kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Διπλό σφηνάκι

Στάλθηκε σήμερα από τον Στέλιο.


Ηταν η μόνη φαντασίωση που μου απέμενε να κάνω πραγματικότητα, είμαι 22 ετών όμορφο αγόρι, με καλές ικανότητες στο να ικανοποιώ άνδρες, ήθελα πολύ να πηδηχτώ με έναν αστυνομικό, όχι όμως κανένα χοντρό, ο μόνος λόγος που δεν το είχα κάνει ήταν επειδη και ο πατέρας μου αστυνομικός ειναι, οπότε κινδύνευα και να φάω άκυρο αλλά και να μαθευτεί οτι προτιμώ τα σουβλάκια με φλέβα, ένα βράδυ ξεχασμένος σε εναν φίλο έφυγα 4 το πρωι από το σπίτι του, και επειδή δεν έχω αυτοκίνητο αναγκάστηκα να πάω περπατώντας, θα μου πεις γιατι δεν έπαιρνα ταξί, ήθελα να πάρω τον αέρα μου, κάπου στα 15 λεπτά.
 Σταματάει ενα περιπολικό, από μεσα βγαίνουν δύο τυπάκια, νεαροί αστυνομικοί το πολύ 28 ετών, και οι δύο καύλα, μελαχρινοί, και οι στολές τους έκαναν ακόμα πιο ακαταμαχητους, είχαν ανοιχτό λίγο το πουκάμισο λόγω ζέστης και κατάφερα να δω καυλωτικα τριχωτα οσο πρεπει στήθη, ο ένας με πλησίασε "Φιλαρακι ταυτότητα, τι κανεις τέτοια ώρα έξω;" ρώτησε, εγώ εξήγησα την ιστορία μου, και πείστηκαν, μου έδωσε την ταυτότητα και θα επέστρεφε στο αμαξι να φύγει αλλα είχα καυλωσει τοσο πολύ, έτσι προσπάθησα να του πιάσω την κουβέντα, "Ζέστη ε παιδιά;" ρώτησα, ο ένας απάντησε "Την παλεύουμε", εγώ πλησίασα "Μήπως έχετε τίποτα υγρό να με κερασετε;" είπα με υπονοούμενο, κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και με πονηρά χαμόγελα με προσκάλεσαν στο περιπολικό, με αυξημένες δόσεις άγχους και ανυπομονησίας, μπήκα στο πίσω κάθισμα, "Γιώργος" είπε ο ψηλός μελαχρινός, ο άλλος καστανόξανθος λίγο πιο κοντός, τον μιμηθηκε "Θανάσης", εγώ απάντησα "Στέλιος χάρηκα αγόρια", οδηγούσαν το περιπολικό σε κάποια στενάκια. Και έπειτα βρεθήκαμε σε μια σχετικά έρημη περιοχή, ο Θανάσης που οδηγούσε σταμάτησε το αυτοκίνητο, βγήκαν και οι δύο και ήρθαν στα πίσω καθίσματα, εγώ στην μέση, μύριζα τον ιδρώτα τους, ένιωθα τα ξαναμμένα σώματα τους κοντά μου, ο Γιώργος ξεκούμπωσε όλο το πουκάμισο του, δειχνωντάς μου ένα τριχωτό γυμνασμένο κορμί, οταν λέω γυμνασμένο εννοώ σφιχτό, ο Θανάσης χαλάρωνε τριβωντας τον καβάλο του, εγώ με αργές κινήσεις, χαιδευα χαμηλα την κοιλιά του Γιώργου, ο οποίος ξεκούμπωσε το παντελόνι και άφησε τον πούτσο του να τεντωθεί στα χέρια μου, χοντρό καυλί, όχι πολύ μακρύ όμως, με πουτσότριχες παντού, ο Θανάσης άρχιζε να ξεκουμπωνεται και αυτός, είχε ωραίο σώμα και αυτός και ένα λαχταριστό καυλί, με πουτσότριχες παντού, εγώ έσκυψα και άρχισα να ρουφάω τον πούτσο του Γιώργου, ενώ ο Θανάσης, που κατέβασε το σορτσάκι, και μου χούφτωνε το άτριχο κωλαράκι μου, σύντομα το περιπολικό γέμισε με βογγητά καύλας, το στόμα μου με προερωτικά υγρά και μυρωδιά ιδρώτα και πούτσας, "Πωπωπω πως την ρουφάς έτσι κοπελάρα μου!" Έλεγε ο Γιώργος οταν κατάφερα να τον πάρω βαθύ λαρύγγι, ο Θανάσης ρώτησε "Ρε μαλάκα; Έχεις καπότες;" Ο Γιώργος ιδρωμένος και καυλωμένος του είπε "Στο ντουλαπάκι μπροστά", άκουσα να σκίζετε χρυσόχαρτο και έπειτα ένιωσα τον λατεξένιο από την καπότα πούτσο του Θανάση στο κωλοτρυπίδι μου, "Έτσι παρτούζα Θανάση" φώναξε ο Γιώργος, εγώ συνέχιζα γλύφω τα παπάρια του και το μακρύ μαρτζαφλάρι του, και τότε ένιωσα να γλιστράει μέσα ο Θανάσης, είχε ωραίο πούτσο, ο κώλος μου δυσκολεύτηκε να τον πάρει, βόγγηξα βαθιά όταν μπήκε μεσα ολόκληρο το καυλί, "Έτσι, βόγγα", είπε ο Γίωργος και μου πίεζε το κεφάλι πάνω στην χοντροκαυλάρα του, ο Θανάσης ήταν αρκετά άτσαλος με το καυλί του ή απλά δεν τον έμοιαζε αν με πονάει, γιατί, σε κάποια φάση, πονούσε τόσο πολύ το κωλοτρυπίδι μου, που δεν μπορούσα να συνεχίσω την πίπα, βέβαια ο Γιώργος χωρίς ερωτήσεις μου την ξαναέδωσε στο στόμα και με κράτησε γερά δίνοντας ρυθμό, το ζουμερό πουτσοκέφαλο του, χτυπούσε τις αμυγδαλές μου, ο Θανάσης με έσκισε από πίσω, ένιωθα τον κώλο μου να τσούζει πρωτόγνωρα ούτε στο ξεπαρθένιασμα δεν πόνεσα τόσο, "Ρε Θανάση με πονάς" είπα και πριν προλάβω να Πω άλλη φράση, ένιωσα κάτι πηχτό υγρό γλοιώδες μεσα στις απροετοίμαστες αμυγδαλές μου, με έπνιξε στο σπέρμα, τόσο που από το βήχα μου βγήκε από την μύτη, "Πωπω τι πουτάνα είσαι εσυ", ο Θανάσης με ξεκώλιαζε με δύναμη ακόμα και οταν έβηχα σπερμα, ο Γίωργος μου ζήτησε να κάνω χώρο και ενω με γαμούσε ο Θανάσης, βρέθηκε από κάτω μου, βρισκόμουν στο τριχωτό στήθος του,  ο ιδρώτας τους μύριζε έντονα, και τότε ο Γίωργος άρχισε να σφηνώνει την πούτσα του μαζί με του Θανάση "Όχιιι" είπα, διπλό από κωλο παει πολύ και φοβόμουν, "Κάλεσε την αστυνομία αν θες να μας μηνύσεις" είπε ο Γιώργος ειρωνικά, δεν θα ξεχάσω ποτέτην αίσθηση του διπλού πούτσου στον κώλο μου, βογγούσα από πόνο, ενω ο Γιώργος ήταν σφηνωμένος μεσα και ο Θανάσης έσπρωχνε το καυλί του, ένιωθα οτι θα σκιστεί ο κώλος μου, μυξοκλαιγα λίγο αλλά δεν έγινε αντιληπτό, όλο το περιπολικό κουνιωταν από τα σπρωξίματα τους, έχυσα δύο φορές χωρίς καν να αγγίζω το καυλί μου, ένιωσα το ίδιο γλοιώδες πηχτό χύσιμο στον κώλο μου, πρώτα ο Γιώργος, μετά ο Θανάσης, όταν τελειώσαμε, πιάσαμε την κουβέντα σαν φιλαράκια, εγώ βέβαια ακόμα πονούσα, ανταλλαξαμε κινητά και από τοτε τον τρώω καλα, πόδι όμως δυο δυο, δεν το ξανά κάνω....

7 σχόλια:

  1. Διπλό ε; Με καύλωσες για τα καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να σε γαμησει θελεις η να γαμησεις; Εξαρταται....!!!

      Διαγραφή
    2. Οτι θελεις εσυ Να με γαμησεις η να σε γαμησω!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ θελω και εγω διπλο γαμησι δεν το εχω κανει ακομα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω φτασει μεχρι να πιανω πουτσο και να μου βανουν δαχτυλο.

      Διαγραφή