kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Κώστας, Άγγελος οι γαμιάδες μου



Κατά καιρούς στα σχόλια κάποιοι βάζουν διάφορα λινκ για πορνοσάιτ ή για οτιδήποτε άλλο. Επειδή δεν γνωρίζουμε εάν αυτά μπορούν να βλάψουν τον υπολογιστή σας, μόλις τα εντοπίσουμε τα διαγράφουμε, μέχρι όμως να τα διαγράψουμε αυτά μπορεί να παραμένουν στα σχόλια κάποιες ώρες, για αυτό σας παρακαλούμε να μην ακολουθείται τα λινκ αυτά. 




Γνώρισα τον Άγγελο από τον ξάδερφο του τον Κώστα, που ήταν κολλητός μου. Δεν μου ήταν άγνωστος, κάποιες φορές βγαίναμε τριάδα. Όταν ο κολλητός μου έφυγε Αγγλία για μεταπτυχιακό, η παρέα με τον Άγγελο άρχισε να γίνεται όλο και συχνότερη. Σε πολύ λίγο καιρό γίναμε αχώριστοι. Τον Άγγελο τον γούσταρα τρελά, εξάλλου πολλά αγόρια τα ερωτευόμουν πλατωνικά, όπως ήμουν και με τον κολλητό Κώστα μου που έφυγε Αγγλία. Τον Κώστα τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε κι αρχίσαμε παρέα και για να είμαι ειλικρινής η εμφάνιση του και το ενδιαφέρον του για παρέα με έκαναν να ακολουθήσω στην φιλία. Με τον Κώστα είμαστε συνομήλικοι, αλλά τον έκανες 2-3 χρόνια μεγαλύτερο γιατί είχε για την ηλικία του αρρενωπά χαρακτηριστικά συν ότι ήταν πάντα με μουσάκι τριών ημερών. Γυμναζόταν μαζί με τον ξάδερφο του κι δυο τους έχουν κορμάρες. Μου έδινε λαβες να τον φαντασιώνομαι, γιατί σε κάθε ευκαιρία είτε στο σπίτι μου είτε το δικό του κυκλοφορούσε με το σλιπ κι εγώ φυσικά δεν έχανα την ευκαιρία να παίρνω μάτι το σώμα του αλλά κυριότερα το φούσκωμα του πούτσου του μέσα στο σλιπ!  Έτσι, φαντασιωνόμουν πάντα να μου παίρνει την παρθενιά, είχα κάνει πολλά σενάρια στο μυαλό μου για το πώς θα γινόταν αυτό. δυστυχώς όμως, έφυγε στην Αγγλία και για αρεστό καιρό ήμουν σε κακά χάλια, σαν να χώρισα με τον γκόμενο μου, το τι κλάμα είχα ρίξει δεν λέγεται!!! με τον καιρό κι αφού είχαμε ξεκινήσει παρέα κολλητή με τον Άγγελο, σαν να ψιλό ξέχασα τον Κώστα και ερωτεύτηκα τον Άγγελο.

Ήθελα να είμαι συνέχεια μαζί του, δεν διαφωνούσα με ότι ήθελε να κάνουμε και πάντα έδινα σε αυτόν την επιλογή της διασκέδασης. Αρχίσαμε να νιώθουμε τόσο οικεία μεταξύ μας, που όταν βρισκόμασταν μόνοι στο σπίτι μου η το δικό του, γυρνούσαμε μέχρι και γυμνοί. Η αρχή έγινε από τον Άγγελο, όταν μετά από το μπάνιο είχε βγει γυμνός με μια πετσέτα ριγμένη στους ώμους του, ρωτώντας με αν υπάρχει πρόβλημα να κάτσει γυμνός, μιας και νιώθει πιο άνετα. Δεν έφερα καμία αντίρρηση, ίσα ίσα του είπα ότι έκανε πολύ καλά, αφού έτσι μου έδινε την δυνατότητα να ρίχνω πολλές ματιές στο καυλί του, στη θεά της οποίας ερεθιζόμουν.  Μετά από αυτό, έκανα πολλές και τρελές φαντασιώσεις με το Άγγελο. Όταν μετά από παρότρυνση να μένω κι εγώ γυμνός, είχα πρόβλημα γιατί έπρεπε να κρατάω κάτι μπροστά μου, για να μην φαίνεται ο ερεθισμός μου.

Ο Άγγελος (και ο Κώστας) ήταν αυτό που γούσταρα στους άντρες , σύγκρινα πολλές φορές αυτόν με εμένα και κατέληγα άμεσα στο ότι δεν είμαστε οι δυο μας μέτρο για σύγκριση. Αυτός ψηλός 185, εγώ 170, αυτός γυμνασμένος με πλάτες φαρδιές, εγώ αδυνατούλης αγύμναστος, αυτός μελαψός τριχωτός, εγώ ασπρουλιάρης άτριχος, το καυλί του Άγγελου πεσμένο μακρουλό και παχύ, εγώ κοντό και λεπτό…
Δεν ήμουν όμως μόνο εγώ που παρατηρούσα αυτόν, αρκετές φορές τον έπιασα να με κοιτάει όταν έκανα κάτι στη κουζίνα και γυρνούσα το κεφάλι να ρωτήσω  πχ αν θέλει πάγο και ξαφνιασμένος που τον είδα να κοιτάει προς τα εμένα, έλεγε αυτό ήθελα να σου πω!
Τότε όταν γινόταν αυτά, δεν τα έδινα πολύ σημασία, ψάρακας από όλες τις απόψεις, αν και με τις φαντασιώσεις μου είχα κάνει τα άπειρα όργια, η πραγματικότητα ήταν διαφορετική.

Ο Άγγελος έδωσε τη λύση σε αυτό που προφανώς κι οι δυο θέλαμε, αφού εγώ και χρόνια να περνούσαν θα τολμούσα και μάλλον το ήξερε.
Το σκηνικό έγινε χειμώνα στο σπίτι τους στο χωριό. Αφού είχαμε φάει και απολαμβάναμε τα ουίσκι μας δίπλα στο τζάκι, ο Άγγελος άρχισε να ξεντύνεται και έμεινε εντελώς γυμνός, και ακουμπισμένος σε μια τεραστία μαξιλάρα συνέχισε να πίνει το ουίσκι του. Δεν μιλούσαμε, αλλά δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω του, με το φως του τζακιού που τρεμόπαιζε έτσι μισοσκόταδο, φάνταζε στα μάτια μου ακόμα πιο άντρακλας, είχε αφήσει και μουσάκι από εκείνα που κάνουν γραμμή γύρω από το μάγουλο και καταλήγουν στο πιγούνι και γύρω από το πάνω χείλος που καλύπτονται με γένια. Όπως ήταν ακουμπισμένος και με απλωμένα τα πόδια που σχεδόν έφταναν σε εμένα, το κορμί του μου φαινόταν ατελείωτο και απόλυτα αρσενικό. Αν και μου άρεσαν οι μεγαλύτεροι άντρες στις φαντασιώσεις μου, γιατί δεν είχα κάνει τίποτα απολύτως μέχρι τότε, δεν σκέφτηκα καν την μικρή διαφορά ηλικίας που είχαμε, μόλις ένα χρόνο μεγαλύτερος μου ήταν, αλλά στα μάτια μου εκείνη την ώρα φαινόταν σαν ένα ώριμο αρσενικό, που θα μπορούσε να με κάνει να πετάξω στον έβδομο ουρανό από καύλα! Κοιτάζοντας τον από πάνω μέχρι κάτω, ήδη είχα αρχίσει να μας φαντασιώνομαι…  
Αυτός πότε με κοιτούσε φευγαλέα, ποτέ κοιτούσε το τζάκι και ποτέ το ποτήρι του, μέχρι που διέκοψε τις φαντασιώσεις μου, ρωτώντας με γιατί δεν βγάζω κι εγώ τα ρούχα μου, συμπληρώνοντας ότι θα ένιωθε κι αυτός πιο άνετα, αν και δεν έδειχνε να έχει οποιοδήποτε κόλλημα, νομίζω ότι απολάμβανε να τον τρώω με τα μάτια μου.

Για να μην δείξω ότι έχω πρόβλημα και όχι από ντροπή, γιατί έτσι κι αλλιώς πολλές φορές βρεθήκαμε ήδη γυμνοί μαζί, αλλά φανερωθεί ότι τον ποθώ, από την στύση μου.
Με ένα οκ, πετάχτηκα πάνω, του γύρισα πλάτη και άρχισα να ξεκουμπώνω το πουκάμισο μου το έβγαλα, ύστερα το παντελόνι και τέλος το μποξεράκι και τις κάλτσες μου, αλλά δεν μπορούσα πλέον να γυρίσω, αν δεν έβαζα κάτι πρώτα μπροστά μου, έτσι έσκυψα και πήρα ένα μικρό μαξιλαράκι και τότε τον ξανά άκουσα να μου ζητάει να στηθώ όπως ήμουν στα τέσσερα, με ήρεμη φωνή και το βλέμμα καρφωμένο πάνω μου, γύρισα το κεφάλι και τον είδα να κατεβάζει μια γουλιά από το ουίσκι, κι όπως κρατούσε το ποτήρι με το ουίσκι με το δείχτη του χεριού του μου έδειξε την μεγάλη μαξιλάρα, εκεί θέλω να στηθείς στα τέσσερα, μου είπε με την ίδια πάντα ήρεμη αλλά πολύ διαφορετική φωνή από κάθε άλλη φορά. Οι πληροφορίες στο μυαλό μου περνούσαν κατά χιλιάδες, δεν ήξερα τι γινόταν εκείνη την ώρα, αλλά ταυτόχρονα η καρδιά χτυπούσε δυνατά και ένιωθα το σώμα ολόκληρο να καίγεται!!!
Αυτό που μου ζητούσε, δηλαδή να στηθώ στα τέσσερα, ήταν ένα από τα παιχνίδια της παρθενιάς μου, που πολλές φορές έπαιζα μόνος μου στο σπίτι, στηνόμουν στα τέσσερα και φαντασιωνόμουν άντρες να με πηδάνε αγρία και να μου βαράνε κωλοσκάμπιλα, άλλοτε ξάπλωνα ανάσκελα με τα πόδια ψηλά και έπαιρνα έναν μεγάλο λούτρινο αρκούδο και τον έχωνα ανάμεσα στα ποδιά, έκλεινα τα μάτια και φαντασιωνόμουν κάποιον άντρα να με πηδάει κι εγώ να λέω πόσο πολύ τον ήθελα και να μη σταματήσει να με γαμάει και ζητούσα όλο και πιο δυνατά και πιο δυνατά μέχρι από την τριβή να χύνω πάνω μου και στο λούτρινο αρκούδο.
Τώρα ο Άγγελος μου ζητούσε να στηθώ στα τέσσερα και δεν ήταν η φαντασία μου!

Μου ξανά έδειξε την μεγάλη μαξιλάρα με το δάχτυλο, στο χέρι που κρατούσε το ουίσκι και είπε μόνο μια λέξη “μαξιλάρα”.
Άφησα να πέσει το μαξιλαράκι και πήγα πάνω στη μαξιλάρα, στήθηκα στα τέσσερα όσο καλύτερα μπορούσα, ανοιχτά τα πόδια και με πολύ σπάσιμο της μέσης, μου άρεσε αυτή η στάση, πάντα με σκεφτόμουν να είμαι στα τέσσερα, τον άντρα πίσω μου να ετοιμάζεται, φορώντας το προφυλακτικό και τις μικρές εκείνες κινήσεις που κάνει για να βολευτεί ακριβώς πίσω μου, έτοιμος για την μεγαλειώδη είσοδο κι εγώ με το πρώτο σπρώξιμο να πιάσω σφιχτά τα σεντόνια, δαγκώνοντας το μαξιλάρι για να μην ακουστούν οι κραυγές μου. Παραδόξως ποτέ δεν είχα σκεφτεί κάποιο λιπαντικό στις φαντασιώσεις μου, μέχρι εκείνη τη στιγμή, που ήμουν στημένος απέναντι από τον Άγγελο.
Αναμμένος, σχεδόν έτοιμος να χύσω, πιάνοντας σφιχτά με τα δυο χέρια τις άκρες της μαξιλάρας, περίμενα να ακούσω κάτι πίσω μου, ένα σύρσιμο που θα σήμαινε ότι με πλησιάζει. Άκουσα να ανάβει τσιγάρο, τότε γύρισα το κεφάλι να δω τι κάνει, σε κάπως πιο έντονο ύφος φωνής, αλλά πάντα ήρεμα αυτήν την φορά, μου είπε να γυρίσω το κεφάλι μπροστά. Αν και όλα έγιναν πολύ γρήγορα, πρόλαβα και είδα το καυλί του σε πλήρη στύση, μου φάνηκε σαν ένα μικρό τέρας, έτοιμο να με κατασπαράξει, η θέα και μόνο με έκανε να σφίξω τα χέρια στη μαξιλάρα, όπως φαντασιωνόμουν ότι θα γινόταν την ώρα που θα έσπρωχνε αυτό το τέρας μέσα στην παρθένα τρύπα μου, κάτι το οποίο με φόβιζε αλλά με καύλωνε κιόλας, τόσο που δεν υπολόγιζα κανένα πόνο που θα περνούσα.

Μου είπε ότι του αρέσει ο τρόπος που στήνομαι και μου ζήτησε να ανοίξω τα κωλομέρια για να βλέπει πιο καθαρά την τρύπα μου. Αμέσως μόλις το έκανα με ρώτησε αν είχα γαμηθεί ποτέ, του είπα πως όχι και μου είπε ότι η τρύπα μου ανοιγοκλείνει λαίμαργα για πούτσο. Και το ένιωθα, είχε δίκιο, ένιωθα την τρύπα μου να ανοίγει και να κλείνει, ήθελα την εικόνα της ψωλής του που είχε καρφωθεί στο μυαλό, να καρφωθεί και στο κωλαράκι μου, ήθελα διακαώς να μπει μέσα μου.
Αλλά ο Άγγελος δεν έκανε τίποτα, συνέχισε να ρωτάει, αν είχα πάρει ποτέ τσιμπούκι και αν έκανα ποτέ κάτι με τον ξάδερφο του η απάντηση μου ήταν όχι και στα δυο. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα κάνει ποτέ τίποτα, ακόμα και όταν φαντασιωνόμουν και στηνόμουν, δεν έχωνα τίποτα στην τρύπα μου ούτε καν δάχτυλο, ήμουν παντελώς παρθένος, μόνο η φαντασία μου οργίαζε και μαζί με το καυλί μου, έχυνε και το μυαλό μου!
Ρώτησε πως φαντασιώνομαι τον άντρα των ονείρων μου, ουσιαστικά η απάντηση μου τον περιέγραφε, τον θέλω ψηλό, γεροδεμένο με φαρδιές πλάτες και μπρατσωμένο, μελαψό, τριχωτό, με μούσια και σταμάτησα απότομα, γιατί κόλλησα να πω για την ψωλή, αλλά δεν με άφησε, και τον πούτσο πως τον θέλεις; ρώτησε. Τον θέλω μεγάλο, χοντρό και σκληρό, θέλω να διαγράφονται καθαρά οι φλέβες πάνω στο καυλί, θέλω το πουτσοκέφαλο να είναι μεγάλο, χορταστικό στο στόμα και τα αρχίδια μεγάλα τριχωτά, να κρέμονται βαριά, γεμάτα με πηκτά ζεστά χύσια… για παρθένος μου είπε, φαντασιώνεσαι ζόρικες ψωλές, θέλεις μια ζόρικη ψωλή στην τρύπα σου; Του είπα ότι στις φαντασιώσεις μου όλες οι ψωλές είναι ζόρικες, δεν ξέρω πως θα είναι στην πραγματικότητα, αλλά όπως και να είναι θα το υποστώ. Ξανά έφερα στο μυαλό μου την εικόνα της ψωλής του και αυτόματα τα χέρια μου μάγκωσαν στη μαξιλάρα και ταυτόχρονα την δάγκωσα, σαν να ένιωθα ότι εκείνη τη στιγμή έμπαινε μέσα μου, άνοιξα ακόμα περισσότερο τα πόδια μου και έριξα το κορμί χαμηλά. Δεν ξέρω γιατί, αν και είχαν ειπωθεί τόσα, δεν μπορούσα να του ζητήσω να με γαμήσει, το ήθελα σαν τρελός, αλλά έμενε ασάλευτος πίσω μου χωρίς να ξέρω τι κάνει, αν τουλάχιστον τον παίζει, βλέποντας με στημένο στα τέσσερα. Πέρασαν αρκετά λεπτά χωρίς να μιλάμε, εγώ στο μεταξύ στο μυαλό μου οργίαζα, στο παιχνίδι του μυαλού έβαλα και τον Κώστα, ο ξάδερφος του Άγγελου και κολλητός μου που πήγε Αγγλία, με φαντασιωνόμουν γονατιστό ανάμεσα τους να τους παίρνω τσιμπούκι, μια τον έναν και μια τον άλλον και πότε να μου τραβάει το κεφάλι ο ένας και πότε ο άλλος μέχρι που μου πετούσαν τα καυτά υγρά τους σε όλο το πρόσωπο!
Την φαντασίωση μου διέκοψε ο Άγγελος, όταν μου είπε ότι θα μου κάνει μια ερώτηση και πρέπει να σκεφτώ και να απαντήσω σοβαρά, μου είπε ότι δεν θέλει απλά να γαμάει ένα αγόρι, αλλά με ήθελε για γκόμενα του και όχι απλά γκόμενα, αλλά και πουτανάκι του, έπρεπε να τον υπακούω και να του κάνω όλα τα γούστα στο σεξ αλλά και εκτός σεξ, χωρίς αντιρρήσεις, να τον σέβομαι σαν άντρα και master μου, διαπίστωσε μου είπε από την αρχή της παρέας ότι είχα υποτακτική διάθεση και συνείδηση προς αυτόν, δεν διαφωνούσα ποτέ σε ότι ζητούσε, πάντα έδινα το ελεύθερο να αποφασίσει μόνος του, αλλά ακόμα και όταν κάτι με δυσαρεστούσε, το προσπερνούσα και ακολουθούσα αυτό που ήθελε χωρίς γκρίνιες. Και είχε δίκιο, έτσι γινόταν. Επίσης μου είπε ότι αυτό τον έβαλε σε υποψία ότι μπορεί και να είμαι πουστράκι, αν και ο ξάδερφος του που τον ρώτησε δεν ήξερε, αλλά τον βεβαίωσε κι αυτός ότι και μαζί του συμπεριφερόμουν το ίδιο, χωρίς να δηλώνω κάποια προτίμηση ακολουθούσα στα πάντα τον Κώστα. Και έτσι γινόταν.
Και τέλος μου είπε ότι ήθελε εδώ και καιρό να με αποκαλύψει και για αυτό πολλές φορές φρόντιζε να βρισκόμαστε γυμνοί στον ίδιο χώρο, μήπως και του την πέσω εγώ, αλλά κατάλαβε γρήγορα ότι έχει να κάνει με παρθένο, που δεν ξέρει ακόμα το πώς να διεκδικήσει μια ψωλή. Αυτό φυσικά μου είπε ότι το γούσταρε ακόμα περισσότερο, γιατί αν δεχτώ την πρόταση του, θα ήταν αυτός που θα μου μάθαινε την υποταγή στους άντρες, πέρα από την παρθενιά που θα μου έπαιρνε.
Ήρθε και στάθηκε μπροστά μου λέγοντας απλά “λοιπόν;”  Πήγα να σηκώσω το κορμί μου για να απαντήσω και αμέσως μου είπε κάτω το κεφάλι, μέχρι να μου απαντήσεις. Δεν είχα να σκεφτώ τίποτα, τον ήθελα όπως κι αν είχε, το μυαλό και το κορμί μου τον ήθελαν άνευ όρων!
Του απάντησα μονολεκτικά ότι δέχομαι.
Μου επανέλαβε ξανά ότι μου είχε πει και τελείωσε λέγοντας ότι θα πρέπει να λειτουργώ σαν προέκταση του σώματος του, δηλαδή σαν δυο σώματα με ένα μυαλό. Του ξανά είπα ότι δέχομαι χωρίς σκέψη. Τότε μου ζήτησε να του φιλήσω τα πόδια, ως ένδειξη υποταγής.

Μετά το ποδοφίλημα, μου ζήτησε να σηκώσω το κεφάλι και να μείνω στα γόνατα, μου επέτρεψε να τον κοιτάξω στα μάτια. Η ψωλή του ήταν πέτρα και όσο πρόλαβα να δω πριν φτάσω να τον κοιτάω στα μάτια, ήταν ότι πρόκειται μια ψωλάρα, όπως τις φαντασιωνόμουν, αρχικά με κυρίευσε ο φόβος, γιατί άλλο είναι να φαντασιώνεσαι να μπαίνει μια τέτοια ψωλή στην τρύπα και άλλο να είσαι στα γόνατα και την επόμενη ώρα να είναι πραγματικά μέσα στη τρύπα μου.
Όσο προσπαθούσα να ισορροπήσω τον φόβο και την καύλα του ξεπαρθενέματος μου, δέχτηκα ένα φτύσιμο στο πρόσωπο με μια σφαλιάρα από το πουθενά, αυθόρμητα ήθελα να διαμαρτυρηθώ, δεν είχα σκεφτεί ποτέ κάτι τέτοιο, πέρα φυσικά από τα κωλοσκάμπιλα μέχρι και spanking, που ήταν μια από τις αγαπημένες μου φαντασιώσεις, ένας άντρας με έβαζε στα γόνατα του και μου κοκκίνιζε τα κωλομέρια με το χέρι του και άλλοτε χρησιμοποιώντας κάποια ρακέτα, η παντόφλα, στο τέλος έχυνε πάνω στα κοκκινισμένα κωλομάγουλα και με έδιωχνε, χωρίς καμία επαφή άλλη.
Πριν προλάβω να πω οτιδήποτε, μου έβαλε το δάχτυλο στα χείλια λέγοντας με να σκάσω. Δεν ήξερα τι θα έλεγα, μάλλον θα ρωτούσα γιατί με χτύπησε, έτσι θεώρησα την σφαλιάρα χτύπημα χωρίς να είναι στο παιχνίδι, όχι για κανέναν άλλο λόγο, απλά γιατί δεν το είχα φαντασιωθεί ποτέ να μου δίνουν σφαλιάρες, έτσι νόμιζα ότι αυτό απλά δεν παίζει, αλλά θα μάθαινα και πολλά ακόμα. Ο Άγγελος κρατούσε ακόμα το δάχτυλο του στα χείλια μου και με κοιτούσε μέσα στα μάτια, το βλέμμα του φαινόταν σκοτεινό, το πρόσωπο του είχε αλλάξει μορφή φαινόταν πιο αρρενωπός, πιο άγριος καμία σχέση με ότι έβλεπα από τότε που μου τον γνωρίσει ο Κώστας, αλλά δεν με φόβισε καθόλου, έβλεπα ένα αρσενικό να με κοιτάει και αυτό με ερέθιζε.
Μην προσπαθήσεις ποτέ ξανά να πεις οτιδήποτε κι αν σου κάνω, πρέπει να θυμάσαι ότι τώρα είσαι το πουτανάκι μου, μου είπε με φωνή σταθερή και βραχνή και το μυαλό μου πήγε ξανά στην σφαλιάρα, ένιωθα την ζεστασιά στο μάγουλο, πρέπει να είχε κοκκινίσει κιόλας, αν και μου ήρθε απότομα, χωρίς να το περιμένω, τώρα η ιδέα της σφαλιάρας από έναν άντρα σαν τον Άγγελο, που με ήθελε πουτανάκι του, με καύλωνε, για να μην πω ότι ήθελα κι άλλη!!! Σκεφτόμουν πως δεν είχα σκεφτεί ποτέ τις σφαλιάρες από έναν άντρα, αν και θα έπρεπε, ένα αρσενικό επιβάλλεται με όποιον τρόπο αυτό νομίζει καλύτερο, εξάλλου και το φτύσιμο στο πρόσωπο δεν είχα φαντασιωθεί ποτέ, αλλά ούτε το σκέφτηκα, δεν είχα και τον χρόνο γιατί η σφαλιάρα έπεσε στο καπάκι, αλλά τώρα που το σκέφτομαι μου άρεσε, δεν ξέρω γιατί, αλλά η ορμή που έφτυσε και ο ήχος που κάνει το φτύσιμο με καύλωσαν, απλά το κατάλαβα μετά.

Τράβηξε το δάχτυλο του από τα χείλια μου, δεν είπε καμία κουβέντα. Πήγε προς τα πίσω μου και σε λίγο ξανά ήρθε, μου έδωσε μια καπότα και μου είπε να την ανοίξω και να την φορέσω στο πούτσο του, πάγωσα! Τα χέρια μου προσπαθούσαν να σκίσουν την συσκευασία κι όταν το κατάφερα η καπότα μου έφυγε από τα χέρια, την μάζεψα και προσπάθησα να την φορέσω στη ψωλή του, αλλά κάτι τέτοιο φάνταζε αδύνατο, τα χέρια μου έτρεμαν και μόνο στην ιδέα ότι του πιάνω το πούτσο, κάθε προσπάθεια κατέληγε στο να μου πέφτει η καπότα. Άκουσα τον Άγγελο να γελάει, πήρε την καπότα από τα χέρια μου την πέταξε στο τζάκι, θα τον φας σκέτο, θα σου αρέσει περισσότερο είπε και μου πίεσε το κεφάλι κάτω λέγοντας να στηθώ και πάλι στα τέσσερα.
Όλα έγιναν γρήγορα, η καρδιά μου χτυπούσε πολύ δυνατά, έτοιμη να σπάσει, σε λίγο δευτερόλεπτα θα μου έπαιρνε την παρθενιά, θα γινόμουν και ουσιαστικά δικός του, όπως είπε η γκόμενα του η ακόμα πιο ερεθιστικά το πουτανάκι του!
Όσο εκείνος ετοιμαζόταν, εγώ έπαιρνα την θέση μου, όλες οι φαντασιώσεις μου ήταν εκεί, όλες οι πρόβες στο να στήνομαι για έναν άντρα φάντασμα στα τέσσερα, τώρα γινόταν πραγματικότητα, για πρώτη φορά θα ένιωθα μια ψωλή μέσα μου.

Μπράβο ρε καύλα, τουλάχιστον ξέρεις να δίνεις κώλο στον γαμιά σου, μου είπε καθώς γονάτιζε πίσω μου. Ένιωσα να τρέχουν κάτι υγρά ανάμεσα στα κωλομέρια μου, διαπερνόντας πάνω από την τρύπα μου, αν και καιγόμουν να γυρίσω το κεφάλι δεν ήθελα με τίποτα να χαλάσω το στήσιμο, αλλά επίσης να μην τον δυσαρεστήσω.
Με πλησίασε πιο κοντά, με το ένα πόδι στο γόνατο και το άλλο το σήκωσε και πάτησε κάτω, το αριστερό του χέρι το ακούμπησε ακριβώς πάνω από τον κώλο μου και πίεσε την λεκάνη μου προς τα κάτω, ακολουθούσα κάθε σιωπηρή οδηγία του, περιμένοντας να νιώσω να με ακουμπάει η ψωλή του όπως και έγινε, με το που ακούμπησε το πούτσο του στη τρύπα, ασυναίσθητα έσφιξα, τα μάτια, τα χέρια μου γαντζώθηκαν από την μαξιλάρα και η τρύπα μου, αυτός με χτύπησε μερικά μπατσάκια πάνω στη μέση και μου είπε να μην σφίγγομαι, χαλάρωσα διστακτικά, ήξερα ότι θα πονέσω, αλλά και στις φαντασιώσεις μου πονούσα και εκεί μου άρεσε αυτό! τώρα όλα είναι ζωντανά, ήμουν εκεί και ένας άντρας έτοιμος να με κάνει δικό του!
Τον ξανά ακούμπησε στη τρύπα και αυτή τη φορά άρχισε να σπρώχνει τη ψωλή του μέσα μου, επιτέλους ένιωθα έναν πούτσο να με ανοίγει, πονούσα πολύ σε κάθε σπρώξιμο, γαζώθηκα στην κυριολεξία στη μαξιλάρα και την δάγκωνα δυνατά, αλλά όσο έσπρωχνε τόσο περισσότερο πονούσα, στην κυριολεξία ένιωθα να με ανοίγει όλο και περισσότερο. Δεν ήθελα να φωνάξω, σαν να ζούσα τους φανταστικούς πόνους, αλλά δεν άντεξα καθόλου, σε κάθε σπρώξιμο μου έφευγαν κραυγές μέσα από τα δόντια, αφού δάγκωνα τη μαξιλάρα
Με ρωτούσε αν ήθελα να σταματήσει, προφανώς από τις κραυγές που άφηνα, αλλά αυτό ήταν κάτι που το ζούσα έντονα, ήθελα να μπει μέσα μου ολόκληρος ο πούτσος του, τον ήθελα άσχετα τον πόνο που με προκαλούσε!
Στο μεταξύ ο Άγγελος δεν σταματούσε να μου μιλάει και πότε τον άκουγα και άλλοτε όχι, ειδικά όταν έσπρωχνε και κραύγαζα από τον πόνο, στο τελευταίο σπρώξιμο, όταν πάτωσε η ψωλή του, με κρατούσε και με τα δυο χέρια από τη μέση και με τραβούσε πάνω του, είσαι το γκομενάκι μου τώρα, ήταν το πρώτο που άκουσα και ένιωσα πραγματικά δικός του! ένας άντρας με είχα κάνει δικό του, πες μου πως νιώθεις με ρώτησε και αυθόρμητα μου βγήκε νιώθω πουτανάκι και μου λέει απλά πουτανάκι; όχι όχι το δικό σου πουτανάκι είμαι.
Έτσι πρέπει να νιώθεις μαζί μου, μη ξεχνάς ότι σου είπα, ειδικά τώρα που σου πήρα την παρθενιά είσαι για πάντα δικός μου, θα είμαι ο άντρας σου για πάντα. Τα λόγια του μου γαμούσαν το μυαλό, κάθε λέξη, όπως η ψωλή του τον κώλο μου. Η φωνή του με καύλωνε, κάθε που την άκουγα μπάσα και βαριά μαζί με τις βαριές ανάσες, η τρυπά σου είναι στενή και δεν θα αντέξω πολύ ακόμα, αλλά πρέπει να νιώσεις το πρώτο γαμήσι σου, αυτά είπε λίγο πριν αρχίζει να τραβάει λίγο τον πούτσο του έξω και να μπαίνει πάλι με περισσότερη ορμή, όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο ορμητικά. Ο πόνος μου φάνηκε να διπλασιάζεται καθώς με γαμούσε πλέον με σιγανό ρυθμό μεν αλλά ο πούτσος του ήταν μέσα έξω χωρίς σταματήματα όπως όταν μου το έχωνε για πρώτη φορά. Δεν μπορούσα ούτε κι εγώ να κρατάω τις κραυγές μου σε κάθε κίνηση του μου έφευγαν βογκητά και κραυγές
Νιώσε ρε πουτανάκι τη ψώλα μου να σου σκίζει το κώλο, ήμουν έτοιμος να χάσω τις αισθήσεις μου από την καύλα, ο Άγγελος συνέχιζε να μιλάει, μιλά μωρή πουτάνα, πες το γαμιά σου πόσο ωραία σε γαμάει και μου αρπάζει το κεφάλι από τα μαλλιά τραβώντας το πίσω, ένιωθα εντελώς πουτανάκι του, παραδομένος στις καύλες που μου έδινε, έτσι φαντασιωνόμουν να με γαμάνε, δυνατά και να μου κρατάει το κεφάλι πίσω από τα μαλλιά
Δεν μιλάς; Πονάς ακόμα; Του απάντησα ότι μου αρέσει που με γαμάει, ότι νιώθω την ψωλή του πόντο προς πόντο να μου σκίζει το κώλο και δεν ήθελα να σταματήσει κι ας με πονάει, ίσα που κατάλαβα ότι βγήκε από μέσα μου, χωρίς να μου αφήσει τα μαλλιά στάθηκε δίπλα μου και αμέσως άρχισε να με χύνει στο πρόσωπο,
Πάρε τα φλόκια του γαμιά σου, όλα στη μάπα να στην ασπρίσω πουτανάκι, έτρεμα από την καύλα, πρώτη φορά ένιωθα τα χύσια ενός άντρα στο πρόσωπο μου, το είχα φαντασιωθεί τόσες φορές, που εκείνη την στιγμή, τη στιγμή της πραγματικότητας με βρήκαν έτοιμο να τα δεχτώ αβίαστα, αλλά μου άρεσε αυτή η επιβολή, το κράτημα του κεφαλιού από τα μαλλιά, έδινε σιγουριά στον γαμιά μου ότι δεν θα κουνήσω το κεφάλι και ότι θα μου τα πετάξει όλα στη μάπα, όπως σαν κάθε καλό πουτανάκι ενός άντρα θα ήθελε.
Στο τελείωμα συνέχισε να μου τρίβει τη ψωλή σε όλο το πρόσωπο, αυτό ήταν επίσης κάτι που φαντασιωνόμουν, εγώ στα γόνατα και ο άντρας να με χύνει στο πρόσωπο και μετά με το πούτσο να πασαλείβει τα χύσια του παντού, μμμ πόσο με καύλωνε αυτό και τώρα το ζούσα, η ψωλάρα του Άγγελου περνούσε από κάθε σημείο της μάπας μου κι αυτός με κοίταζε, το πρόσωπο του παρέμενε άγριο, αλλά τα μάτια του έδειχνα μια ικανοποίηση
Έχω δώσει πολλά τσιμπούκια σε πουστράκια σαν και σένα, αλλά πρώτη φορά σκίζω κώλο και το γούσταρα τρελά, ειδικά ο δικός σου που ήταν παρθένος και πολύ στενός και πρώτη φορά επίσης θέλω να έχω πουστράκι για γκόμενα, και ξανά λέω θα με σέβεσαι και θα συνεχίσεις όπως έκανες από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε να με ακούς σε ότι θέλω και σου ζητάω, που όταν λέω σου ζητάω σημαίνει απαιτώ και δεν έχεις άλλη επιλογή από το να το κανείς, είτε σου αρέσει είτε όχι, ήταν μερικά από αυτά που μου είπε χωρίς να σταματήσει να μου τρίβει τη ψωλή του στη μάπα και συνέχισε, επίσης πλέον δεν είμαστε φίλοι, εγώ είμαι ο γαμιάς σου κι εσύ το γκομενάκι μου η καλύτερα το πουτανάκι μου...



Η συνέχεια έρχεται σύντομα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου