kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Η πρώτη επαφή

Σχεδόν από πολύ μικρός είχα καταλάβει την κλίση που είχα για τους άντρες. Δεν θυμάμαι να ένιωθα ενοχές γι αυτό, παρά μόνο φόβο μην αποκαλυφτεί το κατά τα αλλά μεγάλο «αμάρτημα». Ερεθιζόμουν σχεδόν με κάθε άντρα που έβλεπα, μικρό, συνομήλικο, μεγαλύτερο!!!
Έτσι όταν καθόμουν με έναν φίλο μου, παρατηρούσα τα πάντα πάνω του, από τον πούτσο του μέχρι τα χείλι, το λαιμό του, τα μπράτσα του, τον κώλο…τα πάντα! Το ίδιο γινόταν με τους περαστικούς του γείτονες, για να μην κουράζω με κάθε τι αρσενικό!
Από νωρίς ήθελα να κάνω κάτι, να έρθω σε επαφή με άντρα! Ακόμα κι αν αυτό ήταν απλά χάδια, να πιάσω την πούτσα του, τον κώλο του οτιδήποτε με έκανε να καυλώνω στην φαντασία μου, ήθελα να το πραγματοποιήσω! Και δεν άργησε τελικά να πραγματοποιηθεί!

Η πρώτη επαφή λοιπόν ήρθε με έναν ξάδερφο μου, που αν κι είχαμε μια πενταετία διαφορά κάναμε πολύ παρέα, ειδικά μετά τα 15 μου. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεζε πολύ σαν άντρας και η παρέα που έκανα μαζί του, δεν είχε να κάνει τόσο ότι ταιριάζαμε σαν χαρακτήρες, αλλά μόνο στο ότι μου άρεζε και μόνο από την δική μου πλευρά κι αυτός από την δική του, ότι σαν μεγαλύτερος έλεγχε την παρέα, που θα πάμε, τι θα κάνουμε κτλ., που δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε οτιδήποτε αποφάσιζε να κάνουμε. Είχα και την ευκαιρία πολλές φορές να τον βλέπω ημίγυμνο συν ότι μπορούσα μαζί του να μένω αργά έξω από το σπίτι, είτε να κοιμάμαι στο δικό τους σπίτι, χωρίς έλεγχο πέρα από ένα «απόψε θα κοιμηθώ στο Νίκο».

Έψαχνα πάντα την ευκαιρία να του πω ότι είμαι γκέι κι αυτό είχε πάρει πολύ καιρό μέχρι που τα πράγματα ήρθαν πολύ εύκολα για μένα!
Σε μια από τις άδειες που πήρε από τον στρατό (υπηρετούσε εκείνη την εποχή) με «αποκάλυψε» και δεν το λέω τυχαία, γιατί μετά από μια μικρή έξοδο για καφέ, γυρίσαμε στο σπίτι, όπου οι δικοί του έλειπαν με τους δικούς μου σε νυχτερινή έξοδο, άρχισε να μου λέει χωρίς περιστροφές, ότι εδώ και πολύ καιρό κατάλαβε ότι τον γουστάρω! Αιτιολογώντας το, μου έλεγε ότι με πρόσεχε πως τον κοιτούσα, ότι σε κάθε ευκαιρία και με ασήμαντες δικαιολογίες τριβόμουν πάνω του π.χ για να του δείξω κάτι στο pc και ότι πολλές φορές αντιλήφθηκε ότι ο πούτσος μου ήταν καυλωμένος! Δεν είχε σε τίποτα άδικο! Ούτε προσπάθησα να δικαιολογηθώ, απλά είχα κολλήσει, γιατί όλα έγιναν τόσο γρήγορα! Μου είπε επίσης ότι νόμιζε ότι τριβόμουν πάνω του, γιατί γούσταρα να τον γαμήσω και έριξε στο ατάκα την ερώτηση «πες μου ρε συ, τον παίρνεις η τον δίνεις;» κι απάντηση μάλλον ήταν για γέλια! «τον παίρνω, αλλά δεν ξέρω πως!!!» και φυσικά του εξήγησα ότι είχα στο μυαλό μου τόσο καιρό, όχι μόνο για αυτόν αλλά γενικότερα με τους άντρες και το σημαντικότερο ότι έχω κάνει μέχρι τότε ήταν με την φαντασία μου!

Περίμενα να πει κάτι, γιατί μέχρι εκείνη την στιγμή, δεν μου έδωσε να καταλάβω, αν απλά ήθελε να μάθει η αν γούσταρε να κάνουμε κάτι. Αντί λοιπόν να πει οτιδήποτε, άναψε το φωτιστικό από το γραφείο του, έσβησε το φως του δωματίου, τράβηξε λίγο το τραπεζάκι και στάθηκε εκεί, ξεκουμπώνοντας το παντελόνι του, ρίχνοντας το μέχρι τους αστράγαλους του και μου είπε «έλα, γονάτισε, να μάθεις πως είναι να τον παίρνεις στο στόμα». Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό να κάνω ότι μου είπε, είχα καυλώσει τόσο πολύ, που θα έκανε ότι μου ζητούσε! Η θέα και μόνο της ψωλής του, να σχηματίζεται στο μποξεράκι του, με είχε τρελάνει! Πραγματικά τον ήθελα πολύ!

Γονάτισα μπροστά του κι άρχισα να τρίβω τον πούτσο πάνω από το εσώρουχο, αλλά δεν με άφησε για πολύ «έλα παρ’ τον, δεν θα αντέξω πολύ ακόμα!» έβγαλε τον πούτσο από το μποξεράκι και το έφερε στο στόμα μου, που μηχανικά άνοιξε!!! Και μόνο ότι ένιωθα τον πούτσο του σκληρό μέσα στο στόμα μου, άρχισα να χύνω στο σλιπ μου, βογκώντας με τον πούτσο του Νίκου στο στόμα μου να μπαινοβγαίνει σε αρκετά γρήγορο ρυθμό! Την στιγμή που άρχισε κι αυτός να βογκάει και το κούνημα του να γίνεται ακόμα πιο γρήγορο, με τα χέρια του να με πιάνει πιο σφιχτά από τα μαλλιά, κατάλαβα ότι είναι έτοιμος να χύσει, τραβήχτηκα απότομα, βλέποντας τα χύσια του Νίκου να πετάγονται σχεδόν παντού γύρω μου!
Καθόμασταν ακόμα όπως ήμασταν, ο Νίκος όρθιος με τον πούτσο ακόμα σκληρό και να στάζει μερικά χύσια ακόμα κι εγώ είχα καθίσει (έτσι όπως ήμουν στα γόνατα) στις φτέρνες μου και τον κοιτούσα.
«με ξενέρωσες, δεν το περίμενα» είπε και συνέχισε «σε όσα αγοράκια έχω δώσει πίπα, όλα ρουφούσαν τα χύσια μου, μου καθάριζαν τον πούτσο μέχρι την τελευταία σταγόνα η γούσταραν να τους τα πετάω στη μάπα, τα ζητούσαν, με παρακαλούσαν για χύσια!!!…ξενέρα μαζί σου η πίπα!».

Τα ‘χασα! Δεν ήξερα τι να πω, συν ότι από ότι φαινόταν δεν θα ξανά κάναμε κάτι! και το κακό είναι ότι δεν ξέρω γιατί τραβήχτηκα! Είχα φανταστεί πολλές φορές να με χύνουν στο στόμα, στο πρόσωπο, ζήλευα ακόμα από τις στρέιτ τσόντες που βλέπαμε μαζί με τον Νίκο, τις γκόμενες που τις γέμιζαν οι γαμιάδες τους με χύσια τη μάπα!!! Αμέσως και με την σκέψη ότι μπορεί να χάσω την συνέχεια με τον Νίκο, του είπα ότι το έκανα ασυναίσθητα και ότι γουστάρω πολύ τα χύσια, απλά δεν έχω δοκιμάσει και για αυτό αντέδρασα έτσι! Έκανε ένα βήμα προς το μέρος μου, σήκωσε το χέρι που έπαιζε τον πούτσο του και δείχνοντας μου τα χύσια που είχε στα δάχτυλα του είπε «γλυψ’ τα». Δεν το σκέφτηκα καθόλου, αμέσως άνοιξα το στόμα και έβαλα τα δάχτυλα του μέσα, γλύφοντας καλά καλά τα χύσια που είχαν απομείνει. Σε δευτερόλεπτα, με έπιασε από τα μαλλιά με το ένα χέρι και με οδήγησε δίπλα στο τραπεζάκι και μου έδειξε μερικά χύσια που πετάχτηκαν εκεί, δεν μίλησε καν, απλά μου έδειχνε που είχαν πέσει χύσια κι εγώ τα έγλυφα, το ίδιο έκανε και για το γραφείο του. Όταν τελείωσε με τις υποδείξεις, κάθισε στην πολυθρόνα και μου είπε «αν θέλεις τον πούτσο μου, πρέπει να μου βγάζεις γούστα! Και να ξέρεις ότι με τα γούστα που θα μου βγάζεις, δεν θα βγαίνεις χαμένος εσύ, αρκεί να λες αλήθεια ότι γουστάρεις πολύ να τον παίρνεις!» ήθελε με λίγα λόγια υποταγή και για να του το αποδείξω εκείνη την ώρα ήθελα να πάω στα γόνατα κοντά του, εκεί που καθόταν στην πολυθρόνα και να του φιλήσω τα αρχίδια!!!

Καύλωσα τόσο που κινήθηκα γρήγορα, μην το μετανιώσει χώθηκα ανάμεσα στα πόδια του και του φιλούσα συνέχεια τα αρχίδια ενώ αυτός έλεγε «έτσι μπράβο, όσο θα είσαι υπάκουω μωρό, θα είναι δικά σου και που ξέρεις! Μπορεί να έχεις κι άλλα!!!» και με μια κίνηση σηκώθηκε όρθιος και μου έχωσε τον πούτσο του με ορμή στο στόμα το γαμούσε δυνατά, σε σημείο να πνίγομαι και να τρέχουν δάκρυα στα μάτια και σάλια στο σαγόνι μου και γύρω από τον πούτσο του, που κυλούσαν μέχρι τα αρχίδια του!!! Ήταν τόσο έντονη η όλη φάση που ήμουν έτοιμος να ξανά χύσω δεύτερη φορά! Ο Νίκος πότε μου γαμούσε το στόμα, πότε μου έτριβε τον πούτσο σε όλο το πρόσωπο, πότε μου έλεγε να του γλύψω τα αρχίδια… μέχρι που με έπιασε με το ένα χέρι γέρα από τα μαλλιά και με το άλλο να παίζει τον πούτσο του πολύ γρήγορα!!!
«άνοιξε το στόμα και βγάλε την γλώσσα» είπε ανάμεσα στα βογκητά, κάνοντας με να υπακούσω αυτόματα! Σε δευτερόλεπτα φώναξε «παρ’ τα ρε μαλάκα, όλα δικά σου» κι ένιωσα την πρώτη δόση από τα καυτά του χύσια να με χτυπάνε στο πρόσωπο κι άλλα κι άλλα κι άλλα…μέχρι που σταμάτησε κι ένιωσα τον πούτσο του στο πρόσωπο μου να πασαλείβει τα χύσια, δεν μπορούσα να κρατηθώ πλέον! Άρπαξα τον πούτσο του μέσα στο στόμα ενώ έτρεμα ολόκληρος από καύλα, έτοιμος να χύσω κι εγώ και πάλι στο σλιπ μου! «έτσι μωράκι, ρουφά τον γερά, ρουφά τα χύσια» και με μια κίνηση τραβάει το πούτσο του! είχα μείνει αποσβολωμένος, ήμουν έτοιμος να χύσω όταν το έκανε! «θέλεις τον πούτσο μου στο στόμα για να χύσεις; Λέγε!» τον ήθελα τρελά! Αλλά με κρατούσε γερά από τα μαλλιά και δεν μπορούσα να φτάσω τον πούτσο του «μέχρι να μάθεις να παρακαλάς για πούτσο, δεν θα τον έχεις!»  και μου τον χτυπούσε με κινήσεις της λεκάνης του τον πούτσο του στα μάγουλα μου… «τον θέλω, θέλω τον πούτσο σου, σε παρακαλώ…» τον καυλώνουν τα παρακάλια, είμαι σίγουρος, αλλά εκείνη την ώρα δεν είχα μυαλό για τίποτα, το μόνο που ήθελα ήταν να τον πάρω στο στόμα και συνέχιζα τα παρακάλια…
«μπράβο μωράκι…τον κέρδισες…παρ’τον δικός σου όλος!» και τον έχωσε στο στόμα!

Δεν άντεξα ούτε δευτερόλεπτο νιώθοντας ξανά τον πούτσο του στο στόμα, ακόμα κι αφού είχε μαλακώσει λίγο! Άρχισα να χύνω, μέσα σε έντονο τρέμουλο!!! Με μουδιασμένο το σώμα, άδεια τα αρχίδια, πιπίλιζα το πούτσο του Νίκου. Φεύγοντας για το μπάνιο γύρισε και μου είπε «θα περάσουμε καλά οι δυο μας. θα σου μάθω πολλά και θα σου γνωρίσω και φίλους μου…αρκεί να είσαι υπάκουος! Και στο λέω μια φορά και τύπωσε το καλά… δεν θα δεχτώ καμία αντίρρηση σε ότι σου ζητήσω! Μια αντίρρηση και μόνο σημαίνει το τέλος.» και πήγε στο μπάνιο.    

2 σχόλια:

  1. :* :^??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:)||||||||\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ise poli tixeros.. m gnorizis k emena aftn tn 3aderfo s ?? :p kavlosa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή