kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Με τον καρδιολόγο



Στάλθηκε από τον Αλέξανδρο


Το τελευταίο διάστημα δουλεύω  σε ένα ξενοδοχείο σε νησί (δεν έχει σημασία πιο) και με την κούραση της δουλειάς και τη ζέστη, έφτασα σε σημείο την προηγούμενη βδομάδα να λιποθυμήσω.
Έτσι ο σεφ μου με πήγε αμέσως στο γενικό νοσοκομείο του νησιού. Το νοσοκομείο είχε, παιδάκια πρόθυμα να σε εξυπηρετήσουν. Υπήρχαν αρκετοί ασθενείς εκεί.

Εγώ έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις και ήμουν υπό παρακολούθηση ώστε να μην ξανά λιποθυμήσω. Οι ώρες περνούσαν, μέχρι που βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, όλα εντάξει ευτυχώς. Έπρεπε μονάχα να με εξετάσει καρδιολόγος και να πει αυτός το οκ για να φύγω. Μετά από λίγο ήρθε κι αυτός. Πάει να με εξετάσει και λέει:

- «Μου φαίνεται πως πρέπει να σου κάνω υπέρηχο καρδιάς. Πάμε πάνω στο εργαστήριο».

Όσο ανεβαίναμε επάνω, μιλούσαμε σχετικά με το τι ασχολούμαι και τέτοια. «Πολύ φιλικός!» σκέφτηκα, «καλό αυτό για έναν γιατρό». Αυτός ήταν γύρω στα σαράντα, ελαφρώς γκριζομάλλης με σφιχτό σώμα. Φτάσαμε στο εργαστήριο, ξάπλωσα.

Αυτός άνοιξε το μηχάνημα για τον υπέρηχο και άρχισε πρώτα να με εξετάζει με το στηθοσκόπιο και με τα χέρια. Κάποια στιγμή μου ζητάει να ξεκουμπώσω το παντελόνι. Το έκανα θεωρώντας ότι αποτελεί μέρος της εξέτασης.

Σιγά-σιγά μου ψηλάφιζε πάνω κάτω και μετά έφτασε  στο πράμα μου. Εγώ  ανήξερος επειδή σκεφτόμουν ότι πάνω από όλα με εξετάζει !!!!! μέχρι που άρχιζε να παίζει με τον πούτσο μου και να μου τρίβει τη ρώγα. Πλέον βεβαιώθηκα ότι το πήγαινε αλλού και ο πούτσος μου άρχισε να καυλώνει στην παλάμη του. Τότε μου λέει:

- «Ωραίο εργαλείο έχεις! Καύλωσες, ε ;»

Και εγώ απαντώ αμήχανα:

- «Μπορώ να κάνω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή;»

Γέλασε και συνέχισε. Έτσι άρπαξα το κεφάλι του και το κατέβασα στον πούτσο μου. Άρχισε να με γλύφει με μανία μέχρι που μου τον έκανε πέτρα. Εγώ συγχρόνως χάιδευα τον πούτσο του κάτω από την ιατρική ποδιά. Σηκώθηκα, τον έσπρωξα στον τοίχο, του έσκασα ένα παθιασμένο γλωσσόφιλο και του κατέβασα το παντελόνι.

Μετά άρχισα να του γλύφω την τρύπα. Με λέει κάποια στιγμή πάρε μια καπότα από την τσάντα μου , την φόρεσα και άρχισα να τον γαμάω καθώς του τραβούσα μαλακία. Μετά από κανένα τέταρτο έχυσε αυτός, μετά από λίγο και εγώ, ενώ τα τηλέφωνα βαρούσαν μανιωδώς! Τον έψαχναν κάτω.

Ντυθήκαμε, φιληθήκαμε και συνεχίσαμε με την εξέταση (μιας και αυτός ήταν ο λόγος που ανεβήκαμε επάνω). Όλα καλά ευτυχώς. Με έδιωξε αφού πρώτα ανταλλάξαμε τηλέφωνα.
 Έκτοτε, συναντηθήκαμε ακόμα δυο φορές σπίτι του και κάναμε πολλά παραπάνω.. Με γνώρισε την γυναίκα του μια πολύ ωραία κύρια με ελκυστικό σώμα και τεράστιο στήθος  πήγα έκτοτε πολλές φόρες στο σπίτι του όπου μια μέρα ήμασταν μονοί στο σπίτι και ενώ κάναμε ερώτα με τον γιατρό για κάποια στιγμή  είδα την πόρτα μισάνοιχτη και  την γυναίκα του γιατρού να μας παίρνει μάτι και λέω από μέσα μου τη γίνεται εδώ και εκεί που του είχα του γιατρού σηκωμένα τα πόδια  του λέω του γιατρού πως νομίζω πως μας βλέπει η γυναίκα σου μου χαμογέλασε και μου λέει μην δίνεις σημασία το ξέρει για εμάς τους δυο εγώ πετάχτηκα από πάνω του αλλάζοντας χρώμα και τότε μπαίνει η γυναίκα του γιατρού μέσα στο δωμάτιο μονό με εσώρουχα που θα καύλωναν οποίον την έβλεπε, ήλθε και έκατσε ανάμεσα μας χωρίς να πει τίποτα και πιάνει τις πούτσες μας και τις έπαιζε μαζί μετά έβαζε μια την μια την άλλη στο στόμα της μέχρι μας έκανε μπαρουτιού πρώτο χuσιμο το έκανα μέσα στο στόμα της αλλά το ευχαριστήθηκα, μετά από όλα αυτά κάναμε ένα τρίο πολύ τρελό, περίπου όλο το καλοκαίρι περάσαμε άφαντα στα πολύ ωραία.
..Μετά που έφυγα από το νησί τον έχασα δεν τον βρήκα πουθενά……
 

4 σχόλια:

  1. επιτελους και ενας ενεργητικος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μου σε gay ιστοριες εισαι....λογικο ειναι οι περισσοτεροι απο εμας να γραφουμε για το πως και το ποτε μας γαμησαν...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θελω και γω να γαμηθω αλλα δεν τα εχω καταφερει σκομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή