kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Ο καυλιάρης βούλγαρος Νο3



από τον Δημήτρη (φίλο μας στο blog)

Δεν σταμάτησε να μου γαμάει το λαρύγγι, μέχρι που έφτασε η ώρα να χύσει

-          οοοο πούστη σε χυνωωω όλα στο στόμα σου μέσα
τράβηξε τον πούτσο του από το λαρύγγι και αμέσως άδειαζε το σπέρμα του στο στόμα μου, έχυνε με πολύ ορμή, το στόμα μου γέμισε με τα πηκτά του καυτά χύσια! Κατάπινα όσα δεν μπορούσα να κρατήσω, γιατί ήθελα να τα καταπιώ όλα μαζί, αλλά είχε άλλα σχέδια, μου λέει
-          μην τα πίνεις, κράτησε τα χύσια μου στο στόμα… πάρε κι άλλα πούστη
όταν σταμάτησε, μετά από το τρελό χύσιμο, τράβηξε την πούτσα του από το στόμα, σκληρή και υγρή με τα χύσια και τα σάλια μου την έτριβε χωρίς να τον πιάνει με το χέρι στο πρόσωπο μου, ενώ εγώ περίμενα να μου πει να καταπιώ επιτέλους τα χύσια του που κρατούσα στο στόμα όπως ζήτησε.

-          θέλω να δω να βγαίνουν όλα τα χύσια μου από το στόμα σου και μετά να συνεχίσεις την πίπα, πωωω ρε πούστη τι πίπες κάνεις εσύ;
Σήκωσα λίγο το κεφάλι για να με βλέπει καλύτερα, άνοιξα λίγο το στόμα μου και άφησα να βγουν τα χύσια του, κυλούσαν από τα χείλια μου στο σαγόνι και από εκεί έπεφταν πάνω στο στήθος μου
-          έτσι θέλω να βλέπω πόσο πολύ έχυσα στο στόμα σου και ξέρω πόσο σου αρέσει
φαινόταν στο πρόσωπο του η ευχαρίστηση και η καύλα του, πριν προλάβω να αφήσω κυλήσουν και τα τελευταία χύσια, μου έχωσε ξανά το πούτσο του στο στόμα, αυτή τη φορά μου γαμούσε το στόμα πιο σιγά ενώ εγώ στο μεταξύ κατάπια ότι είχε απομείνει στο στόμα από τα χύσια. Τράβηξε το πούτσο του και πήγε κάθισε στο διθέσιο καναπέ
-          έλα εδώ, πάρε την πίπα πούστη εσύ τώρα, γλύψε σιγά και απαλά τη πούτσα μου και τα αρχίδια
τον ακολούθησα φυσικά και ξεκίνησα από τα αρχίδια, αυτός τεντώθηκε πήρε τα τσιγάρα άναψε ένα, τράβηξε κάνα δυο τζούρες χορταστικές και τις φυσούσε πάνω στα μούτρα μου, ενώ του έγλυφα τα αρχίδια
-          έτσι μόνο με γλώσσα να μου γλύφεις τα αρχίδια, πολύ γουστάρω
δεν περίμενα ποτέ να τον ακούσω να μιλάει τόσο ξεκάθαρα, τον έβλεπα πολύ πιο άνετο από κάθε άλλη φορά, ιδίως που με κοιτούσε όσο έγλυφα, συνήθως όταν σηκωνα τα ματια μου και τον κοιτούσα με τον πούτσο στο στόμα, έκλεινε τα μάτια και έγερνε το κεφάλι πίσω αφήνοντας βογκητά καύλας. Αυτή τη φορά όμως όχι, με κάρφωνε στα μάτια, καπνίζοντας και πίνοντας το ουίσκι του δίνοντας κάθε τόσο οδηγίες για την πίπα
-          πάρε μόνο το κεφαλάκι στο στόμα – γλύψε το κεφαλάκι μόνο με τη γλώσσα – πάρε τσιμπούκι μόνο με τα χείλια το κεφαλάκι – πάρε σιγά σιγά όλη τη πούτσα μου στο στόμα
όλο το σκηνικό με τις οδηγίες και την άνεση του να με έχει στα γόνατα, ανάμεσα στα πόδια του, με είχαν ανάψει κυριολεκτικά, αλλά περισσότερο απ’ όλα που με κοιτούσε! Μερικοί φίλοι μου όταν τους έλεγα ότι έχω βίτσιο να με κοιτάει ο γαμιάς την ώρα της πίπας και όχι να κλείνει τα μάτια που ως συνήθως γίνεται, μου έλεγαν ότι τι σημασία έχει αν σε κοιτάει η όχι αν γουστάρεις τη πούτσα που ρουφάς; Για μένα όμως το να σε κοιτάει ο γαμιάς, να του ρουφάς το πούτσο σημαίνει ότι επικεντρώνεται σε εσένα, μπορεί να σκέφτεται βλέποντας σε, πώς θα σε σκίσει μετά, να σε καθοδηγεί σύμφωνα με το πώς γουστάρει να τον ρουφάς, σημαίνει απλά ότι είναι εκεί και ασχολείται με τις καύλες του και τον καλύτερο τρόπο που θα στις δώσει! αν όμως αντίθετα κλείνει τα μάτια και γέρνει το κεφάλι πίσω, μπορεί να σκέφτεται τη μουνίτσα, πριν λίγο καιρό που ήταν στη δική μου θέση ανάμεσα στα πόδια του κι εάν φυσικά σκέφτεται κάτι τέτοιο βγαίνει και στη φάση…τέλος πάντων στην ιστορία ξανά

μόλις έσβησε το δεύτερο τσιγάρο, άφησε το ποτήρι του ουίσκι και σηκώθηκε με γύρισε να ακουμπήσω το κεφάλι μου στο καναπέ, ήρθε πάνω μου και άρχισε να μου γαμάει το στόμα, με το αγριότερο γαμήσι μέχρι τότε! προσπαθούσα να κρατήσω κόντρα από τα πόδια του, για να του κόψω λίγο την φόρα γιατί με έπνιγε, αλλά ακόμα κι αν του έκοβα την φορά για λίγο, ο Γκεόργκι συνέχιζε το σκληρό γαμήσι του λαρυγγιού μου κανονικά! Δυο τρεις φορές σταμάτησε και μου έβαζε στο στόμα τα αρχίδια του, αλλά τόσο λίγο που ίσα προλάβαινα να τα γλύψω και ξανά έχωνε τον πούτσο συνεχίζοντας το άγριο γαμήσι! Αυτή τη φορά άκουσα τη φωνή του αφού άρχισε να μου πετάει τα χύσια στο στόμα
-          πιες τα όλα ρε πούστη! Πιες τα, πιες τα πούστη
κατάπινα κάθε χυσιά που πετούσε η πούτσα του στο στόμα, το έκανα λαίμαργα, χωρίς να μετράω τίποτα, έχασα κάθε όρεξη που είχα να μετράω τα τινάγματα που θα έκανε τη δεύτερη φορά, απλά απολάμβανα την καύλα που μου έδινε το τρεμάμενο σώμα του, κάθε που έσπρωχνε τον πούτσο του στο στόμα για να αδειάσει ακόμα μια ριξιά σπέρμα. Όταν σταμάτησε είχα τον πούτσο στο στόμα, τον έγλυφα με τη γλώσσα καθώς πολύ σιγά έσπρωχνα το σώμα του πίσω, φτάνοντας στο πουτσοκέφαλο σταμάτησα λίγο, έπιασα το πούτσο του, για να τον στραγγίσω από την τελευταία σταγόνα, που θα είχε ξεμείνει στην πουτσότρυπα!

Ανασήκωσε το κορμί του και λαχανιασμένος ακόμα με κοιτούσε, που γλύφοντας τα χείλια έπιασα τον πούτσο μου για να χύσω κι εγώ, κάτι το οποίο δεν άργησε καθόλου, αφού ήμουν έτοιμος από ώρα πριν και που άντεξα τόσο πάλι καλά! έχω κι εγώ καλή επίδοση στο χύσιμο, φυσικά καμία σχέση με του Γκεόργκι που ακόμα και η δεύτερη του φορά φαντάζει σαν τη πρώτη, αλλά καταφέρνω 5-6 τινάγματα, δυο από αυτά με πήραν στη μάπα, ο Γκεόργκι δεν έχασε την ευκαιρία με το χέρι να μου ταΐσει και τα δικά μου χύσια, όχι μόνο αυτά που έπεσαν στη μάπα μου, αλλά κι αυτά από κοιλιά και στήθος.
-          θα φας πολλά χύσια σήμερα θα δεις
-          ξέρεις ότι πεινάω πάντα για χύσια
γέλασε και ξεράθηκε στον καναπέ για πρώτη φορά γυμνός χωρίς να φορέσει ούτε το σλιπάκι του, ζητώντας να του βάλω κι άλλο ποτό. Έβλεπα ότι ο πούτσος του καλά κρατούσε σκληρός
-          ρε συ Γκεόργκι; Για πόσο θα είναι σκληρός ακόμα ο πούτσος σου;
-          Μπορώ και τώρα άμα θέλεις να πάρεις πάλι πίπα, αλλά θα χύσω αργά
-          Οκ αυτό, αλλά δεν πέφτει;
-          Σε λίγο θα πέσει, αλλά αν θέλεις να πάρεις την πίπα πούστη εγώ μπορώ
-          Ας πιούμε ένα ποτό τότε!
αν θυμάμαι καλά, πρέπει να του έπεσε μετά από κάνα 15’, πάντως το μάτι μου δεν ξεκολλούσε από εκεί, επόμενο ήταν να το βλέπει ο Γκεόργκι και με σοβαρό ύφος  ρωτούσε μερικές φορές – θέλεις το πούτσο μου τώρα; Απαντούσε – άστο για αργότερα γιατί ακόμα ένιωθα το γαμήσι του στο λαιμό μου!
Παρόλο που είχε αλλάξει δυναμικά στο θέμα της πίπας, κάτι το οποίο δεν το περίμενα έχοντας στο μυαλό μου τις πρώτες μας συναντήσεις, σκεφτόμουν ότι μάλλον δεν του αρέσει να πηδάει άντρες και αρκείται να δίνει πίπες, αν και θα ήθελα να φάω εκείνο το βράδυ ένα γερο ξεκώλιασμα από την Γκεόργκι, δεν έγινε κάτι τέτοιο. Μας βρήκε το ξημέρωμα, πίνοντας, καπνίζοντας και φυσικά με πολλά τσιμπούκια και χύσια. Ο Γκεόργκι πλέον όταν άρχισε να ξημερώνει παρέδωσε τα όπλα και ξεράθηκε στον καναπέ, φορώντας μόνο το σλιπ κι εγώ πήγα μέσα στη κρεβατοκάμαρα.
Ξύπνησα πρώτος αργά το μεσημέρι, πήγα στο σαλόνι και είδα τον Γκεόργκι ακόμα να κοιμάται του καλού καιρού και όπως ήταν αναμενόμενο με τον πούτσο κάγκελο! Δεν τον ξύπνησα, είχε πιει πολύ περισσότερο από εμένα, οπότε πήγα στη κουζίνα να κάνω καφέ για να ανοίξει το μάτι.
Την ώρα που χτυπούσα τον φραπέ, κόλλησε πίσω μου ο Γκεόργκι, παραλίγο να μου έφευγε το ποτήρι από τα χέρι! Έβαλε το κεφάλι του πάνω στον ωμό μου και πίεζε τον πούτσο του πάνω μου
-          με τρόμαξες ρε συ
-          θέλω να σε γαμήσω τώρα εδώ στη κουζίνα που κάνεις καφέ
αυτό δεν θα ήθελα να το ακούσω εκείνη την συγκεκριμένη ώρα! Δεν ήμουν έτοιμος να γαμηθώ, αλλά τι λες σε κάποιο καυλωμένο γαμιά;
-          θέλεις να πιεις πρώτα καφέ;
-          Όχι θέλω τώρα να σε γαμήσω εδώ στη κουζίνα
-          Ρε συ θα είναι καλύτερα μετά τον καφέ;
Ήθελα να κερδίσω χρόνο, για να ετοιμαστώ, αλλά δυστυχώς δεν φαινόταν να θέλει να περιμένει
-          ξέρεις πόσο θέλω να τη βάλω στο κώλο σου;
Άρχισε να μου τραβάει τη βερμούδα κάτω και ξανά είπε
-          ωχ ξέρεις πόσο θέλω να τη βάλω στον κώλο σου; Να σου σκίσω το κώλο πούστη,  στενό, έτσι μ’ αρέσει!
Αφού είδα ότι είχε φορτσάρει, σχεδόν μου είχε κατεβάσει τη βερμούδα και κόλλησε το πούτσο του στον κώλο μου, αφού είχε κατεβάσει και το δικό του σλιπ. Δυστυχώς έπρεπε να μιλήσω ανοιχτά αφού δεν καταλάβαινε
-          ξέρεις Γκεόργκι, χρειάζομαι χρόνο να πάω στο μπάνιο, γι’ αυτό σου λέω, πιες πρώτα καφέ και μετά ότι γουστάρεις
-          δεν θέλεις να σε γαμήσω τώρα εδώ; Εγώ πολύ το θέλω
-          Θα ήθελα, αν ήμουν έτοιμος
-          Έλα σκύψε λίγο να στο χώσω και κάνε καφέ, έτσι θέλω, να σε γαμάω και να κάνεις καφέ
-          Πρέπει να πλυθώ, αυτό θέλω να σου πω τόση ώρα!
-          Δεν πειράζει, ούτε κι εγώ πλύθηκα! Αλλά θέλω πολύ να το βάλω στο κώλο σου τώρα!
Τότε κατάλαβα ότι δεν έχει ιδέα τι σημαίνει να του λέει ένας παθητικός ότι πρέπει να πλυθεί πρώτα, προφανώς νόμιζε ότι θέλω να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου!!!
-          κοίτα αν δεν πλυθώ, δεν γαμιέμαι, οκ;
-          τότε πάρε την πίπα πούστη, εσύ ξέρεις!
Το είπε τόσο καυλωμένος, που με άναψε και μένα για τα καλά, ήθελα να με γαμήσει αλλά οκ δεν γινόταν εκείνη την ώρα, οπότε και γονάτισα μπροστά του
-          θα σου γαμήσω το στόμα αγρία, αφού δεν θέλεις να στο χώσω στο κώλο
-          γάμησε το στόμα μου όπως θέλεις Γκεόργκι
-          το λαρύγγι πούστη θα σου γαμήσω
με κόλλησε στο πάγκο της κουζίνας, πιάστηκε από το κενό του νεροχύτη και άρχισε να μου γαμάει το στόμα, με κολλημένο το κεφάλι στο πάγκο, δεν μπορούσε να κάνω τίποτα, αλλά και δεν ήθελα παρόλο που με έπνιγε με το πούτσο του, που πολλές φορές τον έχωνε όλο μέσα και τον κρατούσε εκεί. Με τρέλαινε που ο πούτσος τους μύριζε ακόμα τα βραδινά χύσια, θυμήθηκα ότι δεν έκανε μπάνιο, δεν με χάλασε όμως!
-          παρ’ το όλο στο στόμα πούστη, πάρε την πουτσάρα μου, έτσι όπως στο γαμάω να χύσω όλα μέσα
φαινόταν ότι δεν θα αντέξει πολύ ακόμα, περίμενα να αρχίσουν να πετάγονται τα χύσια του στο στόμα μου, αλλά την επίμαχη στιγμή τράβηξε τον πούτσο του από το στομα μου
-          θα σου πλύνω εγώ τα μούτρα … παρ’ τα ρε πούστη, παρ’ στη μάπα
δεν πίστευα αυτό που γινόταν, η ορμή που χτυπούσαν τη μάπα μου τα χύσια, ήταν σαν τη πρώτη που μου έδωσε την προηγούμενη το βραδιά! Η μάπα μου είχε γεμίσει πάλι με τα χύσια σου, ίσα που διέκρινα τη φιγούρα του κορμιού του, τα χύσια του μου κάλυψαν και τα μάτια!
-          ήθελα να το βάλω στο κώλο σου αλλά και πίπα καλά ήταν, εσύ αντέχεις πως μου αρέσει να δίνω πίπες
-          και μένα μου αρέσει έτσι
-          και στο κώλο θα σου αρέσει όταν στο χώσω
-          είμαι σίγουρος ότι γαμάς καλά
-          θα κάνεις καφέ;
-          Ναι θα κάνω, να πλυθώ και μετά
-          Όχι να μην πλυθείς, πρώτα να φέρεις το καφέ, θέλω να σε δω με τα χύσια μου που θα φέρεις τον καφέ στο σαλόνι
-          Δεν βλέπω όμως, πως θα κάνω καφέδες;
Μου σκούπισε με το χέρι τα μάτια, αλλά φυσικά δεν πήγαν χαμένα, αφού μου έχωνε τα δάχτυλα στο στόμα.
Ετοίμασα όπως ήμουν με τα χύσια στη μάπα και όχι μόνο, τους καφέδες μας και πήγα στο σαλόνι. Έβλεπα τη σκιά του στο μπαλκόνι και αμέσως κοίταξα αν φοράει τα ρούχα του και ευτυχώς τα φορούσε. Όταν μπήκε και με είδε με τους καφέδες στα χέρια και τη μάπα γεμάτη με το σπέρμα του, όπως κι εγώ είδα τον πούτσο του να διαγράφεται σκληρός στο παντελόνι του
-          α ρε πούστη πολύ καυλώνω να βλέπω τα χύσια μου στα μούτρα σου και θα σου έδινα κι άλλη πίπα, αλλά πρέπει φύγω, πήρε ο αδερφός μου τηλέφωνο
-          και ο καφές;
-          Άστο, αυτόν θα πιω έξω
-          Οκ τότε τα λέμε όταν έρθεις
-          Να ξέρεις ότι θέλω πολύ να το βάλω στο κώλο σου
-          Θέλεις να κάνω γρήγορα μπάνιο και να με γαμήσεις, βλέπω είσαι καυλωμένος ακόμα; Δεν θα αργήσω πολύ στο μπάνιο
-          Πολύ το θέλω, αλλά είπα ότι θα είμαι στο κέντρο γρήγορα, είναι εκεί και με περιμένει
-          Οκ το βράδυ τότε
Τον συνόδευσα στη πόρτα, όπου πήρε πάλι χύσια με τα δάχτυλα και μου τα τάισε
-          πολύ μου αρέσει
-          και μένα μη νομίζεις

έτσι έμεινα με τους καφέδες στα χέρια, τα χύσια στη μάπα και την αγωνία πότε θα επιστρέψει το βράδυ!!!



Θα γράψω όσο πιο σύντομα γίνεται την συνέχεια με τον Γκεόργκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου