kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Έτσι ξεκίνησαν όλα


Η ιστορία στάλθηκε από τον "Roditis30"


Ολα ξεκινησαν πριν από παρα πολλα χρονια στο νησι απο οπου καταγομαι, τωρα στα 30 μου την αναπολω και σας την καταθετω..Καθομουνα με τον ξαδερφο μου τον Χρηστο (2 χρονια μεγαλυτερος) στο δωματιο μου και βλεπαμε τηλεοραση μονοι μας.. Ξαφνικα απλωνει το χερι του και μου χαιδευει το γονατο.. Του σπρωχνω το χερι και του λεω να κοψει τις μαλακιες..!!
Ελα μου λεει ξαδερφουλη δεν κανω τιποτα απλα παιζω.. Τον αφησα και συνεχισε..
Φευγει απο το γονατο μου και ανεβηκε στο κωλαρακι μου.. Με ετριβε πανω απο την φορμα στην αρχη ωσπου ξαφνικα βαζει το χερι του απο μεσα και αρχιζει να ψαχνει την τρυπουλα μου! Δεν αντεδρασα καθολου και ξαφνικα μου χωνει ενα δαχτυλο στην τρυπουλα μου.. Στην αρχη τρομαξα αλλα απο την αλλη μου αρεσε και δεν ηθελα να σταματησει.. Γυρναει ο Χρηστος και με ρωταει: Θελεις να παιξουμε ενα παιχνιδι; Τι παιχνιδι; τον ρωταω...
Θα κανουμε πως ειμαστε κανονικο ζευγαρι εγω ο αντρας και εσυ η γυναικα..!! Κωλοσα στην αρχη ... Δεν μου καλοαρεσε η ιδεα...Ακουω τον Χρηστο να μου λεει : Ελα ξαδερφε μην το σκεφτεααι πολυ θα περασουμε ωραια θα δεις..!! Δεχτηκα σχετικα ευκολα.. Πλησιαζει κοντα μου και μου λεει: Μωρο μου θελω να μου παρεις πιπα !!! Εγω αρνηθηκα λεγοντας του πως δεν ειναι σωστο δεν το εχω ξαναξανει και αλλα τετοια.. Δοκιμασε μου λεει και αν δεν σου αρεσει δεν θα το ξανακανουμε ποτε..!! Το σκεφτηκα λιγακι και δεχτηκα...Αρχιζει να ξεντυνεται και εμεινα καγκελο μολις ειδα την πουτσα του... Μια χοντρη και μεγαλη ψωλη ( 17-18 cm ) περιμενε μπροστα μου να την δαμασω!!! Το καταλαβε οτι τρομαξα και μου λεει χαμογελοντας μην αγχωνεσαι μωρο μου δεν θα κανουμε κατι που δεν θελεις...Αρχιζω σιγσ σιγα να του γλειφω το κεφαλακι και μετα να τον παιρνω μεσα λιγο λιγο.. Ομολογω οτι μου αρεσε πολυ η πρωτη μου πιπα..!! Ηξερα οτι το εκανα καλα γιατι ακουγα πως αναστεναζε... Ξαφνικα μου λεει : Μωρο μου δεν θελω να με αφησεις ετσι θελω να σε γαμησω..!!! Εγω τα επαιξα και του ελεγα πως δεν θελω γιατι φοβαμαι... Μια φορα μου λεει θα δοκιμασουμε και αν πονεσεις σταματαμε αμεσως...
Δεν ξερω γιατι ισως απο την καυλα της στιγμης ισως απο περιεργεια δεχτηκα..!!! Γυρνα μωρο μου στα 4 μου λεει...
Οχι μωρο μου θελω να σε κοιταω στα ματια οταν με γαμας απανταω!!!
Ξαπλωνω ανασκελα μου σηκωνει τα ποδια ψηλα στουε ωμους του και τον εβλεπα να ψιλοπαιζει την ψωλη του..
Ειχα αγχωθει παρα πολυ στην θεα της ψωλης του να πλησιαζει την παρθενα μεχρι εκεινη την στιγμη τρυπουλα μου.. Χωρις καμια προεργασια χωρις τιποτα αρχισε να σπρωχνει για να μπει...
Του λεω : Μωρο μου δεν γινεται να μπει ειναι πολυ στενη η τρυπουλα μου για την ψωλη σου...
Θα μπει λεει μωρο μου μην αγχωνεσαι και σπρωχνει πιο δυνατα...
Ααααααχχχχ ... Μου μπηκε..!!! Λεω σχεδον δακρυσμενος !!!!
Ναι αγαπη μου μπηκε... Μπηκε το κεφαλακι λεει ο Χρηστος και συνεχιζει να σπρωχνει για να μπει περισσοτερο...
Μηηηηη μη αγαπη μου σε παρακαλωωωω αχχχχχχχ ποναωωωωωωω βγεεεες δεν αντεχω αλλο φωναζα δακρυσμενος..!!!
Ο Χρηστος δεν ακουγε τιποτα το μονο που μου ελεγσ ηταν : Σωπα μωρο μου μην φωναζεις ετσι θα μας ακουσουν απ'εξω..
Κανε λιγο υπομονη σε λιγο θα συνηθισεις την πουτσα μου μεσα σου και θα σου αρεσει!! Συνεχισε να μπαινει ποτε αργα και τρυφερα και ποτε δυνατα και βιαια..
Πλεον ο πονος ειχε μετατραπει σε καυλα.!
Γαμιομουνα πιο ανετα και μου αρεσε!!!
Απο σημερα εισαι δικια μου και μονο εγω θα σε γαμαω..!!
Ναι μωρο μου μονο εσυ θα με γαμας του απαντουσα.!! Οποτε δεν μου καθεται η Αντζελα ( γκομενα του ) θα ερχομαι σε σενα !
Ναι μωρο μου σε μενα να ερχεσαι τωρα εχεις εμενα να γαμας ασε την Αντζελα..!!!
Μετα απο 10 λεπτσ με ρωταει:
Μωρο μου που θελεις να σε χυσω;
Οπου θελεις εσυ του απαντω...!!
Μου λεει : Θελω να σε αφησω εγκυο!!!
Τι; Σε παρακαλω μου λεει αφησε με να χυσω μεσα σου..!!
Του λεω : Μωρακι μου αν αυτο σε ευχαριστει καντο!!!!
Δεν προλαβα να τελειωσω την φραση μου τον ακουω να φωναζει : Χυνω μωρο μου χυνω!!!
Ενοιωθα τα χυσια του να με γεμιζουν... Βγαινει εξω και με πιπωνει για να τον καθαρισω απο τα χυσια.. ( πραγματι ηταν αηδιαστικο αλλα το εκανα ) Οση ωρα με πιπωνε εχυσα κακ εγω...Μου λεει :
Αποψε σε γκαστρωσα και αυτο ειναι η αποδειξη οτι θα ειμαστε μαζι για παντα !!!
Ναι μωρακι μου του λεω.. και εγω αυτο θελω..
Περιττο να σας πω πως δεν μπορουσα ουτε να κατσω αλλα ουτε να περπατησω καλα για τις επομενες 2-3 μερες..
Με τον Χρηστο απο τοτε που αρχισαμε να κανουμε ερωτα ξεκινησε μια δυνατη ιστορια με πολυ παθος ατελειωτα γαμησια και αμετρητες πιπες..!!
Ερχοτανε σπιτι να με παρει απο την μανα μου δηθεν για καφε και αντι να παμε σε καφετερεια με πηγαινε σε παραλιες σε βουνα σε σπηλιες και σε χωραφια για να με γαμησει..
Πηγαιναμε μαζι προπονηση στο ποδοσφαιρο και οταν τελειωναμε αντι να παμε σπιτια μας για μπανιο με επαιρνε με την μηχανη σε ενα κοντινο δασακι για να με σκισει. !!
Το θεμα δεν ειναι οτι ηθελε να με γαμαει συνεχεια..
Μπορω να σας πω οτι μου αρεσε που εψαχνε αφορμες για να ειναι συνεχεια μαζι μου..
Το θεμα ηταν οτι ο Χρηστος ηταν ατσαλος..!!
Πηγαιναμε οπου πηγαιναμε γδυνομασταν με πιπωνε και αμεσως με εστηνε και με γαμουσε χωρις καμια προεργασια χωρις τιποτα....
Χωρις κρεμουλα χωρις σαλιο η εστω να μου βαλει λιγο δαχτυλακι για να ανοιξω πρωτα..
Πραγματικα ηταν πολυ επιπονο!!!
Ξερετε πως ειναι να την τρως ετσι στεγνα;
Σας λεω αληθεια καθε φορα που με γαμουσε μεχρι να μου την χωσει ολη απο τα ματια μου τρεχανε ποταμια τα δακρυα..!!Του το εχω πει δεκαδες φορες αλλα δεν καταλαβαινει τιποτα.
Με επαιρνε σπιτι του για να δω την θεια μου και αφου καθομασταν 10 λεπτα μου εκανε νοημα να παμε στο δωματιο του.
Κλειδωνε την πορτα και αμεσως γδυνομασταν με πιπωνα κσι με γαμουσε αμεσως..
Εγω απο τον πονο να θελω να ουρλιαξω και να μην μπορω για να μην με ακουσει η θεια μου κσι ο Χρηστος να μου κλεινει το στομα με ενα μαξιλσρι για να μην ακουγομαι...
Οσο τον παρακαλουσα να σταματησει τοσο πιο δυνατα μου τον εχωνε μεχρκ που εχυνε μεσα μου και σταματουσε.. .
Σχεδον παντα εχυνε μεσα μου ελαχιστες εξαιρεσεις που μου τα εδινε στο στομα να τα καταπιω..
Αυτη η ιστορια κρατησε μεχρι και το 2011
Απο τοτε δεν του εχω κατσει αν και με παρακαλαει μεχρι και σημερα..
Το θενα δεν ειναι οτι δεν θελω
Ειναι οτι φοβαμαι πως θα με σκισει μετα απο 2 Χρονια που εχω να τον φαω.
Τι με συμβουλευεται να κανω; Να του ξανα κατσω;
Σας ευχαριστω που διαβασατε την ιστορια μου
Συγνωμη αν σας κουρασα
Περιμενω σχολια σας..!!!
 

15 σχόλια:

  1. Τόσο καιρό που σε ξέσκιζε δεν το είχες συνηθίσει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ετρωγες και εσυ την ψωλη που ετρωγα εγω μεχρι προπερσυ και μαλιστα χωρις καμια προεργασια θα εβλεπες οτι δεν συνηθιζεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Φιλε μου Κωστα ειμαι το παιδι που εγραψε την ιστορια..
      Οταν λες μακαρι να σου τυχαινε και σενα τι εννοεις;
      Οτι θελεις να βρεις καποιον και να σε γαμησει οπως ο ξαδερφος μου εμενα;
      Η οτι θα ηθελες να γαμησεις εμενα;
      Εχει διαφορα γιατι εαν ισχυει το δευτερο πρεπει να σου τονισω οτι εαν κατσει τετοια φαση πρεπει να εισαι γλυκος και τρυφερος και οχι ατσουμπαλος γιατι οπως διαβασες και στην ιστορια μου εχω 2 χρονια να τον φαω ( ναι ο μονος που με γαμησε και με γαμουσε για πολλα χρονια ειναι ο ξαδερφος μου ) και φοβαμαι λιγο..

      Διαγραφή
  4. Εγω λεω να κανεις το χατηρι στον ξαδερφο σου! Μαθε τον να σε γαμαει ετσι οπως θελεις & οχι «ξεροσφυρι» οπως του αρεσει να σε γαμαει την τρυπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου Κωστα του το εχω πει αμετρητες φορες ομως δεν καταλαβαινει....!!!!

      Διαγραφή
  5. Αγόρι μου, θα σου δώσω τη λύση, απλή ηδονική και εύκολη.
    Στην αρχή θα αγοράσεις ένα δονητή στο μέγεθος της πούτσας του ξάδελφού σου και μία λιπαντική αλοιφή, με βάση το νερό.
    Καθημερινά θα προετοιμάζεις το κωλαράκι σου με τα δάχτυλά σου και την κρέμα και θα βάζεις μέσα τον δονητή και θα τον αφήνεις για κανέα μισάωρο. Προσοχή μην χωθεί όλος μέσα και μετά τρέχεις στα νοσοκομεία.
    Την ημέρα που θα βρεθείς με τον ξάδελφό σου, θα κάνεις την ίδια προεργασία και όταν είναι να πάς, θα βάλεις μπόλικη κρέμα, μέσα στο κωλαράκι σου βαθιά. Έτσι, όταν θα συναντηθείτε, θα είσαι ανοικτός με αρκετή λίπανση, ώστε να γλυστράει.
    Άντε και καλά γαμήσια............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλε μου δεν υπσρχει πουθενα αυτο που μου ειπες στην μικρη πολη της επαρχιας που ζω.. ..!!! Αποτελεσμα ηταν να βρεθω με τον ξαδερφο χτες για να του κανω μια πιπα μονο για να ξεκαυλωσει οπως ειπε αλλα στο τελος βρεθηκα στα 4 να με ξεκολωνει ....παλι υπεφερα....δεν γινεται να συνιθησω την πουτσα του με τιποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορείς να τα προμηθευτείς κάποια στιγμή που θα είσαι εκτός πόλης ή να τα παραγγείλεις από τον internet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι να γαμουσες και μένα ο ξάδερφος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν στο συνιστώ... Είναι ατσουμπαλος...Ποτε Δεν με πρόσεξε...Ποτε δεν μου έβαλε λίγο λιπαντικό να γλιστράει ή έστω να μου βάλει πρώτα δαχτυλακι για να ανοιξει λιγο η τρυπουλα μου...Δεν φανταζεσαι τι πόνο περνούσα μεχρι να μου τον χωσει έτσι...στεγνα. Χωρίς καμία προεργασία...βουρκωνα...δάκρυσα...και αυτός εκει...Στον κόσμο του ...να μου τον χωνει όλο και ας μην άντεχα...να με γαμαει δυνατά παρ ότι τον παρακαλούσα πιο σιγά...πιο τρυφερά...μεχρι να χυσει μεσα μου...Αυτό τον ένοιαζε μόνο...διαβασε όλη την ιστορία και θα καταλάβεις...

      Διαγραφή
    2. Σε αρέσει και εσένα να τον τρως στεγνά σαν την πρώτη φορά

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια όχι γιατί υπέφερα από τον πόνο μέχρι να μου την χώσει όλη.... αλήθεια λέω ότι δακρυζα μέχρι να μου μπει...δεν αντέχα...

      Διαγραφή
  9. είσαι πολύ τυχερός. εγώ στην θέση σου θα κοίταζα τι πρόβλημα έχω. από ότι καταλαβαίνω ο ξάδερφος σου και γκόμενος σου είναι γαμιάς. δεν ξέρω κανένα gay να θέλει κάτι λιγότερο. Σύνελθε και φέρσου καλά κάντου μασάζ χαιδέματα γλύψιμο μπάνιο με αφροδισιακά και απόλαυσε το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στην θέση σου δεν θα άφηνα ούτε μια ημέρα το σπέρμα του να πήγαινε κάπου αλλού παρά μόνο στον κώλο μου!!!!!!και ξάδερφος ρε!!!!! η φαντασίωση!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή