kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Κάθε εμπόδιο για καλό (;)


Από φιλαράκι της παρέας.

Είχα βολευτεί εδώ κι ένα χρόνο στην μικρή γκαρσονιέρα, που είχαμε στην ταράτσα, μέχρι που μου ανακοίνωσαν οι γονείς μου ότι πρέπει να την αδειάσω μέσα στην εβδομάδα, γιατί την είχαν νοικιάσει ήδη! Έσκασα από το κακό μου, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς. Δεν είχα πολλά πράγματα να μαζέψω, το λαπτοπ, τα σεντόνια, μερικά βιβλία και ότι είχε μέσα στο μικρό ψυγειάκι, όλα τα άλλα πράγματα που είχε η γκαρσονιέρα, το τραπεζάκι με τις καρέκλες, η μικρή βιβλιοθήκη, το ψυγείο και το κρεβάτι, ήταν μέρος του χώρου, προίκα από τα φοιτητικά χρόνια του αδερφού μου.
Το κακό δεν ήταν τόσο ότι έχανα την ανεξαρτησία μου από το σπίτι, αλλά έχανα την γαμηστρώνα, έπρεπε πάλι δηλαδή να γαμιέμαι σε αυτοκίνητα και εξοχές, αν ο γαμιάς δεν είχε δικό του χώρο.

Το καλό νέο ήρθε την ημέρα που είδα τον καινούργιο ενοικιαστή, για την ακρίβεια, ήμουν στο μπαλκόνι, όταν κάτω στην πυλωτή σταμάτησε ένα αυτοκίνητο. Από μέσα βγήκαν 3 άτομα, κάτι είπαν και ο ένας προχώρησε μέσα και σε δευτερόλεπτα άκουσα να χτυπάει το κουδούνι. Μπήκα μέσα στο σπίτι και περίμενα να δω στην εξώπορτα τον καινούργιο μας ενοικιαστή. Άνοιξε την πόρτα η μάνα μου και φάνηκε ο Κώστας, ο οποίος μας χαιρέτησε. Ήδη είχα καταλάβει από τις ομιλίες που άκουσα από το μπαλκόνι, ότι πρόκειται για αλλοδαπούς. Ο Κώστας πήρε το κλειδί της γκαρσονιέρας και έφυγε. Βγήκα αμέσως στο μπαλκόνι και κοίταξα κάτω. Οι άλλοι δυο τον περίμεναν μέσα στο αυτοκίνητο, ο Κώστας βγήκε και πριν μπει μέσα στο αμάξι, κοίταξε πάνω! Συγκρατήθηκα και δεν έκανα την κίνηση να κρυφτώ πίσω, όταν τον είδα να με χαιρετάει με ένα πλατύ χαμόγελο και αμέσως μπήκε στο αυτοκίνητο, τον δικό μου χαιρετισμό, μάλλον δεν τον είδε.
Είχα καρακαυλώσει στην ιδέα να με σκίσει ο Κώστας κι αν αυτό το έκανε με την παρέα του ακόμα καλύτερα! Ο Κώστας κι η παρέα του φαινόταν παιδία σκληροτράχηλα, ψημένα από την δουλειά, με κορμιά θανατηφόρα γυμνασμένα, όχι φουσκωμένα με βιταμίνες και αλλά συμπληρώματα, αλλά γυμνασμένα στη δουλειά, σφιχτά κορμιά που μπορείς να διακρίνεις όλους τους μυς…
Έβαλα σκοπό να γνωρίσω καλύτερα τον καινούργιο ενοικιαστή μας και υποψήφιο θύμα γαμιά μου.

Το βράδυ επέστρεψα στο σπίτι νωρίς, ήθελα να είμαι σπίτι πριν από την επιστροφή του Κώστα. Μπήκα στην οικοδομή και κατευθύνθηκα στην ταράτσα, θέλοντας να δω αν επέστρεψε ο Κώστας η όχι.
Κοίταξα από το τζάμι της πόρτας που βγάζει στην ταράτσα, αλλά δεν είδα κανένα φως μέσα στην γκαρσονιέρα. Αυτό με ικανοποίησε, γιατί θα μπορούσα να τον περιμένω στο μπαλκόνι, ζητώντας πάντα την αφορμή να μιλήσουμε και να καταλάβει φυσικά ότι τον παρακολουθώ, ήθελα να το ξέρει, οπότε αν υπήρχε το ενδιαφέρον κι από αυτόν, τα πράγματα να εξελισσόταν γρήγορα, δεν μου αρέσει καθόλου να διαιωνίζεται μια κατάσταση, δεν κολλάω σε κάποιον αν κι αυτός δεν δείξει λιγάκι να ενδιαφέρεται, χάσιμο χρόνου και δεν είμαι διατεθειμένος να τον χάσω.
Έκανα μεταβολή για να κατεβώ στο σπίτι, όταν άκουσα να ανοίγει η πόρτα του σπιτιού μου και την φωνή του Κώστα να μιλάει με την μάνα μου. Τα έχασα! Δεν υπήρχε τρόπος να κρυφτώ, η πόρτα της ταράτσας είναι κλειδωμένη πάντα και δεν είχα το κλειδί μαζί μου, ήμουν παγιδευμένος και έπρεπε να σκεφτώ γρήγορα μια δικαιολογία, εάν ο Κώστας ανέβαινε στο σπίτι.
Πήρα μια βαθιά ανάσα, καθώς άκουγα τα ζωηρά βήματα του Κώστα να έρχονται προς τα πάνω, σκέφτηκα να του πω ότι κάτι ξέχασα στο σπίτι, αλλά πριν προλάβω να σκεφτώ τι ακριβώς είναι αυτό, βρέθηκε μπροστά μου!!! Φάνηκε για δευτερόλεπτα να σαστίζει, αλλά αμέσως με αναγνώρισε και με χαιρέτισε δίνοντας μου το χέρι. Εγώ έμεινα παγωμένος κοιτώντας τον και προσπαθώντας ακόμα να σκεφτώ τι είναι αυτό που ξέχασα στο σπίτι. «Μύριζα» ένοχος και το ήξερα και κατάλαβα από το πονηρό χαμόγελο του ότι κι αυτός κατάλαβε την ένοχη μου. Πλησίασε λίγο και είπε κοιτώντας με κατευθείαν στα μάτια «είσαι πούστης ρε;». Άλλο είναι να θέλεις τέτοια εξέλιξη και άλλο είναι η στιγμή που συμβαίνει, παρέμεινα παγωμένος. Πλησίασε κι άλλο και το απλωμένο χέρι του, που αρχικά είχε σκοπό χειραψίας, έπιασε σφιχτά το κωλομέρι μου «καλά σε κατάλαβα από το πρωί, που με παρακολουθούσες από το μπαλκόνι, όταν έφυγα από το σπίτι σου ήμουν 100% σίγουρος ότι θα βγεις στο μπαλκόνι να με δεις ξανά». Με προσπέρασε και ξεκλείδωσε την πόρτα της ταράτσας, άνοιξε και πριν βγει έξω μου είπε «λοιπόν θα έρθεις η δεν έχεις καύλες για πούτσο;» Εννοείται ότι ακολούθησα για δευτερόλεπτα μηχανικά, επειδή όμως είμαι άτομο που ξεπερνάω γρήγορα τις σαστιμάρα μου ένιωσα να χαλαρώνω. Κλείδωσε την πόρτα και πήγαμε στην γκαρσονιέρα, εκεί μόλις μπήκαμε ρώτησα αν εδώ θα έμενε μόνος η με τους φίλους του, που είχε έρθει το πρωί. Γέλασε με την ψυχή του και μου είπε «καλά ρε, γιατί δεν λες αυτό που θέλεις και το πας γύρω γύρω;» κατάλαβα πλέον ότι δεν χρειάζεται να τον ψαρεύω, το άτομο ήταν αρκετά έξυπνο οπότε του έκανα ευθέως την ερώτηση που είχα στο μυαλό μου «γαμάς παρέα με τους φίλους σου πουστράκια;» κι αυτός απάντησε με ερώτηση «θέλεις να τους πάρω τηλέφωνο να έρθουν κι δυο;» χωρίς καθόλου σκέψη απάντησα «ναι». Κάλεσε τον φίλο του, δεν κατάλαβα τι του είπε, μίλησε αλβανικά, αυτό που κατάλαβα όμως ήταν ότι ο άλλος δεν χρειάστηκε πολύ για να συμφωνήσει να έρθει.

Ούτε μισή ώρα δεν πέρασε, όταν χτύπησε το κινητό και κατέβηκε ο Κώστας να υποδεχτεί τους φίλους του. Η ιδέα και μόνο ότι θα γίνω το πουτανάκι σε τρεις αλβανούς γαμιάδες, με είχε ανάψει ολόκληρο, πέταξα γρήγορα όλα τα ρούχα μου και έμεινα μόνο με το μικροσκοπικό σλιπάκι μου, το οποίο και φρόντισα το πίσω ύφασμα να το βάλω ανάμεσα στα κωλομέρια μου, κάνοντας το να φαίνεται σαν στρινγκ. Ξάπλωσα πλάγια στο κρεβάτι, κρατώντας το κεφάλι μου με το χέρι και φέρνοντας το ένα πόδι λυγισμένο μπροστά για να φαίνονται τα γυμνά μου κωλομέρια. Το άτριχο λεπτό κορμί μου, ο μικρός αλλά πεταχτός κωλαράκος μου και τα ηδονικά υγρά χείλια μου, ξέρω ότι βγάζουν ζωώδη ένστικτα στους γαμιάδες, αυτό και ήθελα να πετύχω περιμένοντας τους.

Πέρασαν κι τρεις μέσα και βλέποντας με, έβγαλαν επιφωνήματα θαυμασμού!!! Τους κοιτούσα και τους τρεις έναν έναν από πάνω μέχρι κάτω, χαϊδεύοντας τις ρόγες μου και γλύφοντας επιδεικτικά τα χείλια μου.
Πρώτος κινήθηκε ο Κώστας προς το μέρος μου, με έπιασε από τον σβέρκο και με τράβηξε μπροστά στους φίλους του στο κέντρο του δωματίου και με ανάγκασε να γονατίσω. Χωρίς πολλές κουβέντες είδα να βγαίνουν τρεις ψωλές, όλες έτοιμες σκληρές, μου άρεσε γιατί κατάλαβα ότι με γουστάρουν κι ότι θα πέσει το ξέσκισμα της χρονιάς.
Άρχισα να παίρνω με την σειρά όλες τις πούτσες στο στόμα μου, μέχρι που μου πήραν αυτόν τον έλεγχο και το κεφάλι μου πήγε σε όποιο πούτσο με τραβούσαν αυτοί. Ο Κώστας ανέλαβε, εκτός από το να φέρνει τον πούτσο του στο στόμα μου, να μου οδηγεί το κεφάλι στις πούτσες τον φίλων του, πιέζοντας το κεφάλι μέσα έξω με δύναμη, είτε χαμηλώνοντας το, για να με αναγκάσει να γλύψω τα αρχίδια τους.
Μιλούσαν αλβανικά, αλλά καταλάβαινα από τον τρόπο τους ότι με έβριζαν, την ώρα που έγλυφα τα αρχίδια του Κώστα, κάτι είπε αυτός κι ένας ένας οι φίλοι του έσκυψαν και με έφτυσαν στη μάπα και το ίδιο γινόταν όταν έγλυφα τα αρχίδια όλων. Με καύλωνε να τους ακούω να μιλάνε μεταξύ και να γελάνε καμία φορά η να κραυγάζουν οι άλλοι, όταν ένας κατάφερνε να μου χώσει ολόκληρη την πούτσα του στο λαρύγγι και να το κρατάει εκεί, αναγκάζοντας με να πνίγομαι και από τον βήχα να πετάγονται τα σάλια μου. Άρχισαν να ανταλλάσσουν το στόμα μου με χαστούκια, όταν έβγαζε τον πούτσο ένας από το στόμα μου, αναλόγως την κατεύθυνση με χαστούκιζε! Αν έπρεπε να περάσω τον μεσαίο αλβανό της σειράς, μου έριχνε κι αυτός ένα χαστούκι και το κεφάλι πήγαινε στον επόμενο. Όταν ήρθε η σειρά να πάρω τον πούτσο του Κώστα στο στόμα, πρόλαβα να του ψιθυρίσω «γάμησε με» και ίσα που πρόλαβα να δω να μου κλείνει το μάτι, αλλά δεν παρέλειψε να μου ρίξει ακόμα ένα σκληρό γαμήσι στο λαρύγγι.

Μόλις μου έριξε το χαστούκι ο Κώστας και γύρισε το κεφάλι μου στον επόμενο πούτσο, αυτός βγήκε από την σειρά και με μικρά βηματάκια, επειδή δεν είχε βγάλει κανείς τα παντελόνια τους, αλλά ήταν πεσμένα στον αστράγαλο τους, ήρθε από πίσω μου. Ήθελα να γυρίσω το κεφάλι, για να δω τον Κώστα που ετοιμαζόταν να με γαμήσει!!! Αυτό το θέαμα, με τον πούτσο σκληρό και όρθιο και τον γαμιά να ανοίγει την καπότα με τα δόντια και να την φοράει στο πούτσο του, πάντα με καυλώνει υπερβολικά. Κάθε κίνηση του γαμιά, έφερνε πιο κοντά αυτό που ήθελα πολύ από αυτόν, τον πούτσο του, την στιγμή που θα ακουμπήσει το πουτσοκέφαλο του, η πρώτη στιγμή που το πουτσοκέφαλο του θα ανοίξει την κωλοτρυπίδα για να περάσει… όλα αυτά δεν μπορούσα να τα δω όπως συνήθιζα πάντα, αφού οι άλλοι δυο αλβανοί φίλοι του δεν σταμάτησαν να μου γαμάνε το στόμα με μανία.
Ένιωσα τον Κώστα να παίρνει θέση από πίσω μου και ακούστηκε ένα κρατς, μου έσκισε το σλιπάκι ενώ οι άλλοι έδειξαν να διασκέδαζαν το γεγονός σχολιάζοντας το και πάλι στα αλβανικά, δωρίζοντας μου ταυτόχρονα χαστούκια και φτυσίδια στη μάπα. Τούρλωσα το κωλαράκι μου, ήθελα κολασμένα να με γαμήσει! Δεν άντεξα περισσότερο και με μπουκωμένο το στόμα έλεγα (άσχετα αν δεν ακουγόταν τίποτα άλλο από μουγκρητά) «γάμησε με ρε μαλάκα αλβανέ».
Την ώρα ακριβώς που ο Κώστας έκανε την κίνηση να μου χώσει την πούτσα του, ο ένας αλβανός κάτι είπε και μου έπιασε σφιχτά το κεφάλι και άρχισε να χύνει μέσα στο στόμα μου, ενώ εγώ ένιωθα ο πούτσος του Κώστα να μπαίνει κάπως απότομα μέσα μου!!! Τα μουγκρητά του αλβανού, που με έχυνε στο στόμα μαζί με τα δικά μου, από τον πόνο, αντήχησαν στο δωμάτιο!
Ο Κώστας ήδη άρχισε να με γαμάει κανονικά, ενώ εγώ είχα τον πούτσο του αλλού που δεν είχε χύσει ακόμα. Αυτός που με έχυσε έφυγε πίσω μου και άνοιγε τα κωλομέρια μου, όσο ο Κώστας με γαμούσε.
Δεν πέρασε πολύ ώρα, που και πάλι άρχισαν να μιλάνε συνέχεια μεταξύ τους η απευθυνόμενοι σε μένα, πάντα αλβανικά, αλλά πάντα με έναν τρόπο που ένιωθα ότι με βρίζουν η κάνοντας ειρωνικά σχόλια για τον τρόπο που μου γαμούσαν κώλο και στόμα.
Τα χαστούκια και τα φτυσίδια, δεν σταμάτησαν ούτε όταν έμεινε ένας πούτσος στο στόμα μου. Αυτός που έχυσε στο στόμα, εκτός από το να ανοίγει τα κωλομέρια μου στον Κώστα, βαρούσε και κωλοσκάμπιλα. Γρήγορα μετέδωσε αυτό και στον Κώστα, που για πρώτη φορά δεν μίλησε αλβανικά «γουστάρει πούτσο και πολύ ξύλο το πουστράκι», αμέσως και για κάνα δίλεπτο περίπου, άρχιζε ένας καταιγισμός από χαστούκια, πουτσοσκάμπιλα και κωλοσκάμπιλα. Είχα πάρει φωτιά ολόκληρος, τα μάγουλα μου έκαιγαν, όπως και τα κωλομέρια μου! Πάλι κάτι είπαν στα αλβανικά και αυτός που μου έδινε τον πούτσο του στο στόμα μου τράβηξε το κεφάλι πίσω «θα στα πετάξω στη μάπα πούστη ετοιμάσου» και μου έσπρωξε το κεφάλι στα αρχίδια του, εγώ του τα έγλυφα κι αυτός τραβούσε μαλακία. Δίπλα του ήρθε και ο άλλος, με τον πούτσο πάλι σκληρό! Τον έπαιζε κι αυτός μαζί με τον φίλο του. Ο Κώστα στο μεταξύ με γαμούσε όλο και πιο άγρια.
Με μια γρήγορη κίνηση ο Κώστας έβγαλε τον πούτσο του από την κωλοτρυπίδα μου και πεταξε την καπότα, ήρθε μαζί με τους φίλους του μπροστά μου, τράβηξε το κεφάλι μου στην μεριά του και με ένα μακρόσυρτο «χύνωωωωω ρε πούστηηηηηη» μου πέταξε τα χύσια του παντού στη μάπα μου, δευτερόλεπτα μετά, μου άρπαξε το κεφάλι αυτός που ήδη με είχε χύσει μια φορά, ακούμπησε τον πούτσο του στο πάνω χείλος μου κι άρχισε να χύνει! Πριν προλάβει να τινάξει τον πούτσο του στην μάπα μου, ο τρίτος άρπαξε το κεφάλι μου το κράτησε σε μικρή απόσταση και άρχισε να μαλακίζεται γρήγορα, ενώ οι φίλοι του προέτρεπαν «άσπρισε την μούρη του πούστη» και γελούσαν.
Μάλλον ήξεραν τι έλεγαν!!! Ο Κώστας μου ακινητοποίησε το κεφάλι και μου είπε να ανοίξω το στόμα με την γλώσσα έξω. Άκουσα ένα μουγκρητό κι αμέσως δέχτηκα τα πρώτα χύσια του τρίτου αλβανού, έχυνε και δεν είχε σταμάτημό, οι φίλοι του γελούσαν και έλεγαν πάλι όμως στα αλβανικά κάτι στον φίλο τους και σε μένα, πάντα με τόνο προκλητικό και ειρωνικό. Ένιωθα την μούρη μου βαριά από τα χύσια, δεν είχα ξανά νιώσει τόσα πολλά χύσια στη μάπα μου!
Ένας ένας μου τράβηξαν το κεφάλι προς την μεριά τους και μου έριξαν από ένα φτυσίδι στη μάπα, λέγοντας κάτι μάλλον πρόστυχο και τινάζοντας το κεφάλι μου στον άλλον. Ο Κώστας με άρπαξε τελευταίος από το μαλλί και με πήγε μέσα στo wc.
Εκεί με γύρισε στον καθρέπτη «Θα έρθεις και αύριο, πιο νωρίς για να σε γαμήσουμε όλοι, σήμερα μόνο εγώ ήθελα να σε γαμήσω. Αύριο αν γουστάρεις κι εσύ, θα σου γαμήσουμε τον κώλο με δυο πούτσες μαζί, οκ;» απάντησα με ένα νεύμα «ναι». Από το λίγο που έβλεπα στον καθρέπτη, η μάπα μου ήταν γεμάτη από χύσια και φτυσίδια που κρέμονταν από παντού. Πριν με αφήσει, με γύρισε απότομα προς το μέρος του και με έφτυσε δυο φορές «πλύσου να φύγεις, γιατί πρέπει να κοιμηθώ» είπε απότομα και έφυγε έξω. Ενώ πλενόμουν, άκουγα τις ομιλίες τους, σκέφτηκα, ότι μάλλον κανονίζουν για την αυριανή παρτούζα. Η ένταση μου φαινόταν λίγο αυξημένη, άκουσα τον Κώστα να λέει «άντε γρήγορα είναι αργά, πρέπει να κοιμηθώ» και αμέσως μετά άνοιξε η πόρτα του wc. Μπήκε μέσα ο φίλος του, που έχυνε με τους κουβάδες. Χωρίς να πει τίποτα, άνοιξε τα κουμπιά από το παντελόνι του και έβγαλε τον πούτσο του, άνοιξε και φόρεσε μια καπότα, με τράβηξε πίσω και μου πίεσε το κεφάλι κάτω προς τον νιπτήρα.
Μου τον έχωσε στον κώλο σχεδόν με την μια, ένιωσα τον πούτσο του να χτυπάει στο στομάχι μου, αλλά παρόλα τα βογκητά μου και την προσπάθεια να τον σταματήσω, αυτός συνέχισε πιο γρήγορα.
Κάτι του είπε ο Κώστας από έξω κι αυτός του απάντησε αλβανικά. «θέλει να χύσω γρήγορα ρε πούστη»

Άρχισε να με γαμάει σε τρελούς ρυθμούς, πλέον το στομάχι μου πονούσε αρκετά, αλλά πριν προλάβω να κάνω οτιδήποτε να σταματήσω το άγριο γαμήσι που μου έκανε, βγήκε και με γονάτισε μπροστά στον πούτσο του, έβγαλε την καπότα και το πρώτο πέταγμα χύσια τα έφαγα στη μάπα, αλλά μου έχωσε τον πούτσο του στο στόμα, έχυνε ξανά ασταμάτητα κι εγώ μαζί του!!! Κατάπινα τα χύσια του έκπληκτος που για δεύτερη φορά ήταν πάλι πολλά!
Όταν τελείωσε, πήρε λίγο χαρτί και σκούπισε τον πούτσο του. «Χύνεις πολύ» του είπα, αλλά αυτός δεν είπε τίποτα, άνοιξε την πόρτα και έφυγε.
Ετοιμάστηκα γρήγορα. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και είδα ότι ήμουν κατακόκκινος!           
Το βράδυ στο κρεβάτι μου σκεφτόμουν, αν ήταν καλύτερα να μην είχαν νοικιάσει την γκαρσονιέρα η δικοί μου η αν αυτό με τους αλβανούς γαμιάδες ήταν κάτι περισσότερο από τυχερό μου. Δεν χρειάστηκε να σκεφτώ πολύ, η σκέψη και μόνο ότι την επόμενη μέρα, μπορεί να έχω δυο αλβανικές πούτσες ταυτόχρονα στο κωλαράκι μου με άναψαν ξανά! Τράβηξα μαλακία και κοιμήθηκα αμέσως.      

3 σχόλια:

  1. poy menis uelo na me gamisoyn kai emena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και'γω θέλω το Μαρτίν τον αλβανό απ'τη μιρντιτα να με ξεσκίσει με τη ψωλαρα του,αλλά έχασα το τηλ του και πού θα τον βρω???ααααααχχ....δεν αντέχω άλλο...θέλω αλβανική πουτσα.....αααααχχ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ki ego thelo alvano poutso apo nearous os 25 xrono.
    skype alexios1111

    ΑπάντησηΔιαγραφή