kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ο καυλιάρης βούλγαρος Νο1

από τον Δημήτρη (φίλο μας στο blog)



Πριν 8 χρόνια γνώρισα έναν βούλγαρο, τότε ηλικίας 19 χρόνων. Η γνωριμία έγινε στο γνωστό mirc, μου μίλησε επιθετικά καυλωμένος κάτι που πάντα μου αρέσει, ειδικά στο mirc που κατά τύχη βρίσκεις κάποιον να ψάχνεται σοβαρά για φάση. Και από τον τρόπο που έγραφε, αλλά και αργότερα που μιλήσαμε στο κινητό ήταν εμφανές ότι είναι ξένος, κάτι το οποίο διευκρίνισε αμέσως, λέγοντας ότι είναι βούλγαρος. Μου είπε ένα ψέμα για την ηλικία του, που για μένα έτσι κι αλλιώς δεν θα είχε πολύ νόημα εκείνη την εποχή, μου είπε ότι ήταν 22 αντί για 19.

Στο τηλέφωνο δεν φαινόταν τόσο επιθετικά καυλωμένος όσο όταν μιλούσαμε στο mirc, αλλά λέω οκ στην πράξη αφού έδειξε ότι είναι καυλωμένος θα είναι διαφορετικά.
Σε λιγότερο από 45’ βρεθήκαμε να καθόμαστε στο σαλόνι μου. Δεν ήταν ψηλός 1,68 με το ζόρι, αλλά το σώμα του ήταν τέλειο, φορούσε ένα άσπρο μπλουζάκι εφαρμοστό και φαινόταν αρκετά καλλίγραμμο, με μπράτσα καλοσχηματισμένα.
Έβαλα ποτά και αρχίσαμε να λέμε διάφορα, εγώ φυσικά παρατηρούσε συνεχεία το φούσκωμα του, δεν φαινόταν να του είναι πρησμένος ο πούτσος, ούτε κι αυτός να βιάζεται να χύσει, όπως τουλάχιστον φαινόταν στο mirc.
Πέρασαν τουλάχιστον 2 ώρες μπορεί και παραπάνω, πίναμε και λέγαμε μαλακίες, χωρίς καμία κουβέντα για τον σκοπό της συνάντησης, μέχρι που μια από τις φορές που επέστρεφε από το wc, δεν είχε κουμπωμένο το παντελόνι του, κάθισε στον καναπέ και άρχισε να τραβάει μαλακία, έτσι χωρίς να πει τίποτα. Τον άφησα για 4-5’ από περιέργεια πιο πολύ, να δω που το πάει, μήπως όλο αυτό ήταν κάποιο σχέδιο του, αλλά δεν άντεξα και πολύ! Ο πούτσος του ήταν εξίσου τέλειος με το σώμα, κάνα δυο φορές άφησε τον πούτσο του και έφτυνε το χέρι του, για να συνεχίσει και πάλι την μαλακία, έφτανε όμως για να δω σε όλο το μεγαλείο τον πούτσο του! δεν ήταν ο πούτσος θηρίο 17-18cm αλλά αυτό που έκανε μπαμ, ήταν ότι φαινόταν να είναι πέτρα και να κάνει αυτήν την ελαφριά κάμαρα προς το κορμί του.
Περίμενα λίγο ακόμα μήπως και κοιτάξει προς το μέρος μου, αλλά δεν γύρισε ούτε μια στιγμή το κεφάλι του, ήταν αφοσιωμένος στη μαλακία που τραβούσε, με το ένα χέρι κρατούσε το παντελόνι μαζί με το σλιπ προς τα κάτω, για να κρατάει τα αρχίδια του έξω και με το άλλο ανεβοκατέβαζε πότε αργά και πότε γρήγορα το πούτσο του!

Όταν πλέον δεν άντεχα το θέαμα του λέω –θέλεις να χύσεις τραβώντας μαλακία ή θα γούσταρες να σου πάρω το πούτσο στο στόμα; Καμία απάντηση, έλυσε το κορδόνι από το ένα παπούτσι του και έβγαλε το ένα πόδι, άνοιξε λίγο τα πόδια του και μου έκανε νόημα να πάω κοντά του, βρέθηκα στη στιγμή ανάμεσα στα πόδια του, παίρνοντας τον τελικά όντως πολύ σκληρό πούτσο του στο χέρι που άρχισα να τον μαλακίζω πολύ αργά, με το άλλο χέρι του χούφτωνα τα αρχίδια. Αυτός είχε ξαπλώσει πίσω, βάζοντας τα χέρια του πίσω από το κεφάλι, τον κοιτούσα αλλά αυτός είχε κλείσει τα μάτια και απολάμβανε την μαλακία.

Περίμενα να μου πει να τον πάρω στο στόμα, αλλά δεν έλεγε τίποτα, εκτός από τις κλασσικές κινήσεις του σώματος που δείχνει ότι καυλώνει και μερικές ανάσες που του ξέφευγαν, δεν είπε τίποτα, ακόμα και όταν ρώτησα –θέλεις να στον πάρω στο στόμα; Ούτε καν τα μάτια δεν άνοιξε. Όσο κι αν ήθελα να δω πόσο θα αντέξει να μην μου ζητάει να του πάρω επιτέλους το τσιμπούκι, αυτός που δεν άντεξε ήμουν εγώ! Πήρα τον πούτσο του στο στόμα και το κατάπια ολόκληρο, σιγά και βασανιστικά μέχρι να ακουμπήσουν τα αρχίδια του στο σαγόνι μου. Κράτησα τον πούτσο του μέσα στο λαρύγγι και το ανεβοκατέβαζα λίγο, ίσα για να μου γαμάει το λαρύγγι, τότε άκουσα τον πρώτο αναστεναγμό και ταυτόχρονα άρχισε να κουνάει τη λεκάνη του, προσπαθώντας να χώσει πιο βαθιά το πούτσο του, χωρίς όμως να πάρει τα χέρια του πίσω από το κεφάλι και εξακολουθούσε να έχει τα μάτια κλειστά. Χωρίς να αλλάξει το τέμπο αυτό, ένιωσα το στόμα μου να γεμίζει από τα καυτά υγρά του, αυτός εκτός από το τρέμουλο της καύλας και με τις κοφτές ανάσες, εξακολουθούσε να μην κάνει ή πει κάτι την ώρα που έχυνε τρελά στο στόμα μου. Πρέπει να πω ότι πραγματικά χύνει τρελά! Τουλάχιστον 7-8 γερά τινάγματα έκανε ο πούτσος του πέρα από αυτά που έβγαιναν ομαλά από την πουτσότρυπα του, αναγκάζοντας μου να καταπίνω κάθε τόσο γουλιές γουλιές τα χύσια του. Αφού ρούφηξα και κατάπια την τελευταία σταγόνα, που βγήκε από την πουτσότρυπα του, συνέχιζα να μαλακίζω τον πούτσο του και να τον κοιτάω, σε κάνα λεπτό άνοιξε τα μάτια, τα οποία έκλεισε αμέσως μόλις είδε ότι τον κοιτάω και είπε –γλύψε τα αρχίδια μου
Άνοιξε λίγο περισσότερο τα πόδια του και όσο εγώ του έγλυφα τα αρχίδια, αυτός έφτυσε την παλάμη και άρχισε να μαλακίζεται με γρήγορο ρυθμό, με το άλλο χέρι και με λίγες κινήσεις έβγαλε το μπλουζάκι του, σάλιωσε τα δάχτυλα του και άρχισε να τρίβει τις πεταγμένες ρόγες του.
Οι ρόγες του είναι καύλα, μικρά καρφάκια έντονα πεταγμένα και καυλωμένα, έκανα κίνηση να σηκωθώ για του γλύψω τις ρόγες περνώντας την γλώσσα μου πάνω από τους καλλίγραμμους κοιλιακούς του, αλλά κοφτά και σχεδόν με σβησμένη φωνή είπε –στα αρχίδια εσύ.
Γυρίζοντας πάλι στη θέση μου ανάμεσα στα πόδια του και πριν προλάβω να του ρουφήξω τα αρχίδια όπως ήθελε, άρχισε να χύνει πάνω στους κοιλιακούς του μέχρι πάνω στο λαιμό, το πρόσωπο του και μια χυσιά που έφυγε σφαίρα πάνω από το κεφάλι του. Και πάλι δεν έδωσε την εντύπωση ότι είναι έτοιμος να χύσει. Όταν σταμάτησε να μαλακίζει τον πούτσο του, το χέρι το άφησε πάνω στη κοιλιά του, ενώ το άλλο το έβαλε πίσω από το κεφάλι, ανακάθισε με μαλακές κινήσεις στο καναπέ. Παρατηρούσα τους παλμούς τις κοιλιάς του, καθώς προσπαθούσε να βρει τις ανάσες του, περιμένοντας εκεί ανάμεσα στα πόδια του να μου πει κάτι. Πήρα την πρωτοβουλία πρώτα να πάρω το χέρι του και να γλύψω ότι χύσια είχε στα δάχτυλα του και από την παλάμη που ακούμπησε στη κοιλιά του, όταν μάζεψα όλα τα χύσια το άφησα στην άκρη, αυτός το μάζεψε πίσω από το κεφάλι του μαζί με το άλλο, άρα σκέφτηκα αυτό που θέλει είναι να τον καθαρίσω τα χύσια από το σώμα.

Ξεκίνησα πλέον με περισσότερη ορμή, πήρα τον πούτσο του, τον έγλυψα και τον ρούφηξα σφίγγοντας με το χέρι για να πάρω και την τελευταία σταγόνα που βγήκε στο πουτσοκέφαλο του. Κράτησα με το ένα χέρι τον ακόμα σκληρό πούτσο του για να μην πέσει πάλι πάνω στα χύσια που είχαν πλημμυρίσει το σώμα, του έγλυφα τους κοιλιακούς, ρουφώντας κάθε ίχνος χύσια που συναντούσα, έφτασα μέχρι το λαιμό, τον καθάρισε κι αυτόν πολύ καλά, αλλά κόλλησα για τα χύσια που είχαν πεταχτεί στο πρόσωπο του! τον κοιτούσα, αλλά δεν είδα καμία αντίδραση, δεν ήξερα αν θέλει να τον γλύψω στο πρόσωπο, είχε χύσια στο πιγούνι που έπιανε και στα χείλια του και μια ακόμα ριπή τον έπιασε στο μάγουλο μέχρι περίπου στη φαβορίτα του. Πρόσεξα ότι είχε σφιγμένα ελαφρώς τα χείλια του, το εξέλαβα ότι θέλει να του καθαρίσω το πρόσωπο. Έτσι συνέχισα γλύφοντας του το πιγούνι, φτάνοντας στα χείλια του, χωρίς να χρησιμοποιήσω τα χείλια μου, αλλά μόνο γλώσσα του μάζεψα τα χύσια από τα χείλια του, σκέφτηκα ότι μπορεί να γουστάρει γλωσσόφιλα, αλλιώς γιατί να με αφήσει να του πάρω τα χύσια από τα χείλια του! κόλλησα τα χείλια μου στα δικά του, προσπαθώντας ταυτόχρονα να βάλω γλώσσα στο στόμα του, αλλά αυτός είχε σφίξει τα χείλια και γύρισε το κεφάλι στη μεριά που είχε ακόμα χύσια. Απογοητεύτηκα λίγο αλλά συνέχιζα να του καθαρίζω τα χύσια από το μάγουλο μέχρι κοντά στη φαβορίτα, αλλά προχώρησα και πιο πέρα, άρχισα να του γλύφω το αυτί, κατέβαινα στο λαιμό και ξανά έφτανα στο αυτί. Επειδή δεν έβλεπα κάποια αντίδραση κι αφού είχα μαζέψει κάθε σταγόνα από τα χύσια του στο σώμα, τραβήχτηκα πίσω, αλλά πρόλαβε με το χέρι του και με ξανά κατέβασε στο λαιμό του, κατάλαβα ότι τον καύλωνε αυτό, όχι ότι είχε πέσει ο πούτσος του, αυτός παρέμενε σκληρός και στητός όπως την πρώτη στιγμή που άρχισε να μαλακίζεται.
Όσο εγώ συνέχιζα να γλύφω σιγά και απαλά το λαιμό του, φτάνοντας στο αυτί, του ψιθύριζα διάφορα, για το πόσο μου άρεσε ο πούτσος του, για το σώμα του, για να χύσια  που γεύτηκα και με ξετρελάνανε. Μου έπιασε το χέρι μου και το οδήγησε στον πούτσο του, χωρίς να σταματήσω να τον γλύφω και να του ψιθυρίζω την καύλα μου στο αυτί, του έπαιζα τον πούτσο. Αυτή τη φορά άκουγα την ανάσα του πιο καλά, βαριά με μικρά κοφτά βογκητά με καύλωνε τρομερά που ένιωθα τις δονήσεις του σώματος του καθώς έπαιζα όλο και γρηγορότερα τον σκληρό του πούτσο. Όταν κατάλαβα η μάλλον καλύτερα υπέθεσα ότι θα χύσει, άφησα το γλείψιμο του λαιμού/αυτιού και πήρα το πούτσο του στο στόμα, που σχεδόν αμέσως άδειασε ότι υπόλοιπο από χύσια είχαν μείνει στα αρχίδια του μέσα στο στόμα μου, ενώ ταυτόχρονα κι εγώ έχυνα στο μποξεράκι μου.

Έκατσα στον καναπέ και τον κοιτούσα με κομμένη την ανάσα μου, αυτός εξακολουθούσε να μαλακίζεται με πολύ αργές κινήσεις, για μια στιγμή νόμιζα ότι ο πούτσος του δεν πρόκειται να πέσει ποτέ!!! Αλλά μέσα σε 3-4’ χαλάρωσε, αυτός άνοιξε τα μάτια και μου ζήτησε να κάνει ένα ντουζ, χωρίς κανένα άλλο σχόλιο. Του έδωσα μια πετσέτα και πήγε στο μπάνιο…
Όταν βγήκε, ντύθηκε καθίσαμε το πολύ καμία ακόμα ώρα, χωρίς να φαίνεται να έχει διάθεση να μιλήσουμε για ότι κάναμε πριν, απλά πίναμε τα ποτά μας και χαζεύαμε τηλεόραση. Έτσι στο τέλος πήγα τον Γκεόργκι στο σπίτι και χωρίς να πούμε κάτι για μια επόμενη συνάντηση, χαιρετηθήκαμε και χωρίσαμε. Γυρνώντας στο σπίτι σκεφτόμουν ότι η φάση τελείωσε εκεί, χωρίς να πέσει και το γαμήσι, που περίμενα να γίνει εκείνο το βράδυ.

Την επόμενη κιόλας μέρα, δέχτηκα αναπάντητη από τον Γκεόργκι, κάτι το οποίο με εξέπληξε! Τον κάλεσα μετά από 15’
-          τι κάνεις;
-          Καλά, τώρα είδα την κλήση σου
-          Θέλεις να πιούμε ποτό σπίτι σου;
Κανονικά θα έπρεπε να ενθουσιαστώ, αλλά αντίθετα ξενέρωσα, θα μου ήταν πιο ευχάριστο να άκουγα – θέλεις να σε γαμήσω σήμερα; Όποτε του είπα ότι και καλά εκείνη τη μέρα περίμενα μια φίλη να κοιμηθεί στο σπίτι οπότε δεν γινόταν, του είπα όμως οκ δεν θα χαθούμε θα το κανονίσουμε καμιά άλλη μέρα. Είχα την ελπίδα να βρω κάποιον καλό γαμιά εκείνο το βράδυ.

Την επόμενη μέρα, την ίδια περίπου ώρα, δέχτηκα αναπάντητη κλήση από τον Γκεόργκι
-          θέλεις σήμερα να πιούμε ποτό στο σπίτι σου;
Αφού την προηγούμενη μέρα δεν βρήκα κάτι και με την ελπίδα ότι εκείνο το βράδυ θα με γαμούσε, δέχτηκα. Έτσι βρέθηκε στο σπίτι μου.
Το σκηνικό ήταν σχεδόν πανομοιότυπο η διαφορά ήταν ότι αυτή τη φορά, όταν βγήκε από το wc και άρχισε να μαλακίζεται στο σαλόνι, δεν έκανα καμία κίνηση, σκέφτηκα δεν μπορεί, κάποια στιγμή που θα καυλώσει η έστω πριν χύσει θα μου πει να πάρω τον πούτσο του στο στόμα, αλλά μάταια περίμενα, τραβούσε για περίπου 20’ μαλακία, με κλειστά μάτια, μέχρι που έχυσε στο σώμα του. Του πέταξα μια πετσέτα να σκουπιστεί, πάντα ελπίζοντας να μου πει κάτι, έλα να καθαρίσεις τα χύσια με τη γλώσσα του, αντ αυτού καθαρίστηκε, άναψε τσιγάρο και το μόνο που είπε είναι ότι τράβηξε άλλες 2 μαλακίες το πρωί αλλά και πάλι έχει πολλές καύλες. Με το τελείωμα του τσιγάρου, ξεκίνησε και πάλι να μαλακίζεται, αυτή τη φορά δεν τον άφησα έτσι, δεν ρώτησα αν θέλει να του πάρω πίπα, απλά πήρα θέση ανάμεσα στα πόδια του και του πήρα ένα πολύ καλό τσιμπούκι.

Αυτό συνεχίστηκε για περίπου δυο μήνες, πολλές φορές φυσικά τον απέφευγα με κάποια δικαιολογία, στο μεταξύ όμως είχαμε ανταλλάξει και το msn (τότε αυτό ήταν διαδομένο), όποτε εκτός από αναπάντητες, είχα και κλήσεις προσκλήσεις στο msn! Που όταν ήθελα να μου ταΐσει τα πολλά και καυτά χύσια του και να γλύψω το καλλίγραμμο σώμα του συναντιόμασταν, πάντα όμως με το ίδιο σκηνικό να επιμένει.
Για ένα διάστημα μετά το δίμηνο τον έχασα, καμία αναπάντητη καμιά εμφάνιση στο msn, που ήταν μονίμως εκτός σύνδεσης.
Δεν θυμάμαι καλά, αλλά πρέπει να πέρασε κάνα δίμηνο ακόμα, σχεδόν τον είχα ξεχάσει, όταν ξαφνικά με κάλεσε να μιλήσουμε με κάμερες στο msn. Εγώ ίσα που πρόλαβα να ρωτήσω που χάθηκε όλο αυτό το διάστημα, αυτός μου απάντησε ότι έπρεπε να πάει πίσω στη Βουλγαρία και δεν είχε τρόπο να επικοινωνήσει, του έδωσε κάποιος ένα pc και μπορούσε πλέον να μπει.
Και λέγοντας περίμενε να δεις, σηκώθηκε και ξεκούμπωσε το παντελόνι του, βγάζοντας έξω τον σκληρό του πούτσο φάτσα φόρα, μοστράροντας τον καλά στη κάμερα!
Δεν μπορώ να πω ότι δεν τον αποθύμησα αυτόν τον πούτσο, μετά από τόσο καιρό σίγουρα ήθελα να στραγγίσω ξανά τα αρχίδια του μέσα στο στόμα μου.
Ταχτοποίησε έτσι την κάμερα, ώστε να φαίνεται καθισμένος που παίζει τον πούτσο του.
-          θέλεις να την πάρεις στο στόμα;
ξαφνιάστηκα! Με ρωτάει αν θέλω τον πούτσο του; μετά από 1’
-          ναι θέλω το ρωτάς κιόλας;
-          Βγάλε τη γλώσσα να βλέπω
Δεύτερη πρόταση σε τόσο σύντομο διάστημα; Αμέσως άρχισα να γλύφω τα χείλια μου, τον έβλεπα να έχει τεντώσει τα πόδια μπροστά, με το ένα χέρι να παίζει τον πούτσο του πολύ γρήγορα, με το άλλο να κρατάει το σλιπ με το παντελόνι και να αρχίδια να κουνιούνται τρελά στο παίξιμο της πούτσας. Παρόλο που είναι λογικό, μου έκανε κάπως που κοιτούσε να γλύφω τα χείλια μου και το δάχτυλο μου σαν να του έπαιρνα πίπα.
-          θέλεις να σε χύσω στο στόμα;
Απάντηση και φυσικά θέλω, όχι απλά θέλω αλλά το θέλω πάρα πάρα πολύ!
Άνοιξα το στόμα με την γλώσσα έξω, γλύφοντας τα χείλια μου και λέγοντας του κάποιες φορές να μου πετάξει στα χύσια στη μάπα και το στόμα. Ο Γκεόργκι έπαιζε τρελά με το πούτσο του, ενώ είχε καρφώσει το βλέμμα του πάνω μου μέχρι που τίναξε το κεφάλι πίσω και άρχισε να χύνει! Αυτό που έβλεπα δεν το είχα δει όσο ήταν εδώ και όσες φορές είχαμε βρεθεί, πίδακες χύσια πεταγόταν από το πούτσο του, ψηλά και πίσω του κι αν εγώ είχα μετρήσει περίπου 7-8 τινάγματα αυτό που έβλεπα δεν είχε καμιά σχέση με αυτά που είχε αδειάσει στο στόμα μου, με γουρλωμένα μάτια και αν μέτρησα σωστά (τις αμφιβολίες τις είχα τότε, αλλά δεν έπεσα έξω) τα τινάγματα ήταν 14!!! με τους κοιλιακούς σφιγμένους να διαγράφονται καθαρά και το σώμα του να σπαρταράει με κάθε χύσι που πεταγόταν από τον πούτσο του!
Είχα μαλώσει τόσο που άρχισα αμέσως να τον παίζω μαζί του και στο τελείωμα του άρχισα να χύνω κι εγώ! καμία σύγκριση δεν παίζει το χύσιμο με του Γκεόργκι.
Σηκώθηκε και ήρθε σέρνοντας το παντελόνι του προς την κάμερα για να μου δείξει το σώμα του που ήταν πλημμυρισμένο με τα χύσια του! μου έδειχνε και τα δάχτυλα του, σαν μα μου έλεγε καθάρισε τα με το στόμα σου!  πόσο ήθελα να τα γλύψω όλα! πόσο ήθελα όλα αυτά τα χύσια που πετάχτηκαν να μου τα πέταγε γαμώντας μου το στόμα και να τα καταπίνω μέχρι πνιγμού!
Ενώ ο Γκεόργκι χάθηκε από την οθόνη, εγώ έμεινα αποσβολωμένος, δεν μπορούσα να καταλάβω που έκρυβε τόσα περισσότερα χύσια, από τις συναντήσεις μας!
Όταν επέστρεψε, φορούσε μόνο ένα σλιπάκι και ο πούτσος του δεν είχε ηρεμήσει, φαινόταν καθαρά ότι του ήταν σκληρός ακόμα.
-          έχυσες πολύ η μου φαίνεται;
-          Ναι πρέπει, γιατί δεν τράβηξα μαλακία το πρωί
-          Πόσες τραβάς την ημέρα
-          Το πρωί δυο για να πέσει η πούτσα αλλιώς μένει σκληρή
-          Δυο;
-          Ναι δυο, μια μόλις ξυπνήσω στο κρεβάτι και η άλλη στο ντουζ
-          Και το πρωί στο κρεβάτι πως; Δεν λερώνεις τα σεντόνια;
-          Όχι χύνω στο ποτήρι με το νερό
-          Μετά; Πότε ξανά τραβάς μαλακία
-          Το μεσημέρι πάλι στο ντουζ και αν δεν τραβήξω μαλακία το απόγευμα, πριν κοιμηθώ το βράδυ τραβάω.
-          Δηλαδή 4 φορές την ημέρα;
-          Αναλόγως τις καύλες αν δεν έχω πολύ 3 και αν έχω πολλές και 5 φορές
-          Εκεί δεν κάνεις τίποτα με γκέι;
-          Όχι εδώ μόνο γυναίκες γαμάω
-          Στην Ελλάδα γαμάς γκέι;
-          στην Ελλάδα πήγα με έναν που με κόλλησε για να δώσει λεφτά και μετά που είδα ότι μου άρεσε πήγα και με άλλους
-          πολλούς;
-          Πιο πολύ με σένα και πριν άλλους 3 με αυτόν που έδωσε λεφτά
-          Τους γάμησες αυτούς;
-          Μόνο έναν οι άλλοι μου πήραν πίπα
Άρχισα να ψυλλιάζομαι ότι ίσως για το γαμήσι να ήθελε λεφτά, αλλά στη πορεία της συζητήσεις μου είπε ότι είχε 4 μήνες Ελλάδα, δεν είχε παρέες και με μένα ήταν παρέα και ξεκάβλωμα μαζί. Η συζήτηση μας δεν κράτησε πολύ, μας διέκοψαν οι καύλες του, όπου επαναλήφθηκε ένα θέαμα, αυτή τη φορά χύνοντας όρθιος στο κρύσταλλο της πόρτας του σαλονιού! Άλλο ένα ερεθιστικό θέαμα με τα χύσια να τρέχουν πάνω στο κρύσταλλο της πόρτας, όπου δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα γλύψω όλα!!!

Με αυτά και εκείνα πέρασαν μερικοί μήνες ακόμα, με τον Γκεόργκι πολλές φορές να χάνεται ένα διάστημα, λόγω σύνδεσης. Μια φορά που είχε πάει σε netcafe, για να μιλήσουμε, ήταν λιγάκι τραγικό, γιατί δυο φορές πήγε wc για τραβήξει μαλακία, κάτι το οποίο εννοείται δεν μπορούσα να δω, αλλά και μόνο στη σκέψη αυτή, τραβούσα κι εγώ μια, μέχρι να επιστρέψει στο pc.

Τα καλά νέα ήρθαν από το πουθενά και εντελώς απροειδοποίητα, ενώ ήταν χαμένος αρκετές μέρες από την τελευταία φορά που μιλήσαμε, εμφανίστηκε (όπως και πολλές άλλες φορές που ήταν χαμένος) καυλωμένος αλλά χωρίς να έχει τον πούτσο έξω, μου έδειχνε όμως το φούσκωμα στο παντελόνι
-          θέλεις να πάρεις την πούτσα μου στο στόμα;
-          Αχ αν θέλω; Αυτό μην το ξανά ρωτήσεις, εννοείται ναι
-          Πότε θέλεις;
-          Τώρα, γίνεται;
-           Ε είναι μακριά η Βουλγαρία
-          τι ρωτάς τότε;
-          έτσι να ξέρω
-          ε τώρα ξέρεις ότι θέλω τη πούτσα σου, οπότε κανόνισε να μου την δώσεις
-          πρέπει να βγω θα είσαι σπίτι εσύ;
-          ναι δεν έχω κανονίσει κάτι
-          καλά αν είναι θα μπω μετά οκ
-          οκ θα είμαι μέσα μέχρι αργά
σε λιγότερο από μίση ώρα χτυπάει το κουδούνι της εξώπορτας! Μου κάνει εντύπωση πως κάποιος που δεν άνοιξα από κάτω, έφτασε στο σπίτι, κοιτάω από το ματάκι και δεν βλέπω τίποτα, πριν φύγω από την πόρτα ξανά χτυπάει το κουδούνι και ανοίγω την πόρτα κάπως εκνευρισμένος και βλέπω μπροστά μου τον Γκεόργκι!!! Τον κοίταξα από πάνω ως κάτω και φυσικά δεν μου διέφυγε να κοιτάξω το φούσκωμα στο παντελόνι, που ήταν όπως μου το έδειχνε από την κάμερα. Ήμουν έτοιμος να τον αγκαλιάσω, αλλά με προσπέρασε και όπως κάθε φορά πήγε και κάθισε τον καναπέ, αφήνοντας με σύξυλο στη πόρτα…


Θα γράψω σύντομα και την συνέχεια με τον Γκεόργκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου