kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Δυο χρόνια ξεπαρθενιασμένος Νο1


Γεια σας, είμαι ο Μιχάλης και σήμερα κλείνω τα 20 μου χρόνια. Σαν σήμερα, 15 Σεπτεμβρίου του 2012 την ημέρα των γενεθλίων μου, έχασα την παρθενιά μου, όχι γενικά στο σεξ, αλλά στο γαμήσι. Γενικά είχα κάποιες εμπειρίες από πίπες, αλληλομαλακίες με φίλους και γνωστούς. Για παράδειγμα τον κολλητό μου τότε, τον είχα ξεκαυλώσει αρκετές φορές με πίπα, αυτός δεν μου έπαιρνε, αλλά μου τραβούσε καμιά μαλακία που και που, αν ήταν στα κέφια του.
Αν και δεν αφορά την ιστορία που γράφω, αλλά μου έχει μείνει ένας καημός, αυτός ο κολλητός μου, όταν του είχα εξομολογηθεί ότι γαμήθηκα, ξέκοψε χωρίς εξηγήσεις! Το γιατί στράβωσε, δεν το έμαθα ποτέ η έχω κάποιες υποψίες, αλλά τέλος πάντων!


Από μικρός, είχα γίνει κολλητός με το Λενάκι, μια φίλη 4 χρόνια μεγαλύτερη, αλλά ο πεταχτός της χαρακτήρας, κάτι που χαρακτηρίζει και μένα, μας έφερε κοντά από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε. Από τις πρώτες μέρες κιόλας της παρέας μας, νιώσαμε τόσο άνετα, που αμέσως σχεδόν, εξομολογηθήκαμε τις βρώμικα μυστικά μας!
Το Λενάκι, είχε χάσει την παρθένια της 3 χρόνια πριν, εγώ ξεκαύλωνα με πίπες τον κολλητό μου και κάποιους άλλους αλλά μέχρι εκεί. Της άρεζε να μου διηγείται τις περιπέτειες της με άντρες, που σχεδόν όλοι ήταν από την γειτονιά, που κάποιους τους γνώριζα καλά και άλλους λιγότερο. Ο μόνος εντελώς άγνωστος μου ήταν αυτός που της πήρε την παρθένια. Δεν χόρταινα να ακούω τις ιστορίες της, τσούλα την ανέβαζα και τσούλα την κατέβαζα, όχι από κακία φυσικά, αλλά από ζήλια! Έτσι λοιπόν άρχισα να την φωνάζω “η πουτάνα της γειτονίας μας” κι αυτή με φώναζε ΜιχαΛένα, αφού έλεγε ότι κρύβω μέσα μου μίση από την πουτανιά της, μιας και ήμουν παρθένος από κώλο, με έλεγε μάλιστα “παρθένα του κώλου”, αφού το στόμα και τα χέρια μου είχαν κάνει ευτυχισμένα πολλά αγόρια, όπως ήξερε από τις δικές μου διηγήσεις.

Την επόμενη ημέρα ήταν τα γενέθλια μου και κανονίζαμε με την Λένα το πρόγραμμα, το οποίο δεν ήταν άλλο από μια μεγάλη έξοδο με φίλους σε κλαπ. Μου είπε μάλιστα αρκετά πονηρά, ότι θα έφερνε μαζί της μερικούς από τους γαμιάδες της, από τους οποίους κάποιοι ίσως να ήταν πρόθυμοι να μου πάρουν την παρθένια, εγώ δεν θα είχα παρά να διαλέξω το ποιος!!!
Η νύχτα στο κλαπ, ξημερώνοντας τα γενέθλια μου, περνούσε σε έξαλλους ρυθμούς, με χορό και ποτό σε αφθονία. Κάποια στιγμή θυμήθηκα αυτά που μου είχε πει η Λένα και προσπαθούσα να διασταυρώσω το βλέμμα μου με το δικό της, για να μου δώσει το οκ να διαλέξω. Τι να διαλέξω δηλαδή, όλοι όσοι ήταν γνωστή της, ήταν άντρακλες! Θα πήγαινα με όλους μαζί, χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά αρχή σκόπευα να χάσω την παρθενιά μου με έναν!
Η ώρα περνούσε, εγώ ζαλισμένος από το ποτό και τον χορό, άρχισα να χάνω την ελπίδα ότι κάτι θα γινόταν, αφού κάθε προσπάθεια να μιλήσω στη Λένα ήταν μάταιη. Το διασκέδαζε και με το παραπάνω η τσούλα! Χόρευε τρελά, τσίριζε, τρελοκομείο σκέτο! Η ευκολία που χωνόταν από την μια αντρική αγκαλιά στην άλλη, μ’ έκανε να βράζω στο ζουμί μου.
Ενώ ήμουν έτοιμος να τους παρατήσω και να φύγω, ένα χέρι μ’ έπιασε από τον ώμο και γύρισε στην μεριά του, ήταν ο κολλητός μου, που εκείνο το βράδυ η αλήθεια είναι ότι τον είχα ξεχάσει εντελώς, δεν θυμόμουν καν αν τον είχα καλέσει στο πάρτι των γενεθλίων μου.
Αμέσως αναθάρρεψα κι αρχίσαμε το χορό. Με την ζαλούρα που είχα και την αναμπουμπούλα της πίστας, ούτε κατάλαβα πότε βρέθηκε πίσω μου, να λικνιζόμαστε κολλημένοι στους ρυθμούς της μουσικής. Ήμασταν τόσο κολλητά, που αμέσως κατάλαβα να τρίβεται ο σκληρός του πούτσος πάνω μου. Αυτό μ’ έκανε να καυλώσω και να πιστέψω ότι την παρθένια μου θα μου την έπαιρνε ο κολλητός μου απόψε. Επιβεβαίωσα την σκέψη αυτή, όταν ο κολλητός μου, μου ψιθύρισε στο αυτί ότι θα ήθελε πολύ να μου κάνει γενέθλιο δώρο μια πίπα και για απάντηση πίεσα τον κώλο μου περισσότερο πάνω στον πρησμένο του πούτσο!

Δεν ξέρω πόσα λεπτά ή ώρες πέρασαν, όταν ένα χέρι με άρπαξε και με τράβηξε προς την έξοδο του κλαπ. Ίσα που πρόλαβα να ρίξω μια ματιά στον κολλητό μου, που απλά καθόταν αποσβολωμένος και κοιτούσε την Λένα να με τραβάει έξω.
Πηγαίνοντας προς το πάρκινγκ μου λέει, είσαι τρελός αν νόμιζες ότι θα σε άφηνα να κωλοτρίβεσε με το πρώτο καυλωμένο παιδάκι, που θέλει να σου πάρει την παρθένια κι εγώ να της λέω συνέχεια, ποιο παιδάκι λες;
Φτάνοντας στο πάρκινγκ, άνοιξε την πόρτα ενός αυτοκίνητου και σχεδόν με πέταξε μέσα στα πίσω καθίσματα, αυτή μπήκε μπροστά. Ήμουν τόσο χαμένος, που ούτε καν έκανα προσπάθεια να καθίσω στον κώλο, έμεινα ξαπλωμένος και το μόνο που θυμάμαι είναι τον οδηγό να μου λέει γελαστά, εσύ είσαι ο περιβόητος Μιχαλάκης; Χρόνια πολλά κιόλας! Ούτε το πρόσωπο τους δεν αναγνώριζα από την θολούρα μου! αυτό ήταν, μετά το χάος!

Δυο κρότοι με ξύπνησαν. Συνειδητοποίησα αμέσως ότι είμαι ακόμα στο αυτοκίνητο, σηκώθηκα δειλά ανάμεσα στα δυο καθίσματα και είδα να λείπουν η Λένα και ο οδηγός, έριξα μια ματιά γύρω μου και είδα ότι ήμασταν σε ένα δασύλλιο, δεν το αναγνώριζα.
Όταν τα μάτια μου συνήθισαν το γκριζωπό φως του φεγγαριού, εντόπισα τις σιλουέτες τους ακουμπισμένες σ’ ένα δέντρο να φιλιούνται. Δεν είχα καλή οπτική και αποφάσισα να βγω από το αυτοκίνητο και να πλησιάσω όσο περισσότερο γίνεται χωρίς να γίνω αντιληπτός. Η ιδέα του ματάκια με καύλωνε, ήθελα να δω την Λένα να γαμιέται και περισσότερο τον οδηγό να την γαμάει!!!
Ευτυχώς κατάφερα να πλησιάσω αθόρυβα αρκετά κοντά. Την είχε στριμώξει για τα καλά πάνω στο δέντρο. Την φιλούσε παντού, στο στόμα, στο λαιμό μέχρι που κατέβηκε στα βυζιά της, τα οποία είχε αποκαλύψει κατεβάζοντας της το έτσι κι αλλιώς μικρό φόρεμα της.
Όσο αυτός της ρουφούσε τις ρόγες, η Λένα σήκωσε αόριστα το χέρι της και έδειχνε επίσης αόριστα το κωλοδάχτυλο της, πράγμα που σήμαινε να ήξερε ότι παρακολουθώ, αλλά δεν ήξερε που είμαι, μ’ είχε πάρει χαμπάρι! Αλλά χέστηκα, έτσι κι αλλιώς τα είχα πάρει αγρία μαζί της, μου είχε υποσχεθεί άντρα και αντί γι’ αυτό με τραβολογούσε στις ερημιές για να πηδηχτεί αυτή!!! Αν δεν ήμουνα καυλωμένος και είχα την επιθυμία να δω τον οδηγό να την σκίζει την τσούλα, θα βαρούσα την κόρνα να τους την σπάσω, αλλά φυσικά έμεινα καθηλωμένος στην θέση μου, σχεδόν χωρίς ανάσα παρακολουθούσα.

Κάποια στιγμή τα σαλιαρίσματα σταμάτησαν, κάτι είπε ο οδηγός, δεν μπορούσα να ακούσω τι, έτσι κι αλλιώς δεν ήμουν και τόσο πολύ κοντά για να ακούω κιόλας, έκανε δυο βήματα πίσω και άρχισε να ξεκουμπώνει ζώνη και παντελόνι του! Η Λένα έστρωσε λίγο τα μαλλιά της, τα πέταξε πίσω της και γονάτισε μπροστά του. Αυτό που είδα να αποκαλύπτεται από το παντελόνι του οδηγού μ’ έκανε να φέρω το χέρι μου στο στόμα, για να μην τσιρίξω από την έκπληξη μου! ένας πούτσος σκληρός και κλίση προς τα πάνω, που με τα δικά μου δεδομένα εμπειρίας, ήταν τεράστιος. Ακόμα μεγαλύτερη ήταν η έκπληξη μου, όταν αποκαλύφτηκαν και τα αρχίδια του οδηγού! Μπορεί να μην έβλεπα τόσο καθαρά στο γκρίζο φωτισμό του φεγγαριού, αλλά ο όγκος των αρχιδιών του ήταν μεγάλος! Είχα γουρλώσει τα μάτια μου, ούτε τα βλέφαρα μου δεν κουνιόταν για να μην χάσω κανένα κλάσμα δευτερολέπτου από την θέα της ψωλής του οδηγού και με καύλωνε πολύ περισσότερο, γιατί δεν είχε κατεβάσει το παντελόνι, απλά είχε πετάξει πούτσο και αρχίδια από το άνοιγμα των κουμπιών στο παντελόνι.

Η Λένα ήδη του είχε πιάσει το πούτσο και άρχισε να του γλύφει το πουτσοκέφαλο, χώνοντας κάθε τόσο και λίγο περισσότερο τον πούτσο του βαθύτερα στο στόμα της, μέχρι που πλέον δεν φαινόταν παρά μόνο τα τεράστια αρχίδια του!!! Αυτός, όταν πάτωσε ο πούτσος στο λαρύγγι της, της κράτησε και το κεφάλι και έσπρωχνε, λες και ήθελε να της χώσει στο στόμα και τα αρχίδια, η Λένα στηριζόταν από τα μπούτια του κι ακουγόταν ο πνιγμένος σαλιωμένος βήχας που και που, όταν τράβηξε τον πούτσο του έξω, ακούστηκε καθαρά η εισπνοή του αέρα που τράβηξε επανωτά για να συνέρθει, δεν την άφησε όμως για πολύ ώρα, της ξανά έχωσε τον πούτσο στο στόμα κι αυτή τη φορά την έπιασε με τα δυο χέρια από τα μαλλιά κι άρχισε να της γαμάει το στόμα, στην αρχή κάπως σιγά και όσο πήγαινε δυνάμωνε τις κινήσεις του μέσα έξω. Ο ρυθμός είχε φτάσει σε ένα σημείο που κυριολεκτικά της έσκιζε το λαρύγγι, η Λένα με το ζόρι προσπαθούσε να κρατήσει ισορροπία και μου φαινόταν ότι κάποιες φορές προσπαθούσε να του μετριάσει τον ρυθμό του, απωθώντας τον με τα χέρια. Τότε αυτός τραβούσε τον πούτσο του από το στόμα της Λένας, μπορούσα και έβλεπα τα σάλια της να κρέμονται από τον πούτσο του, το πρόσωπο της δεν το έβλεπα καθαρά, το φαντάζομαι όμως γεμάτο δάκρυα από την υπέρ προσπάθεια να αντέξει τις καύλες του οδηγού και τον τρόπο που της γαμούσε το στόμα!!! Στον ίδιο μοτίβο συνέχισε και κάθε τόσο την άφηνε να πάρει δυο τρεις ανάσες και ξανά το ίδιο. Μετά από λίγο και όσο καύλωνε περισσότερο ο οδηγός, άρχισαν να φτάνουν διακεκομμένα και μερικές λέξεις του στ’ αυτιά μου όπως, “όλο…πουτάνα…έτσι…γαμιόλα…ρούφα…σκίσω και άλλα τέτοια”.
Ορισμένες φορές άφηνε την Λένα να παίζει αυτή παιχνίδι με τον πούτσο, την έβλεπα να ξέρει πολύ καλά πώς να τον τρελαίνει με το τσιμπούκι της και παρόλο που φαινόταν λίγο πριν να πνίγεται και να προσπαθεί να τραβηχτεί για να πάρει ανάσα, κάθε τόσο κατάπινε τον πούτσο του και το έκανε να φαίνεται παιχνιδάκι! Αυτός, κάποιες φορές, την έπιανε με το ένα χέρι από το μαλλί και με το άλλο, πότε της έριχνε χαστούκια με το πούτσο του, που το χαρακτηριστικό σλατς στα μάγουλα μ’ έκανε να ανατριχιάζω από την καύλα. Ποτέ κανείς δεν μου είχε δώσει χαστούκια με τον πούτσο στα μάγουλα, κανείς δεν έτριψε τον πούτσο του σε όλο το πρόσωπο μου, αναγκάζοντας με να ακολουθώ την πορεία της με την γλώσσα έξω, ποτέ κανείς δεν με έπιασε από τα μαλλιά να μου γαμήσει το λαρύγγι και να γεμίσω με σάλια τον πούτσο του και το πρόσωπο μου, που να τρέχουν και να στάζουν από τα αρχίδια τους, όπως όλα αυτά τα έβλεπα τώρα να γίνονται μπροστά μου, στο πρόσωπο της Λένας. Μόνο ο κολλητός μου, κάθε που ήταν να χύσει, σαν να ξυπνούσαν τα αίματα του, τότε μου γαμούσε το στόμα λίγο πιο έντονα μέχρι να χύσει, που κάποιες φορές, όταν ήθελε να με χύσει μέσα στο στόμα, μου κρατούσε και το κεφάλι. Αλλά όλα αυτά, που εκείνη την ώρα είχα φέρει στο μυαλό μου, δεν ήταν τίποτα μπροστά στο τσιμπούκι που έδινε ο οδηγός στη φίλη μου!
Ο πνιχτός βήχας της Λένας, σταμάτησε την ονειροπόληση μου, αυτός άρχισε πάλι να της γαμάει το στόμα κι αυτή τη φορά μου φάνηκε ότι της έδινε ακόμα πιο πολύ, τώρα κάθε φορά που τραβούσε τον πούτσο του, αυτό συνοδευόταν με χαστούκι!!! Ακριβώς μόλις τραβούσε τον πούτσο του, της έριχνε ένα χαστούκι και ξανά έχωνε αμέσως τον πούτσο στο στόμα και συνέχιζε το γαμήσι απτόητος! Δεν ήξερα αν η Λένα προλάβαινε να πάρει ανάσα, όλα γινόταν σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Δεν πέρασε πολύ ώρα, όταν άκουσα την φράση του οδηγού, ολόκληρη και πεντακάθαρα “χύνω μωρή γαμιόλα” και της κάρφωσε τον πούτσο του μόνιμα μέσα στο στόμα, κρατώντας της από τα μαλλιά και με τα δυο χέρια. Τα βογκητά του και το μακρόσυρτο “χύνωωωωω” μαζί με τα υγρά που πετάγονταν από το στόμα της φίλης μου, με πάγωσαν από την καύλα!!! Πρόλαβα να δω ότι η Λένα καταφέρνει να τραβήξει το κεφάλι της, χαμηλώνοντας το λίγο, αλλά αυτός το άρπαξε ξανά χώνοντας τον πούτσο του μέσα στο στόμα, καρφωμένο τέρμα λέγοντας της “θα τα πιεις όλα μωρή πουτάνα” μουγκρίζοντας και τρεμάμενος άδειαζε τα χύσια του στο λαιμό της κατευθείαν, πρέπει να έχυνε ασταμάτητα τόση ώρα!
Όταν σταμάτησαν οι σπασμοί του σώματος του οδηγού, τράβηξε αργά τον πούτσο του έξω από το στόμα της Λένας, που είχε πέσει στα τέσσερα προσπαθώντας μάλλον να συνέρθει, δεν έβλεπα καθόλου το πρόσωπο της, είχαν πέσει μπροστά τα μαλλιά της. ο οδηγός την κοιτούσε και απλά έπαιζε τον πούτσο, που έστεκε ακόμα σκληρός. Και πάλι δεν άκουγα τι της έλεγε! Αυτό με εκνεύριζε αφάνταστα!!! Είδα την Λένα να ξανά κάθετε στα γόνατα, να φτιάχνει όπως όπως τα μαλλιά της και να τα ρίχνει πίσω της, σκούπισε τα μάτια της και τότε είδα ότι του χαμογελούσε, αλλά έγλειφε και τα χείλια της!
Τι τσούλα; Κι εγώ που νόμιζα ότι την έβγαλε νοκ αουτ! Ειδικά την δεύτερη φορά που της έχωσε το πούτσο στο στόμα, όταν για λίγο είχε ξεφύγει, την κρατούσε τόσο σφιχτά, που τα αρχίδια του ήταν κολλημένα στο πιγούνι της!!! σε κάθε σπασμό του σώματος του οδηγού, η Λένα πνιγόταν και πεταγόταν από το μπουκωμένο της στόμα υγρά, σάλια χύσια, δεν ξέρω, πάντως φαινόταν δύσκολο όλο αυτό!

Συνέχιζαν να μιλάνε, εγώ να μην ακούω τι λένε, με την φίλη μου στα γόνατα κι αυτός να παίζει την ψωλή του σε αργό ρυθμό. Δεν ξέρω τι έπρεπε να κάνω, μήπως να γυρίσω στο αυτοκίνητο; μήπως και τελικά όλο και όλο το θέμα, ήταν ένα τσιμπούκι; Αλλά γιατί αυτός δεν μαζεύει τον πούτσο του; γιατί η Λένα δεν σηκώνει το φόρεμα της και έχει πεταμένα ακόμα έξω τα βυζιά της;
Οι απορίες μου λύθηκαν, όταν είδα τον οδηγό, να βάζει το χέρι του στη κωλοτσέπη και να βγάζει το αναμενόμενο προφυλακτικό, το έφερε στο στόμα και το έσκισε, πετώντας την συσκευασία κι άρχισε να περνάει το προφυλακτικό στο πούτσο του, η οποία δεν έχασε καθόλου από την σκληράδα της. Η Λένα δεν έκανε τίποτα, μόνο τον κοιτούσε χαμογελώντας και κάτι που είπαν τους έκανε να γελάσουν σιγανά.
Έγειρε το κεφάλι της προς τα αρχίδια του, κι άρχισε να τα γλύφει, αυτός της χάιδευε τα μαλλιά, πιέζοντας και το κεφάλι πότε πότε πάνω στο πούτσο του.
Μόνο μια λέξη του κατάφερα να ακούσω, την ώρα που την τράβηξε από τα μαλλιά για να σταθεί όρθια “…σκίσω…” είχε έρθει η ώρα που περίμενα, να δω όλο αυτό το πούσταρο να χώνεται μέσα στη Λένα!!! Την γύρισε φάτσα στο δέντρο και την ανάγκασε να σκύψει, σήκωσε το φόρεμα, η πουτάνα δεν φορούσε τίποτα από κάτω, εκτός αν είχα χάσει επεισόδιο από πιο νωρίς! Δεν είχε αφήσει τα μαλλιά της, την κρατούσε ακόμα με το ένα χέρι, το άλλο το έφτυσε δυο φορές και άρχισε να της σαλιώνει τρύπα, τότε είδα μια μικρή αντίδραση από την Λένα, κάτι είπε αυτή, κάτι είπε αυτός και τότε άκουσα την Λένα να λέει πιο έντονα “όχι κώλο Χρήστο” να που έμαθα πως λένε και τον οδηγό! Χρήστο λοιπόν!
Ο διάλογος συνεχίστηκε, στην ίδια στάση, με τον Χρήστο να την κρατάει από τα μαλλιά σκυμμένη και με το άλλο χέρι να φτύνει και να σαλιώνει προφανώς την κωλοτρυπίδα της.
Κάπου κάπου άκουγα “σκάσε που δεν θέλεις / όχι τώρα Χρήστο / αφού μωρή καριόλα γουστάρεις να σου σκίζουν τον πάτο, μου κάνεις την δύσκολη, όχι τώρα και όχι τώρα; / έλα ρε Χρήστο, άστο άλλη φορά! / θα σου γαμήσω τον κώλο, για αυτό σκάσε”
Αυτό που ένιωθα όσο τους άκουγα, αλλά και έβλεπα τον Χρήστο να της σαλιώνει την κωλοτρυπίδα, δεν ήξερα αν είναι σοκ, για το πώς θα χώσει όλο αυτό το παλούκι στο κώλο της φίλης μου, αν και ήξερα ότι τον είχε πάρει ήδη από κώλο η κολλητή μου ή καύλωσα τόσο πολύ που και πάλι είχε μουδιάσει σε όλο το σώμα μου!
Σε λίγο είδα τον Χρήστο να γονατίζει πίσω της, να της ανοίγει τα κωλομέρια και να χώνει το πρόσωπο του ανάμεσα. Η κολλητή μου άρχισε να καυλώνει και να βγάζει μικρά βογκητά. Πρέπει να της έγλειφε μουνί και κώλο, από ότι φανέρωνε η διαδρομή του κεφαλιού του.
Τα δάχτυλα του όμως, πρέπει να της τα έχωνε στο κώλο, γιατί κάθε που τραβούσε το κεφάλι και έβαζε δάχτυλα, η κολλητή μου τιναζόταν με δυνατότερα βογκητά.
Για πρώτη φορά πρόσεξα, ότι ο Χρήστος είχε μουσάκι ή ήταν αξύριστος κάτι τέτοιο! ετσι όπως ήταν στα γόνατα και έγλειφε την κολλητή μου, είδα τον πούτσο, τα αρχίδια δεν φαινόταν καλά. Τον έβλεπα όσο την έγλειφε, να κουνάει σιγά την λεκάνη του μπροστά και όσο περνούσαν τα λεπτά και η φίλη μου βογκούσε όλο και περισσότερο, αυτός σχεδόν γαμούσε τον αέρα! σε κάθε κίνηση, εκτός από τον πούτσο του, έβλεπα και τα τεράστια αρχίδια του κα κουνιούνται στο ρυθμό του. Πρέπει την τσουλάρα την κολλητή μου να την καρακαύλωσε γιατί άρχισε να του λέει να την γαμήσει μέχρι που είπε “άντε ρε μαλάκα σκίσε με”  αυτός δεν είπε τίποτα ή δεν άκουσα, αλλά σηκώθηκε πήρε θέση από πίσω της, κάτι της είπε και είδα την κολλητή μου να βάζει το πόδι της στον κορμό του δέντρου, όπως ήταν στημένη. Με το αριστερό του χέρι, της έπιασε το κωλομέρι από την μεριά που είχε βάλει το πόδι στο δέντρο και με το άλλο χέρι έπιασε τον πούτσο του και άρχισε να τρίβει τον πούτσο του από χαμηλά στο μουνί μέχρι την κωλοτρυπίδα, όχι πολύ, γιατί μάλλον η κωλοτρυπίδα της φίλης μου πρέπει να ήταν έτοιμη για σκίσιμο. Μια μικρή κραυγή της ώρα που τον έβλεπα να κάνει ένα απότομο σπρώξιμο, έφτανε να καταλάβω ότι άρχισε να χώνει την ψωλάρα του ο Χρήστος στο μικρό κωλαράκι της φίλης μου. Αυτός, άφησε το κωλομέρι της, και με τα δυο χέρια την έπιασε από την μέση και μάλλον έσπρωχνε να μπει, αφού η κολλητή μου κάθε τόσο έβγαζε πιο έντονες κραυγές, κάτι που τον ανάγκασε με το ένα χέρι να κλείσει το στόμα, έτσι οι κραυγές της έγιναν πνιχτές αλλά καταλάβαινα ότι αν δεν είχε το χέρι του, θα κραύγαζε πολύ δυνατά, γιατί οι πνιχτές κραυγές ακουγόταν αρκετά σε μένα, αλλά έβλεπα ότι κι αυτός πλέον έσπρωχνε εμφανώς περισσότερο μέχρι που έκανε μια απότομη κίνηση και το υπόλοιπο του πούτσου του που φαινόταν ακόμα, χάθηκε βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα της φίλης μου! Η Λένα σίγουρα θα ακουγόταν σε όλο το δασύλλιο αν δεν της είχε έκκληση το στόμα.
Ο Χρήστος περίμενε λίγο να ηρεμήσει, το σώμα της έτρεμε, και λύγισαν τα πόδια της, αλλά ο αυτός δεν φαινόταν να πτοείται και της έλεγε όσο ακόμα η κολλητή μου έτρεμε και άκουγα τα βογκητά της “ρε καριόλα, θα στον σκίσω τον πάτο” μου φάνηκε όταν το έλεγε να το ευχαριστιέται με ένα χαμόγελο.

Τότε και όσο περίμενε με τον πούτσο καρφωμένο όλο μέσα της, είδα σε όλο το μεγαλείο τις αρχιδάρες του, που κρέμονταν γεμάτες και βαριές έξω από τον κώλο της, σχεδόν ακουμπούσαν στα κωλομέρια της!
Άρχισα να ζηλεύω την φίλη μου! ήθελα να ήμουν στη θέση της, ήθελα αυτά τα αρχίδια να ακουμπάνε τα δικά μου κωλομέρια, όσο αυτός θα μου είχε καρφώσει την ψωλάρα του στον κώλο! Άρχισα να με φαντασιώνομαι στημένο στο δέντρο και τον Χρήστο πίσω μου να σπρώχνει για να μπει μέσα μου, να μου έχει κλείσει το στόμα και οι κραυγές μου να βγαίνουν σβησμένες, μέχρι να πατώσει τον πούτσο του και να νιώσω τις αρχιδάρες του να μου ακουμπάνε στα κωλομέρια… όσο εγώ φαντασιωνόμουν τον Χρήστο να μου σκίζει το κώλο, αυτός άρχισε να σκίζει τον κώλο της φίλης μου πραγματικά! Τα βογκητά της συνεχόμενα, αλλά καλυμμένα από το χέρι του Χρήστου και ο πούτσος του να μπαινοβγαίνει σε ένα ρυθμό, που σίγουρα την έκανε να νιώθει την ψωλάρα πέρα του κανονικού!
Χωρίς να σταματήσει να την πηδάει, έβγαλε το μπλουζάκι που φορούσε, και το έδεσε γύρω από το στόμα της. Έπαθα πλάκα από το σώμα του, εκτός από καλογυμνασμένο, που ναι μεν φαινόταν και με το μπλουζάκι, είχε και τριχωτό στήθος. Μετά από λίγο άνοιξε και το πάνω κουμπί από το παντελόνι του και το άφησε να πέσει, το οποίο σταμάτησε στα γόνατα του και κατέβασε το σλιπ του μέχρι τα μπούτια! Αυτό ήταν! Ήθελα να ορμηθώ! Πλέον οι αρχιδάρες του ελεύθερες σε όλο το μεγαλείο τους! Δεν το συζητώ, είχα παγώσει εντελώς στο θέαμα αυτό, ο Χρήστος ξεκώλιαζε την κολλητή μου σε τρελούς ρυθμούς, αυτή του είχε δοθεί ολότελα και έδειχνε να το γουστάρει τρελά και της έλεγε “δεν ήθελες κιόλας μωρή καριόλα / στο είπα, θα στον σκίσω τον κώλο καριόλα ” και σε κάθε κουβέντα της έριχνε κι ένα κωλοσκάμπιλο. Ξέρω ότι σας κούρασα με τα αρχίδια του, αλλά τα είχα ερωτευτεί, είχα καρφώσει το βλέμμα μου σε αυτά, που κουνιόταν βαριά στο τρελό ρυθμό του Χρήστου.
Το θέαμα αυτό τελείωσε για λίγο, όταν βγήκε από μέσα της και την τράβηξε από το δέντρο, την έβγαλε την μπλούζα από το στόμα και κάθισε αυτός στο δέντρο, μάλλον της είπε να βγάλει το φορεματάκι, το οποίο και πέταξε αμέσως. Την τράβηξε κοντά του και μετά από μερικά γλωσσόφιλα και βυζογλειψίματα, της πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του και της έπιασε μια το ένα πόδι και μετά το άλλο, ανεβάζοντας της στο ύψος της ψωλής του, όπου και στην συνέχεια και με την βοήθεια της κολλητής μου, της το κάρφωσε μάλλον αυτή τη φορά στο μουνί της. Τα μπράτσα του Χρήστου είχαν γίνει σαν κάθισμα κι αυτός με τα χέρια της άνοιγε τα κωλομέρια και την ανεβοκατέβαζε στον πούτσο του, αυτό για λίγο, γιατί στη συνέχεια σηκώθηκε όρθιος και στην κυριολεξία την ανεβοκατέβαζε πάνω στο πούτσο του! ήταν γυρισμένος έτσι, που τα έβλεπα όλα καθαρά! Δεν κατάφερα να κρατηθώ άλλο, έτσι κι αλλιώς ήθελα να χύσω από ώρα και φυσικά δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι, ίσα μόνο να πιάσω  λίγο τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι μου, που έφτανε για να χύσω και με μεγάλη προσπάθεια έπνιξα κάθε βογκητό μου, που θα με πρόδιδε σε αυτούς. Φυσικά και που έχυσα, δεν ξεκαύλωσα καθόλου! είχα μπροστά μου τον παίδαρο που όχι μόνο τον έβλεπα σε δράση να σκίζει την τσούλα την φίλη μου, αλλά τον φαντασιωνόμουν κιόλας, όπως κι αυτήν την στάση που είχε τώρα. Με σκεφτόμουν να τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του, κι αυτός να μου άνοιγε τα κωλομέρια καθώς με ανεβοκατέβαζε πάνω στην ψωλάρα του. Ήταν στιγμές όπως αυτή, που δεν ζήλευα απλά την κολλητή μου, αλλά την μισούσα κιόλας, που αυτή ζούσε πραγματικά αυτά που φαντασιωνόμουν, άλλα και έβλεπα να γίνονται σε αυτήν.
Αυτό που με τρέλαινε περισσότερο ήταν ότι με την φίλη μου, είχαμε σχεδόν τα ίδια στατς, 168 55 κιλά είμαι εγώ και η φίλη μου 167 50 κιλά. Όλες δηλαδή της στάσεις που έκανε με την τσούλα, εκτός από το να γαμήσι μουνί, μπορούσε άνετα να με ανεβοκατεβάζει πάνω στον πούτσο του, δεν νομίζω τα 8 κιλά παραπάνω από την κολλητή μου, με τέτοια μπράτσα να ήταν πρόβλημα. Τον υπολόγιζα περίπου 185 με 80 κιλά. Στην ηλικία είχα πέσει λίγο έξω, τον είχα περίπου για 25-26 και τελικά ήταν 28.

Για το τέλος μάλλον ήθελε να την πάρει πάλι από τον κώλο, την κατέβασε από την αγκαλιά του και την γύρισε στην ίδια στάση της αρχής. Της τον κάρφωσε στον κώλο με πιο άνεση αυτή τη φορά, αφού και η φίλη μου δεν τον άφησε να της δέσει το στόμα με το μπλουζάκι του, αλλά κάποια στιγμή που ο Χρήστος γκάζωνε το γαμήσι, λίγο πριν να χύσει, χρειάστηκε να της κλείσει πάλι το στόμα. Πριν χύσει, την άρπαξε απ’ το μαλλί και την γονάτισε μπροστά του, χωρίς να της αφήσει τα μαλλιά, έβγαλε την καπότα με το άλλο χέρι και έπαιζε τον πούτσο του μπροστά στο πρόσωπο της, λέγοντας της να ανοίξει το στόμα και να βγάλει την γλώσσα.
Το θέαμα να παίζει τον πούτσο του ήταν και να κρατάει την φίλη μου από τα μαλλιά, αναγκάζοντας την να έχει το κεφάλι σηκωμένο και να μην σκύψει την ώρα που θα της χύνει τη μάπα, ήταν άκρως καυλωτικό!  Μερικές φορές τις έδωσε μερικά πουτσοσκάμπιλα, χωρίς να την αφήσει να πάρει τον πούτσο του στο στόμα της, μέχρι που άρχισαν να πετάγονται τα χύσια του στη μάπα της φίλης μου, δεν έβλεπα καθαρά αν πεταγόταν όλα πάνω στη μάπα της, αλλά από τους σπασμούς της καύλας του Χρήστου και την μεγάλη διάρκεια, κατάλαβα ότι και πάλι πρέπει να έβγαλε μπόλικα χύσια, όπως και την πρώτη φορά! Μαζί με τον Χρήστο, έχυσα για μια ακόμα φορά κι εγώ μέσα στο σλιπ μου!!!


Δεν περίμενα να δω τι θα γίνει στη συνέχεια, γύρισα πάλι στο αυτοκίνητο και ξάπλωσα στα πίσω καθίσματα…

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου