kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Με τον μπογιατζή



Στάλθηκε από τον Αλέξανδρο

           
Πήρα το θάρρος να γράψω και εγώ την δική μου ιστορία που μου έτυχε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Είμαι 34 ετών ψηλός καστανόξανθος με καλό κορμί και γενικά καλή εμφάνιση και είμαι στο επάγγελμα μπογιατζής και δεν ντρέπομαι γι' αυτό.
Ένα βράδυ δέχτηκα από ένα κύριο ένα τηλέφωνο να πάω να του βάψω το εξοχικό που βρισκόταν περίπου δύο ώρες έξω από την Αθήνα. Δώσαμε ραντεβού και πήγα και είδα το σπίτι και τα βρήκαμε στην τιμή αλλά του εξήγησα ότι θα μπορούσα μόνο σαββατοκύριακο. Δέχτηκε και μου είπε ότι όμως αυτός θα λείπει στην επαρχία και αν μπορούσα να ερχόμουν μόνος μου έδωσε τα κλειδιά και χρήματα για τα υλικά και συμφωνήσαμε


Την Παρασκευή το βράδυ λοιπόν έψαχνα για κανένα βοηθό μιας και ο δικός μου θα έλειπε και αυτός για το χωριό του πήγα στο καφενείο τις γειτονιάς και ένας φίλος μου έδωσε το τηλέφωνο ενός πακιστανού που ήξερε και την δουλειά έτσι τον πήρα τηλέφωνο και δώσαμε ραντεβού στο καφενείο ήρθε μετά από μιά ώρα ήταν ένας άντρας γύρω στα 48 αρκετά μαύρος κοντός με μπόλικα κιλά αλλά φαινόταν καλό παιδί γνωριστήκαμε του είπα πόσα θα του δώσω και συμφώνησε φεύγοντας του είπα να έπαιρνε ρούχα μαζί του γιατί θα μέναμε εκεί το βράδυ για να τελειώναμε την δουλειά και θα του έδινα κάτι παραπάνω και μου είπε οκ και δώσαμε ραντεβού για το πρωί.

Έτσι την άλλη μέρα πρωί πρωί φύγαμε για το εξοχικό αρχίσαμε από νωρίς την δουλειά χωρίς ανάσα ήταν πολύ καλός μάστορας και γρήγορος δεν το περίμενα είναι η αλήθεια. Δουλεύαμε μέχρι αργά το βράδυ με τα φώτα είχαμε τελειώσει όλο το σπίτι εκτός από ένα δωμάτιο που του είπα να το κάνουμε την άλλη μέρα να έχουμε κάπου να κοιμηθούμε μιας και μύριζε όλο το σπίτι μπογιές και αφήσαμε ένα μικρό δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι.

Όταν τελειώσαμε τα υπόλοιπα του είπα ότι έχω φέρει από την Αθήνα πετσέτες να κάνουμε και μπάνιο μπήκα πρώτα εγώ έκανα ένα μπανάκι φόρεσα τα ρούχα μου τα καθαρά και του είπα να μπει και αυτός να κάνει ένα μπάνιο και μετά να πάμε έξω σε κανένα ταβερνάκι για φαγητό μπήκε στα γρήγορα και βγαίνει έτοιμος ντυμένος για έξοδο.

Πήγαμε σε ένα ταβερνάκι τις περιοχής και καθίσαμε παραγγείλαμε να φάμε και αρχίσαμε να πίνουμε μπύρες πιάσαμε την κουβέντα για το Πακιστάν και την ζωή εκεί αν έχει οικογένεια και πολλά άλλα είχαμε κατεβάσει αρκετά μπουκάλια μπύρα που στο τέλος αρχίσαμε να ζαλιζόμαστε και οι δύο και κάποια στιγμή μου λέει να φύγουμε παίρνω καμιά δεκαριά μπύρες σε μία τσάντα ακόμα πληρώνω και πάμε στο αυτοκίνητο να γυρίσουμε σπίτι κάποια στιγμή στο αυτοκίνητο τον ρωτάω από σεξ πως τα πάει αρχίζει και γελάει και μου λέει πάει στα μπουρδέλα αλλά πολλά δεν τον βάζουν μέσα επειδή είναι ξένος και γελώντας του κάνω με μια χειρονομία  και γελάει δυνατά κοκκινίζοντας.

Φτάσαμε στο σπίτι και καθίσαμε στον καναπέ και αρχίσαμε να πίνουμε τις μπύρες αυτός είχε ζαλιστεί πολύ και του είπα να πάει να κάνει ένα μπάνιο με χλιαρό νερό και να πάμε να ξαπλώσουμε έτσι και έκανε ενώ εγώ πήγα να ψάξω να βρω κάτι να σκεπαστούμε και πήγα στην κρεβατοκάμαρα ανοίγοντας την ντουλάπα βρήκα μία κουβέρτα και πήγα στο δωμάτιο δεν είχε βγει ακόμα από το μπάνιο και άρχισα να ανησυχώ πάω προς το μπάνιο και χωρίς να του φωνάξω ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω σκουπιζόταν ήταν ολόγυμνος μπροστά μου χωρίς να τα χάσει και μου λέει θέλεις να κάνεις μπάνιο και εσύ ναι του λέω και ταυτόχρονα του κάνω πλάκα άντε γιατι αργείς και με το χέρι μου του κάνω την κίνηση της μαλακίας και γελάει και μου λέει ΟΚΙ ΟΚΙ βγαίνει και πάει στο δωμάτιο και μπαίνω για ένα μπανάκι κάποια στιγμή φοράω ένα μποξεράκι και πάω στο δωμάτιο και μου λέει ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΕΓΩ ΚΑΤΩ και του απαντάω ΟΧΙ ΡΕ ΑΛΗ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ

Είμαι με το μποξεράκι και αυτός με ένα σώβρακο άσπρο και μπαίνω εγώ από την μεριά του τοίχου και αυτός από έξω και όπως ήταν ξαπλωμένος μου λέει ΚΕΦΑΛΙ ΕΜΕΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΠΥΡΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ αλλά και εγώ δεν πήγαινα πίσω και του λέω καληνύχτα και του γυρίζω την πλάτη δεν με κολλούσε ο ύπνος και ξαφνικά γυρίζει προς το μέρος μου και τα όργανα του ακουμπάνε στον κώλο μου
Προσπαθώ να κάνω πιο εκεί αλλά είμαι στον τοίχο και βάζω με το μυαλό μου διάφορα ξαφνικά σηκώνομαι και κάνω ότι πάω στην τουαλέτα και κάθομαι στον καναπέ να κάνω ένα τσιγάρο.

Στο μυαλό μου ήρθε μία φάση που είχα κάνει πριν ένα χρόνο με ένα πιτσιρικά που ο ένας τον είχε παίξει στον άλλο και αμέσως άρχισα να καυλώνω και έλεγα λες ο Αλί να γουστάρει τέτοια παιχνίδια και έσβησα το τσιγάρο και πήγα και ξάπλωσα .

Γυρίζω πάλι προς το τοίχο και περιμένω να δω τι θα κάνει δεν κάνει καμία κίνηση και κολλάω την πατούσα μου στις δικές του δεν ξέρω γιατί αλλά έχω ανάψει και με το χέρι μου αγκίζω τον πούτσο μου και με αργές κινήσεις προσπαθώ να κολλήσω πάνω του κατεβάζω σιγά σιγά το μποξεράκι λίγο κάτω και πάω τον κώλο μου προς το μέρος του και όπως είναι ανάσκελα ακουμπάω τον κώλο μου στο αριστερό του μπούτι το αφήνω για λίγο εκεί και λέω από μέσα μου θα κολλήσω στον τοίχο και αν δεν κάνει κίνηση να έρθει κοντά μου θα πάω τουαλέτα να τον παίξω

Δεν βλέπω φως και είμαι έτοιμος να σηκωθώ ξαφνικά γυρίζει προς το μέρος μου κολλάει πάνω μου και το καυλί του είναι πάνω στο γυμνό μου κώλο τον αφήνω να δω αν είναι ξύπνιος δεν κάνει τίποτα και σπρώχνω το κορμί μου προς το μέρος του σπάω λίγο την μέση μου και του δίνω όλο τον κώλο μου και κάνω απαλές κινήσεις και κάνω ότι κοιμάμαι ξαφνικά βάζει το χέρι του από μέσα από τα σκεπάσματα και κάνει ότι ξύνει το πόδι του και το χέρι του ακουμπάει την γυμνή μου γάμπα και ξαφνιασμένος καταλαβαίνει ότι μου έχει κατέβει το μποξεράκι ξεκολλάει για λίγο και γυρίζει ανάσκελα κάθεται για λίγο έτσι και ξαφνικά κατεβάζει το αριστερό του χέρι και το αφήνει στάσιμο ακουμπώντας το κώλο μου για να σιγουρευτεί ότι είμαι γυμνός

Ξαφνικά γυρίζει προς τα εμένα με ακουμπάει και ξαφνικά νιώθω ότι το καυλί του είναι έξω από το σώβρακο και μου το κολλάει πάνω στα κωλομέρια μου κάνω ότι κοιμάμαι και με κινήσεις κολλάει με πιο πολύ δύναμη πάνω μου ξεκολλάει και βγάζει τελείως το σώβρακο και με το χέρι του χαϊδεύει τα κωλομέρια μου το δάχτυλο του έρχεται γύρω γύρω από την τρύπα μου και αρχίζει να μου την τρίβει απαλά

Εχω ανάψει και κουνώντας τον κώλο μου απαλά βγάζω σιγανά βογκητά ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ και αρχίζει να με φιλάει στην πλάτη του δίνω όλο τον κώλο μου και ανοίγω τα πόδια μου και του λέω ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΙ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ  αλλά δεν θέλω με τίποτα να σταματήσει και αμέσως μου λέει ΕΓΩ ΘΕΛΕΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΥ ΝΑ χαϊδεύει ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ και αμέσως βγάζω το μποξεράκι μου τελείως ανοίγω τα πόδια διάπλατα και κάθομαι ανάσκελα αυτός είναι από πάνω μου και μου φιλάει τον λαιμό και με το χέρι του σαλιωμένο μου τρίβει την κωλοτρυπίδα εγώ με το δεξί μου χέρι του πιάνω τον πούτσο είναι πέτρα όχι πολύ μεγάλος αλλά καλός

ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΛΙΓΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΕΣΑ μου λέει ΛΙΓΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ του λέω και σπρώχνει σιγά σιγά το δάχτυλο μέσα τρελαίνομαι από καύλα και του σφήγκω τον πούτσο με δύναμη ξαπλώνει ανάσκελα και μου λέει ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ μου λέει και αμέσως χωρίς να το σκεφτώ αρχίζω να τον γλείφω και ταυτόχρονα να του τρίβω τα αρχίδια η γεύση είναι τέλεια και προσπαθώ να το κάνω όσο μπορώ καλύτερα γυρίζω το κεφάλι μου ρυθμικά πάνω στο κεφαλάκι του πούτσου του και βγάζει αναστεναγμούς ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

Δεν μπορώ να το πιστέψω το τι κάνω αλλά είναι τέλεια μου σπρώχνει το κεφάλι πάνω στον πούτσο του και με αναγκάζει να τον πάρω όλο μέσα πνίγομαι και έχω γεμίσει το καυλί του όλο σάλια αλλά μου αρέσει πολύ κάποια στιγμή μου λέει ΚΑΤΣΕ ΕΤΣΙ και με βάζει και κάθομαι ανάσκελα μου ανοίγει τα πόδια βάζει στην μέση μου ένα μαξιλάρι για να σηκωθεί ο κώλος μου ψιλά κάθεται στα γόνατα και μου λέει ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΤΩΡΑ και μου γεμίζει την κωλοτρυπίδα με σάλια και σπρώχνει ένα δάχτυλο μέσα έχει ανοίξει η τρύπα μου κάμποσο και φέρνει κοντά τον πούτσο του κάνει κυκλικές κινήσεις πάνω στην τρύπα μου και τον κεντράρει προσπαθεί να μπει ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ φωνάζω πονάω πολύ και του λέω ΟΧΙ ΑΛΙ ΠΟΝΑΕΙ και σταματάει και μου λέει ΚΑΛΑ ΑΣΤΟ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ και πιάνει το καυλί του φτύνει πάνω στην τρύπα μου και αρχίζει και μου κάνει πινέλο τρελαίνομαι το πουτσοκέφαλο του περνάει πάνω από την τρύπα μου και με τρελαίνει

ΕΣΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΡΥΠΑ μου λέει και εξακολουθεί να τον παίζει πάνω στην τρύπα μου αρχίζω και παίζω τον πούτσο μου όσο αυτός μου κάνει πινέλο και ξαφνικά αρχίζω να χύνω και γεμίσω την κοιλιά μου με χύσια ενώ αυτός εκεί να τρίβει το καυλί του στον κώλο μου
ΕΧΥΣΕΣ μου λέει και του λέω ΕΣΥ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ και μου λέει ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ και με γυρνάει στα τέσσερα και αρχίζει και τρίβεται πάνω μου και ξαφνικά νιώθω τα ζεστά του χύσια να κυλάνε στα κωλομέρια μου και να στάζουν στο κρεβάτι σηκωνόμαστε και οι δύο και πάμε στο μπάνιο και κάνουμε μπάνιο μαζί πλενόμαστε και ξαπλώνουμε για ύπνο όλη νύχτα με είχε αγκαλιά το πρωί τελειώσαμε το βάψιμο κάναμε μπάνιο και του έκανα άλλο ένα τσιμπούκι και γυρίσαμε στην Αθήνα
Μου υποσχέθηκε ότι θα έμενε μεταξύ μας αλλάξαμε τηλέφωνα και είπαμε όταν έχουμε χρόνο θα βρισκόμασταν πάλι.
Ελπίζω να σας άρεσε η εμπειρία μου και να μην σας κούρασα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου