kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Διπλές Απολαύσεις

Aπό τον John


Γεια σας και πάλι
θα σας πω κάτι το οποίο μονο αν το δοκιμάσει κανείς θα διαπιστώσει την ηδονή που προσφέρει....
Το διπλό γαμήσι΄... το να σε κάνουν δύο ψωλαράδες σάντουιτς και να μπούνε μαζί στον κώλο σου... μπορεί η πρώτη φορά που θα το κάνεις να είναι δύσκολο είδικά αν ο κώλος δεν είναι δουλεμένος καλά, αλλά με υπομονή λιπαντικό και προσοχή είναι το απόλυτο γαμήσι...
πρίν την ιστορία που θα σας διηγηθώ με είχαν πάρει μαζί δύο υπέροχοι μαύροι αθλητές... βέβαια η ροδέλα μου είναι ανοιχτή αρκετά, σε σημείο να δέχομαι και fist...
Οι δύο φίλοι με πήραν στο σπίτι του Κώστα με αυτόν να κάθεται και να μας χαζεύει παίζοντας με τον πούτσο του... μετά από αρκετό τσιμπούκωμα σε δυο τεράστιες μαύρες ψωλές και αφού τρελάθηκαν από το βαθύ λαρύγγι που τους έκανα (ο ένας έλεγε συνέχεια Oh my God) δεν πίστευε ότι ο 22 ποντος πούτσος του χανόταν όλος μέσα στο λαρύγγι μου... ήρθς η ώρα να με γαμήσουν! Ο Κώστας τους είπε ότι θα με γαμήσουν μαζί από κώλο, αυτοί γελούσαν και έλεγαν ότι είναι αδύνατον, μέχρι που καβάλησα τον Μαρκ... η ψωλάρα του χοντρή και πέτρα χώθηκε εύκολα στην κωλάρα μου... άρχισα να χορεύω παίρνοντας ρυθμό και τον άκουγα να βογκάει από καύλα... στην κυριολεξία τον γαμούσα εγώ... είχα ρίξει το κεφάλι πίσω και η λεκάνη μου δούλευε κυκλικά, η ροδέλα μου τον έσφιγγε όσο ήθελα και χαλάρωνε για να τον καταπιεί, καιμε τα δάχτυλα του έστριβα ελαφρά τις ρόγες... ξαφνικά σταμάτησα, έσκυψα πάνω στο κορμί του καιέκανα νόημα στον Αντριου να έρθει... πήρε την κρέμα άλειψε το καυλί του που ξεπερνούσε τους 19 πόντους αλλά ήταν πολύ χοντρό και ξεκίνησε να τον βάζει στον κώλο μου... τσίριξα όταν μπήκε ... με ξέσκισαν... και μετά η γνώριμη ζέστη στον κώλο μου, η καύλα που έδιωξε τον πόνο... η ηδονή αποδύο μαύρες πούτσες που συγχρονίστηκαν και με ξεσκίζανε...
μετά από 20 λεπτά σκληρό διπλό γαμήσι πήρα τις πούτσες στο στόμα και με γέμισαν με τα καυτά τους χύσια...
Μετά από την φάση αυτή και ψάχνοντας στο τσάτ, βρήκα κάποιον που ζητούσε έναν υποταγμένο παθητικό για να τον υπηρετήσει αυτόν και τους φίλους του... απάντησα ότι ενδιαφέρομαι ... περίμενα αλλά απάντηση καμία. Λέω δε γαμείς, πλάκα θα έκανε... μετά από 30 λεπτά μου λέει ότι τον ενδιαφέρει να με γνωρίσει και μου είπε να πάω στο σπίτι του προς την Χαλκιδική... θα ήταν μόνος του για να με δοκιμάσει...
Την άλλη μέρα το πρωί ξεκίνησα και μιλώντας μαζί του βρέθηκα στην είσοδο μια βίλας με ψηλό φράχτη πέτρινο τουλάχιστον 2,5 μέτρα και με μια εξώπορτα από σίδερο... Αυτό δεν ήταν σπίτι, σαν κάστρο ήτανε... μπήκα, πάρκαρα και τότε βγήκε από το σπίτι ένας κύριος κοντά στα 50 κοντά στο 1,90 και 120 κιλά... ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ... μου συστήθηκε ως Αφέντης και μου είπε να γδυθώ τελείως στο αμάξι... Από εδώ και πέρα μου είπε ή δεν θα φοράς τίποτα ή θα φοράς ότι σου δώσω εγώ... μπαίνοντας στο νόημα απάντησα Μάλιστα αφέντη και τελείως γυμνός τον ακολούθησα... δεν πήγε σπίτι αλλά σε ένα σκέπαστρο... με απότομες κινήσεις με άρπαξε και χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα να είμαι με τα χέρια δεμένα από ένα δοκάρι... τον είδα να βγάζει το πουκάμισό του και το παντελόνι του μένοντας μόνο με ένα μποξεράκι... ήρθε από πίσω και άρχισε να μου βάζει΄άγαρμπα δυο δάχτυλα στην κωλοτρυπίδα μου και με το άλλο να στρίβει βίαια τις ρόγες μου... άφησα να μου φύγει μια κραυγή πόνου... πράγμα το οποίο τον εκνεύρισε...
Αν αυτό σε πόνεσε πρέπει να σε εκπαιδεύσω στον πόνο πουτανάκι είπε... από ένα ράφι τον είδα να καττευάζει μια βέργα και χωρίς προειδοποίηση άρχισε να με μαστιγώνει την πλάτη και τα κωλομέρια... φώναζα και έκλαιγα αλλά αυτό δεν τον σταμάτησε... αντιθέτως πήρε ένα μαστίγιο με πολλά δερμάτινα λουριάκαι συνέχισε το βασανιστήριο... η πλάτη και τα κωλομάγουλά μου ζεματούσαν αλλά παράξενο το καυλί μου ήταν κάγκελο.... ξαφνικά σταμάτησε, άρχισε να χαιδεύει το σημαδεμένο κορμί μου και μου είπε...
Ωρα να σε δροσίσω... πήρε το λάστιχο και άρχισε να με καταβρέχει με παγωμένο νερό... σπαρταρούσα κρεμασμένος πάνω στο δοκάρι και τότε έχωσε το λάστιχο στην κωλοτρυπά μου... ένοιωσα το έντερό μου να πρήζεται από το νερό... πουτανάκι θα σου καθαρίσω το κωλάντερο για να είσαι έτοιμος για μένα και τους φίλους μου ε'ιπε... τράβηξε το λάστιχο απότομα και το νερό τινάχτηκε από την ορθάνοιχτη τρυπα μου με δύναμη.... το ξαναέκανε δύο ή τρείς φορές, δεν μπορώ να θυμηθώ... μέχρι που με παράτησε κρεμασμένο από το δοκάρι... με ξύπνησε με μια βουρδουλιά στην πλάτη... αλλά δεν ήταν μόνος... άλλοι 6-7 άντρες ήταν μαζί του, όλοι γυμνοί και οι περισσότεροι με τις ψωλές τους καυλωμένες...με έλυσε αλλά μετά από τόσο μαστίγωμα και κρέμασμα τα πόδια μου δεν με κράτησαν και σωριάστικα κάτω... το πάτωμα ήταν βρώμικο από πρίν και λερώθηκα... με τράβηξε από τα μαλλιά και με πήγε σε ένα τσιμεντένιο πάτωμα λέγοντας ελλά τε ρε μαλάκες να το πλύνουμε το γαμιολάκι... μαζεύτηκαν γύρω μου με έστησαν στα γόνατα και άρχισαν να με κατουράνε... από παντού γύρω μου μεέλουζε καυτό κάτουρο... και εγώ σαν πουτανάκι τα έτριβα στο κορμί μου και με την γλώσσα στον αέρα δεχόμουν ριπές παντού... είχα καυλώσει τρελά, με είχαν κάνει ντούζ με κάτουρο και εγώ το απολάμβανα... αφού τλειώσανε άρχισα να τους τσιμπουκώνω.. ψωλές παντού μπαίνανε στο στόμα μου τις έπαιζα με τα χέρια, τριβόταν στα μάγουλά μου... και τότε άρχισε ένα δεύτερο μπάνιο... με έχυναν, στο πρόσωπο, το στόμα, στα μαλιά... το πρόσωπό μου είχε γίνει άσπρο από τα χύσια... και εγώ τα μάζευα και τα έγλυφα από τα δάχτυλά μου... είχα αφηνιάσει... ο Αφέντης τότε είπε... πάρτε τον και πλύντε τον... με πήγαν μέσα στο σπίτι και με αφήσανε στο μπάνιο... πλύθηκα σκουπίστικά και όπως είπε ο Αφέντης βγήκα ολόγυμνος στο σαλόνι... όπως κατάλαβα τα έπιπλα είχαν τραβηχτεί στην άκρη και στην μέση υπήρχε ένα τεράστιο φουσκωτό στρώμα και όλο το πάτωμα ήταν στρωμένο με πλαστικό... με πήγαν στο κέντρο με γονάτισαν και άρχισαν να με τσιμπουκώνουν... βρέθηκα πάνω στο στρώμα στα τέσσερα με έναν πούτσο στον κώλο και δυο στο στόμα... με γαμούσαν βίαια... ένας τότε είπε Να τον διπλογαμήσουμε... όταν είδαν ότι ο κώλος μου ήταν εκπαιδευμένος και τους έπαιρνα άνετα ενθπυσιάστηκαν... μετα από μισή ώρα τρελό γαμήσι ήμουν χυμένος παντού, γυάλιζα ολόκληρος από τα χύσια και η κωλοτρυπίδα μου ήταν ανοιχτή και κόκκινη... Θα το φιστάρω το κωλόμουνο είπε ο Αφέντης... άρχισε να χώνει δάχτυλα αλλά είχε κουπιά όχι παλάμες και ήτνα αδύνατον να τον πάρω... κάποιος έφερε τότε ένα μπουκάλι σαμπάνια το άνοιξε το κούνησε και το έχωσε στον κώλο μου... μια έκρηξη εγινέ και το αφρώδες κρασί γέμισε το κωλάντερό μου αλλά και όλους γύρω μου... συνέχισε να το χώνει και να με ξεσκίζει... η πίεση μέσα μουδεν κρατιόταν και με το που το τράβηξε έξω τον έλουσα ολόκληρο με σαμπάνια αποτο κωλαράκι μου... αυτό έκανε τους άλλους να γελάνε και τότε αυτός με βία άρχισε να με φιστάρει... όπως ήταν ανοιχτη η κωλάρα μου τον πήρα και άρχισε να με γαμάει με μπουνιά.... ο κώλος μου έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο... μου ρίχνανε λάδι και κρέμα και το φιστάρισμα έγινε με περισσότερη δύναμη... πήρε σειρά ο \Αφέντης και με τον κώλο μου ορθάνοικτο κατάφερε και με φίσταρε και αυτός .... ο κώλοςμου πλέον είχε γίνει χωνί...
Και τότε οι τρεί με τις μεγαλύτερες ψωλές ξάπλωσαν στο κρεβάτι με τα πόδια μπλεγμένα έτσι ώστε οι ψωλές τους να είναι σαν μια... Για να δούμε είπε ο Αφέντης... θα τους πάρεις και τους τρείς... άδειασαν ένα σωληνλάριο λιπαντικό και έκατσα επάνω... με ζόρι και προσπάθεια βρέθηκα με τρείς ψωλές να με γαμάνε... η απόλυτη καύλα... γύρω μου πούτσες, στον κώλο μου τρείς μαζί... γαμίσι τσιμπούκι ξεκώλιασμα χυσίματα...
με ξεφτέλισαν, με ξεκώλιασαν, με βάλανε να πιώ τα κάτουρά τους τα χύσια τους, με γαμούσαν όπου με βρίσκανε, με τσιμπούκωναν για ένα ολόκλήρο Τριήμερο... Τρείς μέρες γαμήσι... το απόλυτο, το καλύτερο....

Αυτά... θα ξαναπάω...  

31 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ex eisδικιο ε ιμαι στο2ο κ θελωνα δοκιμασω το3ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελπλοω να δοκιμασω 33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις να σε γαμησω τρυφερά μέχρι να χυσω μέσα σου;

      Διαγραφή
    2. θα ηθελα...ασε μαιλ,τηλ,...καατ....

      Διαγραφή
    3. Που μένεις καταρχήν; θέλω πολύ να μπω στο κωλαρακι σου μέχρι να χυσω μέσα σου....θα με αφήσεις να χύσω μέσα σου;

      Διαγραφή
    4. μενω β.ελλαδα κι η απαντηση ΝΑΙ

      Διαγραφή
    5. δυστυχως μενω νησιωτικη ελλαδα......ειμαστε μακρυα.....ομως μονο στην ιδεα οτι θα με αφηνες να χυσω μεσα σου με καυλωσες απιστευτα...

      Διαγραφή
    6. θελω πολυ να μπω μεσα σου...να σου πω και μια αληθεια;; ;και εγω εχω γαμηθει με τον ξαδερφο μου....ξερω πως ειναι να την τρως ... διαβασε τις ιστοριες " ετσι αρχισαν ολα " και πες μου τη γνωμη σου

      Διαγραφή
    7. στο λεω αυτο για να καταλαβεις πως αν καποια στιγμη βρεθουμε και κανουμε ερωτα θα σε προσεξω οσο μπορω... θα στον βαζω τρυφερα....δεν θα σε κανω να υποφερεις οπως υπεφερα εγω οταν με γαμουσε ο ξαδερφος μου

      Διαγραφή
    8. δε μπορεσα να βρω το1ο Κ2ο μερος....κατ'αλλα ησσουν ''τυχερος''που γαμιοσουν απο ''συγγενη''....

      Διαγραφή
    9. το 1ο και το 2ο μερος ειναι εκει που λεει παλαιοτερες δημοσιευσεις κατω κατω στη σελιδα....ημου τυχερος ως προς τη συγγενεια ναι ....ειναι ξαδερφος μου πραγματικα...ημουν ατυχος στο μεγεθος της πουτσας του και στον τροπο που με γαμουσε....καθε φορα υπεφερα οταν με γαμουσε......εσυ εχεις γαμηθει ποτε;;;

      Διαγραφή
    10. δεν μου ειπες ομως...σου αρεσε η ιστορια μου;;;; σε καυλωσε καθολου;;;; τι σκεφτηκες οταν της διαβασες;;

      Διαγραφή
    11. τελικα φιλαρακι εισααι κπολυ τυχερος πολυ θα ηθελα να εχω εναν '''προικισμεννο
      ξαδερφο εγω ααν κ στρειτ το κανω 23χρονιια τωρα λογω ειδ.περιστασεων,αν ομως δε μου
      στειλεις μαιλ η τροπο επικοινωωνιας λυπαμαι αλλα.....

      Διαγραφή
  4. τι εννοεις;; θελεις να με γαμησεις;;; δεν θελω να γαμηθω...αρκετο γαμησι εφαγα απο μικρος ...απο τα 15μου...και αρκετα χυσια ηπια απο τον ξαδερφο μου οπως διβασες....δεν θελω να γαμηθω απο αλλον...ουτε να περασω παλι τα ιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τοτε,τι μπορουμε να κανουμε???εγω οοταν διαβαζα το1ο κ2ομερος ΕΧΥΣΑ χωρις καν να τον ακουμπισω-μπορεις να συμπερανεις ΑΝ., κ ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΕ Κ οσο για την ερωτηση σου οχι μονο!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει ελα να γαμηθουμε... Άλλαξα γνώμη θα σου κάτσω και εγώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω πολυ να γαμηθουμε και να φοραω γυναικεια εσωροχα οταν θα τρωγω την ψωλαρα σου!

      Διαγραφή
  6. διαβαζω για 2η ταα σχολια σου κ χυνω ΣΤΑΜΑΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. που΄σαι ρε φιλαρακι το'χω ''τερματισει...ΦΙΣΤΝΓΚ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΕΛΩ ΜΑΙΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να επικοινωννησουμε να βρεθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω κι εγώ να με γαμάτε έτσι... Viber: 6987501123

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε τις ιστορίες " έτσι άρχισαν όλα " .... Θέλω σχόλιο :-)

      Διαγραφή