kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Αυγουστιάτικο ξεπαρθένεμα

Η ιστορία στάλθηκε από τον Πάνο

Είναι Αύγουστος. Πηγαίνουμε σε μπάρ με παρέα, αγόρια και κορίτσια.
Περνάμε ωραία αλλά κάπου το μαγαζί κλείνει.
Τι μπορούμε να κάνουμε ? Ένα απο τα παιδιά της παρέας ρίχνει την πρόταση να συνεχίσουμε στο σπίτι του τα πιώματα. Το δεχόμαστε και πηγαίνουμε.
Μένει μόνος του και έτσι δεν υπάρχουν προβλήματα με γονείς ή άλλους συγκατοίκους.
Συνεχίζουμε το πιώμα συν κάποια τσιγάρα που ένας της παρέας ετοιμάζει.
Έχουμε γίνει όλοι λυώμα και η ώρα κοντεύει 4 το ξημέρωμα.
Αποφασίζουμε να το διαλύσουμε για σήμερα.
Όταν πάω να σηκωθώ νοιώθω πως τα πόδια μου δεν με βαστάνε.
Ζητάω από τον φίλο αν γίνεται να κοιμηθώ στο σπίτι του λόγω της κατάστασης.
Ευχαρίστως λέει και αφού αποβγάλει τους άλλους της παρέας μου δείχνει που θα κοιμηθώ.
Με δυσκολία γδύνομαι και πέφτω ξερός μόνο με το μαύρο σλιπάκι μου στο κρεβάτι.


  Ξάφνου  ξυπνάω, είναι ακόμα σκοτάδι και το δωμάτιο φωτίζεται με αχνό φώς από ένα πορτατίφ σε μιά γωνία.
Βλέπω δίπλα στο κρεβάτι τον φίλο μου όρθιο και ολόγυμνο με μια τεράστια στύση να με κοιτάζει σιωπηλός.
Χωρίς σκέψη ανακάθομαι και παίρνω όλο το όργανο του στο στόμα μου. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα το στόμα μου γεμίζει από
το σπέρμα του. Το καταπίνω όλο.
Με ρίχνει ανάσκελα στο κρεβάτι και με τρελλαίνει στα φιλιά.
Ανταποκρίνομαι και βογγόντας του ζητάω να με δέσει !
Πράγματι μου δένει τα χέρια πισθάγκωνα και αρχίζει να με χαστουκίζει και χτυπάει με γροθιές,
πράγμα που με ερεθίζει ακόμα παραπάνω.
- Ναί γαμιά μου χτύπαμε όσο θες, ψιθυρίζω κάνοντας τον να καβλώνει μέχρι τρέλλας.
- Γάμα με, ξέσκισε με....
Τυλίγω τα πόδια μου στην πλάτη του και τον τραβάω επάνω μου.
Νοιώθω το εργαλείο του να μπαίνει μέσα μου και συντονίζομαι στο μέσα-έξω του εμβόλου.
- Πνίξε με, καθώς με πηδάς κάβλα, τον προκαλώ και τον κάνω να φτάνει σε αμόκ σεξομανίας.
Τυλίγει τα χέρια στον λαιμό μου, ενώ το έμβολο του μπαινοβγαίνει μέσα μου μανιασμένα.
Αρχίζω να χάνω τον κόσμο, λιγοθυμάω χάνοντας τις αισθήσεις μου.
(όπως μου εξηγεί μετά, ακριβώς την στιγμή που λιγοθυμάω, εκσπερματώνει μέσα μου και έτσι τη γλυτώνω )
Βρίσκω τις αισθήσεις μου, με έναν οξύ πόνο, που πολύ γρήγορα γίνεται φοβερή κάβλα.
Με γαμούσε λιπόθυμο ( πράγμα που πολύ μου άρεσε, όπως και του είπα ).
Με πηδάει και άλλο, μέχρι πλήρους εξουθένωσης.

Κάπου όμως έχει ξημερώσει για τα καλά και πρέπει να φύγει για την δουλεία του.
Ετοιμαζόμαστε και φεύγουμε.
Περπατάω στον δρόμο και το κεφάλι μου γυρίζει.
Δεν μπορούσα να φαντασθώ μέχρι σήμερα πως γούσταρα να με πηδάνε, να είμαι αρσενική πουτάνα.
Πηγαίνω στο σπίτι μου. Μένω με τους γονείς μου και την μικρότερη αδελφή μου.
Το μυαλό μου στριφογυρίζει στην απίθανη κάβλα που ένοιωσα με το γαμίσι και το ξύλο που έφαγα.
Τότε μούρχεται μια ιδέα και την βάζω αμέσως σε εφαρμογή.
Θα πάω το βράδυ σε πιάτσα για ψωνιστήρι με πούστηδες !
Αγοράζω αποτριχωτική κρέμα και αποτριχώνομαι πλήρως.
Επίσης κλέβω ένα μαύρο στρινγκάκι της αδελφής μου και το φοράω.
(το να κλέψω το στρίνγκ και όχι να αγοράσω με καβλώνει περισσότερο)
Έτσι το βράδυ είμαι άψογος, φορόντας βέβαια από πάνω κανονικά ρούχα για ξεκάρφωμα.
Ά ! , ξέχασα να πω πως αγοράζω και ένα μικρό μπουκάλι άρωμα SANEL 19 που θα το βάλω στο κορμί μου όταν πρέπει.
(συστήνω σε κάθε πουστάκι να φοράει τις κρίσιμες φάσεις SANEL 19, είναι φοβερά ερεθιστικό για τον επιβήτορα)
Δεν περιμένω πολύ στο πεζοδρόμιο και ένας καλός κύριος μου αναβοσβύνει τα φώτα του αυτοκινήτου του.
Κάνω ένα αδιόρατο νεύμα και έρχεται να σταθεί ακριβώς μπροστά μου. Έχει ανοιχτό παράθυρο.
- Ψάχνετε για παρέα ? Λέω φυσιολογικά.
(Βέβαια η καρδιά μου χτυπάει ταμπούρλο από την κάβλα)
- Μπές μέσα, απαντά.
(Ωραία, - σκέφτομαι - σκληρό αντράκι, ελπίζω να με ξεφτιλίσει στο ξύλο και στο πήδημα)
Ξεκινάει χωρίς να πεί τίποτα. Αυτό μου αρέσει περισσότερο.
Ένας άγνωστος με ψωνίζει για πήδημα πηγαίνοντας με όπου θέλει.
Νοιώθω απόλυτα αρσενική πουτάνα και πιθανόν ξέρει - χωρίς να πούμε τίποτε - πως με έχει του χεριού του.
Σκέτη κάβλα !

Υ.Γ.
αν άρεσε το πρώτο μέρος θα συνεχίσω και παραπέρα.


Πάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου