kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Αυγουστιάτικη Βραδιά



Έχει σταλεί από τον Αλέξανδρο


Ήταν λίγο μετά τις δώδεκα το βράδυ… έκανε πολύ ζέστη και είπα να πάω μια βόλτα προς την παραλία για λίγη δροσιά. Αύγουστος και η παραλιακή άδεια…
Η διαδρομή ήταν ωραία και ξεκούραστη. Σταμάτησα λίγο πιο κάτω από τα λιμανάκια και κατέβηκα στην παραλία παίρνοντας μαζί μου και το στρωματάκι μου να ξαπλώσω.
Η θάλασσα ήταν πολύ ήρεμη και σκέφτηκα να κάνω ένα μπανάκι να δροσιστώ. Μπαίνω μέσα και εκεί που κολυμπούσα είδα κάποιον να έρχεται και να κάθεται δίπλα στα πράγματα μου. Σκέφτηκα πως θα νόμισε ότι ήταν μόνος του και συνέχισα να κολυμπάω.

Ο τύπος άρχισε να γδύνεται και έμεινε τελείως γυμνός! Εγώ τον παρατηρούσα και είχα χαζέψει με το υπέροχο σώμα του έτσι όπως φέγγιζε με το φως του φεγγαριού.
Ξάπλωσε και εγώ τότε κατάλαβα ότι πραγματικά πίστευε ότι ήταν μόνος του.
Έτσι, αποφάσισα να βγω… Πάω κοντά του και ξαφνιάστηκε βλέποντάς με. Άρπαξε μια πετσέτα και προσπάθησε να σκεπαστεί λέγοντάς μου:
Συγγνώμη φίλε… Νόμιζα ότι ήμουν μόνος…
Δεν πειράζει. Τι κρύβεσαι; Οι δυο μας είμαστε. Έχεις κάτι που να ντρέπεσαι;
Δεν έχω πρόβλημα, για σένα το κάνω…
Μην ανησυχείς.. ίσα-ίσα που το θέαμα ήταν πολύ ωραίο!
Αλήθεια;
Ε, ναι! Κρίμα να κρύβεις τόσο ωραίο κορμί…
Κι εσύ δεν πας πίσω…
Έλα πιο κοντά να τα λέμε καλύτερα
Γιατί όχι…
Κάνεις αποτρίχωση; Βλέπω δεν υπάρχει πουθενά τρίχα!
Ριζική για να ξενοιάσω μια κι έξω
Κι εγώ ταλαιπωρούμαι ακόμα με τα ξυραφάκια… δεν το έχω αποφασίσει. Μπορώ να σε πιάσω λίγο να δω πως είναι;
-    Φυσικά!
-    Μμμμ… απίστευτο δέρμα!
Άρχισα να τον χαϊδεύω και δεν έκανε καμία κίνηση να αντισταθεί… Προχώρησα και έφτασα στο καυλί του. Είχε ήδη σηκωθεί και ήταν υπέροχο! Γεμάτο φλέβες και πολύ σκληρό! Δεν άντεξα και το πήρα στο στόμα μου. Άρχισα να τον πιπώνω (είμαι πολύ καλός σ’ αυτό) και με τρέλαιναν οι ανάσες του. Βογκούσε κι αναστέναζε και τόσο πιο βαθιά τον έχωνα ώσπου τον έφτασα στο λαρύγγι μου.
-    Κάνεις φοβερό τσιμπούκι! Θα με κάνεις να χύσω..
-    Μμμμμ… είναι υπέροχος!
-    Αααααχχχ… ναι, έτσι… θα σε χύσω καύλα μου!
-    Χύσε να τα καταπιώ όλα παιδαρά μου!
-    Ααααααχχχχ…. Ναι!!! Κι άλλο! Πιο βαθιάαααααααα! Ααααααααααα!!! Πάρ’ ταααααααααα!!!

Ρούφηξα και την τελευταία σταγόνα κι ο πούτσος μου ήταν κι αυτός έτοιμος να εκραγεί… Αλλά και το κωλαράκι μου τον ήθελε πολύ!
Γύρνα να σου γλύψω το κωλαράκι σου ..

Στήθηκα στα τέσσερα και άρχισε ένα καταπληκτικό γλυφοκώλι. Έβαζε τη γλώσσα του μέσα στο κωλαράκι μου βαθιά κι εγώ τρελαινόμουν! Άρχισε το καυλί μου να στάζει… Τότε με ρωτάει:
Έχεις προφυλακτικά;
Έχω στην τσάντα μου… κάτσε να σου πιάσω ένα αλλά άσε με να σου το βάλω εγώ ψωλαρά μου!
Ότι θες
Του φόρεσα το προφυλακτικό και ξαναστήνομαι στα τέσσερα έτοιμος να υποδεχθώ τον καύλαρό του… Άρχισε να μου το βάζει σιγά-σιγά.. σαν ιεροτελεστία. Ξαφνιάστηκα. Δεν τον περίμενα τόσο τρυφερό…
Όταν είδε ότι η τρυπούλα μου είχε ανοίξει αρκετά, τον έσπρωξε όσο πιο βαθιά μπορούσε. Ήταν υπέροχη αίσθηση! Έβαλα τα χέρια μου πίσω του κι έσπρωχνα το κωλαράκι του για να τον κάνω να μπει όλος μέσα. Πονούσα αλλά σιγά-σιγά μου άρεσε. Ένιωθα την κωλοτρυπίδα μου να ανοίγει όλο και πιο πολύ και η καύλα μου έφτασε στο απροχώρητο.
Γάμε με ψωλαρά μου! Σκίσε την κωλάρα μου!
Σε σκίζω αγορι μου! Τι υπέροχο κωλαράκι είναι αυτό που έχεις; Θα στο ξεσκίσω!!!
Σκίσε με ψωλαρά μου! Χώστο μου βαθιά! Σκίσε μεεεεεεεεεεεε!!! Σε θέλει σαν τρελή η κωλάρα μου!!!
Τραβιέται τότε και βγάζει το προφυλακτικό.. με γυρίζει μπροστά και μου λέει:
Θέλω να σε χύσω παντού! Να πλημμυρίσεις από τα χύσια μου! Έχω γεμίσει…
Χύσε μεεεεεε!!! Τι περιμένεις! Δώστα μου όλαααααα!
Χύνωωωωωωωωωωωωωω!!! Ααααααααααααααααααααα! Πάρ’ τα καυλάκι μου! Πάρ’ τα όλαααααααααα! Αααααααααααααααα!     Ψωλαρά μου!!!

Έχυνε σαν τον Νιαγάρα! Μόλις τελείωσε, πήρα τον πουτσο του στο στόμα μου και του τον καθάρισα πολύ καλά. Τον γυάλισα.
Ήσουν υπέροχος  αγορι μου… Με έλιωσες!
Κι εσύ ήσουν καλός γαμιάς…!
Βουτήξαμε στη θάλασσα να ξεπλυθούμε και συνεχίσαμε για το σπίτι του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου