kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Βούλγαρος και πίπα



Ιστορία από φίλο του blog



Μετά από ένα διήμερο κραιπάλης  με φίλους τον 15 Αύγουστο του ‘11, σκέφτηκα να μην ακολουθήσω και την τρίτη μέρα αργίας την παρέα, αλλά να την αφιερώσω, για την προσωπική μου ευχαρίστηση!
Ξύπνησα αργά το απόγευμα της Κυριακής, πήγα για ένα καφέ ξεπέτα στη κολλητή μου, γιατί διαφορετικά θα μου κουβαλιόταν στο σπίτι και θα μου χαλούσε ότι σχεδίαζα για το βράδυ, αφού η αναζήτηση θα γινόταν από το σπίτι και με τον κλασικό τρόπο mirc.


Η διάθεση μου ήταν στα ύψη, είχα ετοιμαστεί κατάλληλα, άναψα και πολλά κεριά στο σαλόνι, έβαλα κι ένα ποτό, πήρα το λαπτοπ κοντά μου και συνδέθηκα στο mirc, ενώ η ώρα έδειχνε ήδη 00:30.
Οι ώρες περνούσαν και τίποτα το ιδιαίτερο δεν παρουσιαζόταν όπως σχεδόν πάντα γίνεται στο mirc. Τυπάκια που καυλώνουν και ξεκαυλώνουν στο πισι, τυπάκια που ελπίζουν να κονομήσουν κάνα φραγκάκι, τυπάκια που θέλουν να γνωρίσουν τον έρωτα της ζωής τους στο mirc… και πάει λέγοντας.
Δεν το έβαζα κάτω, η διάθεση μου παρέμενε ανεβασμένη, αφού έτσι κι αλλιώς είχα σκοπό να το ξημερώσω, ελπίζοντας ότι έστω μια ξεπέτα θα μου βγει.
Είχα σχεδόν παραιτηθεί από την προσπάθεια, ξάπλωνα στο πάτωμα ακούγοντας μουσική, έχοντας μια γλυκιά ζάλη στο κεφάλι, από τα ποτά που είχα πιει, όταν (μετά από πολύ ώρα) κάποιος μου χτύπησε στο mirc, πρόσεξα ότι ήδη είχε πάει 05:30

-          Τον παίρνεις;
-          Τον παίρνω, εσύ;
-          Εγώ μόνο πίπα δίνω και γαμάω

Περίμενα να δω αν θα συνεχίσει η αν είναι ακόμα μια περίπτωση ξεκαυλώματος στο πισι. Πέρασαν περίπου 5΄για να συνεχίσει

-          το πούτσα μου είναι τώρα σκληρό, το θέλεις στο στόμα; Κάνεις καλή πίπα;

Αν και ο τρόπος γραφής από την αρχή μου έλεγε κάτι, δεν το συνδύασα με το νικ του που ήταν
bulg-Poutsa και φυσικά σήμαινε Bulgaria.

-          τον θέλω, μόνο αν θέλεις για τώρα, όχι για άλλη φορά
-          για τώρα λέω, είναι πολύ σκληρός, θέλεις το πούτσα στο στόμα;
-          Θέλω
-          (στέλνει το νούμερο του κινητού του…) πάρε τώρα

Τηλεφωνώ. Η φωνή και ο τρόπος που μιλούσε, με καύλωσε περισσότερο από την γραφή του

-          που είσαι τώρα;
-          στο σπίτι μου, εσύ που είσαι;
-          Σε ιντερνετ καφέ. Θέλεις να πάρεις το πούτσα μου στο στόμα;
-          Σου είπα ναι
-          Ωραία! πιάνω το πούτσα μου τώρα και είναι πολύ πολύ σκληρό
-          Θέλεις να μιλήσουμε και να χύσεις εκεί στο καφέ η θελεις να σου παρω πιπα;
-          Να πάρεις πίπα. Κάνεις καλή πίπα;
-          Δεν θέλεις να δεις από κοντά;
-          Θέλω πολύ να γαμήσω στόμα σου

Η φωνή του με μπέρδευε, ακουγόταν καυλωμένος και δεν ήξερα αν τελικά ήθελε να χύσει στο τηλέφωνο η στη μάπα μου!!! συνέχισα διαφορετικά, αν ήταν να χύσει εκεί, ας το έκανε η ώρα ήταν εξάλλου περασμένη και δεν ήθελα να την χάνω σε ανούσια τηλεφωνήματα.

-          φίλε κάνω πολύ καλή πίπα, μου αρέσει να μου γαμάνε το στόμα σκληρές πούτσες και να μου πετάνε τα χύσια στη μάπα και με τον πούτσο να μου πασαλείβουν σε όλο το πρόσωπο...
-          θέλεις χύσια; (η φωνή του ακουγόταν πνιχτά, σίγουρα είχε τρομερές καύλες)
-          Πολλά χύσια φίλε και θέλω τα δικά σου χύσια τώρα!!!
-          Θα έρθεις τώρα;
-          Πες μου και ξεκινάω αμέσως!!!


Στο σημείο συνάντησης είδα ένα αγόρι λιγάκι μούτρο που λέμε, περίπου 18-20 χρόνων το πολύ πολύ. Υπολόγισα το ύψος του γύρω στο 1,66 με 1,68 με το ζόρι και 60 κιλά περίπου. Φορούσε ένα μπλουτζίν ξεβαμμένο με τα σχετικά ξέφτια εδώ κι εκεί, στενό πάνω του αλλά όχι εφαρμοστό. Τα χέρια του ήταν μέσα στις τσέπες του λεπτού γκρι μπουφάν, που αν και ανοιχτό το φερμουάρ, το κρατούσε μπροστά του κλειστό. Αυτό με έκανε να χαμογελάσω, γιατί σκέφτηκα ότι θέλει να κρύψει πρησμένη ψωλή του από τα περίεργα βλέμματα του περαστικού κόσμου. Σταμάτησα λίγα μέτρα πιο πάνω και του τηλεφώνησα

-          εσύ είσαι με μπλε αυτοκίνητο;
-          ναι έλα

ήρθε και μπήκε στο αυτοκίνητο χωρίς καν να κοιτάξει μέσα κι εγώ ξεκίνησα αμέσως. Ήθελα να το κάνω να φαίνεται βρώμικη η συνάντηση, είχα σκοπό να μην μιλήσω καθόλου στην διαδρομή για το σπίτι κι εκεί μόλις μπούμε στο σπίτι να του πάρω κατευθείαν την πίπα! Αυτός όμως έσπασε την σιωπή σε ένα φανάρι που μας έπιασε και δεν είχε αλλά αυτοκίνητα γύρω μας. Μου χάιδεψε το μάγουλο με το αριστερό του χέρι και γυρίζοντας τον είδα να με το άλλο να πιέζει τον πούτσο του, που πλέον τον έβλεπα να διαγράφεται καθαρά μέσα από το παντελόνι του. Χαϊδεύοντας το μάγουλο μου και τον πούτσο του είπε

-          είναι καλό που δεν έχει γένι, πονάει πούτσα αν έχει γένι στο πρόσωπο
-          είμαι ξυρισμένος κόντρα δίπλα και τριπλά
-          και κώλο;
-          Όχι, πειράζει;
-          Όχι πρόσωπο μόνο πονάει αν τρίβω το πούτσα μου, εσένα είναι μαλακό, ωραίο

Σε κάθε ευκαιρία που έβρισκε στην διαδρομή, μου χάιδευε το πρόσωπο και πίεζε τον πούτσο του, η ανάσα του ακουγόταν έντονα.

-          δεν θα χύσεις μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι ε;
-          όχι. εσένα χύσω στο στόμα, πρόσωπο, όπου θέλεις. Που θέλεις να χύσω;
-          Στο πρόσωπο… στη μάπα που λέμε
-          Ναι μάπα, έτσι μου αρέσει να λέω.
-          Οκ τότε θέλω να με χύσεις στη κάπα μου
-          Παίρνεις όλο πούτσα μέσα στο στόμα;

Δεν φαινόταν να κρύβει κάτι το τρομερό για να απαντούσα ότι «αναλόγως» και άλλα τέτοια γλυκανάλατα

-          ναι όλο και μου αρέσει να μου γαμάνε το λαρύγγι…

δεν απάντησε. Είδα να παίρνει το χέρι από τον πούτσο του και κοιτούσε μπροστά, αλλά το χέρι του με χάιδευε και πίεζε στο σβέρκο. Για μια στιγμή πίστεψα ότι θα μου τραβούσε το κεφάλι στο πούτσο του, χωρίς να το βγάλει από το παντελόνι και τρίβοντας την μάπα μου πάνω στο πούτσο του να χύσει. Φτάσαμε.
Ήθελα να έστω και στο δεύτερο μέρος της γνωριμίας μας που ήταν στο σπίτι, να παιχτεί βρώμικα και πρόστυχα η πίπα. Έκλεισα την πόρτα πίσω μας και γονάτισα μπροστά του, απλώνοντας κατευθείαν τα χέρια μου στη ζώνη του παντελονιού του, γλύφοντας τα χείλια μου και κοιτάζοντας τον στα μάτια.

-          που είναι wc πλένω το πούτσα μου
-          ε;
-          πλένω λίγο πούτσα μου
-          εδώ

ήμασταν ακριβώς έξω από το wc, αφού είναι δίπλα στην εξώπορτα. Του άνοιξα την πόρτα και άναψα το φως. Σκεφτόμουν ότι χάθηκε το βρώμικο παιχνίδι που με καύλωνε όλη αυτήν την προηγούμενη ώρα. Ανοίγει την πόρτα διάπλατα, δεν φορούσε πλέον το παντελόνι του, με τον πούτσο του να στέκεται όρθιος! Ένα χαριτωμένο τοξωτό τερατάκι 17cm, που από την όψη και την στάση του φαινόταν η σκληράδα της ψωλής του!!!

-          θέλεις πλένεις εσύ το πούτσα μου;

δεν είπα τίποτα, πήγα δίπλα του και τον τράβηξα μέσα στη ντουζιέρα. Άνοιξα τα νερά, πήρα αφρόλουτρο και ξεκίνησα να του πλένω τον πούτσο! Όντως όπως φαινόταν κι από μακριά! Ο πούτσος του ήταν ΠΕΤΡΑ. Με τα χέρια χωρίς σφουγγάρι, του σαπούνιζα καλά τον πούτσο και τα αρχίδια, αυτός  το απολάμβανε, είχε ακουμπήσει στα πλακάκια, κάτι ψιθύριζε αλλά δεν καταλάβαινα. Πήρε το τηλέφωνο του ντουζ και ξεπλύθηκε μόνος του, με βιαστικές κινήσεις. Με τράβηξε και με κάθισε στη χέστρα, ήρθε ακριβώς μπροστά μου και κέντραρε τον πούτσο του στο στόμα μου. Με κρατούσε από τα μαλλιά και έσπρωχνε σιγά αλλά σταθερά τον πούτσο του βαθιά στο στόμα

-          όλο το πούτσο μέσα

με το πουτσοκέφαλο του σφηνωμένο στο λαρύγγι μου

-          θέλεις χύσω έτσι στο στόμα σου;

Σήκωσα τα μάτια και τον κοίταξα, έκανα νόημα με τα φρύδια… όχι

-          θέλεις χύσια μάπα σου πούστη;

Τον έπιασα από τα μπούτια και τον έσπρωξα για να βγει ο πούτσος από το στόμα μου, που τον κρατούσε καρφωμένο, δεν αντιστάθηκε!

-          πολλά λες –του λέω- γάμησε μου το στόμα και χύσε μου την μάπα ΤΩΡΑ

χωρίς δεύτερη κουβέντα, κάρφωσε τον πούτσο του στο στόμα και μου γαμούσε το λαρύγγι ανελέητα! Σε δευτερόλεπτα άρχισε να ακούγεται ο παφλασμός από τα σάλια που είχαν δημιουργηθεί από τον γαμήσι. Το δυνατό γαμήσι που μου έκανε στο λαρύγγι, μου έφερνε αναγούλες και βήχα, που τον έκοβε για δευτερόλεπτα μόνο και συνέχιζε κανονικά σαν να μην συνέβη τίποτα. Τα σάλια μου είχαν γεμίσει για τα καλά τον πούτσο του μέχρι τα αρχίδια του που έσταζαν τα σάλια μου στο πάτωμα. Τα μάτια μου είχαν γεμίσει δάκρυα, δεν έβλεπα τίποτα, αλλά ένιωθα την ψωλάρα του βαθιά στο λαρύγγι.

-          χύσω μάπα σου πούστη τώρα…τωρααααααααα…χυνωωωωωωωωωω πουστηηηηηηηηη

τραβήχτηκε, αλλά μου κρατούσε το κεφάλι, ένιωσα αμέσως τα καυτά του χύσια να χτυπάνε με δύναμη στη μάπα μου! τα ένιωθα παντού! Στα μάτια, στα χείλια και στο στόμα, που είχα ανοίξει μόλις ένιωσα τα πρώτα χύσια να με λούζουν τη μάπα! Μου είχε γεμίσει την μάπα με χύσια που έτρεχαν και έσταζαν από όλες τις μεριές του προσώπου μου! έχυνα μαζί του, έχυνα μέσα στο σλιπ μου.
Τα μουγκρητά μας σταμάτησαν, ακουγόταν μόνο οι λαχανιασμένες μας ανάσες. Ένιωσα τότε τον πούτσο του να τρίβεται πάνω στο πρόσωπο, τον περνούσε από παντού, με αργές κινήσεις… με καύλωνε αυτό!!! Άνοιξα το στόμα, ελπίζοντας να μου δώσει τα χύσια που μάζευε στο πουτσοκέφαλο του, αλλα αυτος συνέχιζε να πασαλείβει σε όλο το πρόσωπο ξανά και ξανά τα χύσια του

-          αρέσει πολύ να τρίβω πούτσα μου έτσι
-          και μένα, αλλά δώσε μου χύσια στο στόμα
-          αρέσει μάπα σου που δεν έχει γένι, είναι μαλακό
-          χύσια, θέλω χύσια φίλε

η παράκληση έπιασε τόπο! Άρχισε να μαζεύει χύσια από το πρόσωπο και τα έσπρωχνε στο στόμα

-          αρέσουν τα χύσια μου πούστη;
-          Μμμμμ
-          Θέλεις κι άλλα στόμα; η θέλεις γαμήσω κώλο σου;
-          Στο στόμα
-          Οκ πλύνε μάπα σου

Έφυγε από το wc κι έμεινα να πλυθώ. Βγαίνοντας τον έψαξα, τελικά είχε πάει στην κρεβατοκάμαρα και με περίμενε καθισμένος εντελώς γυμνός στο διπλό κρεβάτι. Είχε βάλει στην πλάτη τα μαξιλάρια και τα χέρια του περασμένα πίσω από το κεφάλι του. Ο πούτσος του δεν είχε ηρεμήσει καθόλου, μου φαινόταν μάλιστα ακόμα πιο πρησμένος και σκληρός!

-          Τώρα γαμήσω πιο καλά στόμα σου…βγάλε ρούχα σου

Τα πέταξα όλα σε κλάσματα δευτερόλεπτου. Σηκώθηκε και μου έδειξε να ξαπλώσω ανάσκελα, με τράβηξε στην άκρη του κρεβατιού, τόσο ώστε το κεφάλι μου να είναι έξω από το στρώμα.
Κατέβηκε από το κρεβάτι και στάθηκε ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου, στηρίχτηκε στο στήθος μου και χαμήλωσε λίγο φέρνοντας τα αρχίδια του στο στόμα μου.

-          γλύψε αρχίδια μου πούστη, γλύψε καλά

προσπαθούσα να τα γλύψω, αλλά κουνιόταν, σαν να ήθελε να μου τα τρίβει στο πρόσωπο. Κατέβαινε ακόμα πιο χαμηλά, περνώντας τον κορμό της πούτσας του από το στόμα μου, δίνοντας μου την ευκαιρία να τον γλύψω, βγάζοντας μόνο την γλώσσα. Που και που σκάλωνε το πουτσοκέφαλο του στο κάτω χείλος μου. Στηρίχτηκε ακόμα καλύτερα, χαμήλωσε και κάρφωσε τον πούτσο του στο στόμα, βαθιά και χωρίς περιστροφές και καθυστερήσεις. Το κράτησε εκεί, σφηνωμένο στο λαρύγγι και κουνιόταν, χωρίς να τραβιέται πίσω, κουνιόταν σαν να ήθελε να χώσει ακόμα πιο βαθιά τον πούτσο του στο λαρύγγι μου, ένα μόνιμο χτύπημα μπροστά. Τα σάλια μου, μου πλημμύριζαν το πρόσωπο. Τραβήχτηκε, αλλά δεν μπορούσα να δω τι κάνει! ένιωσα ξανά τα αρχίδια του στα χείλια μου.
Άνοιξα το στόμα και τα ρούφηξα μέσα, τα έγλυφα και τα ρουφούσα, αυτός βογκούσε από καύλα. Έτρεμε ολόκληρος!!! Ανέβηκε στο κρεβάτι και με τράβηξε κι εμένα στη μέση, βάζοντας ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι μου. Ανέβηκε στο στήθος μου και έπαιζε με τον πούτσο του

-          θέλεις γαμήσω κώλο τώρα;
-          Όχι το στόμα θέλω να μου γαμήσεις κι άλλο
-          Αρέσει πούστη ε;
-          Πολύ, γαμάς τέλεια το στόμα!!!

Δεν μου χάλασε το χατίρι! Ήρθε λίγο πιο μπροστά και πήρε το κεφάλι μου στα χέρια του. Αυτή τη φορά, δεν κουνιόταν αυτός, αλλά γαμούσε το στόμα μου κουνώντας το κεφάλι μου πάνω στον πούτσο του. Κάρφωνε όλο τον πούτσο μέσα στο στόμα και το κρατούσε εκεί, μέχρι να καταλάβει ότι δεν άντεχα άλλο! τον έβγαζε δευτερόλεπτα ίσα να πάρω μια ανάσα και τον έχωνε ξανά.
Όταν χαλάρωσε λίγο, βρήκα την ευκαιρία και τον πέταξα από πάνω μου, σηκώθηκα και πήγα στο σαλόνι, περίμενα να δω αν με ακολουθήσει και πράγματι δεν άργησε. Τον πρόσεξα καλύτερα, είχε λεπτό αλλά καλλίγραμμο σώμα, οι κοιλιακοί του ξεχώριζαν, όπως και τα μπράτσα του, ο πούτσος του δε στεκόταν όρθιος και μέσα στα σάλια που ακόμα έσταζαν από τα αρχίδια του!!! με κοιτούσε με απορία

-          φτάνει το γαμήσι στο στόμα, τώρα θα σου πάρω εγώ πίπα κι εσύ θα απολαύσεις το ποτό σου η το τσιγάρο σου

του έβαλα ποτό, του άναψα κι ένα τσιγάρο, αυτός ήδη είχε καθίσει στο τριθέσιο και με περίμενε

-          θέλω να πάρεις πίπα σιγά σιγά, γλύψεις καλά πούτσα μου μέχρι αρχίδια και να κοιτάς εμένα

γονάτισα ανάμεσα στα πόδια του, χάιδεψα όλο το κορμί του μέχρι τα μπράτσα του. Ξεκίνησα να του γλείφω το στομάχι και ανέβαινε προς τα πάνω, έφτασα στις ρόγες του που ήταν μικρά πεταχτά καρφάκια. Τις έγλυφα και τις έριχνα απλά δαγκωματάκια, κάνοντας τον να τραντάζεται

-          έτσι πούστη, δάγκωσε τις ρόγες μου, πόνεσε με!!!

Τον κοίταξα, μήπως και δεν το εννοούσε, αλλά τον είδα στο βλέμμα του να περιμένει...
Συνέχισε να γλύφω τις ρόγες του εναλλάξ, χρησιμοποιώντας περισσότερο τα δόντια μου κι όσο έγλυφα την μια ρόγα, την άλλη της έπαιζα με το χέρι, τραβώντας της και γυρνώντας την! δεν παραπονέθηκε ότι πονάει, ίσα ίσα φαινόταν να τον καυλώνει περισσότερο ακόμα! Ανέβηκα ακόμα περισσότερο και προσπάθησα να τον φιλήσω, αλλά γύρισε το κεφάλι! Όχι ότι δεν περίμενα τέτοια αντίδραση, αλλά δεν είχα να χάσω κάτι αν δοκίμαζα, πολλές φορές ακόμα κι από εκεί που δεν περιμένεις τα φιλιά έρχονται!

-          γλύψε μπράτσο μου!

φάνηκε να μαντεύει την πρόθεση μου, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του φιλιού! Ανασήκωσε το κορμί του, για να με διευκολύνει και έκανε την πόζα του «ποντικιού» στα χέρια! Φιλούσα και έγλυφα τα μπράτσα εναλλάξ, σκέτη καύλα! Μικρά αλλά τέλεια σχηματισμένα τα μπράτσα του!
Απολάμβανε το γλείψιμο μου, όσο κι εγώ! είχα ξεχάσει τον πούτσο του, παράδοξο άλλα έτσι ήταν. Τον έγλυφα παντού εκτός από το πρόσωπο! Πήρα ένα ένα τα δάχτυλα του χεριού του στο στόμα, πότε αυτός μου έχωνε 3-4 δάχτυλα στο στόμα. Με τα δάχτυλα στο στόμα κι αυτόν να παίζει με την γλώσσα μου, άρχισα να παίζω με τον πούτσο μου! σηκώθηκε όρθιος. Μου έδινε πίπα με τα δάχτυλα του, έπαιζε τον πούτσο του κι εγώ τον δικό μου!

-          θέλεις χύσια μου στο στόμα;
-          μμμμΝΑΙ

τράβηξε τα δάχτυλα του και μου έχωσε τον πούτσο με μικρή καθυστέρηση, αφού το πρώτο τίναγμα χύσι με πέτυχε στο μάτι. Ένα μακρόσυρτο βογκητό και χυνωωωωωωωωωωω συνόδευαν τα χύσια που άδειαζε μέσα στο στόμα μου. Τα κατάπινα την ώρα που άδειαζα κι εγώ τα δικά μου χύσια στο πάτωμα.
Τον κοιτούσα στα μάτια, καθώς καθάριζα τα τελευταία χύσια που έβγαζε στο πουτσοκέφαλο, για πρώτη φορά τον είδα να χαμογελάει, έστω και αυτάρεσκα.

-          καλό πίπα κάνεις, αλήθεια λες
-          δεν σου πήρα πίπα, αν θυμάσαι
-          εγώ κατάλαβα ότι κάνεις καλή πίπα, αλλά θέλω γαμήσω κώλο σου
-          τώρα;
-          πότε θέλεις;
-          Δεν θα χαθούμε, έτσι;
-          Όταν ξυπνήσουμε, θέλεις γαμήσω κώλο σου; Εγώ πολλές καύλες όλη μέρα

Είδα τον πούτσο του να μην μαλακώνει, τον έπιασα και τον μαλάκισα λίγο για να βεβαιωθώ και όντως παρέμενε σκληρός!

-          θέλεις να κοιμηθείς εδώ;

Δεν απάντησε αμέσως, σαν να σκέφτηκε λίγο την απάντηση του και με το ίδιο αυτάρεσκο χαμόγελο που δεν είχε φύγει από τα χείλι του απάντησε με ερώτηση

-          εσύ δεν θέλεις;
-          Μόνο αν κοιμηθούμε μαζί στο κρεβάτι
-          Δεν πειράζει αυτό
-          Τότε πάμε, γιατί είμαι πτώμα

Προχώρησα αλλά αισθανόμουν ότι δεν με ακολουθεί, γύρισα και τον κοίταξα να παραμένει στη θέση του, σαν να είχα ξεχάσει κάτι η σαν να περίμενε κάτι

-          θα έρθεις;

Με ακολούθησε και πέσαμε στο κρεβάτι για ύπνο γυμνοί. Επειδή δεν φιλούσε του γύρισα την πλάτη, αλλά τον τράβηξα κοντά μου, με αγκάλιασε κολλώντας πάνω μου. Περιττό να αναφέρω ότι ένιωθα τον πούτσο του σκληρό ακόμα

-          μαλακώνει ποτέ ο πούτσος σου;
-          Ναι, αλλά τώρα έχει καύλες το πούτσο μου ακόμα

Γέλασα και τον τράβηξα ακόμα πιο κοντά μου, κρατώντας το χέρι του που είχε περάσει κάτω από το δικό μου, μπροστά στο στήθος μου. Σταματήσαμε να μιλάμε. Λίγη ώρα αργότερα, μέσα στην παραζάλη του ύπνου, ένιωσα τον σκληρό πούτσο του ανάμεσα στα μπούτια μου! γύρισα το κεφάλι μου όσο μπορούσα προς αυτόν, αλλά αυτός μου έβαλε στο στόμα δυο δάχτυλα και με γύρισε ξανά στη μεριά μου

-          γαμήσω μπούτια σου τώρα, χύσω γρήγορα και κοιμηθούμε μαζί μετά

ήταν λίγο παράξενο το σκηνικό, αλλά με καύλωσε και συμμετείχα κι εγώ! Κουνιόμουν στον ρυθμό μαζί του, γλύφοντας ταυτόχρονα τα δάχτυλα του που είχα στο στόμα μου

-          έτσι γαμάω κώλο σου πούστη
-          ναι πουτσάρα μου, σκίσε με αλύπητα
-          θέλεις γαμήσω κώλο σου τώρα;

ήθελα να το αποφύγω, για κάθε ενδεχόμενο, είχαν περάσει πολλές ώρες από το «μπάνιο» μου

-          χύσε όπως είσαι, γάμα με σκληρά όπως είσαι τώρα

έστριψα τον κορμί μου για να μπορώ να τον αγκαλιάσω από τους ώμους του.

-          θέλεις χύσι στο στόμα;
-          Χύσε όπου θέλεις γαμιά μου
-          Χύσω μπούτια τώρα

Οι κινήσεις του έγιναν πολύ γρήγορες, ένιωσα το κορμί του να τραντάζεται και να με σφίγγει πάνω του, καθώς για τρίτη φορά άδειαζε τα χύσια του αυτή τη φορά ανάμεσα στα μπούτια μου!!!

-          είσαι πολύ καυλιάρης, το ξέρεις;
-          Έχω πολλές μέρες να χύσω
-          Γιατί;
-          Γιατί δεν βρίσκω κώλο γαμήσω κι εσύ δεν θέλεις, μόνο πίπα θέλεις
-          Θέλω, αλλά όταν ξυπνήσουμε, εκτός αν δεν έχεις άλλες καύλες (με γελάκι) μετά
-          Άμα γαμήσω κώλο, έχω πιο πολύ καύλες (με γελάκι επίσης)
Σκουπιστήκαμε με το σεντόνι, το πέταξα στο πάτωμα και τον τράβηξα πάλι πίσω μου.
Νιώθοντας πλέον τον πούτσο του να χαλαρώνει αποκοιμήθηκα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου