kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Σε ένα νησί των Κυκλάδων...

Aπό τον John


Γειά σας φίλοι μου,
αποφάσισα να "μεταναστεύσω" για το καλοκαίρι σε ένα νησί των Κυκλάδων, όχι από τα πολύ χλιδάτα, για δουλειά μια και στην πόλη μου δεν υπήρχε τίποτα.
Η δουλειά ήταν καλή, σε εστιατόριο σαν σερβιτόρος, με ωράριο βολικό για νυχτερινές αποδράσεις...Αλλά που ??? ο Μάιος πέρασε στεγνός από κόσμο, και μέχρι τα μέσα Ιουνίου ο κόσμος ήταν προχωρημένης ηλικίας και οικογένειες. Και μια βραδιά από το πουθενά εμφανίστηκε μια παρέα Σκανδιναβών. Τρείς φίλοι, κλασικοί Βόρειοι, με κορμιά κόλαση, ξανθοί, και κάτι ματάρες απίστευτες. Έκατσαν σε ένα σχετικά απόμερο σημείο μακριά από βλέμματα αλλά σε πόστο άλλου σερβιτόρου... Έμεινα να ρίχνω κλεφτές ματιές, να τους χαζεύω και ξαφνικά ο άλλος που θα τους σέρβιρε γυρνάει και λέει... "ρε τα τρελά αγοράκια"...
Τρελάθηκα!!! ρωτάω τι εννοεί και μου λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση... είναι και οι τρείς Γκέι... τι με θέλεις εμένα το μυαλό μου ήταν εκεί... σε λίγο μαθαίνω ότι του είπαν να πάει να τους βρεί σε ένα μπαράκι μετά την δουλειά και φυσικά αυτός αρνήθηκε... Λέω "εδώ είμαστε" θα πάω στο ξεκάρφωμα και ότι γίνει.
Στο κλείσιμο άλλαξα στο φτερό, και όπως ήμουν έφυγα για το μπαράκι. Βρήκα τα παιδιά να κάθονται σε ένα τραπέζι πίνοντας κοκτέιλ και είδα ότι τα τελειώνανε και θα έφευγαν. Πήρα μια μπύρα και καρφώθηκα στον έναν που έβλεπα... δεν έδειχνε ενδιαφέρον και κάπου απογοητεύτηκα. Ξαφνικά γυρνά με κοιτάει στα μάτια και σηκώνεται κατευθυνόμενος προς την τουαλέτα. Μέσα μου είπα... ή τώρα ή ποτέ! σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα της τουαλέτας... μπήκα στων ανδρών και τον είδα να κατουράει με ανοιχτή την πόρτα... γυρνάει, μου χαμογελάει και χωρίς ταμπού μου λέει...
Εγώ τελείωσα... εσύ θέλεις να ανακουφιστείς ή θέλεις κάτι άλλο?
Γυρνάει και μου δείχνει την ψωλή του που έσταζε ακόμα ... Τρελάθηκα!! Δεν πίστευα ότι μπορεί να υπάρχει κάτι τέτοιο... Άφησα έναν αναστεναγμό καύλας και τότε μου λέει...
Αν θέλεις μπορούμε να πάμε μια βόλτα όλοι μαζί... είδε την απογοήτευσή μου και συνέχισε... ή να πάμε όλοι μαζί στο δωμάτιο μας!
Το χαμόγελο ξαναγύρισε στο πρόσωπό μου. Του απάντησα ότι το νησί είναι περίεργο και ότι δεν θα μπορούσα να πάω μαζί τους μια και θα σχολιαζόταν την άλλη ημέρα...Μου είπε σε ποιο ξενοδοχείο μένουν, τον αριθμό του δωματίου και ότι θα με περίμενε.
Πλήρωσαν έφυγαν και μετά από λίγο ξεκίνησα και εγώ... έφτασα στο ξενοδοχείο, βρήκα το δωμάτιο και χτύπησα την πόρτα. Και να που μπήκα στον παράδεισο! Τρία αγόρια γυμνά με κορμιά γυμνασμένα και με κάτι ψωλές... σκέτος δυναμίτης...προφανώς η έκφρασή μου ήταν περίεργη και άρχισαν να γελάνε... με πλησίασε ο δικός μου, με κοίταξε και χωρίς άλλες κουβέντες άρχισε να με φιλάει στο στόμα... Ήρθαν και οι άλλοι δύο και σε δευτερόλεπτα είμασταν και οι τέσσερεις γυμνοί στο κρεβάτι. Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται! Βρέθηκα να γλύφω μια υπέροχη ψωλή να έχω ένα στόμα να ρουφάει τον πούτσο μου και μια γλώσσα να σκάβει την τρυπούλα μου... την γλώσσα την αντικατέστησαν δυο δάχτυλά και βρέθηκα με τα πόδια ψηλά και μια ψωλή 18 εκατοστών χοντρή να προσπαθεί να μπεί μέσα μου...
Μπήκε ξαφνικά μέσα μου σκίζοντας με στα δύο, αν δεν είχα τον πούτσο στο στόμα θα μας άκουγε όλο το ξενοδοχείο... ένοιωθα τον σφικτήρα μου να τρέμει από πόνο και καύλα καθώς άρχισε να με γαμάει με δυνατά σπρωξίματα μέχρι που η ψωλή του έπιασε πάτο... χαλάρωσα και το απολάμβανα... η ψωλή βγήκα από το στόμα μου και πήρε θέση πίσω από αυτόν που με τσιμπούκωνε... τον κάρφωσε και έτσι είμασταν 2-2... Αυτό θα άλλαζε όμως!! συνεχίσαμε έτσι μέχρι που αυτός που με γαμούσε βγήκε αφήνοντας ένα κενό στο κωλαράκι μου, έβγαλε την καπότα και άρχισε να χύνει στην ψωλή μου και στο πρόσωπο του δικού μου που με τσιμπούκωνε... Υπάκουά άρχισε να τα γλύφει τρομπάροντας την ψωλή μου... δεν άντεξα και ένα τεράστιο φορτίο με χύσια γέμισε το πρόσωπό του μέχρι τα μαλλιά του... ταυτόχρονα ο γαμιάς του ήρθε και άρχισε να χύνει στο στήθος μου... το μωράκι μου τα ρούφηξε όλα γλύφοντας και δαγκώνοντας τις ρόγες μου...Αράξαμε να βρούμε την ανάσα μας και σε λίγο ξεκινήσαμε ξανά τα παιχνίδια... όπως ήμουν ξαπλωμένος ο δικός μου καβάλησε την ψωλή μου και την πήρε όλη αναστενάζοντας από καύλα... μια ψωλή μπήκε στο στόμα του και ο τρίτος πήρε θέση από πίσω του... η καριόλα γαμιόταν με δύο ταυτόχρονα από κώλο (ή αίσθηση να είσαι διπλός στον κώλο ενός καυλιάρη είναι τέλεια)... αναστέναζε όσο μπορούσε με μια ψωλή στο λαρύγγι του και καρφωνόταν με δύναμη στις ψωλές μας... ξαφνικά έβγαλε την ψωλή από το στόμα του και με ρώτησε...
τι λές? θέλεις να το δοκιμάσεις και εσύ? μην φοβάσαι θα τρελαθείς από καύλα, είναι μοναδικό σαν αίσθηση....
Δεν ξέρω απάντησα... φοβάμαι ότι θα.... και τότε έβαλε το δάχτυλο στο στόμα μου με την χαρακτηριστική χειρονομία του σσσσσ.. μην μιλάς!
Τραβήχτηκε και οι ψωλές μας βγήκαν από τον σκισμένο κώλο του... Ο 18άρης ξάπλωσε άλλαξε προφυλακτικό, και με έβαλε να κάτσω στην πούτσα του... καύλωσα καθώς η πούτσα του με έσκαβε μέχρι πάτο... οδικός μου με φιλούσε τρυφερά στο λαιμό στο αφτί στο στόμα και μου ψιθύριζε να χαλαρώσω...με έσπρωξε και ένοιωσα την δεύτερη ψωλάρα να παίρνει θέση πίσω μου... ένοιωθα το λιπαντικό να τρέχει άφθονο, και τότε άρχισε η πίεση... ένοιωθα την ψωλή να προσπαθεί να βρεί κενό για να μπεί... χαλάρωσα, και τότε μπήκε το κεφάλι της ψωλάρας..... η ανάσα μου κόπηκε! ένοιωθα να καίει όλο το κορμί μου! και άλλη πίεση και ο πόνος μου έκαιγε το μυαλό μου... σταμάτησαν να κουνιούνται, έμεινα να προσπαθώ να πάρω ανάσα και να μην ουρλιάξω! δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου και το μωρό μου τα φιλούσε και τα έγλυφε...  μόλις κατάλαβαν ότι συνήθισα το ξέσκισμα άρχισαν να κουνιούνται μέσα μου... δεν το κρύβω, πονούσα, αλλά η ηδονή, η καύλα, η αίσθηση ότι δυο ψωλαράδες με ξέσκιζαν σαν πουτάνα με απογείωσαν... άρπαξα την τρίτη ψωλή και την έβαλα στο στόμα μου... το συστηματικό ξέσκισμα του κώλου μου συνεχιζόταν με μεγαλύτερη δύναμη τώρα... πλέον οι ψωλές έπιαναν πάτο, η ροδέλα μου είχε ξεσκιστεί και εγώ χανόμουν σε σύννεφα ηδονής... καυτά χύσια γέμισαν το στόμα μου και το πρόσωπό μου... συνέχισα να γλύφω και να γαμιέμαι... τέσσερα κορμιά μούσκεμα στον ιδρώτα με βογκητά με ήχους υπέροχους με μυρωδιά σπέρματος... ξαφνικά έχυνα ποτάμια στο στήθος μέχρι το πρόσωπο του γαμιά μου χωρίς να αγγίξω τον πούτσο μου.... σχεδόν ουρλιάζοντας τελείωσαν και οι γαμιάδες μου ταυτόχρονα .... τραβήχτηκαν από μέσα μου.... το βραδυνό αεράκι χάιδεψε την ξεσκισμένη τρυπούλα μου... σηκώθηκα από το κρεβάτι και κόντεψε να πέσω κάτω!! δεν με βαστούσαν τα πόδια μου... έτρεμαν! πήγα στο μπάνιο με τον δικό μου... άνοιξε τα κωλομάγουλά μου και μου έδειξε την τρύπα μου στον καθρέφτη! δεν το πίστευα! ήταν ανοιχτή σαν μουνί! χαλαρά έβαλε τέσσερα δάχτυλα μέσα... πήγε να συνεχίσει αλλά τον σταμάτησα...
ΟΚ μου λέει... αλλά εγώ θέλω να μου το κάνεις!! τον έστησα στον νιπτήρα, πήρα ένα μπουκάλι παιδικό λάδι, άδειασα αρκετό μέσα στο κωλαράκι του, στην παλάμη μου και άρχισα το σκάψιμο.. δύο, τρία, τέσσερα.... ο αντίχειρας τελευταίος... βογκούσε από πόνο.... πίεσα... πίεσα.... πλέον μούγκριζε αλλά παράλληλα τούρλωνε το κωλαράκι του... πίεση και "πλόπ"... όλο μέσα!!!! ήρθαν και οι άλλοι να βλέπουνε... το μωρό μου γαμιόταν με όλο το χέρι μου και η σούφρα του άνοιξε σαν τριαντάφυλλο... πλέον το χέρι μου έμπαινε άνετα μέσα... σε λίγο ο ένας μου τράβηξε το χέρι έξω και έχωσε το δικό του που ήταν ποιο χοντρό... νέα βογγητά καύλας...σε κάποια φάση ο τρίτος άρχισε να κατουράει πάνω στο χέρι και την ορθάνοιχτη κωλοτρυπίδα... σε λίγο τον μιμήθηκα και εγώ ....
Κάναμε ένα ντουζάκι και αράξαμε με μια μπυρίτσα στο μπαλκόνι...
Μια υπέροχη εμπειρία ... την άλλη ημέρα έφευγαν... δεν έμαθα ποτέ ούτε τα ονόματά τους αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το βράδυ...
έχω και άλλα που έγιναν.. αν σας άρεσε περιμένω τα σχόλια σας...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου