kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Κώστας, Άγγελος οι γαμιάδες μου Νο3



Τον είδα να πηγαίνει προς το μπάνιο και σε λίγο άκουσα το νερό του ντουζ να τρέχει, αλλά δεν σηκώθηκα, έμεινα εκεί γονατιστός, περιμένοντας τον ή μέχρι να αποφασίσω τι να κάνω!
Μύριζα τα χύσια του, που ακόμα έσταζαν από το πιγούνι μου, έφερα ξανά στο μυαλό μου την στιγμή που ο Κώστας, μου άδειαζε στο στόμα με ορμή τα χύσια του και έφερα το χέρι μου στο πιγούνι, μάζεψα με τα δάχτυλα τα χύσια και τα έφερα στο στόμα, τα έγλυφα σαν να ήταν ο πούτσος του Κώστα. Κοίταξα το στήθος μου και είδα τα χύσια που είχα αφήσει να κυλήσουν από το στόμα, να έχουν κάνει μια γραμμή από το στήθος μου την κοιλιά μου και μέχρι κάτω στο πάτωμα.
Χωρίς να βγάλω τα δάχτυλα από το στόμα, με το άλλο χέρι μάζεψα από τον αφαλό μου μέχρι το στήθος τα χύσια. Τα έφερα κοντά στη μύτη μου και τα μύριζα, με καύλωνε αφάνταστα η μυρωδιά τους, τα κοίταξα στη παλάμη μου, άσπρα και πηκτά… καθώς είχα πιάσει τον πούτσο μου και μαλακιζόμουν απαλά, έβγαλα τη γλώσσα μου και την ακουμπούσα στα χύσια και ξανά έβαλα την γλώσσα στο στόμα μου. Η γεύση τους με απογείωσε, αναστέναξα από την καύλα, έβγαλα ξανά την γλώσσα και έγλυψα την παλάμη μου παίρνοντας όλα τα χύσια πάνω στη γλώσσα μου, τα έφερα μέσα στο στόμα μου, δεν τα κατάπια αμέσως, ήθελα να έχω την καύλα του Κώστα μέσα στο στόμα μου.
Έπαιζα με τον πούτσο μου και έγλυφα την παλάμη μου, μόλις καθάρισε κοίταξα ξανά την κοιλιά μου και μάζευα ότι μου είχε ξεφύγει, στο τέλος όταν είχα καθαρίσει κάθε σταγόνα χύσια από πάνω μου, είδα την κηλίδα που είχε κυλήσει από πάνω στο πάτωμα, ήμουν τόσο καυλωμένος που δεν σκέφτηκα τίποτα! έπεσα στα τέσσερα και έσκυψα το κεφάλι μου χαμηλά, για να γλύψω και τα τελευταία χύσια του Κώστα στο πάτωμα! Θα μπορούσα να πω ότι είχα λυσσάξει για πούτσο, δεν είχα καμία αίσθηση του χώρου, όλη μου η προσοχή ήταν σε αυτά τα χύσια στο πάτωμα, το μόνο που είχα στο μυαλό μου συνέχεια ήταν εκείνη η στιγμή που τα χύσια του Κώστα πεταγόταν στο στόμα μου, εκείνη τη στιγμή που η ανάσα του βάραινε, που βρυχιόταν, εκείνη η στιγμή που έτρεμε ολόκληρος καθώς μου έδινε όλη του  την καύλα μέσα στο στόμα… αλλά δεν με άφησε να τα καταπιώ! Ήθελε να δει αυτήν την καύλα του να βγαίνει μέσα από το στόμα μου, να νιώσει την νίκη του άντρα, το σημάδεμα που σε κάνει δικό του, κτήμα του, πουτανάκι του…
Αυτά και μόνο σκεφτόμουν όσο έγλυφα τα χύσια του από το πάτωμα, δεν ήθελα καμία σταγόνα από τις καύλες του να πάνε χαμένες! Αυτό όμως που δεν είχα προσέξει ήταν ότι ο Κώστας με κοιτούσε, δεν ξέρω πόση ώρα, αλλά ήταν εκεί απέναντι μου και με κοιτούσε.
Όταν σήκωσα για λίγο το κεφάλι από τα χύσια του, τον είδα και πάγωσα! Ξαφνικά άδειασα, δεν ήξερα τι να κάνω, ένιωσα ακριβώς όπως όταν ήμουν πολύ μικρός και οι δικοί μου με έπιαναν να κάνω ζημιά, έπρεπε άμεσα να βρω μια δικαιολογία, μια δικαιολογία όχι με δράκους, αλλά να φαίνεται λογική. Κάτι τέτοιο όμως μου φαινόταν αδύνατο, με έβλεπε να γλύφω τα χύσια του από το πάτωμα, πόση ώρα με έβλεπε;
Όχι μόνο δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη, αλλά δυσκολευόμουν και να αναπνεύσω από την ταραχή μου, πρέπει να είχα γίνει κατακόκκινος, όχι μόνο από ντροπή αλλά και από φόβο μήπως όλο αυτό δεν του άρεσε.
Αυτός στεκόταν ανέκφραστος ακουμπισμένος στον τοίχο, φορούσε ένα μπουρνούζι δεμένο στη μέση του. Αν δεν μιλούσε λίγο ακόμα, το πιο πιθανό ήταν να βάλω τα κλάματα, γιατί μέσα μου είχα πιστέψει ότι σκεφτόταν να με διώξει, κάτι που και μόνο ότι πέρασε σαν σκέψη από το μυαλό μου, έκανε την ψυχολογία μου να πέσει κατακόρυφα. Χωρίς να αλλάξει έκφραση, αλλά με σταθερά καρφωμένο το βλέμμα του στο δικό μου είπε μια λέξη “συνέχισε”
Δεν είχα καταλάβει τι εννοούσε, μάλλον δεν ήξερα αν το εννοούσε, γιατί το μόνο που θα μπορούσα να συνεχίσω ήταν να γλύφω από το πάτωμα τα χύσια του!
Παραμέρισα κάθε σκέψη και φόβο κι έσκυψα το κεφάλι μου στα χύσια του Κώστα στο πάτωμα, φρόντισα να βγάλω όσο μπορούσα την γλώσσα μου, ήθελα να δει ο Κώστας, ότι είμαι πρόθυμος να μην αφήσω ούτε σταγόνα από τα πολύτιμα για μένα χύσια του, ήθελα να καταλάβει το πόσο σέβομαι τα χύσια του, που τόσο απλόχερα μου έδωσε…
Έφτασα στο πάτωμα, ακούμπησα την γλώσσα μου και τράβηξα όσα μπορούσα με την γλώσσα και ξανά και ξανά, σήκωσα το κεφάλι και κοίταξα τον Κώστα, έβγαλα την γλώσσα μου και του έδειξα τα χύσια του, έβαλα την γλώσσα μέσα και τα κατάπια, χαϊδεύοντας τον λαιμό μου και το στήθος μου. Ξανά έσκυψα και μάζεψα ότι είχε περισσέψει και ξανά έδειξα στον Κώστα, πόσο πολύ τα θέλω! Ξανά καύλωσα, άρχισε να μου αρέσει που με κοιτούσε τόση ώρα.
Τον κοιτούσα περιμένοντας μια αντίδραση του, είδα όμως ότι το μπουρνούζι είχε απόκτηση ένα εξόγκωμα, το μόνο που έμενε ήταν να μου κάνει ένα σινιάλο, το οποίο δεν άρχισε καθόλου! Έλυσε την ζώνη από το μπουρνούζι και το άφησε να πέσει, ο πούτσος του στεκόταν σκληρός ετοιμοπόλεμος, με τα αρχίδια βαριά να κρέμονται με μια ακόμα δόση χύσια για μένα.
Δεν μου ζήτησε να πάω, ήρθε κοντά μου, αλλά αντί να μου χώσει το πούτσο του στο στόμα, όπως περίμενα, με έπιασε από τα μαλλιά και με έσπρωξε προς τα κάτω, έτσι ώστε να είμαι στα τέσσερα, ήρθε από πίσω μου και ένιωσα τον πούτσο του να μου ακουμπάει την κωλοτρυπίδα και χωρίς πολλά πολλά ο Κώστας σπρώξε τον πούτσο του μέσα μου. Αυτή τη φορά με δυο σπρωξίματα, μου τον είχε χώσει όλο μέσα! Μόλις ο πούτσος του πάτωσε, άρχισε να με γαμάει ανελέητα, οι κραυγές μου δεν τον πτοούσαν καθόλου, συνέχιζε να μου σκίζει το κώλο με την ψωλάρα του. Μερικές φορές έκανε παύσεις, έβγαζε τον πούτσο του και τον ξανά κάρφωνε με δύναμη μέσα μου, ένιωθα εντελώς αδύναμος να σταθώ στην ορμή του, με είχε πιάσει από τους ωμούς και με κάρφωνε με δύναμη, ήμουν το υποχείριο του κανονικά.

Μερικά λεπτά αργότερα, ακούστηκε η πόρτα να κλείνει, ο Κώστας σταμάτησε να με γαμάει, αλλά δεν τράβηξε τον πούτσο του από μέσα μου, σε λίγο φάνηκε ο Άγγελος στην πόρτα του σαλονιού
-          Άγγελος: ακόμα το γαμάς ρε;
-          Κώστας:  τι να κάνω; διψάει για σπέρμα ρε μαλάκα αυτός, βγήκα από το μπάνιο και τον είδα να γλύφει τα χύσια μου από το πάτωμα!
-          Άγγελος: (με γέλια) σοβαρά; Τα δικά μου στο πάτωμα δεν τα έγλυφε η πούστρα!!!
-          Κώστας: έλα να το ταΐσουμε μαζί
Ο Άγγελος άφησε αυτά που κρατούσε στο χέρι πάνω στο τραπεζάκι και κάθισε στον καναπέ

-          Άγγελος: έλα στείλε το στόμα του σε μένα

Χωρίς να βγάλει τον πούτσο του από μέσα μου, με γύρισε και με έσπρωχνε προς τον άγγελο, όταν έφτασα ανάμεσα στα πόδια του Άγγελου, έπιασα να του ανοίξω το παντελόνι, αυτός μου σήκωσε το κεφάλι και μου έριξε ένα χαστούκι που αντήχησε στο σαλόνι

-          Άγγελος: αυτό μαλακισμένο είναι γιατί τα δικά μου χύσια τα αφήνεις στο πάτωμα

Ο Κώστας γέλασε, αλλά δεν σταμάτησε να με γαμάει, πιο σιγά τώρα, για να μου δώσει την ευκαιρία να ανοίξω το παντελόνι του Άγγελου, του οποίου ο πούτσος ήταν γεμάτος υγρά μέσα στο σλιπ του. Καθώς έσκυβα, μου ήρθε μια μυρωδιά από τα υγρά και μάλλον από κατουρήματα που έκανε και τραβήχτηκα.

-          Άγγελος: τι έπαθες μωρή;
-          Εγώ: μυρίζει (άκουσα τον Κώστα να γελάει ξανά)
-          Άγγελος: και λοιπόν;
-          Εγώ: να έκανες ένα μπάνιο πρώτα
-          Κώστας: έτσι είναι φίλε μου, θέλει καθαρά καυλιά ο πούστης
-          Άγγελος: και το στόμα σου τι το έχουμε ρε μαλακισμένο;
-          Κώστας: πες του για να καθαρίζω πούτσες, αλλιώς πάλι θα τις φας (γελάει)
-          Άγγελος: άκουσες τι είπε ρε; Ξεκίνα

Έσκυψα ξανά, αλλά σταμάτησα λίγο πριν τον πούτσο του, δεν είχα πρόβλημα να πάρω τον πούτσο του στο στόμα, ακόμα και που μύριζε, φοβόμουν ότι αν ήταν στο στόμα μου τόσο δυσάρεστο όλο αυτό και αναγουλιάσω και το χειρότερο να ξεράσω, τότε ο Κώστας μου έδωσε μια γερή κωλοσκαμπιλιά λέγοντας να πάρω τον πούτσο του Άγγελου στο στόμα, αλλά πριν προλάβω, ο Άγγελος μου έριξε άλλα δυο χαστουκιά και πίεσε το κεφάλι μου πάνω στον πούτσο του λέγοντας ότι θα του καθαρίσω τον πούτσο με το στόμα, θέλω δεν θέλω!
Την επόμενη στιγμή βρέθηκα με τον πούτσο του Άγγελου βαθιά καρφωμένο στο στόμα και τον Κώστα να έχει ξανά αρχίσει να με πηδάει σε εξωφρενικούς ρυθμούς

-          Άγγελος: έτσι φίλε σκισ’τον
-          Κώστας: (με γέλια) τι λέει; Πως πάει το πλυντήριο;
-          Άγγελος: θα μάθει ο πούστης, ακόμα φρέσκος είναι
-          Κώστας: είμαι σίγουρος σου έχω εμπιστοσύνη
-          Άγγελος: είναι καλός μαθητής, τα παίρνει με τις μια
-          Κώστας: τα γράμματα…
-          Άγγελος: τα καυλιά ρε μαλακά (γελάνε)

Ο Κώστας με γαμούσε και ο Άγγελος κρατούσε σταθερά το κεφάλι μου και μου γαμούσε το στόμα, πότε πότε έλεγε ο Άγγελος στον Κώστα ένα “πάμε;” και άρχιζε μεταξύ του γαμησιού και της πίπας μια σειρά κωλοσκάμπιλα και σφαλιάρες, φαινόταν να το διασκεδάζουν!!!
Ο Άγγελος στο μεταξύ είχε βγάλει τα ρούχα του και ετοιμαζόταν να αλλάξει θέση με τον Κώστα, ο οποίος ήρθε και έκατσε στη θέση του Άγγελου. Ο Άγγελος δεν έχασε καθόλου χρόνο, μου έχωσε τον πούτσο του στο κώλο, με ένα συνεχόμενο σπρώξιμο, προσπάθησα να τραβηχτώ αλλά δεν τα κατάφερα, δυο φορές είπα “σιγά σιγά”, αλλά με κρατούσε γέρα, τότε ήρθε η σειρά του Κώστα, μου σήκωσε το κεφάλι και με κοιτούσε στα μάτια, όσο ο Άγγελος με γαμούσε, πονούσα από τον πούτσο του Άγγελου, πιο χόντρος και πιο μεγάλος λογικό ήταν. Καταλάβαινα ότι ο Κώστας καύλωνε να με ακούει να βογκάω στο γαμήσι και έλεγε στον Άγγελο συνέχεια, “πιο δυνατά γάμα τον” κι εκείνος της έδινε ακόμα περισσότερο. Ψέλλισα ίσα για να με ακούσει ο Κώστας ότι πονάω μέσα στα βογκητά, για να πει τον άγγελο να μετριάσει το γαμήσι, με τον Κώστα να απαντάει με ένα χαστούκι

-          Κώστας: αυτό ρε πούστη, όχι γιατί δεν καθάρισες τα χύσια μου από το πάτωμα, μια χαρά τα καθάρισες αυτά, αλλά για να μάθεις να μην ζητάς χάρες
-          Άγγελος: τι λέει το μαλακισμένο; (σταματημένος με καρφωμένο τον πούτσο του)
-          Κώστας: να σου πω να τον γαμάς πιο σιγά
-          Άγγελος: (με ένα δυνατό κωλοσκάμπιλο) σιγά ρε πούστη που θα βάλεις και όρους γαμιόλα
Μου τράβηξε το κεφάλι πίσω μέχρι το κορμί μου να σταθεί όρθια κολλητά στο δικό του

-          Άγγελος: δεν κατάλαβες ακόμα ότι είσαι το γκομενάκι μας; ότι εγώ και ο ξάδερφος μου είμαστε οι γαμιάδες άντρες σου γαμιόλα; Θα μας ξεκαυλώνεις και τους δυο όπως εμείς θέλουμε
-          Κώστας: πες τα ξάδερφε, πες τα!
-          Άγγελος: εγώ τα λέω για να τα ακούει και να μαθαίνει, αλλιώς θα του τα μάθουμε εμείς!!!

Με ένα σπρώξιμο με έριξε στα πόδια του Κώστα, που μου έβαλε αμέσως τον πούτσο του στο στόμα. Για πολύ ώρα ένιωσα την ορμή τον δυο να θέλουν να με σκίσουν κυριολεκτικά, τον Άγγελος με ένα σκληρό γαμήσι και τον Κώστα να με πνίγει με τον πούτσο καρφωμένο στο λαρύγγι!!! Δεν ήθελα να σκεφτώ τίποτα, δεν προλάβαινα εξάλλου, δυο άντρες με σκίζανε όπως πάντα το ήθελα.

-          Κώστας: τελειώνεις;
-          Άγγελος: ναι κοντεύω
-          Κώστας: μέσα;
-          Άγγελος: ναι κι δυο μαζί

Χωρίς αναμονή ένιωσα το στόμα μου να πλημμυρίζει με τα χύσια του Κώστα, ενώ 2” μετά ο Άγγελος άδειαζε μέσα στην κωλοτρυπίδα μου

-          Κώστας: πιες τα γαμιόλα, πιες τα όλα
-          Άγγελος: ρουφά τα στο κώλο και από μένα γαμιόλα
-          Κώστας: στράγγισε μου τα αρχίδια, ρουφά δυνατά ρε πούστρα
-          Άγγελος: έτσι ξάδερφε, βαλ’τον να σου στραγγίσει το μαλακισμένο τα αρχίδια, εμένα μου τα στράγγισε η σούφρα του πούστη (γελάνε)
-          Κώστας: ρούφα καλά πούστη, να βγει καθαρή η πούτσα μου από το στόμα σου
-          Άγγελος: θέλω κι εγώ να μου καθαρίσει τον πούτσο, στείλε το στόμα του και σε μένα

Όπως ήμουν στα τέσσερα, γύρισα επιτόπου και πήρα στο στόμα τον πούτσο του Άγγελου για να του τον καθαρίσω από τα χύσια του. Ο Κώστας στο μεταξύ, που δεν του είχε πέσει ακόμα, μου τον έχωσε στο κώλο

-          Κώστας: τον γέμισες μαλάκα, γλιστράει μια χαρά ο πούτσος μου στη κωλοσούφρα του
-          Άγγελος: άντε ρε μαλάκα, λέρωσες πάλι τον πούτσο σου
-          Κώστας: καλά που είναι κι ο πούστης εδώ να μας καθαρίζει τις ψωλές μας (γελάνε)

Αυτό συνεχίστηκε για λίγη ώρα ακόμα, μια καθάριζα τον πούτσο του ενός, που λερωνόταν από τα χύσια του Άγγελου στον κώλο μου και μια τον άλλον. Κάποια στιγμή οι ψώλες τους άρχισαν να μαλακώνουν, παρόλα αυτά με είχαν στα γόνατα να του γλύφω τα καυλιά.

-          Άγγελος: πάμε τώρα;
-          Κώστας: έχεις;
-          Άγγελος: ναι σκάω
-          Κώστας: κι εγώ γεμάτος είμαι

Με σήκωσαν από τις μασχάλες και με πήγαν στο μπάνιο και με γονάτισαν στην μέση του μπάνιου. Κι δυο στήθηκαν μπροστά μου και με σημάδευαν με τις ψωλές τους. Ήξερα αυτό που θα ακολουθούσε και το ήθελα, δεν είχα χύσει πριν και αυτό που αναμενόταν με άναψε ακόμα περισσότερο. Παρακολουθούσα τις πούτσες τους, περιμένοντας να ξεκινήσουν το κατούρημα, έπαιζα με τον πούτσο μου, η ιδέα και μόνο ότι σε δευτερόλεπτα θα είχα ακόμα μια φαντασίωση κάνει πραγματικότητα με καθήλωνε. Οι πρώτες σταγόνες φάνηκαν να πέφτουν στο πάτωμα από τον άγγελο, αλλά τα πρώτα υγρά ήρθαν από τον Κώστα ευθεία στη μάπα μου, ζεστά και Χρύσα με κάνανε μούσκεμα, την ίδια ώρα ξεκίνησε και ο Άγγελος, δυο ριπές κάτουρα στη μάπα από δυο άντρες που γουστάρω τρελά. Άνοιξα το στόμα και οι δυο στόχευαν μέσα

-          Κώστας: είδες η πούστρα; Μας έκανε και την δύσκολη πριν που ήθελες να σου καθαρίσει τον πούτσο
-          Άγγελος (μου έριξε ένα δυνατό χαστούκι) αυτό για να μην το ξανά παίξεις δύσκολη γαμιόλα
-          Κώστας (χαστούκι και από αυτόν) αυτό που είπε ο αξα μου γαμιόλα (γελάνε)
Δεν άντεξα άλλο από την καύλα και ενώ έπεφταν πάνω μου οι τελευταίες ριπές από τα κάτουρα τους, έχυνα τρελά μαζί τους!

-          Άγγελος: θα φάμε καλά με τον κολλητάρι σου (γελάνε)
-          Κώστας: και αργήσαμε κιόλας! Χρόνια πριν ήθελα να το σκίσω
-          Άγγελος: άντε πλύσου μαλάκα και έλα να μας βάλεις ποτά

μου έχωσαν από μια τελευταία φορά το πούτσο τους στο στόμα και βγήκαν από το μπάνιο.
Έμεινα εκεί στο πάτωμα, αναλογιζόμουν αυτό που πέρασα εκείνη την ημέρα και δεν ήξερα αν η ημέρα είχε τελειώσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου