kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Αμφιβολία...

Σημείωση: οι σεξουαλικές πράξεις που αναφέρονται στις ιστορίες, χωρίς προφύλαξη, μπορεί να είναι ΚΑΙ φανταστικές στιγμές του συντάκτη στην ιστορία του.
 Το σεξ χωρίς προφύλαξη, μπορεί να έχει μοιραία κατάληξη.
Χρησιμοποιείτε πάντα προφυλακτικό!!!
 
Η ιστορία στάλθηκε σήμερα, από τον Σωτήρη


Είμαι 20, αυτός φίλος από το σχολείο. Πάντα μου άρεσε , από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα. Όταν δήλωσε στην παρέα ότι είναι bi ενθουσιάστηκα.Εγω υποτίθεται str8..Δέν είχα δηλώσει gay.. Πολλές φορές -μεταξύ σοβαρού και αστείου - μου έλεγε : θές να το κάνουμε? Σαφώς ένιωθα πολύ αμήχανα, αντίθετα αυτός (είναι γόης) το έλεγε πολύ άνετα. Ο καιρός περνούσε.. Τα έφτιαχνε με κοπέλες, φίλες μας και εγώ έσκαγα απο το κακό μου. Μια φορά ήμασταν στο σπίτι της φίλης μας (την οποία πήδαγε όποτε γούσταρε) και πήγαν στο δίπλα δωμάτιο και το έκαναν ενώ εγώ είχα μείνει μόνος μου..Πόσο μαλακας μπορεί να ένιωσα???? Αφού τελείωσαν αρχισε να με πειράζει και να τρίβεται πάνω μου.....Φυσικα τραβηχτηκα και δεν τον αφησα να κανει τιποτα..

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟ:
Περασαν κανα δυο χρονια, αυτος ελλειπε...Ηρθε για καλοκαιρι στο εξωχικο του οπου δουλευε σε beach bar...Ως κολλητοι φίλοι πηγαίναμε συχνά ολοι στο bar  και μετα κοιμομασταν στο σπιτι του.... Πρόσφατα είχα πάει μόνος....Τελείωσε τη δουλειά , βγήκαμε , ήπιαμε και φυγαμε για το σπίτι.... Κοιμηθήκαμε σε τροχόσπιτο.... Αφού ξαπλώσαμε (σε διαφορετικα κρεβατια) μου λέει : έλα εδω....απαντώ: τι θες? .. ''έλα εδώ σου λέω''...Πηγα φυσικα........ στην αρχή μου λέει να την παίξουμε (και καλα σαν αντρες)...του λεω ναι....και πάνω στη ''δουλειά'' μου πετάει  :  -εγώ με κάτι φίλους την παίζουμε ο ένας στον άλλον και τελειώνουμε πιο γρήγορα..... λεω ''και?''... κ λεει : θες να το κανουμε κ εμείς?...λεω ναι..... γίνεται λοιπόν και όλα κυλόυν ωραία.....τελειώνω πρώτος....μου λέει - θέλω βοήθεια...πάρε μου μία πίπα....Απλά γελάω....''Μη γελάς δεν κάνω πλάκα!''...Ξαναγελάω....ξενερώνει και συνεχίζει μόνος του..Τώρα θα μου πείς είσαι ζώο, αλλά δεν ήξερα αν έπρεπε να συνεχίσω γιατί μπορεί να με έκανε ρόμπα...Τελειώνει κ αυτό, κοιμόμαστε κ την αλλη μέρα μου στέλνει στο fb ''σε σιχαινομαι τωρα που στην έπαιξα'' και καλα για πλάκα...πειράχτηκα αλλά δεν απάντησα καθόλου...Απο τότε ούτε μήνυμα ούτε τηλέφωνο, τιποτα..
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ)
2 εβδομάδες μετά κατεβαίνω στο εξοχικό του με μια φίλη...Πάμε στο bar πίνουμε και μεθάμε....Η φίλη 0% αλκοολα.....Γυρίζουμε σπίτι...Η πρώτη του κουβέντα : -Μαρία εσύ κοιμάσαι στο μονό εγώ με Σ.... στο διπλό....Τύφλα και οι 2 μας...Μου λέει ''μην κοιμηθείς , θα την παίξουμε''..Δεν απάντησα (γενικα ήμουν κόκαλο και δεν έπαιρνα και πολλα χαμπάρι)..Με γυρίζει ανάσκελα , μου κατεβάζει το παντελόνι και κατεβαζει και τα δικά του.... Εν τω μεταξύ η κοπέλα ήταν στο δίπλα δωματιο και οι πορτες ανοιχτες!...Μου την πιάνει,  του την πιάνω κατευθείαν και αρχίζουμε να την παίζουμε.... Μετά απο δευτερόλεπτα σπρώχνει το κεφάλι μου προς τα κάτω....Χωρίς δισταγμό πέφτω με τα μούτρα στο γλείψιμο..Non stop πιπα μέχρι το λαρύγγι και φάνηκε να το καταευχαριστιέται..(και ήταν η πρώτη μου)....Σταματάω να πάρω μια ανάσα και μου παίρνει αυτός...Για λίγο όμως...Προχωράει το πράμα και μου βάζει δάχτυλο πίσω με έντονες και βίαιες κινήσεις...Πονεσα αλλά δεν μίλησα...Μου την μπήγει με ελάχιστο σάλιο και δυνατά και εκεί είναι που με πεθαίνει απο τον πόνο....Τραβήχτηκα λιγο και συνέχισε αργά....Ηταν κ αυτος τοσο λιωμα που δεν αντεχε αλλο να κουνηθει και σταμάτησε....Συνεχίζω να τον πιπώνω (λάθως κίνηση , αηδία αλλα δεν έπαιρνα χαμπάρι)...Του τη γλειφω με μανία και τελικά χύνει στο στόμα μου...Ε τα κατάπια βρε παιδιά!Ε, αφού τέλειωσε βάζει το βρακί του και γυρίζει πλευρο...Η Απογοήτευση..........  Ξημέρωσε , φύγαμε με την κοπέλα (η οποία μου είπε ότι ξεράθηκε στον ύπνο-παιζει να το πε γιατι καταλαβε τι έγνινε-) και από τότε δεν ξέρω τι γίνεται....Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι τι έγινε χθες...Φοβάμαι ότι η φιλία μας θα χαλάσει...Αυτό είναι το χειρότερο για μένα....Τι να του πω άραγε? Ότι ήταν λάθως? Οτι το χάρηκα? Δεν ξέρω... :/

2 σχόλια:

  1. Τον είδα ξανά,την προηγούμενη Παρασκευή, σχεδόν έξι χρόνια αφότου είχαμε χωρίσει.
    Χάρηκα που τον είδα και αναπόλησα τις όμορφες στιγμές που περάσαμε μαζί. Μου είπε πως ήταν φορέας του HIV.
    Πέρασα ένα φριχτό Σαββατοκύριακο, μέχρι να βγουν τη Δευτέρα τα αποτελέσματα για αντισώματα HIV, που είχα κάνει.
    Λίγες στιγμές ευτυχίας, παρά λίγο να μου καταστρέψουν τη ζωή.
    Ευτυχώς είμαι υγιής και καθαρός.
    Δεν θέλω να βιώσω ξανά το αίσθημα του θανάτου, το αίσθημα του σάπιου σώματος. Ποτέ ξανά χωρίς προφύλαξη, ποτέ ξανά ανταλλαγή υγρών.
    Η υγεία και η ζωή προέχουν της ηδονής.
    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή