kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Μοναξιές

Η ιστορία στάλθηκε από τον Γιάννη


Εδώ και λίγο καιρό έπιασα δουλειά στην Σκιάθο. Μένω μόνος και είπα να δω τι παίζει... και σας λέω οτι μέχρι τώρα τίποτα. Με ντόπιο δεν λέει μια και την άλλη μέρα θα σε έχει βγάλει φόρα παντού και οι ξένοι είναι...
Τι να κάνω είχα τρελές καύλες... αποφάσισα να παίξω μόνος μου...
Πήγα λοιπόν και πήρα ότι είχε ο μανάβης. Αγγούρια, μπανάνες και βρήκα και κάτι υπέροχες μακριές και σκληρές μελιτζάνες. Πήγα στο δωμάτιο, γδύθικα και άρχισα να παίζω. Τα αγγούρια έπιασαν πρώτα δουλειά. Χαλαρά στην αρχή με ένα λεπτό να ανοίξει η τρυπούλα μου και μετά με ένα σχετικά χοντρό, που είχε και σαν σπυράκια... με γαμούσα για δέκα λεπτά και το κωλαράκι μου καιγόταν. Είχε ανοίξει το έβλεπα στον καθρέφτη...και  τότε πήρα τις  μελιτζάνες... πρώτα η ποιό λεπτή... μπήκε εύκολα ενώ εγώ βογγούσα απο καύλα.. την έχωνα μέσα και την τραβούσα όλη έξω... και ξανα... και ξανα...μετά αποφάσισα να δοκιμάσω την χοντρή. Μπροστά ήταν  σαν μπαλάκι του τένις αλλά έκανε μύρτη και σταδιακαα γινόταν ποιό λεπτή. έβαλα μπόλικη κρέμα και άρχισα να την καρφώνω... το κωλαράκκ μου ξεσκιζζόταν, η τρυπούλα μου δεν άντεχε. Βογγούσα δυνατά... πονούσξα αλλά ήθελα να ξεσκιστώ... μπήκε!!!!  Η καύλα στα κόκκινα, η ψωλή μου έσταζε, άρχισα να γαμιέμαι με πάθος... και τότε χτυπάει η πόρτα... βουβαμάρα... ακούω κάποιοννα ρρωτάει κάτι σε μια βόρεια γλώσσα... βάζω ένα μπλουζάκι και με την μελιτζάνα στον κώλο ανοίγω ένα μικρό παραθυράκι της πόρτας να δώ ποιός ήταν. Ηταν ένας Δανός που έμενε στο δίπλα δωμάτιο. Με ρώτησε αν έπαθα κάτι, τι να του έλεγα.. αναψοκοκκινισμένος απο καύλα του είπα όχι. Μου ζητάει να ανοίξω, μένω μόνος μου λέει και αύριο  φεύγω. άνοιξα... με το που μπήκε... χαμογέλασε μου λέει γύρνα θέλω να δώ... αρχίζει να παίζει με την μελιτζάνα... βογγάω... με βάζει να γωνατίσω και να καρφόνωμαι. Τον πετάει έξω μεγάλος άσπρος και πολύ χοντρός με τεράστιο κεφάλι. Τον γλύφω τον σαλιώνω τον καταπίνω. Μου δίνει πουτσοσκάμπιλα και ξαφνικά με γεμίζει χύσια καυτά και γευστικά. Πίνω όσα μπορώ. Με πάει στο κρεβάτι και τραβάει έξω την μελιτζάνα. Κάνουμε 69 με αυτόν ναγλύφει την ξεσκισμένη σούφρα μου. Με στήνει στα 4 και μου κάνει ένα απίστευτα δυνατό γαμίσι... η ψωλή του βρίσκει πάτο, η τρύπα μου καίει. Τον βγάζει και με χύνει στο στόμα...
Ο Δανός δεν ήρθε ποτέ... μόνος μου γαμιόμουνα, χυνόμουνα....
Απλά θα είμαι εδώ μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου... 45 χρονών μόνος με πολλές καύλες..
Τι  να κάνω;;; πέστε μου εσείς....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου