kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

O πρώτος γαμιάς μου, str8 και κολλητός μου (πρώτο μέρος)




Τον Παναγιώτη τον γνώρισα μέσα στην δουλειά, δουλεύαμε σε ένα καφέ-μπαρ-εστιατόριο κι αν η αρχή της γνωριμίας μας δεν ήταν και ότι καλύτερο, στην πορεία γίναμε κολλητοί. Ταιριάζαμε ηλικιακά, είχαμε ένα χρόνο διαφορά 23 εγώ, 22 αυτός, με κοινά ενδιαφέρονται ειδικά στο χώρο της εστίασης.
Για να μπούμε πιο σύντομα στο θέμα που μας ενδιαφέρει, ο Παναγιώτης σε σύγκριση με μένα, είχε πολλές περισσότερες εμπειρίες και στην δουλειά αλλά και στο σεξ!!! κι αυτό γιατί από τα 17 του δούλεψε για δυο χρόνια σε ένα ελληνικό εστιατόριο της Γερμανίας, επέστρεψε στην Ελλάδα για το στρατιωτικό του και αμέσως μετά έπιασε δουλειά στο καφέ-μπαρ-εστιατόριο, όπου όπως είπα και γνωριστήκαμε.


Το ίδιο καλοκαίρι της γνωριμίας, ο Παναγιώτης έφυγε από την δουλειά, γιατί είχε κλείσει να δουλέψει σε ένα εστιατόριο σε παραθεριστικό μέρος και την επόμενη χρονιά μου είπε ότι αν ήθελα, να πάω κι εγώ εκεί μαζί του, σαν βοηθός του, αφού την δεύτερη χρονιά ανάλαβε την κουζίνα ο ίδιος. Τα λεφτά ήταν πολύ καλύτερα κι εκτός αυτού, μου άρεσε η ιδέα να είμαστε και πάλι μαζί σε δουλειά! κι εδώ που τα λέμε, μου άρεσε κι ο ίδιος!!! Το καλό που είχε σαν σεφ, ήταν ότι έπαιρνε κάποια μπόνους παραπάνω στο συμφωνημένο πόσο για να καλύψει τα έξοδα διαμονής του, αφού οι σεφ δεν μένανε στα δωμάτια που ενοικίαζε η επιχείρηση για το προσωπικό, αλλά μεμονωμένα κι όπου θέλανε.
Μου πρότεινε να βρούμε μαζί κάποιο σπίτι και να μοιραζόμασταν την χρηματική διάφορα που θα προέκυπτε πέρα από το μπόνους που έπαιρνε. Τελικά μας πρότεινε ο εργοδότης μας το σπίτι ενός συγγενή του, που έλειπε από Ελλάδα πολλά χρόνια και το συγκεκριμένο καλοκαίρι δεν θα ερχόταν διακοπές. Απλά το σπίτι, μια μικρή σχετικά μονοκατοικία στο διπλανό χωριό ελαφρώς επιπλωμένη, με τα τελείως απαραίτητα, ένα τέταρτο βαριά βαριά με το αυτοκίνητο. Το κλείσαμε αμέσως.

Πέρασε λίγος καιρός, είχα προσαρμοστεί στη δουλειά πλήρως, με βοήθησε κι ο Παναγιώτης σε αυτό εννοείται. Ένα βράδυ μετά την δουλειά, χαλαρώναμε στην υπερυψωμένη βεράντα της μονοκατοικίας, πίνοντας της βότκες μας. Με μια διάθεση εξομολόγησης, ο Παναγιώτης (όχι δεν είχαμε μεθύσει, ούτε καν φτιάξει κεφάλι από το ποτό) άρχισε να μου λέει τις περιπέτειες του στη Γερμανία, κάτι το οποίο μέχρι τότε δεν έκανε ποτέ, όλες οι αναφορές εκείνης της εποχής που ήταν στην Γερμανία, είχαν να κάνουν με την δουλειά κατά κύριο λόγο και ελάχιστα έως καθόλου με την διασκέδαση του.
Έλεγε για τα μπουρδέλα που είχε επισκεφτεί τον πρώτο καιρό και πως λειτουργούσαν, για τα γκομενάκια που του έκανε πάσα ο ξάδερφος του και τις παρτούζες που φρόντιζε επίσης ο ξάδερφος του. Όλα μου φαινόταν καλά μέχρι εδώ, αν και από τις λεπτομέρειες που μερικές φορές έλεγε, με καύλωνε. Πρέπει να αναφέρω, ότι μέχρι τότε, δεν είχα καμία απολύτως επαφή με άντρες, πέρα από φαντασιώσεις μαζί τους, εκτός από τρεις τέσσερις φάσης με γυναίκες κι αυτές της κακιάς ώρας!
Σε κάποια φάση της συζητήσεις, ο Παναγιώτης συνέχιζε την αφήγηση κάπως πιο διστακτικά, αναφερόμενος σε μια φάση στο μπαράκι που συνηθίσανε να πηγαίνουνε. Πριν συνεχίσει μου είπε ότι πλέον μου έχει εμπιστοσύνη και σαν κολλητοί που είμαστε θα ήθελε να μου πει μια αταξία (έτσι το είχε αναφέρει) που είχε κάνει. Ένας από τους γνωστούς του ένα βράδυ, του έδειξε ένα γερμανάκι που χόρευε και του είπε ότι τον γουστάρει. Ο Παναγιώτης ευγενικά του είπε ότι δεν τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, αλλά ο άλλος επέμενε ότι αν δεν ήθελε κάτι άλλο, έπρεπε τουλάχιστον να τον αφήσει του πάρει μια πίπα εγκωμιάζοντας το γερμανάκι για τις επιδόσεις του στο τσιμπούκι! Μάλιστα τον προέτρεψε να ρωτήσει τον ξάδερφο του, που συχνά πυκνά έδινε πίπα στο γερμανάκι και μάλιστα στα WC του μπαρ!!!

Όταν άκουσα ότι ο ξάδερφος του έδινε πίπα σε αγόρια, τρελάθηκα! Τον ξάδερφο του Παναγιώτη, τον είχα φαντασιωθεί πολλές φορές, να με γαμάει και να του παίρνω πίπα! Σταμάτησα την αφήγηση του Παναγιώτη, για να γεμίσω τα ποτήρια μας με βότκα που είχαν αδειάσει και άλλαξα θέση για να κρύψω την στύση που είχα.
Έμαθα τελικά, ότι ο ξάδερφος του είναι bisexual κι ότι ο Παναγιώτης το γνώριζε σχεδόν από την πρώτη στιγμή που είχε ανέβει στην Γερμανία για δουλειά, αλλά δεν τον πείραζε καθόλου αυτό! Εμένα όμως με έκαιγε να μάθω αν τελικά έδωσε πίπα στο γερμανάκι η όχι ο Παναγιώτης, αλλά δεν ήθελα να ρωτήσω, για να μην αποκαλύψω τον ενδιαφέρον μου εκείνη την στιγμή. Τελικά και χωρίς να ρωτήσει τον ξάδερφο του, είπε στον γνωστό του να τον φέρει σε επαφή με το γερμανάκι, είπε ότι είχε σκεφτεί ότι δεν είχε να χάσει τίποτα ακόμα κι αν δεν του άρεσε η όλη φάση. Αφού γνωρίστηκαν, ο Παναγιώτης δεν άφησε να περνάει η ώρα με αερολογίες και ρώτησε κατευθείαν και κυνικά το γερμανάκι αν γούσταρε να του πάρει πίπα. Μάλλον κι αυτός αυτό ήθελε, γιατί απλά του έκανε νόημα να τον ακολουθήσει στο WC και ξεκίνησε αμέσως, χωρίς πολλά λόγια. Μπήκε σε ένα από τα κουπέ κι ο Παναγιώτης τον ακολούθησε, κλείδωσε την πόρτα και χωρίς τίποτα άλλο, γονάτισε, έλυσε την ζώνη, του ξεκούμπωσε το παντελόνι το οποίο κατέβασε μέχρι τα γόνατα και το ίδιο έκανε με το σλιπάκι.
Ήθελα να ρωτήσω πολλά, αλλά λες και ήξερε τι σκεφτόμουν ο Παναγιώτης, μου είπε ότι δεν είχε στύση εκείνη την ώρα, αλλά το γερμανάκι κατάφερε να τον καυλώσει, ο πούτσος του σκλήραινε όλο και περισσότερο μέσα στο στόμα του γερμανού, που όλο και περισσότερο έδειχνε ότι ήξερε τι έκανε! Κατάφερε μου είπε ο Παναγιώτης, να καταπιεί ολόκληρο τον πούτσο του, με τέτοια άνεση, που καμία γυναίκα μέχρι τότε, ακόμα και στις πουτάνες που πήγαινε, δεν το είχαν καταφέρει! Όταν έφτασε να χύσει, προσπάθησε να βγάλει τον πούτσο από το στόμα του γερμανού, αλλά εκείνος ήθελε να τον χύσει μέσα στο στόμα…τα κατάπιε όλα, με στράγγισε εντελώς, είπε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης!
Από τότε, όταν ήθελε κάνα γρήγορο ξεκάβλωμα, πήγαινε και έβρισκε το γερμανάκι στο μπαρ για ένα γρήγορο τσιμπούκι στα WC. Το γερμανάκι μάλιστα, πήγε και στο σπίτι του τον Παναγιώτη, όπου προσπάθησε και κατάφερε να τον γαμήσει κιόλας, μετά από επίμονη και παρακάλια στον Παναγιώτη ο οποίος προσπαθούσε να το αποφύγει. Λεπτομέρειες όμως για το γαμήσι, δεν μου είπε, σταμάτησε έτσι απότομα. Μετά από λίγη ώρα που μείναμε αμίλητοι, μου είπε ότι θέλει να πιστεύει ότι αυτή του η εξομολόγηση (κυριολεκτικά είπε ξανά την λέξη αταξία, αλλά ουσιαστικά εξομολόγηση ήταν), δεν θα άλλαζε κάτι στη φιλία μας.
Αφού λοιπόν έτσι από το πουθενά, ήθελε να εξομολογηθεί αυτή του την «αταξία», αποφάσισα να πω κι εγώ τις δικές μου φαντασιώσεις. Του είπα αρχικά για τις λίγες φάσεις με γυναίκες, που κατέληγαν σε φιάσκο, εκτός από μια φορά που πήραμε παρτούζα μια γκόμενα με έναν φίλο μου, αλλά η στύση μου κρατιόταν πιο πολύ που έβλεπα τον πούτσο του φίλου μου και φαντασιωνόμουν διάφορα με αυτόν, παρά την γκόμενα. Του μίλησα για τις φαντασιώσεις μου με φίλους και ανέφερα μερικούς, μεταξύ αυτών και του ξαδέρφου του, απέφυγα όμως να αναφέρω τις φαντασιώσεις μου μαζί του. Του είπα ότι θα ήθελα να δοκιμάσω να πάρω πίπα, γιατί στην τελική δεν ξέρω αν πραγματικά μου αρέσει, πέρα από το να το φαντάζομαι.
Το μόνα πράγματα που ρώτησε ο Παναγιώτης είναι αν πραγματικά δεν είχα κάνει ποτέ τίποτα κι αν ο ξάδερφος του, μου είχε εξομολογηθεί ότι είναι bisexual ή η φαντασίωση μαζί του ήταν τυχαία. Του είπα ότι όντως δεν είχα κάνει τίποτα κι ότι για τον ξάδερφο του έμαθα μόλις τότε ότι είναι bisexual κι ότι η φαντασίωση μαζί του, είχε να κάνει μόνο ότι μου άρεσε σαν άντρας.
Σηκώθηκε και πήγε ξανά γέμισε τα ποτήρια μας, όταν επέστρεψε, μου είπε ότι για το γαμήσι στο γερμανάκι είπε ψέματα, όντως είχανε πάει στο σπίτι του, του είχε πάρει πίπα το γερμανάκι και μετά άρχισε να του γίνεται φορτικός για να τον γαμήσει. Ο Παναγιώτης επειδή είχε καύλες του ξανά έδινε πίπα, αλλά το γερμανάκι επέμενε να το γαμήσει, του έδινε καπότα, τριβόταν πάνω του, είχε βγάλει όλα τα ρούχα, του στηνόταν, αλλά ο Παναγιώτης επέμενε εξίσου, ότι θα έπρεπε να βολευτεί με την πίπα. Όταν είδε ότι το γερμανάκι δεν έπαιρνε από λόγια, είχε ξεσελώσει εντελώς, σηκώθηκε και έφυγε από το σπίτι, με τον πούτσο κάγκελο μέσα στο σλιπ του, ξεκαύλωσε στις πουτάνες μου είπε. Το επόμενο διάστημα και μέχρι να επιστρέψει στην Ελλάδα για το στρατιωτικό του, τον απέφευγε και δεν είχε άλλη φάση μαζί του για το επόμενο δίμηνο. Και πάλι ήθελα να ρωτήσω και πάλι μου έδωσε την απάντηση χωρίς να ρωτήσω! Μου είπε ψέματα ότι το γάμησε το γερμανάκι, γιατί όταν ανέφερε το περιστατικό στον ξάδερφο του, τον είχε στο δούλεμα, ότι και καλά έπρεπε να το σκίσει το πουστράκι, γιατί όσο καλό τσιμπούκι κάνει, άλλο τόσο καλό και καλύτερο είναι το γαμήσι και το δούλεμα συνεχίστηκε, μέχρι που επέστρεψε στην Ελλάδα. Οπότε θεώρησε καλύτερα να πει ότι το γάμησε κιόλας!
Το μόνο που ρώτησα εκείνη την ώρα είναι αν μετάνιωσε που δεν το γάμησε τελικά, απάντησε, δεν νομίζω!
Όπως ακριβώς ξεκίνησε η κουβέντα, έτσι στα ξαφνικά, έτσι γύρισε στην δουλειά που είχαμε να κάνουμε στην προετοιμασία της επόμενης ημέρας! Τελειώσαμε τα ποτά και πήγαμε για ύπνο.

Όταν πήγαμε στα δωμάτια μας, πήρα μια πετσέτα και την άπλωσα στο κρεβάτι μου, έβγαλα το παντελονάκι που φορούσα και το σλιπ και ξάπλωσα μπρούμυτα. Φαντασιώθηκα να είμαι σε κάποια WC με τον Παναγιώτη και να κάνω ότι έκανε το γερμανάκι, να γονατίζω μπροστά του, να του λύνω την ζώνη, μέχρι να εμφανιστεί ο πούτσος του μπροστά μου! εκεί κολλούσα! Είχα δει τον πούτσο του Παναγιώτη πολλές φορές μέσα στο σπίτι, όταν έβγαινε από το μπάνιο η όταν κοιμόταν γυμνός η απλα όταν καθόμασταν γυμνοί και βλέπαμε τηλεόραση, αλλά πάντα τον έβλεπα χαλαρό, δεν τον είδα ποτέ σε στύση! Προσπαθούσα να τον φανταστώ, να τον συνδυάσω με τα μεγάλα βαριά του αρχίδια, προσπαθούσα να φανταστώ να σκληραίνει ο πούτσος του μέσα στο στόμα μου, να τον καταπίνω ολόκληρο, τόσο εύκολα όσο και το γερμανάκι και στο τέλος να καταπίνω τα χύσια που θα μου χύνει μέσα στο στόμα!!! Δεν άργησα να χύσω…ηρέμησα, σκουπίστηκα με τον πετσέτα φόρεσα ένα παντελονάκι και την έπεσα για ύπνο.
Την άλλη μέρα στην διαδρομή προς την δουλειά, το μόνο που ανέφερε ήταν ότι θα έπρεπε να δοκιμάσω με γυναίκα ολοκληρωμένα πρώτα κι ότι είναι σίγουρος ότι θα μου φύγουν όλες αυτές οι μαλακίες φαντασιώσεις με φίλους και άντρες γενικότερα. Τελικά δεν ήμουν σίγουρος αν έκανα καλά που του μίλησα, αν και δεν άλλαξε κάτι στην συμπεριφορά του. Για την επόμενη εβδομάδα τα πράγματα κύλησαν όπως πάντα, πριν από εκείνο το βράδυ των εξομολογήσεων.

Κάποιο βράδυ γυρίζοντας από την δουλειά στο σπίτι κι αφού κάναμε το μπάνιο μας, εγώ αρκετά κουρασμένος πήγα κατευθείαν για ύπνο, ενώ ο Παναγιώτης έβαλε ένα ποτό και κάθισε να δει λίγο τηλεόραση για να χαλαρώσει από την υπερένταση όπως μου είπε.
Μόλις ξάπλωσα και βολεύτηκα, ο Παναγιώτης άνοιξε την πόρτα και μπήκε στο δωμάτιο, γύρισε το κεφάλι και τον είδα να πλησιάζει κάπως διστακτικά. Ανασηκώθηκα και τον ρώτησα αν τρέχει κάτι. Η απάντηση του ήταν τόσο χαμηλόφωνα, λες και θα μας άκουγε κάποιος, που ίσα την άκουσα

-          θέλεις να δοκιμάσεις μαζί μου;
-          να δοκιμάσω;
Όχι ότι δεν κατάλαβα, αλλά ρώτησα αυθόρμητα από την αμηχανία μου
-          να δοκιμάσεις πίπα, είχες πει ότι θα ήθελες να δοκιμάσεις να πάρεις πίπα
η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει τόσο γρήγορα, λες και είχα τρέξει «κατοστάρι» ένα χιλιόμετρο! Ένιωσα τα μαγούλα μου να ζεσταίνονται. Δεν μου βγήκε φωνή, απλά κούνησα «ναι» με το κεφάλι.

Έκανε ένα βήμα πίσω και έλυσε την πετσέτα από την μέση του. Αυτό που είδα μέσα στο μισοσκόταδο του δωματίου με έκανε να νιώσω ακόμα μεγαλύτερη αμηχανία, για μια στιγμή πέρασα από το μυαλό αυτό που είχε πει ο Παναγιώτης για το γερμανάκι, ότι κατάπινε τον πούτσο του με αρκετή άνεση! ΠΩΣ σκέφτηκα!!! Φαινόταν τεράστιος και χόντρος, τα αρχίδια τώρα με τον πούτσο του σε στύση φαινόταν ολοκάθαρα, τριχωτά και βαριά να κρέμονται κάτω από τον σκληρό πούτσο! Το ότι ο πούτσος του έγερνε προς τα δεξιά όπως τον έβλεπα (αριστερά για τον Παναγιώτη), δεν με απασχολείσαι και πολύ, τουλάχιστον εκείνη την ώρα!
-          Έλα εδώ και γονάτισε
Η φωνή του εξακολουθούσε να είναι σιγανή κι αυτό με καύλωνε, λες και το κάναμε κρυφά από άλλα άτομα που ήταν στο σπίτι μέσα.
Γονάτισα μπροστά του. Παρατηρούσα την κάθε λεπτομέρεια αυτού του στραβού θηρίου που ήταν μπροστά μου, είδα το πουτσοκέφαλο του υγρό κι εκείνη την στιγμή σχηματιζόταν μια σταγόνα στην άκρη του πουτσοκέφαλου του, που όλο και μεγάλωνε, μέχρι που άρχισε να πέφτει η κολλώδες σταγόνα με την μισή να ξανά γυρίζει στο πουτσοκέφαλο
-          Έλα.  παρ΄τον στο στόμα
Δεν τον κοίταξα καθόλου από την ώρα που γονάτισα μπροστά του, έβλεπα μόνο τον πούτσο του
-          δεν ξέρω, δεν έχω ξανά πάρει πίπα
είπα λες και απαντούσα στον πούτσο του, αφού από αμηχανία δεν ήθελα να σηκώσω το κεφάλι μου για να αντικρίσω το βλέμμα του Παναγιώτη και η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό μου γύριζε το γερμανάκι! Πως θα κατάφερνα να ικανοποιήσω τον Παναγιώτη, όταν πριν από μένα γνώρισε ένα αγόρι που του πήρε ολόκληρο τον πούτσο στο στόμα;
-          απλά βαλ΄τον στο στόμα  ρούφα τον και γλυψ’τον
πλησίασα το στόμα μου στο πουτσοκέφαλο του, τα χέρια μου κολλημένα στα μπούτια μου και του Παναγιώτη στη μέση του. Όταν τα χείλια μου, ακούμπησαν το υγρό πουτσοκέφαλο του Παναγιώτη, το στόμα μου άνοιξε αυτόματα, δεν το σκέφτηκα, απλά άνοιξε!!! Βύθιζα το πουτσοκέφαλο του μέσα στο στομα μου, όχι πολύ, ίσα με 4-5 πόντους! Η γεύση των υγρών του την πρώτη εκείνη στιγμή με ξένισαν, ήθελα να βγάλω τον πούτσο του από το στόμα μου, αλλά δεν ήθελα να απογοητεύσω τον Παναγιώτη, δεν ήθελα ουσιαστικά να δείξω λιγότερος από το γερμανάκι!!!
-          ρουφά και γλυψ΄τον
άρχισα να τον ρουφάω, τα μάγουλα μου έκαναν τις χαρακτηριστικές λακκούβες από το ρούφηγμα, αλλά η γλώσσα μου παρέμενε ακίνητη, η γεύση των υγρών που άφηνε ο πούτσος του Παναγιώτη μέσα στο στόμα μου με έκανε να αναγουλιάζω. Παρόλη την γεύση και με το ρούφηγμα που του έκανα, ανεβοκατέβαζα το κεφάλι σε πολύ αργό ρυθμό
-          γλύψε το κεφαλάκι, έτσι όπως ρουφάς τον πούτσο μου
η γλώσσα μου εξακολουθούσε να μην κουνιέται! Τράβηξε τον πούτσο του έξω από το στόμα και μου είπε να βγάλω την γλώσσα έξω. Γυρόφερνε το πουτσοκέφαλο του στη γλώσσα μου
-          τώρα μόνος σου γλύψε μου το κεφαλάκι, γύρω γύρω, χωρίς να τον πάρεις στο στόμα
μου άρεσε η μαλακή αίσθηση του πουτσοκέφαλου του στη γλώσσα μου… ακόμα και τα υγρά του δεν με ενοχλούσαν όπως πριν από λίγο. Ξανά έσπρωξε τον πούτσο του μέσα στο στόμα
-          τώρα ρούφα και γλύψε μαζί το κεφαλάκι
πλέον η γλώσσα μου είχε λυθεί, είχα καυλώσει τόσο, που κι η γεύση από τα υγρά με τρέλαιναν! Έπαιζα την άκρη της γλώσσα μου στην πουτσότρυπά του, σκούπιζα κάθε σταγόνα που έβγαινε… εξακολουθούσα όμως να μην βάζω περισσότερο από 5 πόντους του πούτσου του στο στόμα μου, αυτό μάλλον έφερε τα χέρια του στο κεφάλι μου κι όσο εγώ του ρουφούσα και του έγλυφα τον πούτσο, αυτός άρχισε με αργές κινήσεις να μου γαμάει το στόμα! Κάθε φορά όμως που η άκρη από το κεφαλάκι ακουμπούσε το λαρύγγι, μου έβγαινε ο χαρακτηριστικός ήχος της αναγούλας, τον έβγαζε πιο έξω και ξανά με τον ίδιο αργό ρυθμό κάθε τόσο έμπαινε πιο βαθιά, αλλά και πάλι ο ήχος… έβγαλε τον πούτσο του, που τώρα τον έβλεπα γεμάτο με τα σάλια μου. Έβαλε ξανά τα χέρια στη μέση
-          αν θέλεις γλύψε μου τα αρχίδια
ήταν πραγματικότητα! Είχα φανταστεί πολλές φορές να του γλύφω τα αρχίδια, να νιώθω αυτά τα μεγάλα τριχωτά αρχίδια στην γλώσσα μου, ήμουν σίγουρος ότι αυτό τουλάχιστον το έκανα καλά και το καταλάβαινα από τα βογκητά που άκουγα, κάθε φορά που ρουφούσα τα αρχίδια του απαλά μέσα στο στόμα η με την γλώσσα όσο μπορούσα έξω από το στόμα να τα γλύφω ένα ένα τα αρχίδια του!!! Με άφησε για αρκετή ώρα να του γλύφω τα αρχίδια, χωρίς να μου κάνει καμία παρατήρηση κι αυτό μου έδινε την αυτοπεποίθηση ότι το γούσταρε τρελά. Αναθάρρεψα ακόμα περισσότερο, όταν σκέφτηκα ότι δεν μου ανέφερε ότι το γερμανάκι του έγλυψε τα αρχίδια η κι αν το έκανε, δεν θα το έκανε καλύτερα από το τσιμπούκι!!! Θεώρησα ότι εν μέρη, θα άφηνα τον Παναγιώτη ικανοποιημένο για πρώτο τσιμπούκι που έπαιρνα. Όσο εγώ του έγλυφα τα αρχίδια, ο Παναγιώτης έπιασε το πούτσο του και τον μαλάκιζε. Το άλλο χέρι το ακούμπησε στο κεφάλι μου. Κατηύθυνε το κεφάλι μου προς όλες τις κατευθύνσεις, γύρω από τα αρχίδια του και πότε το πίεζε τόσο ώστε τα αρχίδια του να τρίβονται στο πρόσωπο μου. Ένιωσα το χέρι του να πιάνει τα μαλλιά μου και να τραβάει το κεφάλι μου λίγο πίσω, ενώ μαλάκιζε τον πούτσο του
-          που θέλεις να σε χύσω, στο στόμα η το πρόσωπο;
Δεν μου έβγαινε να απαντήσω, δεν ήξερα αν θα μου άρεσε να με χύσει στο στόμα, αν και θα έπρεπε να το δεχτώ αμέσως, αφού όταν έλεγε ότι το γερμανάκι τα κατάπιε όλα, η φωνή του έδειχνε θαυμασμό γι αυτό! Το βλέμμα μου είχε κολλήσει να βλέπει το χέρι του Παναγιώτη που μαλάκιζε τον πούτσο του, με το κεφαλάκι να φαίνεται τώρα αρκετά κόκκινο και πρησμένο.
-          έλα πες, που θέλεις να σε χύσω, γρήγορα
η φωνή του ήταν πλέον πολύ βαθιά και τρεμουλιαστή, το χέρι που μου κρατούσε τα μαλλιά το έσφιξε ακόμα περισσότερο και πριν προλάβω να απαντήσω, είδα να κατεβάζει τον πούτσο του κι αμέσως ένιωσα επανωτά χτυπήματα από τα χύσια του στο πρόσωπο μου και τα βογκητά του Παναγιώτη γέμισαν το δωμάτιο!!! Τα χύσια του ήταν ατελείωτα, ένιωθα τα πετάγονται σε όλο το πρόσωπο, κάποια πετάχτηκαν μέσα στο μισάνοιχτο στόμα, αλλά δεν έκανα καμία κίνηση, ούτε κατάπια ούτε και έφτυσα τα χύσια του. Τα μάτια μου ενστικτωδώς τα είχα κλείσει με τα πρώτα χύσια που με ακούμπησαν. Από το πάνω χείλος, ένιωθα να στάζουν χύσια. Δεν ξέρω αν έχυσε τόσο πολύ όσο ένιωθα εκείνη την ώρα τα χύσια του στο πρόσωπο. Μου τράβηξε ελαφρά το κεφάλι προς τα πίσω, αν από τα χύσια δεν είχα κλειστά τα μάτια, θα τον έβλεπα στο πρόσωπο, φανταζόμουν ότι κοιτάει την γεμάτη με τα χύσια του μάπα μου, όταν ξαφνικά ένιωσα τον πούτσο του να τον περιφέρει στο πρόσωπο μου
-          έπρεπε να τα πιεις, είχα δυο μέρες να χύσω!!! θα σου άρεσε…θέλεις να δοκιμάσεις τα χύσια μου;
Το «έπρεπε να τα πιεις» δεν μου άφησε κανένα περιθώριο να αρνηθώ η να καθυστερήσω την απάντηση, ήταν σαν να έκανε σύγκριση το γερμανάκι με μένα, έτσι μου φάνηκε τότε!!! έγνεψα καταφατικά κι αμέσως ο πούτσος του ακούμπησε τα χείλια μου, ένα απότομο «άνοιξε το στόμα» είπε, που δεν χρειαζόταν κιόλας γιατί κι αυτήν την φορά το στόμα μου άνοιξε αυτόματα πάλι, δεν χρειαζόταν να πει περισσότερα, αμέσως ρούφηξα τον πούτσο του για να πάρω από πάνω του, ότι χύσια είχε μαζέψει από το πρόσωπο μου και τα κατάπια χωρίς δεύτερη σκέψη. Ρουφούσα και έγλυφα τον πούτσο κάθε φορά που τον έχωνε στο στόμα με χύσια που είχε μαζέψει από την μάπα μου… δεν ήθελα να χύσω εκείνη την ώρα, μήπως αυτό ενοχλούσε τον Παναγιώτη, γιατί και πάλι σκεφτόμουν ότι δεν είχε πει τίποτα για το γερμανάκι, αλλά δεν άντεξα άλλο, ο πούτσος μου τριβόταν στο παντελονάκι και την ώρα που μου έβαζε στον πούτσο του στο στόμα για μια ακόμα φορά με τα χύσια του, άρχισα να χύνω μέσα στο παντελονάκι! Είχα βεντουζιάσει τον πούτσο του μέσα στο στόμα και μούγκριζα όσο έχυνα μέσα σε σπασμούς, είχα την εντύπωση μάλιστα ότι τον πήρα περισσότερο μέσα στο στόμα χωρίς να αναγουλιάσω!
-          έτσι μπράβο, τώρα τον ρουφάς καλά, έπρεπε να τα πιεις, θα γούσταρες χύσια!!! Είπε ψιθυριστά
Άφησε τα μαλλιά μου και άκουσα την πόρτα του δωματίου να κλείνει, με ένα καληνύχτα να ακούγεται ταυτόχρονα με το κλείσιμο!
Έψαξα την πετσέτα που είχα χύσει πριν έρθει ο Παναγιώτης στο δωμάτιο, σκουπίστηκα και περίμενα να ακούσω τον Παναγιώτη να πηγαίνει στο δωμάτιο του, για να πάω να κάνω ένα ντουζ.

Έμεινα ξαπλωμένος να κοιτάω το ταβάνι, σκεπτόμενος την φάση, το πρώτο μου τσιμπούκι και μάλιστα τόσο ανεπάντεχα, από τον κολλητό μου! σκεφτόμουν αν ο Παναγιώτης το πει αυτό στον ξάδερφο του κι αν εκείνος θελήσει να με δοκιμάσει σε κάποιες από τις διακοπές του στην Ελλάδα, για να κάνω ακόμα μια φαντασίωση μου πραγματικότητα. Άρχισα να κάνω σχέδια και πως θα χειριζόμουν την όλη φάση με τον Παναγιώτη. Αποφάσισα ότι θα έπρεπε να το αφήσω καθαρά σε εκείνον, που έτσι κι αλλιώς δεν μου εκδήλωσε κάποια έλξη προς τους άντρες, όπως έκανα εγώ. Έβαλα το ξυπνητήρι στις 7 όπως κάθε μέρα και παρόλη την υπερένταση, ο ύπνος δεν άργησε να με πάρει…

Μου φάνηκε ότι δεν πέρασαν ούτε 5’ όταν ένιωσα κάποιος να με γυρνάει πάνω στο κρεβάτι! Γύρισα και είδα τον Παναγιώτη γυμνό και με την άκρη του ματιού είδα τον πούτσο του σκληρό, έξω δεν φαινόταν να είχε ξημερώσει ακόμα
-          τι έγινε; Του είπα
-          Τίποτα, γύρνα μπρούμυτα
δεν χρειαζόταν να κάνω Τίποτα, με είχε γυρίσει ήδη μπρούμυτα και μου έβγαλε το σλιπ που φορούσα
-          τι έγινε ρε συ; ξανά είπα
-          Τίποτα, μην φοβάσαι
ανέβηκε στο κρεβάτι και μου άνοιξε τα ποδιά, ακούμπησε τον πούτσο του στην σχισμή του κώλου μου και ξάπλωσε πάνω μου. Άρχισε να κουνιέται σαν να με γαμάει τρίβοντας με αυτόν τον τρόπο τον πούτσο του στην σχισμή του κώλου μου. Κουνιόταν μπρος πίσω, αλλά και πάνω κάτω πιέζοντας πολλές φορές τον πούτσο του στην σχισμή, σαν να ήθελε (αν με γαμούσε πραγματικά) να χώσει όλο τον πούτσο μέσα στην κωλοτρυπίδα μου!!! όπως ήμασταν με τράβηξε πίσω, αναγκάζοντας με στηθώ στα 4, άρχισα να πιστεύω ότι τώρα θα με γαμούσε πραγματικά, αλλά και πάλι στο ίδιο μοτίβο έτριβε τον πούτσο του, απλά αυτή τη φορά τον ένιωθα και πάνω στην τρύπα μου, αλλά κι αυτός φρόντιζε να περνάει το πουτσοκέφαλο του από την τρύπα μου. Σε αυτή τη στάση με είχε ώρα, κατάλαβα ότι αυτή η στάση θα του άρεσε όταν γαμάει πραγματικά. Με είχε πιάσει από την μέση και άλλοτε πίεζε πολύ δυνατά τον πούτσο του ανάμεσα στη σχισμή και άλλοτε κουνιόταν σαν να με γαμάει, κάνοντας τον ήχο που ακούγεται καθώς χτυπάνε τα κορμιά στο γαμήσι!!! Σηκώθηκε και πήγε προς την μεριά του δωματίου που ο τοίχος ήταν άδειος, γύρισα και τον κοίταξα, μου έκανε νόημα να πάω εκεί. Με έστησε στον τοίχο. Αυτή τη φορά ήθελε να παίξει με την κωλοτρυπίδα μου! σάλιωσε το πουτσοκέφαλο του και το έτριβε στην τρυπά, πίεζε κάποιες φορές σαν να ήθελε να χώσει τον πούτσο στην τρύπα αλλά το χαλάρωνε και το έτριβε ξανά γύρω γύρω! Πραγματικά είχα παραλύσει από την καύλα! Αν εκείνη την ώρα έκανε προσπάθεια να με γαμήσει πραγματικά, δεν θα του έφερνα καμία αντίρρηση, όσο κι αν πίστευα ότι θα με πονούσε!!! Τον ήθελα κολασμένα μέσα μου!!!
ξεκόλλησε από πάνω μου και με τράβηξε πάλι στο κρεβάτι με έσπρωξε πάνω στο κρεβάτι μπρούμυτα κι έπεσε κι αυτός από πάνω ολόκληρος, το κεφάλι του ήταν δίπλα στο δικό μου, ένιωθα την ανάσα του στο αυτί μου κι όσο περνούσε η ώρα, άκουγα την ανάσα του πιο βαριά, η ανάσα γινόταν βογκητό και μπλεκόταν με τα δικά μου βογκητά, που από το τρίψιμο και της δικής μου ψωλής στο στρώμα ήμουν έτοιμος να χύσω μαζί με τον Παναγιώτη. Έχυσε μέσα σε σπασμούς και το ίδιο κι εγώ, ένιωθα τα χύσια του να μου πλημμυρίζουν την σχισμή του κώλου αλλά και στη μέση μου. Καθώς έχυνε, πίεζε και χαλάρωνε με σπασμωδικές κινήσεις, μέχρι που έπεσε πάνω μου με όλο του το βάρος, αν και με ζόριζε λίγο, δεν ήθελα να σηκωθεί, το σώμα του πάνω στο δικό μου και με τον πούτσο του ακόμα σκληρό, δεν είχε χαλαρώσει καθόλου, ένιωθα ευτυχισμένος! Μόλις χαλάρωσε, σηκώθηκε από πάνω, δεν γύρισα να τον κοιτάξω, περίμενα να ακούσω πάλι την πόρτα να κλείνει, αλλά αντίθετα ένιωσα στο χέρι του στον κώλο μου, την ώρα που γύριζα, είδα ότι είχε στα δάχτυλα του χύσια, τα οποία χωρίς καν να με ρωτήσει τα έφερε στο στόμα μου και εννοείται ότι τα έγλυψα, καθαρίζοντας τα δάχτυλα του. Τράβηξε το κεφάλι μου απαλά προς την κοιλιά του, που επίσης είχε χύσια διάσπαρτα, όπως και ο μισό χαλαρωμένος του πούτσος! Ήθελε να τον καθαρίσω η ήθελε να με συνηθίσει στα χύσια του; σκεφτόμουν όταν για δεύτερη φορά μετά το ντουζ κοιτούσα το ταβάνι, λίγο πριν με πάρει ο ύπνος!

συνεχίζεται… 

6 σχόλια:

  1. Εμενα ο.πρωτος μου ηταν ο ξαδερφος μου στα 14 μου.....αυτος 2 χρονια μεγαλυτερος τοτε.....σημερα ....15 χρονια μετα ειναι ο μονος που με γαμησε και με γαμαει ακομα....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα με γαμησε ο γειτονας μου για πρωτη φορα
    17 χρονων ημουν και εκεινος 32 μετα απο 3 χρονια
    Το ξανακαναμε αλλα ηταν διαφορετικο
    ποιο πολλες φορες με εβαζε και του επερνα πιπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι "τυχερός" καθαριζες με πίπα τις πιο πολλές φορές.... εμένα που με έβαζε να κάνω πρώτα πίπα.... μετά μου τον εχωνε μέχρι να χύσει μέσα μου... καί μετά ξανά πίπα για να τον καθαρίσω...τι να πω;;;

      Διαγραφή
  3. Ο φίλος μου στα 14 με έκανε πουτανακι του κάθε μέρα με τον 18ποντο και χοντρό πουστο του για δύο μήνες ήταν τότε 18

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω απόλυτα :-) στα 14 με γάμησε πρώτη φορά ο ξάδερφος του μου.. 16 τότε αυτός..και με γαμουσε χρόνια...όσο για την πουτσα τού... υπέφερα μέχρι να μου μπει.... όχι μόνο την πρώτη φορά την...όλες...

      Διαγραφή