kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Τρείς διαφορετικές επαφές με τον ίδιο γαμιά


Η ιστορία από τον Γιάννη

Γνώρισα τον Κώστα μέσω μιας σελίδας γνωριμιών... ανταλλάξαμε τηλέφωνα και ένα βραδάκι τον κάλεσα να μιλήσουμε... αυτός ενεργοπαθητικός αλλά κυρίως ενεργητικός, με κάλεσε να περάσω από το σπίτι του το άλλο πρωινό για καφέ ... και όχι μόνο! περάσαμε σε ερωτήσεις προσωπικές και φτάσαμε στο επίμαχο... τον πρόσεξα που κόμπιαζε να μου πεί τα "προσόντα" του και από μέσα μου είπα... ωχ γαριδάκι θα είναι!!! η απάντηση του μετά από πιέσεις με προβλημάτισε... για την ακρίβεια μου είπε ότι καλό θα είναι να προετοιμαστώ πρίν βρεθούμε...
Έφτασα στο σπίτι του σε μια περιοχή στην ανατολική Θεσσαλονίκη, και βρέθηκα να χτυπάω το κουδούνι της πόρτας με αρκετό άγχος. μου άνοιξε ένας κύριος, με κοντοκουρεμένα μαλλιά, κοντά στα 50 με μια φόρμα και ένα απλό μπλουζάκι. Συστηθήκαμε έκανε καφεδάκι και το πίναμε συζητώντας για διάφορα άσχετα πράγματα....
Κάπου εγώ είχα τρελαθεί, ήθελα να γαμηθώ σαν τρελός και του είπα ...
"θέλω να δώ την ψωλή σου"... με κοίταξε, και μου είπε.. "πήγαινε στο δωμάτιο, γδύσου... όλα τελείως γυμνός, στήσου στα τέσσερα στο κρεβάτι και θα δείς"...
Γδύθηκα, και στήθηκα όπως μου είπε... μπήκε στο δωμάτιο, φορώντας την φόρμα του γυμνός από την μέση και πάνω... ανέβηκε στο κρεβάτι και άρχισα να του γλύφω τις ρώγες, το στέρνο, τον λαιμό... και τότε με άρπαξε και με φίλησε αυταρχικά, προσπαθώντας να κατακτήσει το στόμα μου με την γλώσσα του... με καύλωσε τρελά, άρχισε να μου στρίβει την ρώγα με τα δάχτυλά του, με πονούσε βογκούσα αλλά ένοιωθα σαν πουτάνα... άπλωσα το χέρι μου και άρχισα να χαϊδεύω τον πούτσο του πάνω από την φόρμα... υπήρχε πολύ κρέας εκεί... σίγουρα δεν ήταν "γαριδάκι"... ξαφνικά μου αστράφτει ένα χαστούκι και μου λέει ... όχι ακόμα ξεκωλιάρη... ήρθε από πίσω μου όπως ήμουν στα τέσσερα και άρχισε να μου γλύφει την κωλοτρυπίδα χόνωντας την γλώσσα του βαθιά  παίζοντας με τον πούτσο μου με γαμούσε με γλώσσα και δύο τρία δάχτυλα, με άνοιγε σαν πουτανάκι, με προετοίμαζε... πόσο δίκαιο είχε!!!
Η γλώσσα του δούλευε από κώλο και έφτανα να καταπίνει όλη την ψωλή μου ... σπαρταρούσα, βογκούσα ήθελα πούτσο!!! σηκώθηκε και κατάλαβα ότι έβγαλε την φόρμα... πήγα να γυρίσω αλλά με σταμάτησε με ένα δυνατό χαστούκι στα κωλομάγουλα που άφησε το σημάδι των δαχτύλων του... δεν θα δείς, μου είπε... μπορεί να τρομάξεις ...
τον άκουσα που φορούσε προφυλακτικό, και ξαφνικά ένοιωσα τα χέρια του να με αρπάζουν από τον κώλο... με άνοιξε να δεί την τρύπα μου και έφτυσε πάνω της... "βαρβάτο πούτσο θα φάω, σκέφτηκα"... τον ένοιωσα να την ακουμπάει στην τρυπούλα μου... άρχισε να σπρώχνει... ευτυχώς με είχε προετοιμάσει... άρχισα να βογκάω, από καύλα... μόλις με ένοιωσε ότι άνοιξα... άρχισε να σπρώχνει δυνατά .... τι ήταν αυτό?? ένοιωσα να με σκίζουν!!! άπλωσα το χέρι μου πίσω να τον σπρώξω έξω... σε απάντηση έφαγα ακόμα ένα δυνατό σκαμπίλι στον κώλο... και επι΄πλέον σπρώξιμο... με ξέσκιζε!!! πονούσα βογκούσα έκλαιγα... με βίαζε?? όχι το ζητούσα... ξαφνικά σταμάτησε... η ψωλάρα του ήταν όλη μέσα!!!
"καύλα μου το μουνάκι σου το έκανα πηγάδι... έχει ανοίξει για να στο σκίσω να μην μπορείς να κάτσεις..." άρχισε να με γαμάει απαλά... έτσουζε το κωλαράκι μου... συνέχισε να με γαμάει απαλά... και τότε όλα μετατράπηκαν σε απόλυτη ηδονή... οι κίνηση του έγεινε ποιο απαιτητική ποιο δυνατή ποιο γρήγορη... η κωλάρα μου κατάπινε τον πούτσο όλο αβίαστα... έβαλα από κάτω το χέρι μου να χαϊδέψω τα τεράστια αρχίδια του και ένοιωσα κάτι υγρό... τρόμαξα!! με είχε σκίσει τόσο πολύ που μάτωσα... κατάλαβε τον πανικό μου και σταμάτησε... βγήκε από μέσα μου και ένοιωσα τεράστιο κενό... γύρισα και τον κοίταξα, είδε τα δακρυσμένα μάτια μου και άρχισε να φιλάει τα δάκρυα μου..
"μωρό μου συγνώμη, θα δείς ότι δεν είναι τίποτα... έλα πάμε να σε πλύνω... " πήγαμε στο μπάνιο και μου έκανε το κωλαράκι μου να μαλακώσει με το ζεστό νερό... εκεί είδα το θηρίο... στο φώς ήταν τεράστιο πολύ χοντρό μα πάρα πολύ χοντρό με ένα τεράστιο πουτσοκέφαλο και δυο τεράστια αρχίδια... 
"φτάνει για σήμερα... έλα πάρτο στο στόμα" Υπάκουσα και άρχισα να γλύφω όσο μπορούσα... τον έγλυφα, προσπαθούσα να το πάρω στο στόμα μου, τον έπαιζα... και ξαφνικά καυτά χύσια άρχισαν να με λούζουν... πολλά καυτά πηχτά χύσια... με γάμισε το πρόσωπο τον λαιμό και έσταζαν στα πλακάκια... παράλληλα έχυνα και εγώ....
ντυθήκαμε και μου είπε... "έλα αύριο πάλι, θα έχω ένα πουτανάκι ακόμα"
Πήγα... όντως με περίμενε με ένα πουτανάκι τελείως άτριχο, ολόγυμνο που μόλις μπήκα γονάτισε και άρχισε να μου κάνει τσιμπούκι... πήγαμε μέσα... γυμνοί... το πουτανάκι τον έτρωγε από κώλο άνετα, ενώ με είχε ανάσκελα με τα πόδια ψηλά και όλη την γλάωσσα του μέσα στην κωλοτρυπίδα μου... το έχυσα στο στόμα... τα ήπιε όλα... πήγα δίπλα  στον Κώστα και του είπα... τράβα την έξω θέλω να δώ πως έχει γίνει το μουνάκι του... το στρόγγυλο άτριχο κωλαράκι του είχε μια τεράστια μαύρη τρύπα στο κέντρο του..."θέλω και εγώ, του είπα" στήθηκα στα τέσσερα... άλλαξε καπότα, αυτήν την φορά μου έβαλε λιπαντικό... και άρχισε να με γαμάει... το πουτανάκι ήρθε από κάτω μου και κάναμε 69... ο κώλοςμου είχε ανοίξει, δεν πονούσε, σκέτη καύλα... δεν άντεξα ξαναέχυσα στο στόμα της πουτανίτσας και εκείνος έχυσε στην κοιλιά του... πήρα τα χύσια του και άρχισα να τα χώνω στην σκισμένη κωλοτρυπά του... ο Κώστας βγήκε και άρχισε να χύνει παντού... στην κωλοτρυπίδα μου στα μπούτια στα κωλομάγουλα... το πουτανάκι λυσασμένα τα έγλυφε από παντού... αφου τα καθάρησε όλα... ένοιωσα να τρώει την τρυπούλα μου.. την έφλυφε, την δάγκωνε, την ρουφούσε... ήταν σε αμόκ... γύρισα ανάσκελα, με την πούτσα κάγκελο, έβαλε καπότα και έκατσε πάνω στο καυλί μου... άρχισε να γαμιέται λυσασμένα... και τότε ο Κώστας πήρε θέση από πίσω του και τον ξέσκισε μαζί μου... έκλαιγε μα δυο καυλιά στον κώλο... αλλά έλεγε να τον ξεσκίσουμε να τον γαμήσουμε σαν τρελοί... τον χύσαμε στο στόμα και το πρόσωπο... "αύριο, μου είπε ο Κώστας θα σου έχω όχι πουτανάκι αλλά δύο γαμιάδες ακόμα"...
την άλλη ημέρα μόλις άνοιξε η πόρτα βρέθηκα με τρείς ολόγυμνους ψωλαράδες να με περιμένουν με τα καυλιά τούμπανο... χωρίς συστάσεις, χωρίς να μιλάμε πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα, και βρέθηκα με τρία καυλιά να θέλουν τα πάντα από εμένα... πρώτος με πήρε ο Κώστας για να με ανοίξει όπως είπε... με ξέσκιζε ενώ εγώ ρουφούσα δύο ψωλές... με τά καβάλησα τον έναν που είχε μια ψωλή 19 πόντους αλλά σχετικά λεπτή... μπήκε άνετα στον κώλο μου και άρχισε να με γαμάει... ο δεύτερος ήρθε από πίσω μου και άρχισε να σπρώχνει για να με πάρει μαζί με τον άλλο... ο Κώστας μου είπε να χαλαρώσω και του απάντησα ότι το έχω κάνει ξανά το καλοκαίρι, αλλά δύο με την δικιά του ψωλάρα δεν θα άντεχα... οι αντιστάσεις έπεσαν... τους είχα και τους δύο στον κώλο... καύλα.. ηδονή... άρχισαν να γαμάνε την ξεσκισμένη τρύπα μου... βρήκαν ρυθμό και με ξέσκιζαν... βογκούσα, παρακαλούσα να με γαμήσουν δυνατά... ξεσκίστε την πουτάνα σας, ξεκωλιάστε με φώναζα... ένοιωθα να ξεφεύγω, να θέλω να με ξεφτιλίσουν.. την θέση του δεύτερου την πήρε ο Κώστας... μπήκε ξεσκίζοντάς με τελείως... πλέον ούρλιαζα από πόνο καύλα και ηδονή... μου σφράγισε το στόμα μια ψωλή... έχυνα στο κορμί του γαμιά μου... με γαμούσαν και έχυνα χωρίς να αγγίζω την ψωλή μου... τελικά βγήκαν από μέσα μου... με ξάπλωσαν ανάσκελα, με κρατούσαν τα πόδια ψηλά και ανοικτά... δυο ψωλές πάσχιζαν να μπούνε στο στόμα μου... και ξαφνικά είδα τον τρίτο να φοράει ένα λάτεξ γάντι... κατάλαβα τι θα μου έκανε αλλά δεν αντέδρασα... τρία, τέσσερα δάχτυλα... ο αντίχειρας... και όλο μέσα... με δυο ψωλές στοστόμα και ένα χέρι στον κώλο ένοιωσα ότι πλέον δεν υπήρχε μεγαλύτερη ξεφτίλα.... με χρησιμοποιούσαν για ότι ανωμαλία ήθελαν... και εγώ το γούσταρα... με χύσανε με γέμισαν χύσια παντού... "σήκω να σε πλύνουμε"... με πήγαν στο μπάνιο με γονάτισαν στην μέση και άρχισαν να με κατουράνε... καυτό κάτουρο παντού... με έβαλαν στα τέσσερα και με κατουρούσαν στην  πλάτη στο στόμα και στον κώλο... τέλος..με έπλυναν, με σκούπισαν... και συνέχισαν να με γαμάνε για τρείς ώρες... όταν ντυνόμουν, τα πόδια μου δεν με κρατούσαν... και τότε ο Κώσταςμου είπε... μετά το Πάσχα καυλιάρη μου θα σου έχω δύο μαύρους... ό ένας παίζει μπάσκετ, ο άλλος βόλευ....
θα σας έχω την συνέχεια ... μετά το Πάσχα....

2 σχόλια: