kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Η πρώτη φορά… μια πραγματική ιστορία!!! Νο1

 Η ιστορία στάλθηκε από τον Γιάννη σήμερα. 



Είμαι ο Γιάννης… Φοιτητής 22 χρονών (πριν χρόνια) σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδας και ένα βράδυ παρέα με φίλους και γνωστούς βγήκαμε σε μια ταβέρνα για τσίπουρα. Μετά από αρκετά μπουκάλια άρχισαν οι ιστορίες σεξουαλικού περιεχομένου με αποκορύφωμα την ιστορία ενός σχετικά αγνώστου προς εμένα που μας έλεγε πώς έκανε φάση με έναν πλούσιο τύπο στην Αθήνα… πώς τον τσιμπούκωνε και πώς ο άλλος τον παρακαλούσε να τον γαμήσει και αυτός αρνιόταν… κέρδισε τα γέλια και τα διάφορα σχόλια από όλους… εκτός από εμένα που για κάποιον λόγο τον άκουγα και ένοιωθα την πούτσα μου να είναι πέτρα και γενικά να είμαι σε μια αναστάτωση… δεν σας κρύβω πως όσο έλεγε την ιστορία του τον έβλεπα να με κοιτάει ..κάπως!!

Πληρώσαμε και ξεκινήσαμε όλοι για τα σπίτια μας… εκεί που περπατούσα μόνος ξαφνικά άκουσα πίσω μου κάποιον να τρέχει και να λέει «Γιάννη περίμενε λιγάκι»… γύρισα και είδα τον Κώστα… τον τύπο με την ιστορία…
Που πάς με ρώτησε??
Που να πάω ρε Κώστα… σπίτι!!!
Μόνος ? με ρωτάει…
Γιατί σκέφτεσαι να πάμε κάπου αλλού?? ρωτάω μέσα στην ζάλη μου…
Όχι μου λέει… πάμε σπίτι σου …. Θέλω να σου πω κάποια πράγματα…
Φτάσαμε σπίτι, πρόσφερα ένα ποτάκι… και μου σκάει το μυστικό…..

Σε έβλεπα τόση ώρα που έλεγα την ιστορία μου… είχες μείνει με το στόμα ανοιχτό… νομίζω πως θέλεις να δοκιμάσεις να κάνεις το ίδιο …. Μάλλον είμαι σίγουρος ότι θέλεις να κάνεις το ίδιο….

Τον κοίταξα θολωμένος … ξέρεις του είπα, δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο… αλλά με τρέλανε η ιστορία σου…. Και δεν σου κρύβω πως φοβάμαι ότι αύριο στην σχολή θα το κάνεις βούκινο….
Γέλασε … σηκώθηκε όρθιος, έβγαλε το μπλουζάκι του, και με μια κίνηση κατέβασε το παντελόνι της φόρμας του στους αστραγάλους μαζί με το εσώρουχό του… μπροστά μου γυμνός, με αποτριχωμένο κορμί (έκανε βάρη αλλά είχε γραμμωμένο σώμα όχι φούσκα) και μια ψωλή πολύ μεγάλη και χοντρή… πρέπει να ήταν 18 πόντους με μεγάλα αρχίδια και ένα πουτσοκέφαλο σαν μανιτάρι… πέταξε την φόρμα από τα πόδια του και ήρθε προς το κρεβάτι που καθόμουνα…. Η πούτσα του ήταν λίγα εκατοστά από το πρόσωπό μου… την μύριζα την ένοιωθα καυτή να ακουμπάει στο μάγουλό μου… έβαλε το χέρι του μέσα από το πουκάμισό μου και άρπαξε την θηλή μου με τα δάχτυλά του τρίβοντάς την απαλά…. Στο άχχχ που άφησα να βγει από το στόμα μου με μια κίνηση έβαλε το πουτσοκέφαλο του στα χείλια μου… ήταν καυτό και γεμάτο υγρά… δεν τραβήχτηκα αλλά δεν έκανα και καμία άλλη κίνηση…

Έλα μωράκι μου να βγάλουμε τα ρούχα που μας εμποδίζουν μου είπε και σε ένα λεπτό ήμουν γυμνός μπροστά του… με ξάπλωσε, ξάπλωσε δίπλα μου, και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και μετά να γλύφει τις ρώγες μου… παράλληλα μου χάιδευε τα αρχίδια και σιγά σιγά άρχισε να ασχολείται και με την τρυπούλα μου…. Κατέβηκε χαμηλότερα στην κοιλιά μου και πήρε τον πούτσο μου στο στόμα…. Άρχισε να με γλύφει ενώ το δάχτυλό του είχε αρχίσει να ανοίγει το κολαράκι μου…

Βλέπεις μου λέει …. Άρα δεν μπορώ να πω τίποτα στην σχολή καύλα μου…. Πρώτος εγώ σου γλύφω τον πούτσο μωράκι μου…. Έλα τώρα… πάρτον στο στόμα σου… ξέρω πόσο το θέλεις….
Αρχίσαμε να κάνουμε ένα 69 με εμένα να προσπαθώ να κάνω το πρώτο μου τσιμπούκι… πνιγόμουνα… καύλωνα…. Προσπαθούσα να το πάρω βαθιά στον λαιμό μου…. Έκαιγε μέσα στο στόμα μου…. Έλειωνα από καύλα…. Ένοιωθά κάθε εκατοστό, κάθε φλέβα, το άρωμα, την γεύση της ψωλής ανακατεμένη με τα πρόωρα χύσια του…. Ξαφνικά το στόμα του έφυγε από την ψωλή μου και ένοιωσα την γλώσσα του να χώνεται στην σουφρίτσα μου…. Σαν να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα!!! Τρελάθηκα και άρχισα να ρουφάω το καυλί του με μανία… άρχισε να βογκάει και να τρέμει … άνοιξε με τα δυό χέρια τα κωλομάγουλά μου και η γλώσσα του σαν μικρή ψωλή χώθηκε μέσα μου…. Και τότε!!!! Μια απροειδοποίητη έκρηξη γέμισε το στόμα μου με καυτά χύσια… τραβήχτηκα να διαμαρτυρηθώ και η δεύτερη με έλουσε γεμίζοντας το πρόσωπό μου…. Η γλώσσα του με γαμούσε τον κώλο ακόμα, η ψωλή του με γέμιζε χύσια…. Και εγώ χωρίς να αγγίξω την ψωλή μου άρχισα να χύνω στο στήθος του….

Ρούφα τα μωρό μου είπε…. Πιες τα χύσια μου…. Πάρτα στο στοματάκι σου …
Υπάκουσα …. Με καύλωνε η γεύση τους, η πηχτή υφή, το άρωμα…. Έγλυψα και καθάρισα τα πάντα….
Καθίσαμε δίπλα, δίπλα στο κρεβάτι…. Ντρεπόμουν να τον κοιτάξω…. Μου φάνηκε χαζό!! Πριν λίγο κατάπινα τα χύσια του και τώρα τον ντρεπόμουν??
Έλα μου λέει… πάμε να κάνουμε ένα ντουζάκι… με πήρε από το χέρι και μπήκαμε στην ντουζιέρα το καυτό νερό ήταν υπέροχο!! Με γύρισε με το πρόσωπο στον τοίχο και άρχισε να σαπουνίζει το κωλαράκι μου…. Ξαφνικά όπως ήταν με τις σαπουνάδες στα δάχτυλα ένοιωσα να δοκιμάζει να μου βάλει ένα… τούρλωσα τα κωλομέρια μου να τον διευκολύνω… μπήκε!!! Άρχισε να το παίζει μέσα έξω… έλειωνα… μπήκε και δεύτερο…. Το κωλαράκι μου έτσουζε…έκαιγε…. Συνέχισε να με γαμάει έτσι για κανένα πεντάλεπτο…. Εγώ βογκούσα από καύλα και έπαιζα τον πούτσο του που είχε γίνει κοντάρι…. Τον οδήγησα μόνος μου στην είσοδο του κώλου μου….

Πάρε με καύλα μου… σκίσε μου τον κώλο …. Θέλω την ψωλάρα σου….
Όχι εδώ μωρό μου είπε… στο κρεβάτι θα σε γαμήσω….

Σκουπιστήκαμε βιαστικά και πήγαμε στο κρεβάτι…. Με έστησε στα τέσσερα…. Και η γλώσσα του άρχισε να με σκάβει… ξαφνικά σηκώθηκε…. Πήρε ένα προφυλακτικό και ήρθε μπροστά μου….

Φόρεσε το μου πουτανάκι …. Υπάκουα το άνοιξα και το φόρεσα στην ψωλάρα του…. Πήρε θέση πίσω μου… και ένοιωσα να ακουμπάει στην ερεθισμένη τρυπούλα μου… πίεσε την σαλιωμένη τρύπα μου και το πουτσοκέφαλο του χώθηκε σκίζοντας το κωλαράκι μου….πάλι καλά που είχα το μαξιλάρι στο στόμα μου γιατί θα μας άκουγε όλη η πόλη…. Ένοιωθα να καίω!!! Πονούσα αλλά άρχισα να συνηθίζω το ξέσκισμα μου…. ΟΚ με ρώτησε?? Να συνεχίσω?? Έκανα ναι με το κεφάλι μου και αργά βασανιστικά η ψωλάρα του άρχισε να μπαίνει πόντο, πόντο μέσα μου… το κορμί μου από την καύλα και τον πόνο είχε γίνει σαν τόξο…. Κοίταξα απέναντι σε ένα μεγάλο καθρέφτη που είχα και το θέαμα ήταν καύλα!!!!

Μωρό μου το πήρες όλο, μου είπε!!! Τώρα θα σε γαμήσω… το πόσο δυνατά θα μου το πεις εσύ μουνάκι μου…..
Τράβηξε σχεδόν όλη την πούτσα του έξω… ένοιωθα σαν να μου βγάζουν τα έντερα… και σιγά, σιγά ξανά μέσα… για δύο τρία λεπτά μα γαμούσε έτσι…. Εγώ απλά βογκούσα όλο καύλα….. είχα τρελαθεί…. Και τότε του είπα…. Ξέσκισε το μουνάκι μου…. Χώσε την ψωλάρα σου να μου το ξεσκίσεις…. Το κορμί μου θέλει την ψωλάρα σου γαμιά μου… τρελάθηκε από καύλα και άρχισε να με γαμάει δυνατά… ένοιωθα τα βαριά αρχίδια του να χτυπάνε πάνω στα δικά μου…. Με ξέσκιζε….

Έλα καύλα μου θέλω να κάτσεις πάνω στην ψωλή μου….. ξάπλωσε στην άκρη από το κρεβάτι με τα πόδια στο πάτωμα και με έβαλε να καθίσω ανάποδα… κοιτούσα τον Γιάννη στον καθρέφτη να παλουκώνεται σαν πουτάνα πάνω σε ένα εκπληκτικό καυλί…. Σε μια φάση η ψωλάρα του βγήκε από την τρύπα μου και είδα το κωλαράκι μου να χάσκει ορθάνοιχτο σαν μουνάκι…. Αχ μωρό μου κοίτα πώς μου έκανες το κωλαράκι….

Με ρίχνει ανάσκελα με τα πόδια ψηλά και αρχίζει να με γαμάει βάζοντας και βγάζοντας τελείως την ψωλή του…. Μωρό μου λέει…. Χωνί στο έκανα…. Πηγάδι!!! Και λέγοντας αυτό πετάει το προφυλακτικό και αρχίζει να με ποτίζει με τα χύσια του παντού…. έφτασαν μέχρι το στόμα μου, το στήθος μου παντού!!!! Το ξέρεις μου λέει ότι έχυσες δύο φορές όσο σε γαμούσα??? Μία στα τέσσερα και μια όταν με καβαλούσες…. Είσαι σκέτη καύλα Γιάννη μου….  Ξαπλώσαμε και κοιμηθήκαμε … το πρωί που ξύπνησα είχε φύγει… εγώ κολλούσα ακόμα από τα χύσια …. Έβαλα το δάχτυλο στο κωλαράκι μου… έτσουζε και ήταν ακόμα ανοικτό….

Η συνέχεια σε επόμενη ιστορία…

1 σχόλιο: