kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Αφέντης Σουλτάνος

Στάλθηκε από τον «Γιάννη» στις 13/1/2012



Είμαι από επαρχιακή πόλη και σπουδάζω στη Θεσσαλονίκη, με λένε Γιάννη και είμαι 20 χρονών.
Δεν είμαι άπειρος στο σεξ αλλά δεν έχω και τις τρομερές εμπειρίες κάτι πίπες και ελάχιστα γαμήσια.
Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι την μεγάλη εμπειρία θα την ζήσω με κάποιον μεγαλύτερο άντρα από εμένα, αλλά τελικά έγινε με κάποιον κοντά στην δική μου ηλικία, τον Πέτρο 23 χρονών.
Γνώρισα τον Πέτρο μέσου της κολλητής μου από την σχολή η οποία γνώριζε για μένα, αλλά ήξερε ότι κι ο Πέτρος γαμάει και αγόρια κι έτσι μας έκανε το κονέ.
Από την πρώτη συνάντηση, δεν ενθουσιάστηκα πολύ, δεν ήταν ο άντρας, όπως τον είχα φανταστεί, περίπου 175 με 70 κιλά καστανόξανθος σε αντίθεση με μένα που είμαι λεπτοκαμωμένος 167 50 κιλά μελαχρινός. Αυτό όμως που μου τράβηξε την προσοχή ήταν η σοβαρότητα που κράτησε όλη την ώρα που ήμασταν μαζί κι οι τρεις, εγώ αυτός κι η κολλητή μου. Η φίλη, όπως είχαμε συνεννοηθεί, δεν άργησε να φύγει, προσποιούμενη μια δουλειά που είχε ξεχάσει. Ακόμα η φίλη μου δεν είχε απομακρυνθεί καλά καλά κι ο Πέτρος άρχισε να μου μιλάει ξεκάθαρα

-    Πέτρος: Άκου Γιαννάκη. Εγώ ψάχνω γιουσουφάκι, να με έχει αφέντη σουλτάνο του, με πιάνεις;
-    Εγώ:    Περίπου, αλλά μαθαίνω εύκολα
-    Πέτρος: Με λίγα λόγια θα στα πω. θέλω ένα αγοράκι να με υπηρετεί και να μου βγάζει όλα τα γούστα, όποια κι αν είναι αυτά, χωρίς καμία απολύτως αντίρρηση
-    Εγώ:    λίγο πιο αναλυτικά;
-    Πέτρος:     Σε θέλω σκλαβάκι μου, να με νιώθεις αφέντη σου, να με προσκυνάς, να μου φιλάς την πούτσα και τα πόδια δείχνοντάς με πόσο υποτακτικός είσαι σε μένα αποκλειστικά…

Ανεπάντεχα τα λόγια του Πέτρου με καύλωσαν! Με κοιτούσε κατευθείαν στα μάτια καθώς με μιλούσε

-    εγώ:      θα ήθελα να δοκιμάσω…
-    Πέτρος: σε αυτά δεν έχει δοκιμές η νιώθεις σκλαβάκι η όχι. Πρέπει να νιώθεις ότι χρειάζεσαι έναν αφέντη σουλτάνο να τον υπηρετείς και να του ικανοποιείς τις καύλες του και ότι άλλες ορέξεις έχει. Τα γιουσουφάκια υπάρχουν για να ικανοποιούν τους αφέντες τους, δεν χρειάζονται τίποτα άλλο εκτός από το να έχουν αφέντη! Χρειάζεσαι αφέντη;
-    εγώ:      ναι.

Ανταλλάξαμε τα νούμερα των κινητών μας, μου έδωσε και την διεύθυνση του σπιτιού του.

-    Πέτρος: από εδώ και στο εξής, είσαι το γιουσουφάκι μου, κάθε φορά που θα σε καλώ στο σπίτι μου, θα πρέπει να παρατάς ότι και να κάνεις και να τρέχεις να έρθεις κοντά μου και θα πρέπει να το κάνεις όσο γίνεται πιο γρήγορα, δεν μου αρέσει να περιμένω με τις ώρες…
-    εγώ:    αν είμαι στη σχολή; Αν λείπω από Θεσσαλονίκη;
-    Πέτρος: για να είσαι οκ, πρέπει να ξέρω τα πάντα για σένα, που είσαι και πότε θα λείπεις. Για οτιδήποτε άλλο δεν θα δεχτώ καμιά δικαιολογία για να λείψεις από το κάλεσμα του αφέντη σου. Φαντάζομαι ότι με πιάνεις, οκ;
-    Εγώ:    απόλυτα

Σηκώθηκε από το τραπέζι του καφέ, άφησε λεφτά για τους καφέδες μας κι έφυγε, χωρίς καν να με χαιρετίσει. Αμέσως πήρα τηλέφωνο την κολλητή μου και της είπα τα πάντα που είπαμε με τον Πέτρο, με την κολλητή μου να σκάει στα γέλια και μου είπε να περάσω από το σπίτι της.
Φτάνοντας στο σπίτι, βρήκα την κολλητή μου να γελάει ακόμα! Μου εξήγησε ότι ήξερε το βίτσιο του Πέτρου. Όταν της είπα ότι δέχτηκα να γίνω το σκλαβάκι του η φίλη μου είπε

-    Φίλη: ήξερα ότι θα γούσταρες την φάση, γι αυτό σου τον γνώρισα, άντε με τις ευχές μου
-    Εγώ:  θα δείξει, εξάλλου είναι κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα

Δεν προλάβαμε να πούμε πολλά, όταν μου ήρθε μηνυμα στο κινητό:
«θα τελειώσω την προπόνηση στις 18:30 στις 18:45 να είσαι στο σπίτι. Αφέντης»
η κολλητή μου γελούσε, αλλά εγώ άρχισα να καυλώνω! Κοίταξα την ώρα στο κινητό κι ώρα ήταν 18:00! Το σπίτι του Πέτρου δεν ήταν πολύ μακριά από το σπίτι της κολλητής μου, οπότε έμεινα εκεί μέχρι να περάσει η ώρα. Στην 18:30 ακριβώς ξεκίνησα για το σπίτι του, η κολλητή μου στην εξώπορτα μου φώναζε να περάσω καλά.
Έφτασα στο σπίτι του, μετά από 5’ και χτύπησα το κουδούνι, αλλά δεν άνοιξε κανείς, έτσι περίμενα από έξω. Η ώρα περνούσε κι ο Πέτρος δεν φαινόταν να έρχεται από πουθενά. Ακριβώς την ώρα που είχα αποφασίσει να φύγω, φάνηκε να πλησιάζει. Φορούσε φόρμες και στον ωμό του κρεμόταν ένα σακβουαγιάζ, το πρόσωπο του και τα μαλλιά του ήταν μούσκεμα στον ιδρώτα. Όταν έφτασε στην είσοδο, έβγαλε τα κλειδιά  άνοιξε την πόρτα και με έκανε νόημα να τον ακολουθήσω.
-    Πέτρος: ο αφέντης σου χαίρεται που περίμενες έξω από την πόρτα, αυτό δείχνει ότι είσαι καλό γιουσουφάκι, γι αυτό δεν έκανα μπάνιο στα αποδυτήρια του γηπέδου, για να έχεις την χαρά να μυρίσεις και να γλύψεις την ιδρωμένη πούτσα του αφέντη σου αλλά το καλύτερο είναι ότι δεν άλλαξα ούτε τα αθλητικά παπούτσια!!! Πρέπει να νιώθεις τυχερός σήμερα!!!

Υπό άλλες συνθήκες ίσως να αηδίαζα, αλλά λίγο η φαντασία μου που οργίαζε μέχρι να έρθει ο Πέτρος, λίγο οι καύλες που είχα, τα λόγια του με καύλωσαν ακόμα περισσότερο.
Ανεβήκαμε στον τελευταίο όροφο κι από εκεί συνέχισε να ανεβαίνει στην ταράτσα, όπου ήταν το σπίτι που έμενε. Ένιωθα αμήχανα, καθώς περνούσαμε μέσα στο σπίτι, γιατί δεν ήξερα τι ακριβώς με περιμένει, εκτός από αυτά που μου είχε πει για την ιδρωμένη του πούτσα και πόδια!
Άφησε κάτω το σακβουαγιάζ και ξεκούμπωσε την πάνω φόρμα και την έβγαλε, μένοντας μ ένα αθλητικό μπλουζάκι γνωστής ποδοσφαιρικής ομάδας.

-    Πέτρος: δεν θέλω να μιλάς πολύ, μάλλον δεν θέλω να μιλάς καθόλου, εκτός κι αν σε ρωτήσω κάτι, απλά θα κανείς ότι σου λέω. Έλα κοντά μου…

Πήρε το χέρι μου και το έβαλε μέσα στην φόρμα του, ένιωσα το εσώρουχο του μούσκεμα και τον πούτσο του ημίσκληρο!

-    Πέτρος: βαλε το χέρι σου μέσα στο σλιπάκι και χάιδεψε την πούτσα του αφέντη σου

Το έκανα αμέσως. Είχε πολλές τρίχες στο πούτσο και μουσκεμένες από τον ιδρώτα του. Ο πούτσος του άρχισε να σκληραίνει ακόμα περισσότερο.

-    Πέτρος: βγάλε τώρα το χέρι σου και μύρισε την αρχιδίλα του αφέντη σου…

Το έκανα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα με ερέθιζε η μυρωδιά από τα ιδρωμένα του αρχίδια!!!

-    Πέτρος: τώρα γλύψε τα δάχτυλα σου, για να γευτείς την αρχιδίλα του αφέντη σου

Κι αυτό το έκανα αμέσως, έκλεισα τα μάτια και έγλυφα τον ιδρώτα από τα αρχίδια του Πέτρου, στα δάχτυλα μου! Όταν άνοιξα τα μάτια, ο Πέτρος είχε περάσει στο σαλόνι και καθίσει στο διθέσιο καναπέ, τράβηξε κοντά του ένα σκαμπό κι έβαλε πάνω τα πόδια του.

-    Πέτρος: βγάλε μου τα σπορτέξ

Γονάτισα κοντά στα πόδια του και έλυσα τα κορδόνια και έβγαλα και τα δυο σπορτέξ, όταν όμως έκανα την κίνηση να του βγάλω τις κάλτσες, τράβηξε το πόδι του

-    Πέτρος: όχι ακόμα γιουσουφάκι μου, πρώτα μύρισε την ποδαρίλα του αφέντη σου! Κόλλα την μύτη σου στις πατούσες και μύρισε, μύρισε δυνατά, να ακούω!!! Πρέπει να μάθεις την μυρωδιά του σουλτάνου σου καλά!

Δεν δίστασα καθόλου, κόλλησα την μύτη μου στην μια πατούσα και μύριζα δυνατά!!! Εκείνη την ώρα δεν σκεφτόμουν πολλά, σε άλλη περίπτωση όπως είπα, θα με αηδίαζε αυτή η σκέψη. Εκείνη την ώρα όμως οι ιδωμένες κάλτσες του κι η  ποδαρίλα του Πέτρου με καύλωνε!!! Μύριζα και τις δυο πατούσες, τις έπιανα μαζί και έβαζα την μούρη μου ανάμεσα. Αυτό γινόταν λίγη ώρα, μέχρι που ο Πέτρος τράβηξε τα πόδια του και μου είπε να ξαπλώσω ανάσκελα στο πάτωμα. Ήρθε από πάνω μου, ζήτησε να του βγάλω τις κάλτσες, δίνοντας εναλλάξ τα πόδια του. Πήρε το σκαμπό κοντά του και κάθισε, βάζοντας τα πόδια του στη μούρη μου

-    Πέτρος: γλύψε γιουσουφάκι τα πόδια του αφέντη σου, δείξε μου πόσο πιστό σκλαβάκι μου είσαι…

Είχα ερεθιστεί πάρα πολύ, η μυρωδιά από τα ποδιά του αφέντη μου, η γεύση του με ξεσήκωσαν τρελά! Έχωνα την γλώσσα ανάμεσα στα ποδοδάχτυλα του και  ρουφούσα ένα ένα τα δάχτυλα των ποδιών του

-    Πέτρος: μπράβο γιουσουφάκι μου, άνοιξε το στόμα σου…

Άνοιξα το στόμα και μου έχωσε μέσα όσα ποδοδάχτυλα μπορούσε, μια με το ένα πόδι και μια με το άλλο. Σε λίγο σηκώθηκε όρθιος και με πάτησε στο μάγουλο, αναγκάζοντας το κεφάλι μου να γυρίσει στα πλάγια.

-    Πέτρος: ποιος είμαι εγώ;
-    Εγώ: ο αφέντης μου
-    Πέτρος: …και σουλτάνος σου
-    Εγώ: και αφέντης και σουλτάνος μου
-    Πέτρος: εσύ τι είσαι;
-    Εγώ: το γιουσουφάκι σου
-    Πέτρος: ναι σωστά και τι άλλο;
-    Εγώ: το σκλαβάκι σου
-    Πέτρος: το γιουσουφάκι είναι σκλαβάκι, τι άλλο είσαι;
-    Εγώ: ότι θέλεις εσύ σουλτάνε και αφέντη μου!!!
-    Πέτρος: είσαι η πουτανίτσα μου, είσαι το πουστράκι μου…είσαι το σκλαβάκι για τις καύλες μου!
-    Εγώ: ναι αφέντη και σουλτάνε μου

Πήρε το πόδι του από την μούρη του και στάθηκε με τα χέρια στη μέση

-    Πέτρος: τώρα μπορείς να γευτείς και την πούτσα του αφέντη σου

Σηκώθηκα στα γόνατα και πλησίασα μπροστά του. Κατέβασα την φόρμα του και το αθλητικό παντελονάκι που φορούσε και είδα τον πρησμένο για τα καλά πούτσο του μέσα στο σλιπάκι

-    Πέτρος: ξέντυσε με εντελώς

Ξεκίνησα αμέσως να του βγάζω την φόρμα, το παντελονάκι, το φανελάκι και τέλος το σλιπ, απελευθερώνοντας τον ατίθασο πούτσο του αφέντη μου!

-    Πέτρος: δείξε στον αφέντη σου πόσο καλά ξέρεις να ρουφάς πούτσες

Δεν περίμενα περισσότερο και άρπαξα αμέσως τον πούτσο του στο στόμα, δεν ένιωθα πλέον καμία μυρωδιά, αλλά γευόμουν τα υγρά που είχε γεμίζει το πουτσοκέφαλο του αφέντη μου από την καύλα του! κατέβαινα από το πουτσοκέφαλο μέχρι τα αρχεία του και τα ρουφούσα ένα ένα, ακούγοντας με ικανοποίηση ότι το τσιμπούκι μου καύλωνε τον αφέντη μου!

-    Πέτρος: έτσι πουτανίτσα μου, ρούφα τον μέχρι τα ιδρωμένα αρχίδια μου

Το μόνο που μπορούσα να αρθρώσω με το πούτσο του στο στόμα μου ήταν ένα μακρόσυρτο «μμμμμμμ»
-    Πέτρος: σου αρέσει ο πούτσος του αφέντη σου;
-    Εγώ: μμμμμμμμμμ
-    Πέτρος: έτσι πουστράκι, συνέχισε να καυλώνεις τον σουλτάνο αφέντη σου, για να σου γαμήσει γερά το κωλαράκι σου
-    Εγώ: μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
-    Πέτρος: θέλεις ε; θέλεις να σου γεμίσω τον κώλο με πούτσο; Να σου γαμήσω δυνατά το κωλάντερο;
-    Εγω: μμμμμμ μμμμ μμμμμ
-    Πέτρος: σήκω ξεγυμνώσου και πέσε στα τέσσερα

Σε δευτερόλεπτα ήμουν ολόγυμνος και στημένος στα τέσσερα, όπως είχε προστάξει ο αφέντης και σουλτάνος μου

-    Πέτρος: θέλω να σε πονέσω, θέλω να σου σκίσω την κωλοτρυπίδα, να σε ακούσω να ουρλιάζεις καθώς σου καρφώνω τον πούτσο πουτανίτσα μου!
-    Εγώ: ότι θέλεις σουλτάνε μου
-    Πέτρος: μπράβο, είσαι πολύ τυπικό γιουσουφάκι μέχρι στιγμής…

Με πλησίασε, άκουσα να φτύνει στα δάχτυλα του και στην συνέχεια να πασαλείβει την κωλότρυπα μου με αυτά, χωρίς να χώνει πολύ βαθιά το δάχτυλο του στην κωλοτρυπίδα μου. Ακούμπησε το πουτσοκέφαλο στην τρυπά μου κι αφού το έτριψε λίγο είπε

-    Πέτρος: νιώσε πόνο ρε πούστρα από τον αφέντη σου

Κι ένιωσα ένα δυνατό πόνο και τσούξιμο από το πολύ απότομο σπρώξιμο του αφέντη μου! ούρλιαξα από το κάρφωμα που με έκανε και μέσα στα βογκητά μου επαναλάμβανα συνέχεια «πονάω…αααχχχχχ…πονάω» αλλά ο αφέντης μου με γαμούσε όλο και πιο δυνατά και για να με ακούει ακόμα καλύτερα, μου έπιασε τα μαλλιά και με τράβηξε προς τα πίσω, συνεχίζοντας να με γαμάει δυνατά
-    Πέτρος: ούρλιαξε όσο θέλεις γαμιόλα, δεν σε ακούει κανείς εδώ πάνω
-    Εγώ: πονάει αφέντη μου, πονάει πολύ αααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχ
-    Πέτρος: μπράβο, πες μου πόσο σε πονάω πουτανίτσα μου
-    Εγώ: πολύ αφέντη μου…πολυυυυυυυυυυ ααααχχχχχχχχ

Είχα δακρύσει από το σκληρό γαμήσει του αφέντη μου, αλλά τίποτα δεν τον σταματούσε κι απ ότι καταλάβαινε από τους ρυθμούς, ήταν έτοιμος να χύσει! Άφησε τα μαλλιά μου, πίεσε με τα δυο χέρια την μέση μου και ο ρυθμός που με γαμούσε πλέον ήταν ξέφρενος, μέχρι που έβγαλε τον πούτσο του απότομα και με τράβηξε να καθίσω στα γόνατα

-    Πέτρος: άνοιξε το στο στόμα σου

Είπε μόνο και έχωσε τον πούτσο μέσα, εκτοξεύοντας τα καυτά του χύσια αμέσως στο στόμα μου

-    Πέτρος: χυνωωωωωωωωωωω γαμιοοοοολαααααα

Το τρέμουλο την ώρα που μου πετούσε τα χύσια του στο στόμα ήταν πολύ έντονο, αλλά και το δικό μου, καθώς έχυνα μαζί του. Είχα καταπιεί και την τελευταία του σταγόνα, αλλά πιπιλούσα ακόμα τον πούτσο του αφέντη μου, ο οποίος μου έσπρωχνε το κεφάλι προς τα αρχίδια του, για να τα γλύψω κι αυτά.
-    Πέτρος: είσαι καλό πουστράκι κι ακόμα καλύτερο γιουσουφάκι και θα περάσουμε πολύ καλύτερα από σήμερα στην πορεία

Τον αφέντη σουλτάνο μου τον υπηρετώ ακόμα και σήμερα με οποιοδήποτε τρόπο θέλει. Το πόσο αυστηρός είναι μου το έδειχνε με τον καιρό. Του αρέσει να ταπεινώνει το γιουσουφάκι του με οποιοδήποτε τρόπο σκεφτεί. Σχεδόν (που λέει ο λόγος) έχω ξεχάσει το όνομα του, αφού πρέπει πάντα να τον αποκαλώ αφέντη μου η σουλτάνε μου!
Όλα όσα μου κάνει, με καυλώνουν πάρα πολύ! Αλλά αυτό που με τρελαίνει είναι όταν με βάζει να του μυρίζω την ποδαρίλα και να του γλύφω τα ιδρωμένα ποδιά του μετά από κάθε προπόνηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι αυτό θα μπορούσε να με καυλώνει τόσο πολύ!
Γενικά το σεξ με τον αφέντη σουλτάνο μου, δεν είναι ποτέ βαρετό!!!

2 σχόλια: