kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

'Εκπληξη στην Αθήνα

Η ιστορία στάλθηκε σήμερα από τον Yanni


Πριν μερικά χρόνια είχα μια υποχρέωση, έναν γάμο και έπρεπε να πάω στην Αθήνα. Το καλό ήταν οτι θα έμενα στο σπίτι ενός ξαδέλφου, που ζούσε σε ένα ρετιρέ στην παραλιακή κοντά στον φλίσβο. Με περίμενε στο αεροδρόμιο και τρόμαξα να τον γνωρίσω!  Είχε χάσει κοντά 20 κιλα και είχε κάνει πολύ ωραίο γυμνασμένο σώμα... 



Είχαμε καιρό να τα πούμε, και φτάνοντας στο σπίτι βγήκαμε στην βεράντα.Υπέροχη!!  Θέα θάλασσα και χωρίς διπλανα διαμερίσματα μια και οι δύο διπλανές πολυκατοικίες ήταν χαμηλότερες. Δύο μεγάλοι άνετοι καναπέδες και ένα περίεργο σαν στρώμα αλλά που άλλαζε σχήματα όταν ξάπλωνες. Καφεδάκι, κουβέντα για το πώς περνάμε ... και ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο. έχω μια υποχρέωση, μου είπε, βολέψου και δεν θα αργήσω, κάνε κανένα ντουζάκι αν θέλεις. Τον ρώτησα αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστήτου ναδω τα μηνύματά μου και μου απάντησε φυσικά

Μόλις έφυγε πήγα στο μπάνιο, άνοιξα το νερό στο χλιαρό και μπήκαστο ντούζ. Δεν είχα πάρει σαμπουάν και ανοίγοντας ένα ντουλάπι βλέπω μια λοσιον, κρέμα για ευκολία στις δύσκολες τρυπούλες.... Ωπα λέω... μερακλής ο ξάδελφος... αφού έκανα το μπαανιο μου.πήγα στον υπολογιστή, είδα τα μηνύματά μου... και πάτησα το ιστορικό... gay site, gay chat, gay αγγελίες.... και πολύ αντρικό σκληρό πορνό... ΑΜΑΝ!!! τι ήταν αυτό!!!  Συνέχισα την εξερεύνηση στο σπίτι και βρήκα... δονητές, ομοιώματα... μέχρι και ένα strp on... τον περίμενα στο σαλόνι, μόνο με την πετσέτα και τον υπολογιστή να παίζει μια σκληρή ταινία με παρτούζες...

Είχα κρύψει στα μαξιλάρια τα ευρήματά μου εκτός απο μία σφήνα... αυτήν την είχα κρύψει βαθιά στο κωλαράκι μου. άκουσα στην πόρτα το κλειδί, άνοιξε και μπήκε με μία κοπελίτσα μικρόσωμη, αδύνατη με μεγάλο στήθος.... ωχ!  Ρεζίλι πθα γίνω σκέφτηκα... Α! Βλέπω τα βρήκες όλα καύλα μου, είπε...να σου γνωρίσω την Μαρία.... ήθελε να σε γνωρίσει... πνιχτά γελάκια... 

Πέρασα στην επίθεσή... Γιώργο δεν μου είχες πεί οτι είσαι γκέι... έπεσα απο τα σύνεφα... δεν το περίμενα...
Πολλά είναι που δεν ξέρεις... η Μαρία είναι η σύντροφός μου αλλά και αφέντρα μου... ππαίζουμε μαζί και μερικές φορές μου φέρνει αγοράκια και κοριτσάκια για παιχνίδια... εγώ είπα σήμερα να παίξουμε μαζί σου...
Α!  ΟΚ... θέλω να παίξετε εδώ... μπροστά μου... τώρα.... και εγώ θα βλέπω είπα...
Υπάκουα ο Γιώργος έβγαλε όλα τα ρούχα του... τρελάθηκα... είχε μια υπέροχη ψωλή 17 πόντους αλλά απίστευτα χοντρή... παλούκι!!!  Αποτριχωμένη με τεράσταα κρεμαστά αρχίδια... η Μαρία τον γονάτισε και βγάζοντας το σύνολο που φορούσε έμεινε με έναν κορσέ που σήκωνε τια βυζιά της... τράβηξε τον Γιώργο απο το μαλί και έχωσε τα μουτρα του στο αποτριχωμένο μουνάκι της... έτσι πούστη, είπε...  γλύφε... κάνεμε να χύσω... παράλληλα έβγαλε την ζώνη απο το παντελόνι του Γιώργου και άρχισε να τον μαστιγώνει με δύναμη στα κωλομέρια και στην πλάτη... σύντομα τον είχε κάνει κατακόκκκνο...υπάκουα αυτός έγλυφε βογκώντας σε κάθε χτύπημα... η πετσέτα άνοιξε... το χέρι μου άρχισε να παίζει με την ψωλή μου και τότε σηκώθηκα... δεν είχαν δει την σφήνα... γονάτισα δίπλα στον Γιώργο... άρχισα να αναζητώ μερίδιο απο το μουνάκι της Αφέντρας... η γλώσσα του Γιώργου μπλέχτηκε με την δική μου.... φιλιόμασταν και γλύφαμε... δεν άρεσε στην Μαρία αυτό... με χτύπησε με την ζώνη και πέτυχε την σφήνα... πόνεσα αλλά παραξενεύτηκε με τον ήχο. Μέ γύρισε και το είδε.... ΑΑΑΑ...Τώρα θα δείς τι έχεις να πάθεις.... τˊράβηξε την σφήνα απότομα... βόγκηξα απο πόνο...

Δες την σούφρα του.... μπές και σκίστον.... θέλω νατον ξεσκίσεις ασάλιωτο.... ο Γιώργος ήρθε πίσω μου....όχι εδώ, είπε η Μαρία... στο μπαλκόνι...
Με έβαλαν στο στρώμα στα τέσσερα... ένοιωσα την ψωλάρα του Γιώργου να προσπαθεί να χωθεί στον κώλο μου...λίγο απο την λίπανση που είχα βάλει την σφήνα, λίγο το προφυλακτικό άρχισα να ανοίγω... δυνατά του είπε... σκίστον στα δύο... με μια απότομη κίνηση το τεράστιο πουτσοκέφαλο χώθηκε μέσα μου.... δάγκωνα το στρώμα για αα μην ουρλιάξω....κι άλλο μέσα.... θέλω να τον δώ να σκίζεται....με τρείς δυνατές κινήσεις με ξέσκισε...έπιασε πάτο...ένοιωθα να καίγομαι...άρχισε να με γαμάει αργά... σε κάθε τράβηγμα πρός τα έξω ξεσκιζόμουν σε κάθε σμπρόξιμο ήθελα να ουρλιάξω... η μαρία έκατσε και έφερε το μουνάκι της μπροστά μου... άρχισε με τέχνη να παίζει με την κλειτορίδα της ενώ ο Γιώργος συνέχισε ναμε γαμάει... 

άνοιξε τα κωλομέρια σου με τα χέρια... θέλω να μπαίνει όλος μέσα σου .... και εσύ εδώ... θα κοιτάς το μουνάκι μου
Υπάκουα άνοιξα και το σφυροκόπημα συνεχίστικε... μόνο που τώρα κάθε χώσιμο ήταν μαγικό... καυλα... όταν τραβιόταν ένοιωθα να λειώνω... και στο κάθε χώσιμο η πούτσα μοα τιναζόταν απο καύλα.... με είχε κάνει χωνί... και ήθελα να μην σταματήσει...

άνοιξε τό στόμα σου σκλάβε... είπε η Μαρία.... και ξαφνικά άρχισε να πετάει καυτά χύσια λούζοντας με παντού.... το squirt το είχα δεί μόνο σε ταίνίες... και τώρα το γευόμουν.... ο Γιώργος τραβήχτηκε απο τον ορθάνοικτο κώλο μου έβγαλε την καπότα και άρχισε να χύνει την Μαρία στο στόμα... εκείνη τα μάζεψε και τα άφησε να πέσουν στην κοιλίτσα της κατρακυλώντας απαλαα στο μουνάκι της... 

Ώρα να τα καθαρίσεις όλα....και πιάνοντας με απο το μαλί με τράβηξε και άρχισα να γλύφω τα χύσια τους.
Γιωργάκη... έτσι θα αφήσεις τον καλεσμένο σου... υπάκουα σηκώθηκε, με γύρισε ανάσκελα και πήρε την πούτσα μου βαθιά στο λαρύγγι του.... Τέλειο τσιμπούκι ... η Μαρία ήρθε φορώντας το strapon.  Είχε προσαρμώσει μια μαύρη μακριά ψψωλή.... αφου του έγλυψε την κωλοτρυπίδα σηκώθηκε και τον κάρφωσε....τώρα ήταν γεμάτος ψωλή... αφού τον γάμησε λίγο μου είπε να σηκωθώ... ξάπλωσε και τον έβαλε να κάτσει.... είδα το κωλοτρυπίδι του ανοικτό σαν μουνάκι να καταπίνει εύκολα την πούτσα... Μπές και εσύ, με πρόσταξε η Αφέντρα...υπάκουσα έβαλα προφυλακτικό και πήρα θέεση... ο Γιώργος σταμάτησε να κουνιέται και τουρλωσε το κωλαράκι του...μπήκα απίστευτα εύκολα.... βοψκούσε απο καύλα με τα δυό καυλια να τον ξεσκίζουν.... 

Σκίστε με τον κώλο είπε... θέλω πούτσα... είμαι πουτάνα... τράβηξα τον πούτσο μου έξω πήγα μπροστά τους και άρ,ισα να χύνω... Ποτάμια... και οι γλώσσες τους, πˊπάλευαν για μια μερίδα καυτό χύσι...... δεν τελειώσαμε ακόμα μου είπεαρπάζοντας με τα νύχια της τααρχίδια μου.... σηκώθηκε πήγε πίσω απο τον Γιώργο... και άρχισε να χώνει δάχτυλα στον κώλο του... σε λίγο όλο το χέράκι της ήταν μέσα..

Τώρα εσύ μου είπε, έβγαλε το χέρι της και μού έριξε λιπαντκκό στα δάχτυλα...κάντο, μην τον λυπάσαι, αυτός δεν θα σε λυπηθεί....
Αρχισα... έινα,δύο.... τρία.... τέσσερα... βογκητά καύλας, άρχισα να βάζω και τον αντίχειρα... τρελάθηκα απο καύλα, τούρλωνε κώλο και τον άνοιγε με τα χέρια του.... άρ,ισα να στρίβω το χέρι.... σπαρταρούσε απο καύλα... έσπρωξα αα μπώ ολόκληρος αλλά το χέρι μου ήταν ποιό χοντρό απο της Μαρίας... 

ΟΧΙ...ΜΗ... ΑΑΑΑΑΧΧΧΧ... πλέον πονούσε πολύ... πήγα να τραβηχτώ αλλά το χέρι της Αφέντρας με εμπόδισε.... Τέλειωσέ τον;!!!!!!!
Δεν ήθελε πολύ, το χέρι μου ξεπέρασε κάθε εμπόδιο... απίστευτη κάυλα... ο Γιώργος πλέον βλψκούσε απο καύλα... μπράβο μωρό μου, είπε η Μαρία...εισαι υπάκουο σκλαβάκι... παίξε λίγο ακόμα και έλα μέσα...

άφησα τον Γιώργο να προσπαθεί να βρεί την ανάσα του και πήγα μέσα... την βρήκα στα τέσσερα στην κρεβατοκάμαρα. Στο κρεβάτι ήταν ένα μαστίγιο με ενιά λουριά... κάνε ότι θέλεις... αν είσαι καλός θα έχεις δύο δωράκια...πήρα το μαστίγιο και χωρίς αλλη σκέψη την χτύπησα στα κωλομάγουλα με όση δύναμη είχα... τινάχτηκε αλλά δεν είπε κουβέντα... συνέχισα έτσι μαστιγόνωντας και τα μπούτια και την πλάτη της... δεν έβγαλε άχνα...

Και τώρα το δώρο σου... γαμησέ μου τόν κώλο... είναι παρθένος απο πραγματική πούτσα.... της τον έχωσα απότομα ξεσκίζοντάς την... δεν άντεξα πολύ... τον έβγαλα και την έχυσα σε ˊλλη την πλάτη λερόνωντας τον κορσέ της...

Και τώρα μου λέει σειρά σου...στήσου στα τέσσερα.... μου βάζει λιπαντικό και αρχίζει να γαμάει τον κώλο μου με έναν τεράστιο πλαστκκό πούτσο... ξαφνικά τραβάει έξω το εργαλείο και συνεχίζει με το χέρι... όταν μπήκε ˊλλη μέσα μου οι αισθήσεις μου χτυπούσαν κόκκινο....με ξέσκιζε και εγώ ζητούσα κι άλλο... ήρθε ο Γιώργος... 

Βάλτο μέσα του είπε... και θα σου τραβήξω μαλακία μέσα στην κωλάρα του....σκιζόμουν.... πονούσα αλλά στο τέλος βρέθηκα να με γαμάνε παρέα... έχυνα ξανά... στον αέρα... ο Γιώργος βγήκε και με εεχυσε στην μάπα... με έπνιξε με τα καυτά του χύσια.... ήρθε η Μαρία και τα μάζευε με την γλώσσα της... με φίλησε με γλώωσσα και ταστόματά μας γέμισαν χύσια .... 

Αύριο... θα  σου ετοιμάσουμε ένα υπέροχο πάρτυ....
Αλλά αυτά θα τα πούμε μια άλλη φορά ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου