kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Μπάμπης, o δανεικός γαμιάς


Κατά τις 02:00 χτύπησε το τηλέφωνο μου, (δεν είναι ασυνήθιστο για μένα να μου τηλεφωνούν όλες τις ώρες της ημέρας) ήταν ο Φάνης
-          Φάνης: φιλενάδα σώσε με!
-          Εγώ: τι έπαθες μαρή ξημερώματα!!!
-          Φάνης: μη ρωτάς πολλά πολλά, έλα γρήγορα στο σπίτι να πάρεις τον Μπάμπη
-          Εγώ: ποιος είναι πάλι αυτός ο Μπάμπης;
-          Φάνης: ένας ξάδερφος μου και παίζουμε τις κουμπάρες!!! Βλαμμένη τι ρωτάς ποιος είναι; Έλα να τον πάρεις, γιατί δεν φεύγει αν δεν γαμήσει σήμερα!
-          Εγώ: (με γέλια) κι από πότε σε τρομάζει ένας καυλωμένος γαμιάς;
-          Φάνης: δεν με τρομάζει αυτός, αλλά ότι με ειδοποίησε ο Κώστας (Κώστας ήταν το τότε αμόρε του) ότι φτάνει σε μια ώρα και θα έρθει κατευθείαν στο σπίτι
-          Εγώ: και γιατί δεν φεύγει ο Μπάμπης; Δεν του είπες ότι έρχεται ο δικός σου;
-          Φάνης: εσύ τι λες; αφού εδώ ήταν και είναι ακόμα και μας ακούει!
-          Εγώ: αυτό λέω! Αφού του είπες ότι έρχεται ο δικός σου, γιατί δεν φεύγει
-          Φάνης: γιατί ο Κώστας πήρε την ώρα που έπαιρνα πίπα στον Μπάμπη και τώρα λέει ότι δεν το κουνάει αν δεν τον ξεκαυλώσω! Τσακίσου κι έλα αμέσως

Έκλεισε το τηλέφωνο κι έμεινα με το ακουστικό στο αυτί, να σκέπτομαι τι να κάνω! Αν τον άφηνα έτσι, θα είχε πρόβλημα και θα έχανε σίγουρα τον Κώστα, που μια δυνατή καψούρα την είχε γι αυτόν! Έτσι ήταν ο Φάνης!!! Η καψούρα καψούρα και οι γαμιάδες γαμιάδες (πάντα το έλεγε αυτό)!!! Ποτέ δεν εγκατέλειπε τους καλούς του γαμιάδες, όταν κατά καιρούς καψουρευόταν με κάποιον, εξάλλου έλεγε «πόσο θα κρατήσει πια κι αυτή η καψούρα; Μετά τι θα κάνω, καινούργιες λίστες; Όχι αγάπη μου η καψούρα καψούρα και οι γαμιάδες γαμιάδες».
Ντύθηκα πρόχειρα με ότι βρήκα μπροστά μου, άρπαξα κινητό, κλειδιά και ξεπόρτισα! Πριν προλάβω καν να μπω στο αυτοκίνητο, ξανά χτύπησε το τηλέφωνο
-          Φάνης: ακόμα εκεί είσαι;
-          Εγώ: μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο
-          Φάνης: αχ μωρή, κάνε γρήγορα, αυτός άρχισε να με κυνηγάει τσίτσιδος μέσα στο σπίτι
Πέθανα στα γέλια καθώς φανταζόμουν να τον κυνηγάει για να τον γαμήσει, ενώ ουσιαστικά οι ρόλοι έπρεπε να είναι ανάποδα!!!
Φτάνοντας χτύπησα το θυροτηλέφωνο και χωρίς να ρωτήσει μου άνοιξε την πόρτα. Ανέβηκα γρήγορα από τις σκάλες και βρήκα την πόρτα λίγο ανοιχτή και πέρασα αμέσως μέσα. Βρήκα τον Φάνη όρθιο στο σαλόνι, μπροστά από τον Μπάμπη που ήταν καθισμένος σε μια πολυθρόνα, με την φόρμα κατεβασμένη μέχρι τους αστραγάλους.
-          Φάνης: για πες τώρα; δεν σου αρέσει το μωρό που σου έφερα;
-          Μπάμπης: μμμ καλό είναι…θα μου κάτσει όμως;
-          Φάνης: καλέ τι σου λέω τόση ώρα;
-          Μπάμπης: ναι αλλά εγώ θέλω και σένα
-          Φάνης: καλέ δανεικό σε δίνω, μέχρι να φύγει ο Κώστας, μετά πάλι σε μένα θα έρχεσαι
Έμεινα εμβρόντητος με αυτά που άκουγα! Εκτός από αυτό, το τυπάκι πρέπει να ήταν και λίγο γκαγκα που λένε και σίγουρα δεν έφταιγαν οι καύλες του.
-          Φάνης: άντε φιλενάδα παρ’τον και τζάστε από εδώ, μην έρθει πιο νωρίς ο Κώστας.
-          Εγώ: άντε πάμε Μπάμπη
-          Μπάμπης: εσύ αντέχεις χοντρές ψωλές;
-          Φάνης: καλέ σε ποια μιλάς έτσι; Μπουρού είναι ο πούστης, ολόκληρο σε βάζει μέσα
Δεν άντεξα, έσκασα στα γέλια, βλέποντας τον Μπάμπη να κοιτάει με απορία τον Φάνη χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα από ότι είπε.
-          εγώ: Μπάμπη; str8 είσαι έτσι;
-          Φάνης: καλέ τι το ρωτάς το πράμα τώρα, παρ’τον και τζάστε μην τρελαθώ η λούγκρα!!!
Τράβηξε τον Μπάμπη από την πολυθρόνα και τον έσπρωξε πάνω μου, ίσα που κράτησε την ισορροπία του για να μην πέσει! Σήκωσε την φόρμα και γύρισε προς τον Φάνη
-          Μπάμπης: πιο μετά που θα φύγει ο άλλος, να έρθω να σε γαμήσω και σένα;
-          Φάνης: καλέ βλαμμένο είσαι; Σου δίνω καινούργιο κώλο να ξεσκίσεις κι εσύ θέλεις να έρθεις μετά εδώ; Μέχρι το πρωί να τον γαμάς και θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο πότε να ξανά έρθεις, γιατί δεν ξέρω πότε θα φύγει ο Κώστας… παρ’τον και τζάστε ΤΩΡΑ
Έπιασα από το μπράτσο τον Μπάμπη και τον τράβηξε προς την εξώπορτα, γιατί είδα τον Φάνη να νευριάζει σοβαρά αυτήν την φορά, η ώρα περνούσε κι ο Μπάμπης ήταν κολλημένος ακόμα εκεί. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν με κολάκευε καθόλου αυτό, αλλά τι να κάνω από την μια έπρεπε να σώσω τον φίλο μου και από την άλλη, δεν κρύβω ότι με καύλωνε ο Μπάμπης!
Τον έβαλα στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το σπίτι.
-          Μπάμπης: πιάσε να δεις πως με έκανα ο πούστης και μετά με διώχνει
είπε ενώ που έπιασε το χέρι και το έβαλε πάνω στον πούτσο του! πραγματικά ο πούτσος του ήταν χοντρός! Δεν πολύ έδωσα σημασία όταν με ρωτούσε στο σπίτι αν αντέχω χοντρές ψωλές, αλλά τώρα κατάλαβα ότι το έλεγε και το εννοούσε.
-          Μπάμπης: κι άλλη φορά με έδιωξε, πάλι καυλωμένο με άφησε, τέτοιος πούστης είναι, αλλά κάνει  τσιμπούκι του θανατά μέχρι τα αρχίδια τον παίρνει
-          εγώ: που θέλεις να σε πάω;
-          Μπάμπης: σπίτι σου δεν πάμε; που θα σε γαμήσω;
-          Εγώ: ναι σπίτι μου ξεκινήσαμε να πάμε, αλλά όλο για τον Φάνη μιλάς, μάλλον δεν θέλεις να γαμήσεις άλλον σήμερα
-          Μπάμπης: ζηλεύεις ε; εσύ μην στεναχωριέσαι, ο Μπάμπης γαμάει όλα τα πουστράκια το ίδιο καλά
-          Εγώ: άντε να δούμε
-          Μπάμπης: ο Μπάμπης οποίο πουστράκι γαμάει, μετά πίνει νερό στο όνομα του
Και συνέχισε στο ίδιο μοτίβο, εξυμνώντας τον εαυτό του και φέρνοντας παραδείγματα με αγόρια που πήδηξε και μετά τον κυνηγούσαν ξανά και ξανά.
-          εγώ: κι ο Φάνης σε κυνηγάει;
-          Μπάμπης: ε ναι ντε κι αυτός, αλλά έχει γκόμενο ο μαλάκας και μου την σπάει όταν έρχεται και δεν το ξέρει ο πούστης από πριν.
-          Εγώ: αυτός σου τηλεφωνεί όταν θέλει πούτσο;
-          Μπάμπης: ε τι εγώ θα πάρω τηλέφωνο σε πούστη;
-          Εγώ: γκόμενες γαμάς;
-          Μπάμπης: ο Μπάμπης γαμάει όλες τις τρύπες, μουνάκια, πουστράκια, τραβέλια ότι θέλεις
-          Εγώ: είσαι str8 όμως ε; σου αρέσει το μουνάκι ε;
-          Μπάμπης: εννοείται, σαν το μουνί δεν έχει… είμαι άντρας εγώ!!!
Άφησα τον Μπάμπη να μιλάει για τα κατορθωματα του και παρατηρούσα ότι δεν είχε αφήσει τον πούτσο του στην ησυχία του, το χέρι του ήταν συνέχεια εκεί και τον πηγαινοέφερνε μια από εδώ και μια από εκεί.
-          Μπάμπης: εσένα; Σε γαμάει κανείς; Έχεις γκόμενο όπως ο Φάνης η έτσι μόνος είσαι;
Τι να του πεις τώρα; Η ερώτηση, μου φάνηκε σαν συμπονετική, σαν να έλεγε «εσένα σε πηδάει κανείς, η με δαχτυλάκια την βγάζεις;»
-          εγώ: ε κάτι κάνω κι εγώ
-          Μπάμπης: μην στεναχωριέσαι, σήμερα πέτυχες τον Μπάμπη που κάνει για 10 άντρες μαζί
-          Εγώ: σαν να λέμε πέτυχα το 10 το καλό ε;
-          Μπάμπης: (με γέλιο ικανοποιήσεις) έτσι σαν 10 και με πούτσο του θανατά
-          Εγώ: αμήν!!!
-          Μπάμπης: θα δεις, θα προσκυνάς τον πούτσο του Μπάμπη
Τα συναισθήματα μου ήταν μπερδεμένα, από την μια θυμό με τον Φάνη, που μάλλον ήθελε να ξεφορτωθεί το «πράμα» όπως τον αποκάλεσε, καύλες από την άλλη, γιατί έχω μια αδυναμία σε άξεστους γαμιάδες με ψωλάρες… αλλά άξεστους και γκαγκα, πρώτη φορά αντιμετώπιζα!

Άφησα τα κλειδιά στο Χολ, άναψα τα φώτα ενώ ο Μπάμπης με πηδηματάκια είχε περάσει στο σαλόνι. Με περίμενε με τα χέρια στη μέση και μόλις με είδε μου είπε «κοίτα τώρα!» κι άρχισε να κατεβάζει το φερμουάρ από την πάνω φόρμα, που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν τραβηγμένο μέχρι πάνω στον γιακά της φόρμας. Μάλλον ήθελε να μου κάνει στριπτίζ, τι να πω!!! Εγώ πάντως, κοιτούσε τον πούτσο του που έσπρωχνε την κάτω φόρμα, διαγράφοντας έντονα και το πάχος της ψωλής του!
Έβγαλε την πάνω φόρμα και την πέταξε παραδίπλα, από κάτω φορούσε ένα κλασσικό φανελάκι άσπρο, αυτά χωρίς μανίκια. Το θέαμα ήταν πολύ καλό, ωραίο σωματάκι, αλλά ακόμα δεν καταλάβαινα τι γινόταν! Άρχισε να τραβάει την φανέλα από πάνω στο λαιμό του αρκετά, μέχρι που άρχισε να ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του υφάσματος που σπάνε η ίνες! Με μια απότομη κίνηση τραβάει τα χέρια του, σκίζοντας το φανελάκι στα δυο μπροστά του! Όταν το είδα μου ήρθε να γελάσω αυθόρμητα, από το όλο θέαμα και ξανά λέω, δεν είχε να κάνει με το σώμα, ίσα ίσα το τυπάκι ήταν καύλα και μάλιστα όπως μου αρέσει το αντρικό σώμα, το όχι εντελώς άτριχο! Έβαλα αμέσως το χέρι στο στόμα μου, για να μην αφεθώ και γελάσω και γούρλωσα τα μάτια
-          Μπάμπης: έμεινες ε; στο είπα, ο Μπάμπης είναι άντρας και όχι φλούφλης
-          Εγώ: αμ δεν το βλέπω άντρακλα μου εσύ
-          Μπάμπης: ήξερα ότι θα μείνεις ξερός… δες κι αυτό!
Έπιασε με τα δυο χέρια την κάτω φόρμα και την κατέβασε τόσο, μέχρι που άρχισαν να φαίνονται η τρίχες από τον πούτσο του και σταμάτησε εκεί! Τελικά μου επιδείκνυε τις τρίχες του! δεν μπορεί να ήταν τίποτα άλλο, κάποιοι που είχε γαμήσει προφανώς του εκθειάζανε το κατά τα άλλα ωραίο τριχωτό σώμα του και νόμιζε ότι αν το πάσαρε με αυτόν τον τρόπο θα ενθουσίαζε τα υποψήφια «θύματα» της πούτσας του! Αποφάσισα να παίξω το παιχνίδι του, το πουστράκι που έμεινε κατάπληκτο, όταν αντίκρισε το ένα, το μοναδικό αρσενικό πουτσαρά γαμιά του. Πήρα ύφος, σαν να μην ξανά είδα τέτοιον άντρα, χαλάρωσα και το σώμα μου γλύκαινα περισσότερο την φωνή μου και ξελιγωμένα του είπα
-          εγώ: Μπάμπη μου, τι άντρακλας είσαι εσύ παιδί μου; χμμ τι σώμα τριχωτό κι αρσενικό είναι αυτό; Και τι μου κρύβεις ακόμα μμμμ μια ψωλάρα πύραυλος!
-          Μπάμπης: (με γέλιο) ήξερα ότι θα τρελαθείς… βγάλε κι εσύ την μπλούζα σου να δω το σώμα σου
Έβγαλα αμέσως την μπλούζα, την πέταξα κι έγλυψα τα δάχτυλα μου που στην συνέχεια έπαιζα με τις ήδη πεταχτές ρόγες μου
-          Μπάμπης: έτσι πρέπει να είναι τα πουστράκια, άτριχα, για να ξεχωρίσουν από τα αρσενικά!!! Βγαλ’τα όλα
Έμεινα εντελώς γυμνός και τον κοιτούσα λιγωμένα, παίρνοντας πίπα στο δάχτυλο μου. Κι ο Μπάμπης αμέσως τα πέταξε όλα και ήρθε κοντά μου αμέσως. Μου έβαλε να πάρω τσιμπούκι σε δυο δάχτυλα του, ενώ εγώ είχα πιάσει τον πρησμένο σκληρό του πούτσο, που πότε τον έπαιζα και πότε του χούφτωνα τα μεγάλα τριχωτά αρχίδια! Με έσπρωξε προς τα κάτω
-          Μπάμπης: τώρα φάε τον πούτσο του άντρακλα
Πήρα αμέσως τον φλεβάτο πούτσο του στο στόμα, που με μπούκωσε για τα καλά! Αν και μου φαινόταν ακατόρθωτο στην αρχή, μετά από λίγες παραπάνω προσπάθειες από κάποιες άλλες φορές, κατάφερα να καταπιώ την ψωλάρα του Μπάμπη, που κρατούσε το κεφάλι από το πίσω μέρος, για να μην βγάλω τον πούτσο του από το στόμα
-          Μπάμπης: τι τσιμπούκι είσαι κι εσύ ρε…πο πο
Μου έβγαλε τον πούτσο από το στόμα και τον κρατούσε σε απόσταση από το στόμα μου, κρατώντας το κεφάλι μου με τα δυο χέρια ακίνητο
-          Μπάμπης: τι έχεις να πεις τώρα που δοκίμασες λίγο την ψωλή μου
-          εγώ: είσαι ο βασιλιάς των αντρών
-          Μπάμπης: μόνο αυτό;;;
-          εγώ: κι ότι είσαι ο απόλυτος πουτσαράς, το απόλυτο αρσενικό
-          Μπάμπης: έχεις ξανά φάει τέτοια πούτσα;
-          εγώ: όχι ποτέ
-          Μπάμπης: είσαι τυχερός που σήμερα θα σε γαμήσει ο Μπάμπης, να το ξέρεις
-          εγώ: το ξέρω άντρακλα μου
μου έδωσε 4-5 σκαμπιλάκια με τον πούτσο και τον ξανά έχωσε στο στόμα! Δεν σταμάτησε να μου γαμάει το στόμα, μέχρι που άρχισε να χύνει κατευθείαν στο λαιμό μου. Δεν έβγαλε τον πούτσο από το στόμα μου, παρά μόνο μόλις έριξε και το τελευταίο χύσι στο λαρύγγι μου.

Με άφησε όπως ήμουν και πήγε χύθηκε στον καναπέ
-          Μπάμπης: έχεις μπίρα;
-          Εγώ: ναι έχω
-          Μπάμπης: φέρε μου μια και πιάσε και τις καπότες να είναι εδώ κοντά
Πήρα ένα κουτάκι μπίρα από το ψυγείο, έβαλα κι ένα ποτήρι άσπρο κρασί για μένα, εφοδιάστηκα τα προφυλακτικά και το λιπαντικό και πήγα κάθισα στον καναπέ. Ο Μπάμπης είχε απλώσει τα χέρια στην πλάτη του, επιδεικνύοντας όλο του σώμα. Ο πούτσος του είχε χαλαρώσει πολύ λίγο, αλλά ακόμα στεκόταν όρθιος.
-          Μπάμπης: δεν θα ησυχάσει αν δεν το χώσω σε τρύπα (και γέλασε)
-          εγώ: εγώ πάντως είμαι έτοιμος να σου δώσω τρυπά να το χώσεις
-          Μπάμπης: αυτό το αποφασίζει ο άντρας, εσύ σαν πουστράκι απλά περιμένεις
-          Εγώ: ότι θέλεις! Εξάλλου είπαμε ότι εσύ είσαι το αρσενικό, άρα και μπος
-          Μπάμπης: τι πως;
-          Εγώ: το boss, το αφεντικό, ο αφέντης, ο άντρας…πώς να το πω
-          Μπάμπης: ναι ναι και μου αρέσει που καταλαβαίνεις την θέση σου σε σχέση με μένα
-          Εγώ: ναι ξέρω, είσαι ο άντρας κι είμαι το γκομενάκι σου
-          Μπάμπης: όχι, δεν το κατάλαβες σωστά
-          Εγώ: πες μου να μάθω τότε, για να γίνω καλύτερος
-          Μπάμπης: εγώ είμαι άντρας κι εσύ είσαι πούστης. Σε γαμάει ο άντρας και σου αφαιρεί τον ανδρισμό, άρα γίνεται πιο πολύ άντρας
Τον άκουγα αποσβολωμένος, αλλά είχε ένα ενδιαφέρον η θεωρία του!
-          εγώ: δηλαδή σαν εκείνο το θρίλερ, που το φάντασμα μάζευε ψυχές κι όσο πιο πολλές μάζευε, τόσο περισσότερο περνούσε ξανά στην ζωή; Για να το θέσω πάνω σε σένα, όσο περισσότερους πούστηδες γαμάς, τόσο περισσότερο άντρας γίνεσαι;
-          Μπάμπης: το κατάλαβες… όταν εσύ μου γλύφεις την πούτσα, γίνεσαι πούστης και όταν σε γαμήσω τότε σου αφαιρώ και τον ανδρισμό κι αφού εγώ σου αφαιρώ τον ανδρισμό, γίνομαι περισσότερο άντρας!
Έβλεπα ότι όσο μιλούσε για αυτά, ο πούτσος του σκλήραινε πάλι!!! Δεν τα έλεγε απλά, για την στιγμή εκείνη του σεξ, για να ξεφτιλίσει, ταπεινώσει αυτόν που γαμάει, το πίστευε κιόλας!
-          εγώ: καλά όλα αυτά που λες, αλλά αφού για παράδειγμα, εγώ έχω ξανά γαμηθεί, πως εσύ μου αφαιρείς τον ανδρισμό;
-          Μπάμπης: δεν έχει σημασία, κάθε φορά που σε γαμάει ένας πραγματικός άντρας σου αφαιρεί τον ανδρισμό
-          Εγώ: δηλαδή με γαμάς εσύ σήμερα, μου αφαιρείς τον ανδρισμό, γίνεσαι εσύ πιο πολύ άντρας όπως λες, αλλά μετά από λίγες ώρες η μέρες ξανά γυρίζει ο ανδρισμός μου πίσω;
-          Μπάμπης: εσύ μένεις πάντα πούστης και κάθε φορά που σε γαμάει άντρας σου αφαιρεί τον ανδρισμό
-          Εγώ: ααα τώρα κατάλαβα!!! είναι ανεξάντλητος αυτός ο ανδρισμός
-          Μπάμπης: εεε;
-          Εγώ: λέω δεν τελειώνει ο ανδρισμός, υπάρχει πάντα και κάθε φορά χάνω λίγο από αυτόν
-          Μπάμπης: δεν είσαι άντρας όμως, πούστης είσαι.

Το πόσο καιγόμουν να τηλεφωνήσω στον Φάνη, για να μάθω αν τα ίδια έλεγε και σε αυτόν και πως το αντιμετωπίζει, δεν λέγεται! Αλλά ουσιαστικά θα ήταν και άσκοπο! Δεν με χαλάει ο εξευτελισμός  η ταπείνωση κτλ, απλά πρώτη φορά μου τυχαίνει τυπάς που πιστεύει ότι μαζεύει ανδρισμό και ανεβάζει πόντους, σαν βιντεοπαιχνίδι, που όσους περισσότερο τρυπήσει, τόσο ανεβάζεις την βαθμολογία σου… έτσι συνέχισα να τροφοδοτώ τον ανδρισμό του.
-          εγώ: πάντως δεν βρέθηκα ποτέ με άντρα σαν και σένα
-          Μπάμπης: δεν είμαστε πολλοί άντρες
-          Εγώ: μόνο εσένα γνώρισα! Άντρα πραγματικό, που τιμάει τον πούτσο του
-          Μπάμπης: καλά το είπες! Η πούτσα κάνει τον άντρα – άντρα. Όταν κάποιος άντρας, γλύφει πούτσα η του την χώνουν στον κώλο, τότε δεν τιμάει τον πούτσο του κι αυτός που τον γαμάει του αφαιρεί τον ανδρισμό και είναι πούστης.
-          Εγώ: αυτά τα είπαμε, τα κατάλαβα. Εμένα όμως μου αρέσουν οι πραγματικοί άντρες, αυτοί που ξέρουν να τιμούν τον πούτσο τους, όπως εσύ.
-          Μπάμπης: πολλοί που με γνώρισαν το ίδιο λένε, μουνάκια, πουστράκια, τραβέλια
-          Εγώ: και για πες μου καμιά φάση που αφαίρεσες ανδρισμό από άντρα;
Άλλο που δεν ήθελε! Άρχισε να μου διηγείται διάφορες ιστορίες σύντομες, ενώ εγώ του έδειχνα ότι τον παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον! Ακόμα κι όταν σηκωνόμουν για να γεμίσω το ποτήρι μου με κρασί και να φέρω μπύρα στον Μπάμπη, δεν τον έχανα από τα μάτια μου, προτρέποντας τον να συνεχίσει κι ότι τον ακούω με πολύ ενδιαφέρον. Πολλές φορές θαύμαζα και εξυμνούσα τον ανδρισμό του και δεν ξεχνούσα να δηλώσω πολλές φορές ότι ζήλευα τα αγόρια που τους έτυχε τέτοιος άντρας, κάνοντας τον Μπάμπη να απορήσει
-          Μπάμπης: εσύ γιατί να τα ζηλεύεις; Έχεις τον αντράκλα εδώ
-          Εγώ: ναι δε λέω, τον έχω, αλλά εκείνα τα ‘χεις ξεφτιλίσει, ενώ εγώ ακόμα τις ιστορίες τους ακούω, άρα δικαιολογημένα ζηλεύω
Άρπαξε μια καπότα από το τραπεζάκι, την φόρεσε στον ήδη καυλωμένο πούτσο του, έριξε και μπόλικη λιπαντική κρέμα πάνω του. Πήρα την λιπαντική από τα χέρια του και έβαλα μπόλικη κι εγώ κρέμα και δάχτυλα στην κωλοτρυπίδα μου και στήθηκα μπροστά του, ακουμπώντας στο τραπεζάκι
-          Μπάμπης: όχι έτσι, θα κάτσεις πάνω στον πούτσο… ο άντρας κάνει κουμάντο στο γαμήσι
-          Εγώ: όπως θέλεις εσύ άντρακλα μου
Ανεβαίνω στον καναπέ, έχοντας ανάμεσα στα πόδια μου τον Μπάμπη, κάνω βαθύ κάθισμα και πιάνω τον πούτσο του, κεντράροντας τον στην τρύπα.
-          Μπάμπης: μπήξε ρε ξεφτιλισμένε άντρα στον πούτσο μου στο κωλί σου…

Μ’ έπιασε κι αυτός από τα κωλομέρια και πίεζε να κάτσω στον πούτσο του. Πίεζα για να μπει, αλλά ανασηκωνόμουν ξανά και ξανά σε κάθε προσπάθεια να τον καρφώσω μέσα μου
-          Μπάμπης: ξεφτίλα, ούτε και πούτσο δεν μπορείς να φας σαν άντρας… γαμημένε!
-          Εγώ: πονάω
-          Μπάμπης: έτσι πρέπει τα πουστράκια όταν τα σκίζουν πραγματικοί άντρες
Τράβηξε το χέρι μου από τον πούτσο του και το έβαλε στον ώμο του κι άρχισε να πιέζει πιο δυνατά για να το καρφώσει μέσα μου. Κάθε πόντος της ψωλάρας του Μπάμπη που χωνόταν στην κωλοτρυπίδα μου, με έκανε να μουγκρίζω από πόνο σχεδόν μέσα στο αυτί του, αφού τον είχα αγκαλιάσει και σφιγγόμουν πάνω του!!! Είχα φάει χοντρές ψωλές, αλλά του Μπάμπη ο πούτσος για μένα ήταν μοναδική περίπτωση
-          Μπάμπης: έτσι ξεφτίλα άντρα, φώναξε όσο θέλεις…όσο φωνάζεις τόσο με καυλώνεις πούστη
-          Εγώ: πονάει Μπάμπη…
-          Μπάμπης: νιώθεις ξεφτίλα που σου σκίζω τον κωλί ρε πούστη
-          Εγώ: αχχχχχχχχ αχχχχχ
-          Μπάμπης: φώναξε γαμημένε άντρα κι ακόμα δε σε γάμησε ο Μπάμπης
Σε μερικά λεπτά ο Μπάμπης κατάφερε να μου σφηνώσει όλο τον πούτσο του στην τρύπα, είχα γαντζωθεί στην κυριολεξία πάνω του. Με έπιασε γερά από τα κωλομέρια και με λίγη προσπάθεια σηκώθηκε όρθιος
-          Μπάμπης: στον αέρα θα σε γαμήσω ξεφτίλα άντρα
Άρχισε στην αρχή σιγά να με ανεβοκατεβάζει στον πούτσο του, ενώ εγώ πονούσα ακόμα πολύ, κάτι που μάλλον τον καύλωνε τρελά και τον έκανε να με ανεβοκατεβάζει ακόμα πιο γρήγορα, κάνοντας με να βογκάω δυνατά.
Έτσι όπως ήμασταν κατευθύνθηκε προς την κρεβατοκάμαρα, ενώ εγώ προσπαθούσε να του δείξω τον δρόμο καρφωμένος στην ψωλάρα του. Εκεί με άφησε στο κρεβάτι και μου είπε να γυρίσω μπρούμυτα, στην γωνία του κρεβατιού, έχοντας την γωνία ανάμεσα στα πόδια μου. Ο Μπάμπης έπεσε κατευθείαν πάνω μου και χωρίς καθόλου προσπάθεια, βρήκε την τρύπα με την πρώτη! Αυτή την φορά δεν μπήκε σιγά όπως πριν, αλλά τον κάρφωσε σχεδόν με την μια! Κόντεψα να χτυπήσω με το κεφάλι του, από το τίναγμα μου προς τα πάνω. Με τον πούτσο καρφωμένο όλο μέσα μου, μου πάτησε το κεφάλι κάτω στο στρώμα
-          Μπάμπης: μην σηκώνεις κεφάλι ξεφτιλισμένε, εκεί κάτω.
Ο πόνος από το πάχος της πούτσας του δεν έλεγε να μετριάσει, όπως γίνεται συνήθως μετά από λίγη ώρα γαμήσι, εξακολουθούσα να φωνάζω δυνατά σε κάθε κίνηση του Μπάμπη. Αυτό καύλωνε τόσο πολύ τον Μπάμπη, που σε κάθε βογκητό μου με γαμούσε ακόμα πιο δυνατά. Κάποια στιγμή κάρφωσε τον πούτσο του μέσα κι έμεινε έτσι, έπεσε πάνω, ενώ μου κρατούσε τα χέρια ανοιχτά, με το κεφάλι του δίπλα στο δικό μου
-          Μπάμπης: για πες τώρα; πως νιώθεις με τον πούτσο μου σφηνωμένο στο πούστικο κωλαράκι σου;
-          Εγώ: …πουτανάκι σου
-          Μπάμπης: όχι δεν είσαι πουτανάκι, πουστράκι είσαι
-          Εγώ: …σαν το πουστράκι σου
-          Μπάμπης: σαν; Πουστράκι σκέτο, ένα ξεφτιλισμένο πουστράκι
Βγήκε από μέσα μου και με γύρισε ανάσκελα, μου σήκωσε τα πόδια, κρατώντας τα από τον αστράγαλο και με δυο τρεις κινήσεις, βρήκε τον στόχο κι άρχισε να με γαμάει δυνατά. Αυτό που με καύλωνε ακόμα περισσότερο στον Μπάμπη, ήταν ότι δεν έκανε βαρετό γαμήσι, άλλαζε συνέχεια στάσεις, από ανάσκελα με τράβηξε στην αγκαλιά του, μετά άφησε στο κρεβάτι στα πλάγια, σήκωσε το ένα πόδι μου και με γαμούσε, με γύρισε μπρούμυτα στα τέσσερα, απαιτώντας πάντα το κεφάλι να είναι κολλημένο στο κρεβάτι, δεν ξεχνούσε ποτέ να μου θυμίζει αυτό, εκτός από τις φορές που με τραβούσε από τα μαλλιά προς το μέρος του και μετά από λίγο να με πετάξει ξανά κάτω.
Μετά από ένα πεντάλεπτο ξέσπασμα, σηκώθηκε κι ήρθε μπροστά μου, μου σήκωσε το κεφάλι τραβώντας με από τα μαλλιά, πέταξε το προφυλακτικό
-          Μπάμπης: τώρα πουστρίκο, ετοιμάσου να τα φας στη μάπα
Μέσα σε ένα τρέμουλο, άρχισε να μου πετάει τα χύσια στη μάπα μέχρι που άδειασαν τα τριχωτά μεγάλα αρχίδια του. τα ζουμιά έτρεχαν παντού στο πρόσωπο, ενώ ο Μπάμπης που τα πασάλειβε με τον πούτσο παντού
-          Μπάμπης: έλα να σε δείξω τι είσαι
με άρπαξε από τα μαλλιά και με πήγε μπροστά στον καθρέπτη
-          Μπάμπης: βλέπεις ρε ξεφτίλα τα χύσια ενός άντρακλα στη μάπα σου; Καθάρισε και τον πούτσο μου με το στόμα σου και να κοιτάς στον καθρέπτη
με έσπρωξε προς τα κάτω, χωρίς να με αφήσει από τα μαλλιά και οδήγησε τον πούτσο του στο στόμα
-          Μπάμπης: έτσι πούστρα, καθάρισε καλά τον πούτσο ενός πραγματικού άντρα
τράβηξε το κεφάλι μου από τον πούτσο του και έσκυψε προς την μάπα μου
-          Μπάμπης: άνοιξε το στόμα σου
μόλις το άνοιξα, έφτυσε μέσα με δύναμη
-          Μπάμπης: να τα καταπιείς τα φτυσίδια ξεφτίλα
Με έφτυνε και με σκαμπίλιζε κι ενδιάμεσα με έβαζε να του γλύφω τα αρχίδια και τα ποδιά του. Τέλος, μου έδωσε ένα δυνατό χαστούκι λέγοντας
-          Μπάμπης: τώρα τράβα βαλε μου ένα ποτό και μετά τράβα να πλυθείς κι έλα μέσα στο σαλόνι
Από τον πόνο στο γαμήσι και τις φάπες που μου έριχνε μετά, δεν κατάφερα να χύσω, αλλά ο πούτσος μου ήταν σκληρός όρθιος. Όταν του πήγαινα το ποτό το πρόσεξε
-          Μπάμπης: δεν έχυσες πουστράκι;…έλα εδώ και γονάτισε μπροστά μου
Άφησα τα ποτά και γονάτισα ανάμεσα στα πόδια του
-          Μπάμπης: παίξε τον ξεφτίλα ενώ θα μου γλύφεις τα αρχίδια
Ο Μπάμπης είχε πάρει το ποτό του στα χέρια, είχε ανάψει και τσιγάρο και με κοιτούσε, όσο του έγλυφα τα αρχίδια και έπαιζα με τον πούτσο μου
-          Μπάμπης: γλύψε και τα ποδιά του άντρακλα ξεφτιλισμένε
Έχυσα με τα ποδοδάχτυλα του Μπάμπη στο στόμα, μουγκρίζοντας! Όταν ηρέμησα, με έσπρωξε με το πόδι του πίσω και μου είπε να πάω να πλυθώ. Γυρίζονταν, πήρα το ποτό μου και κάθισα στην πολυθρόνα, νιώθοντας ακόμα ένα μικρό πόνο στην κωλοτρυπίδα μου, σκεφτόμουν ότι τέτοια πούτσα δεν είχα ξανά φάει ποτέ!
-          Μπάμπης: άντρα έχεις;
-          Εγώ: τι εννοείς αν έχω άντρα; Σχέση;
-          Μπάμπης: σχέση η κάποιον να σε πηδάει
-          Εγώ: έχω άντρες που με πηδάνε, σχέση δεν έχω
-          Μπάμπης: άντρες η φλούφλιδες;
-          Εγώ: εεε όχι όλοι, αλλά μερικοί είναι άντρακλες
-          Μπάμπης: σαν και μένα;
-          Εγώ: όοοοοχι, εσύ ξεχωρίζεις, είσαι Ο άντρακλας
-          Μπάμπης: χρειάζεσαι έναν άντρα
-          Εγώ: πως το εννοείς; Νταβατζή (με γέλιο)
-          Μπάμπης: όχι ρε πούστη, έναν άντρα να σου γαμάει έτσι τον κωλο, για να μην έχεις καθόλου ανδρισμό πάνω σου, σκέτος πούστης μόνο
-          Εγώ: χμμμ ναι. Εσύ έχεις πολλούς πούστηδες που τους αφαιρείς τον ανδρισμό;
-          Μπάμπης: έχω τρία πουστράκια που τα πηδάω που και που
-          Εγώ: και θέλεις έναν ακόμα;
-          Μπάμπης: γιατί όχι; σου είπα, γουστάρω να αφαιρώ ανδρισμό από πουστράκια, έτσι γίνομαι πιο άντρας
-          Εγώ: ο Φάνης είναι ένας από τους τρεις;
-          Μπάμπης: όχι ο Φάνης είναι πούστης από μόνος τους, αλλά γουστάρω να του σκίζω τον κώλο
-          Εγώ: ενώ εγώ όχι πολύ ε;
-          Μπάμπης: αν έχεις άντρα εμένα, θα γίνεις πολύ γρήγορα κανονικό πουστράκι, χωρίς καθόλου ανδρισμό
-          Εγώ: μπορεί να μην θέλει ο Φάνης μα είσαι και δικός μου άντρας, εξάλλου δανεικό σε έδωσε
-          Μπάμπης: τι τι εννοείς δανεικό;
-          Εγώ: εννοώ άντρακλα μου, ότι καλύτερα να ρωτήσεις τον Φάνη, γιατί εγώ από εκείνων σε γνώρισα και μπορεί να θέλει την ψωλάρα σου, μόνο για εκείνων
-          Μπάμπης: η πούτσα του Μπάμπη είναι για όλα τα πουστράκια και μουνάκια
Η συζήτηση περιελάμβανε τα ίδια και τα ίδια, μέχρι που έξω άρχισε να ξημερώνει κι ευτυχώς ο Μπάμπης, έπρεπε να φύγει
-          Μπάμπης: πρέπει να φύγω, αλλά απόψε που ο Φάνης έχει τον γκόμενο θα έρθω από νωρίς
-          εγώ: οπωσδήποτε
-          Μπάμπης: γούσταρες ε; έτσι με θέλουν όλοι και όλες
-          εγώ: ώρα να μου πεις μόνο να ξέρω
-          Μπάμπης: μετά την δουλειά κατά τις 18:00
-          εγώ: ωραία, θα περιμένω

μόλις έφυγε, βάλθηκα να συμμαζέψω το σπίτι γρήγορα, για να την πέσω για ύπνο.
Γύρω στις 10:00 με ξύπνησε ο Φάνης, είχε έρθει να μάθει τι έγινε
-          εγώ: που άφησες τον σύζυγο μόνο;
-          Φάνης: κοιμάται το γουρούνι, αλλά εγώ δεν μπόρεσα κι ήρθα να πιω καφέ… που είναι αυτός;
-          εγώ: (με γέλιο) α μάλιστα, ήρθες να πιεις καφέ ε…όχι να μαζέψεις τον Μπάμπη;
-          Φάνης: καλέ λέγε εδώ είναι;
-          Εγώ: όχι, έχει φύγει εδώ και ώρα, τα χαράματα
-          Φάνης: δηλαδή δεν ήθελε να κοιμηθεί εδώ;
-          Εγώ: πώς να κοιμηθεί, αφού δουλεύει
-          Φάνης: πια δουλεία βρε χαζή, ένα ρεμάλι είναι, που κολλάει από εδώ κι από εκεί
-          Εγώ: τι εννοείς; Παίρνει λεφτά, κλέβει;
-          Φάνης: όχι, τίποτα από αυτά. Κολλάει κάπου, θα σου δώσει και μια λίστα, εννοώ προφορικά, με τι του αρέσει να πίνει, να τρώει κτλ και φυσικά στις εξόδους, πρέπει να πληρώνεις!
-          Εγώ: ζιγκολό δηλαδή;
-          Φάνης: μπράβο μωρή χαζή χαζή αλλά πιάνεις και πουλιά στον αέρα
-          Εγώ: ναι αλλά εσύ τι κάνεις μαζί του;
-          Φάνης: εγώ τον πούτσο του θέλω βρε χαζή, πήρα το ουίσκι που πίνει, μπύρες απαραίτητα και μέχρι εκεί και γι αυτό ήθελα να σου πω και σένα, να μην του δώσεις πολύ πολύ θάρρος.
-          Εγώ: είπε θα έρθει σήμερα στις 18:00
-          Φάνης: πολύ ωραία, θα έρθεις μαζί μας κι ας τον αυτόν να ψάχνει… και από αύριο βλέπουμε.

Έτσι και γινόταν, αντί να έρχεται όποτε ήθελε, ερχόταν όποτε τον ήθελα εγώ, όπως δηλαδή έκανε κι ο Φάνης.

3 σχόλια: