kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ψωνιστήρι στον ΟΣΕ (τελευταίο μέρος)


Στάλθηκε από “Thanos1983” στις 2/12/2011

 
Σημείωση: οι σεξουαλικές πράξεις που αναφέρονται στις ιστορίες, χωρίς προφύλαξη, μπορεί να είναι ΚΑΙ φανταστικές στιγμές του συντάκτη στην ιστορία του.
 Το σεξ χωρίς προφύλαξη, μπορεί να έχει μοιραία κατάληξη.
Χρησιμοποιείτε πάντα προφυλακτικό!!!


 
Η υπόσχεση για ολονύκτιο ξεκώλιασμα από τον Ντάνη δεν πραγματοποιήθηκε, μετά το γαμήσι φάγαμε και σχεδόν αμέσως πήγε στην κρεβατοκάμαρα και κοιμήθηκε. Όχι ότι θα άντεχα κι άλλο γαμήσι και φάπες. Έκανα ένα καυτό μπάνιο και κάθισα στο σαλόνι, έβαλα ένα ποτό και έβλεπα τηλεόραση. Δεν κατάλαβα πόση ώρα πριν μ’ είχε πάρει ο ύπνος, όταν ένιωσα να με γυρίζει ο Ντάνη μπρούμυτα και να τραβάει την φόρμα κα το μποξεράκι μου! Ναρκωμένος από τον ύπνο ακόμα κατάφερα να ψελλίσω «τι ώρα είναι;»
- «ώρα να φας πούτσο» όλα έγιναν γρήγορα, μου ζήτησε να τουρλώσω το κωλαράκι μου και κέντραρε τον πούτσο στην κωλοτρυπίδα μου, ενώ με το άλλο χέρι μου πίεζε το κεφάλι στο μαξιλάρι. Ένα απότομο σπρώξιμο με έκανε να φωνάξω από τον πόνο «ακόμα δεν σου άνοιξα το τρυπάκι όσο πρέπει ρε πουστάρα» και συνέχισε μ’ ένα ακόμα δυνατό σπρώξιμο κάνοντας με να προσπαθώ να σηκώσω το κεφάλι μου, πράγμα αδύνατο όμως γιατί μου το πίεζε δυνατά στο μαξιλάρι «την επόμενη φορά ρε πούστη θα στον καρφώσω με την μια» με δυο σπρωξίματα μου είχε χώσει όλο τον πούτσο!!! Δεν περίμενε καθόλου για να αρχίσει να με γαμάει, αυτή την φορά όμως γρήγορα και δυνατά. Ο πόνος από το γαμήσι που μου έριχνε ο Ντάνη άρχισε σιγά σιγά να υποχωρεί και έδινε στη θέση του στην καύλα, ανασήκωσα περισσότερο το κωλαράκι. Μου τράβηξε το κεφάλι από τα μαλλιά πίσω, αναγκάζοντας με να σηκώσω το σώμα μου στα 4, μου άνοιξε περισσότερο τα ποδιά και πίεσε την μέση μου για να την σπάσω περισσότερο και συνέχισε ξανά το γαμήσι ακόμα πιο δυνατά, δίνοντας μου ταυτόχρονα δυνατά κωλοσκάμπιλα! Τα βογκητά μου τον καύλωναν πάρα πολύ «γουστάρεις πούτσο γαμιόλη ε;» έλεγε συχνά και κάρφωνε με δύναμη τον πούτσο του μέσα μου. Τα μουγκρητά του Ντάνη γινόταν όλο και πιο δυνατά όπως και τα καρφώματα της πούτσας του μέσα μου! με έσπρωξε μπροστά και έπεσε πάνω «θα σου γεμίσω την κωλότρυπα χύσια ρε πούστρα» επανέλαβα δυο φορές και αμέσως φώναξε «παρ’τα στο κώλο ρε πούστρα» με σπασμωδικά καρφώματα άρχισε να χύνει μέσα μου, ταυτόχρονα έχυνα μαζί μου!!! τα μουγκρητά μας από την καύλα αντηχούσαν δυνατά μέσα στο σπίτι…

Αμέσως μόλις έχυσε, σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο κι από εκεί στην κρεβατοκάμαρα. Έμεινα ξαπλωμένος όπως με είχε αφήσει, τότε κατάλαβα ότι η τηλεόραση ακόμα έπαιζε! Κοίταξα την ώρα, πλησίαζε σχεδόν 06:30. Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Έκατσα στα γόνατα και έβαλα δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα μου, για να βγάλω τα χύσια του Ντάνη! Πραγματικά με είχε πλημμυρίσει με χύσια!!! Τελείωσα με το μπάνιο και πήγα να δω τι κάνει ο Ντάνη, κοιμόταν του καλού καιρού εντελώς γυμνός. Έμεινα έκπληκτος βλέποντας τον πούτσο του να είναι ακόμα σκληρός. Έφυγα στις μύτες των ποδιών για να μη τον ξυπνήσω. Ξημέρωνε Κυριακή οπότε μπορούσα να συνεχίσω, μετά το γαμήσι που μου έκανε ο Ντάνη, τον ύπνο μου. Ξάπλωσα στον καναπέ του σαλονιού και έκλεισα τα μάτια, αλλά το μυαλό μου δεν έφευγε από το σκληρό καυλί του Ντάνη!!! Γύρισα πολλές φορές στον καναπέ και παρόλο που νύσταζα, η εικόνα του πούτσου του ερχόταν ξανά και ξανά στο μυαλό μου! ήθελα να τον πάρω στο στόμα, ήθελα να ξανά γευτώ τα χύσια του. Σηκώθηκα και πήγα στην κρεβατοκάμαρα. Ο Ντάνη κοιμόταν ανάσκελα με το ένα χέρι του πίσω από το κεφάλι και το άλλο πάνω στο στομάχι του. Το θέαμα της πούτσας του ήταν άκρως καυλωτικό! Τα 19cm του πούτσου του σε πλήρη στύση και απ ότι φαινόταν πολύ σκληρά, έτοιμα να σκίσουν οποιοδήποτε κωλαράκι. Πλησίασα περισσότερο για να δω καλύτερα το καυλί του, έχοντας το δίλημμα αν πρέπει να τον ξυπνήσω με το τσιμπούκι που είχα στο μυαλό να του πάρω η αν έπρεπε να τον αφήσω να κοιμηθεί. Παρόλο που καιγόμουν να πάρω τον πούτσο του στο στόμα, γύρισα να φύγω, αφήνοντας τον να κοιμηθεί «που πας ρε πουστάρα;» ακούστηκε ο Ντάνη, γύρισα και τον είδα να έχει βάλει και τα δυο χέρια στο κεφάλι, αλλά τα μάτια κλειστά «αφού πεινας για πούτσο, έλα ρούφα τον γαμιόλη» δεν χρειάστηκε να το πει δεύτερη φορά, βρέθηκα αμέσως στο κρεβάτι και άρπαξα τον πούτσο του στο στόμα «ψοφάς για πούτσο ρε πούστρα» του ρουφούσα τον πούτσο με λύσσα «πω ρε πούστη τι πίπα που είσαι» προσπαθούσα να τον καταπιώ όλο και δεν πολύ έδινα σημασία αν πνιγόμουν η όχι. «έλα ξάπλα ανάσκελα στην άκρη του κρεβατιού» κατέβηκε από το κρεβάτι και με τράβηξε τόσο ώστε το κεφάλι μου να βγει από την άκρη του κρεβατιού και το έβαλε ανάμεσα στα πόδια του χαμηλώνοντας τόσο, ώστε να φέρει τα αρχίδια του στο πρόσωπο μου «ρουφά μου τα αρχίδια ρε πουστάρα» έγλυφα και ρουφούσα τα βαριά αρχίδια του Ντάνη, ενώ ο Ντάνη μαλάκιζε τον πούτσο του «καύλα είσαι ρε πούστη, ρούφα τα έτσι…» σηκώθηκε και με τράβηξε λίγο ακόμα, ώστε το κεφάλι μου να είναι εντελώς έξω από το κρεβάτι, χαμήλωσε πάλι και μου έβαλε το πούτσο του στο στόμα, στηρίχτηκε στο κρεβάτι κι άρχισε να σπρώχνει τον πούτσο του μέσα στο λαρύγγι μου. Αυτή τη φορά δεν μου γαμούσε το λαρύγγι δυνατά, έχωνε τον πούτσο του σιγά μέσα στο στόμα, μέχρι να τον καταπιώ ολόκληρο, τον έβγαζε και τον ξανά έχωνε, τον κρατούσε μάλιστα μερικές φορές μέσα «έμαθες να τον καταπίνεις ρε πούστη, μουνί στο έκανα το λαρύγγι ρε πούστρα!!!» έτσι συνέχισε, στον ίδιο αργό ρυθμό να μου γαμάει το στόμα «καύλωσες ρε πουστάρα ε;» ο πούτσος μου είχε σκληραίνει από ώρα, είχα καυλώσει τόσο πολύ που ήμουν έτοιμος να χύσω, έτριβα τα μπούτια μου και κουνούσα δεξιά αριστερά το κωλαράκι μου, όσο ο Ντάνη μου γαμούσε το στόμα. «θέλει πούτσο το κωλάκι σου;» με τον πούτσο όμως του Ντάνη καρφωμένο στο λαρύγγι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μουγκρίζω «ότι πεις ρε, θα στα πετάξω στη μάπα βρωμόπουστα» η πρώτη σκέψη όταν πήγα στην κρεβατοκάμαρα ήταν να ρουφήξω τον πούτσο του και να μου ταΐσει τα χύσια, τώρα όμως καιγόμουν να με γαμήσει αλύπητα, δεν μπορούσα να του το πω, αλλά και δεν νομίζω να ήθελε κάτι διαφορετικό από αυτό που είπε, αλλιώς δεν θα με ρωτούσε με τον πούτσο του όλο μέσα στο στόμα μου. Προσπάθησα να τον τραβήξω έξω, για να του πω να με γαμήσει, αλλά μου πήρε τα χέρια και σιγά σιγά άρχισε να μου γαμάει το στόμα πιο γρήγορα «ετοιμάσου πούστρα…χύνωωωωωωωω» έβγαλε τον πούτσο του από το στόμα μου ρίχνοντας την πρώτη παρτίδα χύσια που εκτοξεύτηκαν στο στόμα, ενώ τα υπόλοιπα μου τα πέταγε σ’ όλο το πρόσωπο. Τίναξε το πούτσο του για να πέσει κι η τελευταία σταγόνα χύσι και έφερε ξανά τα αρχίδια του στο στόμα μου «γλύψε γαμιόλη και παίξε το καυλί σου να χύσεις» δεν χρειάστηκα πολύ ώρα!!! Με τα αρχίδια του Ντάνη στο στόμα άρχισα να χύνω ασταμάτητα!!! Η πρώτη βολή πέτυχε τον Ντάνη κοντά στον αφαλό του, τα υπόλοιπα έπεσαν στην κοιλιά μέχρι τον λαιμό μου «κοίτα χύσιμο το πουστράκι!!! Διπλά χύσια θα φας σήμερα…» πήρε με το χέρι τα χύσια μου από την κοιλιά και με σήκωσε να καθίσω στην άκρη του κρεβατιού και έφερε το χέρι του στο στόμα μου «γλυψ’τα ρε πούστρα» χωρίς δεύτερη κουβέντα έγλυψα τα χύσια μου από την χούφτα του. Μόλις καθάρισα το χέρι του, μου έριξε ένα δυνατό χαστούκι «αυτό για να μάθεις άλλη φορά να μην με λερώνεις με τις βρώμιες» μου πήρε το κεφάλι και με έβαλε να γλύψω τα χύσια μου από την κοιλιά του «δε σε τάισα χύσια πριν και λύσσαξες βρωμόπουστα… φα’τα όλα τώρα» έπαιρνε με το χέρι τα χύσια που είχα στο πρόσωπο και τα έχωνε στο στόμα μου «φα’τα όλα ρε πουστάρα… γλυψ’τα όλα καλά…» μόλις τελείωσε μου έχωσε τον πούτσο στο στόμα «καθάρισε και τον πούτσο μου καλά» αφού τον ξεζούμισα με έσπρωξε κάτω από το κρεβάτι «φύγε να κοιμηθώ και μη με ξυπνήσεις»

Ξύπνησα από τις ομιλίες του Ντάνη στο κινητό, μιλούσε βουλγάρικα και δεν καταλάβαινα τι έλεγε, αλλά ήταν σε έντονο ύφος. Τελικά δεν ήταν τίποτα σπουδαίο όπως μου εξήγησε, είχε κλειστό το κινητό και ανησύχησε ο αδερφός του, έπρεπε να πάει να τον συναντήσει. Πριν φύγει φρόντισε για μια ακόμα φορά να μου ταΐσει τα χύσια του μπροστά στην εξώπορτα «πάω να με δει και το μεσημέρι θα έρθω. Δυο πράγματα θέλω, φαγητό και να είσαι έτοιμος να σε ξεκωλιάσω…»
Βρήκα χρόνο και έπεσα ξανά για ύπνο. Όταν ξύπνησα, ήταν ήδη σχεδόν 5 το απόγευμα. Δεν ήξερα αν είχε έρθει ο Ντάνη και δεν άκουσα το κουδούνι. Στην αρχή νόμιζα ότι ήρθε κι έφυγε, αλλά στο μπάνιο είχε αφήσει τα ρούχα που φορούσε την προηγούμενη μέρα και στην κρεβατοκάμαρα την τσάντα του, λογικά δεν είχε έρθει ακόμα. Έκανα καφέ και συγύρισα το σπίτι, περιμένοντας από στιγμή σε στιγμή να έρθει. Η ώρα περνούσα αλλά ο Ντάνη δεν εμφανιζόταν. Είχα αρχίσει να απελπίζομαι, όταν περασμένες 22:00 χτύπησε το κουδούνι, άνοιξα κι ήταν ο Ντάνη. Φαινόταν λίγο πιωμένος. Του είπα αν ήθελε να φάει, αλλά  αυτός με πλησίασε μου έπιασε τον κώλο σφιχτά «να σε ξεκωλιάσω όλο το βράδυ ρε πούστη, αυτό θέλω» και όχι μόνο το είπε, αλλά και το έκανε κιόλας! Με κάποια διαλείμματα για ποτό και φαγητό με ξεκώλιαζε όλο το βράδυ, μέχρι που φάνηκε το πρώτο φως της ημέρας! Αποθεωμένος καθόμουν στο σαλόνι, ενώ ο Ντάνη κοιμόταν στη κρεβατοκάμαρα. Δεν είχα πολύ χρόνο στην διάθεση μου για τις δουλειές που έπρεπε να κάνω εκείνο το πρωινό της Δευτέρας, αλλά από την άλλη, δεν ήθελα να ξυπνήσω τον Ντάνη. Έτσι αποφάσισα να αναβάλω για την επόμενη μέρα τις δουλειές που είχα.

Είχα αποκοιμηθεί στο καναπέ του σαλονιού, όταν ο Ντάνη με σκουντούσε για να ξυπνήσω, είχε πάει ήδη 12 το μεσημέρι. Ανοίγοντας τα μάτια μου, είδα τον Ντάνη με το σλιπ μπροστά μου, κι ο πούτσος του κλασσικά πρησμένος να διαγράφεται μέσα από το ύφασμα του εσώρουχου του. «δεν είχες δουλειά σήμερα;» του εξήγησα ότι μπορούσα να τις κάνω και την επόμενη μέσα, γέλασε «α ρε πούστη, δεν αντέχεις ολονύκτιο πούτσο!!!» γέλασα κι εγώ, αλλά του είπα ότι δεν ήθελα να τον ξυπνήσω και πιάνοντας τα αρχίδια του μου είπε «δεν ήθελες να με ξυπνήσεις η ήθελες να γεμίσουν τα αρχίδια μου με χύσια ε γαμιόλα και περίμενες να ξυπνήσω για να φας;;;» μ’ έπιασε από τα μαλλιά και με γονάτισε μπροστά του, έβγαλε το σλιπάκι του και άρχισε να μου δίνει ένα πολύ δυνατό τσιμπούκι! Τα χαστούκια και τα πουτσοσκάμπιλα με ξύπνησαν εντελώς! Η πίπα δεν κράτησε πολύ, με σήκωσε και με έβαλε να στηθώ στα 4 στον καναπέ. Έφτυσε στο χέρι του και σάλιωσε την κωλοτρυπίδα μου «ανοιχτεί είναι η τρύπα σου ακόμα, θα φας καλά ρε πούστρα» ακούμπησε το πουτσοκέφαλο του στην τρυπά και με μια απότομη κίνηση έχωσε με την μια το πούτσο του όλο μέσα μου! τίναξα το κεφάλι πάνω φωνάζοντας από τον πόνο! «έτσι γαμιόλα, φώναξε όσο θέλεις, έτσι ξεκωλιάζω τις πουστάρες εγώ» μου τράβηξε το κεφάλι από τα μαλλιά πίσω, ενώ συνέχιζε να με γαμάει με δύναμη «που θέλεις να σου πετάξω τα χύσια ρε πούστη; Στη μάπα η στο κώλο;» μέσα από τα βογκητά μου του είπα ότι τα θέλω στο στόμα «αχόρταγη πουστάρα, δεν χορταίνεις χύσια ρε βρωμόπουστα…»
Συνέχισε για 5 λεπτά περίπου να με γαμάει πολύ δυνατά, ώσπου τραβήχτηκε απότομα και γρήγορα με γύρισε να κάτσω στο καναπέ, μου έχωσε το πούτσο του στο στόμα και αμέσως άρχισε να μου πετάει τα χύσια «παρ’τα ρε πούστρα αχόρταγη... πιεσ’τα όλαααααααα» κατάπινα τα πηκτά του χύσια λαίμαργα, μουγκρίζοντας από καύλα «χόρτασες ρε γαμιόλα;» ρουφούσα τον πούτσο του για να πιω και την τελευταία σταγόνα χύσι που θα έβγαινε από τον πούτσο του «είσαι μεγάλη πούστρα, δεν χορταίνεις τελικά!!!» τράβηξε το κεφάλι από τον πούτσο του «χύσε κι εσύ ρε πούστρα, αλλά πρόσεξε, μη με λερώσεις!» όσο μαλακιζόμουν ο Ντάνη μου έτριβε τον πούτσο στο πρόσωπο και μου βαρούσε πουτσοσκάμπιλα. Την ώρα που άρχισα να τρέμω, έτοιμος να χύσω με έφτυσε στη μάπα «χύσε ξεφτιλισμένη πουστάρα χύσε» άρχισε μέσα σε σπασμούς να χύνω «γλύψε μου τα αρχίδια τώρα που χύνεις βρωμόπουστα» και μου πίεσε το κεφάλι στα αρχίδια του «έτσι για το πούτσο είσαι ρε ξεφτιλισμένε» με βαριά την ανάσα ακόμα από τη καύλα, μου τράβηξε το κεφάλι πίσω και με έφτυσε μέσα στο στόμα, ρίχνοντας μου κι ένα πολύ δυνατό «σήμερα θα έρθω το βράδυ μ’ ένα φίλο μου, ετοίμασε το κωλαράκι σου για χοντρό ξεκώλιασμα» και συμπλήρωσε «τώρα δεν έχω χρόνο, πρέπει να φύγω, αλλιώς θα σου έριχνα κι άλλο πούτσο ρε πούστρα!» ακούμπησα στον καναπέ και τον κοιτούσα που ντυνόταν, προσπαθώντας ακόμα να συνέλθω από το χαστούκι! Το αξιοσημείωτο όμως ηταν ότι για μια ακόμα φορά ο πούτσος του Ντάνη ήταν σκληρός!!! Τον έβαζε μέσα στο σλιπ του και τον τακτοποιούσε, λες κι αυτό ήταν το φυσιολογικό του πράγματος!!! «ρε Ντάνη; Δεν σου πέφτει ποτέ ο πούτσος;» γέλασε πονηρά «όταν έχω ένα ξέκωλο πουστράκι σαν εσένα, πάντα έτσι είναι! Σου είπα όμως, δεν έχω χρόνο να σου ρίξω κι άλλο πούτσο τώρα, το βράδυ με το φιλαράκι που θα έρθω!» το μόνο που είπα ήταν «θα σας περιμένω» για να πάρω σαν απάντηση ένα πολύ πονηρό χαμόγελο!!!

Ο Ντάνη δεν ξανά εμφανίστηκε, αφήνοντας μάλιστα κάποια ρούχα του στο σπίτι μου. Υποθέτω ότι γύρισε στην Βουλγαρία βιαστικά. Το βράδυ προσπάθησα να επικοινωνήσω στο νούμερο που μου είχε δώσει, αλλά ήταν κλειστό και από τότε δεν το ξανά άνοιξε μέχρι και σήμερα.

Πάντως αν τύχει και διαβάσεις Ντάνη την περιπέτεια μας, στειλε email στο blog και ζήτα το τηλέφωνο μου αν θέλεις να τα ξανά πούμε… thanos1983

2 σχόλια:

  1. Ηταν τελειοο!!!Ολο το βράδυ ψωλάρα στην κωλοτρυπίδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααχχχχ φανταστικη ιστορια.... καυλωσα... θελω πουτσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή