kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ψωνιστήρι στον ΟΣΕ (μέρος δεύτερο)


 
 Στάλθηκε από “Thanos1983” στις 23/11/2011


Στο δρόμο για το σπίτι, ο Ντάνη δεν σταμάτησε να μου πιάνει τον κώλο η να μου το βαράει «θα στον σκίσω ρε πουστάρα με τις καύλες που έχω, θα παρακαλάς να σταματήσω» έλεγε «μπορείς να με γαμήσεις όσο και όπως θέλεις» γέλασε και είπε «αγριόπουστας φαίνεσαι, αλλά θα σε στρώσω για τα καλά» γέλασα κι εγώ, αλλά είδα τον Ντάνη να μένει σοβαρός «καλά δεν είπα και τίποτα, απλά ότι μπορείς να με κάνεις ότι θέλεις»  τον είδα να χαμογελάει πονηρά «μα αυτό λέω, ότι θέλεις δεν θέλεις, θα φας πούτσο όπως εγώ θέλω, δεν χρειάζομαι καμιά άδεια από σένα και από κανέναν πούστη, για το πώς θα σας ξεκωλιάζω» κατάλαβα ότι ο Ντάνη είχε άγριες διαθέσεις και πολλές πολλές καύλες. Δεν είπα τίποτα άλλο μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι, ενώ ο Ντάνη κατά διαστήματα μου χούφτωνε τον κώλο «έχεις πολλές καπότες στο σπίτι η να πάρουμε από κάνα περίπτερο;» -  «έχω αρκετές» - «δηλαδή πόσες;» - «είναι 3 κουτάκια, 9 καπότες» - «ωραία, αλλά δεν θα φτάσουν για όλες τις μέρες να ξέρεις και θα χρειαστεί να αγοράσεις κι άλλες» είπε και γέλασε…


Φτάσαμε στο σπίτι σε 15 λεπτά. Έβλεπα τον Ντάνη συνέχεια να πιάνει και να τακτοποιεί τον πούτσο του, φαινόταν ότι τον ενοχλούσε πολύ. Ανοίγω την πόρτα και πέρασε μέσα, μπήκα κι εγώ από πίσω του, κλείδωσα την πόρτα και γυρίζοντας τον είδα ακριβώς μπροστά να με κοιτάει, ενώ είχε ξεκουμπώσει ήδη το μπουφάν του. Δεν πρόλαβα να μαντέψω τι θέλει και μου έριξε ένα αρκετά δυνατό χαστούκι «ακόμα δεν έπεσες στα γόνατα παλιόπουστα;»  και πριν προλάβω να σκεφτώ η να κάνω οτιδήποτε μου έριξε ακόμα ένα δυνατό χαστούκι «αγριόπούστας ε; κάτι πουστράκια σαν εσένα γουστάρω να ξεκωλιάζω» στο μεταξύ είχα πέσει στα γόνατα και περίμενα να μου πει τι να κάνω «βαλε τα χέρια πίσω και το κεφάλι χαμηλά, να βλέπεις τα πόδια μου»  με είχε έτσι αρκετή ώρα. Κάποια στιγμή άκουσα να ανάβει τσιγάρο και να φυσάει τον καπνό πάνω μου. «όσο θα είμαι εδώ, θα μιλάς μόνο όταν σου το επιτρέπω, θα πρέπει να μου απαντάς αμέσως όταν σε ρωτάω κάτι και εννοείται ότι θα κάνεις αμέσως ότι σου ζητάω»
Ήμουν όλη την ώρα καυλωμένος και περίμενα υπομονετικά την επόμενη κίνηση του Ντάνη. Μου έπιασε το πιγούνι και σήκωσε το κεφάλι μου προς τα πάνω «θέλω να με κοιτας στα ματια συνέχεια» άρχισε να μου χαϊδεύει με τον αντίχειρα τα χείλια «φοβάσαι;» του απάντησα αμέσως όχι και ένιωσα ένα δυνατό χαστούκι! Ασυναίσθητα έφερα τα χέρια μπροστά στο πρόσωπο, αλλά ο Ντάνη με έπιασε από τα μαλλιά και μου είπε «ρε πουστάρα, δεν σου είπα να έχεις τα χέρια πίσω; Μόνο ότι σου λέω εγώ θα κάνεις» και μου έριξε κι άλλο χαστούκι. «θα σε κάνω εγώ να είσαι υπάκουω πουστράκι, αλλά φαίνεται ότι χρειάζεσαι πολλές φάπες για να στρώσεις.» με κοιτούσε στα μάτια και κάποιες φορές μου έριχνε χαστούκια, μια στο ένα μάγουλο και μια στο άλλο. Έβαλε το χέρι του μέσα στον πούτσο του και έπαιζε μαζί του «τον θέλεις στον στόμα ρε πουστάρα, λέγε.» απάντησα αμέσως ναι, χωρίς να πάρω τα μάτια μου από τα δικά του. Έβγαλε το χέρι του από το παντελόνι και το έφερε μπροστά στο πρόσωπο μου «μύρισε την πουτσίλα μου ρε πούστρα» άρχισα αμέσως να μυρίζω το χέρι του, μύριζαν τα χύσια από την πίπα, αλλά και τα υγρά που έβγαλε από την καύλα του. «γλύψε μου το χέρι ρε πουστάρα» όσο του έγλυφα το χέρι, όλα τα δάχτυλα, την παλάμη, ο Ντάνη ξεκούμπωσε το πρώτο κουμπί του παντελονιού «με το στόμα, χωρίς χέρια, θα ανοίξεις το παντελόνι και θα βγάλεις τον πούτσο μου έξω, χωρίς όμως να τον πάρεις στο στόμα, κατάλαβες ρε κωλόπουστα» - «ναι Ντάνη» - «άμα ακουμπήσεις τον πούτσο μου θα φας  τα χαστούκια πουστάρα»
Ο Ντάνη πέταξε από πάνω το μπουφάν και έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι. Άρχισα με το στόμα να πιάνω την μια άκρη του παντελονιού και να προσπαθώ να ξεκουμπώσω το παντελόνι. Ευτυχώς δεν με μπέρδεψαν πολύ τα κουμπιά, δυσκολεύτηκα όμως αρκετά να κατεβάζω το παντελόνι, που ήταν αρκετά εφαρμοστό στο σώμα του «αργείς και χάνω την υπομονή μου» προσπάθησα περισσότερο και κατάφερα να το κατεβάσω περιμετρικά του. Φάνηκε το καυλί του Ντάνη στα πλάγια στο σλιπάκι, χοντρό και φλεβώδες. Προσπαθούσα να πιάσω το λάστιχο του σλιπ, με τα δόντια, αλλά ήταν πολύ δύσκολο, γλιστρούσε μέσα από το στόμα. Προσπαθούσα με τα χείλια, με τα δόντια, αλλά ήταν αδύνατο. Ένα δυνατό χαστούκι από τον Ντάνη μ’ έκανε να πάρω κεφάλι μου από το σλιπ του αλλά ο Ντάνη μ’ έπιασε από τα μαλλιά και με ανάγκασε να σκύψω μέχρι τα πόδια του χαμηλά «πουστάρα, βγάλε μου τα παπούτσια με τα χέρια» του έβγαλα αμέσως και τα δυο παπούτσια και έμεινα κάτω «και τις κάλτσες βγάλε» το έκανα κι αυτό αμέσως. Με άφησε εκεί που ήμουν και προχώρησε μέσα στο σαλόνι. Δεν τον έβλεπα πλέον, κατάλαβα όμως ότι έκατσε στον καναπέ. «έλα πουστάρα εδώ στα 4, αλλά το κεφάλι χαμηλά, μη δω τα μάτια όταν έρχεσαι» προχώρησα στα 4 και μπήκα στο σαλόνι, φτάνοντας κοντά στον Ντάνη. «πάρε το πόδι μου φίλα το και γλυψ’το καλά»  πήρα στα χέρια μου το πόδι του και άρχισα να το φιλάω παντού, στην πατούσα, τα δάχτυλα «γλύψε» μου είπε αρκετά άγρια και φυσικά άρχισα να του ρουφάω τα δάχτυλα ένα ένα, να του γλύφω την πατούσα, μέχρι που μου έδωσε και το άλλο πόδι «γλύψε καλά βρωμόπουστα τα πόδια μου, αφού δεν μπορείς να κατεβάσεις το σλιπ να γλύψεις  πούτσο». Μετά από λίγο τράβηξε το πόδι του και από τα μαλλιά με τράβηξε κοντά του. «τα χέρια πίσω στην πλάτη πουστάρα και κοιτάμε στα μάτια» το έκανα χωρίς σκέψη. Εξακολουθούσε να με κρατάει από τα μαλλιά και άρχισε να μου ρίχνει χαστούκια. Τα μάγουλα μου είχαν ανάψει «ξέρεις γιατί τρως φάπες;» του απάντησα «όχι» και κάθε όχι που απαντούσα μου έριχνε ακόμα μια φάπα «δεν κατάλαβες γιατί τρως φάπες ακόμα ρε πούστη;»  τότε σκέφτηκα «γιατί δεν κατάφερα να κατεβάσω το σλιπάκι σου» - «είδες τελικά ότι με τις φάπες μαθαίνεις ρε μαλάκα;» σηκώθηκε όρθιος μπροστά μου «για να μην φας κι άλλες φάπες, κανόνισε να κατεβάσεις το σλιπ, γιατί δεν αντέχω να περιμένω κι άλλο!!!» αυτή τη φορά προσπάθησα να κατεβάσω το σλιπ από τα πλάγια, αλλά σκάλωνε στον πούτσο του Ντάνη, προσπάθησα και από την άλλη μεριά αλλά το ίδιο. Το σλιπ του Ντάνη είχε γίνει μούσκεμα γύρω από το πουτσοκέφαλο του, από τα υγρά της καύλας που έβγαλε. Πριν απογοητευτώ εντελώς, σκέφτηκα να βρω κάποια ζάρα πάνω στο σλιπ η να την δημιουργήσω, ώστε να μπορέσω να δαγκώσω το σλιπ και να το τραβήξω προς τα έξω ώστε να μην σκαλώσει ο πούτσος του Ντάνη. Τελικά το κατάφερα! Έσπρωξα με την γλώσσα το λάστιχο του σλιπ προς τα κάτω και δημιουργήθηκε μια μικρή ζάρα που την έπιασα με τα δόντια και τράβηξα το σλιπ προς τα έξω και μετά κάτω, με τον πούτσο του Ντάνη να πετάγεται σκληρός σαν ελατήριο όρθιος μπροστά μου. Επιτέλους είχα μπροστά μου τον πούτσο του Ντάνη, φλεβάτος και σκληρός με το πουτσοκέφαλο να είναι γεμάτο από τα υγρά του, έτοιμος να με ξεκωλιάσει αλύπητα. «έτσι μπράβο πουστάρα μου, άμα θέλεις πούτσο όλα τα καταφέρνεις.» στην συνέχεια έβγαλε το σλιπ του και το γύρισε προς τα έξω και έφερε το κομμάτι που ήταν μούσκεμα από τα υγρά του στο πρόσωπο μου «γλύψε ρε πούστρα τα υγρά μου από το σλιπ» έβγαλα την γλώσσα και έγλυφα το κομμάτι που ήταν υγρό. Μετά το μάζεψε λίγο και το έβαλε στο στόμα μου «ρούφα το σλιπ, για να πάρεις όλα τα υγρά μου» το έκανα και η γεύση από των υγρών του με καύλωναν τρελά! «έτσι ρε πουστράκι, ρούφα τα όλα» πέταξε το σλιπάκι του στην άκρη και κάθισε στον καναπέ. Έμεινα με το κεφάλι χαμηλά, περιμένοντας την επόμενη επιθυμία του Ντάνη.
«κοίτα με» είπε προστακτικά, σήκωσα το κεφάλι και τον είδα να παίζει με αργές κινήσεις τον πούτσο του. «τον θέλεις στο κώλο ρε πούστη;» - «ναι» - «τι ναι ρε κωλόπουστα; Έτσι απλά ναι;» - «τον θέλω πολύ, καίγομαι για τον πούτσο σου Ντάνη!» - «αυτό το ξέρω ρε μαλακά, τον θέλεις ξερά στην κωλότρυπα σου;» - «όπως θέλεις εσύ Ντάνη» - «έτσι μπράβο, μαθαίνεις… πάρε την καρέκλα και κόλλησε την στο τοιχάκι» εννοούσε το τοιχάκι με υαλότουβλα που χώριζε το κουζινάκι από το σαλόνι. Έκανα ότι μου είπε, ενώ ο Ντάνη με κοιτούσε παίζοντας τον πούτσο του. «καβάλησε την καρέκλα, χωρίς να κάτσεις και κόλλα το στήθος στο τοιχάκι και πιάσου…κλείσε τα μάτια ρε πουστάρα» έκανα ακριβώς ότι μου είπε. Άκουσα που σηκώθηκε από τον καναπέ και καταλάβαινα ότι με πλησιάζει. Άκουσα να σκίζει την συσκευασία μιας καπότας και μετά τον ήχο που την φορούσε. Αυτόματα τούρλωσα τον κωλαράκι μου περιμένοντας τον να τον νιώσω πίσω μου. Πλέον δεν άκουγα καμία κίνηση και για λίγο φοβήθηκα και άνοιξα τα μάτια να δω που είναι, αλλά έφαγα ένα χαστούκι που τα είδα όλα! «σου είπα να ανοίξεις τα μάτια ρε κωλόπουστα; Άνοιξε το στόμα» με το που άνοιξα το στόμα έφτυσε μέσα «μη τα φτύσεις μαλάκα…» μου έριξε ακόμα ένα χαστούκι και μ’εφτυσε στη μούρη «όταν θα σε φτύνω γαμιόλη στη μάπα, θα λες…ευχαριστώ Ντάνη.».
Τον ένιωσα να έρχεται πίσω μου, μου χούφτωνε και άνοιγε τα κωλομέρια «καύλωσες γαμιόλη ε; θα σε ξεκωλιάσω ρε» πάτησε το κεφάλι μου λίγο για να σκύψω περισσότερο, αλλά έτσι όπως ήμουν κολλημένος στο τοιχάκι δεν γινόταν τίποτα περισσότερο από το να τουρλώσω το κωλαράκι μου. Δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να βρει στόχο ο πούτσο του. Μόλις έχωσε μερικούς πόντους μέσα μου με μένα να φωνάζω από πόνο, έπιασε τα χέρια μου και τα έσφιξε πάνω στο τοιχάκι «μην ακούσω την φωνή σου καθόλου γαμημένο πουστράκι» ένιωσα να μου σφίγγει τα χέρια ακόμα περισσότερο στο τοιχάκι και ταυτόχρονα να σπρώχνει τον πούτσο του στην κωλοτρυπίδα μου. Παρόλο τον πόνο, έσφιγγα τα χείλια μου για να μην φωνάξω, αλλά δεν μπορούσα να μην βγαίνουν πνιχτά βογκητά όσο ο Ντάνη μου έχωνε τον πούτσο του. Δεν μπορούσα να κουνηθώ καθόλου, ήμουν στο έλεος του πούτσου του. «σου λέω ξανά, άμα ακούσω την φωνή σου, θα τις φας άγρια» η πίεση για να μπει ο πούτσος του Ντάνη έγινε πιο δυνατή «νιώθω να σου ανοίγω τον κώλο γαμημένη πουστάρα, τα δαχτυλίδια της κωλότρυπα σου σπάνε…» μια απότομη κίνηση με έκανε να μην αντέξω και να κραυγάσω και την ίδια στιγμή ένιωσα το δυνατό χαστούκι του Ντάνη, που επανέλαβε άλλες δυο φορές «θα σε ξεκωλιάσω στο είπα ρε πούστρα, πάρε τις φάπες σου τώρα να μάθεις» με τον πούτσο σταθερά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου, άρχισε να μου ρίχνει επαναλαμβανόμενα χαστουκιά, κρατώντας το κεφάλι μου από τα μαλλιά…μου το τράβηξε πίσω και με έφτυσε στη μάπα «τι είπαμε θα λες όταν σε φτύνω στη μάπα ρε πούστρα;» - «ευχαριστώ Ντάνη» είπα με φωνή σπασμένη «και τι άλλο θα μου πεις, τώρα που έχεις όλο τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου» - «σκίσε με Ντάνη» - «όχι ρε γαμημένε, θα λες ευχαριστώ Ντάνη που μου σκίζεις την κωλοτρυπίδα» και επανέλαβα δυο φορές «μπράβο ρε πούστη, μαθαίνεις, αλλά τώρα που θα σε γαμάω, μην ακούσω ξανά την βογκάς με φωνή» μ έπιασε χαμηλά από την μέση κι άρχισε σιγά σιγά να κουνιέται, έφτυσε πάνω στον πούτσο του και με το χέρι του πασάλειψε τον πούτσο του «καλό το ξερό ρε μαλακά, αλλά καλά είναι να γλιστράει λίγο» μόλις το είπε άρχισε να κουνιέται ακόμα πιο γρήγορα, γαμώντας με. Έβγαζε πούτσο του μέχρι ένα σημείο και το κάρφωνε πάλι με δύναμη μέχρι που ξεκίνησε να γαμάει μ’ ένα ρυθμό γρήγορο «τι θέλεις να μου πεις ρε πούστρα;» - «ευχαριστώ Ντάνη που μου σκίζεις την κωλοτρυπίδα» είπα, αλλά ακούστηκε μέσα από τα βογκητά «πες το ξανά» - «ευχαριστώ Ντάνη που μου σκίζεις την κωλοτρυπίδα» - «όσο θα σε γαμάω έτσι δυνατά θα το λες, μην σταματήσεις καθόλου μέχρι να χύσω» άρχισα να επαναλαμβάνω συνέχεια «ευχαριστώ Ντάνη που μου σκίζεις την κωλοτρυπίδα» ξανά και ξανά «γουστάρεις τον πούτσο μου ρε γαμημένε;» - «ναι Ντάνη τον γουστάρω» - χωρίς να κόβει το ρυθμό που με γαμούσε και μέσα στα πνιχτά βογκητά μου τράβηξε το κεφάλι πίσω και με χαστούκισε «γουστάρεις ρε πουστάρα τις φάπες;» - «ναι Ντάνη» και ξανά τράβηξε το κεφάλι και μου έριξε κι άλλο χαστούκι «ευχαριστώ δεν έχει» - «ευχαριστώ Ντάνη που με χαστουκίζεις» - «ναι αλλά σε γαμάω κιόλας ρε πουστάρα» και μου ρίχνει κι άλλο πιο δυνατό χαστούκι «σ ευχαριστώ Ντάνη που με χαστουκίζεις και μου σκίζεις την κωλοτρυπίδα» - «έτσι ρε κωλόπουστα πρέπει, να ευχαριστείς τον γαμιά σου συνέχεια» δεν πρόλαβα να συνεχίσω την φράση, τραβιέται από μέσα μου και με αρπάζει από τα μαλλιά και με γονατίζει, τράβηξε την καπότα και μου έχωσε τον πούτσο του στο στόμα συνεχίζοντας το γαμήσι, αναγκάζοντας με πολλές φορές να καταπιώ ολόκληρο τον πούτσο του.
Τον τράβηξε απότομα από το στόμα μου και μου πάτησε το κεφάλι κάτω στα πόδια του «γλύψε μου τα δάχτυλα ρε γαμιόλη» τα φιλούσα και τα έγλυφα και από τα δυο πόδια, όμως ο Ντάνη κάθε τόσο με τραβούσε από τα μαλλιά και με έφτυνε στη μούρη ««ευχαριστώ Ντάνη» του έλεγα σε κάθε φτύσιμο. «άνοιξε το στόμα» και κάθε φορά που έφτυνε μέσα στο στόμα μου έριχνε κι ένα ακόμα χαστούκι. Τα μαγούλα μου είχαν ανάψει στην κυριολεξία, αλλά όπως έλεγε κι ο Ντάνη, τις ήθελα τις φάπες μου!!!
Μου τράβηξε το κεφάλι και το έφερε στο ύψος της ψωλής τους, όπου τον μαλακίζει γρήγορα «παίξε κι εσύ με το καυλάκι σου ρε πούστρα» είπε κι άρχισε ένα ρεσιτάλ μαλακίας, φάπας και φτυσίδια! Μαλάκιζε τον πούτσο του, έσκυβε με έφτυνε και συνέχιζε την μαλακία, άφηνε τον πούτσο του μου έδινε δυο χαστουκιά από την καλή και από την ανάποδη του χεριού του και πάλι από την αρχή… «χυνωωωωωω πουστάρα, παρ’τα όλα δικά σου γαμιόληηηηηη» είπε φωνάζοντας και έχωσε τον πούτσο του στο στόμα, πιάνοντας μου τα μαλλιά και με τα δυο χέρια, έσπρωξε τον πούτσο βαθιά στο λαρύγγι! Ένιωθα τα χύσια του να μου πλημμυρίζουν το στόμα, τα οποία και κατάπινα λαίμαργα, ενώ ταυτόχρονα έχυνα κι εγώ, ρουφώντας και μουγκρίζοντας τον πούτσο του Ντάνη… «ρουφά πουστράκι, καθάρισε τον πούτσο μου καλά από τις μαλακίες» αφού του έγλυψα και ρούφηξα καλά το καυλί του Ντάνη, τον κοίταξα για να μου πει τι θα κάνουμε στη συνέχεια, με κοιτούσε κι αυτός, ενώ έτριβε το πούτσο του στο πρόσωπο μου. «χόρτασες χύσια μαλάκα;» - «ναι πολύ! Αλλά θέλω κι άλλα!!!» έπεσε ένα αρκετά δυνατό χαστούκι, που γύρισε το κεφάλι αριστερά «θέλεις κι άλλα κωλόπουστα, αλλά ευχαριστώ που σου έδωσα τα χύσια μου δεν άκουσα γαμημένε» - «συγνώμη Ντάνη…σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες τα χύσια και με γάμησες τόσο δυνατά και σκληρά» δεν τον ικανοποίησε και μου έριξε άλλη μια φάπα κι αυτή δυνατή στο άλλο μάγουλο, πλέον τα είχα δει όλα!!! Τα μάγουλα πρέπει να είχαν κοκκινίσει σαν παντζάρια, αφού τα ένιωθα να καίνε όλο και περισσότερο μετά από κάθε χαστούκι που μου έριχνε «ευχαριστώ που τρως τις φάπες σου δεν έχει ρε παλιόπουστα; Με τις φάπες μαθαίνεις να είσαι καλός πούστης.» -  «σε ευχαριστώ Ντάνη που μου ρίχνεις φάπες για να γίνω καλύτερος πούστης και να σου βγάζω όλα τα γούστα όπως ακριβώς θέλεις και σε ευχαριστώ ξανά που μου έδωσες τα χύσια σου και με γάμησες τόσο καλά!!! Είσαι απίστευτος γαμιάς Ντάνη…ευχαριστώ για όλα» - «μπράβο ρε πουστάρα, έτσι σε θέλω, να αναγνωρίζεις αυτό που σου προσφέρουν οι γαμιάδες σου γαμιόλη!»


Συνεχίζεται…



Υ.Γ Ντάνη αν διαβάσεις και θέλεις, στείλε στο μπλοκ το email σου, για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε. Το ελληνικό τηλέφωνο, που μου έδωσες δεν λειτουργεί (θα το ξέρεις εννοείται)
Θανος απο  ΟΣΕ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου