kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

η Υποταγή Αληθινή ιστορία Νο4



Ιστορία Νο4 από τον Γιάννη.

Το τηλέφωνο χτύπησε ένα απόγευμα. Αναγνώρισα τον αριθμό του Χρήστου! Μου μίλησε απότομα και αυταρχικά και μου είπε να πάω στο σπίτι του το βράδυ. Σαν υπνωτισμένος έκανα μπάνιο και ξεκίνησα το βραδάκι. Έφτασα, ανέβηκα και με άνοιξε ο Χρήστος γυμνός. Πριν κάνω κάποια κίνηση μου έδεσε τα μάτια με ένα μαύρο πανί…

Στην συνέχεια με έγδυσε εκεί όρθιο και πιάνοντάς  με από το χέρι με πήγε στο κρεβάτι, με γονάτισε στο πάτωμα και πιάνοντας τα χέρια μου με έδεσε από τους καρπούς στα κάγκελα του. Έμεινα εκεί γονατισμένος να περιμένω. Ο χρόνος περνούσε χωρίς να μπορώ να καταλάβω. Στο διάστημα αυτό άκουγα κάποια μουρμουρητά και λίγα πνιγμένα γέλια. Βήματα…. Δυο χέρια ανοίγουν τα κωλομάγουλά μου και απροειδοποίητα μια ψωλή αρχίζει να χώνεται ασάλιωτη στο κωλαράκι μου. Βογκάω από τον πόνο αλλά την παίρνω αδιαμαρτύρητα όλη. Αρχίζει να με γαμάει με δύναμη αδιαφορώντας για το αν πονάω ή όχι. Η σούφρα μου καίει, τσούζει αλλά ανταποκρίνεται στο άγριο γαμήσι. Η πούτσα τραβιέται από τον κώλο μου και καυτά χύσια πιτσιλάνε με ορμή την ροδέλα μου και την κωλοχαράδρα μου μέχρι τα αρχίδια μου.
Μια νέα ψωλή παίρνει θέση και χώνεται βαθιά στο κωλάντερό μου. Τα ίδια, δυνατό γαμήσι, πνιχτά βογκητά, αλλά κουβέντα καμία! Ξανά τράβηγμα έξω και ένα ατελείωτο χύσιμο στο κωλαράκι μου! Τα κωλομάγουλά μου κολλάνε από τα χύσια, η ροδέλα μου έχει πάρει φωτιά και έρχεται τρίτη ψωλή! Αυτή είναι το κάτι άλλο! Δεν χωράει να μπει παρ’ όλο το χύσι που υπάρχει στο κωλαράκι μου! Με πιέζει με σκίζει και τέλος απότομα χώνεται μέσα μου! Αφήνω μια απαλή φωνούλα και για απάντηση μια χερούκλα μου αστράφτει μια πολύ δυνατή σφαλιάρα στον κώλο που ακούγεται σαν έκρηξη! Το βουλώνω, δαγκώνω τα χείλια μου, δάκρυα ανεβαίνουν στα μάτια μου αλλά υπάκουα τουρλώνω τον κώλο μου για να την πάρω! Χώνεται καυτή μέσα μου χωρίς τελειωμό! Η πίεση στα τοιχώματα του κώλου μου είναι τεράστια! Πιάνει πάτο! Και αρχίζει αργά να τραβιέται έξω! Το πάχος της και το μήκος της δεν περιγράφονται. Νοιώθω σαν να βγαίνει από μέσα μου ένα δοκάρι!! Και τότε αρχίζει το γαμήσι! Στην αρχή αργό αλλά μετά δυνατό και βάρβαρο! Η πουτσάρα καρφώνεται με δύναμη ξεσκίζοντάς με, με μανία!!!!
Τραβιέται απότομα έξω, η χερούκλα με πιάνει από τα μαλλιά μου γυρνάει το κεφάλι και χώνει την ψωλάρα του όπως βγήκε από τον κώλο μου στο στόμα μου! Αρχίζει να χύνει και υπάκουα τα πίνω όλα! Τα χύσια του είναι καυτά, και πολύ πηχτά! Και πάρα πολλά! Τρέχουν στο σαγόνι μου δεν τα προλαβαίνω!! Μόλις τελειώνει τραβιέται και φεύγει! Μένω εκεί χωρίς μιλιά! Ακούω βήματα και κάποιοι με λύνουν από το κρεβάτι. Λουριά  δένουν τα χέρια μου και προφανώς με δένουν όρθιο στο κέντρο του δωματίου. Ένα φίμωτρο περνάει στο στόμα μου. Νοιώθω κάποιον να τρίβει τις ρώγες μου. Αρχίζει να τις τσιμπάει και να τις στρίβει με δύναμη. Βογκάω πνιχτά από τον πόνο αλλά η πούτσα μου έχει γίνει κοντάρι! Νοιώθω κάτι κρύο να ακουμπάει τις ρώγες μου και ξαφνικά δυο μεταλλικά μανταλάκια τις δαγκώνουν κάνοντας με να σπαρταράω! Η πρώτη βουρδουλιά σκάει στην πλάτη μου. Πρέπει να είναι μαστίγιο με πολλές δερμάτινες λουρίδες. Συνεχίζει μαστιγώνοντας πότε τον κώλο μου πότε την πλάτη μου. Καίω και κλαίω πνιχτά. Η πούτσα μου είναι ακόμα κοντάρι! Το μαστίγωμα συνεχίζεται και ξαφνικά αρχίζω να εκτοξεύω χύσια με τρομερή δύναμη! Η καύλα είναι απερίγραπτη! Και η τιμωρία άμεση!

Νοιώθω κάτι μεταλλικό στον πούτσο μου! Μου περνάνε ένα δαχτυλίδι στην βάση της ψωλής μου και αρχίζουν να το σφίγγουν. Και αρχίζει το μαστίγωμα από μπροστά! Όταν σκάει στο στήθος μου ο πόνος από τα μανταλάκια πολλαπλασιάζεται! Όταν σκάει στην κοιλιά και την ψωλή μου είναι ακόμα χειρότερα! Σταματάει τόσο ξαφνικά όσο άρχισε! Τα χέρια μου λύνονται αλλά τα γόνατά μου λυγίζουν! Με σηκώνουν και με ξαπλώνουν στην άκρη από το κρεβάτι με τα γόνατα στο πάτωμα! Τα μανταλάκια στις ρώγες μου τρίβονται στο κρεβάτι κάνοντας με να πονάω! Κάτι μαλακό χώνεται στον κώλο μου! Το δέχομαι και περιμένω! Αυτό που μου έβαλαν αρχίζει και μεγαλώνει σαν να ήταν ζωντανό! Φουσκώνει! Η ροδέλα μου και το κωλάντερό μου πάνε να σπάσουν! Το πράγμα ξεφουσκώνει απότομά! Και μετά ξανά! Περισσότερο τώρα! Πονάω και τα δάχτυλά μου πιάνονται με μανία στο σεντόνι τραβώντας το! Για καλή μου τύχη το πράγμα ξεφουσκώνει… γελάνε και το τραβάνε έξω! Κρέμα αλείφεται στον κώλο μου. Ένα τεράστιο μπαλάκι πιέζεται και χώνεται μέσα! Δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, πέμπτο! Τραβάνε το κορδόνι! Τα μπαλάκια βγαίνουν ένα, ένα! Ένα ΩΩΩ ακούγεται στο κάθε μπαλάκι! Χαίρονται με τον εξευτελισμό μου!

Το κακό είναι ότι και η ψωλή μου το χαίρεται γιατί είναι πάλι κάγκελο! Την θέση από τα μπαλάκι παίρνει ένα χοντρό εργαλείο από πλαστικό μάλλον! Το κουμπάκι ανοίγει και το εργαλείο αρχίζει να κάνει κυκλικές κινήσεις μέσα μου! Η καύλα είναι απερίγραπτη!! Τουρλώνω τον κώλο μου και τον κουνάω σύμφωνα με την κίνηση του εργαλείου! Αυτό δεν τους αρέσει και το τραβάνε απότομα από μέσα μου! Η τιμωρία έρχεται από ένα καμουτσίκι ιππασίας! Αυλακώνει τα κωλομέρια μου! Κάθε χτύπημα είναι σαν να με περνούσε ηλεκτρικό ρεύμα! Με σηκώνουν. Καταλαβαίνω ότι πάμε στο μπάνιο! Με γονατίζουν κάτω μέσα στην μπανιέρα κάτι κρύο και μεταλλικό χώνεται στον κώλο μου! Είναι (μετά το είδα) διαστολέας! Ανοίγουν τον κώλο μου σαν χωνί! Τον νοιώθω να τρίζει να ξεσκίζεται! Ξαφνικά ένα καυτό υγρό πέφτει μέσα στην κωλάρα μου! Κάποιος με κατουράει στοχεύοντας τον ορθάνοιχτο κώλο μου! Η καύλα είναι στα κόκκινα! Τελειώνει και την θέση του παίρνει άλλος! Και μετά τρίτος! Τα κάτουρα τους γεμίζουν την μπανιέρα το μάγουλο μου ακουμπάει κάτω και τα χείλια μου είναι σε επαφή με το καυτό υγρό! Ένα χέρι λύνει και μου βγάζει το φίμωτρο! Πιες τα μου λέει! Αναγνωρίζω την φωνή του Χρήστου! Αρνούμαι και το καμουτσίκι προσγειώνεται στον κώλο μου! Με το αχ που μου βγαίνει απότομα το στόμα μου γεμίζει με το καυτό υγρό! Το μαστίγωμα συνεχίζεται και ένα πόδι πατάει το κεφάλι μου για να είμαι συνέχεια μέσα στα υγρά τους! Το βαριούνται ευτυχώς σύντομα! Ο διαστολέας βγαίνει από τον κώλο μου και η τάπα τραβιέται από την μπανιέρα! Και πάνω που νόμισα ότι τελειώσαμε κάποιος χώνει ένα μπουκάλι στον κώλο μου! Χα, χα πιες την σαμπάνια σου πουτανάκι σαν την Τζούλια! Και κουνώντας την σαμπάνια το αφρώδες κρασί πλημμυρίζει τον κώλο μου! Το τραβάει έξω και το κρασί πετάγεται από την ξεσκισμένη κωλάρα μου! Στο τρίτο μπουκάλι δεν άντεξα άλλο! Ένοιωσα τα πάντα να σβήνουν γύρω μου! Συνήλθα στο κρεβάτι! Τους δύο τους γνώρισα, ήταν ο Χρήστος και ο Θανάσης! Ο τρίτος που συστήθηκε Γιώργος ήταν ένας παιδικός φίλος του Θανάση που τον κάλεσε γιατί ήξερε τα γούστα του!

Φίλε μας τρόμαξες! Είσαι εντάξει τώρα? Ρώτησε ο Χρήστος.

Παιδιά η καύλα ήταν τόσο μεγάλη που δεν άντεξα! Απάντησα!

Δες το, το πουτανάκι είπε ο Θανάσης! Το ξέρεις ότι θα σε ξεσκίσουμε τώρα!

Χωρίς άλλες κουβέντες πήρα την πούτσα του Γιώργου στο στόμα! Τέτοια ψωλάρα ήθελα να την χαρώ! Ο Χρήστος ξάπλωσε από κάτω μου ρουφώντας το καυλί μου ενώ ο Θανάσης άρχισε να χώνει την γλώσσα του στον κώλο μου! Το κοντάρι του Γιώργου δεν χωρούσε με τίποτα στο λαρύγγι μου! Τον ρουφούσα με μαεστρία κάνοντάς τον να βογκάει από καύλα! Την θέση της γλώσσας του Θανάση την πήρε η ψωλάρα του γαμώντας με αργά, αισθησιακά! Μην αντέχοντας άλλο την καύλα έχυσα στο στόμα του Χρήστου που τα ήπιε όλα! Αλλάξαμε και σκαρφάλωσα στην ψωλή του Γιώργου! Άρχισε η ροδελίτσα μου να την καταπίνει πόντο, πόντο! Υπέροχο! Τον πήρα όλο και μετά άρχισα τον «χορό» μου κάνοντας το χοντρό καυλί να μπαινοβγαίνει στην σούφρα μου. Ένα χέρι με έσπρωξε μπροστά και η ψωλή του Θανάση πήρε θέση! Οι δυό μαζί ήταν βαρύ φορτίο για την κωλάρα μου αλλά με πολύ λιπαντικό και υπομονή τους πήρα! Τότε άρχισε ένα ξέφρενο γαμήσι με τον Χρήστο να με τσιμπούκωνε άγρια! Το θέαμα ήταν φανταστικό! Ξεσκιζόμουν σαν παλιοπουτάνα με τρεις ψωλές! Οι δύο ψωλές στον κώλο μου ήταν η απόλυτη ηδονή! Είχαν βρει ρυθμό και με ξέσκιζαν με μανία! Ο Χρήστος έχυσε πρώτος ποτίζοντας το λαρύγγι μου με τα καυτά του χύσια! Οι άλλοι σαν σε έναν μαγικό χορό άρχισαν να χύνουν ταυτόχρονα! Καυτά χύσια πλημμύριζαν τον κώλο μου και οι δύο ψωλές ακούραστες συνέχιζαν να με γαμάνε!!!!
Κάποια φάση σταμάτησαν και τραβήχτηκαν από μέσα μου. Τα περισσότερα χύσια βγήκαν από το κωλαράκι μου πάνω στην ψωλάρα του Γιώργου που ήταν ξαπλωμένος! Στα τέσσερα άρχισα να καθαρίζω την ψωλή και την κοιλιά του από τα χύσια! Μόλις τον έκανα να λάμπει ο Χρήστος του είπε! Έλα να δεις φίλε τι θα του κάνω τώρα! Πήρε θέση πίσω μου και κατάλαβα ότι θα έχωνε το χέρι του στον κώλο μου! Άρχισε με απαλές κινήσεις και το χέρι του σε λίγο ήταν μέχρι το καρπό στον κώλο μου! Βογκούσα από καύλα! Θέλω να το κάνω και εγώ είπε  ο Γιώργος! Όπα είπα! Το χέρι του Χρήστου είναι λεπτό μανάρι μου! Το δικό σου είναι σαν κουπί! Άρχισε να βάζει δυο δάχτυλα, μετά τρία, μετά τέσσερα…. Άρχισε να προσπαθεί να βάλει και τον αντίχειρα! Δεν άντεχα! Φώναξα να σταματήσει! Σταμάτησε! Άρχισε να παίζει το χέρι του μέσα έξω και να το στρίβει κάνοντας με να σπαρταράω! Ο Χρήστος συνέχιζε να ρίχνει λιπαντικό το χέρι έστριβε και μπαινόβγαινε εγώ βρέθηκα με την πούτσα του Θανάση στο στόμα…. Και ξαφνικά η αντίσταση έπεσε και το χέρι του Γιώργου χώθηκε μέσα μου! Στο μεταξύ ο Θανάσης στήθηκε στα τέσσερα ζητώντας να του γλύψω την κωλάρα! Η γλώσσα μου μπαινόβγαινε στον κώλο του το Χέρι του Γιώργου με έσκιζε …. Ο Θανάσης παίζοντας τον πούτσο του απότομα γύρισε και μου τον έχωσε στο στόμα! Χύνω καύλα μου πιες τα όλα! Το χύσι του δεν ήταν πλέον πολύ αλλά το κατάπια όλο! Βλέποντας το αυτό ο Γιώργος τράβηξε το χέρι του προσεκτικά έξω και την θέση του πήρα η ψωλάρα του! Τόσο που είχε ανοίξει η ροδέλα μου τον έπαιρνα για πλάκα! Με γάμησε σε όλες τις στάσεις ενώ οι άλλοι δύο έβλεπαν και σχολίαζαν το παλούκωμά μου! Τέλος με έναν αναστεναγμό άδειασε την  καύλα του βαθιά μέσα στην τρυπούλα μου! 

Κάτσαμε να βρούμε τις ανάσες μας! Ήταν μια βράδια που δεν θα ξεχάσω!

Θα ακολουθούσαν και άλλες μια και ο Θανάσης ήταν ένα άτομο που πάντα είχε πολλούς και καλούς άσσους κρυμμένους στο μανίκι του

Θα τα πούμε στην συνέχεια….

1 σχόλιο: