kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ετσι αρχισαν ολα ( Μερος 2 )

Σε συνέχεια της ιστορία “Έτσι ξεκίνησαν όλα”  από τον "Roditis30"



Μετα απο σχολια και προτροπες διαφορων φιλων που διαβασαν την πρωτη ιστορια μου....αποφασισα να σας περιγραψω πως δεχτηκα μετα απο 2,5 χρονια να με ξανα γαμησει ο ξαδερφος μου ο Χρηστος....

Ολα ξεκινησαν την περασμενη κυριακη ( 06/10 ) καθομουνα μονος μου στο δωματιο μου και εψαχνα τα καναλια για να βρω κανενα καλο εργο....
Κατα τις 21:30 χτυπαει το κινητο μου.....
Κοιταω να δω ποιος με παιρνει......ηταν ο Χρηστος...!! Το σηκωνω αμεσως....!!
Ελα ξαδερεφε τι κανεις;
Καλα ειμαι ξαδερφε μου λεει.....θελω μια χαρη γιαυτο σε πηρα... .
Πες μου.....
Κοιτα μου λεει...εχω χασει τα κλειδια του σπιτιου μου και δεν εχω που να μεινω....θα σε πειραζε να ερθω σπιτι σπου να μεινουμε μαζι;
Και το ρωτας ρε ξαδερφε; αφου ξερεις....το σπιτι μου σπιτι σου....!!
Σε ευχαριστώ πολυ ρε ξαδερφε.....σε 15 λεπτα θα ειμαι εκει.....
Πραγματικα πριν περασουν 15 λεπτα ακουσα τη μηχανη να μπαινει στο γκαραζ...
Σε λιγο χτυπαει την πορτα....του ανοιγω και καθομαστε στο σαλονι....
Του λεω...ξαδερφε παω να κανω ενα μπανακι να φρεσκαριστω.....στο ψυγειο εχει μπυρες και κρασι....ανοιξε οτι θες και πιες....
Μπαινω στο μπανιο και σε 10 λεπτακια βγαινω με το μποξερακι μονο και βλεπω τον.Χρηστο να ειναι μονο με το μποξερακι του και αυτος...να εχει ανοιξει 2 μπυρες και ν; με περιμενει....
Το θεωρησα φυσικο που ειχε γδυθει απο τη στιγμη αλλωστε που θα μεναμε μαζι...
Αφου ηπιαμε μια μπυρα μου λεει....ξαδερφε παω να κανω και εγω ενα ντουζακι καο ερχομαι.....
Σε 5-10 λεπτα βγαινει και ο Χρηστος τελειως γυμνος απο το μπανιο....
Μου λεει ο Χρηστος.....ξαδερφε εχω φερει Dvd...να το βαλω να το δουμε.....;
Βαλτο του λεω....
Εντωμεταξύ ειχα ξαπλωσει στο κρεβάτι και περιμενα τον χρηστο να ξαπλωσει και να δουμε το εργο....
Ξεκιναει το dvd ...ηταν τσοντα...!!
Στην αρχη γελασα γιατι το περιμενα οτι θα ηταν τσοντα....!!!
Εκει που βλεπαμε τη τσοντα μου λεει ο Χρηστος.....
Ξαδερφε θελεις να την παιξει ο ενας στον αλλον;
Ελα ρε ξαδερφε τωρα...οτι θυμασαι χαιρεσαι ...!!
Ελα ρε ξαδερφε απλα θα διασκεδασουμε λεει....και απλωνει το χερι του μου την πιανει και αρχιζει να μου την παιζει.....!! Το ιδιο εκανα και εγω...!!!
Σε λιγο μου λεει....θα μου κανεις μια πιπα;
ΟΧΙ..!! Του λεω κοφτα....αυτα τελειωσανε...!!
Σε παρακαλω ρε ξαδερφε....μονο μια πιπα κανε μου.....η αλλη η καριολα εχει 1,5 μηνα να μου κατσει...!! ( Γκομενα του )
Τουλαχιστον να χυσω ετσι...!!
Του λεω :: μονο μια πιπα θες; εισαι σιγουρος...;
Ναι μου λεει....
Οκ αμα ειναι για μια πιπα μονο ελα μωρο μου να σου κανω μια...!!!
Οπως ημουν ανασκελα ερχεται ο Χρηστος καθεται πανω στο στηθος μου και μου φερνει την πουτσα του στο στομα...
Χωρις να χασω χρονο αρχισα να την παιρνω μεσα ....οσο πιο πολυ μπορουσα....!!
Ο Χρηστος ηταν πλεον στον 7ο ουρανο...!! Μου κρατουσε απο το κεφαλι και μου τον εσπρωχνε οσο πιο βαθια μπορουσε μεσα στο στομα μου...!!
Ξαφνικα τεντωνει το χερι του προς τα πισω και αρχιζει να μου χαϊδευει τα αρχιδια.....
Ετσι οπως με χαϊδευε νοιωθω το δαχτυλο του να ψαχνει την τρυπουλα μου και σιγα σιγα να χωνεται μεσα μου...!!!
Σταματα Χρηστο μου δεν θελω....!!
Δεν θελεις ;μου λεει
Δεν ειναι οτι δεν θελω ...του λεω....απλα εχω 2,5 χροναι να τον φαω και φοβαμαι οτι θα.με σκισεις..!!
Ελα μωρακι μου ....μονο μια φορα ακομα τελευταια...!!! Λυπησουμε...!! Εχω να γαμηαω 1,5 μηνα και το ξερεις πως απο οσες γαμησα εσυ ησουν η καλυτερη...!!
( Παντα μου μιλουσε σαν να ημουν κοπελα ..!!!)
Και εμενα ποιος θα με λυπηθει που θα με ξεκωλοσεις; τον ρωταω...
Σε παρακαλω μωρακι μου μονο μια φορα ακομα....!! μου λεει ο Χρηστος......δεν θυμασαι ποσο πολυ σου αρεσε;
Οχι !! Του λεω...εχω ξεχασει πως ειναι...!!! Θελεις να σου θυμισω;..και απανταω ναι...!!
Τοτε ο χρηστος κατεναινει κατω μου σηκωνει τα ποδια στους ομως του και παει να μου τον χωσει κατευθειαν...
Αααχχχ οχι ετσι μωρο μου του λεω...σε παρακαλω...βαλε λιγο λαδακι....λιγη κρεμουλα ....κατι για να μπει πιο.ευκολα...!!! Οχι μωρακι μου λεει....ετσι ειναι καλυτερα....!!! Εισαι ετοιμη να ξανα γινεις η κοπελα μου; με ρωταει ο Χρηστος... Ναι του λεω μωρακι μου...οτι θες....
Αρχιζει να σπρωχνει δυναταγια να μου την χωσει .....
Αααααααχχχχχχχχχ μωρο μου μπηκε..... αχχχχ πιο σιγα σε παρακαλωωωω ποναωωωω....αχχχχχχχχχχ...
Ο Χρηστος ομως απο την καυλα που ειχε δεν ακουγε τιποτα....αντι να μου την χωνει πιο σιγα μου την εχωνε δυνατα και γρηγορα και μου ελεγε.....τι καυλα να σε γαμαω......τι μουνι γαμαω..........απο σημερα θα εισαι παλι η κοπελα μου και τετοια...!!
Ηξερα πως δεν θα με ακουσει οτι και αν ελεγα γιαυτο αποφασισα να το απολαυσω.....!!
Του φωναζα και εγω......
Ναι μωρο μου αχχχχχχχχχ γαμα με γαμα με αααααχχχχχχχχ σκισε με ....γκαστρωσε με αααααααααααχχχχχχχχχ κανε με παλι κοπελα σου και αλλα τετοια...!!
Ο Χρηστος ακουγοντας ολα αυτα δεν αντεξε πολυ.....σε 5 λεπτα φωναζε....!!
Χυνωωωω.....χυνω μωρακι μου....χυνω μεσα σου.......
Ηταν υπεροχο...!!! Μετα απο 2,5 χρονια ενιωσα ξανα αυτη την υπεροχη αισθηση...!! Να γεμιζει το κωλαρακι μου με τα καυτα του χυσια...!!!! Οσο εχυνε μεσα μου εχυσα και εγω πανω μου....!!! Βγηκε απο μεσα μου με φιλησε γλυκα και πεσαμε για υπνο.......εμεινε μαζι μου 3 μερες και με πηδηξε συνολικα 11 φορες....!!! Μπορω να σας τις περιγραψω αν.θελετε.....
Ευχαριστώ που διαβασατε την ιστορια μου....
Περιμενω σχολια σας...!!!

6 σχόλια:

  1. Τέσσερα χρόνια έχω να φάω πούτσο. Η τρυπούλα μου έκλεισε. Πόσο τυχερός είσαι καυλιάρη μου. Συνέχισε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέσσερα χρόνια έχω να φάω πούτσο. Η τρυπούλα μου έκλεισε. Πόσο τυχερός είσαι καυλιάρη μου. Συνέχισε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ εμενα μου την ξανα ανοιξε ο ξαδερφος μου μετα απο 2,5 χρονια....

      Διαγραφή
  3. Αν έτρωγες πρώτα και εσύ την πουτσα που έτρωγα τόσο καιρό και ας μου έλεγες μετά αν την συνηθιζες... Δεν σε αδικώ βέβαια γιατί δεν ξέρεις για τι πουτσα μιλάμε.... Δεν γαμουσε εσενα ο ξάδερφος μου.... Εμένα γαμουσε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακαρι να με γαμουσε ο ξαδερφος σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή