kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Ψωνιστήρι στον ΟΣΕ (μέρος πρώτο)


Στάλθηκε από “Thanos1983” στις 18/11/2011

Το περασμένο σαββατόβραδο πέρασα από την πιάτσα του οσε, γεμάτος με καύλες μήπως και μου καθίσει καμιά φάση. Συνηθίζω να πηγαίνω, μόνο όταν οι καύλες μου βαράνε κόκκινο, γιατί είναι γνωστό ότι εκεί προσφέρεται σεξ με χρήμα, αλλά βρίσκεις και free σεξ, με άτομα που ψάχνονται όπως εγώ.
Έφτασα περίπου τα μεσάνυχτα στο συνηθισμένο σημείο που στήνομαι. Το κρύο εκείνο το βράδυ ήταν αρκετό και για μια στιγμή το μετάνιωσα, αλλά όχι τόσο ώστε να φύγω κι ευτυχώς δηλαδή, δεν έφυγα, γιατί σε σύντομο διάστημα με πλησίασε κάποιος.
Δεν έλεγε και πολλά εκ πρώτης όψεως, κοντός (του έριχνα σχεδόν ένα κεφάλι) αρκετά αδύνατος και η αλήθεια δεν μου πολυάρεσε η φάτσα του.

Σκέφτηκα, ότι δεν με χαλούσε να κουβεντιάσω μαζί του, άσχετα αν δεν τον συνέδεσα με φάση.
Ο Ντάνη, όπως έμαθα στην πορεία της κουβέντας μας ότι είναι το όνομα του, με πλησίασε αποφασιστικά και χωρίς περιστροφές ρώτησε «γουστάρεις τσιμπουκάκι;». Δεν με αιφνιδίασε, ήξερα που βρισκόμουν και τι ψάχνουν όλοι όσοι γυρίζουν εκεί, το θέμα ήταν ότι ήθελα τον χρόνο μου να συνειδητοποιήσω αν γούσταρα στην τελική να του πάρω πίπα. Ήταν νωρίς ακόμα, αλλά το κρύο σίγουρα θα με απέτρεπε να μείνω για αρκετή ώρα περιμένοντας και απορρίπτοντας κάθε τόσο προτάσεις από τα άτομα που ήθελαν χρήμα. Έτσι λοιπόν ρώτησα και τον Ντάνη, αν θέλει χρήμα για την πίπα, αλλά η απάντηση του ήταν αρνητική, είχε καύλες όπως κι εγώ και ψαχνόταν για ξεκάβλωμα, ταυτόχρονα σήκωσε λίγο το μπουφάν του και μου έδειξε το περίγραμμα του πούτσου του, που φαινόταν καθαρά μέσα από το παντελόνι! Η θέα του καυλωμένου πούτσου του, μ’ έκανε να ξεχάσω ότι σκεφτόμουν πριν για τον Ντάνη κι άπλωσα το χέρι μου και τον έτριψα, νιώθοντας την σκληράδα του πούτσου του!!!
«έλα πες τώρα, γουστάρεις να τον ρουφήξεις;» μου είπε και φυσικά δεν χρειαζόμουν δεύτερη σκέψη, σηκώθηκα και του είπα απλά ένα «πάμε».
Με οδήγησε στο πίσω μέρος μιας μάντρας, που ο φωτισμός ήταν ελάχιστος, αλλά δεν φαινόταν κιόλας από τις γύρω πολυκατοικίες.
Ο Ντάνη ακούμπησε στον τοίχο, σήκωσε το μπουφάν και ξεκούμπωσε το παντελόνι του, πετώντας έξω τον πούτσο του «έλα δω και παρ’τον στο στόμα» γονάτισα και τότε είδα καλά ότι ο Ντάνη είχε μια ψωλάρα άλλο πράμα! Τουλάχιστον 19cm, πολύ σκληρό και με κλίση προς τα πάνω.
Τον άρπαξα αμέσως στο στόμα κι άρχισα να του τον ρουφάω με λύσσα κι ο Ντάνη έδινε τον ρυθμό κρατώντας με από το κεφάλι «πω ρε πούστη, καυτό στόμα έχεις!» έλεγε κάθε τόσο, μέχρι που πήρε την πρωτοβουλία αυτός γαμώντας μου το στόμα δυνατά. Με μπούκωνε με τον πούτσο του πνίγοντας με αλλά δεν καταλάβαινε τίποτα, συνέχιζε με τον ίδιο ρυθμό «άνοιξε το στόμα, να σου γαμήσω το λαρύγγι» μόλις το άνοιξα όσο μπορούσα με τον πούτσο του ακόμα μέσα στο στόμα, μ’ έπιασε με το ένα χέρι από το λαιμό και με το άλλο πάνω στο κεφάλι άρχισε να μου γαμάει το λαρύγγι. Πίεζε ακόμα περισσότερο σε κάθε κίνηση, για να καταπιώ όλο τον πούτσο, πνιγόμουν κι έβηχα, βγάζοντας σάλια τα οποία έτρεχαν πάνω στον κορμό του πούτσου του, κυλώντας μέχρι τα αρχίδια του Ντάνη, που ήταν μεγάλα και ξυρισμένα. Μόλις χαλάρωσε λίγο από το γαμήσι που μου έκανε στο λαρύγγι, σηκώθηκα κι έβγαλα από την τσέπη μου μια καπότα, κατέβασα το παντελόνι μου, έσκυψα και γύρισα τον κώλο προς την μεριά του, δίνοντας του την καπότα, αλλά ο Ντάνη μου έπιασε το κεφάλι και με ξανά γύρισε το πρόσωπο στον πούτσο του «παρ’τον στο στόμα ρε πούστη». Υπάκουσα αμέσως, πίστευα ότι ήθελε λίγο ακόμα πίπα, πριν μου ξεσκίσει τον κώλο! Έδινε τέλεια πίπα, πρέπει να παραδεχτώ, εκτός από το γαμήσι στο λαρύγγι, άρχισε τα πουτσοσκάμπιλα κάθε τόσο και πιο δυνατά. Γαμήσι, πουτσοσκάμπιλα, γαμήσι, πουτσοσκάμπιλα «θα τρωγες και χαστούκια πουστάρα, αλλά θα μας ακούσουν, είμαστε έξω και δεν λέει». Ξανά βρήκα την ευκαιρία και του γύρισα τον κώλο, πιο εύκολα αυτήν την φορά αφού δεν είχα ανεβάσει το παντελόνι μου, ελπίζοντας τώρα που είχε πάρει φορά, να μου χώσει την ψωλάρα του στον κώλο για να ζεσταθώ, αλλά και πάλι πιάνοντας μου το κεφάλι με γύρισε σαν σβούρα στον πούτσο του. «το ζεστό στόμα σου θέλω πουστάρα τώρα» αλλά αυτήν την φορά που με γύρισε, δεν άντεξε πολύ ακόμα, μόλις 2 λεπτά μου γάμησε δυνατά το στόμα, τράβηξε τον πούτσο του έξω κι άρχισε να πετάει τα καυτά και πηκτά του χύσια στη μάπα «ρουφά τα χύσια μου ρε πουστάρα». Ένιωθα το πρόσωπο μου να γεμίζει με τα ζεστά του χύσια και προσπαθούσα να γλύψω ότι έπεφταν κοντά στο στόμα μου, αλλά ο Ντάνη με βοήθησε με τον πούτσο του, πασαλείβοντας τα και φέρνοντας τον πούτσο του με τα χύσια στο στόμα μου. «καλό τσιμπούκι είσαι ρε πουστάρα, αλλά θα γούσταρα να σου ρίχνω και χαστούκια» μου είπε, χτυπώντας τον ακόμα σκληρό πούτσο του μια στο ένα μάγουλο και μια στο άλλο. «Ναι γουστάρω χαστούκια, αλλά θα γούσταρα να μου σκίσεις και τον κώλο» με σήκωσε με γύρισε και με τράβηξε πάνω στον πούτσο του και τον κόλλησε στον κώλο μου, πιέζοντας τον «θέλεις να σου τον καρφώσω στη κωλοτρυπίδα ρε πούστη;» «φόρα την καπότα και σκίσε με Ντάνη» «τον θέλεις πολύ ρε πουστάρα;;;» άρχισα να τρίβω τον κωλαράκι μου πάνω κάτω στον πούτσο του «ναι Ντάνη, χωσ’τον μου και γάμησε με σκληρά» «κατάλαβα ότι γουστάρεις τρελό ξεφτίλισμα ρε πουστράκι, αλλά εδώ είναι δύσκολο να σε γαμήσω όπως θέλω» είχα ανάψει για τα καλά και ρώτησα αν μένει μόνος, αλλά μου είπε ότι πλέον μένει Βουλγαρία κι ότι ήρθε μόνο για κάποιες δουλειές με τον αδερφό του για 4 μέρες. Με έσπρωξε από πάνω του και έβαλε τον πούτσο του στο σλιπ, που επέμεινε να είναι ακόμα σκληρός και κούμπωσε το παντελόνι του, το ίδιο έκανα κι εγώ, γιατί είχα αρχίσει να παγώνω με το κρύο που επικρατούσα, αλλά από μέσα μου έβραζα. «και που κοιμάσαι;» «στο αυτοκίνητο του αδερφού μου, γιατί δεν γουστάρω να μένω στο σπίτι της γκόμενας του που μένει με την μάνα της» και συνέχισε «εσύ μένεις μόνος;» βιαστικά και πιο πολύ από φόβο απάντησα όχι, ενώ στην πραγματικότητα μένω μόνος. «κρίμα, αν έμενες μόνος και με φιλοξενούσες, θα σε ξέσκιζα τις 4 μέρες που θα είμαι εδώ» μείναμε για λίγο σιωπηλοί, σα να περιμέναμε μια λύση για το πρόβλημα του χώρου. Την σιωπή έσπασε ο Ντάνη μ΄ένα ξερό «άντε γεια τώρα» και μ’ ένα κούνημα του χεριού άρχισε να φεύγει. Χωρίς να σκεφτώ τίποτα του φώναξα «περίμενε» τον πλησίασα και έπιασα τον πούτσο του, με έκπληξη διαπίστωσα ότι εξακολουθούσε να είναι σκληρός «έχεις καύλες ακόμα ε;» «πάντα έχω καύλες, γι αυτό θέλω έναν πούστη να ξεκαυλώσω, αλλά να μπορεί να με φιλοξενήσει τις μέρες που θα είμαι εδώ και κρίμα που δεν μπορείς εσύ, γιατί θα γούσταρα να σε ξεκωλιάζω συνέχεια» έχοντας ακόμα στο πρόσωπο τα ξεραμένα πλέον χύσια του Ντάνη, αλλά και την γεύση τους στο στόμα, του είπα «είπα ψέματα, μένω μόνος» για λίγο ξανά μείναμε σιωπηλοί «κοιτά, εγώ σου ειπα τι ψάχνω, ούτε λεφτά ούτε τίποτα άλλα δώρα, ένα πουστράκι να γαμάω αυτές τις μέρες που θα είμαι εδώ και να μπορεί να με φιλοξενήσει, θέλεις η όχι;» απάντησα αμέσως ναι «απλά Ντάνη, μερικές ώρες το πρωί πρέπει να λείπω και δεν θα γίνεται να είσαι στο σπίτι μόνος σου» «κανένα πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς τα πρωινά θα λείπω κι εγώ για δουλειά με τον αδερφό μου» είπε και μου έπιασε σφιχτά τα κωλομέρια «πάμε τώρα, γιατί θα σπάσει ο πούτσος μου από καύλα, θα σε ξεκωλιάζω ρε πουστάρα μέχρι το πρωί» είπε και ξεκινήσαμε για το σπίτι…

Συνεχίζεται…

Υ.Γ Ντάνη αν διαβάσεις και θέλεις, στείλε στο μπλοκ το email σου, για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε. Το ελληνικό τηλέφωνο, που μου έδωσες δεν λειτουργεί (θα το ξέρεις εννοείται)
Θανος απο  ΟΣΕ...

1 σχόλιο: