kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Παιχνιδάκι για τέσσερις!!!


Έχει αποσταλεί από τον macBoy στις 22 Μαΐου 2011
Σημείωση: παρακαλώ μην γράφεται σε greekenglish τις ιστορίες σας!!! η ιστορία είναι αυτούσια με την διαφορά ότι την αντέγραψα σε ελληνικά. Δυστυχώς δεν έχω πάντα τον χρόνο, ώστε να κάνω αυτές τις μετατροπές.

 
Την ώρα που γύριζα στο σπίτι τηλεφώνησε ένας φίλος μου και μου είπε αν θέλω να πάω στο σπίτι του που έλειπαν οι γονείς του. πήγα γιατί δεν είχα να κάνω τίποτα. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε ο φίλος μου. πέρασα και πήγα στο σαλόνι και ακολουθούσε ο φίλος μου πριν προλάβω να καθίσω με ρώτησε κατευθείαν
-          είσαι πούστης;

-          Εεε ποιος το είπε;

-          Βρε πες εσύ τώρα είσαι πούστης;

-          Όχι δεν είμαι
Εκείνη την ώρα στο σαλόνι μπήκανε άλλοι τρεις, δυο ακόμα φίλοι κι ένας που γνώρισα πριν δυο μέρες και του είχα πάρει τσιμπούκι. Όταν είχα βρεθεί με αυτόν δεν ήξερα ότι γνωρίζει την παρέα μου.
-          τώρα τι λες; είσαι πούστης η όχι
δεν μίλησα, ντράπηκα που μαθεύτηκε το μυστικό μου στην παρέα
-          γιατί δεν μιλάς; Πες το εδώ σε όλους

-          Μια πίπα μόνο του πήρα, τίποτα άλλο

-          Ααα και δηλαδή άμα παίρνεις μόνο πίπες, δεν είσαι πούστης;

Τότε πετάχτηκε αυτός που είχα κάνει το τσιμπούκι και είπε
-     ναι αλλά γιατί δεν λες στα παιδιά ότι με ρώτησες αν έχω καπότα για να σε γαμήσω;
Γέλασαν όλοι μαζί δεν περίμενα να πει αυτήν την λεπτομέρεια.
-          έλα δεν χρειάζεται να κρύβεσαι, ξέρω κι άλλον που σε γάμησε κιόλας

-          ποιον λες;

-          γιατί έχει σημασία; Δεν σε φέραμε εδώ για να μάθουμε ποιος σε γαμάει η όχι αλλά για να μας ξεκαυλώσεις ομαδικά
ήξερα ότι δεν είχα επιλογή αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε κιόλας
-          για πες εσύ ρε, σου πήρε καλή πίπα η θα μας δαγκώσει κάνα πούτσο;

-          Τι λες ρε το φιλαράκι σας κάνει πολύ καλή πίπα και ήπιε όλα τα χύσια μου

-          Καλά που δεν είσαι πουστράκι!!! Τα ρουφάς όλα ε; έλα μην κοιτάς σα μαλάκας γονάτισε να μας ρουφήξεις όλους με την σειρά. Και μην στεναχωριέσαι, καπότες έχουμε όλοι!
Πέταξαν όλοι τις ψωλές τους έξω και τις έπαιζαν, εγώ γονάτισα και πήρα την ψωλή εκείνου που ξανά είχα πάρει τσιμπούκι
-          δες τον; Στην πούτσα σου ήρθε πρώτα τα φιλαράκια του τα έχει γραμμένα
ξανά γέλασαν όλοι και ήρθαν σε με σειρά δίπλα μου
-          κοίτα; Θα πάρεις όλες τις πούτσες με την σειρά, όχι συνέχεια αυτόν που ξέρεις
αμέσως πήρα τον πούτσο του φίλου μου, που με έφερε στο σπίτι και σιγά σιγά περνούσα από όλους
-          κοίτα ρε πούστη μου! να έχουμε πουστράκι στη παρέα και να μην μας έχει πει τίποτα

-          ναι αλλά τώρα; όποτε έχουμε καύλες θα έχουμε να γαμάμε άνετα

-          μάγκες; Ποιος θα τον γαμήσει πρώτος;

-          Εγώ πρώτος, που δεν είχα καπότα την άλλη φορά, μου το χρωστάει το γαμήσι
Με σήκωσαν και μου είπαν να βγάλω όλα τα ρούχα, όπως έκαναν κι αυτοί
-          θα τον γαμήσουμε με την σειρά η θα του δίνουμε και τσιμπούκι μαζί;

-          Και τσιμπούκι ρε.
Πήγε ο φίλος μου κι ακούμπησε στον τοίχο
-          έλα σκύψε και πάρε τον πούτσο μου κι εσύ γάμησε τον, αλλά πρόσεχε μην μου δαγκώσεις την πούτσα μαλάκα
πήγα κοντά του και έσκυψα στον πούτσο του φίλου μου και από πίσω ήρθε ο άλλος μου άνοιξε τον κώλο και έχωσε την πούτσα του στην κωλοτρυπίδα μου
-          αχχχχχχχχχχχχ αχχχχχχχχχχχχχχχχχ

-          πονάει το πουστράκι μας;

-           δεν πειράζει, την άλλη φορά με παρακαλούσε να τον γαμήσω

-          βάρα του τον κώλο δυνατά τον πούστη
κι άρχισαν κι τρεις που ήταν από πίσω μου να μου βαράνε τα κωλομέρια μια ο ένας και μια ο άλλος
-          μμμ αχχχχχχχ με πονατε!!!

-          Τι λες;

-          Τι λέει ρε; Πονάει;;; ριξ’του καμιά μπάτσα του πούστη να μάθει άλλη φορά να λέει πονάει!!!
Και πριν προλάβω να πάρω ανάσα, μου σήκωσε ο φίλος μου το κεφάλι και μου έριξε ένα δυνατό μπάτσο στο μάγουλο
-          θα φας κι άλλες πουστράκι αν ξανά πεις ότι πονάς

-          έτσι μαλάκα, βάρα κι άλλες κι ας μην λέει τίποτα, μπάτσες θέλουν τα πουστράκια, δεν το ξέρεις;

-          Ρε; Στειλ’τον από δω
Ακούστηκε από πιο πέρα στο σαλόνι ο άλλος φίλος, που είχε φορέσει καπότα και αράξει στον καναπέ με τον πούτσο έτοιμο να με σκίσει. Σταμάτησε να με γαμάει κι ο φίλος μου που έπαιρνα πίπα μου είπε
-          έλα πάνε στο φίλο μας και κάτσε στον πούτσο πάνω

-          έλα με την όπισθεν μαλάκα, για να ρουφάς και πούτσες
πήγα και κάθισα πάνω στον πούτσα του και έβλεπα του άλλους τρεις να γελάνε με τις εκφράσεις που έκανα από τον πόνο
-          ρε μαλάκα το έσκισες το πουστράκι με την χοντρόπούτσα σου

-          σκάσε ρε και έλα μπούκωσε του το στόμα
αμέσως ήραν κι οι τρεις κοντά κι οι δυο ανέβηκαν στον καναπέ και μου έδιναν εναλλάξ πίπα κι ο τρίτος τον έπαιζε μπροστά μου
-          έλα ας κατέβει ένας να πάρει κι εμένα πίπα
άλλαζαν θέσει τακτικά όλοι για την πίπα όσο εγώ γαμιόμουν με την πούτσα του φίλου που καθόταν στον καναπέ.
-          έλα πέσε εκεί στο χαλί στα τέσσερα να σε γαμάμε όλοι με την σειρά τώρα

-          ναι ρε μαλάκες, μόνο οι δυο τον γάμησαν έλα γρήγορα
πήγα και στήθια στα τέσσερα και τους περίμενα, είχαν μείνει κι οι τέσσερις από πίσω μου και με γαμούσαν για ένα λεπτό ο καθένας και κάθε φορά που άλλαζαν έριζαν από τρία τέσσερα μπάτσα στα κωλομάγουλα μου. μετά από λίγο ήραν οι δυο από μπροστά και με γαμούσαν με αυτόν τον κύκλο
-          φτυσ’το στη μάπα το πουστράκι
είπε ο φίλος που με έφερε στο σπίτι, στο άλλο φίλο μας που μου τον έδινε στο στόμα
-          στη μάπα; Άνοιξε το στόμα ρε μαλάκα!
Το έκανα και με έφτυσε μέσα στο στόμα ενώ ο άλλος μου γύρισε το κεφάλι δεξιά και με έφτυσε στα μούτρα
-          ρε φτύστε το ξεφτιλισμένο, πλάκα κάνετε τώρα
βγήκε από τον κώλο μου και με έβαλε να καθίσω στα γόνατα
-          έλα πάμε να τον χύσουμε

-          στα μάπα όλοι;

-          Όχι ρε στα μάπα, θα τα πιει όλα και θα τον φτύνουμε στη μάπα
Έκαναν κύκλο γύρω μου και τραβούσαν μαλακία κι ανάλογα ποιος ήθελε να με φτύσει στη μάπα με γυρνούσε στη μεριά του, άλλος με τραβούσε το κεφάλι πίσω και με έφτυνε η με έφτυναν ταυτόχρονα δυο και τρεις. Είχα καυλώσει και έπαιζα κι εγώ με τον πούτσο μου
-          κοιτά ρε η ξεφτίλα, το φτύνουμε και καυλώνει το πουστράκι

-          ναι καλά λες
και χωρίς να το περιμένω μου έριξε μια δυνατή μπάτσα κι ακολούθησαν ένας ένας όλοι, πότε με μπάτσες και πότε με φτυσίδια!!!
-          τώρα που θα χύσουμε τα πιεις όλα, δεν θα αφήσεις να πέσει τίποτα κάτω μαλάκα

-          όπως θέλεις

-          ναι ρε έτσι θέλουμε όλοι
όσο κάποιος με έχυνε στο στόμα οι άλλοι τον χειροκροτούσαν και φώναζαν. Αφού είχα πιει τα χύσια όλων με έβαλαν και ξάπλωσα στο χαλί ενώ αυτοί μαζεύτηκαν στο κεφάλι μου γύρω
-          παίξε κι εσύ την πούτσα σου και εμείς θα σε καυλώσουμε όπως γουστάρεις
έπαιζα με τον πούτσο μου κι αυτοί με έφτυναν και γελούσαν με τις καύλες μου, μου είχαν γεμίσει με τα φτιασίδια τους όλο το πρόσωπο
-          χυνωωωωωωωωωωωωωωωω αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

-          χύσε μαλάκα και φατ’α κι αυτά
έπαιρνα τα χύσια από την κοιλιά μου και τα έτρωγα όπως μου είπαν. Περίμενα να πλυθούν όλοι για να πάω κι εγώ WC. Οι δυο φίλοι με τον πρώτο που είχα πάρει πίπα, έφυγαν όσο πλενόταν ο φίλος που ήμασταν στο σπίτι του. Έβγαλε από το WC το κεφάλι και με φώναξε
-          έλα λίγο εδώ ρε μαλάκα

-          πες μου τι θέλεις

-          κοίτα, μου αρέσει να κατουράω πουστράκια, έλα μέσα να γουστάρουμε

-          δεν θέλω, δεν το έχω κάνει και δεν μου αρέσει

-          και πουστράκι έλεγες ότι δεν είσαι, αλλά γούσταρες τα φτυσίδια και τις μπάτσες σου

-          ναι άλλο όμως το κατούρημα

-          άκου. Οι άλλοι ήθελαν να σε κατουρήσουμε όλοι στο τέλος, αλλά τους είπα ότι πάει πολύ. Γι αυτό έλα μέσα τώρα, γιατί αλλιώς θα έρθουν όλοι πίσω… και τελείωνε, δεν θα τα πιεις, θα έχεις κλειστό το στόμα όσο σε κατουράω
πέρασα μέσα και με έβαλε στην μπανιέρα, μπήκε κι αυτός και έπαιζε πολύ σιγά με την πούτσα του
-          θα γουστάρεις το ξέρω, άλλο πουστράκι καθόταν κάτω και ξάπλωνε πίσω το κεφάλι του στη χέστρα για να τον κατουρήσω
άρχισαν να πετάγονται τα πρώτα υγρά μέχρι που έγιναν πιο έντονα και συνεχόμενα. Με στόχευε στη μάπα με το κατούρημα του. δεν το περίμενα να ήταν έτσι! Με καύλωσαν τα ζεστά ουρά που έπεφταν πάνω μου ασταμάτητα και άρχισα να ξανά έχω στύση
-          ρε πουστράκι με δουλεύεις; Δεν σου αρέσει αλλά σου σηκώθηκε η πούτσα;
είχε σταματήσει το κατούρημα και μου τον έδωσε στο στόμα, όσο εγώ έπαιζα με την πούτσα μου
-          γουστάρεις ξεφτίλισμα ρε πουστράκι, το ξέρω

-          ναι
μου έδινε ένα τρελό τσιμπούκι μέχρι που μου πέταξε τα καυτά του χύσια στη μάπα κι εγώ έχυνα εκείνη την ώρα. Δεν με άφησε να σηκωθώ κι άρχισε να με κατουράει ξανά
-          έτσι ξεφτιλισμένο, να σε κατουράω στα πουστόμουτρά σου κωλόπουστα!
Μόλις τελείωσε, τίναξε τις τελευταίες σταγόνες και άνοιξε το νερό για να πλυθούμε
Αν και δεν είπαμε τίποτα ήμουν σίγουρος ότι θα με ξαναφωνάζανε μαζί η ένας ένας για να τους ξεκαύλωσω!!!


Έχει αποσταλεί από τον macBoy στις 22 Μαΐου 2011

6 σχόλια:

  1. Αλήθεια, δεν είμαι gay, ούτε έχω πάει ποτέ με άντρα, και βρέθηκα τυχαία εδώ (είχα βάλει στο Google την φράση "χύσε μαλάκα"!), αλλά δεν ξέρω, σοκαρίστηκα αλλά μου σηκώθηκε κιόλας, δεν ξέρω γιατί, νιώθω ξεφτίλα αλλά μου έχει σηκωθεί και τώρα το παίζω -ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν κρατιέμαι. Τί έχω πάθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ εγω ετσι αρχισα να διαβαζω ιστοριες τυχαια κ την πρωτη φορα απλα παρολο που ειχα καυλωσει τ εκλεισα...μετα απο καιρο ξαναμπηκα απο περιεργια κ διαβασα μια ιστορια κ αρχισα να τον παιζω κ να χυνω παντου πανω μου....
    τελικα ανακαλυψα οτι ειμαι bi γιατι απο τοτε εκανα το μεγαλο βημα κ πηγα με αντρα...
    η αληθεια ειναι οτι ορισμενες φορες μ΄αρεσει να κανω σεξ η΄69 μ΄αντρα αλλα συνεχιζω να πηγαινω κανονικα με γυναικες....
    με αντρα τα εχω κανει ολα....κ μ΄εχουν παρει κ εχουν τελειωσει στο στομα μου κ μεσα στον πατο μου{με προφυλακτικο}κ εχω παρει αντρα σαν γκομενα
    τωρα επειδη συζω με μια γκομενα εχω να παω 2 χρονια με αντρα αλλα το σκεφτομαι πολυ συχνα κ μαλλον οταν θα βρω τον καταλληλο θα το ξανακανω...
    πιστευω οτι στο κρεββατι ολα επιτρεπονται αρκει να μην ενοχλεις τους αλλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω π αρει πιπα με προφυλαχτικο και εχω γαμησει αντρικους κωλους Θα μου αρεσε να γαμηθω αλλα την πρωτη φορα με μικρο πουτσο και να παιζω με τον πουτσο μου. Οταν πιανω πουτσο μου αρεσει να ειναι γυριστος προς τα πανω

      Διαγραφή
  3. Ομολογώ πως παρόλο που είμαι straight όταν διάβασα την ιστορία αυτή καύλωσα αρκετά και τώρα για να πω την αλήθεια την έχω βγάλει και εγώ και την παίζω χωρίς να ξέρω τον λόγο....το μόνο σημείο που με έκανε να αηδιάσω ήταν αυτό με το κατούρημα αλλά οκ!Βασικά εντελώς τυχαία βρήκα αυτό το site αλλά έχει πολλή φάση.....Δεν έχω κάνει τίποτα με άνδρα αλλά νομίζω πως μου μπαίνουν ιδέες αποκλειστικά και μόνο για την εμπειρία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι θελω κ μενα να με γαμησουν απο κωλο κ στομα και να τους πιω ολα τα χυσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου αρεσε να στον εχω μεσα και να πιανω τον πουτσο σου

      Διαγραφή