kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

'Eτσι ξεκίνησαν όλα (μέρος 3)

Σε συνέχεια της ιστορία “Έτσι ξεκίνησαν όλα”  από τον "Roditis30"


Μετα απο πολυ καιρο αποφασισα να συνεχισω την ιστορια μου...
Οπως εχω αναφερει στις προηγουμενες ιστοριες μου ο μονος που με γαμησε και με γαμαει ακομα 17 χρονια μετα την πρωτη μας φορα ειναι ο ξαδερφος μου ο Χρηστος...
Εδω και 3 χρονια ο ξαδερφος μου ειχε φυγει σε αλλη πολη για δουλεια και αναποφευκτα δεν εκανα εκανα τιποτα....
Πριν 10 μερες γυρισε ο ξαδερφος μου με αδεια και ηρθε σπιτι να με βρει.....Αφου μιλησαμε μια - δυο ωρες περι ανεμων και υδατων μου ειπε οτι παντρευεται σε 20 μερες μια κοπελα απο τη Βορεια Ελλαδα... Χαρηκα πολυ .. Αφου του ευχηθηκα τα καλυτερα με ρωτησε τι δωρο θα του κανω για τον γανο του...
Του ειπα να μου ζητησει οτι θελει και εγω θα του το κανω....
Μου λεει ο Χρηστος ...θελω να μου κανεις μια πιπα μεχρι να χυσω στο στομα σου...
Το ψιλο-σκεφτηκα γιατι και την τελευταια μας φορα για μια πιπα ξεκινησα για να τον ξεκαυλωσω και βρεθηκα ανασκελα με τα ποδια μου στους ωμους του και να με ξεκολωνει...!!
Τον ρωτησα αν ηθελε κατι αλλο και μου ζητησε να μεινει σπιτι μαζι μου οσες μερες κατσει στην πολη γιατι ειχαμε πολλα να πουμε.... Το δεχτηκα αμεσως..
Μολις ξαπλωσαμε στο κρεββατι και αναψα την τηλεοραση ο Χρηστος εβγαλε εξω την πουτσα του και την ετριβε....
Λεω ελα ρε ξαδερφε....σταματα.....δεν εχω ορεξη για πιπα.....
Σε παρακαλω ...μου λεει.... 3 χρονια εχω να σε δω....να σε αγγιξω.....κανε μου μια πιπα....θελω να σε χυσω στο στομα οπως παλια μωρο μου.....Δεν θες; με ρωταει.....
Χωρις να απαντησω σκυβω και αρχιζω να τον παιρνω βαθεια στο στομα...οσο πιο πολυ μπορουσα....Το εκανα τοσο καλα και τοσο προθυμα που ο Χρηστος πετουσε απο τη χαρα του....γελουσαν μεχρι και τα αφτια του ... :-) ενω τον ρουφουσα γρηγορα...και βαθεια...ο Χρηστος δεν εχυνε..!!! Μου λεει....μωρο μου σε θελω και απο πισω....θα μου κατσεις;;;;
Λεω...οχι Χρηστο μου....σε παρακαλω...εχεις τοσο καιρο να με γαμησεις....θα νε σκισεις παλι....λυπησου με....
Ο Χρηστος ομως επεμενε οτι αυτο θα ηταν το καλυτερο δωρο γαμου....και οτι αν τον αγαπουσα αληθηνα θα του εδινα το κωλαρακι να το γαμησει αλλη μια φορα....
Το σκεφτηκα λιγο και του λεω.....Σαγαπαω..... Γαμησε με.....Κανε με ξανα δικια σου.... ( παντα μου μιλουσε σαν να ημουν κοπελα...και εγω το συνεχιζα... )
Με πιανει μου δινει ενα γλωσσοφιλο και με ξαπλωνει στο κρεββατι.....μου κατεβαζει το παντελονι και το μποξερακι....με γυρναει μπρουμιτα.....και αρχιζει να τριβει την πουτσα του στην τρυπουλα μου.... 
Τον παρακαλεσα να μου χωσει πρωτα ενα - δυο δαχτυλακια για να ανοιξω μετα απο τοσο καιρι....αλλα ματαια.....παλι ετσι στεγνα θα τον ετρωγα...
Τον νοιωθω να σπρωχνει την πουτσα του για να μου την χωσει.....βγαζω ενα βογγητο....Αχχ...και τραβιεμαι μηπως τον πεισω να μου ανοιξει πρωτα το κωλαρακι....η εστω βαλει λιγο λιπαντικο.... Ματαια...
Προσπαθει δευετρη φορα.....παλι δεν καταφερε να μου την χωσει.....
Του λεω.... Μωρο μου λογικο ειναι να μη μπαινει ευκολα..... 3 χρονια αγαμητος ειμαι....εκλεισε το κωλαρακι μου...  Μου λεει ο Χρηστος θα μπει.....μην αγχωνεσαι.....
Σπρωχνει μια με πιο πολυ δυναμη.....Αχχχχχχχχ ...!!! Μου μπηκε!!!του λεω...  Ναι λεει μωρο μου μπηκε....και αρχιζει να σπρωχνει δυνατα και βιαια..   Τα ειχα παιξει απο τον πονο....Του φωναζα.....Πιο σιγα μωρο μου ....Αχχχχχ... Ποναωωωωω.....λυπησου με... Αχχχχ....Πιο σιγαααα!!! Αλλα ο Χρηστος δεν ακουγε τιποτα....!!!
Εγω να θελω να βαλω τα κλαματα απο τον πονο και αυτος να μου λεει.... Μωρο μου...  Γυναικαρα μου... Τι μουνι γαμαω.... Θα σε γκαστρωσω αποψε μαι αλλα τετοια.....Συνεχισε να με γαμαει 5-6 λεπτα.... Ξαφνικα φωναζει....Χυνω μωρο μου....Χυνω μεσα σου...!!!
ΚΑΥΛΑ..!!! Ειχα πολλα χρονια ( 3 ) να νοιωσω τετοια ευτυχια ... Τετοια δροσια στο κωλαρακι μου .. Ενοιωθα τα καυτα του χυσια να γεμιζουν το κωλαρακι μου και δεν ηθελα να σταματησει...!! Αφου τελειωσε βγηκε απο μεσα μου με φιλησε και κοιμηθηκαμε αγκαλια...!!! Εμεινε μαζι μου 10 μερες... Με γαμησε 17 φορες συνολικα.... Στο τελευταιο γαμησι που μου εριξε μου ειπε πως απο εδω και περα δεν θα με ξανα γαμουσε ποτε...γιατι πλεον θα παντρευοταν και δεν ηθελε να ρισκαρει τη σχεση του... Με ευχαριστησε για το τελειο δωρο γαμου και εφυγε..!!! Στεναχωρηθηκα παρα πολυ....Δακρυσα..  Ομως πρεπει να μη σκεφτομαι μονο τον εαυτο μου αλλα και τον ξαδερφο μου που θα ειναι ευτυχισμενος.... Να σας ρωτησω....υπαρχει καποιος που θελει να με γαμησει απαλα..τρυφερα...ρομαντικα;;; Σας ευχαριστω που διαβασατε την ιστορια μου ...Περιμενω σχολια σας...

2 σχόλια:

  1. θελω γαμια να με λεει γυναικαρα και να χυνει μεσα μου...αχχχ καυλωσα
    ειμαι η ¨Αμαλια ¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαλια μου ειμαι το παιδι που εγραψε την ιστορια... 17 χρονια που με γαμουσε ο ξαδερφος μου ακουγα συνεχεια τετοια οταν εχυνε μεσα μου... Τα πιο συνηθισμενα Γυναικαρα μου και μουναρα μου...Ο λογος που τελειωσε η ιστορια οριστικα πριν λιγες μερες ειναι αλλος... Διαβασε το τελευταιο μερος της ιστοριας μου και θα καταλαβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή