ο Μάκης -ο οποίος πήρε την παρθενιά μου- ήταν πιο ψηλός απο μένα , ξανθός και πολύ χαρούμενο παιδί .. Χαιρόσουν να κάνεις παρέα μαζί του.. Μου ζήτησε πολύ ευγενικά να κοιμηθεί στο κάτω κρεβάτι και έτσι εγώ έπιασα το πάνω..
Φυσικά από την πρώτη μέρα ξεκινήσαμε να κάνουμε παρέα ... Γίναμε κολλητοί ... Ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο..
Τα πρώτα βράδυα που πέφταμε να κοιμηθούμε δεν μας κόλλαγε ύπνος και έτσι λέγαμε ιστορίες απο τα μέρη μας για να περάσει η ώρα.. Κάποια βράδυα καταλαβαινα το κρεβάτι να κουνιέται και γυρνώντας το κεφάλι μου προς τα κάτω έβλεπα τον Μάκη να χαιδεύεται ....
" επ, τι κάνεις εκεί;" του λέω...
" Με καύλωσε το μωρό μου," μου λέει και μου δείχνει την φωτογραφία μιας κοπέλας απο τα μέρη του ,της Σούλας, ολόγυμνη.. Καύλωσα και εγώ με το που την είδα και του λέω ότι αφού τα μοιραζόμασττε όλα θα χύσω κι εγώ για πάρτη της..
    Έφτασε και ο Δεκέμβριος .. Τσουχτερό κρύο ,χιόνια, παγώσαν οι σωλήνες του καλοριφέρ αποκλεισμένοι για πολύ καιρό .. Σταματήσαν τα μαθήματα .. Πολλά παιδιά κρυολόγησαν και τα μετέφεραν στο νοσοκομείο...Αφού λιγοστέψαμε μας πρότεινε ο διευθυντής να κοιμηθούμε όλοι στα κάτω κρεββατια και να τα ενώσουμε για να ζεστενόμαστε ...
    Πράγματι τραβήξαμε τα κρεββάτια και χωθήκαμε στα σκεπάσματα και τριβόμασταν με τον Μάκη για να ζεσταθούμε.. Του λέω γελωντας ότι τώρα δεν τον βόλευε να τραβήξει μαλακία για την κοπέλα του και τότε μου πιάνει το χέρι και το ακουμπάει πάνω στο καυλί του.. Θα μου τον παίξεις εσύ για μένα μου λεει..Και ξεκίνησε να μου κουνάει το χέρι μου πάνω κάτω στο πούτσο του.. Τέτοιο καυλί μόνο σε κάτι τσόντες είχα δεί.. Μακρύ λεπτό με τεντωμένες φλέβες έτοιμες να σπάσουν.. Καλύτερα να το σαλιώσουμε λίγο μου λέει και μου προτέινει αφού δεν μας έβλεπε κανείς να του κάνω πίπα.. Τι είναι αυτό του λέω.. Να, ανοίγεις το στόμα σου και βάζεις το καυλί μου μέσα σου και αντί να το κουνάς με το χέρι σου το κάνεις με το στόμα σου... Ταυτόχρονα γλείφεις με τη γλώσσα σου το πουτσοκέφαλο , μου λέει .. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει του λέω.. Δεν ξέρω.. Φοβάμαι... Μου λέει δεν δίνεις εξετάσεις ,κάντο και αν δεν σου αρέσει σταματάς..
Πράγματι αφού του κατέβασα το κόκκινο σορτς που φορούσε και το μποξεράκι του ξεκίνησα σιγά σιγά να τον γλείφω.. Ένιωσα την πουτσάρα του στο στόμα μου να μεγαλώνει κι άλλο και αυτός να μου λέει μπράβο καλά το κάνεις μωρό μου και τι καύλα που του δίνω.. Ο πούτσος μου είχε τεντωθεί και ξαφνικά ένιωσα να χυνω χωρίς καν να τον παίξω..Βγάζω απο το στόμα το καυλί του και του λέω ότι έχυσα .. Ο Μάκης μου είπε ότι επειδή μου άρεσε το τσιμπούκι για αυτό έχυσα απο καύλα.. Συνέχισε με το χέρι σου μου λέει το παίξιμο μέχρι να χύσω... Σε λίγο ένιωσα το καυτό σπέρμα του να πασαλείβει το χέρι μου...Αυτή ήταν σπέσιαλ μαλακία μου λέει και ότι έκανα καλύτερη πίπα απο τη Σούλα.. Θα το ξανακάνουμε αν θες μου λέει και του λέω και εγώ ναι κάποια άλλη φορά .. Σηκωθήκαμε και πήγαμε να ξεπλύνουμε τα χέρια μας απο τα χύσια ... 
Την άλλη μέρα Σάββατο άνοιξε ο δρόμος και πολλά παιδιά φύγανε .. Με ρωτάει ο Μάκης αν θα έφευγα κι εγώ .. Του λέω όχι βαριέμαι το ταξίδι και μου κλείνει το μάτι .. Ωραία μου λέει, έχω σχέδιο για το βράδυ.. Το μεσημέρι στη τραπεζαρία διαπιστώσαμε ότι είχαμε μείνει οι 2 μας ... Όλο χαρά μόλις φάγαμε πήγαμε στους θαλάμους και ετοιμαστήκαμε για να κάνουμε μπάνιο .. Κλειδώσαμε την κεντρική είσοδο και πήγαμε στα ντουζ.. Ο Μάκης μου πρότεινε να κάνουμε μαζί μπάνιο και εγώ δέχτηκα... Αφήσαμε τα ρούχα μας στο θάλαμο, βάλαμε τα μπουρνόυζια και πήγαμε στο μπάνιο.. Μπήκαμε ,γδυθύκαμε και τότε παρατήρησα αυτή την ψωλάρα του Μάκη.. Η δική μου ήταν η μισή μπροστά στη δική του...  Μπήκαμε κάτω απο το ζεστό νερό και αρχίσαμε να σαπουνιζόμαστε .Ξαφνικά νιώθω ότι του έπεσε το σαπούνι και μου λέει σηκωσε το.. Σκύβω να το πάρω και νιώθω το δάχτυλό του να εισβάλλει με μπόλικη σαπουνάδα στην τρύπα μου.. Πονάω του λέω αλλά αυτός συνέχισε .. ΜΜΜ μαρέσει του λέω μη σταματάς αλλά αν μπορείς μη με πονάς.. Εντάξει καυλιάρη μου λέει ...Σήκω επάνω μου λέει ...Σηκώθηκα και του έπιασα την πούτσα και την έσφιξα στο χέρι μου .. Πλησίασε το πρόσωπο μου και ενώσαμε τα χείλη μας.. Ήταν πρώτη φορά που φιλούσα κάποιον στο στόμα .. Μετά έσκυψα και αφού του έριξα μια ματιά πήρα το καυλί στο στόμα μου ... Πότε έγλειφα το καυλί του και πότε τις τριχωτές του μπάλες .. Μετά απο λίγο μου σπρώχνει το κεφάλι πέρα και νιώθω να εκτοξεύται πάνω μου ένας πίδακας απο σπέρμα .. Έπιασε τον πούτσο του και τον έτριβε στα αυτιά μου και στο πρόσωπο μου.. Μετά με ξέπλυνε φορέσαμε τα μπουρνούζια και επιστρέψαμε στο θάλαμο .. Καθίσαμε στο κρεββάτι και μου λέει .. Αντέχω ένα γύρο ακόμα .. Του λέω δεν θες να κοιμηθούμε , να βγούμε αργότερα για καφέ και το βράδυ ότι θες.. ΜΟυ λέει ότι θέλω;; Ναι του λέω και σκεφτόμουνα τι με περίμενε το βράδυ .. Κοιμηθήκαμε αγκαλιά ,του γύρισα την πλάτη και αυτός ακούμπησε τον πούτσο του ανάμεσα στα κωλομάγουλα μου.. Ξυπνήσαμε κανα 2ωρο αργότερα ντυθήκαμε και αστειευόμενοι και πειράζοντας ο ενας τον άλλο πήγαμε για καφέ.. Πειράξαμε κάποιες φοιτήτριες στον δρόμο γυρνώντας οι οποίες μας παρακαλούσαν να περάσουμε τη βραδιά μαζί τους αλλά εμείς είχαμε σχέδια για πάρτη μας .. Φτάσαμε στο θάλαμο και ξεκίνησα να γδύνομαι όταν άκουσα τον Μάκη να μου θυμίζει την μεσημεριανή μου υπόσχεση.. Αντέχεις: του λέω και αυτός γελώντας μου ζήτησε να του έχω εμπιστσύνη σε ότι μου κάνει.. Να τον αφήσω να μου κάνει ότι ήθελε.. Πολύ το θέλω του λέω..
    Έλα και κάνε αυτό που ξέρεις καλύτερα μου λέει και πετάει έξω την πούτσα του .. Τον ρωτάω δεν πέφτει ποτέ αυτό το εργαλείο και μου λέει για πάρτη σου είναι πάντα σηκωμένο... Με έβαλε να ξαπλώσω και ήρθε απο την πίσω πλευρά του κρεβατιού ,και αυτός με το χέρι του μου σήκωσε τα πόδια και μου ανοιγε τον κώλο μου με το δάχτυλο του σαλιωμένο.. Εγώ έγλειφα το καυλίτου σε όλο το μήκος  του και πιπίλαγα το ροδαλο κεφάλι  που είχε γίνει σαν μανιτάρι .. Μετά μου λέει θάνο είμαι ο πρώτος σου έτσι;; Ναι του λέω ... Θέλω να σου πάρω την παρθενιά μου λέει .. Και πολύ άργησες του λέω γελώντας.. Με έβαλε να γυρίσω στα 4 και αφού μου άνοιξε τα πόδια ήρθε πίσω μου.. Απο τώρα και όσο θα είμαστε μαζί θα είμαι ο γαμιάς σου μου λεει και νώθω το πουτσοκέφαλο να ανοίγει την παρθένα τρύπα μου.. Ένιωσα κάτι υγρό να βγαίνει και να με τσούζει και του λέω έχυσες ..;; Μου λέει όχι ακόμα και τον βγάζει έξω.. Κοιτάει και μου λέει , Πράγματι είμαι ο πρώτος σου.. Αίμα βγήκε.. Του λέω εντάξει γαμιά μου.. Βάλτο πάλι μέσα γιατί μου αρέσει .. Αυτή τη φορά τον κάρφωσε με τη μία και βόγκηξα .. Ο Μάκης ξεκίνησε και με γάμαγε χωρίς να σταματάει... Ένιωθα τα αρχίδια του να χτυπάνε στα μπούτια μου και τον Μάκη να με ρωτάει άν μου αρέσει .. Ναι του λέω μη σταματάς .. Γάμα με .. Κάνε με δικιά σου.. Σιγά μη σταματήσω μου λέει .. Όταν κουραστείς μου λέει πές μου να αλλάξουμε στάση..
Τελικά δεν πρόλαβα να του πώ να αλλάξουμε στάση ..Χύνω μου λέει μέσα σου καριόλη, πουστράκο .. Νιώθω το σπέρμα του να με καίει και να γεμίζει την τρύπα μου καθώς έβγαζε την πούτσα του... Πήγαινε σκουπίσου μου λέει και ξαναέλα ... Τρέχοντας πάω στο μπάνιο χαλαάω κάμποσο χαρτί υγείας και αφού έβγαλα όσο μπορούσα επέστρεψα .. Γυρνώντας στο θάλαμο βλέπω τον Μάκη να έχει κατεβάσει ένα στρώμα χωρις σκεπάσματα στο πάτωμα και να έχει ξαπλώσει ανάσκελα με το κοντάρι του έτοιμο για δράση.. Έλα και κάτσε πάνω μου λέει .. Άνοιξα τα πόδια μου και καθόμουνα κατεβαίνοντας πολύ σιγά .. Έσκυψα μπροστά όταν μπήκε σχεδόν όλο μέσα και ένιωσα ότι άνοιξε η τρύπα μου πιο πολύ.. Ξεκίνησα και κούαναγα τη λεκάνη μου μπρος πίσω.. Μου χούφτωσε τα κωλομάγουλα και με έσπρωχνε για να βρώ τον ρυθμό ... Το πέος μου τριβόνταν πάνω στην κοιλιά του και πρίν χύσει αυτός έχυσα ...Αυτός γελώντας μου λέει ότι πρώτη φορά του συμβαίνει να γαμαει κάποιον και να χύνει απο την ηδονή .. Τώρα όμως μου λέει θα είμαι μόνο δικός σου ... Αφού τελείωσε μέσα μου άλλη μια φορά με σήκωσε και πήγαμε στο μπάνιο και μου καθάρισε τον κώλο απο τα χύσια του...
Απο τότε και για 3 χρόνια όποτε είχαμε ευκαιρία γαμηθήκαμε πολλές φορές πότε στο μπάνιο ,πότε στα μαγειρεία  και 2 φορές στην 5ήμερη ... Τελειώσαμε το Λύκειο και χαθήκαμε .. Όταν τον αναζήτησα μετά απο καιρό είχε παντρευτεί με τη Σούλα έμαθα .. Ήταν ο καλύτερος μου φίλος και γκόμενος .. Πάντα τον σκέφτομαι ...Ποτέ ξανά δεν ένιωσα με άλλον όπως με τον Μάκη..
    Συγνώμη άν σας κούρασα... Φιλικά Θάνος..

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια η ιστορια σου φιλαρακι...... Εμανα η πρωτη μου φορα ηταν στα 14 μου με τον ξαδερφο μου 2 χρονια μεγαλυτερο μου...... Σημερα .....15 χρονια μετα.....ειναι ο μονος που με γαμησε και με γαμαει ακομα...... Ειμαι ερωτευμενος μαζι του......με την πουτσα του.....με τον τροπο που με γαμαει....με ολα του....!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερός είσαι που τον έχεις ακόμη ... Ενώ εγώ ;;; Έμεινα με τις αναμνήσεις ... Καλά να περνάτε φίλε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια ιστορια φιλε μου.Εμενα η πρωτη μου φορα ηταν 15 με τον ξαδερφο μου κι ειναι ο μονος που με εχει γαμησει και το κανουμε καθε μερα ειναι απιστευτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. PaRAdise ταιριαζουμε εμεις οι δυο.... Και εμενα στα 14 μου με γαμησε πρωτη φορα ο ξαδερφος μου....και με γαμαει μεχρι σημερα 17 χρονια απο την πρωτη μας φορα....βεβαια οχι καθε μερα γιατι δεν αντεχω την πουτσα του....ειναι χοντρη και μεγαλη και υποφερω μεχρι να μου την χωσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή