kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Ο Ένστολος που με έσκισε!


Στάλθηκε από τον «Βασίλη» στις 18/3/2012

Σημείωση: οι σεξουαλικές πράξεις που αναφέρονται στις ιστορίες, χωρίς προφύλαξη, μπορεί να είναι ΚΑΙ φανταστικές στιγμές του συντάκτη στην ιστορία του.
 Το σεξ χωρίς προφύλαξη, μπορεί να έχει μοιραία κατάληξη.
Χρησιμοποιείτε πάντα προφυλακτικό!!!



Σκέφτηκα να μοιραστώ, και εγώ την πρόστυχη ιστορία μου, είναι από το καλοκαίρι, με λένε Βασίλη, είμαι 22 ετών, είμαι γκέι παθητικός, 1,73 65 κιλά, άτριχος (φροντίζω για αυτό), δεν είμαι θυληπρεπείς αλλά ούτε και νταλικιέρης...

Θα ταξίδευα για να πάω για διακοπές στην Νάξο (στον Θείο και την Θεία), οι γονείς μου λόγω δουλειάς θα έμεναν Αθήνα, οπότε είπαν να στείλουν εμένα, στο καράβι, αφού έφαγα ένα σάντουιτς, κάθισα έξω να κάνω μπανιστήρι, είχε ωραία μανούλια οφείλω να πω, αλλά το βλέμμα μου, τράβηξε ένας ένστολος με άσπρη στολή, ήταν ελαφρά αξύριστος, γεματούλης, όχι χοντρός όμως, λίγο κοιλίτσα,περίπου 30άρης, γυρω στα 1,82 περίπου, από την ώρα που τον είδα δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω του, πηγαινοερχόταν στο καράβι, και έτσι είχα άπλετη θέα, να τον χαζεύω, κάποια στιγμή όμως με πρόσεξε, και ήρθε κοντά μου (λογικό τον κοιτούσα σαν ξελιγωμένο για ώρες).

Κάθισε δίπλα, άναψε ένα τσιγαράκι και μου προσέφερε, "Δεν καπνίζω" απάντησα ντροπαλά, μύριζε ιδρώτα, αλλά με άναβε, δεν ήταν ο κλασσικός 30άρης, που παιδοφαίρνει, ήταν άντρας, μύριζε τεστοστερόνη. Μιλήσαμε λίγο, τον έλεγαν Νίκο, με τα πολλά με τα λίγα, του εξήγησα ότι μ'αρέσουν οι άνδρες, και τότε γύρισε με ένα χαμόγελο "Εγώ σ'αρέσω;", ένευσα καταφατικά, εκείνος είπε τότε "Θες να μου τον πιάσεις;", εγώ απάντησα "και όχι μόνο", κοιτάζωντας τον καβάλο του, είδα το φούσκωμα, "Πάμε",τον ακολούθησα σε μια καμπίνα, μπήκαμε και κλείδωσε, "Και αν μας πιάσουν;" είπα εγώ, "δεν μας πιάνουν, η καμπίνα δεν είναι πιασμένη" ενω ηδη έβγαζε το πουκάμισο το οποίο ήταν μούσκεμα στον ιδρώτα, το σώμα του αν και αγύμναστο, ήταν πολύ καυλωτικό, είχε τρίχες στο στήθος ακριβώς όσες έπρεπε για να καυλώσεις και όχι για να αηδιάζεις.

Εγώ γονάτισα και ξεκούμπωσα το παντελόνι, το άφησα να πέσει στους αστραγάλους του, φορούσε σλιπάκι, το οποίο με το ζόρι κρατούσε τον σηκωμένο τριχωτό πούτσο του, "Πόσο καιρό έχεις να γαμήσεις;" ρώτησα, εκείνος είπε "Κανα μήνα" είπε, εγώ σήκωσα με το χέρι μου το πρησμένο σαν χωριάτικο λουκάνικο πούτσο του, και τον έγλυψα απαλά στο πουτσοκέφαλο, και γύρω, δεν πρόλαβα να κάνω οτιδήποτε, με το χέρι του, άρχισε να με κουνάει με ρυθμό, όλο πιο δυνατά, το καυλί του, έμπαινε όλο και βαθύτερα, κόντεψα να πνιγώ, έβαλα το χέρι μου, και σταμάτησε, το έκανε πιο αργά τώρα, το καυλί του είχε γεμίσει σάλια και είχε φλεβιάσει πολύ, ήταν τέρας, έσκυψα και έγλυψα τα αρχίδια του, τριχωτά κρεμαστά παπάρια, που πραγματικά καύλωνα μόνο στο να τα βλέπω, τα βογγητά του επιβεβαίωναν πόσο καλά το έκανα, είχα και εγώ καιρό να βρεθώ με άνδρα, και τα έδινα όλα, κάποια στιγμή με σήκωσε "Έλα να σε γαμήσω τώρα" είπε γεμάτος καύλα, με πήγε στην τουαλέτα της καμπίνας και με έβαλε να στηριζομε σκυφτός στο νιπτήρα, φόρεσε την καπότα, και σιγά σιγά μπήκε στον κώλο μου, ένα ζεστό σκληρό κύμα άρχιζε να οργώνει και όσο έμπαινε τόσο έτσουζε, κάποια στιγμή μη αντέχωντας να κάνω τον γενναίο, άφησα τις κραυγούλες μου, "Αχχχχ ααααααααααχχ πονάω" είπα, "Σκάσε" έλεγε αυτός και με χαστούκιζε στον κώλο, η ψωλάρα του με τάραζε στον κώλο, κοίταξα στον καθρέφτη, έβλεπα εμένα αναμαλλιασμένο, με κατακόκκινο πρόσωπο,και τον Νίκο πίσω μου, να γαμάω με σαδιστικό ύφος, με χτυπούσε βαθιά μέσα, "Σ'αρέσει;" ρώτησε "Ναιιιι!" φώναξα εγώ, καύλα και πόνος μαζί, "Σκίσε με!!!!!" το γαμήσι δυνάμωσε, το νιπτηράκι έτρεμε από το βάρος και το σπρώξιμο μας, "ΧΥΝΩ!!!!!!" φώναξε τόσο δυνατά που νομίζω μας άκουσαν και οι δίπλα σίγουρα, "Αααααα" ένιωσα τις εκτινάξεις του μέσα στον κώλο μου, καθώς ελλάτωνε ταχύτητα σαν τραίνο που φτάνει στο σταθμό, όταν βγήκε από τον κώλο μου, τα ψωλοχύματα του κύλησαν από μέσα, με μια γαργαλιστική αίσθηση, 
σκουπίστηκα και μετά ξαπλώσαμε στο κρεββάτάκ, όπου βασικά ο Νίκος ξεκουραζόταν ενω εγώ του έκανα μια αργή πίπα, όπου κατάπια όλο το γάλα μου. Όταν έφτασα στους Θείους, δεν ξέχασα τον Νίκο και ήλπιζα να τον δω στο καράβι μετά τις διακοπές, αλλά ήρθε άλλο καράβι...αν το διαβάζεις Νίκο, ευχαριστώ για τον πούτσο που μου χάρισες.

10 σχόλια:

  1. telika itan me profilaktiko i xoris?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως κι αν έχει στην τελική, εμείς δεν πρέπει να ξεχνάμε σε καμία περίπτωση να παίρνουμε προφυλάξεις στο σεξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ηταν αναγκη να βρωμαει ιδρωτιλα ο μαλακας ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wraia istoria ean kai fenete oti einai fantastiki kai oxi ali8ini....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχυσε μέσα σου? Καλό ΑIDS... αν και απο την πίπα μπορείς να κολύσεις αλλα καλό θα είναι να πας να κάνεις εξετάσεις για AIDS γιατί πιθανών να έχεις κολύσει... αν και σιγά μην είνια αληθινή, αλλά αν είναι να πας να κάνεις AIDS τεστ και να δηλωθείς και να μη σκορπάς το θάνατο και σε άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδικαιολόγητες υστερίες φίλε μου, για μια ιστορία που όπως έγραψες κι εσύ, μπορεί να μην είναι αληθινή!!! Δεν θα ήταν καλύτερα, εάν έγραφες ένα μήνυμα προτρέποντας τον κόσμο να ενημερωθεί για το έιτζ και να χρησιμοποιεί προφυλακτικά; Θα βοηθούσε πολύ περισσότερο…
      Χαλαρώστε και απολαύστε τις ιστορίες εδώ στο blog, έξω όμως, στην πραγματική ζωή να προσέχετε!!! Πάνω απ όλα όμως, πρέπει να ενημερωθείτε για το έιτζ, το οποίο είναι μια πραγματικότητα σκληρή, αλλά όχι τραγική για τον ενημερωμένο άνθρωπο! Προστατέψτε τον εαυτό σας και τους συνανθρώπους σας!!!

      Διαγραφή