kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

19χρονος γαμίκος

Σημείωση: οι σεξουαλικές πράξεις που αναφέρονται στις ιστορίες, χωρίς προφύλαξη, μπορεί να είναι ΚΑΙ φανταστικές στιγμές του συντάκτη στην ιστορία του.
 Το σεξ χωρίς προφύλαξη, μπορεί να έχει μοιραία κατάληξη.
Χρησιμοποιείτε πάντα προφυλακτικό!!!


Οι δικοί μου και οι φίλοι μου γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια της προτιμήσεις μου στο σεξ. Το γνώριζαν επίσης κι οι φίλοι του αδερφού μου, ένας εκ τον οποίον φαινόταν καθαρά ότι με κολλούσε σε κάθε ευκαιρία. Φυσικά στα δικά μου γούστα, δεν περιελάμβανα τις ηλικίες κάτω των 22. Η επιμονή του Σάκη, δεν ήταν εκνευριστική, το αντίθετο το διασκέδαζα.

Μια μέρα βγαίνοντας από το σπίτι, συναντήθηκα στο ασανσέρ με τον Σάκη, που ερχόταν στο σπίτι για τον αδερφό μου. Τον καλησπέρισα με ένα πλατύ χαμόγελο περιμένοντας να βγει από το ασανσέρ, αλλά αυτός με τράβηξε μέσα!!! Με γύρισε προς τον καθρέπτη και κόλλησε πίσω μου, πιέζοντας τον πούτσο του πάνω στον κώλο μου. Τον κοίταζα από τον καθρέπτη κι εκείνος εμένα, νιώθοντας τον σκληρό πούτσο του να με πιέζει ακόμα περισσότερο, μέχρι που είπε:

      -      θα μου πεις τώρα, ποτέ θα βρεθούμε να σε γαμήσω, αλλιώς δεν φεύγουμε από δω.
Χαμογέλασα, αλλά μάλλον δεν τον έπεισα
-          Άσε τα πουστριλίκια σε μένα, θα μου πεις τώρα πότε θα σε καρφώσω
-          Καλός είσαι μωρέ, αλλά μικρός του είπα και ξανά χαμογέλασα κοιτώντας τον κατευθείαν μέσα στα μάτια
-          Αυτό παλιόπουστα, θα μου το πεις όταν σου καρφώνω την σούφρα, τώρα ακούω πότε θα βρεθούμε
Η όλη φάση με καύλωσε, ένιωθα και την πίεση από τον καυλωμένο πούτσο του Σάκη πίσω μου και ήμουν έτοιμος να δεχτώ, δηλαδή τι έτοιμος, μέχρι που του καθόμουν επιτόπου να με σκίσει μέσα στο ασανσέρ!!! Ο Σάκης μπορεί να είναι 19 χρονών, αλλά μου ρίχνει ένα κεφάλι στο μπόι και η φάτσα του τον μεγαλώνει τουλάχιστον 2-3 χρόνια με την αξυρισιά των τριών ημερών!
       -    θα βρεθούμε το βράδυ γύρω στις 21:00 και δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση, για το που θα βρεθούμε
       -     τι λες ρε μαλάκα; Δεν νιώθεις τον πούτσο μου, που πάει να σπάσει από τις καύλες μου; τώρα θέλω να σε ξεκωλιάσω
       -     ναι αλλά τώρα, δεν υπάρχει χώρος του απάντησα και πραγματικά δεν μπορούσα να κανονίσω κάτι πιο νωρίς από το βράδυ που του είπα.
       -      θα πάμε στο σπίτι μου, οι δικοί μου έρχονται αύριο, είμαι μόνος σήμερα.
Πάτησε το κουμπί για να κατέβουμε, αλλά δεν έλεγε να ξεκολλήσει από πίσω μου.
-          Θα σε γαμήσω πατόκορφα με τις καύλες που έχω!!!
Ήταν η τελευταία του κουβέντα πριν σταματήσει το ασανσέρ και ξεκολλήσει από πίσω μου.
Βγήκαμε από την πολυκατοικία και καβαλήσαμε το παπάκι του και δεν χρειάστηκαν πάνω από 5’ για να φτάσουμε στο σπίτι του.

Μπαίνοντας το σπίτι, μου έκανε νόημα να περιμένω, έριξε μια ματιά σε όλο το σπίτι και ήρθε ξανά στο Χολ, κλείδωσε την πόρτα και γύρισε προς την μεριά μου. Τότε έγινε σε μένα εμφανές το φούσκωμα στο παντελόνι του, δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από εκεί.
-          Ψόφιος για πούτσο είσαι και μου κάνεις τον δύσκολο από πάνω γαμιόλα!!! Σε έχω δει πολλές φορές να με παρακολουθείς στο σπίτι σας και για αυτό συνέχεια σκάλιζα με το χέρι τον πούτσο μου, για να βλέπω κατά πόσο τον γουστάρεις. Κι έτσι αφού δεν τον ζητούσες τόσο καιρό από μόνος σου, σκέφτηκα ότι με την πρώτη ευκαιρία θα στον καρφώσω!!!
Είχα μείνει άφωνος με τον τρόπο που ενεργούσε! Νόμιζα ότι είχα του χεριού μου τον μικρό, ότι έλεγχα την κατάσταση, αλλά εν αγνοία ήμουν το θύμα!
-          Γύρνα και κατέβασε μόνο το παντελόνι σου
Το έκανα χωρίς καθυστέρηση, ακούγοντας ότι κι αυτός κατέβαζε το δικό του. Κόλλησε ξανά πίσω μου κι αυτήν την φορά ένιωθα τον πούτσο του καλύτερα, αφού μας χώριζαν μόνο τα εσώρουχα μας. Όπως πίεσε τον πούτσο του πίσω μου, κόλλησε το στόμα του στο αυτί μου
-          Θα σε ξεκωλιάσω όλο το βράδυ σήμερα, από αύριο θα σου λέω πότε θα έχω καύλες και θα κανονίζεις εσύ μέρος, για να σε καρφώνω
Ψέλλισα ίσα ίσα “ότι πεις”. Μου κατέβασε το σλιπάκι λίγο και έφτυσε στο χέρι του, το οποίο και οδήγησε στον κώλο μου, σάλιωνε την κωλοτρυπίδα μου και το έκανε δυο τρεις φορές μέχρι που άρχισε να μου χώνει 1,2,3 δάχτυλα με την σειρά. Με είχε απογειώσει το μικρό… κουνούσα το κωλαράκι μου συνέχεια σε κάθε γαμήσι που μου έκανε με τα δάχτυλα του, βάζοντας ασθενεί βογκητά… γύρισα το κεφάλι για να τον δω και είδα να χαμογελάει πονηρά
-          Έκανες τον δύσκολο ε; παρακαλάς από μέσα σου να στο καρφώσω ρε μαλακά ε;
Έφτυσε το ξανά στο χέρι του δυο τρεις φορές και κατάλαβα ότι σάλιωνε τον πούτσο του, παίζοντας τον. Την επόμενη στιγμή τον έτριβε ανάμεσα στα κωλομέρια μου μερικές φορές, μέχρι που κέντραρε στην κωλοτρυπίδα. Όσο κι αν προσπάθησα να μην φωνάξω, καθώς έσπρωχνε τον πούτσο του μέσα μου, δεν τα κατάφερα, ο πόνος ήταν αρκετός
-          Ααααχχχχχχ αααααααχχχχ
-          Πονάς πουστρίκο ε; πες μου ότι πονας… πες πονας;
-          Ναι πονάω ααααχχχχχχχχχ
-          Σου αρέσει όμως ρε πούστη μου…πες μου σου αρέσει;
-          Ναι πολύυυυυυυυυυυ ααααχχχχχχ
-          Έτσι γουστάρω, να σε ακούω
-          Πονάει, πονάει πολύ
-          Γουστάρεις τρελά όμως πούστη, πες μου γουστάρεις πούτσο ε;
-          Ναι πολυυυυυυυυ
Το παράξενο ήταν ότι ο πόνος όσο έσπρωχνε μεγάλωνε, κάτι ασυνήθιστο για μένα! Κάθε φορα που έσπρωχνε λίγο, ένιωθα ότι μου ανοίγει περισσότερο την κωλοτρυπίδα, αναγκάζοντας με αυθόρμητα να φωνάζω!
-          Πόσο γουστάρω, καυλώνω τρελά να σε ακούω να φωνάζεις παλιόπουστα
-          Σιγά Σάκη, πονάει πιο πολύ αααααχχχχχχχχχ
-          Το ξέρω ρε πούστη, αλλά σου αρέσει έτσι; Πες μου ρε πούστη ότι σου αρέσει!
-          Ναι αλλά πονάω πιο πολύ
-          Γουστάρεις το είπες, έτσι δεν είπες; Γουστάρεις πούτσο ρε πούστη πες το!!!
Δεν πρόλαβα να πω τίποτα, το επόμενο σπρώξιμο, με έκανε να φωνάξω δυνατά, ένιωσα πραγματικά ένα έντονο πόνο και τσούξιμο πίσω μου
-          Αααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχ
-          Σου έσκισα την σούφρα παλιόπουστα, πες το!!!
Δεν μπορούσα να πω τίποτα, ο πόνος ήταν οξύς, μόνο βογκητά και με τα χέρια το ένα στον τοίχο και το άλλο να προσπαθώ να τον τραβήξω από μέσα μου.
-          Κάτσε ήσυχα, μπήκε όλος μέσα…
-          Σάκη βγαλ’τον πονάει πολύ
-          Σκάσε, είπες ότι σου αρέσει
-          Ναι αλλά πονάει αααααχχχχχχχχχ
-          Το ξέρω, αλλά σου αρέσει γαμιόλα, γι αυτό σκάσε
Άρχισε να βγαίνει σιγά από μέσα μου λίγο και να τον ξανά σπρώχνει μέσα. Όσο έβγαινε, ένιωθα την τρύπα μου να ανοίγει και ξανά ο πόνος να γίνεται πολύς! Δεν άκουγε πλέον τα παρακαλετά μου να σταματήσει για λίγο, η κινήσεις του γινόταν όλο και πιο γρήγορες μονολογώντας ξανά και ξανά τα ίδια
-          Σου είπα ρε πούστη, θα στη σκίσω την σούφρα… πες μου ότι πονάς; Πες μου πονάς πολύ ρε πούστη; Πες μου… γουστάρεις πούτσο καριόλι ε; να σου σκίζουν την σούφρα ε; πονας ρε πουστη πες μου…
Κι κινήσεις του γινόταν πια γρήγορα και τα βογκητά μου πιο πολλά
-          Αααααχχχχχχ ααααααχχχχχχ
-          Έτσι καυλώνω να σε ακούω που πονάς ρε πούστρα
-          Πιο σιγά, πονάω αααααααααααααααχχχχχχχχχχχ
-          Ξέρω ότι γουστάρεις που σε ξεκωλιάζω σκάσε
-          Πονααααααααει ααααααααααααχχχχχχ
-          Θέλεις να σταματήσω ρε πούστη το γαμήσι;
-          Για λίγο Σάκη αααααχχχχχχχ για λίγο
-          (με γέλιο) ψεύτη γουστάρεις που σου ξεχειλώνω την σούφρα, πες το μου, γουστάρεις πούτσο, πες το! Πες το μου τωρααααα, πες το ειπα
το γαμήσι του έγινε πολύ γρήγορο και δεν έβγαινε τίποτα άλλο από το στόμα μου εκτός από κραυγές και βογκητά, μέχρι που βγήκε απότομα από μέσα και με ανάγκασε να γονατίσω. Κρατώντας το κεφάλι μου σε μικρή απόσταση από τον πούτσο του, τον έπαιζε γρήγορα
-          σε χύνω στη μάπα ρε πούστηηηηηηηηηηηηηη
ένιωσα αμέσως να πλημμυρίζει το πρόσωπο μου με τα καυτά του χύσια, που εκτοξεύονταν ξανά και ξανά παντού στο πρόσωπο
-          παρ’τα ρε πεινασμένη πούστρα… γλείψου ρε πούστη… έτσι, φατα όλα καριόλι
τα χύσια μου γέμισαν στην κυριολεξία τη μάπα! Ποτάμια χύσια, που πρώτη φορά μου έτυχε σε γαμήσι!
-          Καθάρισε μου τον πούτσο τώρα, ξέρω ότι γουστάρεις να τον ρουφήξεις


Για πρώτη φορά είδα και έπιασα τον πούτσο του Σάκη και κατάλαβα γιατί πονούσε περισσότερο σε κάθε σπρώξιμο!!! ο πούτσος του γύρω στα 20cm με ένα παράξενο εξόγκωμα στην μέση. Ξεκινούσε από το σχετικά μικρό πουτσοκέφαλο και φάρδαινε προς τη μέσου του κορμού του πούτσου και μάλιστα πλάταινε εκεί στο εξόγκωμα και στένευε ξανά στη βάση. Κι αυτό ήταν η αιτία που δεν πονούσε μόνο κατά το σπρώξιμο για να το χώσει, αλλά κι αφού το είχε όλο μέσα, στο βγάλσιμο!

Επειδή πέρασα τον επόμενο χρόνο καλά με τον Σάκη, δεν σημαίνει ότι άλλαξα γούστα στις ηλικίες, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να σου πέσει κάποιος καλός γαμίκος, οπότε όλα εξετάζονται πριν απορριφθούν!  

1 σχόλιο: