kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Πως έγινε η πρώτη μου φορά (μέρος τρίτο & τελευταίο)



 Η ιστορία στάλθηκε σήμερα από τον Θωμά.

…Και το ήξερε ότι έτσι άναβα και αυτό με άναβε ακόμη περισσότερο. «Φυσικά και γουστάρω ρε Βασίλη, ποιο κορίτσι δεν θα γούσταρε στην θέση μου;». «Έτσι μπράβο» μου απάντησε «να συνηθίζεις σιγα σιγά! Κι εγώ την έχω καταβρεί όμως, με τρελαίνει να πασπατεύω τα μπούτια σου, ξέρεις πόσο καιρό το φαντασιωνόμουν;». «Πόσο θα ήθελα» είπα τότε εγώ «να έχω δύο τρυπούλες όπως κάθε κοπέλα για να σου προσφέρω ρε φίλε διπλή απόλαυση!». Έριξε μια ματιά στην τρύπα μου που συνέχιζε να γαμάει με το κωλοδάχτυλό του και μου είπε: «νομίζω ότι είναι έτοιμη. Όσο γι’αυτό που είπες ξέχνα το!
Σου εξήγησα τι είναι αυτό που με καυλώνει σε μια γκόμενα αρχιδάτη όπως εσύ». Έβγαλε το κωλοδάχτυλό του από την οπή του πρωκτού μου και μεμιάς αισθάνθηκα κενός και άδειος, σαν κάτι να μου έλειπε εκεί πίσω. Αν ένα τόσο μικρό και λεπτό δαχτυλάκι είχε γίνει τόσο γρήγορα το απαραίτητο γέμισμα και συμπλήρωμα του κώλου μου τι θα γινόταν όταν το υπερτροφικό του όργανο θα συσπόταν σαν κομπρεσέρ μέσα μου; «Ρε Βασίλη» του λέω «σίγουρα είναι έτοιμη; Μ’΄ένα δαχτυλάκι μόνο; Κοίτα τι στειλιάρι θα βάλεις μέσα! Εγώ σε γκόμενα, που δεν ήταν και παρθένα από πίσω, που έχω και πιο μικρό πούτσο, δύο δάχτυλα τα έβαλα πριν την σοδομίσω».  «Καλά» μου έκανε ο Βασίλης ειρωνικά «γι’αυτό και δεν νομίζω ότι γάμησες ποτέ κώλο, δεν θα κατάλαβες την διαφορά από το μουνί, εννοώ το κανονικό, το γυναικείο». «Έλα ρε Βασίλη, λες υπερβολές». «Ναι εντάξει» απάντησε «αλλά το μέγιστο της απόδοσης ενός παρθένου κώλου το ρίχνεις πολύ αν βάλεις μέσα δεύτερο δάχτυλο». «Καλά και δεν θα πονέσω με αυτό το κοντάρι που έχεις για ψώλο;».  «Ε θα τσούξεις, εντάξει εννοείται αυτό, αλλά δεν θα πεθάνεις κιόλας. Θα καυλώνεις κιόλας που θα τσούζεις για την απόλαυσή μου, σαν πιστό και αφοσιωμένο κορίτσι που μου είσαι, κι εγώ θα καυλώνω διπλά που θα ξέρω ότι το κορίτσι μου σκίζεται για μένα. Έλα χαλάρωσε, έτσι ξεπαρθένεψα και τον κώλο της Δήμητρας, είδες να έπαθε κάτι; Βόγκηξε λίγο στην αρχή, κανά δύο λεπτά και μετά γούσταρε. Γούσταρε και πιο πολύ από μένα, θα το δεις κι εσύ έτσι θα γουστάρεις!». «Άντε να δούμε» είπα εγώ αναστενάζοντας.  Η αλήθεια είναι ότι αυτό που με έπεισε τελειωτικά ήταν η αναφορά στην Δήμητρα. Δεν θα της επέτρεπα ποτέ να προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση από όση θα προσέφερα εγώ στον Βασίλη μου. Εκείνος έγειρε προς το μέρος μου και καθώς ήμουν στην στάση που έχω ήδη αναφέρει έβαλε μπρος στα μούτρα μου το τεράστιο, ορθωμένο και απειλητικό όργανό του.  Η κίνηση ήταν σαφής και τα λόγια περίττευαν. Η λίπανση  του μορίου του είχε ανατεθεί και πάλι στο στοματάκι μου, που όπως και να το κάνουμε, δέχθηκε πολύ πρόθυμα στην υγρή του κοιλότητα την πυρωμένη βέργα που φύτρωνε ανάμεσα στα πληθωρικά αρχίδια του οσονούπω γαμιά μου. To πέος βυθίστηκε τελετουργικά στο στόμα μου και η πάντα δραστήρια γλώσσα μου που είχε πεθυμήσει κιόλας το σκληρό του στέλεχος φρόντισε να το επαλείψει με μια γενναιόδωρη ποσότητα σάλιου που θα διευκόλυνε την επικείμενη διολίσθηση. Αμέσως μετά ο Βασίλης εκτόξευσε στο κέντρο της οπής μου μια φτυσιά, που βρίσκοντας την τρυπούλα μου λίγο πιο χαλαρή δεν έμεινε στην επιφάνεια, αλλά γλίστρησε μέσα και μούσκεψε το εσωτερικό του εντέρου μου, κάτι που είχε ήδη κάνει το σαλιωμένο δαχτυλάκι του Βασίλη προηγουμένως. Τον έβλεπα να φλέγεται από πόθο να με γαμήσει και μπορούσα να τον καταλάβω· το μπορούσα γιατί όσο κι αν είχα γίνει πια το κορίτσι του δεν έπαυα να είμαι αγόρι και να μπορώ να καταλαβαίνω πώς σκέφτονται τα αγόρια. Όταν έχεις μπροστά σου στο κρεβάτι ολοτσίτσιδη να σου προσφέρει τον πολύτιμο μούνο της με τα κανιά της ανοιχτά και το κορμάκι της να πάλλεται  την γκόμενα που τόσο καιρό φαντασιωνόσουν ότι πηδάς, κι όταν τα σφιχτά σαν μικρά πεπονάκια κωλομέρια της δεν χωρίζονται από τις λαίμαργες παλάμες σου παρά μόνο από λίγα εκατοστά αέρα τότε πράγματι δικαιούσαι να βρίσκεσαι στον μέγιστο βαθμό σεξουαλικής έξαψης. Γιατί ακριβώς σε αυτήν την θέση βρισκόταν ο Βασίλης και είχε μπροστά του δική του και παραδομένη την γκόμενα που τόσο καιρό γούσταρε και μάλιστα μόλις της είχε γλείψει το μουνί. Και πάλι ήταν πολύ ψύχραιμος. Εγώ στην θέση του δεν θα άντεχα και θα την είχα ήδη γαμήσει, αν είχα απέναντί μου την γκόμενα των ονείρων μου π.χ. την Δήμητρα με το μουνάκι της να στάζει μέλι σαν ώριμο σύκο.. Όμως αυτές οι σκέψεις με αποπροσανατόλιζαν. Είχα μπροστά μου το απόλυτο αρσενικό και αν ήθελα να αποσπάσω από την επικείμενη ολοκλήρωση της σεξουαλικής μας συνεύρεσης τον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό απόλαυσης έπρεπε να σταματήσω να σκέφτομαι σαν κρεμανταλάς και να ταυτιστώ πλήρως με τον παθητικό μου ρόλο και την νέα σεξουαλική μου ταυτότητα.  Αλλά επειδή ανατομικά παρέμενα αγόρι και επειδή ήμουν φυσικά ολόγυμνος ήταν αδύνατον για τον Βασίλη να μη παρατηρήσει έστω και για μια στιγμή όλη αυτήν την ώρα την άγρια στύση μου, που αν και όχι εφάμιλλη της δικής του δεν ήταν και αξιοκαταφρόνητη με τα κοινά μέτρα. Μου την έδειξε λοιπόν μ’ένα νεύμα του που στόλισε με το πιο πονηρό, υπαινικτικό και συνάμα γλυκό χαμόγελό του και μου είπε: «Βλέπω ότι γουστάρεις φιλαράκι, τι κρίμα όμως που το λιλί σου θα μέινει απόψε νηστικό!». Έμενε βράχος ακλόνητος, η στύση μου για εκείνον ήταν μια απλή επιβεβαίωση ότι με είχε διεγείρει σεξουαλικά, ένας δείκτης της καύλας που μου προκαλούσε, κατά τα άλλα το ανδρικό  μου όργανο παρέμενε στο μυαλό του ένα απλό και διακοσμητικό αξεσουάρ για την νέα του γκόμενα ή ακόμη καλύτερα μια υπενθύμιση ότι εκείνος την έκανε γκόμενα. «Λοιπόν», μου λέει στο τέλος, «είσαι έτοιμος;» . «Θα τον χώσεις τώρα;». «Εμ θα τον χώσω τι θα κάνω;». Ήταν παράξενο το γεγονός ότι ενώ καθόμουν τόση ώρα ανάσκελα με τα πόδια ανοιχτά δεν είχα ακόμη μουδιάσει. Τώρα, εν όψει της επικείμενης διεισδύσεως ανασκουμπώθηκα και τοποθέτησα τα μέλη μου σε θέση βολική τόσο για μένα ως δέκτη του πέους  όσο και για το Βασίλη που έπρεπε να έχει εξσφαλισμένη μια άνετη και απρόσκοπτη πρόσβαση στο προσεχώς εγκαινιαζόμενο μουνί μου. Ήταν τόσο όμορφος και γλυκός όταν χαμογελούσε, όταν φανέρωνε την φωτεινή λωρίδα της οδοντοστοιχίας του που έκανε μια γοητευτική αντίθεση με το μελαχροινό του δέρμα, όταν τα μάγουλά του ρυτίδωναν από το τέντωμα των ροδαλών χειλιών του που μου βγήκε έτσι αυθόρμητη η διάθεση να του πω «Βασίλη σ’αγαπώ, είμαι ερωτευμένος μαζί σου, Βασίλη θέλω να σου δοθώ και να σου προσφερθώ ολόκληρος μωρό μου, αγάπη μου». Αμέσως η χαρά πλημμύρισε το πρόσωπό του. Φίλησε τις πατουσίτσες μου που ήταν σηκωμένες προς το ταβάνι και μου είπε: «μωρό μου, δεν ξέρεις πόσο ευτυχισμένο με κάνεις, πετάω στα σύννεφα. Κι εγώ σ’ αγαπώ και σε θέλω και σε λατρεύω με όλη μου την ψυχή και με όλο μου το σώμα που φλέγεται για σένα». Κι ενώ ήταν έτοιμος να μπει μέσα μου το ανέβαλε για λίγο κι έπεσε πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στο στόμα με ένα φιλί πολύ δυνατό και ρουφηχτό και κτητικό και με την γλώσσα του να μην αφήνει γωνιά του δικού μου στόματος ανεξερεύνητη και ανέγγιχτη. Εγώ πάλι χαλάρωσα και χαμήλωσα για λίγο τα πόδια μου κρατώντας τα όμως ανοιχτά καθώς ο Βασίλης μου ξάπλωνε ανάμεσά τους. Ένιωθα την σκλήρυσνη του πέους του πάνω στο δικό μου πέος, κι έτσι ανάμεσα στα πόδια μου είχα τώρα δύο πέη και τέσσερις όρχεις! Ποιος την χάρη μου! Τα χέρια του αγκάλιαζαν τον σβέρκο μου και ανασήκωναν ελαφρά το κεφάλι μου ενώ τα δικά μου μάλασσαν την πλάτη του και επιχειρούσαν πότε πότε να γεμίσουν τις παλάμες τους με τον σφιχτό όγκο των γλουτών του. Όταν χόρτασε φιλί σηκώθηκε ξανά στα γόνατα και με βοήθησε να πάρω την προηγούμενη στάση: πόδια σηκωμένα ψηλά και αρκετά ανοιχτά ώστε να διασφαλίζεται ανεμπόδιστη πρόσβαση προς την τρύπα, γόνατα ελαφρώς λυγισμένα για την δική μου άνεση και λεκάνη κάπως υπερυψωμένη πάνω σε ένα μαξιλάρι τόσο για να εξασφαλίζεται καταλληλότερη θέση στην τρύπα μου όσο και για να απορροφώνται στο μέτρο του δυνατού οι κραδασμοί κατά την διάρκεια των ωθήσεων του πέους του μέσα στο παρθένο μου ακόμη μουνί, ή μάλλον στον κώλο μου που θα γινόταν μουνί ακριβώς την στιγμή που θα έχανε την παρθενιά του. Έριξε δυο τελευταίες φτυσιές για να ανανεώσει την λίπανση, μία στον πρωκτό μου και μία στο κατακόκκινο κεφάλι του πούτσου του που φάνταζε απειλητικός όσο ποτέ, σαν σιδερένια σούβλα, κι ύστερα με κοίταξε με το πιο λάγνο βλέμμα που δέχθηκε ποτέ άνθρωπος: «Μωρό μου, φοβάμαι ότι οι αβρότητες σταματούν κάπου εδώ, φαντάζομαι ότι το καταλαβαίνεις, έτσι δεν είναι; Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ανώδυνος γίνεται, αλλά όπως και να ‘χει στην αρχή θα ζοριστείς λίγο, για γαμήσι μιλάμε, δεν θα παίξουμε τις κουμπάρες. Μη τρομάζεις όμως, κάνε στην αρχή λίγο κουράγιο και μετά όλα θα πάνε καλά, θα τα καταφέρουμε, θα περάσεις πιο όμορφα κι από μένα, στο υπόσχομαι! Αρκεί να μου δείξεις εμπιστοσύνη». Φυσικά και του έδειχνα εμπιστοσύνη! Τι άλλο του έδειχνα δηλαδή όταν άνοιγα τις ποδάρες μου κι έστηνα την κωλότρυπά μου φάτσα κάρτα στην μούρη του για να την κάνει ό,τι γουστάρει; Πήρα μια βαθιά και ηχηρή ανάσα προσπαθώντας όσο μπορούσα να χαλαρώσω από την υπερένταση στην οποία βρισκόμουν.  Ο Βασίλης, γονατιστός όπως ήταν, άρπαξε τα πόδια μου από τις κνήμες  και με καθοδήγησε να χαμηλώσω σε αυτήν την φάση λίγο την υπερυψωμένη λεκάνη μου για να έρθει το κωλοτρυπίδι μου στην ίδια ευθεία με τον πούτσο του, τον οποίο τώρα οριζοντίωνε με το δεξί του χέρι στρέφοντας την  βάλανό του προς το κέντρο της οπής μου, σαν μια τορπίλλη που κατευθυνόταν με ρομποτική ακρίβεια και ακάθεκτη πάνω στον ηλεκτρονικά υπολογισμένο με μαθηματική ακρίβεια στόχο της. Πριν προλάβω να πάρω δεύτερη ανάσα ένιωσα την άκρη της σκληρής ψωλής που στριμωχνόταν προσπαθώντας να χωθεί μες στον κώλο μου. Με την βοήθεια του χεριού του και με μια δυνατή ώθηση των γυμνασμένων του γοφών και της λεκάνης του (η εμπειρία δεν κρύβεται) ο Βασίλης κατάφερε τελικά να σπρώξει μες στο έντερό μου την μισή του πούτσα. Ένας δυνατός πόνος με ανάγκασε να βογκήξω δυνατά, ένιωθα την περίμετρο της τρύπας μου να τεντώνεται ως τα όρια της ελαστικότητάς της τα οποία ο Βασίλης δοκίμαζε. Για μια στιγμή νόμισα πως η τρύπα μου δεν υπήρχε εκεί από τότε που γεννήθηκα αλλά πως την άνοιξε ο Βασίλης τώρα δα με την πούτσα του, πως με τρύπησε με την ψωλή του ανάμεσα στα κωλομέρια μου και γι’ αυτό πονούσα τόσο. Φαίνεται όμως πως κι εκείνος τραβούσε τα ζόρια του με την παρθενιά μου έτσι σφιχτός που ήμουν, γιατί με το καυλί του μισοχωμένο στον πάτο μου σταμάτησε να πάρει δυο ανάσες και να ανακτήσει δυνάμεις. Ύστερα και χωρίς πολλά πολλά με μια δεύτερη κίνηση, δίδυμη της προηγούμενης,  ο Βασίλης ανάγκασε την τρύπα μου να καταπιεί μονομιάς και  τα υπόλοιπα εκατοστά του σωλήνα που είχε για πούτσο,  μπήγοντάς το μέσα μου μέχρι την ρίζα, τόσο βαθιά που ένιωσα το ταλαντευόμενο σακκουλάκι με τα αρχίδια του του να χαϊδεύει το περίνεό μου. Βόγκηξα ξανά, ο πόνος ήταν αρκετά μεγάλος, σφάδαζα, προσπαθούσα όμως να κάνω κουράγιο γιατί δεν ήθελα να απογοητεύσω το μωρό μου ούτε να χαλάσω την ζαχαρένια του, αν και σίγουρα τα βογκητά μου τον καύλωναν ακόμη περισσότερο, επιβεβαιώνοντας και στην πράξη το πόσο προικισμένος ήταν από την φύση ο γκόμενός μου. Εκείνος θέλησε να με ανακουφίσει κι έτσι άφησε μέσα μου ακίνητο το όργανό του, βυθισμένο σαν παλούκι στον κώλο μου. Ο πόνος σταδιακά υποχωρούσε κι έδινε σιγά σιγά την θέση του σε μια γλυκειά κι ανεπανάληπτη αίσθηση πληρότητας μπροστά στην οποία αυτή που είχε προκαλέσει το δάχτυλο ωχριούσε. Είχα αρχίσει πια να νιώθω το μακρυνάρι του σαν αναπόσπαστο μέλος του σώματός μου, σαν δικό μου όργανο κι όχι σαν εξωτερικό εισβολέα. Έστω σαν ένα μόσχευμα με το οποίο ο οργανισμός μου συμφιλιώθηκε γρήγορα. Σαν συμπλήρωμα της πίσω διόδου μου το οποίο αποκάλυπτε και συνάμα εκπλήρωνε κι επιτελούσε μια τόσο απολαυστική κι όμως τόσο άγνωστη  σ’ εμένα μέχρι εκείνη την στιγμή λειτουργία του κώλου μου. Έχοντας πάντα βυθισμένη και ακίνητη μέσα μου την πούτσα του ο Βασίλης ξάπλωσε μαλακά μαλακά και τρυφερά πάνω μου ενώ εγώ συνέχιζα να έχω τα πόδια μου υψωμένα. Το πρόσωπό του ήρθε απέναντι από το δικό μου και μπορούσα πλέον να διακρίνω χωρίς κόπο και την παραμικρότερη σύσπαση στην έκφρασή του. Οι κοιλιές μας και τα στήθη μας εφάπτονταν καθ΄όλη σχεδόν την επιφάνειά τους. Τα μάτια του λαμποκοπούσαν λιγωμένα από έρωτα για μένα, έλιωνε ολόκληρος, η ανάσα του είχε βαρύνει, τον κοιτούσα κι έλιωνα κι εγώ, τον ήθελα, τον είχα μέσα μου μα δεν τον χόρταινα. Το μανάρι μου! «Σ’ ευχαριστώ» μου ψυθιρίζει στο αυτί. «Εγώ σ’ευχαριστώ γλυκέ μου» απαντώ και τον φιλάω στον λαιμό. Μένει για λίγο ακόμη με το πέος του ακίνητο μέσα μου και με φιλάει στον λαιμό και στο στόμα βυθίζοντας την γλώσσα του όσο πιο μέσα μπορεί και στριφογυρίζοντάς την με λαγνεία, προσπαθεί να με γευτεί από παντού, να μπει μέσα μου από κάθε άνοιγμά μου, βλέπω πως ούτε κι αυτός με χορταίνει, δεν πιστεύει καλά καλά ότι έχει χώσει τον πούτσο του στην γκόμενα των ονείρων του. Σε κάποια στιγμή κουνιέται λίγο ανάμεσα στ’ανοιγμένα πόδια μου προσπαθώντας να λάβει μια στάση πιο βολική για να με γαμήσει. Για να με προετοιμάσει και πάλι και να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα, αλλά και για να δείξει ότι έχοντας τον αρσενικό ρόλο διατηρεί τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας χαμογελάει, με κοιτάει στα μάτια με την στοργή του τρυφερού εραστή –προστάτη και μου λέει: «Αγάπη μου, με γεια το καινούργιο σου μουνάκι! Τι θα ‘λεγες να το δοκιμάσουμε;». Χαμογελούμε κι οι δύο, οι καρδιές μας χτυπούν σαν ταμπούρλα και μπορούμε να νιώσουμε ο ένας τους παλμούς του άλλου ενωμένοι όπως είμαστε· το σώμα μου έχει γίνει ένα στρώμα μαλακό και φιλόξενο για τον Βασίλη. Αισθάνομαι σιγά σιγά ότι παίρνω το σχήμα του, ακριβώς σαν τα μαλακά κι αφράτα στρώματα όταν ξαπλώνουμε πάνω τους, όπως κι η τρύπα μου, σαν να είναι από πλαστελίνη, νιώθω ότι έχει πάρει το σχήμα του πέους του, αν δεν το είχε εξ αρχής, αν δεν ήταν προορισμένη για ξιφοθήκη, για κολεός έτοιμος να δεχθεί φιλόξενα μέσα του το σάρκινο και γεμάτο φλέβες σπαθί του αγοριού μου - τι τρελή σκέψη! «Μωράκι μου», απαντώ ανάμεσα σε στεναγμούς και βογκητά κάψας, «το ξέρεις ότι το μουνάκι μου είναι δικό σου, ότι εσύ το άνοιξες με το σπαθί σου κι ότι μόνο εσύ έχεις το δικαίωμα να το χρησιμοποιείς ως νόμιμος και αποκλειστικός κύριός του». Δεν ξέρω πως βρήκα το κουράγιο να δώσω μια τέτοια απάντηση παίζοντας με την έκφραση «με το σπαθί σου», αλλά ακόμη κι αν ο Βασίλης δεν κατάλαβε τον υπαινιγμό νομίζω πως οποιοδήποτε αρσενικό θα καύλωνε κάργα μπροστά στην αυτοπεποίθηση και την επιβεβαίωση του ανδρισμού του που μια τέτοια δήλωση ολοκληρωτικής παράδοσης προσφέρει. Φίλησε γλυκά το κάτω χείλος μου δαγκώνοντάς το ελαφρά και χαδιάρικα κι ύστερα με μια κίνηση της λεκάνης του τράβηξε αργά και απαλά την πούτσα του προς τα έξω και μου την ξαναέχωσε κάπως δυνατά. Παρ’όλο που κρατήθηκα να μη φωνάξω δεν μπόρεσα να αποτρέψω ένα σχεδόν αντανακλαστικό βογκητό. Ο Βασίλης επανέλαβε την κίνηση, πάντα τρυφερά και ήρεμα. Η λεκάνη του ανεβοκατέβαινε ρυθμικά για να βγάζει και για να ξαναμπήγει στο αγορίστικο μουνί μου το υπεμέργεθες πέος του. Άκουγα την βαριά του ανάσα (η εκπνοή του χάιδευε το πρόσωπό μου), άκουγα τον απαλό θόρυβο που έκανε το σακουλάκι με τα αρχίδια του κάθε φορά που χτυπούσε στην σούφρα μου, άκουγα τον υγρό ήχο του πούτσου του που γλιστρούσε στα τοιχώματα του απηυθυσμένου μου, άκουγα το επαναλαμβανόμενο τρίξιμο από τις σούστες του στρώματος και τους σομιέδες καθώς τρανταζόμασταν συχρονισμένα όσο με γαμούσε κι αισθανόμουν συνάμα το δέρμα του να τρίβεται πάνω στο δικό μου νιώθοντας κάτω από αυτό τους  δυνατούς και γυμνασμένους μυς του να συσπώνται δίνοντας στο γαμήσι τον ήσυχο, τυρφερό, απαλό και ρομαντικό ρυθμό τους. Τον κοίταζα και με κοίταζε στα μάτια, εγώ ξαπλωμένος πάνω στα ροδοπέταλα σαν πριγκήπισσα ή εταίρα πολυτελείας κι εκείνος πάνω μου multa gracilis in rosa urget, δύο σώματα ενωμένα, μια συσσωμάτωση με σημείο επαφής τις περιοχές ανάμεσα στα σκέλια μας, εκείνου την μπροστινή κι εμένα την πισινή· κουνιόμασταν απαλά, ροματικά, στον ρυθμό που η λεκάνη του έδινε με τις ωθήσεις της κι αισθανόμουν κάθε χιλιοστό του σκληρού του μέλους που έμπαινε βαθιά, στην πιο απόκρυφη περιοχή του σώματός μου για να εξαπολύσει από εκεί αλεπάλληλα κύματα δονήσεων και ηδονής που πλημμύριζαν το συγκλονισμένο και κυριευμένο κορμί μου. Άκουγα τώρα τα αγκομαχητά του να πυκνώνουν, δυο τρεις κόμποι ιδρώτα έσταξαν από το πρόσωπό του στο δικό μου, «είσαι απόλαυση» μου ψιθύρισε καρφώνοντας τα μάτια του στα μάτια μου, τα μέλη μου παρέλυσαν και μόνο στην ιδέα της απόλαυσης που χάριζα στον σύντροφό μου, έσκυψε το κεφάλι του κι άρχισε να μου πιπιλίζει τον λαιμό ενώ οι δονήσεις σιγά σιγά δυνάμωναν σε ένταση και ο ρυθμός τους εντείνονταν, άφησα μια κραυγή να μου ξεφύγει, άπλωσα τα χέρια μου και αναζήτησα τους γλουτούς του, τους χούφτωσα λαίμαργα καθώς ανεβοκατέβαιναν πάνω από την δική μου λεκάνη, ανάμεσα στα διάπλατα ανοιγμένα πόδια μου, κι έτσι αποκτούσα την ψευδαίσθηση ότι συνέβαλλα κι εγώ στην διαμόρφωση του ρυθμού των διεισδύσεων. Η αρχική ρομαντική, τρυφερή και απαλή εισαγωγή έδινε σταδιακά την θέση της σε μια ολοένα και πιο έντονη, ολοένα και πιο άγρια σεξουαλική εκτόνωση του Βασίλη. Το πέος του μπηγόταν τώρα μέσα μου με μεγαλύτερη ορμή, με κινήσεις σαφώς επιθετικότερες, με πρόθεση κυριαρχίας. Ο γαμιάς μου ήξερε να δείχνει καλά ποιος ήταν το αφεντικό. Τα φιλιά του είχαν πια αγριέψει, λίγο διέφεραν από δαγκώματα. Τώρα στηριζόταν στους αγκώνες του και σε μια επίδειξη δεξιοτεχνίας χάιδευε με τα δάχτυλά του τις σκληρυμένες μου ρώγες ή χούφτωνε φιλήδονα ολόκληρα τα στήθη μου σαν να ήταν γυναικείοι μαστοί χωρίς φυσικά να παρεμελεί στο ελάχιστο τις βαθιές και δυνατές διεισδύσεις του. Σύντομα το μόνο που ακουγόταν εκτός από τα αγκομαχητά του  και τα βογκητά μου ήταν το γρήγορο  και διαπεραστικό τρίξιμο των σομιέδων καθώς το τράνταγμα που προξενούσαν οι δονήσεις του μεγάλωνε και μεγάλωνε, σε βαθμό που έκανε την σκληρή και άκαμπτη πούτσα του να μοιάζει με αληθινό κομπρεσέρ. Ως αποδέκτης των τρανταγμάτων τιναζόμουν ολόκληρος κάθε φορά που το πέος του ξανακαρφωνόταν μέσα στον αμάθευτο κώλο μου και βλέποντας όλη αυτήν την κορύφωση της σεξουαλικής επίθεσης του Βασίλη κατάλαβα πως έπρεπε κι εγώ με κάποιο  τρόπο να γίνω δεκτικότερος στην ολοκληρωτική κυριαρχία του, μια κυριαρχία που χάριζε και στους δυο μας ανυπέρβλητη ηδονή, απόλαυση και ικανοποίηση. Τι πιο ωραίο από τα να γαμάς αυτήν που αγαπάς;  Τι πιο όμορφο από το να σε γαμάει αυτός που αγαπάς; Το πρώτο το ένιωθε εκείνος, το δεύτερο εγώ. Το πρώτο δεν το είχα νιώσει ποτέ –κάτι λίγα γκομενάκια που είχε τύχει να πηδήξω κατά την διάρκεια της απελπιστικά φτωχής  ερωτικής ζωής μου είχαν κατορθώσει ν’ αρπάξουν την ψωλή μου, όχι όμως και να κλέψουν την καρδιά μου. Το δεύτερο πάλι δεν θα το ένιωθε ποτέ ο Βασίλης –αυτό ήταν βέβαιο. Έτσι βιώναμε από κοινού αλλά κι ο καθένας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο την υπέρτατη ευχαρίστηση (ή μήπως να πω ευχαρί-στυση) της συμμετοχής μας σε αυτό το ακόλαστο παιχνίδι ηδονής και εξουσίασης. Κι όπως είπα, έτσι καθώς τον έβλεπα ολοένα κι  επιθετικότερο και κτητικότερο γύρευα κι εγώ πώς ν’ανταποκριθώ με την σειρά μου και να γίνω δεκτικότερος στις κονταριές του κι έτσι τύλιξα τελικά με μια γρήγορη κι αποφασιστική κίνηση τα υψωμένα μέχρι τότε πόδια μου γύρω από την μέση του και τα ‘πλεξα πίσω από την πλάτη του, στο σημείο που αυτή ενώνεται με την λεκάνη του. Κι όπως αυτός ανεβοκατέβαζε την λεκάνη του για να με γαμάει της έδινα κι εγώ ωθήσεις με τα κουλουριασμένα γύρω της πόδια μου πετυχαίνοντας συγχρόνως με αυτόν τον τρόπο κι ένα καλύτερο άνοιγμα της κωλοτρυπίδας μου που κατάπινε κυριολεκτικά τα ατελείωτα εκατοστόμετρα της πούτσας του Βασίλη με αξιέπαινη αντοχή. Πρωτάρα καθώς ήταν φοβόμουν ότι δεν θα με έβγαζε ασπροπρόσωπο, αλλά ευτυχώς ο Βασίλης την είχε προετοιμάσει καλά όπως αποδεικνυόταν. Με γαμούσε ολοένα και πιο άγρια και κάθε φορά που ξανάχωνε το πέος του μέσα μου το έκανε με τόση δύναμη που μ’ έσπρωχνε ολόκληρο, αλλά ευτυχώς έμενα προσκολλημένος κάτω του και δεν γλυστρούσα προς τα πίσω, βοηθούσαν και τα πόδια μου που ήταν τυλιγμένα και με γάντζωναν. Κοιτιόμασταν στα μάτια καθώς ενώναμε τα βογκητά μας και κάθε τόσο μου έκλεινε το στόμα με τα ρουφηχτά του φιλιά κι έτσι όπως κατέβαζε το κεφάλι του για να με φιλήσει χωρίς να σταματά την ρυθμική κίνηση της λεκάνης του που εξασφάλιζε την επαναλαμβανόμενη είσοδο του φαλλού του στην κωλοτρυπίδα μου οι ρώγες του τρίβονταν στις δικές μου και νιώθαμε κι οι δυο ο ένας την σκληράδα του άλλου. «Μου την ξέσκισες την τρύπα, ρε Βασίλη» ψιθύρισα ανάμεσα στα βογκητά μου αναστενάρικα. «Μόνο στην ξέσκισα μανάρι μου; Πηγάδι στην έκανα!» λέει εκείνος με καμάρι κι αμέσως μου καρφώνει τον πούτσο του απότομα με μια δυνατή κίνηση που μού κοψε σχεδόν την ανάσα και μ΄ ανάγκασε να βγάλω μια κραυγή. Ύστερα συνέχισε κανονικά το γαμήσι σε πιο νορμάλ ρυθμούς. Ο ιδρώτας έπεφτε από το πρόσωπό του πάνω στο δικό μου κόμποι κόμποι κι ανακατεύονταν με τον δικό μου ιδρώτα. Αλλά και ο ιδρώτας των σωμάτων μας λειτουργούσε σαν ένα ιδιότυπο λιπαντικό κι έδινε στην επαφή των δερμάτων μας μια καινούργια αίσθηση στιλπνότητας. Αισθανόμουν τόσο σίγουρος μέσα στην σφιχτή αγκαλιά του εραστή μου, κάθε μπήξιμο του πέους του μέσα μου, κάθε χτύπος του σακκουλιού των αρχιδιών του στο περίνεό μου, κάθε βύθισμα της τυλιγμένης με τα πόδια μου λεκάνης του, κάθε αγκομαχητό που συνόδευε τον μόχθο του αρσενικού να ανταποκριθεί στον απαιτητικό σεξουαλικό του ρόλο επιβεβαίωνε την θηλυκότητα που είχε αναδυθεί μέσα από την αρσενική μου φύση και με την οποία τόσο γρήγορα είχα προσαρμοστεί και είχα συμφιλιωθεί. «Μωράκι μου» είπε ο Βασίλης συνεχίζοντας ακάθεκτος την δουλειά του «μ’αρέσει πολύ που είσαι το πουτανάκι μου». «Κι εμένα μ’αρέσει μωρό μου» του αποκρίθηκα για να λάβω υπό μορφή απαντήσεως το πιο δυνατό κάρφωμα του πούτσου του μέσα στο νεόκτητο μουνί μου. «Με εμπνέεις, δεν έχω ξαναγαμήσει ποτέ έτσι, με όλο μου το είναι». «Έλα, με κάνεις και κοκκινίζω» του είπα και με τα χέρια μου γράπωσα τους γλουτούς του που δεν είχαν πάψει ν’ανεβοκατεβαίνουν ακούραστα. Ξετύλιξα τα πόδια μου και τα ξανασήκωσα ψηλά. «Θα χύσω» μου λέει ο Βασίλης, «θέλω την πρώτη φορά να χύσω μέσα σου, να αφήσω το γενετικό μου υλικό, το σπέρμα μου, τους χυμούς μου σφραγίδα ιδιοκτησίας μέσα στο μουνί που εγώ σου άνοιξα και που σε εμένα χρωστάς. Μετά έχουμε καιρό να σε χύσω και αλλού να σε λούσω κυριολεκτικά, δε θα αφήσω σημείο σου ανέπαφο από τα χύσια μου, τώρα όμως θέλω να σε ποτίσω κατ’ ευθείαν από την πηγή μου στις ρίζες σου, να σε κάνω και με αυτόν τον τρόπο δικιά μου για να ολοκληρώσω την κατάκτησή σου, να τσαλαπατήσω κι έτσι τον νικημένο σου ανδρισμό με την πιο καίρια και κρίσιμη εκδήλωση της δρώσας αρρενωπότητός μου». Μόλις είπε αυτά συνεχίζοντας τις βυθίσεις του ματσουκιού του μέσα στο σπήλαιό μου έβγαλε ένα μεγάλο κι ασυγκράτητο βογκητό φωνάζοντας «σε χύνω καύλα μου» καθώς παρατηρούσα την λευκή επιδερμίδα του γυμνασμένου του στήθους να σκεπάζεται από μια ρόδινη απόχρωση κι ένιωθα εκεί χαμηλά, μέσα στην σάρκινη  δίοδο της τρύπας μου που τόσο ηρωικά είχε αντέξει σε αυτήν την πρωτόφαντη επίθεση το πέος του να πάλλεται και σε μια μόνο στιγμή την τρύπα μου να πλημμυρίζει από μια μεγάλη ποσότητα πηκτού και παχύρρευστου υλικού που εκτινάχτηκε από τον πίδακα του ευχάριστου εισβολέα (μια εκτίναξη που ένιωσαν τα τοιχώματα του εντέρου μου) και γέμισε κάθε ελάχιστο κενό μεταξύ των τοιχωμάτων του απυηθυσμένου μου και της εξωτερικής περιμέτρου του ένστυτου οργάνου του. Την πρώτη φορά που ένιωσα εντελώς κυριευμένος (ή μήπως να πω κυριευμένη για να αποτυπώσω με μεγαλύτερη ακρίβεια αυτό ακριβώς που ένιωθα;) από τον γαμιά μου ήταν όταν του έδειξα την τρύπα μου παραχωρώντας σε εκείνον κάθε εξουσία επ’ αυτής. Την δεύτερη φορά ήταν όταν ο σύντροφός μου ασκώντας τα δικαιώματα που απέρρεαν από την παραχώρησή μου έμπηξε με την αυτοπεποίθηση και την σιγουριά του ιδιοκτήτη το πέος του μέσα στην κωλοτρυπίδα μου για να την μεταμορφώσει σε μουνάκι. Εκείνο το αίσθημα που μου δημιουργήθηκε ήταν τόσο συγκλονιστικό που επεσκίασε αμέσως την εντύπωση του πρώτου. Κι όμως, να τώρα, που ένα τρίτο αίσθημα ερχόταν να σβήσει με την σειρά του την δύναμη του προηγούμενου, το αίσθημα της ολοκληρωτικής και πλήρους υποταγής μου στον κυρίαρχο εραστή μου, στον κατακτητή κι εκπορθητή γαμιά μου, στον αρρενωπό μου επιβήτορα που με γέμισε με τον πολύτιμο υγρό του βάζοντας έτσι μέσα μου την σφραγίδα της ιδιοκτησίας του κι ενώνοντάς μας, εμένα και τον εαυτό του, με έναν ακατάλυτο δεσμό, στα πλαίσια μιας σχέσης που μετέτρεψε τον κώλο μου πρώτα σε μουνί-πουτσοθήκη και κατόπιν σε σπερματοδόχο-δέκτη του φυσικού αυτού κλύσματος με σπέρμα. Τότε μόνο συνειδητοποίησα ότι με την εκσπερμάτωσή του εκπληρώθηκε ο φυσικός προορισμός του μουνιού μου που επιτέλους ένιωσε ολοκληρωτικά πλήρες, λες και το μουνί μου ήταν κι αυτό στόμα που ζητούσε να ξεδιψάσει. Συνέχισε για λίγο ακόμη να βάζει και να βγάζει στην τρυπούλα μου τον πούτσο του κάνοντας το σπέρμα του να αφρίσει μέσα μου και αφήνοντας μερικές σταγόνες να κυλήσουν από το μουνάκι μου στο περίνεο και να φτάσουν μέχρι το σακουλάκι με τα αρχίδια μου, ένιωθα το κύλισμα των σταγόνων αυτών σαν ευλογία που ελεήθηκα για την υποταγή μου, δεν ήξερα και πάλι αν έπρεπε να νιώσω πόρνη ή πριγκίπισσα, κι όταν ο Βασίλης μου έβγαλε επί τέλους οριστικά το χαλαρωμένο καυλί του του από την κωλοτρυπίδα μου, η οποία το αποχωρίστηκε σχεδόν με οδύνη, αποφάσισα να κρατήσω μέσα μου ζηλότυπα το σπέρμα του σαν την μόνη υλική απόδειξη του προνομίου που αξιώθηκα: να με γαμήσει ένα τέτοιος παίδαρος τόσο μεγάλης κλάσεως. Αρχίσαμε και πάλι να φιλιόμαστε, εγώ έσφιγγα με δύναμη τα πόδια μου για να μη χάσω ούτε μια σταγόνα από το υγρό που με τόσο κόπο του είχα αποσπάσει κι εκείνος με χάιδυε και μου έλεγε ένα σωρό ερωτόλογα. Ο γλυκός μου, είχε κουραστεί τόσο πολύ για να ικανοποιήσει. Θα κοιμόμασταν αγκαλίτσα κι αν ήμουν τυχερός το πρωί μπορεί να μου τον ξανασφύριζε. Όμως από εδώ και πέρα αρχίζει μια άλλη ιστορία, η ιστορία μιας ερωτικής σχέσης γεμάτης πάθος και πόθο.

3 σχόλια:

  1. Ρε Θωμά! Ο Μπαμπινιώτης είσαι ρε πούστη και γράφεις έτσι? "απευθυσμένπ" "δρώσα ενεργητικότητα". Σα να διαβάζουμε ιατρικό περιοδικό ανατομίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο βασιλης ειναι καραγκομενος.θελω.κ εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πολυ ρομαντικο και ταυτοχρονα σεξυ και ερωτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή