kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Ο γκόμενος της κολλητής μου


Στη Θεσσαλονίκη που σπούδαζα, νοικιάζαμε σπίτι με την κολλητή μου. Το σπίτι δεν ήταν πολύ μεγάλο, ένα δωμάτιο μόνο είχε και σε αυτό μέναμε μαζί με την κολλητή μου. Όταν η φίλη η εγώ είχαμε καμιά φάση, ο άλλος κοιμόταν στο σαλόνι. Το καλό ήταν ότι η φίλη μου ήξερε ότι είμαι γκέι και δεν είχα πρόβλημα όταν ερχόταν για μένα στο σπίτι. Η κολλητή μου, είχε σχέσεις τον περισσότερο καιρό που μέναμε στη Θεσσαλονίκη αντίθετα εγώ έκανα πολλές ξεπέτες, που πείραζε την κολλητή μου, γιατί πολλές φορές την ξυπνούσα για να βγει από το δωμάτιο και να συνεχίσει τον ύπνο της στον καναπέ του σαλονιού, όταν γύριζα στο σπίτι με γκόμενο που είχα ψωνίσει. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει παράπονο, γιατί κι ο Πάνος ο γκόμενος της κολλητής μου, έμενε τακτικά στο σπίτι μας.

Ο Πάνος ήταν πολύ άντρακλας, δεν θα μπορούσε να ήταν κι αλλιώς, αφού κι Δώρα η κολλητή μου είναι θεά! Μουνάρα σκέτη. Με την κολλητή μου είχαμε τα ίδια γούστα στους άντρες. Τους θέλαμε ψηλούς,  γυμνασμένους με μούσκουλα παραφουσκωμένα και κώλο γυμνασμένο σφιχτό αχχχχχ αυτός ο κώλος!!!
Η Δώρα έλεγε ότι δεν την ενδιέφερε και πολύ αν είναι ψωλαράς ο γκόμενος της, αλλά πως έτυχε κι οι δυο που είχε σχέση στη Θεσσαλονίκη να είναι πουτσαράδες, δεν νομίζω να είναι τυχαίο!

Την φίλη μου την ζήλευα τρομερά για τον γκόμενο, που είχε χτυπήσει. Εγώ όλο κάτι ξενέρωτα μάζευα, που δεν ήξεραν καλά καλά αν ήθελαν να γαμηθούν η να γαμήσουν. Πάντα καιγόμουν όταν έμενε τα βράδια ο Πάνος στο σπίτι, αφού άκουγα τα πάντα από το γαμήσι που έριχνε στη Δώρα, επειδή κάνανε σεξ σαν να μην ήταν κανείς στο σπίτι. Οι φωνές της κολλητής μου, τα βογκητά τους και τα κωλοσκάμπιλα που της έριχνε στα κωλομέρια, σίγουρα δεν τα άκουγα μόνο εγώ μέσα στο σπίτι. Πέθαινα για να ήμουν στη θέση της κολλητής μου. Πολλές φορές προσπάθησα να πάρω μάτι από την κλειδαρότρυπα, αλλά μάλλον έβαζαν κάτι, προβλέποντας ότι θα το προσπαθούσα.
Το μόνο που έβλεπα ήταν τον Πάνο να κυκλοφορεί ημίγυμνο με τα εσώρουχα η όταν έβγαινε από το δωμάτιο μετά το σεξ με την κολλητή μου για να πάει wc, μόνο με το μποξεράκι και το καυλί του να ξεχωρίζει καθαρά, μισό καυλωμένο ακόμα!
Αχχχχχχχχ πρέπει να έχει τεράστιο καυλί αυτός ο θεός! Δεν τον ήθελα απλά, τον ήθελα κολασμένα!
Σε κάθε ευκαιρία, όταν ο Πάνος ήταν στο σπίτι, προσπαθούσα να με προσέξει, κάνοντας διάφορα, γιατί αν και αγόρι είχα αρκετά χαρίσματα! Χεχε μπορεί να μου έλειπαν τα βυζιά και το μουνί, αλλά έχω λεπτό σώμα φυσικό άτριχο, το κωλαράκι μου μικρό, στρογγυλό και πεταχτό αλλά το δυνατό σημείο είναι τα τσιμπουκόχειλα μου. Έχω γλυκό πρόσωπο, όπως έλεγαν κάτι θειες μου, έχει γλυκιά γυναικεία ομορφιά, που έκανε πάντα τον πατέρα μου να ξινίζει τα μούτρα του χαχαχα.

Αρκετά πρωί με ξύπνησε το θυροτηλέφωνο, εγώ κοιμόμουν πάλι στο σαλόνι, επειδή το βράδυ ο Πάνος έμεινε σε μας και διπλό πήδηξε την κολλητή μου, γιατί θα έφευγε για ένα τετραήμερο στο χωριό. Ήρθε από πάνω με φίλησε με χαιρέτησε βιαστικά και έφυγε κάτω, που είχε έρθει ο πατέρας της να την πάρει.
Πήρα το σεντόνι και το μαξιλάρι μου και ξεκίνησα να πάω στο δωμάτιο, για να συνεχίσω τον ύπνο μου στο κρεβατάκι μου. Μπαίνοντας στο δωμάτιο είδα στο κρεβάτι τον Πάνο να τεντώνεται. Είπα βιαστικά ένα συγνώμη και έκλεισα στην πόρτα, αλλά αυτός με φώναξε μέσα

Πάνος: καλημέρα! Μπορείς να μου σερβίρεις καφέ;
Εγώ: ναι ναι αμέσως

Έτρεξα στην κουζίνα έχοντας τα τελείως χαμένα! Ο Πάνος έμεινε στο σπίτι και η βλαμμένη η κολλητή μου δεν μου είπε τίποτα! Δεν είμαι αγοράκι που ντρέπεται, αλλά εκείνη την ώρα και μόνος στο σπίτι με τον Πάνο, ένιωσα ντροπή που είμαι μόνο με το σλιπάκι και τα ρούχα μου η έστω ένα παντελονάκι, ήταν όλα στο δωμάτιο που είναι κι ο Πάνος. Έφτιαξα τον καφέ και τυλίχτηκα με το σεντόνι, πριν μπω στο δωμάτιο. Ο Πάνος είχε σηκωθεί από το κρεβάτι κι ήταν μόνο με το μποξεράκι του. Γέλασε μόλις με είδε τυλιγμένο στο σεντόνι, να του προσφέρω τον καφέ

Πάνος: ήσουν πολύ καλύτερα πριν που μπήκες μέσα
Εγώ: δεν ήξερα ότι είσαι εδώ, αλλά και να το ήξερα δεν είχα στο σαλόνι ρούχα
Πάνος: μμμ καλύτερα, γιατί είχα την ευκαιρία να ξανά προσέξω το κορμάκι σου και τώρα μου το στερείς με την μαλακία που φοράς
Εγώ: κανένα πρόβλημα το βγάζω … και άφησα να πέσει το σεντόνι από πάνω μου.
Πάνος: μμμ πολύ ωραία!!! Τώρα για να δούμε τι μπορώ να σου σερβίρω εγώ, που να σου αρέσει, όπως εμένα μου άρεσε ο καφές που έκανες;
Εγώ: ε κάτι έχεις που μπορείς να μου προσφέρεις… 

του είπα με ένα πολύ πονηρό χαμόγελο, γιατί πλέον ήταν ξεκάθαρα ότι τα υπονοούμενα του, αλλά κι εγώ είχα ξεθαρρέψει εντελώς. Ξύπνησε το πουτανάκι μέσα μου!

Πάνος: ναι κάτι έχω, αλλά δεν μπορώ να στο προσφέρω, όπως εσύ τον καφέ μου!!! Πρέπει να έρθεις κοντά μου και να σερβιριστείς μόνος σου, μόνο που…

Εγώ: μόνο που τι;
Πάνος: ε μόνο που πρέπει να το σερβιριστείς… γονατιστός μπροστά μου!
Έφταναν τα παιχνιδάκια! Πήρα το πουτανιάρικο μου ύφος, γλύφοντας τα χείλια μου, έπεσα στα τέσσερα κι έτσι προχωρούσα προς τον Πάνο για να πάρω αυτό που μου προσφέρει!
Πάνος: γουστάρω να βλέπω πουτανάκια να προχωράνε στα τέσσερα

Προχωρούσα βασανιστικά αργά και καυλιάρικα προς το μέρος που ήταν ο Πάνος, κοιτώντας τον πότε στα μάτια και πότε στο πούτσο, γλύφοντας συνέχεια τα χείλια μου και φρόντιζα να σπάω πολύ την μέση μου, για να ξεχωρίζει το πεταχτό κωλαράκι μου. Πρόσεξα ότι ο πούτσος του, είχε φουσκώσει αρκετά μέσα στο μποξεράκι του. Σταμάτησα ένα βήμα από τον Πάνο, σηκώθηκα στα γόνατα και γύρισα από την άλλη μεριά, ώστε να βλέπει την πλάτη μου, ξανά έπεσα στα τέσσερα, σπάζοντας όσο περισσότερο μπορώ την μέση μου, άνοιξα και τα πόδια, κουνώντας πουτανιάρικα τον κωλαράκι μου, σα να ήμουν έτοιμος στημένος, για να με πηδήξει! Γύριζα το κεφάλι μου, τον κοιτούσα και έγλυφα τα χείλια μου ηδονικά γύρω γύρω, βγάζοντας μικρούς αναστεναγμούς.

Πάνος: είσαι πολύ ξέκωλο… πουτανιάρα σαν την κολλητή σου! Αλλά έχεις ένα κωλαράκι που ανυπομονώ να στο γεμίσω με πούτσο!

Γύρισα κι έκανα ένα βηματάκι με τα γόνατα και βρέθηκα ακριβώς μπροστά στο πούτσο του

Εγώ: φαίνεται τεράστιο το καυλί σου…είπα με κομμένη ανάσα
Πάνος: και είναι και το άκουσες, όταν ξέσκιζα την κολλητή σου
Εγώ: άκουγα και πέθαινα να τον έχω εγώ τον πούτσο σου
Πάνος: θα τον έχεις κι εσύ, αν είσαι τόσο καλή ψωλαρπάχτρα, όπως η κολλητή σου

Έσκυψα κάτω κι άρχισα να του γλύφω τα πόδια, ανεβαίνοντας σιγά σιγά προς τον πούτσο του. Έπιασα το μποξεράκι με τα δυο χέρια και το κατέβαζα σιγά σιγά, φανερώνοντας τον πούτσο του με μικρές δόσεις, μέχρι που πετάχτηκε έξω. Πράγματι είχε ψωλάρα, όσο κι αν την είχα φανταστεί, έμεινα άφωνος κοιτώντας τον! Τουλάχιστον 21 πόντους, με το πουτσοκέφαλο να ξεχωρίζει αρκετά από τον κορμό!

Πάνος: απέδειξε μου ότι είσαι μεγαλύτερο πουτανάκι από την δικιά σου και θα τον έχεις όποτε θέλεις
Εγώ: μμμ θα κάνω τα πάντα να γίνω εγώ το πουτανάκι σου
Πάνος: απέδειξε το λοιπόν!

Πήρα τον πούτσο του στο στόμα και τον ρουφούσα μέσα έξω κάνοντας κυκλικές κινήσεις με το κεφάλι, παίρνοντας τον κάθε φορά όλο και περισσότερο μέσα στο στόμα! Ήθελα να τον καταπιώ από την αρχή όλο και δεν άργησα να το καταφέρω… ο Πάνος άφησε να πέσει από τα χέρια του ο καφές που κρατούσε ακόμα και μου έπιασε το κεφάλι, πιέζοντας το πάνω στον πούτσο του, που είχα όλο μέσα στο στόμα κρατώντας τον μέσα

Πάνος: είσαι μεγάλο τσιμπούκι ρε

Μου γαμούσε το στόμα αργά, χώνοντας κάθε φορά τον πούτσο του όλο μέσα, έδειχνε να το ευχαριστιέται πάρα πολύ, αλλά κι εμένα με καύλωνε αυτό! Με καυλώνει να ξέρω ότι οι γαμιάδες μου, γουστάρουν μαζί μου!

Πάνος: τι λαρύγγι έχεις ρε πουτανάκι; πόσες πούτσες έχεις καταπιεί; Καύλα πίπα κάνεις γαμιόλα!

Δεν μπορούσα να πω τίποτα με τον πούτσο του καρφωμένα μόνιμα στο στόμα, μουγκρητά ευχαριστήσεις ακουγόταν.

Πάνος: έλα φτάνει…πέσε στα τέσσερα στην άκρη του κρεβατιού

Έβγαλα αμέσως το σλιπάκι και στήθηκα όπως μου ζήτησε, ακούμπησα τα γόνατα μου λίγο μέσα στο κρεβάτι, αφήνοντας εκτός κρεβατιού τις άκρες από τα πόδια μου. Σκούπιζα το στόμα μου από τα σάλια που ήταν γεμάτα από το τσιμπούκι στο μπράτσο μου και κοίταζα τον Πάνο που ετοιμαζόταν να με κάνει πουτανάκι! θυμόμουν τους ηχούν που άκουγα τα βράδια από το ξέσκισμα της κολλητής και τρελαινόμουν, μου φαινόταν ότι αργούσε πολύ να έρθει κοντά μου και να μου και να μου σκίσει την κωλοτρυπίδα.

Εγώ: έλα ρε μπορώ άλλο! θέλω να με σκίσεις τώραααα
Πάνος: Καυλιάρικο πουτανάκι, θα στο γεμίσω με κρέας το κωλαράκι αμέσως

Ήρθε κοντά μου και μου πίεσε την πλάτη για να ρίξω το πάνω μέρος του σώματος μου στο στρώμα. Τακτοποιήθηκε ανάμεσα στα ανοιχτά πόδια μου, με το ένα χέρι τράβηξε τον κωλαράκι λίγο πιο πίσω κι ακούμπησε τον πούτσο του στην υγρή από το λιπαντικό τρυπούλα μου.

Εγώ: γάμησε με σε παρακαλώ…σκίσε με τώρα
Πάνος: κερδίζεις πόντους γαμιολάκι, έτσι πρέπει να παρακαλάς!
Εγώ: γάμησε με…γάμησε με πιο δυνατά από την σκύλα
Πάνος: παρ’τον τότε…
Εγώ: αχχχχχχχχχχ έτσι, συνέχισε…χωστό όλο μέσα
Πάνος: τη κωλότρυπα έχεις ρε πούστη…
Εγώ: σκιστή δική σου είναι
Πάνος: αχόρταγη σούφρα έχεις ρε πουτανάκι
Εγώ: αχχχχχχχχ πιο δυνατά πιο δυνατά

Με είχε πιασμένο δυνατά από τα κωλομέρια και με γαμούσε δυνατά σφαλιαρίζοντας πότε το ένα κωλομέρι και πότε το άλλο! με τρελαίνει αυτό, με κάνει να νιώθω πουτανάκι, προσφέροντας ακόμα πιο πολύ το κωλαράκι μου στον γαμιά μου, αλλά κάνοντας με φωνάζω από καύλα και πόνο

Πάνος: γουστάρεις γαμιόλα ε;
Εγώ: πολύ… είσαι άντρακλας γαμιάς
Πάνος: γαμιάς σου, έτσι να με λες ψώλα
Εγώ: ναι γαμιά μου
Πάνος: με πέθανες ρε πούστη…γουστάρω το τρυπίδι σου τρελά

Με είχε ανοίξει για τα καλά ο Πάνος! ήταν τέλειος γαμιάς! Με κρατούσε από το μαλλί με το ένα χέρι και με το άλλο μου σκαμπίλιζε το κωλομέρι

Εγώ: έτσι γαμιά μου, σκίσε με, σκίσε με δυνατά το πουτανάκι
Πάνος: αχχχχ δεν αντέχω άλλο θα σε χύσω
Εγώ: ναι. ναι. χύσε με γαμιά μου, τα θέλω οοοοοοοοολα

Μετά από ένα πάρα πολύ δυνατό γαμήσι ενός λεπτού, βγήκε γρήγορα από μέσα μου, πέταξε την καπότα κι άρχισε να με χύνει στην κωλοτρυπίδα, στην πλάτη…ένιωθα παντού τα χύσια του

Πάνος: παιξ’τον κι εσύ πουτανάκι μου και κάνε μούσκεμα τα σεντόνια σου

Με τον πούτσο του Πάνου να τρίβεται ανάμεσα στα κωλομέρια μου, έπαιξα τον πούτσο μου γρήγορα

Εγώ: χύνωωωωωωωωωω γαμιά μου, χύνω για σένα
Πάνος: έτσι πουτανάκι μου, έτσι

Μόλις τελείωσα με έσπρωξε μπροστά, έπεσα πάνω στα χύσια, που είχα ρίξει πριν λίγο. Έμεινα εκεί ακίνητος, για να μου περάσει η ζάλη της καύλας. Άκουσα την πόρτα του δωματίου να ανοίγει κι ο Πάνος να βγαίνει από μέσα. Δεν πέρασαν πέντε λεπτά, όταν επέστρεψε πολύ βιαστικός στο δωματιο.

Πάνος: άργησα, έπρεπε να είχα φύγει πριν από μισή ώρα!

Είχα γυρίσει στα πλάγια με το ένα χέρι να στηρίζει το κεφάλι, είχα σταυρώσει καυλιάρικα τα πόδια και πασάλειβα τα χύσια παντού πάνω μου… στις ρόγες, που ήταν ακόμα σαν μικρά καρφάκια, στην κοιλιά και στα χείλια μου, βγάζοντας την γλώσσα και γλύφοντας ναζιάρικα τα δάχτυλα μου

Πάνος: μμμ πεινάς ακόμα ε; δεν χόρτασες πούτσο για πρωινό τουλάχιστον;
Εγώ: ναι, αλλά δεν με τάισες τα χύσια σου
Πάνος: είσαι μεγάλο πουτανάκι, σε γουστάρω!
Εγώ: δεν έγινα δικό σου πουτανάκι;
Πάνος: κέρδισες τον πούτσο μου με την άξια σου και θα τον έχεις πολλές φορές ακόμα σίγουρα.
Εγώ: η σκύλα θα λείπει τέσσερις μέρες…


είπα και πήρα επιδεικτικά δικά του χύσια από την πλάτη και τα έγλυψα όλη την παλάμη μου, αφήνοντας τον να δει τα χύσια του στην γλώσσα μου, καθώς την έβαζα στο στόμα και τα κατάπινα.

Πάνος: θα έχω εσένα για σκύλα μου! η πουτανιάρα ξεφτιλισμένη σκύλα μου, όπως λέω την κολλητή σου

Το μυαλό έκανε ένα φλας μπακ και θυμήθηκα που τον άκουγα από τα βράδια που έσκιζε την φίλη μου να την αποκαλεί σκύλα! Σκύλα; Έτσι γουστάρει να λέει το πουτανάκι του;

Εγώ: θα λείπει η κολλητή μου ήθελα να πω, για τέσσερις μέρες
Πάνος: χαχα ναι πουστράκι μου, τώρα έγινες εσύ η σκύλα μου, η δικιά σου υποβιβάζεται σε απλό πουτανάκι

Μέχρι να τα πούμε, είχε ήδη ντυθεί και πριν βγει από το δωμάτιο μου είπε

Πάνος: να ξεκουραστείς καλά, γιατί το βράδυ έχει να μάθεις πολλά ακόμα
Εγώ: τα τέσσερα βράδια… είπα με νόημα τουρλώνοντας το κωλαράκι μου
Πάνος: και όχι μόνο…είπαμε, τώρα είσαι εσύ το πουτανάκι μου…είπε και βγήκε από το δωμάτιο

Άκουσα την εξώπορτα να κλείνει, σηκώθηκα και προχώρησα προς το σαλόνι, γυμνός και με τα χύσια μας σε όλο το σώμα σκεφτόμουν την κολλητή μου! δεν ένιωθα καθόλου ενοχές, εξάλλου κι αυτή παρόλο που κάνει σχέσεις, γαμιέται αβέρτα, λες και έχει να πάρει πούτσο πολύ καιρό. Γουστάρει πούτσο τρελά! Μπορεί και στο χωριό τις μέρες που λείπει να ξεσκίζεται με κάνα γνωστό. Αλλά και δεν ξέρω αν έχει πηδηχτεί με κανέναν από αυτούς που έφερνα στο σπίτι, που κάποιοι της άρεζαν και γούσταρε να τον πάρει.

Ο Πάνος συνέχισε να μας γαμάει και τους δυο. Η διαφορά ήταν ότι αραίωσε τις βραδινές διαμονές. Ερχόταν από έξοδο της, την πηδούσε και έφευγε, για να συνάντηση εμένα που είχαμε συνεννοηθεί από πριν για πήδημα. Σπανιότερα με γαμούσε στο σπίτι, όταν έλειπε η φίλη μου η σε κάποιο άλλο σπίτι που κανόνιζε αυτός, κυριότερα όμως, με έπαιρνε με την μηχανή του και ψάχναμε το κατάλληλο μέρος.
Η κολλητή μου αν και ψυλλιάστηκε ότι κάτι τρέχει με τον Πάνο και την άκουσα κιόλας να μαλώνει μαζί του, που γενικότερα περνάει λιγότερο χρόνο μαζί της, δεν πήγαινε το μυαλό της ότι η αιτία ήμουν εγώ.
Άρχισε μάλιστα να μου κάνει παράπονα, ότι μάλλον βρήκε καμιά τσούλα και είναι ανάμεσα στις δυο, χωρίς να θέλει να χάσει καμία!
Επειδή ήξερα ότι όλος ο θυμός της ήταν για τον μοιρασμένο πούτσο και όχι ότι η σχέση ήταν αγάπης και άλλα τέτοια, την συμβούλεψα να βρει κι αυτή έναν ακόμα και όταν δεν έρχεται ο Πάνος, να τραβιέται με τον άλλον!  Η αντίδραση της αρχικά αν και ήταν επιφυλακτική, έδειξε να συμφωνεί στο τέλος!!!
Για να το σπρώξω περισσότερο το θέμα, έβαλα κι εγώ ένα χεράκι, γιατί η ίδια δεν προχωρούσε την ιστορία. Είχα γνωρίσει πριν μερικές βδομάδες ένα αντράκι, που ήθελε να βρω μια γκόμενα να μας πάρει παρτούζα, διαφορετικά δεν με γαμούσε μόνο μου. Το καλό είναι ότι ήταν μέσα στα γούστα της φίλης μου (όπως είπα είχαμε τα ίδια γούστα, οπότε δεν χρειαζόταν πολύ ψάξιμο). Έτσι λοιπόν τον βρήκα και του εξήγησα την κατάσταση, του έδειξα και φωτογραφία της κολλητής μου και λογικό ήταν να ξετρελαθεί χεχε. Του είπα ότι δεν θέλω παρτούζα με αυτόν και την κολλητή μου, αλλά όταν κι αν τελικά την πηδούσε, θα μου χρωστούσε ένα και μοναδικό ξεκώλιασμα. Δέχτηκε χωρίς καθόλου σκέψη κι όλα κύλησαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει! Ερχόταν ο Άκης στο σπίτι σαν φίλος μου… έλεγα στην κολλητή μου ότι πεθαίνω να γαμηθώ μαζι του, αλλά αυτός μάλλον είναι ετεροφυλόφιλος και έριξα την ιδέα να τον πάρει αυτή, όπως κι έγινε.

Αυτό που δεν υπολόγισα όμως, είναι ότι θα καταλήξουμε να είμαστε μια τετράδα σε κύκλο!!! Ο Πάνος γαμούσε περισσότερο εμένα και σπανιότερα την φίλη μου κι Άκης γαμούσε την φίλη μου περισσότερο και σπανιότερα εμένα!
Που να φανταστώ, ότι μετά τον πούτσο που μου έριξε, για να ξεχρεώσει, θα γούσταρε κάποιες φορές να με έχει κι αυτός!

1 σχόλιο: