kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Κοκοράκι…γαμιάς από τα παλιά


Είχα γνωρίσει κάποτε τον Ηλία, που είχε λίγες εμπειρίες με άντρες. Δεν μου είχε κάνει το κλικ που λέμε, γιατί του έριχνα μια τετραετία στην ηλικία. Ένα μικρό ανερχόμενο κοκοράκι 18 χρόνων. Το μόνο καλό που είχε, μέσα από την ιντερνιακή μας επικοινωνία ήταν ότι φαινόταν να ξέρει τι θέλει, το κυριότερο δεν ψαχνόταν για ξεκάβλωμα εικονικό και έδωσε κινητό για επικοινωνία στα πρώτα 20’ της συνομιλίας. Αυτό αρκούσε, έστω για μια γνωριμία, άσχετα αν δεν περιμένω και πολλά.
Βρεθήκαμε το ίδιο βράδυ. Ήταν όπως μου είχε περιγράψει, γιατί πάντα έχω μια αγωνία αν αυτά που λένε ισχύουν στην πραγματικότητα η αν χρειαστεί να παίξουμε την πετυχημένη διαφημίσει: «Άλεξ;;; its me Ηλίας!!! Ηλίας;;; ααα this? last year!».
Ήμουν αν θυμάμαι καλά ο τρίτος άντρας που βρισκόταν για σεξ, από τα λεγόμενα του, είχε εμπειρίες με γυναίκες αλλά τον τραβούσαν κι οι άντρες.
Γενικά αυτά που λένε, που έχουν εμπειρίες με γυναίκες τα ακούω λιγάκι βερεσέ, νομίζω ότι περισσότερο θέλουν να παρουσιαστούν έμπειροι, όταν ο άλλος είναι μεγαλύτερος, γιατί κακά τα ψέματα αλλά πόσοι έχουν την υπομονή να το παίξουν δάσκαλοι του σεξ.  
Παρόλο που απροειδοποίητα με άρπαξε και με φίλησε, φιλί που είχε μεγάλη διάρκεια και άφηνε πολλές υποσχέσεις για την συνέχεια, γιατί πρέπει να ομολογήσω ότι φιλούσε υπέροχα, έχωνε τον γλώσσα στο στόμα μου κάνοντας αυτός το παιχνίδι, η συνέχεια ήταν απογοητευτική!!! Σε κάθε του κίνηση, ρωτούσε αν με ενοχλεί αυτό, αν με πονάει αυτό, αν θέλω κάτι άλλο, αν μου αρέσει αυτό κτλ κτλ.
Τι κι αν έλεγα, κάνε ότι θέλεις, τι κι αν του έδειχνα με το σώμα η τα βογκητά μου ότι μου αρέσει, τι κι αν το έλεγα ακόμη, τι αν το σώμα μου ανατρίχιαζε ολόκληρο όταν ομολογουμένως με τα φιλιά και τα γλειψίματα του το κατάφερνε. Το χειρότερο όλων ήταν ότι διέκοπτε αυτό που έκανε και με φωνή κανονική, με καθόλου πάθος ρωτούσε.

Όταν είχαμε αποκτήσει και οικειότητα με τον καιρό, αρχίσαμε να μιλάμε για τον τρόπο που μας αρέσει στον καθένα να κάνουμε σεξ. Μου προκαλούσε απορία, που όταν ακολουθούσα την τακτική να αφηγούμαι φάσεις που είχα κάνει με άλλους γαμιάδες, (γιατί άλλο είναι να λες μου αρέσει αυτό κι εκείνο και άλλο να το μαθαίνει μέσα από μια εξιστόρηση), ότι έδειχνε πολύ ενθουσιασμό για ότι μου έκαναν οι γαμιάδες και γούσταρε τρελά, στο σημείο να καυλώνει και να λέει, ότι καλά σου έκαναν πουτανάκι, καλά σου έλεγαν ρε πούστη κτλ, αλλά όταν φτάναμε στην πράξη, ο γνωστός Ηλίας, πάντα με διακοπές και ερωτήσεις.
Άρχισα ακόμα και στο σεξ πάνω να προσπαθώ να ενεργοποιήσω τον γαμιά που έκρυβε μέσα του, το είχε φαινόταν, αλλά σε μεγάλο βάθος! Τι να του μιλάω παθιάρικα και να λέω διάφορα «έτσι ψωλαρά μου, σκίσε με την πουτάνα», «ξεφτίλισε με, βρίσε με», «κοκκίνισε μου τα κωλομέρια» τι ακόμα ακόμα να βαράω μόνος μου τα κωλομέρια μου, όταν με πηδούσε στα τέσσερα!!! Το καλύτερο που κατάφερα, εκτός από μερικές βρισιές από μέσα του και μερικές ξυλιές στα κωλομέρια, ήταν όταν μια φορά από τα νεύρα μου, βάρεσα αρκετά δυνατά το κωλομέρι μου και αμέσως το έτριξε το σημείο, γιατί μάλλον πόνεσα όπως είπε, σταματώντας φυσικά να με γαμάει.
Η τελευταία μου προσπάθεια ήταν να μιλήσουμε καθαρά, μήπως και δεν του αρέσει αυτός ο τρόπος του σεξ και ήθελε κάτι πιο ήρεμο
-          εγώ: κοιτά Ηλία, εμένα θα μου άρεσε να με γαμάς δυνατά, να με ξεφτιλίζεις, να με βρίζεις και γενικά να βγάλεις ότι γούστο έχεις μαζί μου. Τώρα, αν αυτό σε κάνει να κολλάς, δεν έχω πρόβλημα να το δούμε και πιο ήρεμα το σεξ, φιλιά, γλειψίματα, γαμήσι και χύσια. Εγώ νόμιζα ότι το γούσταρες σκληρό το σεξ, γι’ αυτό επέμενα
-          Ηλίας: όχι τι λες! με καυλώνει πολύ όταν μου λες πως σε γαμάνε οι άλλοι
-          εγώ: σου αρέσει μόνο να το ακούς, όχι να τα κάνεις;
-          Ηλίας: μωρέ σε βρίζω από μέσα μου όμως… (γέλιο)
-          Εγώ: και γιατί δεν το κάνεις από έξω σου;
-          Ηλίας: δεν ξέρω, όταν πάω να πω κάτι, χάνεται η φωνή μου
-          Εγώ: καλά αυτό, γιατί δεν ρίχνει κάνα κωλοσκάμπιλο;
-          Ηλίας: αυτό το φοβάμαι! Δεν ξέρω πόσο δυνατά μπορεί να βαρέσω! Όπως με καυλώνει πολύ η ιδέα να σου ρίξω χαστούκι την ώρα που μου παίρνεις πίπα στα γόνατα, αλλά κολλάω μην τυχών και βαρέσω πιο δυνατά από ότι πρέπει
-          Εγώ: σου έρχεται να βαρέσεις πολύ δυνατά χαστούκι;
-          Ηλίας: δεν ξέρω, τι να πω!
Ήθελα να δω τι εννοούσε και τέντωσα το χέρι μου, λέγοντας του να βαρέσει χαστούκι την παλάμη μου, σαν να είναι το μάγουλο μου. Δεν βάρεσε άσχημα, ούτε δυνατά, ούτε χαλαρά όπως περίμενα! Μια χαρά φάπες θα έριχνε. Είπα να το κάνω και πιο ρεαλιστικό και να μου ρίξει εκείνη την ώρα φάπα κανονικά, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, μάλλον χάδι το έλεγες και όχι φάπα, χαστούκι κτλ.

Αυτό με τον Ηλία κράτησε ένα εξάμηνο, δεν είχα άλλη υπομονή! Έβλεπα ότι είχε όλα τα στοιχεία του σκληρού γαμιά, πωρωνόταν με τις ιστορίες, καύλωνε τρομερά κάθε φορά, ο πούτσος του με την ιδέα ότι θα με σκίσει όπως οι γαμιάδες της ιστορίας, γινόταν πέτρα. Είχε και μερικές φορές αναλαμπές, όπως πριν ακόμα τελειώσω την ιστορία να μου αρπάζει το κεφάλι και με βίαιο τρόπο να μου το φέρνει στο πούτσο του ρίχνοντας και κάνα μπινελίκι. Πίστεψα ότι μάλλον εγώ φταίω και είτε τον πίεσα για πολλά περισσότερα από ότι μπορεί, είτε δεν του έβγαζα τον γαμιά. Έτσι κάπως άρχισα να κόβω τις συχνές συναντήσεις, μέχρι που αποφάσισα να του πω ότι δεν πρέπει να βρισκόμαστε πια.

Μετά από περίπου 4 χρόνια, τον συνάντησα στην αγορά, ήταν παρέα με μια κοπέλα. Εγώ περίμενα έξω από ένα μαγαζί να βγει ο φίλος μου κι ο Ηλίας με την κοπέλα πέρασαν από μπροστά μου. Δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν αυτός, πάντως του έμοιαζε καταπληκτικά, απλά ήταν πιο στιβαρός, πιο αρρενωπός, όμως δεν ήμουν σίγουρος αν με πρόσεξε, γιατί φορούσε γυαλιά ήλιου. Τον Ηλία δεν τον είχα ξεχάσει ποτέ, αν μη τι άλλο, για τα τρομερά φιλιά του!!!

Το βράδυ, αρκετά αργά, αραγμένος στο pc διάβαζα τα email μου, ένα από τα οποία είχε για θέμα «κοκοράκι…». Αν και άγνωστο το email, κατάλαβα αμέσως ότι ήταν από τον Ηλία, γιατί χαϊδευτικά έτσι τον αποκαλούσα κι έτσι τον είχα περασμένο στις επαφές του κινητού μου. Δεν μπορεί να ήταν φάρσα, γιατί ποτέ και σε κανέναν δεν είχα αναφέρει το συγκεκριμένο παρατσούκλι του Ηλία. Αυτός ήταν τελικά στην αγορά σκέφτηκα και άνοιξα να διαβάσω το email

«Είμαι σίγουρος, ότι θα έχεις σβήσει το νούμερο μου από το κινητό σου, όπως είμαι σίγουρος ότι θα μ’ έχεις σβήσει γενικά. Εγώ πάντως, θα ήθελα πολύ να μου διηγηθείς ιστορίες με τους γαμιάδες που βρέθηκες τα προηγούμενα χρόνια και σε ξεφτίλιζαν στο πούτσο, αλλά αυτήν την φορά, μην είσαι σίγουρος, ότι δεν θα μαζέψεις τις φάπες σου… ελπίζω μόνο, να αντέχεις ακόμα το σκληρό γαμήσι παλιόπουστα.
Στείλε μήνυμα όποτε γουστάρεις στο τάδε νούμερο.

Κοκοράκι.

Υ.Γ Η κοπέλα που είδες, είναι κολλητή μου, να το ξέρεις.»

Το υστερόγραφο με έκανε να γελάσω! Ο σκληρός γαμιάς, που έπρεπε να δικαιολογηθεί για την κοπέλα, μήπως και κάνω παράξενους συνειρμούς, λες και θα με ενδιέφερε αν ήταν η όχι γκόμενα του η θα κολλούσα να γαμηθώ μαζί του αν είχε σχέση!
Ξανά διάβασα πολλές φορές το μήνυμα, αποφεύγοντας το υστερόγραφο και πραγματικά με καύλωσε ο αποφασιστικός τρόπος που μου έγραφε! Όταν όμως το συνδύαζα με το υστερόγραφο, χαλάρωνα και περνούσε από το μυαλό μου ότι όλη αυτή η άνεση προερχόταν επειδή δεν ήμασταν μαζί. Αποφάσισα τελικά να του στείλω μήνυμα στο νούμερο που μου έστειλε, εξάλλου κατάλαβα ότι ήθελε να μου αποδείξει πράγματα, ίσως και κάτι παραπάνω…

«Είμαι στο σπίτι μονος, καυλωμένος και καίγομαι για πούτσο…σκληρό πούτσο…σε περιμένω…»
Περίμενα 5-10 λεπτά, αλλά απάντηση δεν ερχόταν. Μπήκα στο μπάνιο για ένα γρήγορο ντουζ, αφού είχα κάνει μπάνιο νωρίτερα. Βγαίνοντας από το μπάνιο, είδα το κινητό αλλά απάντηση δεν είχε έρθει και πριν προλάβω να το αφήσω ξανά στο τραπεζάκι, χτύπησε η πόρτα.
-          εγώ: ποιος;
-          Ηλίας: κοκοράκι
Του άνοιξα και ήμουν έτοιμος να τον χαιρετίσω, αλλά πριν προλάβω με άρπαξε και με φιλούσε με πολύ δυνατά γλωσσόφιλα βάζοντας τα χέρια του δυνατά πάνω στα κωλομέρια μου.
-          Ηλίας: μόνος και καυλωμένος παλιόπουστα ε; και τι θέλεις;
-          Εγώ: πούτσο
-          Ηλίας: δεν μου έγραψες ότι θέλεις απλά πούτσο
-          Εγώ: θέλω ένα σκληρό γαμιά να με ξεφτιλίσει
-          Ηλίας: έτσι μπράβο…πέσε στα γόνατα τώρα
Έπεσα στα γόνατα και έπιασα να του ξεκουμπώσω το παντελόνι, όταν μου έριξε το πρώτο χαστούκι! Δεν σταμάτησα να του ανοίγω το παντελόνι, αλλά τον κοίταξα στη μάπα, ήθελα να δω το ύφος του εκείνη την ώρα
-          Ηλίας: μη κοιτάς, έχεις να μαζέψεις πολλές φάπες σήμερα και με τόκους
κι έπεσε το δεύτερο χαστούκι! Τράβηξα το παντελόνι για να ανοίξουν και τα υπόλοιπα κουμπιά και κατέβασα απότομα το παντελόνι κάτω. Δεν φορούσε εσώρουχο και η ψωλάρα του πετάχτηκε όρθια και σκληρή όπως ποτέ άλλοτε. Με κρατούσε από τα μαλλιά με το ένα χέρι και με το άλλο τον πούτσο του και με σαλιάριζε με αυτόν
-          Ηλίας: θέλεις πούτσο ε ξεφτιλισμένε;
-          Εγώ: ναι τον θέλω
-          Ηλίας: το ξέρω βρε παλιόπουστα…βγάλε και την γλώσσα έξω
Μόλις το έκανα μου τράβηξε πίσω το κεφάλι και με έφτυσε μέσα στο στόμα
-          Ηλίας: γουστάρεις βρομιάρη;
-          Εγώ: τα πάντα από σένα
-          Ηλίας: έτσι βρωμόπουστα, τα πάντα
Μου ρίξε ένα διπλό χαστούκι και έχωσε τον πούτσο του στο στόμα. Μου γαμούσε το στόμα πολύ δυνατά και κάθε τόσο έβγαζε το πούτσο και μου έριχνε ένα χαστούκι
-          Ηλίας: έτσι για να μάθεις τι κάνουν τα κοκοράκια στις κοτόπουστες
Αυτό συνεχίστηκε για λίγο ακόμα, μετά με σκούντηξε πίσω κι εγώ έπεσα με τον κώλο στο πάτωμα, ενώ ο Ηλίας πήγε και κάθισε στον καναπέ και μου έδειχνε τα πόδια του
-          Ηλίας: έλα και βγάλε μου τα παπούτσια
πήγα να σηκωθώ
-          Ηλίας: στα τέσσερα βρωμόπουστα
Πήγα σ αυτόν μπουσουλώντας στα τέσσερα, του έβγαλα το ένα παπούτσι και πριν προλάβω να βγάλω το άλλο μ’ έσπρωξε με το πόδι κι έπεσα πάλι πίσω
-          Ηλίας: τελείωνε αργείς ρε πούστη
Έβγαλα και το άλλο παπούτσι του, τις κάλτσες και το παντελόνι
-          Ηλίας: πάρε τσιμπούκι τα δάχτυλα από τα πόδια μου
Πήρα το ένα πόδι και ρουφούσα ένα ένα τα δάχτυλα, μέχρι που το μάζεψε λίγο και έγειρε μπροστά, νόμιζα ότι ήθελε να με φιλήσει, αλλά μόλις πλησίασα το πρόσωπο μου με έφτυσε στη μάπα
-          Ηλίας: συνέχισε ρε ξεφτίλα να γλύφεις τα πόδια μου, που θέλεις και γλωσσόφιλο βρομιάρη
Με είχε αρκετή ώρα να του γλύφω τα πόδια, αλλά εγώ δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου από τον σκληρό πούτσο του Ηλία, πέθαινα από καύλα με σκίσει!
-          Ηλίας: φτάνει βρωμόπουστα…φέρε καπότα και φόρεσε την μου, να σου ξεσκίσω τον κώλο γαμημένε
Πήγα και έφερα αμέσως τις καπότες και το λιπαντικό
-          Ηλίας: τι το θέλεις το λιπαντικό ρε; Με σάλιο θα σου σκίσω τον κώλο βρομιάρη
το πήρε και το πέταξε πιο πέρα. Του φόρεσα το προφυλακτικό, σηκώθηκε, μου έλυσε την ζώνη από το μπουρνούζι και με πέταξε πάνω στον καναπέ
-          Ηλίας: στήσου στα τέσσερα ρε γαμημένε
Στήθηκα με όση πουτανιά μπορούσα, με ανοιχτά πόδια κι έσπασα την μέση μέχρι που δεν γινόταν άλλο!
-          εγώ: σκίσε με ψωλαρά μου
-          Ηλίας: βιάζεσαι κωλόπουστα ε;
μου έριξε επανωτά δυο κωλοσκάμπιλα, ένα στο καθένα, μου τα άνοιξε και έφτυσε δυο φορές και με γαμούσε τα το δάχτυλο, ένα στην αρχή και μετά με δυο, αλλά κάθε τόσο δεν ξεχνούσε να βαράει δυνατά κωλοσκάμπιλα, αναγκάζοντας με να τραβιέμαι μπροστά και να μου ξεφεύγουν κραυγές
-          Ηλίας: έτσι κωλόπουστα να σκούζεις, τράβα και το κωλαράκι σου όσο θέλεις, αλλά δεν γλιτώνεις σήμερα
Έχωσε την μούρη του στον κώλο μου κι άρχισε να μου γλύφει την τρύπα! Με είχε πεθάνει! Με έγλυφε δυνατά, μου γαμούσε με την γλώσσα του την κωλοτρυπίδα… είχα ανατριχιάσει σε όλο το σώμα, έτρεμα από την καύλα
-          εγώ: γάμησε με τώρα.
Δεν είπε τίποτα, σηκώθηκε, ακούμπησε τον πούτσο του με τον κορμό στην σχισμή και τριβόταν σαν να με γαμάει…
-          εγώ: σκίσε με ρε μαλάκα ΤΩΡΑ
-          Ηλίας: θα σε σκίσω όταν θέλω εγώ κωλόπουστα και μη ξανά φωνάξεις έτσι
Ένιωσα άλλα δυο κωλοσκάμπιλα… μου σήκωσε λίγο τον κώλο και άρχισε να μου χώνει τον πούτσο του
-          Ηλίας: φώναξε τώρα παλιόπουστα όσο θέλεις
-          εγώ: έτσι, σκίσε με τον πούστη
-          Ηλίας: μουνί θα στη κάνω την σούφρα ρε κωλόπουστα
Μου κάρφωσε τον πούτσο όλο μέσα, με σήκωσε και με κόλλησε στο σώμα του, μου χάιδευε από το στήθος μέχρι την κοιλιά και έπαιζε μαλακία στο πούτσο μου, ενώ με φιλούσε στο λαιμό κι έγλυφε πίσω από το αυτί μου, ψιθύριζε συνέχεια
-          Ηλίας:  πες μου τώρα βρομιάρη, σε γαμάω καλά
-          εγώ: είσαι τέλειος γαμιά μου
-          Ηλίας: έτσι βρομιάρη, γαμιά να με λες… τέρμα το κοκοράκι. Πέσε μπροστά
Συνέχισε να με γαμάει δυνατά για κάνα 10λεπτο στα τέσσερα και μετά μου ζήτησε να γυρίσω ανάσκελα στον καναπέ και να σηκώσω τα πόδια. Μου κάρφωσε δυνατά τον πούτσο του, τον έβγαζε και τον ξανά κάρφωνε με δύναμη
-          Ηλίας: σε ξεπάτωσα βρώμα
-          εγώ: ναι γαμιά μου, συνέχισε έτσι
έπεσε πάνω μου, με φιλούσε και με έγλυφε λυσσαλέα παντού το πρόσωπο, τον λαιμό, το στήθος. Ξαφνικά βγήκε από μέσα μου, πέταξε την καπότα και γύρισε ανάποδα πάνω, μου έχωσε τον πούτσο του στο στόμα κι αυτός πήρε τον δικό μου. Άρχισε να μου ρουφάει το πούτσο όλο και πιο δυνατά, καθώς το κορμί του έτρεμε ολόκληρο, αφήνοντας ένα βογκητό από το μπουκωμένο του στόμα, άρχισε να μου ρίχνει τα χύσια στο στόμα! Την ίδια ώρα, που γέμισε το στόμα μου από τα χύσια του Ηλία, άφηνα τα δικά μου χύσια στο στόμα του.
Μόλις ηρεμήσαμε λίγο, γύρισε και ξάπλωσε πάνω μου και με φιλούσε, όπως παλιά, ήρεμα και γλυκά. Είχε αλλάξει και το ύφος του, το πρόσωπο του γλύκαινε μ’ ένα χαμόγελο ικανοποιήσεις στα χείλια. Μείναμε έτσι και κουβεντιάζαμε κι από αυτά που μου είπε, έμεινα άναυδος και με κάποιες ενοχές!

Ήταν ερωτευμένος μαζί μου, σχεδόν από τον πρώτο καιρό που είχαμε γνωριστεί, αλλά ποτέ δεν βρήκε το θάρρος να μου το εξομολογηθεί. Την ημέρα που αποφάσισε να μου μιλήσει γι’ αυτό, εγώ είχα αποφασίσει ότι έπρεπε να ξεκόψουμε, απλά είχα προλάβει να του το ανακοινώσω πρώτος. Ακούμπησε το κεφάλι του στο στήθος μου, τον αγκάλιασα και συνέχισε την εξομολόγηση. Ένιωθε υπεύθυνος για την απόφαση μου να μην βρισκόμαστε, επειδή ενώ γούσταρε, δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στο σεξ, όπως ήθελα. Με δικαιολογούσε σε αυτό τότε, αφού δεν ήξερα ότι με ερωτεύτηκε και δεν μου έδειχνε κάποια σημάδια. Μ’ είχε εκτιμήσει, επειδή είχα για πολύ καιρό υπομονή μαζί του, όταν οι άλλοι δυο που γνώρισε πριν από μένα, δεν ήθελαν πάρα πέρα σχέση, εκτός της φάσης. Αφού λοιπόν του είχα ανακοινώσει τότε ότι διακόπτουμε, αυτός όντας ερωτευμένος πέρασε ένα διάστημα μελαγχολίας, ξεκόβοντας από τις παρέες του. Ευτυχώς όχι για πολύ, πείσμωσε και ήθελε να με οποιοδήποτε τρόπο να με κατακτήσει. Με παρακολουθούσε με όποιο τρόπο μπορούσε, κατά κύριο λόγο όμως, από το ιντερνετ. Μόνο το πρώτο διάστημα, ερχόταν στο σπίτι και καθόταν από έξω, μετά επιδόθηκε στο ηλεκτρονικό. Μου έδειξε μερικές φωτογραφίες μου στο κινητό του, τις οποίες εγώ ποτέ δεν του έστειλα η δεν ήξερα μάλλον ότι ήταν αυτός από την άλλη μεριά του νετ. Όλο αυτό κράτησε δυο χρόνια, μετά άρχισε να δημιουργεί μικροσχέσεις με κοπέλες. Είχε και δυο τρεις φάσεις με άντρες, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, κατέληγαν πάντα όπως οι πρώτες. Κατά διαστήματα μετά τα δυο χρόνια, μου τηλεφωνούσε με απόκρυψη, μόνο να να επαληθεύσει ότι δεν άλλαξα κινητό, δημιουργούσε διάφορους λογαριασμούς email και με πρόσθετε στο msn.
Το τελευταίο τρίμηνο του είχε καρφωθεί, να επικοινωνήσει μαζί μου. Είχε φαντασιωθεί τα πάντα για την  πρώτη συνάντηση, ήθελε να μου δείξει ότι ήταν αλήθεια όταν μου έλεγε ότι γούσταρε να είναι γαμιάς με τον τρόπο που ήθελα. Η τυχαία συνάντηση μας στην αγορά ήταν η αφορμή που ζητούσε.
Μείναμε για λίγη ώρα σιωπηλοί. Μετά είπε ένα ξερό συγνώμη και με φίλησε στο στήθος.
-          εγώ: γιατί ζητάς συγνώμη;
-          Ηλίας: για τον τρόπο που ξανά βρεθήκαμε
-          Εγώ: εννοείς το σεξ;
-          Ηλίας: ναι.
-          Εγώ: ήθελες να με προσεγγίσεις πιο τρυφερά, έτσι;
-          Ηλίας: ναι, γι’ αρχή τουλάχιστον. Δεν ήθελα να με παρεξηγήσεις, ότι ήρθα ξερά για σεξ
-          Εγώ: αυτό το ήξερα από την πρώτη στιγμή
-          Ηλίας: κατάλαβες ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου;
-          Εγώ: όχι ακριβώς. Ήξερα ότι για να ξανά επανέρθεις, είχες να μου αποδείξεις κάτι και σίγουρα δεν μπορεί απλά να ήταν ότι έμαθε να γαμάει!
Γύρισε το κεφάλι του και μου είπε αρκετά ντροπαλά, αλλά με μια φατσούλα όλο γλύκα ότι μ’ αγαπάει!
Τον φίλησα και του είπα ότι κι εγώ τον αγαπώ! Γούρλωσε τα μάτια, φόρεσε ένα χαμόγελο πολύ γλυκό και με ρώτησε με πολύ αθωότητα «δηλαδή τώρα τα έχουμε;», που με έκανε να γελάσω πολύ και δυνατά, σφίγγοντας τον στην αγκαλιά μου και φιλώντας τον στα μαλλιά καρφάκια, που ήταν πέτρα από το πολύ ζελέ!!! «ναι κοκοράκι γαμιά μου, τα έχουμε!!!»

Η σχέση μας κράτησε ενάμιση χρόνο συν 4 μήνες, μέχρι να χωρίσουμε οριστικά. Ήταν η μοναδική σχέση, που ο χωρισμός δεν είχε τελειωμό και από τους δυο. Ενώ συμφωνούσαμε ότι η σχέση μας έχει κορεστεί και ουσιαστικά την κρατάμε με το ζόρι, μετά από μια το πολύ δυο μέρες βρισκόμασταν και όλα ήταν όπως τον πρώτο καιρό κι αυτό γινόταν επί 4 μήνες.
Από τις λίγες πραγματικές σχέσεις που είχα και η μοναδική που ένιωσα να παίρνω πραγματική αγάπη κι όχι αγάπη αναγκαστικής συνύπαρξης με κάποιον, μόνο και μόνο για την εξασφάλιση του σεξ (ουσιαστικά)


1 σχόλιο: