kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Η πρώτη μου φορά με παντρεμένο



Στάλθηκε από τον Αλέξανδρο



Ήταν απόγευμα γύρω στις πεντέμισι. Μόλις είχαμε φτάσει με την γυναίκα μου στην θάλασσα. Μπήκαμε μέσα στην πλαζ αφού πλήρωσα το ανάλογο εισιτήριο και άρχισα να ψάχνω για κάποια ξαπλώστρα να αράξουμε και να ξεϊδρώσω. Βρήκα την ξαπλώστρα δίπλα σε ένα ζευγάρι (άντρας-γυναίκα). Κατσαμε  κοντά τους στην ξαπλώστρα που βρήκα.
Μου μίλησε ο άντρας:

 «Ζέστη σήμερα έτσι;»
 «Ναι…» απαντάω εγώ.
Και αρχίσαμε να λέμε διάφορα περί ανέμων και υδάτων. Μου συστήθηκε, τον έλεγαν Πέτρο σαράντα  χρονών, μελαχρινός,  με ωραίο άτριχο, γεροδεμένο  κορμί. Ακόμα και τα πόδια του ήταν άτριχα, και κάπως δραστήριος. Σκέφτηκα gay είναι, . Και η γυναίκα του  μια ωραία μελαχρινή γυναίκα σαράντα τριάντα πέντε χρονών με πλούσιο στήθος και ωραία σαρκώδη χείλη έπιασε κουβέντα με την δικιά μου!

Πέρασε ένα τρίωρο με κουβέντα καφέ, και φυσικά κολύμπι. Περνούσα όμορφα και με τους δύο αλλά τα καλά πράγματα τελειώνουν γρήγορα. Κανονίσαμε να βρεθούμε την επόμενη μέρα αλλά είχανε πάει νωρίς το πρωί και σκέφτηκα πως πρέπει να πάμε και εμείς νωρίς. Κατάφερα και ήμαστε την επόμενη το πρωί εκεί από τις εννέα! Μπήκα στην πλαζ και για καλή μου τύχη με είδε πρώτος ο Πέτρος και με φώναξε να πάω κοντά τους. Τους χαιρέτησα εγκάρδια και με πραγματική λαχτάρα που τους ξαναείδα. Η λαχτάρα μου για να τους ξαναδώ ήταν μεγάλη και εμφανής. Φυσικά το κατάλαβαν και οι δύο.

Πέρασε η μέρα με κολύμπι ηλιοθεραπεία, αλληλοπειράγματα μεταξύ μας και πολύ κουβέντα. Κάποια στιγμή το απόγευμα πήγα να κάνω ένα ντους. Ήρθε και ο Πέτρος μαζί μου στο ντους. Άρχισα να τρίβομαι αλλά με είδε που δεν τα κατάφερνα και ήρθε να με βοηθήσει. Μόλις ένιωσα τα χέρια του να με αγγίζουν ο πούτσος μου έγινε πέτρα. Το είδε και μου είπε:

- «Καλό σημάδι είναι αυτό αγόρι μου».

Και με χάιδεψε φευγαλέα πάνω από το μαγιό για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Γυρίσαμε πίσω στις ξαπλώστρες, και τότε μας προτείνει η γυναίκα του μετά το μπάνιο να πάμε στο σπίτι τους για ένα καφέ. Δεχτήκαμε αμέσως!!! Μετά από δυόμισι ώρες πίναμε τον καφέ μας στο μπαλκόνι και τα λέγαμε. Κάποια στιγμή λέει η γυναίκα του πως θέλει να πάει στο σούπερ μάρκετ για ψώνια και λέει και η δικιά μου να πάνε μαζί και πήγανε.. Μετά από λίγο  ζήτησα να πάω στο μπάνιο να κάνω ένα ντους, με ακολούθησε ο Πέτρος αλλά δίχως να τον καταλάβω καθόλου αυτή τη φορά ότι έρχεται πίσω μου. Μπήκα στο ντους, και τότε ένιωσα τον Πέτρο να ακουμπά πίσω μου φορώντας ακόμα το μαγιό του.

Δεν αντέδρασα καθόλου όταν μπήκε μέσα στην μπανιέρα, αλλά αντέδρασα όταν κόλλησε φευγαλέα πίσω μου. Το κατάλαβε ότι ενοχλήθηκα και μου είπε:

- «Συγνώμη αγόρι μου, αλλά σε θέλω πολύ μωρό μου….»

Του είπα ότι δεν έχω γαμηθεί ποτέ μου και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το κάνω. Με καθησύχασε λέγοντάς μου:

- «Θα στο κάνω πολύ όμορφα μωρό μου! Και θα σου αρέσει πάρα πολύ καύλα μου!!»

Ήρθε ξανά από πίσω μου. Αυτή τη φορά δεν αντέδρασα καθόλου και τον άφησα να κάνει ότι ήθελε. Κόλλησε πίσω μου με δύναμη και με άρπαξε από μπροστά, με αγκάλιασε σφικτά τρίβοντας τον πούτσο του πίσω μου. Κάποια στιγμή ένιωσα τον γυμνό του πούτσο να τρίβεται με δύναμη και πολύ καύλα πίσω στα κωλομέρια μου και στην κωλοχαράδρα μου για δέκα λεπτά περίπου. Δεν αντιδρούσα καθόλου… η καύλα που ένιωθα εκείνη τη στιγμή με την υπέροχη πούτσα του Πέτρου να τρίβεται πίσω μου και κάτω από το ντους, ήταν κάτι το ανεπανάληπτο για εμένα!!!

Το μόνο που έκανα ήταν ότι σήκωσα τα χέρια μου, τα ακούμπησα στον τοίχο μπροστά μου τουρλώνοντας περισσότερο τον κώλο μου προς το μέρος του, δίνοντάς του μεγαλύτερη πρόσβαση και ελευθερία να κάνει ότι θέλει με τον κώλο μου. Αφού έπαιζε με την πούτσα του αρκετή ώρα τον κώλο μου, έσκυψε και άρχισε να με γλύφει βαθιά στην κωλοτρυπίδα μου.

Κάποια στιγμή σηκώθηκε, με γύρισε αλλιώς, και μου είπε:

- «Πάρε με στο στόμα σου αγόρι μου…»

Έσκυψα μπροστά του και του έγλυψα την πούτσα με πολύ πάθος και καύλα για πολλή ώρα μέχρι που κόντεψε να χύσει. Λίγα λεπτά αργότερα, ένιωσα τα χέρια του και τον ακούω να μου λέει:

- «Έλα μωρό μου… πάμε μέσα στην κρεβατοκάμαρα. Σε θέλω αγόρι μου…»

Με έβαλε να στηθώ στα τέσσερα και άρχισε να με γλύφει τρελά και να παίζει την τρύπα μου. Στη συνέχεια ένιωσα ένα του δάχτυλο να χώνεται στην τρύπα μου κάνοντάς με να τρελαθώ από καύλα. Με προετοίμαζε για να μου χώσει τον υπέροχο πούτσο του όταν ξαφνικά σταμάτησε για λίγο, ήρθε μπροστά μου και μου έδωσε τον υπέροχο πούτσο του να τον γλύψω. Τον έγλυφα σαν τρελός ενώ συνέχισε με τα δάχτυλά του να γαμάει την τρύπα μου. Ήρθε πίσω μου ξανά και άρχισε να μου τον βάζει λίγο αργά και σταθερά, αλλά δεν τον άφησα διότι πόναγα πολύ.

Βγήκε από μέσα μου και έκατσε σε μια πολυθρόνα που είχε στην κρεβατοκάμαρα. Με έβαλε να καθίσω επάνω του και να τον πάρω μέσα μου όπως ήθελα εγώ.

- «Έλα αγόρι μου, πάρ’ τον αργά και σταθερά να μην σε πονέσει αγόρι μου. Είναι όλος δικός σου μου μωρό μου!»

Τον κεντράρισα καλά και αργά και σταθερά τον έπαιρνα μέσα μου. Τον πήρα αργά και σταθερά μέχρι που μπήκε όλος μέσα μου… μέχρι που τον συνήθισα καλά μέσα μου ενώ άρχισα σιγά-σιγά να ανεβοκατεβαίνω πάνω στον πούτσο του όλο. Μετά από λίγο, λίγο πιο γρήγορα. Άντεχε πολύ, δεν έχυνε με τίποτα ο Πέτρος. Με γαμούσε πολύ ωραία, αλλά ύστερα από λίγα  λεπτά έχυσε μέσα μου .Με τρέλανε τα πόδια μου έτρεμαν μετά με τον πήρε στο στόμα τον πούτσο μου και έχυσα μέσα τα κατάπιε όλα.. Βρισκόμασταν όσο ήμασταν στην θάλασσα μετά τον έχασα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου