kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Η ιστορία μου συνεχίζεται Νο3



Στάλθηκε σήμερα η συνέχεια Νο3 από τον Γιάννη.

Μια εβδομάδα μετά και ο Χρήστος πιστός στο ραντεβού του με πήρε τηλέφωνο!!

Σήμερα μου είπε, θα έρθεις στις 8:00… μην φέρεις τίποτα!! Θα σε περιμένουμε!!
Σαν υπνωτισμένος έκανε ένα μπάνιο, και όταν έφτασε η ώρα ξεκίνησα για το ραντεβού.. έφτασα στην ώρα μου, για τη ακρίβεια και λιγάκι νωρίτερα, και ανέβηκα στο διαμέρισμα του Χρήστου. Με περίμενε τελείως γυμνός βρεγμένος ακόμα από το μπάνιο...


Νωρίς ήρθες καύλα μου! Δεν κρατιόσουν πουτανάκι! Και λέγοντας αυτό μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί στο στόμα. Σε θέλω γυμνό τελείως, στημένο στα τέσσερα στο κρεβάτι! Ο Θανάσης κάνει μπανάκι και θέλει πολύ να σε γνωρίσει. Βιαστικά έβγαλα τα ρούχα μου όπως μου είπε και στήθηκα στα τέσσερα… είδα το είδωλο μου στον καθρέφτη, υποταγμένο στις ορέξεις του γαμιά μου και αυτό με καύλωσε τρελά. Άκουσα βήματα και γελάκια στο διάδρομο… δεν γύρισα παρά έμεινε στημένος όπως μου ζήτησαν.

Μμμμ! Τι καυλάκι είναι αυτό Χρήστο μου! Στημένο, έτοιμο, ωραίο και άτριχο κωλαράκι, όπως μου αρέσει… Φίλε αν δεις τι τσιμπούκι κάνει… θα χάσεις τα μυαλά σου!! Το καταπίνει όλο το καυλί, μέχρι τις αμυγδαλές σου λέω!!

Τους ένοιωσα να ανεβαίνουν στο κρεβάτι! Ο Θανάσης ήταν ένας τύπος κοντά στο 1,85 με γκρίζα πλούσια αλλά κοντά μαλλιά τρίχα στο στήθος, και με έναν τεράστιο, χοντρό και τελείως αποτριχωμένο πούτσο!!! Ένα καυλί σαν από τσόντα! Κοντά 20 πόντους, χοντρό, και με ένα τεράστιο πουτσοκέφαλο!! Ένοιωσα δυο δάχτυλα σαλιωμένα να αρχίζουν να χώνονται στον κώλο μου προσπαθώντας άτσαλα να τον ανοίξουν. Πόνεσα και η πλάτη μου τεντώθηκε σαν τόξο… Αχχχχχχ… όχι έτσι πονάω, είπα! Η απάντηση ήταν ένα δυνατό χαστούκι στα κωλομάγουλα που με έκανε να φωνάξω…

Βάλτου ρε Χρήστο κάτι στο στόμα… δεν μπορώ να ακούω το πουτανάκι σου να σκούζει!!
Η πούτσα του Χρήστου βρέθηκε στο στόμα μου και σαν μαγεμένος άρχισα να την ρουφάω! Σε λίγο ήταν όλη μέσα βαθιά στο λαρύγγι μου! Συνέχισα το τσιμπούκι μου νιώθοντας τον Χρήστο να καυλώνει τρελά…
Πω, πω! Το κατάπιε όλο! Τι καυλιάρικο μωρό βρήκες ρε φίλε! Αλλά λιγάκι ανυπάκουο!! Και ξέρω τι θέλει!!
Τον ένοιωσα να κατεβαίνει από το κρεβάτι αλλά δεν με ένοιαζε! Είχα την ψωλή του Χρήστου στο στόμα και αυτό με καύλωνε αφάνταστα!
Και τότε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση μια βουρδουλιά έσκασε στο κωλαράκι μου!! Ο Θανάσης είχε μια φαρδιά δερμάτινη ζώνη στα χέρια του και μαστίγωνε τα κωλομάγουλά μου!

Μην το κουνήσεις πουτανάκι, και μην βγάλεις άχνα! Θα σου μάθω εγώ να παραπονιέσαι! Το κωλαράκι σου μου ανήκει και θα το κάνω ότι θέλω! Άνοιξε με τα χέρια τα κωλομάγουλά σου! Η επόμενη έσκασε πάνω στην κωλοτρυπίδα μου! Τινάχτηκα σαν να με χτύπησε ρεύμα! Αααααααααχχχχχχχ… μη πονάω Μηηηηηη!!!
Πονάω Αφέντη θα λες!! Και λέγοντας αυτό ξαναχτύπησε την κωλοτρυπίδα μου!! Όπως είχε πρηστεί από το πρώτο χτύπημα η δεύτερη ήταν χειρότερη!!! Αφέντη μη! Πονάω! Φώναξα… μάταια! Το μαστίγωμα συνεχιζόταν! Αλλά πλέον περίμενα την ζώνη όχι με πόνο…. Είχα καυλώσει!!! Η σούφρα μου έκαιγε!! Τα κωλομάγουλα μου ήταν κατακόκκινα και ζεματούσαν… η ψωλή του Χρήστου πλέον ήταν μόνιμα στο λαρύγγι μου κάνοντας με να πασχίζω για αέρα…. ΚΑΥΛΩΝΑ ΤΡΕΛΑ!!!

Το μαστίγωμα σταμάτησε. Δυο δάχτυλα άρχισαν να απλώνουν κρέμα στην τρυπούλα μου… αυτό κάπως την δρόσισε αλλά σίγουρα η ψωλάρα του Θανάση θα έπαιρνε την θέση από τα δάχτυλά!
Τώρα θα δεις τι θα πει γαμήσι! Θα στο σκίσω το κωλαράκι! Και λέγοντας αυτό άρχισε να πιέζει με το πουτσοκέφαλο την τρύπα μου! Πονούσα! Σφιγγόμουν και αυτό δεν του άρεσε!

Α! μας κάνει και την δύσκολη! Περίμενε και θα δεις τι θα πάθεις! Και λέγοντας αυτό κατέβηκε από το κρεβάτι. Κοίταξα τον Χρήστο στα μάτια και τον ρώτησα απλά «γιατί μωρό μου»??? Να είσαι υπάκουος και θα δεις, θα σου αρέσει, ξέρει τι κάνει!
Ο Θανάσης γύρισε κρατώντας στο χέρι του μια χοντρή ροζ πλαστική πούτσα!

Θα στην σφηνώσω στον κώλο να ανοίξεις! Την έβαλε στο κέντρο του κρεβατιού και μου είπε! Θα κάτσεις και θα την πάρεις μόνος σου! Θα την καρφώσεις όλη μέσα σου και θα την κρατήσεις εκεί! Υπάκουα έβγαλα το καυλί του Χρήστου από το στόμα μου και πήγα στην πλαστική πούτσα! Αδέξια άρχισα να προσπαθώ να κάτσω επάνω της νιώθοντας τον κώλο μου να σκίζεται!

Τι περιμένεις καύλα μου, καρφώσου! Και λέγοντας αυτό ο Χρήστος με πίεσε στους ώμους! Έχασα την ισορροπία μου και η πούτσα καρφώθηκε στο κωλάντερό μου απότομα! Ένοιωσα να με σκίζουν στην μέση!! Φώναξα από πόνο και τότε βρέθηκα με την πούτσα του Θανάση στο στόμα!

Ρούφα τον πούτσο μου βρομιάρα! Τα γόνατά μου είχαν λυγίσει, η πλαστική πούτσα ήταν όλη μέσα μου, πονούσα και καύλωνα! Το καυλί του είχε υπέροχη γεύση και προσπαθούσα να το καταπιώ όλο!

Όχι έτσι μου είπε! Με ξάπλωσε στην άκρη του κρεβατιού με το κεφάλι να κρέμεται και άρχισε να μου γαμάει το στόμα! Δεν τον ένοιαζέ! Πνιγόμουν, δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου αλλά αυτός συνέχισε να τον χώνει μέχρι που έπιασε πάτο! Μαλάκα απίστευτο! Την πήρε όλη! Τρελή καύλα το πουτανάκι! Τον τράβηξε έξω και ρούφηξα τον αέρα με λαχτάρα! Σάλια πηχτά είχαν γεμίσει την πούτσα του και το πρόσωπό μου! Και ξανά μέσα όλη και έξω! Για πέντε λεπτά μου γαμούσε το στόμα ενώ ο Χρήστος είχε πάει πίσω του και του έγλυφε την κωλοτρυπίδα! Και τότε ο Χρήστος σηκώθηκε και τον κάρφωσε τον κώλο! Εγώ με έναν τεράστιο πλαστικό πούτσο στον κώλο, μια χοντρή ψωλή στο στόμα και ι Θανάσης να γαμιέται από κώλο με τον Χρήστο! Ένοιωσα τον πούτσο του να πρήζεται και ξαφνικά καυτά χύσια άρχισαν να τινάζονται παντού! στο στόμα μου, στο πρόσωπό μου, στον λαιμό μου, στο στήθος μου! ΑΑΑΑ Χύνω πουστράκι μου φώναξε! Ταυτόχρονα ο Χρήστος άδειαζε τα χύσια του στην κωλάρα του φωνάζοντας από καύλα!! Μείναμε λίγο έτσι! Πήγα να βγάλω τον δονητή και με επανέφερε στην τάξη ο Θανάσης στρίβοντάς μου την ρόγα! Όχι πουτανάκι εγώ θα αποφασίσω πότε θα βγει! Εμείς πάμε να κάνουμε μπάνιο! Εσύ θα κάτσεις εδώ χυμένος και θα περιμένεις! Και λέγοντας αυτό με έβαλε να κάτσω στην άκρη από το κρεβάτι! Ένοιωθα τον πλαστικό να φτάνει στο στομάχι μου! Η κωλοτρυπίδα μου είχε σίγουρα ξεχειλώσει! Σε λίγο γύρισαν χαμογελαστοί. Ο Χρήστος ξάπλωσε στο κρεβάτι και ο Θανάσης μου έδωσε το χέρι και με σήκωσε όρθιο. Πάμε στο μπάνιο να στο βγάλω, μου είπε!
Υπάκουα τον ακολούθησα.
Με έβαλε στην ντουζιέρα να ακουμπάω με τα χέρια στον τοίχο! Άρχισε να τραβάει το καυλί από τον κώλο μου! Βγήκε κάνοντας ένα χαρακτηριστικό ήχο, σαν να άνοιγε μπουκάλι! Είσαι βρομιάρης μου είπε! Τα έχασα! Τι εννοούσε? Δες πουστράκι λέρωσες το εργαλείο μου! Και φέρνοντας το μπροστά στο πρόσωπο μου είδα πως άθελά μου είχα αφήσει σημάδια από το έντερό μου στον δονητή! Εγώ τον πούτσο μου εκεί μέσα έτσι βρώμικα δεν το βάζω! Και λέγοντας αυτό τον είδα να ξεβιδώνει το «τηλεφωνάκι» άνοιξε το νερό και έχωσε την σωλήνα στην σούφρα μου! Τρελάθηκα καυτό νερό γέμιζε το έντερό μου! Τα γόνατα μου τρέμανε! Η κοιλιά μου άρχισε να πρήζεται! Τράβηξε τον σωλήνα από τον κώλο μου και μου είπε! Κάτσε στην λεκάνη να σε δω να κατουράς από τον κώλο σαν πουτανίτσα! Πριν προλάβω να κάτσω άρχισα να αδειάζω! Το νερό έβγαινε με ορμή από την κωλάρα μου! Με ξαναέστησε και με γέμισε ξανά! Πάλι άδειασα καθισμένος στην λεκάνη! Χρήστο έλα να δεις το μουνάκι σου, φώναξε! Σε λίγο άδειαζα τρίτη φορά ενώ με έβλεπαν και οι δύο! Και τότε απροειδοποίητα άρχισαν ταυτόχρονα να κατουράνε επάνω μου. Τα κάτουρά τους έπεφταν παντού στο κορμί μου! Στο πρόσωπο, στον λαιμό στο στήθος, στην πούτσα μου. Καυτά σαν φωτιά! Αφού τελείωσαν το ξεφτίλισμα μου βγήκαν λέγοντας μου να καθαριστώ καλά και να πάω για το κυρίως γεύμα!

Έκανα μπάνιο προσπαθώντας να καθαριστώ από όλα όσα είχα περάσει! Στο διάστημα αυτό ο κώλος μου άδειασε άλλες δυο φορές! Έβαλα το χέρι μου πίσω και η σουφρίτσα μου ήταν τελείως ανοιγμένη!

Πήγα στο κρεβάτι και είδα τους δυο γαμιάδες να γλείφονται στο στόμα! Έλα μου είπε ο Χρήστος! Έλα και κάτσε στην ψωλή του Θανάση! Υπάκουα καβάλησα τον πούτσο του και τον ένοιωσα να χώνεται στο κωλαράκι μου. Υπέροχο! Το καυλί το ήταν σαν έμβολο στον κώλο μου σκάβοντας με μέχρι τον πάτο. Ένοιωσα τον Χρήστο να έρχεται πίσω μου και με τα χέρια να ανοίγει τα κωλομάγουλά μου! Κοίταξα στον καθρέφτη! ΚΑΥΛΑ!! Μια δόση λιπαντικού έπεσε στην κωλοχαράδρα μου και κύλησε μέχρι την σούφρα μου που την γέμιζε η ψωλάρα του Θανάση! Ένοιωσα το πουτσοκέφαλο του Χρήστου να πιέζει την σούφρα μου…. Λίγο το πλαστικό λίγο το κλύσμα πολλή η καύλα μου και εύκολα βρέθηκα με δύο ψωλάρες στον κώλο μου! Το είδωλο μου έδειχνε μια πουτάνα να γίνεται σάντουιτς ανάμεσα σε δυο αντρικά κορμιά! Ήταν καταπληκτικό! Τα καυλιά στον κώλο μου ζεματούσαν!
Με ξέσκιζαν σφυροκοπώντας με αλύπητα! Τους έπαιρνα άνετα και τότε άρχισα να φωνάζω! Τι ψωλάρες έχετε καυλιάρηδες! Τι γαμήσι μου κάνετε! Σκίστε μου τα βάρδουλα! Είμαι η πουτάνα σας! Αυτό τους τρέλανε και οι ψωλές τους άρχισαν να μπαινοβγαίνουν σαν έμβολα!! Καιγόμουν! ΧΥΣΤΕ ΜΕ ΚΑΥΛΙΑΡΗΔΕΣ!
Ούρλιαξα… θέλω τα χύσια σας ρουφιάνοι! Ξεσκίστε το πουτανάκι σας! Πρώτος με γέμισε ο Χρήστος με καυτό χύσι και μετά από δευτερόλεπτα λες και ανατινάχτηκε στον κώλο μου ο Θανάσης!!!
Καυτά χύσια πλημμύριζαν την τρυπούλα μου! Τραβήχτηκαν έξω και από την ορθάνοιχτη κωλάρα μου έτρεχαν χύσια! Το χέρι του Θανάση πήγε στον κώλο μου και μάζεψε το καυτό χύσι στα δάχτυλά του! Πιες το πουτανάκι, πιέτο μέσα από την κωλάρα σου… πήρα τα δάχτυλα στο στόμα μου γλύφοντας και πιπιλώντας τα χύσια τους! Έφεραν και οι δύο τα καυλιά τους μπροστά στο στόμα μου και μου είπαν! Καθάρισε τα! Άρχισα να γλύφω τις πούτσες γευόμενος τα χύσια και τον κώλο μου!!! Σηκώθηκα και τους είπα! Ελατέ… πήγα στο μπάνιο και μόνος μου πήρα θέση στην ντουζιέρα με τουρλωμένο τον κώλο! Αυτό είναι! Είπε ο Θανάσης! Εκπαιδεύτηκε! Και παίρνοντας τον σωλήνα τον έχωσε στον κώλο μου γεμίζοντάς με με καυτό νερό! Άδειασα εκεί όρθιος λούζοντας το κορμί του Θανάση με νερό! Αυτό τον καύλωσε με ξαναγέμισε και τον ξαναέλουσα! Τότε με γονάτισε κάτω μου άνοιξε το στόμα αρχίζοντας να κατουράει μέσα! Το κάτουρό του μου έκαιγε την γλώσσα και χυνόταν καυτό στα μάγουλα μου και το στήθος μου! Σύντομα πήρε θέση και ο Χρήστος! Υπάκουα στεκόμουν δεχόμενος πλέον τα πάντα! Με σήκωσαν όρθιο και ο Θανάσης γονάτισε παίρνοντας τον πούτσο μου στο στόμα του! Έκανε ένα καταπληκτικό τσιμπούκι! Τότε ο Χρήστος άρχισε να χώνει δυο δάχτυλα στον κώλο μου! Κι άλλο του είπα! Τρία δάχτυλα! Κι άλλο καύλα μου! Τέσσερα δάχτυλα! Το χέρι του χωνόταν μέχρι τον αντίχειρά! Όλο μέσα καύλα μου τον παρακάλεσα! Έριξε λιπαντικό σε όλη την παλάμη του και σε λίγο η τελευταία αντίσταση μου έπεσε και το χέρι του είχε μπει στον κώλο μου!!!! Τι καύλα είσαι μωρό μου ψέλλισε! Εγώ μην αντέχοντας άρχισα να χύνω στο στόμα του Θανάση που υπάκουα τα έπινε όλα! Μείναμε για λίγο ακίνητοι με τον Θανάση να συνεχίζει το γλείψιμο! Το χέρι του Χρήστου βγήκε απαλά από τον κώλο μου αφήνοντας ένα τεράστιο κενό! Τον ένοιωσα να με γλύφει την πλάτη και να κατεβαίνει χαμηλότερα. Έφτασε στον κώλο μου φιλώντας τον απαλά! Και μετά πήρε θέση μπροστά μαζί με τον Θανάση! Και τώρα σειρά σου να μας ξεφτιλίσεις μωρό μου μου είπε! Κατάλαβα και άρχισα να τους κατουράω ενώ οι γλώσσες τους έπαιζαν ένα τρελό παιχνίδι!

Μείναμε μια ώρα ξαπλωμένοι στο κρεβάτι! Ο Θανάσης είχε ξετρελαθεί! Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό σήμερα! Θέλω να το ξανακάνουμε! Πες μου Γιάννη ότι θα το ξανακάνουμε! Και θα φέρω και άλλα παιχνιδάκια για να περάσουμε καλύτερα…

Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και υποσχεθήκαμε ότι με την πρώτη ευκαιρία θα παίζαμε ξανά!!!

Αυτά όμως μια άλλη φορά!!

1 σχόλιο: