kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Έτσι ξεκίνησαν όλα ( Μέρος 4 - Το τέλος της σχέσης Με τον Χρήστο )

Το τέλος της ιστορία “Έτσι ξεκίνησαν όλα”  από τον "Roditis30"

Αποφασισα να σας γραψω το τελος της σχεσης μου με τον ξαδερφο μου μετα απο 17 χρονια...!! Μια σχεση η οποια τελειωσε χτες το βραδυ οριστικα..!!
Χτες το βραδυ καθομουμα σπιτι μονος μου και εβλεπα τηλεοραση.... Δεν ειχα καθολου ορεξη να βγω..... Ημουν πολυ χαλια..... Σκεφτομουνα οσα ειχα περασει με τον Χρηστο...
Οσα ειχαμε ζησει.....οπως ειναι λογικο ενοιωσα την αναγκη να γαμηθω μαζι του ακομα μια φορα....Εστω και τελευταια.... Ενω μου ειχε πει 5 μερες πριν οτι δεν θα με ξανα γαμησει ποτε εγω το ρισκαρα και τον πηρα τηλ να του το ζητησω ευθεως...  
Μου λεει....ξεχνα το ξαδερφε ....αυτα τελειωσανε.....οτι καναμε καναμε.....
Του λεω ...Σε παρακαλω μωρο μου.... Γαμησε με ακομα μια φορα.....και ας ειναι η τελευταια...Εχω αναγκη να νοιωσω την πουτσα σου να μπαινει στο κωλαρακι μου....Σε παρακαλω....
Αφου με ακουσε ετσι δεχτηκε..!! Μου λεει ερχομαι....αλλα θα ειναι η τελευταια φορα..... Συμφωνησα μαζι του μη μπορωντας να κανω διαφορετικα.....
Τον περιμενα σπιτι γυμνος και σε 10 λεπτα ηρθε....με αγκαλιασε ...νε φιλησε ..  Και μου τσιμπησε παιχνιδιαρικα το κωλαρακι....Αφου γδυθηκε και αυτος και ξαπλωσαμε στο κρεββατι του λεω... .κατσε να βαλω μια τσοντα να φτιαχτουμε....Δεν ειπε τιποτα απλα γελασε..  
Εβαλα μια gay τσοντα....οταν τελειωνε το βιντεακι και ειδε τον πρωταγωνιστη να χυνει στη μουρη του αλλου....γυρναει και μου λεει....ΑΗΔΙΑ...!!!!
Λεω... Οριστε;;;; ΑΗΔΙΑ;;;;
Μιλας σοβαρα του λεω;;;; ο Χρηστος δεν μιλουσε καθολου....καταλαβε οτι πεταξε μαλακια.....
Λεω συγγνωμη ....οταν σου κανω πιπα και χυνεις στο στομα μου νοιωθεις αηδια;;;;
Οταν με γαμας και χυνεις μεσα στο κωλαρακι μου και εκει αηδια νοιωθεις;;;;
Οχι μου απανταει.....Τον ρωταω... Τι νοιωθεις;;;;
Καυλα...απανταει ο Χρηστος...
Μονο καυλα νοιωθεις;;; τον Ρωτησα....
Δεν πηρα απαντηση και συνεχισα.... 
Εγω νοιωθω ερωτευμενος μαζι σου... Με την πουτσα σου....Με ολα σου.... Γιαυτο  τοσα χρονια σου καθομουνα και με ξεκωλωνες...  Με εχεις γεμισει με τα χυσια σου...!! Εχεις γεμισει με τα χυσια σου το λαιμο μου.... Το κωλαρακι μου το εχεις ξεκωλωσει τοσες φορες και το πλυμμηρισες με τα χυσια σου....και μου λες οτι νοιωθεις μονο καυλα ;;;; Σηκω φυγε δεν θελω να σε βλεπω...;!! Ο Χρηστος ειχε μεινει καγκελο....μου λεει.. .Μα ....θελω μα σε γαμησω.....ξεχασε το του λεω.... Δεν θα σου ξανα κατσω ποτε...!!
Σηκωθηκε και εφυγε αμιλητος....
Σε αυτα τα 17 χρονια με γαμησε 175  φορες...  ( μη σας κανει εντυπωση το νουμερο...παντα σημειωνα ποτε με γαμουσε... Η ποτε απλα του επαιρνα πιπα )  Τις 142 εχυσε μεσα στο κωλαρακι μου...!! 
Του εκανα 620 πιπες ( δεν του καθομουνα παντα οταν του εκανα πιπα ) και οπως σωστα φανταζεστε εχυσε και τις 620 μεσα στο στομα μου.... Καταπια τα χυσια του 515 φορες....!!! Και μετα απο τοσο γαμησι....και τοσα χυσια που εφαγα....Ενοιωθε ΑΗΔΙΑ...  Ειχα αδικο που τον εδιωξα;;; Εσεις τι θα κανατε στην θεση μου αν ο μονος αντρας που πηγατε μαζι του και μαλιστα για τοσο πολυ μεγαλο διαστημα σας ελεγε οτι νοιωθει αηδια;;;
Αποφασισα οτι ο επομενος που θα βρω για να με γαμησει... Θα με προσεχει....θα νοιαζεται για μενα...  
 Θα με γαμαει γλυκα....τρυφερα.... Ρομαντικα... Και φυσικα δεν θα νοιωθει ΑΗΔΙΑ για μενα οταν του κανω πιπα και χυνει στο στομα μου ή οταν με γαμαει και χυνει στο κωλαρακι μου....ή οπου αλλου θελει τελος παντων...
Ευχαριστω που διαβασατε την ιστορια μου
Συγνωμη αν σας κουρασα...
Πεειμενω σχολια σας...

46 σχόλια:

  1. Πω πω κοπέλα μου!!!
    Τι έπαθες!!!! Άκου αηδία ο μαλάκας!!!
    Έπρεπε να του πάρεις μια τελευταία πίπα, να του δαγκώσεις το πουτσοκέφαλο, να το κόψεις με τα δόντια σου και να το καταπιείς!!!
    Να γυρίσει σπίτι του χωρίς πουτσοκέφαλο ο μαλάκας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν ηθελα να του κανω τετοια ζημια..!! να με γαμησει ηθελα...και επειδη με ξενερωσε εμεινα και αγαμητος και μονος... που θα παει ομως...καποιον θα βρω να γαμηθω...και συντομα μαλιστα για να αρχισω να τον ξεπερναω..

      Διαγραφή
  2. Εσεις οι 2 που πατησατε οτι σας επεσε.... αν ησασταν μπροστα και βλεπατε ποσο γαμησι και ποσα χυσια εφραγα απο τον ξαδερφο μου...θα ειχατε χυσει χωρις καν να αγγιξετε την πουτσα σας... Αντε τωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να πηδαγε και μένα ο ξάδερφος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν στο συνιστώ...Είναι ατσουμπαλος....πότε δεν με πρόσεξε. ..πότε δεν εβαλε λίγο λιπαντικο να γλιστραει η έστω να μου βάλει δακτυλακι για να ανοίξω πρώτα....δεν φαντάζεσαι τι πόνο περνουσα μέχρι να μου τόν χωσει. ....βουρκωνα. ...δακρυζα και αυτός να μη καταλαβαίνει τίποτα. ...Δεν φαντάζεσαι τι γαμησι έφαγα. ...πόσα χυσια κατάπια. ...πόσα άφησε μέσα μου ....και μετά από όλα αυτά ένιωθε αηδία...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα δεν θα με ένοιαζε θα μου άρεσε να μου πηδαει τον κωλαρακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν είπα ότι δεν μου άρεσε που με γαμουσε.. μεχρι να μου την βάλει όλη είχα θεμα ...υπεφερα από τον πόνο...μετά που περνούσε κάπως ο πόνος φυσικά και μου άρεσε...Δεν λέω ψεματα

      Διαγραφή
  6. Θα ήθελα πολύ να με γαμησει σαν σκυλακι ο ξάδερφος σου.
    miltiadismiltiadis64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Του αρέσει να χύνει μέσα όμως.. να ξέρεις...Η στον κωλο πιο πολλές φορές.και λιγότερες στο στομα.....Δεν φανταζεσαι πόσα χυσει έχω καταπιεί και πόσες φορές έχυσε μέσα στο κωλαρακι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μου είπες ...διάβασες όλη την ιστορια;; σου αρεσε;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες σου.
      Θέλω να με γαμησει ο ξάδερφος σου να με κάνει ξανά.Να με γαμησει όσο άγρια θέλει.Ειμαι 28 χρόνων 1.90 80 κιλά

      Διαγραφή
    2. Πες στον ξαδερφουλη σου ότι είναι πολύ άτακτο αγορακι

      Διαγραφή
    3. Προς το παρόν σκέφτομαι να του ξανά δώσω κωλαρακι εγώ... το θέλω πολύ τελευταία αν και δεν του το έχω ζητήσει καθαρά...Την τελευταια φορά που του έκανα πίπα και με έχυσε στο στομα ήθελα να με γαμησει αλλά δεν το είπα...το απέφυγα και η αλήθεια το ψιλό μετάνιωσα...

      Διαγραφή
    4. Ε πες του θέλω να με ξεκώλιασεις παλι

      Διαγραφή
    5. Μπα όχι άστο γιατί αν του το ζητήσω μετά θα έχουμε πάλι τα ίδια.. Θα θέλει κάθε μέρα να με γαμαει ....Καμία πίπα θα του κάνω ..να με χύνει να ηρεμεί...για κωλαρακι θα δούμε :-)

      Διαγραφή
    6. Παραμύθια είσαι όπως όλοι μέσα στο ίντερνετ

      Διαγραφή
    7. Γνώμη σου...άσε να ξέρω την αλήθεια εγώ και ο ξάδερφος μου...

      Διαγραφή
    8. Έπρεπε να ήσουν μπροστά ...Η έστω από καμία μεριά να έβλεπες τι γαμησι έφαγα και πόσα χυσια ήπια και θα έχυνες χωρίς να τον παίξεις...Όπως εχυνα εγώ Όταν με γαμουσε ...άντε τώρα...

      Διαγραφή
    9. Άσε μας τώρα την μια είσαι τεθλιμμενη πριγκίπισσα που σε θέλει μόνο για σεξ και την άλλη παρακαλάς για σεξ. Παραμυθιααα άντε γεια

      Διαγραφή
    10. Δεν μπορώ ρε φιλαράκι να με ξανά γαμησει όσο και αν το θελω μετά από τόσο καιρο..τι δεν καταλαβαινεις,;; Πονάω Όταν με γαμαει..υποφέρω μέχρι να μου τον βάλει γιατί πάντα με γαμαει χωρίς καμία προεργασία....στεγνα....έχεις δοκιμάσει έτσι στεγνα να την φσς;;; να νοιώθεις την πουτσα του να σε ανοίγει πόντο- πόντο;;;φοβάμαι να το ξανά περάσω....πίπες μπορώ να του κάνω αμέτρητες μεχρι να χυσει στο στομα μου ..Δεν με πειράζει...

      Διαγραφή
  9. Ξέρεις τι με έκανες;;; να βρεθώ με τον ξάδερφό μου τυχαία για καφέ σήμερα....να πάμε βόλτα με το αμάξι να του πω για σένα ότι σε καυλωσε η ιστορία μας...και μετα απο τοσο καιρό...κουβέντα στη κουβέντα ...βρεθηκα με την πουτσα του στο στομα μου με αποτέλεσμα μετά από λίγο να καταπίνω τα χυσια του...Δεν του έδωσα κωλαρακι αυτή τη φορά όμως την επόμενη δύσκολα θα γλυτωσω πάλι το γαμησι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμα έχω τη γεύση από τα χυσια του στο στομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω τον θελω στον κωλο μου να μου χυνει μεσα και να παιζω τον πουτσο μου

      Διαγραφή
    2. Μωρέ και εγώ τον παίζω όταν με γαμαει...και όταν του παίρνω πιπα..το θέμα είναι μέχρι να μου τον βάλει..μετά μου αρέσει και μένα :-)

      Διαγραφή
  11. Και γω θέλω να με γαμησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σου...Αλήθεια ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θέλω να γαμησω αυτόν με την ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν που γάμησέ;;; Η αυτόν που γαμηθηκε;;;

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Μπα....χλωμο....Αφού αυτόν που έγραψε την ιστορια τον γαμαει ο ξάδερφος του ...και από ότι λέει Δεν θέλει να γαμηθει με αλλον ...

      Διαγραφή
  15. Υπάρχει μια διαφορά σε ό,τι λένε ολοι....Εγώ όλες τις φορές που με γάμησέ ο ξάδερφος μού τις έζησα...Δεν είναι της φαντασίας μού....σε 17 χρόνια με γάμησέ 175 φορές ...ήμουν εκεί είτε ανάσκελα είτε μπρούμυτα και τον ένοιωθα να μού σκίζει το κωλαρακι μού πόντο πόντο...εκατοστό εκατοστό...υπεφερα από τον πόνο μέχρι να μου τον βάλει . Δάκρυζα να μού μπει ολη ..Όμως καθόμουν. .αν Ρωτάς Πώς γίνεται να μην το είχα συνηθίσει τόσα χρόνια σου λέω πως δεν γίνεται να το συνηθίσεις με μια φορά το 2μηνο....τόσο βγαίνει περίπου....Και πίπα Όταν του έπαιρνα στην αρχή και έχυνε στο στομα μου πήγαινα να ξεράσω...Μετά το συνήθισα...Και προτιμούσα την πίπα από το πήδημα...για να τελειώνει το θέμα δεν υπάρχει περίπτωση να το ξανά κάνω με αλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ότι σήμερα σε 5 ώρες του έκανα 3 πίπες και κατάπια τα χυσια του και τις 3 φορές μετράει;;; η πρεπει να του δώσω ξανά το κωλαρακι μου να το σκίσει άλλη μια φορά για να είστε ευχαριστημένοι εσείς που σχολιαζετε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μετά από τόσο πολύ καιρό με γάμησέ ξανά ο ξάδερφος μου :-) ήρθε να μείνει μαζί μου 2 μερες για Σαββατοκύριακο υποτιθεται και έμεινε μέχρι σήμερα Δευτέρα....Επιτέλους με γάμησέ όπως ηθελα....με προσεξε...με φρόντισε..του ζήτησα όσο του κάνω πίπα αν θέλει να του κάτσω να μου ανοίξει το κωλαρακι μου με τα δαχτυλά του...Επιτέλους το έκανε...όση ώρα του έπαιρνα πίπα μου άνοιγε με τα δάχτυλα του το κωλαρακι μου..Στην αρχή με Ένα...Μετά με δύο...Δεν άντεξα τρίτο δάχτυλο πονουσα πολύ.. Ήταν από τα πιο γλυκα γαμησια που μου έχει ρήξει...3 μέρες έμεινε μαζί μου.. 11 φορές με γάμησέ όλες όπως του ζήτησα επιτέλους... 7 φορές έχυσε μέσα στο κωλαρακι μου...4 τα κατάπια....τη στιγμή που σας γράφω είμαι φρέσκο γαμημένος και φρεσκο- χυσμενος....Δεν έχει 15 λεπτά που η πουτσα του άδειαζε τα χυσια του μέσα στον λαιμό μου.....τα γαμησια ξανά αρχιζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε ωραιο αυτο που ξαναγυρισε τουλαχιστον θα τρως πουτσα μια χαρα. Πολυ ωραιο τελικα να εισαι παθητικος εγω τρελαινομαι να γαμιεμαι απο αντρες σαν τον Χρηστο. Σε παρακαλω δωσμου το τηλεφωνο του θελω να γαμηθω απο αυτον αγρια να με κανει θηλυκια πορνη πλζ

      Διαγραφή
  18. Θέλετε να σας περιγράψω το τελευταίο γαμησι που έφαγα από τον ξάδερφό μου;;; δεν είναι πολλές ώρες που με γάμησέ.... φρέσκο γαμημένος είμαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οκ...θα περιγράψω με καθε λεπτομέρεια το επόμενο γαμησι που θα μου ρίξει... πολύ σύντομα θα είναι πιστεύω.. :-) θέλεις να πω και γι αυτό που έφαγα;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν βλέπω ενδιαφέρον 6 μήνες μετά το τελευταίο σχόλιο μου.. κρίμα γιατί θα μπορούσα να σας περιγράψω ακριβώς και τα 53 γαμησια πού έφαγα από τόν ξάδερφο μου αλλά αφού δεν ενδιαφέρεστε θα τα γράψω άλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα σχολια με καυλωσαν και θελω πολυ να γαμηθω να ευχαριστηθω πουτσο και να μου χυνει μεσα ενω θα παιζω την ψωλαρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κόλαση η πουτσα του μέχρι να μου μπει...μα... βάλσαμο τα χυσια του όταν χύνει μέσα στο κωλαρακι μου...και μέλι όταν τα καταπίνω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε είμαι ατριχο παθητικό πουτανάκι θέλω να με γαμήσει ο ξάδελφος σου να με κάνει σωστή πουτάνα. Γαμιέμαι με άνδρες γυμνασμένους με ωραία κορμια χωρίς τρίχες αλλά θέλω να φάω και τον πούτσο του ξαδέλφου σου.πλζ κανε κονέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο δύσκολο φιλαρακι... Θέλω να γαμαει μόνο εμένα...μπορεί όχι κάθε μέρα όπως παλιά ....αλλά έστω σε τακτα χρονικα διαστηματα... Θέλω να με γαμαει... Μπορεί να ποναω μέχρι να μου μπει...να υποφερω μέχρι να μου χυσει μέσα στο κωλαρακι μου.. αλλά δεν θέλω να μοιράζομαι την πουτσα του...την θέλω μόνο για μένα ...

      Διαγραφή