kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Η ιστορία, πάντα πραγματική, συνεχίζεται Νο2


Η συνέχεια και πάλι από τον Γιάννη, στάλθηκε σήμερα.

Πέρασαν χρόνια από τότε που ήμουν φοιτητής… μετά τον Κώστα δεν είχα άλλη περιπέτεια, μέχρι που αυτό το κάτι άρχισε να ξυπνάει ξανά μέσα μου… να βγω να ψωνιστώ στα στενά της πόλης δεν το ήθελα, φοβόμουν πολύ την αποκάλυψη, οπότε άνοιξα μια εφημερίδα με αγγελίες… και εκεί στο κομμάτι μασάζ είδα μια που άντρας προσέφερε μασάζ σε άντρες στον δικό του χώρο… πήρα απόφαση και πήρα τηλέφωνο… μου απάντησε ο Χρήστος και μου είπε αν μπορούσα να πάω από εκεί σε δύο ώρες… τρελάθηκα… λέω από μέσα μου, επαγγελματίας είναι, δεν τρέχει τίποτα… βλέπουμε και κάνουμε…


Έφτασα στην πολυκατοικία, πήρα στο κινητό όπως μου είπε και ανέβηκα… η πόρτα άνοιξε και βρέθηκα μέσα με τον τρόμο στα μάτια μου… ούτε που είδα πως μοιάζει ο Χρήστος… στο δωμάτιο κυριαρχούσε ένα απαλό κόκκινο φως, ενώ αρωματικά στίκ έκαναν την ατμόσφαιρα έντονα ερωτική…

Γεια σου … άκουσα μια φωνή από πίσω μου… είσαι ο Γιάννης αν δεν κάνω λάθος…

Γύρισα και είδα έναν άντρα στο ύψος μου περίπου 1,75 με μαύρα σγουρά κοντά μαλλιά και όμορφο κορμί… φορούσε μόνο ένα σορτς κολλητό που στο επίμαχο σημείο έδειχνε πολύ φουσκωμένο…
Χαλάρωσε, μου λέει… πρώτη σου φορά???
Ναι απαντάω … πρώτη… όχι με άντρα… αλλά…
Αλλά με τι μου λέει…. Γέλασε απαλά… μην φοβάσαι έχω ακούσει πολύ χειρότερα…
Γέλασα… ξέρεις να σπας τον πάγο του είπα… και τώρα τι κάνουμε???

Αν θέλεις να κάνεις ένα ντουζάκι μου λέει ελεύθερα … αν όχι ξεντύσου και παίζουμε… όπως θέλεις… αρκεί να είσαι άνετος…αλλά πες μου κάτι!! Τι έχεις στην σακούλα???
Ξέχασα να σας πω ότι καθώς ερχόμουν είχα πάρει από ένα μανάβη 4 αγγούρια σε μεγάλο μέγεθος… μια και τόσο καιρό ο εραστής μου ήταν πράσινος και φρέσκος, χε χε…
Τα είδε… γέλασε… και μου είπε… φίλε πολύ γουστάρω… θα βγάλουμε τρελές καύλες… δώσε να τα πλύνω και ετοιμάσου…
Πέταξα τα ρούχα μου κρατώντας μόνο ένα λευκό βαμβακερό βρακάκι και ξάπλωσα στο κρεβάτι… καθρέφτης στον τοίχο… καθρέφτης στην πλάτη… μεγάλο και μαλακό… ότι πρέπει….
Όχι εκεί ακόμα πουτανάκι… έλα εδώ… σηκώθηκα και πήγα δίπλα του… έκατσε στον καναπέ και κατέβασε το σορτς του… τρόμαξα!!! Μια ψωλή σαν φίδι λεπτή αλλά τουλάχιστον 20 πόντους… αποτριχωμένη τελείως με δύο τεράστια αρχίδια στην βάση … μοσχοβολούσε αφρόλουτρο και κρέμα σώματος…
Έλα Γιάννη άρχισε το τσιμπουκάκι σου.. Πάρτο όλο στο στόμα σου καύλα μου…

Άρχισα να τον γλύφω πρώτο στο πουτσοκέφαλο… τα αρχίδια… και μετά προσπαθώντας να πάρω το καυλί του στο στόμα μου… άρχισα να καταπίνω και σαν από θαύμα βρέθηκε ολόκληρη η ψωλάρα του μέσα στο λαρύγγι μου…. Πνιγόμουν… ένοιωθα σαν να θέλω να κάνω εμετό…. Αλλά με τίποτα δεν το έβγαζα από μέσα μου… ο Χρήστος είχα απογειωθεί!!! Σίγουρα δεν το περίμενε όπως δεν το περίμενα και εγώ… Μωρό μου τι καύλα είσαι!!! Έτσι πουτανάκι μου… πω δεν μου έχουν κάνει τέτοιο τσιμπούκι ποτέ ξανά…. Τραβήχτηκα να πάρω αέρα… η πούτσα του είχε γεμίσει με σάλια, τέτοια που δεν είχα δει ξανά… του έπαιξα με το χέρι την πούτσα έτσι σαλιωμένη και τότε με το χέρι του πίεσε το κεφάλι μου για να συνεχίσω… ξαναπήρα το καυλί του ξανά μέχρι το λαρύγγι μου …. Συνέχισα το τσιμπούκι σαν μανιακός και τότε απροειδοποίητα άρχισε να χύνει στο στόμα μου…. Σοκαρίστηκα… δεν ήθελα να τα καταπιώ…φοβόμουν… έτσι τα άφησα να τρέξουν πάνω στην ψωλή του και τα αρχίδια του…. Συνέχισε να χύνει τον έβγαλε έξω και με έχυνε στο πρόσωπο… Πάρτα ξεσκισμένο πουτανάκι έλεγε…. Σε χύνω ψώλα…σε χύνω ανώμαλο πουστράκι…
Αφού βρήκαμε τις ανάσες μας τον κοίταξα και του είπα..
Συγνώμη που έχυσες έτσι…. Γέλασε, τι λες μωράκι μου… τέτοιο χύσιμο δεν έχω κάνει εδώ και καιρό… τι συγνώμη λες… ήταν καταπληκτικό… αγοράκι μου αν πρώτη φορά κάνεις τέτοιο τσιμπούκι.. τότε το έχεις μέσα σου….
Και εγώ ?? του λέω… έτσι θα μείνω???
Μην σε νοιάζει κάτι θα κάνουμε μου απάντησε… πάμε να ξεπλυθούμε και βλέπουμε..
Κάναμε ένα ντουζάκι και αφού σκουπιστήκαμε ξαπλώσαμε στο κρεβάτι συζητώντας… με ρώτησε για την δουλειά μου,  μου μίλησε για αυτόν και ξαφνικά χωρίς λόγια με φίλησε στο στόμα… ένοιωσα την γλώσσα του στο στόμα μου και αφέθηκα… φιλιόμασταν γλυκά για ένα δυο λεπτά και μετά με ξάπλωσε ανάσκελά στο κρεβάτι… έγλυψε τις ρώγες μου… την κοιλιά μου…. Και με γύρισε μπρούμυτα… άνοιξε τα κωλομέρια μου και η γλώσσα του απαλά άρχισε να γλύφει από τα αρχίδια μου μέχρι την τρυπούλα μου….
Καύλα μου για αρχή θέλω να δοκιμάσω τα «παιχνιδάκια» σου… μην πάνε και άδικα!!! Πήρε ένα μέτριο περίπου σαν την ψωλή του και αφού έβαλε κρέμα άρχισε να το σφηνώνει στο κώλο μου… το πήρα άνετα, χωρίς να με πονέσει μια και η κρέμα είχε κάνει δουλειά… το έπαιξε λίγο στον κώλο μου… και μετά άρχισε να το στρίβει μέσα μου….. αυτό ήταν!!!! Τρελάθηκα!!! Το κατάλαβε και άρχισε να το βάζει βγάζει με ταχύτητα… η κωλότρυπά μου πήρα φωτιά!!!! Το τράβηξε έξω και μου είπε… Πω, πω μωρό μου… σαν μουνάκι άνοιξε το κωλαράκι σου…. Ας δοκιμάσουμε και λίγο μεγαλύτερο… τον είδα να διαλέγει το ποιο χοντρό αγγούρι… εγώ αδιαμαρτύρητα έμεινα στημένος στα τέσσερα… έβαλέ κρέμα στην τρυπούλα μου και το αγγούρι πήρε θέση… άρχισε να σπρώχνει… δεν έμπαινε με τίποτα… ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον…. Συνέχισε να παίζει με σκοπό να ανοίξει την τρύπα μου… ένοιωθά το κωλαράκι μου να τσούζει, να ζεματάει … πονούσα αλλά η καύλα ήταν τεράστια!! Πόντο, πόντο με άνοιγε… ώσπου ξαφνικά ένοιωσα το κωλάντερο μου να γεμίζει… με είχε ξεσκίσει!!! Καύλα μου…. Είσαι τρέλα!!!! Το πήρες καύλα μου….. το μουνάκι σου έχει ανοίξει…. Άρχισε να με γαμάει με το αγγούρι στημένο στα τέσσερα … έβλεπα στον καθρέφτη να με ξεσκίζει…. Πονούσα, αλλά το ήθελα!!!
Κοίτα μου λέει… τώρα που θα το βγάλω δες το κωλαράκι σου….
Κοίταξα στον καθρέφτη … το τράβηξε έξω… μια τεράστια μαύρη τρύπα είχε πάρει την θέση της κωλοτρυπίδας  μου…. Τρόμαξα!!! Καύλα μου… δες το μουνάκι σου… δες τι μουνάκι θα γαμήσω τώρα… δες το πώς ξεσκίστηκε… θα στο γεμίσω πούτσο τώρα… έβαλε μια καπότα στην ψωλή του που είχε γίνει σαν κοντάρι και απότομα μπήκε μέσα μου…. Με γαμούσε άγρια χαστουκίζοντας τα κωλομάγουλά μου… με ξέσκιζε και εγώ ένοιωθα απόλυτα υποταγμένος στο αρσενικό… η τρυπούλα μου έβγαζε φωτιές και κάθε φορά που χωνόταν μέσα μου το σώμα του έπεφτε βαρύ στα κωλομέρια μου… με γύρισε ανάσκελα με τα πόδια ψηλά…. Το καυλί του με έσκαβε και μου φιλούσε τις γάμπες και τους αστραγάλους…. Με έβαλε να κάτσω πάνω στο καυλί του… με πήρε στο πλάι…. Με γαμούσε τουλάχιστον είκοσι λεπτά ασταμάτητα…

Μωρό μου έτσι όπως έχυσα θα σε γαμάω για μια ώρα… κάνεις απίστευτο γαμήσι μωράκι μου… γύρνα στα τέσσερα θέλω να δοκιμάσουμε κάτι… υπάκουα γύρισα και στήθηκα στα τέσσερα… πήρε ένα αγγούρι όχι πολύ χοντρό και το έχωσε στον κώλο μου… πήρε θέση και ετοιμάστηκε να βάλει και την ψωλή του μέσα μου….

Τρομαγμένα του είπα… όχι μωρό μου.. μη θα με ξεσκίσεις!!! Ένοιωσα την ψωλή του να θέλει να μπει…. Πονούσα, φώναξα, έβαλα το χέρι μου πίσω να τον σταματήσω…. Και τότε με μια κίνηση χώθηκε μέσα μου σκίζοντας με ….. ούρλιαξα από τον πόνο!!! Έμεινε ακίνητος για λίγο ενώ δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου….
Γιατί μωράκι μου…. Γιατί να με πονάς έτσι… με γαμούσες τόσο ωραία…
Ένοιωσα το αγγούρι να κουνιέται… μετά την ψωλή του… μετά το αγγούρι και ξανά ψωλή…. Με γαμούσε και με τα δύο και σαν πουτάνα άρχισα να βογκάω….
Πονάς τώρα καύλα μου αλλά τη άλλη εβδομάδα θα έρθεις για να σε γαμήσω μαζί με έναν φίλο μου…. Και θα φας δυο ζωντανές ψωλές τότε…. Και θα μας παρακαλάς να σε ξεσκίσουμε….
Συνέχισε να με γαμάει διπλά… πλέον η σούφρα μου δεν πονούσε… αντίθετα ανοιγόκλεινε στην κάθε σπρωξιά.. καύλωνα στο ξέσκισμα… τράβηξε την πούτσα του από τον κώλο μου και με γύρισε ανάσκελα…. Έβγαλε το προφυλακτικό και μου είπε… παίξε την πούτσα σου να χύσεις… συνέχισε να στρίβει το αγγούρι στον κώλο μου και σε μισό λεπτό η ψωλή μου άρχισε να χύνει τεράστιες ποσότητες από πηχτό χύσι!!! Το μάζεψε με τα δάχτυλα από την κοιλιά μου και μου το έδωσε στο στόμα…. Θέλω να το πιεις όλο πουτανάκι…. Σταγόνα να μην αφήσεις…. Πήρα τα δάχτυλα στο στόμα γεμάτα από τα χύσια μου… τα κατάπινα όλα… η γεύση με τρέλαινε…
Θέλω κι άλλο του είπα…. Αν θέλεις μπορείς να πάρεις και τα δικά μου… μην φοβάσαι δεν έχω πολλές εμπειρίες και πάντα μόνο με προφυλακτικό… φοβάμαι όσο και εσύ…
Υπάκουα πήρα τον πούτσο του στο στόμα…. Και σε ένα λεπτό ένοιωσα τον πρώτο πίδακα από καυτά χύσια στην γλώσσα μου…. Ακολούθησαν κι άλλες…. Το στόμα μου είχε γεμίσει….. δεν άντεχα άλλο… άρχισα να καταπίνω το καυτό του χύσι…. Συνέχισα μέχρι που η πούτσα του χαλάρωσε στο στόμα μου…. Την τράβηξε έξω ενώ γυάλισε από τα σάλιο και το χύσι….. ξάπλωσε δίπλα μου και άρχισε να με φιλάει στο στόμα… μωράκι μου η γεύση σου είναι καταπληκτική…. Χαλαρώσαμε λίγη ώρα… ντύθηκα και φτάσαμε στην περίεργη ώρα της πληρωμής… μου είπε ένα ποσό λογικό, πλήρωσα και μου είπε…. Την άλλη εβδομάδα θα σε γαμήσω με τον Θανάση…. Μην μασάς… εκείνος έρχεται από μακριά, είναι παντρεμένος και βλέπει μόνο εμένα… τον γαμάω αλλά θέλει και να γαμήσει… και έχει μια ψωλή που θα τρομάξεις…. Θα χαρεί να σε πάρομε παρέα… οπότε θα σε περιμένω….

Την  συνέχεια θα σας την γράψω άλλη φορά!!!!!

1 σχόλιο: