kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Μεταξύ κολλητών...εχεμύθεια!

Στάλθηκε από τον «Mpampis Poutsos» στις 1/3/2012

Με λένε Μπάμπη, είμαι 24 ετών, νομίζω ωραίο παιδί, από ότι λένε, και έχω έναν κολλητό τον Σάββα, είναι ένα χρόνο μικρότερος μου, 23 ετών δηλαδή, είμαστε μαζί από το δημοτικό, και ποτέ δεν τον είχα δει σεξουαλικά, γιατί είμασταν κολλητάρια, ένα βραδάκι που είχαμε γυρίσει από έξοδο του είπα να μείνει σπίτι, είχε πιει, μην τσακιστεί και πουθενά με την μηχανή, έτσι εγώ έβγαλα ρούχα, έμεινα με το μποξεράκι και ξάπλωσα στο κρεββάτι, αυτός στο ράντζο που είχα στήσει δίπλα να κοιμηθεί, φυσικά δεν κοιμηθήκαμε αμέσως, εγώ κάτι που τον χαίδευα, κάτι που σκεφτόμουν για γαμήσια μου σηκώθηκε, και δεν ήταν δύσκολο να φανεί από την κουβέρτα, αλλά μεταξύ μας δεν υπήρξαν ποτέ ντροπές "Ώπα τι έγινε;" είπε αστειευόμενος, "Έστησα σκηνή" του είπα και εγώ κοροιδευτικά και συνέχισα
"Έχω να γαμήσω κανα μήνα φίλε" (από τότε που χώρισα με την κοπέλα μου) εκείνος είπε "Καμιά μαλακία δεν τραβάς ρε;", του απάντησα "Ναι ρε συ, αλλά άλλο η μαλακία, και άλλο να μπαίνεις μέσα σε τρυπούλες", κάπως το έφερε η κουβέντα (δεν τα λέω γιατί θα είναι τρία χιλιόμετρα το κείμενο) και του λέω "Χμμ έχεις ωραίο κωλαράκι και εσύ για έλα κατα εδώ" φυσικά αστειευόμουν, και εκείνος το κατάλαβε και γέλαγε "Άντε ρε μικροτσούτσουνε" πέταξε, εκεί θίχτηκα ελαφρώς, έτσι από καύλα και για να αποδείξω, τον πέταξα έξω, "Μικρό σου φαίνεται;" όχι να το παινευτώ αλλά τον έχω 17 πόντους, χοντρούτσικός, ο Σάββας τα 'παιξε, "Πωωω μαλάκα ταλεντάρα σε βρίσκω" είπε

Eβγαλα εντελώς το μποξεράκι, για κάποιο λόγο με εξίταρε να είμαι γυμνός, και να με κοιτάζει κάποιος, έτσι άρχισαν να μπαίνουν σκέψεις για σεξ μαζί του, του είπα χύμα λοιπόν "Έχεις σκεφτεί ποτέ να κάνεις κάτι με άνδρα;", εκείνος είπε "Κοίταξε, όχι, αλλά τώρα που σε βλέπω δεν θα έλεγα όχι", ε αυτό ήθελα, σηκώθηκα πάνω και αυτός καθιστός στο ράντζο του, χωρίς να του πω, κατάλαβε τι ήθελα όταν στάθηκα μπροστά του, το πρόσωπο του πρόσωπο με πρόσωπο με τον πούτσο μου, τον έπιασε απαλά και τον έβαλε στο στόμα του, ήθελα να κλείσω τα μάτια από την καύλα αλλά δεν ήθελα να χάσω το θέαμα, Τα χείλια του αγκάλιαζαν τον φλεβιασμένο πούτσο μου, και τον έπαιρναν αργά αργά μέσα, το πήγαινα σιγά σιγά, μην ξεράσει κιόλας, πρώτη φορά ήταν, αν και θα ορκιζόμουν ότι παραήταν ψύχραιμος για πρωτάρης στην πίπα!

Eβαλα τα χέρια μου στα κοντοκουρεμένα μαλλιά του, και άρχισα να σπρώχνω την λεκάνη μέσα, πιο μέσα, άρχισε να πνίγεται και τραβήχτηκα έξω, είχε γεμίσει σάλια το καυλί μου "Έλα και τα αρχίδια" είπα, εκείνος δίστασε λίγο αλλά συνέχισε "Πωωωωω" η γλώσσα του με τρέλανε, έπαιξε με τις μπάλες μου τόσο τρελά, αλλά δεν ήθελα να χύσω στο πρόσωπο του, ήθελα να τον γαμήσω, και το είχε καταλάβει είμαι σίγουρος, τον έβγαλε από το στόμα του, και είπε "Έλα ως εδώ δεν θέλω άλλα κόλπα", αλλά εγώ του είπα "Φίλε δεν καυλώνεις κάποιον και τον αφήνεις έτσι", γύρισε μπρούμυτα, έπεσα από πάνω του, δίστασε πάλι, "Δεν έχω ξανακάνει ρε, και αμα....αρχίσω να γίνομαι κουνιστός;" ρώτησε, εγώ του είπα "Κουνιστός φίλε μου, δεν γίνεσαι επειδή σε γαμάνε, γίνεσαι επειδή το θες" αλλά σφιγγόταν ακόμα "Θα με αφήσεις να στον βάλω;" ρώτησα εκνευρισμένος, "Φοβάμαι ρε, πονάει; είχα πηδήξει την "Τάδε" (δεν λέμε όνομα-πρώην του) και πονούσε", εγώ γέλασα "Ήρθε η εκδίκηση λοιπόν", χώρισα τον κώλο του, και είδα την τρυπούλα, έφτυσα το δάχτυλο και άρχισα να παίζω, όντως ήταν παρθένα τρύπα, πολύ στενή, αγάμητη σίγουρα, ο Σάββας βογγούσε με τα παιχνίδια μου στον κώλο του με το δάχτυλο, όταν θεώρησα ότι ήταν έτοιμος, όχι ότι χαλάρωσε και πολύ η τρύπα του, του είπα "Μπαίνω φίλε"¨, έβαλα λίγο το πουτσοκέφαλο ξαπλωμένος πάνω του, μπήκε λίγο αλλά σφιγγόταν "Χαλάρωσε λίγο" είπα στο αυτί του, όντως χαλάρωσε, μπήκα λίγο ακόμα, ένα "Άχχχχ" βγήκε από το στόμα του, "Σε τρελένει; πες μου" τον ρώτησα, εκείνος είχε κλείσει τα μάτια, "Έλα μην λες τέτοια ρε συ σε ντρέπομαι" είπε σε μια φάση, "Τι ντρέπεσαι ρε, κολλητάρια είμαστε αφέσου" είπα, άρχισα να μπαίνω όλος μέσα, οι κραυγές του ήταν δυνατές (πάλι καλά που είχα ηχομόνωση-αλλιώς θα νόμιζαν ότι τον μαχαίρωνα) ο πούτσος μου σκάλωνε συχνά στο υπερστενό κωλί του που δεν χαλάρωσε στιγμή, "Πονάω....πωπωω...." έλεγε ανάμεσα σε κραγούλες "αχ" και "¨οχχχ", "Έχεις κωλαρά κολλητέ, αν το ήξερα θα σε είχα ξεκωλιάσει" είπα εγώ, τελικά τον ξεκώλιασα στα 4, παρότι με παρακάλεσε να τον βγάλω μερικές φορές, όταν τελείωσα μέσα του, και βγήκα, είπε "Αν ήξερα ότι είναι τόσο ωραίο..." δεν όλοκλήρωσε την φράση αλλά σίγουρα εννοούσε κάτι καλό, ντύθηκε πήγε σπίτι του, από τότε δεν έχει ξαναγίνει τίποτα, δεν το ξέρει κανείς, αλλά κάτι βράδια αναπολώ τον κώλο του και τραβάω γερές μαλακίες.

5 σχόλια: