kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Ο καυλιάρης βούλγαρος Νο2

από τον Δημήτρη (φίλο μας στο blog)
 
Μας είχα σερβίρει τα ποτά και η κουβέντα μας είχε να κάνει με την ξαφνική επιστροφή του στη Βουλγαρία και ξανά στη Ελλάδα. Το δικό μου μυαλό πιο πολύ σκεφτόταν πως αντέχει τόση ώρα χωρίς να πετάξει έξω τον πούτσο του, για να τον ξεκαυλώσω! Αφού δεν έκανε τίποτα για την επόμενη μισή ώρα περίπου, πήρα την πρωτοβουλία να του πάρω τις καύλες, σηκώθηκα ενώ μιλούσε, τράβηξα το τραπεζάκι που εμπόδιζε και γονάτισα μπροστά του, αυτός σταμάτησε να μιλάει απότομα, άνοιξε τα πόδια του, ξάπλωσε πίσω βάζοντας κλασσικά τα χέρια πίσω από το κεφάλι του, έχοντας ένα χαμόγελο ικανοποίησης στο πρόσωπο του.

Πολύ αργότερα, γι’ αυτή τη στιγμή, μου είπε ότι καιγόταν να του πάρω την πίπα, απλά είχε χάσει το θάρρος που είχε στην αρχή. Προσπαθούσα να θυμηθώ σε ποιο θάρρος του αναφέρεται, αλλά πέρα από το να παίζει το πούτσο του μετά από αρκετή ώρα στο σπίτι, περιμένοντας να κάνω την κίνηση, δεν είχε άλλη πρωτοβουλία. Ένα βήμα πίσω με την επιστροφή του στην Ελλάδα, ούτε και τον πούτσο δεν πέταξε!

Του άνοιξα το παντελόνι και το τράβηξα κάτω μαζί με το σλιπάκι του, ο πούτσος σκάλωσε για λίγο στο σλιπ αλλά πετάχτηκε έξω σκληρός με τις πουτσοφλέβες να διαγράφονται πρησμένες και το πουτσοκέφαλο μέσα στα υγρά. Κατευθείαν κατάπια τον πούτσο του μέχρι τα αρχίδια, ανεβοκατέβαζα το κεφάλι μου τόσο, όσο το πουτσοκέφαλο του να μην βγαίνει από τον λαιμό μου, για πρώτη φορά άκουγα τους αναστεναγμούς του πιο τακτικά και κάποιες φορές του ξέφευγαν μερικά βογκητά. Μου τράβηξε το κεφάλι από τον πούτσο του σχετικά γρήγορα, δεν νομίζω να του έπαιρνα τσιμπούκι πάνω από 2’ λεπτά
-          σταμάτα, θα χύσω
-          χύσε, τι πειράζει;
-          Είναι πολύ γρήγορα
-          Μόνο μια φορά θέλεις να χύσεις σήμερα;
-          Όχι, πολλές
-          Τότε χύσε με
Βιαζόμουν η αλήθεια να φάω όλα αυτά τα χύσια που είδα να εκτοξεύει στη κάμερα και που ποτέ δεν είχα φάει ζωντανά από την αρχή της γνωριμία μας. Σηκώθηκε όρθιος παίζοντας το πούτσο του μπροστά στα μούτρα μου και χωρίς πολύ αναμονή άρχισε να μου πετάει τα χύσια στη μάπα!
Παρόλη την καύλα μου, είχα από πριν σκεφτεί να μετρήσω τις φορές που θα μου χτυπήσουν τα χύσια του τη μάπα, δεν πρόλαβα να μετρήσω πάνω από 5 φορές, όταν ένιωσα να μου τρίβει το πούτσο στη μάπα και τα χείλια όπου την έσπρωχνε μέσα στο στόμα, για καθάρισμα.
Δεν περίμενα κάτι τόσο λίγο, πάντα με βάση αυτό που είδα, γιατί διαφορετικά το να σου πυροβολεί κάποιος τη μάπα 5 φορές με χύσια δεν είναι καθόλου αδιάφορο.
Το γιατί έγινε αυτό, δεν είναι πρόβλημα για δυνατούς λύτες, θα τον είχε παίξει κάποιες φορές πριν έρθει στο σπίτι.

Οι μέρες κυλούσαν στο ίδιο μοτίβο, ο Γκεόργκι έκανε αναπάντητη η μου μιλούσε στο msn και αναλόγως, αν δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω ερχόταν στο σπίτι.
Ο  Γκεόργκι εξακολουθούσε να μην έχει παρέες, επομένως έβρισκε σε μένα και την παρέα αλλά και το ξεκάβλωμα του. Με είχε κουράσει όμως η μονοτονία, είχα μάθει πλέον κάθε κίνηση του, είτε να ξεκινήσει αυτός, είτε να θέλει από εμένα να κάνω κάτι, χωρίς πολλά λόγια βέβαια. Του είχα κάνει και κουβέντα για τα “λειψά” χύσια, τα οποία τα απέδιδε σε κούραση, καμία φορά παραδεχόταν ότι τράβηξε μαλακία στο σπίτι πριν έρθει, γιατί θα έχυνε στο δρόμο από τις καύλες που είχε. Μια φορά μάλιστα, κατά λάθος τον τσάκωσα να τραβάει μαλακία στο we του σπιτιού μου, ενώ έκανε ντους και πήγα να του δώσω την πετσέτα, δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι ήταν τόσο καυλωμένος που δεν θα άντεχε ούτε ένα λεπτό και για να μην χαλαστώ εγώ, τραβούσε μαλακία στο μπάνιο για να έχει περισσότερη διάρκεια, το ίδιο τον τσάκωσα (με την διάφορα ότι δεν του είπα τίποτα), όταν ήταν η ώρα να πάει στο wc λίγο πριν την πίπα, είχε αφήσει λίγο την πόρτα ανοιχτεί και ακουγόταν το κατούρημα του, μετά ησυχία, σηκώθηκα και πήγα είδα κρυφά ότι τραβούσε μαλακία, μετά έκανε ότι πάντα, να πλένει το πούτσο του στον νιπτήρα.
Κάποιες φορές, όταν με έβρισκε στο msn και του έλεγα ότι δεν έχω όρεξη και γενικά βαριέμαι, για να με πείσει να βρεθούμε, μου έδειχνε τον πούτσο του απροειδοποίητα που ήταν έτοιμος σκληρός, γιατί ήξερε την τρέλα που είχα γι’ αυτόν και μου έλεγε ότι δεν τον έχει παίξει καθόλου εκείνη τη μέρα! Στην αρχή με έπεισε κάνα δυο φορές, αλλά στη τελική αποδεικνύονταν ότι δεν έφερνε μαζί του τα χύσια που μπορούσε να πετάξει.

Έτσι πέρασαν αρκετοί μήνες ακόμα στο ίδιο μοτίβο, ώσπου μια μέρα την ώρα που κάθονταν στο καναπέ και του έπαιρνα κλασσικά τη πίπα, ένιωσα τα χέρια του πάνω στο κεφάλι μου, κάτι που δεν είχε κάνει μέχρι τότε ποτέ και να δίνει τον ρυθμό που ήθελε να ανεβοκατεβάζω το κεφάλι μου στο πούτσο του και πολλές φορές να το πιέζει μέχρι κάτω! Επίσης ψέλλιζε διάφορα, άλλοτε κατανοητά και άλλοτε όχι και στο τέλος λίγο πριν χύσει για πρώτη φορά τον άκουσα να λέει – θα χύσωωω  και στο καπάκι δεύτερα μετά  – χύνωωωωωωω.
Μπορεί να ακούγεται τρελό, αλλά αυτά τα δυο πραγματάκια που προστέθηκαν στη πίπα, έκαναν μεγάλη διάφορα από κάθε άλλη πίπα μέχρι τότε και έφταναν φυσικά να με κάνουν να χύσω μαζί του, κάτι το οποίο πολλές φορές το προηγούμενο διάστημα δεν έκανα.
Το επόμενο διάστημα η πίπα άρχισε να αποκτά κάποιο ενδιαφέρον, ξεκόλλησε από τον καναπέ και άρχισε να είναι λίγο πιο εκδηλωτικός, σπανιότερα ζητούσε κάτι πχ να του γλύψω τα αρχίδια ή ήθελα να του παίρνω πίπα σε διάφορα σημεία στο σπίτι στα γόνατα.
Το αποκορύφωμα ήρθε, όταν κάποια μέρα μπαίνοντας στο σπίτι, μετά από ένα δεκαπενθήμερο, που με διάφορες προφάσεις τον απέφευγα, με γονάτισε εκεί στο χωλ ακριβώς μόλις μπήκε και μου έδωσε ένα δυνατό τσιμπούκι, γαμώντας μου το στόμα και λέγοντας αρκετές φορές – θα σε τρελάνω στα χύσια σήμερα
Και πραγματικά!!! Η ορμή που χτυπούσαν τα χύσια του τη μάπα μου ήταν δυνατή και επαναλαμβανόμενη! Μπορεί από την ένταση και την καύλα να έχασα τον λογαριασμό, αλλά σίγουρα ήταν αυτό που είχα δει από την κάμερα, όταν ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Όταν πλέον σταμάτησε και περνούσε την πούτσα του από κάθε σπιθαμή του προσώπου μου πασαλείβοντας τα χύσια του στη μάπα μου, που κυριολεκτικά έσταζε
-          είναι καλά τώρα;
-          πολύ καλά, τέλεια
-          δεν τράβηξα δυο μέρες
-          δυο μέρες; Και πως άντεξες;
-          Δύσκολα πολύ, αλλά ήθελα να σε χύσω έτσι
-          Και από το πρωί να μην τραβήξεις, έτσι δεν χύνεις;
-          ναι, αλλά τώρα δεν είναι πιο πηκτά, ε;
-          νομίζω ναι
-          θέλω και μια μέρα μέσα στο στόμα
-          αν σου αρέσει κάντο
μετά από αυτήν την φάση με τον Γκεόργκι βρισκόμασταν πάλι πιο συχνά, με τσιμπούκια βέβαια, αλλά πιο δυνατά, με τις περισσότερες φορές να είναι φουλ στα χύσια, όχι δυο ημερών πάντα, αλλά τουλάχιστον χωρίς μαλακία ανήμερα της συνάντησης.
Το χύσιμο που ήθελε να μου κάνει στο στόμα δεν έγινε, για το επόμενο διάστημα που ήταν στην Ελλάδα. Όπως είχε γίνει και την προηγούμενη φορά, έτσι ξαφνικά ο Γκεόργκι είχε χαθεί, το κινητό κλειστό και στο msn δεν εμφανιζόταν. Αυτή τη φορά φυσικά υπέθεσα ότι θα γύρισε πάλι Βουλγαρία. Ο καιρός περνούσε και ο Γκεόργκι δεν έδινε κανένα σημείο ζωής, το κινητό εξακολουθούμε να είναι μόνιμα κλειστό και στο msn άφαντος. Μετά από 5 μήνες πλέον αποφάσισα ότι μάταια περιμένω να εμφανιστεί, όπου μετά από εκεί άρχισα να ξεχνάω ότι υπάρχει.

Πέρασε πάνω από ένας χρόνος, όταν ξαφνικά δέχτηκα βιντεοκλήση στο msn από τον  Γκεόργκι!!! Αναγνώρισα άμεσος το χώρο, άρα ήταν Βουλγαρία. Αυτός φαινόταν πιο αδυνατισμένος σαν ταλαιπωρημένος, αλλά δεν ήθελα εκείνη τη στιγμή να ρωτήσω γιατί έτσι!
Μου είπε ότι έκλεισε την δουλεία που κανόνιζε εδώ στην Ελλάδα (για την οποία δουλειά μου έλεγε ότι δεν ήθελε, γιατί θα έπρεπε να πάει πίσω στη Βουλγαρία), γιατί εδώ έτσι κι αλλιώς δεν έβρισκε μια μόνιμη δουλειά. Είχε και ένα ατύχημα στη δουλειά, έπεσε από μια σκαλωσιά και χτύπησε τη μέση του, κάτι που χρειάστηκε χειρουργείο και καθήλωση στο κρεβάτι για πάνω από 6 μήνες. Για τέτοια ταλαιπωρία και σοβαρότητα, δικαιολογούνταν η εμφάνιση του, φυσικά αν δεν μου έλεγε τι πέρασε με το ατύχημα, σίγουρα δεν μπορούσα να υποθέσω κάτι τέτοιο. 
Πέρα από αυτά, μου είπε επίσης ότι σε λιγότερο από ένα μήνα θα ερχόταν Ελλάδα. Για να του κάνω λίγη πλακίτσα αλλά για να είμαι και ειλικρινείς να μάθω, ρώτησα αν γαμάει κάτι εκεί η αν με το ατύχημα έχασε αυτή την ικανότητα και η απάντηση ήρθε άμεσα με εικόνα, σηκώθηκε, ξεκούμπωσε το παντελόνι και έβγαλε έξω τον συνηθισμένο σκληρό φλεβάτο πούτσο του!
-          τώρα θέλω να μου πάρουν μια πίπα και να κοιμηθώ
-          τι να σου κάνω; είμαι μακριά
-          θέλεις να χύσω για σένα;
-          Και το ρωτάς; Θέλω πολύ!!!
Γύρισε την κάμερα προς τη πόρτα του σαλονιού που έχει κρυστάλλινο τζάμι και άρχισε να τον παίζει, κοιτώντας μερικές φορές προς τη κάμερα.
-          θα ήθελα τώρα να το βάλεις όλο μέσα στο στόμα και να σε χύσω μέσα
-          κι εγώ το θέλω πολύ Γκεόργκι, ξέρω ότι το γούσταρες αλλά δεν το κάναμε
-          πωωω ρε πούστη! Τι πίπες κάνεις εσύ; Πολύ θέλω να σε γαμάω στο στόμα και να χύσω μέσα!
-          και γω το θέλω πολύ Γκεόργκι, θέλω να καταπιώ όλα τα χύσια σου, να μην φύγει ούτε μια σταγόνα!
-          μμμμ ξέρεις τι θέλω εγώ; εγώ δεν θέλω να μην τα πιεις, θέλω να σε χύσω στο στόμα και να τα αφήσεις να βγουν, θέλω να βλέπω τα χύσια μου να βγαίνουν από το στόμα σου
και πριν προλάβω να απαντήσω φώναξε – χυνωωωω ρε πούστη και για μια ακόμα φορά γέμισε το κρύσταλλο με τα ζεστά άσπρα του χύσια! Έχυνα μαζί του! το θέαμα με τα χύσια να πετάγονται από τον πούτσο του στο τζάμι της πόρτας με εκτόξευσαν, ζήλευα σχεδόν το τζάμι, αν ήμουν εκεί δεν υπήρχε περίπτωση να μην καθάριζα το τζάμι από τα χύσια του με τη γλώσσα μου…
Ο μήνας πέρασε μιλώντας και τραβώντας μαλακία με τον Γκεόργκι στο msn. Αν και δεν απαίτησα κάτι τέτοιο, μου υποσχέθηκε ότι αν μπορέσει τις τρεις τελευταίες μέρες πριν έρθει Ελλάδα δεν θα τραβούσε μαλακία η τουλάχιστον τις δυο όπως είπε, αλλά δεν θα μιλούσαμε στο msn γιατί θα σκεφτόταν τις πίπες και δεν θα άντεχε να κρατήσει.

Έφτασε η ημέρα του ερχομού του, από το πρωί ήμουν μέσα στην αγωνιά να βραδιάσει!
Κατά τις 22:00 όπως είχαμε συμφωνήσει χτύπησε την πόρτα, από κοντά μου φάνηκε όπως παλιά και φυσικά το μάτι μου έπεσε στο πούτσο του

-          κοιτάς τη πούτσα μου; σκληρή είναι πιάσε
-          το βλέπω ότι είναι σκληρή
-          εεε πιάσε να δεις
προφανώς που την είχα αποθυμήσει, μου φάνηκε απείρως πιο σκληρή από ποτέ!!!
με προσπέρασε και πήγε κλασσικά στο καναπέ, όπως συνήθισε πάντα!
Ωχ σκέφτηκα, λες να τον έπιασε πάλι το σύνδρομο του χαμένου θάρρους; Έκλεισα την εξώπορτα και προχώρησε στο σαλόνι
-          θα βάλεις ποτά;
-          Ουίσκι έτσι;
-          Ναι, βαλε και έλα κάτσε εδώ
Δείχνοντας δίπλα του. Ετοίμασα τα ποτά και κάθισα δίπλα του
-          έχω τα τραβήξω τρεις μέρες για σένα πούστη
-          άντεξες τόσο πολύ τελικά;
-          Θα δεις…
Σηκώθηκε όρθιος, έβγαλε το παντελόνι του και το σλιπάκι, περιττό να πω ότι ο πούτσος του ήταν στητός και το πουτσοκέφαλο υγρό. Έβαλε το ένα πόδι του πάνω στον καναπέ δίπλα μου, με έπιασε από τα μαλλιά και κάρφωσε τον πούτσο του βαθιά στο λαρύγγι μου.
-          θέλω να σου γαμάω ολο το λαρύγγι συνέχεια…




Θα γράψω όσο πιο σύντομα γίνεται και την συνέχεια με τον Γκεόργκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου