kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Κώστας, Άγγελος οι γαμιάδες μου Νο4




Έμεινα αρκετή ώρα μέσα στο μπάνιο, θολωμένος από την φάση που πέρασα μαζί με τον Κώστα και τον Άγγελο, αλλά και καυλωμένος ακόμα. Στο μυαλό μου γύριζαν όλα όσα είχαμε κάνει πριν από λίγη ώρα. Σαπουνιζόμουν και ευχόμουν να ανοίξει η πόρτα και να μπουν κι οι δυο μέσα στο μπάνιο, για έναν επόμενο γύρο. Όσο έβλεπα ότι η ευχή μου δεν πραγματοποιούταν, άρχισα να βιάζομαι να τελειώσω το μπάνιο μου, γιατί δεν ήθελα να έχω μια μοναχική εκτόνωση μέσα στο μπάνιο.
Βγαίνοντας από το μπάνιο, στο σπίτι επικρατούσε ησυχία, περίμενα να τους βρω στο σαλόνι αλλά ήταν άδειο. Κόντεψα να τρελαθώ! Με παράτησαν και έφυγαν;
Αμέσως πήρα το κινητό μου και τηλεφώνησα τον Κώστα, μόλις άρχισε να καλεί το κινητό του, άκουσα ταυτόχρονα να ακούω το κινητό του να χτυπάει μέσα από την κρεβατοκάμαρα. Πήγα προς τα εκεί, νομίζοντας ότι ξέχασε το κινητό του στο σπίτι, αλλά ανοίγοντας την πόρτα τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι. Στο μισοσκόταδο το θέαμα του Κώστα στο κρεβάτι γυμνό εντελώς, με το ένα χέρι αφημένο στο στήθος του και στο άλλο να κρατάει ένα τσιγάρο κι αυτός να με καρφώνει με το βλέμμα του χωρίς να πει τίποτα. Τον σκανάρισα από πάνω μέχρι κάτω, η πούτσα του χαλαρή πάνω στο σώμα του είχε γύρη προς τα δεξιά, ενώ τα αρχίδια του φαινόταν βαριά και χαλαρά. Είχα κοκαλώσει, περίμενα να πει κάτι, σαν τα σκυλάκια που περιμένουν από τα αφεντικά τους να τους δώσουν κάποιο πρόσταγμα!
Τράβηξε μια μεγάλη τζούρα από το τσιγάρο και το έσβησε δίπλα στο κομοδίνο, μετά γύρισε με κοίταξε και σηκώθηκε, ήρθε προς το μέρος μου και με αγκάλιασε από την μέση, ρίχνοντας την πετσέτα του μπάνιου κάτω. Εγώ τον αγκάλιασα από το λαιμό κι άρχισε να με φιλάει στο λαιμό, μέχρι που έφτασε στο στόμα και επιδοθήκαμε σε ένα ξέφρενο γλωσσόφιλο. Ένιωσα τον πούτσο του να σκληραίνει στην κοιλιά μου, εκείνη την ώρα με πιάνει από τα μπούτια και με σηκώνει στην αγκαλιά του, χωρίς να σταματήσει τα φιλιά. Ο πούτσος του είχε περάσει από κάτω μου και τριβόταν στα κωλομέρια μου, καθώς με ανεβοκατέβαζε στην αγκαλιά του. Από την καύλα, μου έβγαιναν αναστεναγμοί και μέσα από αυτούς ψιθύριζα ασυναίσθητα στο Κώστα να με γαμήσει, σχεδόν τον παρακαλούσα! Με γύρισε πλάτη στο κρεβάτι και με ακούμπησε πάνω, με τράβηξε τόσο έξω που σχεδόν ένιωσα ο κώλος μου να είναι στον αέρα.
Γονατίζοντας με έπιασε από τα μπούτια και μου άνοιξε τα ποδιά, σε Δευτέρα ένιωσα την γλώσσα του πάνω στην κωλοτρυπίδα μου, το σώμα μου τρανταζόταν από την καύλα σε κάθε κίνηση της γλώσσας του! για να τον ευκολύνω έπιασα τα πόδια μου και τα τράβηξα προς το σώμα μου, εκείνος έπιασε τα δυο κωλομέρια με τα χέρια του ανοίγοντας τα ακόμα περισσότερο και έχωσε το κεφάλι του μέσα, συνεχίζοντας να παίζει με την γλώσσα πάνω στην τρύπα. Κάθε τόσο ξέπνοα ανάμεσα στα βογκητά μου του ζητούσα να με γαμήσει, αλλά με αγνοούσε και συνέχιζε να με γλύφει, βάζοντας μαζί και δάχτυλα μέσα στην τρύπα. Στην αρχή ένα και μετά περισσότερα. Δεν άντεχα, πλέον τον παρακαλούσα φωναχτά να με γαμήσει, κάθε ίχνος ντροπής να το πω, το είχα χάσει, δεν με ένοιαζε να τον παρακαλέσω, τα δάχτυλα του και η γλώσσα του με είχαν απογειώσει, σπαρταρούσα από καύλα!
Άκουγα κάτι να λέει, όσο με γαμούσε με τα δάχτυλα του και την γλώσσα, αλλά δεν καταλάβαινα, ούτε και ήθελα να τον κόψω από αυτό που με έκανε, λίγο με ένοιαζε κιόλας τι λέει είχα χαθεί στη στιγμή, στα δάχτυλα του, στη γλώσσα του.
Τράβηξε τα χέρια μου από τα πόδια μου καθώς ανέβαινε βιάστηκα προς τα πάνω, τα πόδια μου σκάλωσαν στους ώμους του, μέχρι που ένιωσα τον πούτσο του σκληρό να μου ακουμπάει τον κώλο, με βιαστικές κινήσεις ο Κώστας, έπιασε τον πούτσο του και τρίβοντας το πουτσοκέφαλο του μια δυο φορές πάνω στην τρύπα μου, τον έσπρωξε μέσα μου, με δυο κοφτά αλλά δυνατά σπρωξίματα, μου είχε καρφώσει όλο τον πούτσο μέσα, μέχρι που τα αρχίδια του ακούμπησαν τον κώλο μου. Την ώρα που μου το κάρφωνε, άφηνα ένα μακρόσυρτο βογκητό πόνου, την ίδια ώρα που ο Κώστας στην δεύτερη σπρωξιά κι ενώ μου τον είχε καρφώσει όλο, φώναζε “οοοοοοοοοοοολοοοοο μέσα στη κωλάρα σου”.
Δεν έκανε καμία παύση με τον πούτσο του καρφωμένο μέσα μου, αμέσως άρχισε να με γαμάει δυνατά, είχα γαντζωθεί από τα μπράτσα του, από τον σκληρό τρόπο που με γαμούσε, τα μάτια μου είχα βουρκώσει από τον πόνο, αλλά τον ποθούσα τόσο που ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό να κάνω οτιδήποτε για να μετριάσει την ένταση που με γαμάει, τα βογκητά μου φαινόταν να τον εξαγριώνουν περισσότερο, με ξεκώλιαζε κανονικά.
Όταν κάποια στιγμή το συνεχόμενο γαμήσι το γύρισε σε καρφώματα, έβγαινε λίγο και το κάρφωνε με δύναμη
-          θα σε ανοίξω τόσο (κάρφωμα του πούτσου) μέχρι να μας πάρεις (κάρφωμα του πούτσου) και τους δυο (κάρφωμα του πούτσου) μαζί
στην τελευταία λέξη έμεινε ακίνητος με τον πούτσο του καρφωμένο μέσα μου
-          θέλεις να μας πάρεις και τους δυο ταυτόχρονα; Θα αντέξεις μωρό μου;
-          (με πολύ λίγη σκέψη) ναι
η θετική μου απάντηση εκείνη την ώρα, με τον καρφωμένο πούτσο του Κώστα μέσα μου και την απερίγραπτη καύλα που ένιωθα, δεν ήταν τυχαία, ούτε συμφώνησα γιατί απλά δεν ήθελα να του χαλάσω το χατίρι, συμφώνησα γιατί το ήθελα πραγματικά! Αν ένας πούτσος μέσα με έκανε να εκστασιάζομαι τόσο, δεν μπορούσα να φανταστώ πόση καύλα θα ένιωθα να με παίρνουν δυο άντρες μαζί ταυτόχρονα. Παρόλο που πέρασε από το μυαλό μου ο πόνος, ο διπλός πόνος από δυο πούτσες μαζί, δεν στάθηκε ικανή αυτή η σκέψη να μετριάσει την επιθυμία μου σχεδόν καθόλου! Στο μεταξύ ο Κώστας άρχισε ξανά να με γαμάει, πιο ήπια, δίνοντας μου μερικά γλωσσόφιλα. Εγώ από την άλλη είχα στον λίγο αυτό χρόνο κατασταλάξει 100% μέσα μου ότι πραγματικά τους ήθελα και ήθελα να το του επιβεβαιώσω εκείνη την στιγμή.
-          ΝΑΙ αλήθεια, σας θέλω μέσα μου, θέλω τις ψωλές σας μέσα μου μαζί, ταυτόχρονα
-          Το ήξερα ότι θα το ήθελες, φάνηκε ότι είσαι μεγάλο πουτανάκι μωρό μου και έτσι σε θέλω μαζί μας, να είσαι το πουτανάκι μας
-          Θα είμαι ότι θέλεις, ξέρεις ότι μου πεις θα το κάνω
-          Για μένα; δηλαδή εσύ δεν γουστάρεις;
-          Όχι πως, το θέλω κι εγώ τρελά!!! Απλά για μένα, εσύ είσαι ο γαμιάς μου, εσένα γούσταρα χρόνια τώρα κι εσύ μπορείς να μου ζητήσεις ότι θέλεις
-          Χαίρομαι που με βλέπεις έτσι, αλλά θα έχεις δυο γαμιάδες και καλά θα κάνεις να το συνηθίσεις αυτό
-           (με λίγη σκέψη) θέλω τον πούτσο σου και τον πούτσο του Άγγελου μέσα μου ταυτόχρονα
η απάντηση μου τον έκανε να γελάσει, τραβήχτηκε και με γύρισε στα τέσσερα πάνω στην άκρη του κρεβατιού, χωρίς καθυστέρηση ένιωσα την σκληρή ψωλάρα του να καρφώνεται μέσα μου. Ένα νέο ξέφρενο γαμήσι ξεκινούσε, συνοδευόμενο από δυνατά κωλοσκάμπιλα, κάνοντας να πετάγομαι και να σπαρταράω από καύλα!
Δεν κατάλαβα πότε άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα στην κρεβατοκάμαρα ο Άγγελος, παρά μόνο όταν μίλησε στου Κώστα
-          έτσι μεγάλε, ξεχείλωσε τον
-          καλώς τον αξά ρε…ναι έλα να το ξεχειλώσουμε μαζί το πουστράκι
-          ένα τσίμπο λέει τώρα
ένιωσα ένα δυνατό κωλοσκάμπιλο, μάλλον από τον Άγγελο και μετά τον είδα στην άλλη άκρη του κρεβατιού να ανοίγει το παντελόνι του και να πετάει έξω την ψωλάρα του
-          έλα ρε, σπρωσ’τον εδώ στην άκρη και γάμα τον πάνω στο κρεβάτι, μην βγάζω παπούτσια τώρα
ο Κώστας τότε άρχισε να με σπρώχνει προς την άλλη μεριά του κρεβατιού, χωρίς να βγάλει τον πούτσο του από την κωλοτρυπίδα μου, μέχρι που έφτασε το κεφάλι μου στον Άγγελο, εκείνος αμέσως μου έπιασε με το ένα χέρι από τα μαλλιά και με το άλλο μου χτυπούσε τον πούτσο του στο πρόσωπο, ενώ εγώ προσπαθούσα να τον πάρω στο στόμα.
-          λύσσαξε το πουστράκι, βλέπεις πως θέλει το πούτσο στο στόμα; δες πως την ψάχνει
ο Άγγελος συνέχισε να με κρατάει με δύναμη από τα μαλλιά, χωρίς να μπορώ να γυρίζω το κεφάλι όπως θέλω για να μπορέσω να πάρω τον πούτσο στο στόμα και ταυτόχρονα κρατώντας τον πούτσο του μου τον χτυπούσε στη μάπα και άλλες φορές μου τον έτριβε σε όλο το πρόσωπο. Ο Κώστας είχε αρχίσει να ανεβάζει ρυθμούς, με τον Άγγελο να τον παροτρύνει να μου γεμίσει την κωλότρυπα με τα φλόκια του
-          ρίξ’τα όλα μέσα
-          κοντεύω να τον χύσω
ο Άγγελος τότε μου έβαλε τον πούτσο στο στόμα, πλέον με δυο χέρια στα μαλλιά, μου γαμούσε το στόμα βαθιά, χωρίς να υπολογίζει καθόλου αν με πνίγει η όχι ο πούτσος του και όσο εγώ προσπαθούσα να πάρω μια ανάσα, ο Κώστας άδειαζε το σπέρμα από τα αρχίδια του μέσα μου
-          παρ’τα καριόλα, παρ’τα όλα στη κωλάρα σου
-          πλημμύρισε τον τον πούστη, να χέσει φλόκια το πουστράκι
ο Κώστας μου είχε αδειάσει όλα τα χύσια στην κωλοτρυπίδα και ηρέμησε, γαμώντας με με αργό ρυθμό, ενώ ο Άγγελος γαμούσε το στόμα μου δυνατά, ξαφνικά τραβάει τον πούτσο του και λέει στον Κώστα
-          στείλε τον κώλο του από εδώ, να τα πετάξω κι εγώ στην κωλάρα του
ο Κώστας με την μια τράβηξε τον πούτσο του από μέσα μου και με έσπρωξε να γυρίσω τον κώλο μου στον άγγελο, ο οποίος μου τον έχωσε με την μια μέσα στην κωλοτρυπίδα, ενώ ο Κώστας μου έχωσε τον πούτσο του στο στόμα. Γεύτηκα αμέσως τα χύσια του που απόμειναν πάνω στον πούτσο του. Ρουφούσα δυνατά τον πούτσο του Κώστα, για να πάρω και την τελευταία σταγόνα που έμεινε στα αρχίδια του
-          ρε φίλε, δώσε τα φλόκια σου στο στόμα, θα καταπιεί τον πούτσο μου από το ρούφηγμα
-          άστον να ρουφάει, στη κωλότρυπα θα τα ρίξω, θέλω να τον γκαστρώσω κι εγώ τον παλιόπουστα … έλα γαμιόλη, ετοιμάσου να σε χύσω … έλα ναι….χυνωωωωω
-          έτσι αξά, χύσε το πούστη
-          πάρε ρε πούστη, πάρε κι άλλα…χυνωωωωωω
ο Άγγελος με είχε πιάσει από τα μαλλιά και με τράβηξε πίσω, όσο με γέμισε με τα χύσια του, σε κάθε κάρφωμα της ψωλής του εκτοξευόταν με δύναμη μέσα μου τα καυτά και πηκτά του χύσια, ο Κώστα με κοιτούσε και χαμογελούσε, γιατί ήξερε ότι γούσταρα τρελά να με γεμίζουν με τα χύσια τους, πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου κι όσο ο Άγγελος άδειαζε τα χύσια μου είπε
-          φαντάσου να αδειάζουν δυο ψώλες ταυτόχρονα μέσα στον κώλο σου
-          σας θέλω και τους δυο γαμιάδες μέσα μου
από την μια η ψώλα του Άγγελου μέσα στην κωλοτρυπίδα μου να έχει αδειάσει κι αυτός τα χύσια του μετά του Κώστα, από την άλλη ο Κώστα μου έδωσε ένα καυτό και υγρό γλωσσόφιλο, έφτανα στο αποκορύφωμα, το κορμί μου έτρεμε ολόκληρο
-          γάμα τον πούστη έτοιμος να χύσει είναι
ο Άγγελος με αργό αλλά σταθερό ρυθμό με γαμούσε, ενώ ο Κώστας με φιλούσε παθιασμένα
δεν άργησα να χύσω, η ανάσα μου έγινε βαριά, βογκούσα μέσα στο στόμα του Κώστα, σπαρταρούσα σύγκορμος ενώ ο Άγγελος με είχε τραβήξει πάνω, έτσι ώστε όλος ο πούτσος του να είναι μέσα στην κωλοτρυπίδα μου καθώς έχυνα σκορπίζοντας τα χύσια μου δεξιά κι αριστερά στο κρεβάτι! Μείναμε έτσι για λίγο, ο Άγγελος έσπασε την σιωπή της στιγμής
-          γεννημένος για πούτσο ο κολλητός φίλε μου, μπράβο για το πουστράκι σου
-          και που ‘σαι ακόμα, έχουμε να γουστάρουμε πολλά ακόμα μαζί του
ο Άγγελος είχε τραβήξει τον πούτσο του από μέσα και μου άνοιγε τον κώλο για να δει τα χύσια τους να βγαίνουν από μέσα, ο Κώστας άπλωσε το χέρι του και μάζεψε μερικά και μου τα έφερε στο στόμα, εγώ τα έγλυψα αχόρταγα κι Άγγελος έκανε το ίδιο, μου τάιζαν τα χύσια, που προηγουμένως μου είχαν αδειάσει κι δυο τους ξεχωριστά μέσα στην κωλοτρυπίδα.

Στο τέλος ο Άγγελος με γύρισε και μου έβαλε στο στόμα τον μισό πεσμένο του πούτσο, για να τον καθαρίσω.

1 σχόλιο: