kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Της επί χρήμασι...



Πάντα με συγκινούσε η ιδέα του πληρωμένου σεξ, αυτή η συναλλαγή, που δίνει μια ιδέα προστυχιάς, η επιλογή του αγοραστή, σε θέλω η όχι, μου κάνεις η δεν μου κάνεις, πόσα θέλεις, τα παζάρια.
Οι επιλογές στο νετ είναι πολλές, αλλά μου έκανε πολύ κυριλέ η φάση να ψαχτώ από αυτό, ήθελα να διαλέξω από τις πιάτσες, που φυσικά ήξερα τα σημεία. Εξάλλου αρκετές φορές κάναμε τις στρέιτ επονομαζόμενες «μπουρδελότσαρκες», για να δούμε τι τεκνά παίζει στους χώρους.


Ετοιμάστηκα σχολαστικά και ξεκίνησα για την κοντινότερη πιάτσα. Φτάνοντας άρχισα να διερευνώ τον χώρο, κάνοντας κύκλους και βλέποντας εδώ κι εκεί, άτομα η μοναχικά είτε παρέες να σουλατσάρουν και να κοιτούν κι αυτοί, το αυτοκίνητο μου που κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα.
Μπορεί να με συγκινούσε η ιδέα της πιάτσας, αλλά ομολογώ ότι φοβόμουν κιόλας, γιατί στις πιάτσες αυτές κυκλοφορούν η σάρα και η μάρα, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να πέσεις θύμα ληστείας το λιγότερο, για να μην πω τίποτα χειρότερο. Με πολύ προσοχή λοιπόν, συνέχισα την αναζήτηση μου η οποία κράτησε αρκετή ώρα. Κάποια στιγμή, σε μια στροφή, είδα ένα άτομο να κάθεται μόνο σ ένα τοιχάκι, μιας παιδικής χαράς που υπήρχε στην περιοχή. Έκοψα ταχύτητα κι είδα το άτομο να κοιτάει με ενδιαφέρον και με μια κίνηση του χεριού να μου δείχνει, αν ήθελα να έρθει στο αυτοκίνητο. Αδιαφόρησα και συνέχισα τον δρόμο μου, αλλά δεν ήμουν σίγουρος ότι δεν θέλω να τον δω από κοντά καλύτερα, για αυτό έκανα έναν μικρό κύκλο και ξανά φέρθηκα μπροστά του, όπου και σταμάτησα το αυτοκίνητο. Αυτήν την φορά σηκώθηκε και προχώρησε προς το μέρος μου. Κατέβασα το παράθυρο του συνοδηγού και περίμενα να πλησιάσει. Δεν είχα κάποια ανάλογη εμπειρία και αρκέστηκα να ρωτήσω, μόλις πλησίασε κι έσκυψε στο παράθυρο, αν περιμένει κάτι, για να μου απαντήσει αμέσως με ερώτηση, αν ψάχνομαι να γαμηθώ!
Ο Κώστας, όπως μου συστήθηκε, ήταν φανερό ότι είναι αθίγγανος, αλλά κι ο ίδιος ίσως από άλλες εμπειρίες όπως φάνηκε, μου το είπε αρκετά άκομψα και με λίγο θυμό από ότι μου φάνηκε λέγοντας μου «μήπως σε χαλάει να σε γαμήσει γύφτος;»
Του είπα να περάσει στο αμάξι, γιατί άρχισα να νιώθω άσχημα με το σκηνικό αυτό, δηλαδή το αμάξι σταματημένο στη μέση του στενού δρόμου, με αναμμένη μηχανή και φώτα στην συγκεκριμένη περιοχή κι ένα άτομο να είναι σκυμμένο στο παράθυρο. Ο Κώστας πέρασε μέσα και ξεκίνησα. Αμέσως με ρώτησε που πηγαίνουμε, του απάντησα φυσικά στο σπίτι.
«δεν χρειάζεται να πάμε στο σπίτι σου, ξέρω ένα μέρος καλό εδώ κοντά, που μπορώ να σε γαμήσω χωρίς να μας βλέπουν». Του εξήγησα ότι κάτι τέτοιο δεν το κάνω, από την στιγμή που μπορώ να έχω σπιτική άνεση, με το μπάνιο μας, τα ποτά μας κτλ.
Ξαφνικά σκέφτηκα ότι ίσως έπρεπε πριν πάμε στο σπίτι να συζητήσουμε το θέμα της τιμής, για αυτό σταμάτησα το αυτοκίνητο και ρώτησα τον Κώστα για την ταρίφα του. Αντί για μια τιμή, άρχισε να περιαυτολογεί, για επίδοσης, πούτσο και τι λένε οι πελάτες τους!
Έπνιξα το γέλιο που μου ήρθε, χαμογελώντας μάλλον αδέξια! Ο Κώστας μάλλον θα μου έλεγε μια τιμή υπερβολική και πίστευε ότι πριν την ξεστομίσει, καλύτερα θα ήταν να μου εκθέσει τα πλεονεκτήματα του, υπονοώντας σαφώς, ότι όποιο και να είναι το αντίτιμο που θα πλήρωνα, σίγουρα εγώ θα ήμουν ο κερδισμένος!
Αφού τον άφησα να τελειώσει με την παρουσιάσει του, ξανά ρώτησα πόσα ζητάει, αλλά αντί αυτού, ξανά απάντησε με ερώτηση «εσύ πόσα μπορείς να δώσεις;» Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα κάτι τέτοιο! Τελικά η παρουσιάσει του είχε σκοπό πλειστηριασμού; Εγώ είμαι αυτός, κάνω αυτά, πόσο με κοστολογείς; Ήδη η ιδέα να γαμηθώ με γύφτο, με είχε ξεσηκώσει, αλλά δεν ήθελα κιόλας να προτείνω τιμή. «Κώστα; Πες μου πόσα ζητάς, γιατί δεν είναι δουλειά μου να κανονίζω τιμές» και μου λέει «τάδε € είναι καλά;»
Η τιμή που άκουσα, ήταν υπερβολικά κάτω από τιμές που φανταζόμουν η είχα ακούσει η είχα δει σε site! Κοιτούσα τον Κώστα στα μάτια και προσπαθούσα να καταλάβω αν όλο αυτό έκρυβε κάτι άλλο, αλλά ο Κώστας διέκοψε την σκέψη μου «κανονικά παίρνω παραπάνω, αλλά χρειάζομαι τα λεφτά»
Ρώτησα λοιπόν, πόσα παίρνει κανονικά, αλλά και πάλι το πόσο δεν ήταν με τίποτα συγκρίσιμο με τις φήμες.
Έβαλα μπρος το αυτοκίνητο και ξεκίνησα για το σπίτι, ενώ ο Κώστας εξακολουθούσε να περιαυτολογεί και να αραδιάζει τις απόψεις την μια μετά την άλλη από άτομα που έχει γαμήσει, ενώ εγώ σκεφτόμουν ότι ίσως δεν έκανα καλά τελικά που ψάχτηκα στην πιάτσα…

Μπαίνοντας στο σπίτι, είπα στον Κώστα ότι έχει ζεστό νερό και πρέπει απαραίτητα να κάνει μπάνιο, δεν έφερε καμία αντίρρηση, αντίθετα άρχισε να βγάζει τα ρούχα του στον διάδρομο. Πήρα τα ρούχα του και τον οδήγησα στο μπάνιο, δείχνοντας του τις πετσέτες κι ένα μπουρνούζι που θα μπορούσε να φορέσει μετά το μπάνιο. 
«που πας;» μου είπε καθώς είδε να κλείνω την πόρτα «να αφήσω κάπου τα ρούχα σου και να ετοιμάσω ποτά, εκτός αν δεν θέλεις!»
«άσε τα ποτά και έλα εδώ να με βοηθήσεις»
Μπήκα στο μπάνιο κι είδα τον Κώστα να προσπαθεί να προσαρμόσει το νερό, αλλά το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στον πούτσο του, που ήδη ήταν σκληρός και όρθιος, σχεδόν παράλληλα με το σώμα του. Πήγα κοντά του και βοήθησα με την ρύθμιση του νερού, ενώ ο Κώστας μου έδινε το σφουγγάρι
«βαλε σαπούνι και τρίψε με» 
«καλύτερα να ξεκινήσεις με το κεφάλι, πάρε το σαμπουάν» του είπα, αλλά το μάτι μου δεν ξεκολλούσα από τον πρησμένο πούτσο του. Έβαλε το κεφάλι κάτω από το νερό και μου έδωσε το σαμπουάν από το μεταλλικό ραφάκι. Δεν ήξερα τι ακριβώς κάνουμε, όλο αυτό μου φαινόταν πολύ παράξενο! Λες και είναι ο γκόμενος μου και τον μπανιαρίζω!!! Σκεφτόμουν αν αυτό το σκηνικό ήταν τακτική, για να δημιουργήσει κάποια οικειότητα; Αλλά και πάλι, δεν φαινόταν να το κατέχει το θέμα! Περίμενα κάτι πιο πρόστυχο από μια τέτοια συνάντηση και όχι τέτοια οικειότητα. Όσο έλουζα τα μαλλιά του, ο Κώστας γέμιζε με το αφρόλουτρο το σφουγγάρι και μόλις του έβαλα του κεφάλι κάτω από το νερό, μου το έδωσε. «τώρα τρίψε με» είπε και μου γύρισε την πλάτη. Δεν μου άρεσε, που έχασα την θέα της ψωλής του και άρχισα να του τρίβω την πλάτη, τους ώμους και προχωρούσα προς τα κάτω «όχι στον κώλο» είπε όταν έφτασα στο επίμαχο σημείο, συνέχισα προς τα κάτω στα ποδιά του. Πρόσεξα ότι τον έπαιζε πολύ αργά «ούτε μαλακία τράβηξα σήμερα, το ξέρεις;» δεν απάντησα και συνέχιζα να τρίβω τα πόδια του. Γύρισε και πλέον όπως ήμουν στα γόνατα, ο πούτσος του ήταν ακριβώς στο πρόσωπο μου.
Χωρίς να πει τίποτα, μου έπιασε το κεφάλι και το έσπρωξε προς τον πούτσο του! άνοιξα το στόμα και άρχισε ένα ξέφρενο γαμήσι στο στόμα μου, το οποίο δεν κράτησε παραπάνω από 1-2’ μέχρι που φώναξε «χύνωωωωωωωωωω» ένιωσα τα πρώτα του χύσια στο στόμα και τα υπόλοιπα μου τα πέταξε στη μάπα, αφού μου τράβηξε το κεφάλι προς τα πίσω. Έτρεμε ολόκληρος καθώς άδειαζε τα παραγεμισμένα με χύσια αρχίδια του, το πρόσωπο του είχε πάρει μια άγρια μορφή από την καύλα. Συνέχισε να μου πασαλείβει τα καυτά του χύσια στη μάπα «δεν άντεχα άλλο, έπρεπε να χύσω φίλος!!!» και συνέχισε « τι με κοιτάς, τρίψε με και μπροστά τώρα»
Τον μπανιάριζα και μπροστά, αλλά πλέον μου ήταν δύσκολο να κουνηθώ, γιατί ο πούτσο μου κόντευε να εκραγεί, από την μια η θέα της ψωλής του και από την άλλη η γεύση και η αίσθηση από τα χύσια στο στόμα και στην μάπα, με έκαναν να θέλω να χύσω κι εγώ. Αφού τον σαπούνισα καλά, παντού σε όλο το σώμα, εκτός από τον κώλο όπως ζήτησε. Όσο ο Κώστας ξεπλένονταν από τις σαπουνάδες, εγώ πλενόμουν από τα χύσια του στον νιπτήρα. Χωρίς να τον καταλάβω, ήρθε και κόλλησε από πίσω, όπως ήταν μουσκεμένος από τα νερά, κι ένιωσα τον πούτσο του πολύ σκληρό και πάλι να τρίβεται πάνω στα κωλομέρια μου. Σήκωσα το κεφάλι και τον κοίταξα μέσα από τον καθρέπτη, φαινόταν πολύ καυλωμένος «έχεις καπότες να σε γαμήσω εδώ, η θα πάμε μέσα;» άνοιξα το συρτάρι από το έπιπλο του νιπτήρα, έβγαλα γρήγορα γρήγορα δυο καπότες και το λιπαντικό και του τα έδωσα «ααα όχι, εσύ θα μου φορέσεις την καπότα»
Άνοιξα την συσκευασία και έκανα την κίνηση να του φορέσω το προφυλακτικό «μήπως μπορείς με το στόμα; Ένας πούστης έβαλε την καπότα στο στόμα και μου την φόρεσε, εσύ μπορείς ετσι;»
Είχα ανάψει και η παραμικρή καθυστέρηση με τρέλαινε!!! «ναι μπορώ» είπα λιγόψυχα, εβαλα την καπότα στο στόμα και γονάτισα μπροστά του. Ακούμπησα με το στόμα την καπότα στο πουτσοκέφαλο του και άρχισα σιγά σιγά να την ξετυλίγω στον πούτσο του «πολύ καύλα ρε πούστη να το κάνεις με το στόμα». Κάποια στιγμή μου ξέφυγε η καπότα και απλά βύθιζα τον πούτσο του Κώστα στο στόμα μου, αφήνοντας την καπότα στα μισά του κορμού της πούτσας του. «σήκω και σκύψε στην χέστρα» σηκώθηκα και χωρίς περιττά λόγια και κινήσεις ξεκούμπωσα το παντελόνι, έβγαλα το σλιπάκι, πήρα και το λιπαντικό και πήγα να αλείψω το καυλί του Κώστα και να βάλω στην κωλοτρυπίδα μου! «θέλεις να σε γαμήσω ξερά χωρίς κρέμα; Θα γουστάρεις πολύ!» μου είπε «χωρίς κρέμα;» απάντησα «αν δεν θέλεις ξερά, με λίγο σάλιο, για να πονέσεις καθώς στο χώνω, θα γουστάρεις όμως πολύ, θα δεις ξέρω εγώ»
Συμφώνησα με σάλιο, μην είναι και εντελώς ξερό το γαμήσι. Έφτυσα στο χέρι που και πήγα να βάλω στην κωλοτρυπίδα μου και με σταμάτησε «όχι στην κωλότρυπα σου σάλιο, μόνο στον πούτσο μου θα βάλεις η αν θέλεις σου φτύνω την σούφρα» και ζήτησα να φτύσει αυτός «σκύψε στην χέστρα και άνοιξε τα κωλομέρια σου» το έκανα αμέσως. Ο Κώστας έφτυσε δυο φορές και με το δάχτυλο του έτριβε την τρύπα μου και έχωνε το μισό μέσα «φτάνει τόσο σάλιο, αλλιώς θα είναι σαν να έβαλες κρέμα»
Σηκώθηκε, πήρε θέση από πίσω μου, μου άνοιξε τα πόδια περισσότερο και με έπιασε με το ένα χέρι από την μέση και με το άλλο ακούμπησε τον πούτσο του στην κωλοτρυπίδα μου. Με μια απότομη κίνηση έχωσε το πουτσοκέφαλο του στην κωλοτρυπίδα μου, αναγκάζοντας με να τσιρίξω από τον πόνο!
«πονάς πούστη ε; αλλά ξέρω ότι σου αρέσει και θέλεις πάλι» ένα ακόμα απότομο σπρώξιμο με έκανε φωνάξω δυνατά από τον πόνο και να τιναχτώ προς τα πάνω. «γουστάρεις ε πούστη; Δεν σε γαμάνε όπως εγώ ε;» και με το ένα χέρι με έσπρωξε μπροστά και τράβηξε και το χέρι μου από την κοιλιά του, που είχα βάλει ενστικτωδώς για να σταματήσει το σπρώξιμο. Κρατήθηκα από την χέστρα, περιμένοντας το επόμενο δυνατό σπρώξιμο από τον Κώστα, για να ολοκληρωθεί το χώσιμο της ψωλάρας του στην κωλοτρυπίδα μου!
Αντί αυτού όμως ο Κώστας, άρχισε να σπρώχνει δυνατά και συνεχόμενα, χωρίς να δείχνει να βιάζεται καθόλου! ένιωθα πόντο πόντο να μπαίνει και ο υπόλοιπος πούτσος του μέσα μου, ο πόνος όμως εξακολουθούσε να είναι οξύς, γιατί ο πούτσος του Κώστα με άνοιγε για τα καλά, γιατί το καυλί του όσο κατέβαινε προς την βάση του πάχαινε. Δεν σταμάτησα καθόλου τα ουρλιαχτά όσο ο πούτσος του βυθιζόταν μέσα μου, αργά και βασανιστικά. Προσπάθησα να τον σταματήσω έστω και για λίγο με το χέρι, αλλά το έπιασε και το κράτησε στην πλάτη μου «πονάει Κώστα, στάματα μόνο για λίγο» του είπα ανάμεσα στα δυνατά βογκητά, αλλά αντί για απάντηση, έσπρωξε απότομα και έχωσε τους λίγους πόντους που είχαν απομείνει «αχχχχχχχχχχχχ πονάωωωω πονααααααει» ελευθέρωσα το χέρι που μου κρατούσε και προσπάθησα να τραβηχτώ μπροστά, αλλά με κρατούσε πολύ δυνατά. «σκάσε τώρα, τον έχεις όλο μέσα στον κώλο σου, τώρα θα γουστάρεις ακόμα πιο πολύ! Βαλε τα χέρια στον τοίχο και σκύψε κι άλλο» αν και πονούσα ακόμα από τον σφηνωμένο πούτσο του Κώστα μέσα μου, ακούμπησα τα χέρια στον τοίχο και ο Κώστας με πίεζε στην πλάτη για να σκύψω ακόμα περισσότερο. «τωρα θα νιώσεις γαμήσι» είπε μόνο κι άρχισε να τραβάει λίγο τον πούτσο του έξω και απότομα να τον ξανά καρφώνει μέσα μου, αυτό το έκανε τρεις φορές και μετά άρχισε να με γαμάει πολύ δυνατά! Ούρλιαζα από το γαμήσι που μου έκανε κι απ ότι φαινόταν τον καύλωνε αυτό κάθε τόσο έλεγε «έτσι πούστη, φώναξε δυνατά όσο σου σκίζω την σούφρα…» μου έριχνε δυνατά κωλοσκάμπιλα κάθε φορά που ρωτούσε «γουστάρεις τώρα πούστη ε;» εγώ απλά φώναζα σε κάθε κίνηση του ΝΑΙ ΠΟΛΥ «έτσι κωλόπουστα, στο είπα θα γουστάρεις» και συνέχιζε να με γαμάει όλο και δυνατότερα.
Ο ήχος που έκανε το γαμήσι από το χτύπημα της λεκάνης του στα κωλομέρια μου, κάθε φορά που τον έχωνε, έγινε δυνατός και πολύ γρήγορος, είχα πλέον παραδοθεί στο ανελέητο γαμήσι του Κώστα.

Τράβηξε τον πούτσο από μέσα του και με γύρισε απότομα «που είναι το κρεβάτι σου;» τον πήρα από το χέρι και τον οδήγησα στην κρεβατοκάμαρα, εκεί με έσπρωξε στο κρεβάτι ανάσκελα, μου σήκωσε τα ποδιά και χωρίς πολλά πολλά, μου τον έχωσε και συνέχισε το τρελό γαμήσι. «πονάς ακόμα πούστη;» μόλις του είπα ναι μου έριξε ένα χαστούκι «ψέματα λες πούστη, η σούφρα σου έχει ανοίξει για τα καλά, πονάς ακόμα;» και πριν προλάβω να απαντήσω μου ρίχνει ακόμα ένα χαστούκι! Όσο με γαμούσε, χάιδευα τα μπράτσα του, που κρατούσαν ανάμεσα τους τα πόδια μου και το ελαφρώς τριχωτό του στήθος «καύλωσες τώρα πούστρα και θέλεις χαδάκια ε;» κατέβασα τα χέρια μου στον κώλο του, για να τον κρατήσω μέσα μου, κάτι που δεν άρεσε στον Κώστα, που αμέσως μου έριξε ακόμα ένα χαστούκι «σου είπα ρε πούστη, όχι τον κώλο μου» τον κράτησα από τα μπούτια «κράτα την ψωλάρα σου μέσα μου για λίγο» … «ναι αλλά θέλω να χύσω ρε πούστη τώρα!!! θέλεις να τα πιεις;» … «τα θέλω στη μάπα όλα!!!» βγήκε από μέσα μου και με τράβηξε να γονατίσω μπροστά του, πέταξε την καπότα και μου ζήτησε να του παίξω δυνατά τον πούτσο του! Μόλις ήταν έτοιμος να χύσει με άρπαξε από τα μαλλιά και τράβηξε το κεφάλι μου λίγο πίσω φωνάζοντας ένα μακρόσυρτο ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Τα χύσια του πεταγόταν στη μάπα μου δυνατά, μου γέμισε σχεδόν όλο το πρόσωπο! Κατάφερα μόλις τελείωσε να ανοίξω μόνο το ένα μάτι και τον είδα λαχανιασμένο με τα δυο χέρια στην μέση του και τον πούτσο του ακόμα όρθιο και σκληρό, να με κοιτάει στα μάτια. «πολύ με καυλώνει να βλέπω μούτρα με τα χύσια μου, αλλά να ξέρεις ότι καυλώνω πολύ όταν ο πούστης τα πιει» έπιασε τον πούτσο του και μου έδινε ελαφρά πουτσοσκάμπιλα, πασαλείβοντας ταυτόχρονα τα χύσια στη μάπα μου!

Ακολούθησε η ίδια διαδικασία του μπάνιου, με μένα να τον μπανιαρίζω. Περάσαμε στο σαλόνι όπου ο Κώστας ζήτησε ένα ποτό, μας σέρβιρα και ζήτησα να μου δώσει το κινητό του, για να μην χαθούμε. «όχι κινητό δεν δίνω σε πούστη, αν θέλεις να με βρεις είμαι πάντα στο ίδιο μέρος κι αν δεν είμαι εγώ, θα είναι κάποιος φίλος μου, αν του πεις ότι είμαι πελάτης του Κώστα, θα περάσεις καλά»
Προς στιγμή είχα ξεχάσει ότι ο Κώστας ήταν στο σπιτι μου από την πιάτσα, ακούγοντας την λέξη πελάτης προσγειώθηκα ομαλά μεν, αλλά παράξενα δε!!!
Για πρώτη εμπειρία με εσκορτ, δεν μπορώ να πω ότι ήταν και άσχημα. Είχα ακούσει πολλά στραβά, να μην τους σηκώνεται ο πούτσος, να είναι με το ρολόι στο χέρι, μην τυχών και περάσει η μια ώρα, να μην χύνουν και το τραγικότερο με υπερδιπλάσια λεφτά!

Υ.Γ και να θυμάστε ότι οι πιάτσες δεν είναι ότι καλύτερο για να βρείτε κάποιον για σεξ με χρήμα, κυκλοφορεί πολύ αλητεία, που ψάχνουν θύματα για να κλέψουν κινητά, λεφτα στην καλύτερη περίπτωση. Αν μπορείτε να τις αποφύγετε καλώς, αν όχι, τότε να προσέχετε πάρα πολύ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου