kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Μια απροσμενη ερωτικη γνωριμια

ιστορία από τον Γιάννη

Καλησπέρα. ΜΕ λένε γιαννη ειμαι 25 χρονων και ειναι η πρωτη μου φορα που δημοσιευω ιστορια μου αλλα μου αρεσει να μοιραζομαι τις εμπειριες μου με αλλους και με γοητευουν τα σχολια που κανουν μετα. Η ιστορια μου ξεκινα οταν γνωρισα εναν πατερ που συχναζω τα σαβατοκυριακα στον εθνικο κηπο,πηγαινω για αραγμα ποιο πολυ η για διαβασμα κανενος βιβλιου μου,αρχικα εκεινη την μερα ακουγα μουσικουλα και διαβαζα ενα περιοδικο οπου σε καποια φαση περνουσαν διαφοροι τυποι που με κοιτουσαν περιεργα,στην πραγματικοτητα δεν κρυβω την θυληκοτητα μου ποτε οταν ξερω οτι σε καποιο μερος υπαρχουν ατομα που θελουν σεξ εκεινη την στιγμη εγω ειχα κατεβασει λιγο την φορμουλα μου για να φενεται το δυχτυοτο μου στρινγκ,οσοι περνουσαν τους εβλεπες ολους καυλομενους οσπου για μια στιγμη υπηρχε απολυτη ησυχια...
δυναμωσα λιγο την μουσικη του κινιτου μου κ παρατησα το βιβλιο μου,μετα απο κανα μισαωρο απολυτης ησυχιας εμφανιζεται ενας παπουλης με ρασα,ηταν παλια μου κρυφη φαντασιωση να εχω για γαμια μου εναν πατερ,πρεπει να ταν γυρω στα 60 αν κ δεν φαινοταν καυλομενος ειχε κατι που σε γοητευε πανω του,μου ζητησε να κατσει μαζι μου στο παγκακι και του πα μια χαρα ελα κατσε,αρχικα για κανα 10λεπτο ειχα μεινη σιωπηλος αλλα μεσα μου φτιαχνομουν και σκεφτομουν πως θα ταν να με γαμαει με τα ρασα.Πιασαμε την κουβεντα μετα το δεκαλεπτο,αρχισαμε να μιλαμε για την φυση οσπου καταληξαμε στα πολιτηκα οσπου σε μια φαση αρχιζαμε να γνωριζομαστε μου λεει ‘’εγω μενω πισω απο το καλλιμαρμαρο’’ μου ειπε οτι πεινουσε σαν λυκος και πως ηθελε να παει σπητι του και γυρναω και του λεω αμα θες ερχομαι για παρεα μαζι σου....αφου σηκωθηκαμε και περπατησαμε για λιγο μου λεει στο αυτι ‘’νιωσε σαν το σπητι σου’’ τελικα ηταν καβλομενος απο την ωρα που εκατσε μαζι μου,αφου ανεβηκαμε πανω το κρεβατι του ηταν στο σαλονι που γινοτανε καναπες,πηγε να το κλειση κ του ειπα αστο,μου αρεσει να τρωω ξαπλωμενος....τελικα τα θελε ο κωλος μου κ μενα.μου ανοιξε την τηλεωραση και μου ζητησε να ξαπλωσω στο κρεβατι μεχρι να ετοιμασει το φαγητο,για 3 λεπτακια ειχα μεινη σιωπηλος και ζεστενομουν παρα πολυ,αρχιζα να βγαζω τα ρουχα μου και τα παπουτσια μου και ξαπλωσα στο κρεβατι του με το στρινγκ μου με το που ηρθε δεν εκανε σαν τρελος απλα μου πε οτι κανει ζεστη σημερα,ειχε βγαλει και αυτος τα ρασα του και εμεινε με το φανελακι αλλα ο πουτσος του ηταν θεοκαυλομενος,ξαπλωσε διπλα μου και εβαλε το φαι στην μεση,οση ωρα κοιταζα στην τηλεωραση και ετρωγα ταυτοχρονος αυτος φτιαχνοταν ενω με κοιτουσε οσπου ενιωσα το πρωτο του χαδι αναμεσα στα μπουτια μου....μου λεει ‘’ωραιο κορμι εχεις’’ και του λεω κι’εγω κοιταζοντας τον καυλομενο πουτσο του ‘’κι’εσυ παπουλη δεν πας πισω’’,αρχικα εκανα κατι που τον κωλοεφτιαξα και σηκωνομαι ορθιος και του λεω ‘’πειραζει αν βγαλω το στρινγκακι μου’’ και μου πε ‘’οχι’’,με το που εσκυψα να το βγαλω μου φωναζει ‘’εχεις φοβερη κωλαρα’’....ξαπλωσα διπλα του παλι οσπου αρχισε να με ξαναχουφτωνει μονο που αυτη την φορα το εκανε ποιο τακτικα,ανεβηκα επανω του και του πιανω τον πουτσο με τα χερακια μου και του λεω ‘’θελω να με γαμησεις εδω και τωρα,δεν αντεχω ,θελω να τον νιωσω ποντο-ποντο’’κατεβασα το σωβρακο του κ επαθα την πλακα μου με τον χοντρο του πουτσο που δαν τα ματια μου,τον πηρα αμεσως μεσα στο στομα μου και αρχισα να του κανω ενα καλο τσιμπουκι,αυτος αναστεναζε και μου λεγε ‘’κανε γρηγορα,θελω να σε καρφωσω’’.Καθομαι στα 4 και του ζηταω να με γαμησει πολυ καλα,πηρε φορα και μου τον καρφωσε με ολη του την δυναμη,βογκηξα λιγο αλλα μου αρεσε που μπαινοβγαινε σαν ζωον,τρελαινομουν κι εγω και αρχιζα να σπρωχνω το κορμι μου προς τα πισω οταν αυτος με καρφωνε,περιπου κανα εικοσαλεπτο που με ξεκολιαζε δυνατα μου λεει “ερχεται η ευλογια σου πουτανα’’ξαπλωσα ανασκελα στο κρεβατι και αρχισε να με γαμαει απο το στομα με δυναμη για 2 λεπτακια οσπου αρχιζε να χυνει το ποιο μπολικο ψωλοχυμα που εχω απολαυση ποτε μου,εκει αδιαζε και το τελευτεο του σπερμα μεσα στο στομα μου μου λεει’’εισαι καλο πουτανακι και γουσταρεις να γαμιεσαι καλα,μπραβο μωρο μου’’ και μου δωσε ενα καυτο φιλακι στο μαγουλο,τελικα μετα απο ολα αυτα δινουμε καθε σαββατο ραντεβου τωρα στον εθνικο κηπο,ποτε για ενα ζεσταμα μεσα στον κηπο ποτε για ενα ξεκολιασμα στο σπητι του!!!

19 σχόλια:

  1. Έρχομαι κι εγώ εκεί αλλά δεν σε έχω συναντήσει ποτέ... πού συχνάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχχ καλε καυλωσααα αχ νε τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχχχ και εγω θελω να τον φαω....δεν αντεχω αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θελεις να σου γαμησω το κωλαρακι γλυκα.....τρυφερα.....μεχρι να χυσω μεσα σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι καλα να μου τον καρφωνε και εμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οποτε θελεις σου τον χωνω καυλιαρη μου βαθεια στο κωλαρακι σου μεχρι να χυσω μεσα σου....

      Διαγραφή
    2. o ανωνυμος 13.6.2016 ας μου στειλει μαιλ στο kizzak965@gmail.com

      Διαγραφή
    3. Αν θέλετε να επικοινωνησετε με κάποιον, καλύτερα θα ήταν να στελνετε το email σας εδω στο email του blog και να μην το αναφέρετε δημόσια, εκτός εάν είναι αδιάφορο το συγκεκριμένο email σας. Για να μην σας γεμίσουν με spam, όχι για κάποιον άλλο λόγο, εάν εσείς είστε εντάξει δημοσιευοντας το email σας, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα να στον χωσω τρυφερά στο κωλαρακι σου μέχρι να χυσω μέσα σου.... Αλήθεια θα με αφήσεις να χυσω μέσα σου;; μονο στην ιδέα καυλωσα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή