kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Αυγουστιάτικο ξεπαρθένεμα No3

Η ιστορια σταλθηκε απο τον Πάνο 

Αρχίζω και φοβάμαι στ' αλήθεια.
Κατα-κάβλωσα με τα πηδήματα που έφαγα αλλά δεν αντέχω άλλο !
Σκέφτομαι γρήγορα για λύση γιατί όπου νάναι το ανήμερο αρσενικό δίπλα μου θαρχίσει πάλυ να με βασανίζει και δεν αντέχω κι' άλλο. Μιά απελπισμένη ιδέα μου κατεβαίνει τότε.
Βέβαια δεν παύει να έχει και την κάβλα της πουστιάς που έχει κυριαρχίσει επάνω μου. Την βάζω σε εφαρμογή και ότι γίνει.Αρχίζω μια χαζοσυζήτηση ρωτόντας του ότι μου κατεβαίνει.
(π.χ. πόσο χρονό είναι, τι δουλειά κάνει κ.τ.λ.)
Αυτός απαντάει μονολεκτικά στις βλακώδεις ερωτήσεις μου, ενώ καπνίζει και πίνει ουίσκυ προετοιμαζόμενος για νέο γύρο σεξο-βιαιοτήτων επάνω μου.
Καθώς μιλάω, αρχίζω - στην αρχή τάχα τυχαία - να τον ακουμπάω με το υπέροχο μπούτι μου στο τριχωτό του πόδι.
Μετά του βάζω την καίρια ερώτηση.

- Γιατί δεν με λύνεις εντελώς, ώστε να μπορώ να σε πάρω και με το στόμα όπως πολύ το γουστάρω ?
(το μπούτι μου συνεχίζει να τον χαιδεύει, πιά εντελώς φανερά αλλά επίτηδες δειλά για την κάβλα)
- ΟΚ μωρή, απαντάει και επιτέλους λύνει και τα χέρια μου.
Κολάω την κορμάρα μου επάνω του (ξέρω πιά πως τον ερεθίζω υπερβολικά) και αρχίζω να τον χαιδεύω προχωρόντας σιγά-σιγά προς το εργαλείο του,
το οποίο αρχίζει πάλι να φουσκώνει.
Το πιάνω σφιχτά στην βάση του και παράλληλα βάζω την βάλανο στο στόμα μου, γρήγορα πρίν γίνει τόσο τεράστια ώστε να μή χωράει.
Αρχίζω να τον γλύφω και να μπαινοβγάζω το στόμα μου στο έμβολο που με μπουκώνει.
Τον ακούω να μουγκρίζει απο κάβλα και επιταχύνω τον ρυθμό.
Τότε με αρπάζει βίαια από τα αυτιά και μου σπρώχνει το κεφάλι ώστε να μπεί ολόκληρο στο λαιμό μου.
Πνίγομαι, αλλά προσπαθώ να του κάνω το κέφι.
Κάπου τα καταφέρνει να με καρφώσει (σχεδόν πνιγμένο) στο θηριώδες πέος του και τότε κραβγάζει.
- Πουτάνα σε χύνω παντού, σε πνίγω με τα χύσια μου !
Στ' αλήθεια νοιώθω χείμαρρο υγρού στο λαιμό μου.
Κρατόντας την ανάσα μου καταπίνω και καταπίνω ενώ αυτός συνεχίζει να εκσπερματώνει.
Κάπου ευτυχώς για μένα τελειώνει και τότε με τραβάει βίαια πρός τα πάνω.
Φιλάει τα σαρκώδη μου χείλη και με δαγκώνει μέχρι αίματος.
Γεύομαι το αίμα μου, αλλά τι να κάνω ? Ανταποκρίνομαι και γω στα φιλιά του, όσο πιό καβλωτικά μπορώ.

Επιτέλους αισθάνομαι πως έχει εκτονωθεί (τουλάχιστον για την ώρα).
Τώρα μπορώ να κουβεντιάσω με τον άγνωστο γαμιά μου κάπως ήρεμα.
- Θάθελα - του λέω - να γίνεις ο νταβατζής μου.
(προαγωγός λέγεται αλλά νταβατζής ακούγεται πιό καβλωτικά)
- Γιατί καριολάκι ?, απαντάει.
- Για τα φράγκα βέβαια, που θα τα παίρνεις όλα εσύ, αλλά και για την κάβλα να με πουλάς σε όποιον θέλεις.
- και σύ πουστράκι τι θα κερδίζεις ?
- Εγώ θα έχω την τρελλή κάβλα να με πηδάει ο όποιος με διατάξεις εσύ.
  Βέβαια εσύ θα είσαι ο γαμιάς μου και επίσης θα με προφυλάσεις από κακοτοπιές.
  Δηλαδή δεν θα αφήνεις τον καθένα να στραπατσάρει το εμπόρευμα (εμένα δηλαδή) που του παρέχεις και έτσι
  θα είμαι ήσυχος για την ασφάλεια μου. Επίσης σε παρακαλώ για απόλυτη εχεμύθεια σε κάθε τρίτο.
- Πως το βλέπεις ? Σου αρέσει ?, ξαναρωτάω.
- Είσαι πολύ διεστραμμένη πούστρα, αλλά γουστάρω την πρόταση σου.
- Και άν ζηλεύω ? ρωτάει.
- Μα εσύ θα κανονίζεις τα ραντεβού και το ποσό. Σε μένα θα μου τηλεφωνάς διεύθυνση και πότε να πάω και εγώ θα εκτελώ τις διαταγές σου.
  Επίσης θα μου λές και τι βίτσια γουστάρει ο πελάτης και πόσο να προχωρήσω με αυτά.
- Ά, ξέχασα πως αν μου δίνει κάποιο μπόνους για τις "υπηρεσίες" μου, θα το παίρνεις και αυτό εσύ απο μένα.
  Τι λές λοιπόν ?
- Γουστάρω πουτανάκι, έκλεισε η συμφωνία, μου απαντά.
- Τέλεια κάβλα, από τώρα και στο εξής είμαι η πουτάνα σου. Καλές δουλειές με την κορμάρα μου !

Έτσι, αφού ανταλλάξαμε τηλέφωνα, διορίσθηκα πουτάνα του Αντώνη.
Κάναμε υπέροχες "δουλειές" μαζύ και ακόμη κάμνουμε, όταν έχει ανάγκη απο φράγκα.

Πάνος

Υ.Γ.

δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα για τις "δουλειες" που κάναμε με τον νταβά μου, αλλά η σχέση μας συνέχεια γινότανε (και γίνεται) πιό έντονη λόγω των βίτσιων που περιέγραψα.

4 σχόλια:

  1. πολύ γαμάτες οι ιστορίες σου.
    είναι αληθινές ?
    Γίνεται να σε βρώ για να σε ξεσκίσω και γώ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή