kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Πάρτι με... πίπες και το κερασάκι της τούρτας!

Δεν είχα ξυπνήσει καλά καλά, όταν δέχτηκα τηλεφώνημα από τον φίλο μου τον Φάνη
«που είσαι μαρή, μας έχεις ξεχάσει τελείως πια»
Η αλήθεια είναι ότι είχαμε χαθεί κι υπεύθυνος γι αυτό ήμουν εγώ, αφού λίγο η υποχρεώσεις της δουλειάς μου, λίγο η γενικότερη βαρεμάρα της εποχής, δεν βρισκόμουν πολύ πολύ με τους φίλους μου!
«άντε πάρε τον κώλο σου και έλα από το σπίτι! Ετοιμάζω να φάμε το μεσημέρι, οπότε μην κανονίσεις τίποτα»
Πρέπει να ομολογήσω ότι ο Φάνης ήταν και είναι από τους αγαπημένους μου φίλους! Με βοήθησε πολλές φορές να ξεπεράσω καταστάσεις στη ζωή μου, με το αυθόρμητο χιούμορ του, την εξυπνάδα και την διορατικότητα, που τον διακρίνουν.
Χωρίς πολύ σκέψη, αλλά και με διάθεση να δω μετά από καιρό τον Φάνη ξεκίνησα και πήγα στο σπίτι του.
Άνοιξε την πόρτα κι είδα στο πρόσωπο του να κάνει μια γκριμάτσα αποστροφής
«πως είσαι έτσι μαρή; Τι είναι αυτά που φοράς; Τι μαλλί είναι αυτό; Πωπωπω ένα χάλι μαύρο! Πέρνα μαρή μέσα μη σε δει κανείς και πάθει σεξοφοβία και μου κόψεις και μένα τα τυχερά!!!!»
πήγα στο σαλόνι και χύθηκα στην κυριολεξία στην πολυθρόνα
«καλέ; Δεν πάμε καλά!!! Εδώ ήρθες να πεθάνεις; Ααα εσύ θέλεις άμεσα επιδιόρθωση! Κάτσε να κάνω καφεδάκια κι έρχομαι»
κάτι φώναζε μέσα από την κουζίνα, ενώ ετοίμαζε τα καφεδάκια μας, αλλά δεν έδινα πολύ σημασία. Παρατηρούσα το δωμάτιο! Πάντα επιμελής και με συχνές ανακαινίσεις ανανέωνε τον χώρο του και όχι απαραίτητα ξοδεύοντας πολλά χρήματα. Ήθελε πάντα να ανανεώνεται ο ίδιος ο χώρος του και προπαντός οι γκόμενοι του! ααα η αλήθεια είναι ότι ο Φάνης είχε πάρα πολλές και καλές εμπειρίες με άντρες! Όχι ότι εγώ πήγαινα πίσω, αλλά δεν τολμούσα ποτέ να συγκριθώ μαζί του, ούτε αριθμητικά αλλά ούτε και ποιοτικά! Αν έβαζε κάποιον στον μάτι με τον έναν η άλλον τρόπο, έστω ένα τσιμπούκι το κέρδιζε!!!
«καλέ τόση ώρα σε φωνάζω! Δεν ακούς;»
είπε προσφέροντας με τον καφέ. Πήρε μια καρέκλα και κάθισε αντίκρυ μου, σταύρωσε το πόδι, ύψωσε το δεξί φρύδι του μισοκλείνοντας το αριστερό μάτι, σημείο που έδειχνε ότι αρχίζει η ανάκριση!!!
«ξέρασ’τα όλα, μη σε πιάσω από το μαλλί και στο ξεριζώσω, που είσαι σαν το {μη του μιλάτε του παιδιού, αφήστε το να κλάψει}…λέγε είπα.»
Κάθε φορά που επισκέπτομαι τον Φάνη, όσο κακή διάθεση και να έχω, αυτή αλλάζει προς το καλύτερο και μόνο που τον βλέπω
[δεν έχω τίποτα σπουδαίο ρε συ, κάτι με τις δουλείες, που με επιφόρτισαν περισσότερο αυτό το διάστημα…]
με διάκοψε πριν προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση μου
«καλά τώρα, αυτά δεν είναι καινούργια! Θέλω τον λόγο που είσαι έτσι σαν θλιμμένο παιδάκι, που του πήραν το γλειφιτζούρι μέσα από τα χέρια {αχ αυτά τα γλειφιτζούρια!!!}»
γέλασα και του ομολόγησα ότι τελευταία τα σεξουαλικά μου δεν πήγαιναν καλά!!! Μετά από πολύ καιρό είχα τρεις απορρίψεις συνεχόμενες σε συναντήσεις που έκλεινα μέσα από διάφορα φόρα του νετ! Είχα ξεχάσει πως είναι να σε απορρίπτουν! Κι όταν αυτό έγινε όχι μια άλλα τρεις φορές συνεχόμενα, τότε σκέφτεσαι ότι κάτι δεν πάει καλά!
«αααα πουλάκι μου!!! καλά είπα ότι είσαι σαν το παιδάκι που του πήραν τον γλειφιτζούρι! Και είναι αυτός λόγος να εμφανίζεσαι έτσι;»
εντάξει, ο Φάνης ακόμα και για να κατεβεί να πετάξει τα σκουπίδια, έπρεπε να είναι ντυμένος και περιποιημένος στην τρίχα, σαν να ήταν έτοιμος να πάει σε κάνα κλαμπ η κάποιο ραντεβού με γκόμενο κτλ ακόμα και όταν ήταν στις μαύρες του, δεν παραμελούσε τον εαυτό του, το πολύ πολύ να ντυνόταν σαν μαύρη χήρα, αλλά και τότε δεν έχανε το χιούμορ του! Θυμάμαι όταν χώρισε με έναν από της λίγες σχέσεις που είχε, φορούσε για μερικές μέρες όλο μαύρα και κι ενίοτε να σατιρίζει την κατάσταση
«καλέ; να φορέσω κάνα ξώπλατο σαν την Βλαχοπούλου, για να θρηνήσω σωστότερα τον άντρα που έχασα;;;»  και έπαιζε την σκηνή της ελληνικής ταινίας! «μια χαρά άνθρωπος ήτανε μια χαρά άνθρωπος ήτανε, αλλά απρόσεχτος βρε, ήσουν απρόσεκτος βρε τάδε…»
κάνοντας τους φίλους που βρισκόμασταν εκεί δήθεν για να τον παρηγορήσουμε, να σκάμε στα γέλια!!!

«καλέ σιγά μη περιμένω να κάνεις κάτι εσύ! Όχι αγάπη μου, δεν θα είσαι χάλια εσύ, επειδή δυο τρεις μαλάκες δεν εκτιμήσανε τα προσόντα σου… τέτοιες χειλάρες και να μην τις εκμεταλλεύονται οι άχρηστοι»
μου εξήγησε λοιπόν ότι τις πολλές κάψες του, φρόντιζε με κάποιο τρόπο, συνήθως με γνωστούς φαντάρους, να γράφουνε το τηλέφωνο του σε σκοπιές! Ήξερα αυτήν την τακτική, αλλά για σκοπιές πρώτη φορά το άκουγα! Δεν είχα συναντήσει εξάλλου ποτέ όσο υπηρετούσα την θητεία μου κάτι ανάλογο. Αντίθετα έβλεπα τηλέφωνα σε δημόσιες τουαλέτες η χώρους όπου ήταν στέκια γκέι.
«μαρή ξέρεις πόσα καυλωμένα λατσά έχει στα στρατά, που κρα κάνουν να το χώσουν; Και μου κάθεσαι έτσι, κλαίγοντας την μαύρη σου μοίρα; Τελείωσε, αύριο κιόλας θα μπει το κινητό σου σε σκοπιά!!!»
μου άρεσε η ιδέα! Σκεφτόμουν συνέχεια την φράση του Φάνη «…ξέρεις πόσα καυλωμένα λατσά έχει στα στρατά, που κρα κάνουν να το χώσουν;…»
μου έδωσε μάλιστα ένα νούμερο καινούριο του κουτιού, το οποίο και ενεργοποίησα αμέσως εκείνη την ώρα. Η διάθεση μου είχε ανέβει κατακόρυφα κάτι που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο από τον Φάνη
«αχ τι θα κάνω με σένα! Κατ αρχήν πάνε μέσα να ξυριστείς, μετά έλα εδώ να σου κάνω το μαλλί, να κοιτάξουμε στην ντουλάπα για να σουλουπωθείς και να πάμε στην αγορά να κάνουμε therapy shop…»

μετά από μιάμιση ώρα κι αφού σουλατσάραμε στην αγορά, κάνοντας μερικά ψώνια, βρεθήκαμε να πίνουμε καφέ στο κέντρο.
«κάτσε να δούμε ποιος θα μας κάνει την δουλεία»
είπε και έβγαλε το κινητό του, στέλνοντας μερικά μηνύματα. Κάποια από αυτά του απαντησαν και τους έπαιρνε τηλέφωνο. Τα πρώτο ήταν απογοητευτικό, γιατί ο γνωστός του είχε μετατεθεί, το δεύτερο όμως τηλεφώνημα έφερε αποτελέσματα! Πήρε το νιαζάρικο ύφος και μίλησε μαζί του
«αστ’ αυτά τώρα, έχω παραπονάκι από σένα! Ούτε ένα μήνυμα δεν στέλνεις!...ναι καλά, άκου τώρα τι θα σου πω! Έχω μια φίλη… καλέ τι μουνί και τέτοια μου λες;;; πιπέεεεερι… έχει μια κλειτορίδα που μπορεί να στην τυλίξει στο λαιμό σαν γραβάτα!!!»
έσκασα στα γέλια ακούγοντας του και καταλαβαίνοντας τι ακριβώς νόμιζε το παλικαράκι από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου
«ε ναι ντε, δεν πειράζει σε συγχωρώ… θέλω να γράψεις το νούμερο του στην σκοπιά…όχι καλέ το δικό μου, θα σου δώσω το δικό του…αν κάνει; έχει κάτι χειλάρες θάνατο!...τι θέλεις; Μμμμ αν και ζηλεύω, σου το επιτρέπω, αλλά πρώτα θα γράψεις το νούμερο και μετά παρ’ τον να συνεννοηθείτε…καλά μωρό μου;»
αφού του έδωσε το νούμερο, το έκλεισε και φούσκωσε σαν το παγώνι
«άντε καλή επιτυχία μωρό μου! από σήμερα το βράδυ στις 21:00, το νούμερο σου θα μπει στο κατάλογο με τα λατσά!!!»
στη συνέχεια φάγαμε τελικά έξω και αργά το απόγευμα βρεθήκαμε πάλι στο σπίτι του Φάνη, πίνοντας ποτάκι στο μπαλκόνι σαχλαμαρίζοντας και κουτσομπολεύοντας τους πάντες και τα πάντα, μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο του. Κλείνοντας μου είπε
«αχ μωρό μου πρέπει να φύγεις, έρχεται ο άντρας της ζωής μου!»
[της ζωής σου;]
«καλέ σε τι λεπτομέρειες κολλάς!!! Στις επόμενες τρεις τέσσερις ώρες τις ζωής μου εννοώ!!!»

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στις 22:00 περίπου χτύπησε το καινούργιο μου νούμερο. Ήταν το παλικάρι που μίλησε ο Φάνης το μεσημέρι
«έλα γεια σου! Μου έδωσε ο Φάνης το τηλέφωνο σου για να το γράψω στην σκοπιά, πήρα να σου πω ότι το έγραψα»
[ωραία, σ’ ευχαριστώ]
«εεεε μου είπε επίσης ότι έχεις ωραία χείλια, κάνεις καλά τσιμπούκια;»
[πολύ καλά! Μου αρέσει να ξεζουμίζω καυλωμένα αντράκια!!!]
«θα ήθελες να μου πάρεις μια πίπα;»
κατάλαβα από την φωνή του, ότι το θέμα πάει στο να τραβήξει μαλακία το παλικάρι, μιας και η ανάσα σου τον πρόδιδε ότι ήδη τον έπαιζε! Αν και γενικότερα δεν μου αρέσει αυτό, στην περίπτωση αυτή όμως, το συνέχισα γιατί ήξερα ότι με το τυπάκι θα συναντηθούμε άλλη φορά
[πάρα πολύ θα το γούσταρα…τρελαίνομαι να παίρνω ψωλές στο στόμα]
«καύλα! Τα παίρνεις και στη μάπα;»
[όχι μόνο τα γουστάρω στη μάπα, αλλά όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά!!!]
«καύλα μου ακούγεσαι! Τα καταπίνεις κιόλας;»
[αυτό μωρό μου εξαρτάται από αυτόν που μου δίνει το τσιμπούκι…]
«δηλαδή;;;»
[αφήνω το αντράκι να διαλέξει που θα μου τα πετάξει!]
«πρέπει να είσαι γαμάτο πουστράκι!»
[στα γαμάτα αντράκια, δεν φέρνω αντιρρήσεις, είμαι πάντα υπάκουω πουστράκι!!!]
η ανάσα του γινόταν όλο και πιο βαριά, ήταν σχεδόν έτοιμος να χύσει
«αν ήσουν εδώ τώρα στα γόνατα, που θα ήθελες να στα πετάξω ρε πούστη;»
[θα ήθελα να μου γεμίσεις τη μάπα με τα καυτά σου χύσια μωρό μου]
«χύνω στη μάπα σου ρε πούστη…»
[μμμ κρίμα να μην είμαι εκεί να τα νιώσω καυτά στη μάπα!]

«αυτό πρέπει να το κανονίσουμε! Μένεις μόνος σου;»
[ναι μόνος μου μένω]
«έχεις πρόβλημα με τις ώρες;»
[δηλαδή τι εννοείς αν έχω πρόβλημα με τις ώρες;]
«εννοώ ότι μπορεί να είμαι σκαστός αργά, μετά τις μια δυο το βράδυ»
[όχι κανένα πρόβλημα]
«ωραία! Κάτι ακόμα, αυτοκίνητο έχεις; Για να έρθεις να με πάρεις;»
[ναι κι αυτό γίνεται, μην ανησυχείς!!! Καύλες να έχεις μόνο]
«από καύλες άλλο τίποτα! Από τώρα και μέχρι να τελειώσω την σκοπιά, θα τον παίξω άλλες δυο φορές σίγουρα!»

κατά τις μια μετά τα μεσάνυχτα, είχα κι άλλο τηλεφώνημα, με το οποίον ξανά έπαιξα το ίδιο παιχνίδι με  όπως με τον προηγούμενο και φυσικά στο τέλος είπαμε ότι με την πρώτη ευκαιρία θα βρεθούμε από κοντά. Κατάλαβα ότι έπρεπε να κλείσω το κινητό, γιατί όλο το βράδυ αυτό θα γινόταν και δεν είχα άδικο αφού το πρωί βρήκα άλλες δυο κλήσεις στο κινητό.
Τις επόμενες μέρες δεν είχα νέα από τον πρώτο και γνωστό του Φάνη, αλλά είχα τρελαθεί όλη μέρα να μιλάω στο τηλέφωνο! πήρα τον Φάνη τηλέφωνο, γιατί αυτό πια με τα τηλεφωνήματα ήταν πέρα από κάθε φαντασία! Μπορεί να μιλούσα και με πάνω από 15-20 άτομα, οποιαδήποτε ώρα την ημέρα!
«καλά τι νόμιζες ρε μωρό μου; το τηλέφωνο σου έχει γυρίσει σε όλες τις σκοπιές και φυλάκια! Και μη στεναχωριέσαι, είναι θέμα ημερών να ξεθαρρέψουν για να βρεθούν μαζί σου! Έτσι κάνουν τα λατσά στα καινούργια τηλέφωνα!»
[καλά οι πολλοί, ο δικός σου;]
«αυτός θα έρθει σίγουρα, απλά δεν θα τον βολεύει! Εμένα για ένα διάστημα με καλούσε καθημερινά να πάω να τον πάρω…αλλά όταν μου περνούσαν οι κάψες, τους έκανα πέρα όλους από κει!»
[και αν τσατιστούν και στις κάψες σου σε γράψουν;]
γελάει και μου λέει
«έλα βρε μωράκι μου, δεν είσαι χαζός!!! Στερεύουν τα λατσά εκεί μέσα; Θα στραβώσουν 5-6 κι έχει άλλα τόσα, που ξεχειλίζουν από καύλες!!! Μωρό μου τα στρατά είναι πουτσολίβαδα που δεν στερεύουν ποτέ!!! άλλοι δεν μας γουστάρουν, άλλοι στραβώνουν κι άλλοι καίγονται να μας το χώσουν για να σβήσουν τις καύλες τους…υπομονή θέλει στην αρχή και να’σαι σίγουρος ότι αν πάρουν φόρα δεν σταματάνε, μέχρι να κλείσεις το νούμερο σου»

και όντως είχε δίκιο! Δέχτηκα μια μέρα τηλέφωνο από τον γνωστό του Φάνη, περασμένες δυο το πρωί!
«γεια σου! Μπορείς να έρθεις να μας πάρεις;»
[να σας πάρω;]
«ναι να μας πάρεις! Είμαστε 5 κι έχουμε ευκαιρία να το σκάσουμε για κάνα τρίωρο, αλλά μην αργήσεις»
χωρίς να προλάβω να  πω οτιδήποτε, μου εξήγησε από πια μεριά του στρατοπέδου να πάω, όπου θα με περιμένουν εκεί.
Έφτασα στο σημείο και ευτυχώς δεν περίμενα καθόλου να εμφανιστούν, γιατί το είχα ένα φόβο, μήπως και με στήσουν η γίνουμε τσακωτοί από καμία περίπολο κτλ
Στριμώχτηκαν τα τέσσερα άτομα πίσω και μπροστά κάθισε ο γνωστός του Φάνη και ξεκίνησα για το σπίτι! Πήρε την πρωτοβουλία και με σύστησε στους υπόλοιπους! Όλοι είχαν μιλήσει μαζί μου και ο καθένας μου έλεγε το πόσο τους καύλωνα κάθε φορά. Ασυγκράτητα και άνετα μου φαινόταν τα φανταράκια!
«κοίτα, όταν φτάσουμε σπίτι, μην καθυστερήσουμε, να ξεκινήσουμε αμέσως, για να προλάβουμε να σε χύσουμε δυο φορές και μετά να μας ξανά φέρεις πίσω!»
[μμμ μη στεναχωριέστε, θα σας στραγγίξω πολύ καλά, δεν θα μείνει σταγόνα από χύσια στα αρχίδια σας!]
στο σπίτι μέσα, τράβηξα στην άκρη το τραπεζάκι του σαλονιού, έβγαλα την μπλούζα μου και γονάτισα στο κέντρο του δωματίου
[λοιπόν αντράκια ξεκινάμε]
μαζεύτηκαν όλοι γύρω μου και άνοιξαν τα παντελόνια τους όλοι, φανερώνοντας τις ψώλες τους μπροστά μου! ο γνωστός του Φάνη κι άλλος ένας ήταν ήδη σε στύση, ενώ η άλλοι τον έπαιζαν όσο εγώ ρουφούσα τις ψώλες των δυο…
«έλα φτάνει τόσο»
ένας ένας τραβούσε τον άλλον που είχα στο στόμα, για να μου χώσει την δική του ψωλή
είχαν αρχίσει να παίζουν βόλεϊ με το κεφάλι μου κάποια στιγμή, μετά από μερικά δεύτερα που είχα τον πούτσο στο στόμα, έσπρωχναν το κεφάλι μου σε άλλο πούτσο, είτε κάποιος το τραβούσε στην μεριά του
«θα το χύσουμε μάπα η στο στόμα τον πούστη;»
ρώτησε ο γνωστός φαντάρος του υπόλοιπους ενώ μου γαμούσε το στόμα και συμφώνησαν όλοι να την πρώτη δόση να την ρίξουν στη μάπα
«εεε μαλάκες να χύσουμε όλοι μαζί»
είχα χάσει την αίσθηση και δεν ήξερα ποιανού πούτσα είχα στο στόμα, από τις πολλές εναλλαγές που έκαναν
«άντε ρε σεις…εγώ είμαι έτοιμος…να τα πετάξω;»
δεν άκουσα τίποτα άλλο, μου τράβηξε το κεφάλι ένας και άρχισε να μου πετάει στη μάπα τα χύσια του, ενώ ένας ακόμα είχε έρθει δίπλα κι άρχισε κι αυτός να χύνει
«μπάνιο με χύσια ρε πούστη» είπε ένας και γέλασαν
ένας με γύρισε εντελώς από πίσω και χωρίς καν να ταχτοποιηθώ ένιωσα και τα δικά του χύσια να πέφτουν στο πρόσωπο!
«άσπρισε η μούρη του ρε μαλάκες!!!»
«δεν πειράζει ρε μαλακά, γουστάρει χύσια ο πούστης, δεν τον βλέπεις πως γλείφεται;»
οι άλλοι δυο με έχυσαν ταυτόχρονα, ενώ εγώ έβγαζα την γλώσσα μου για να μαζέψω ότι μπορώ από τα χύσια που έπεφταν πάνω στα χείλια μου
«ρε μαλάκες, ας ταΐσει κάποιος τον πουστράκι, δεν βλέπετε πως γλείφεται;»
έτσι μου τράβηξε το κεφάλι ένας από τους πέντε κι άρχισε να μαζεύει τα χύσια με τον πούτσο του και να το χώνει στο στόμα, ενώ ένας από δίπλα μάζευε τα χύσια με τα δάχτυλα και μου τα τάιζε.
Όσο γινόταν αυτό, άκουσα κάποιον να μιλάει στο τηλέφωνο
«όλα καλά εκεί;…ναι μόλις τελειώσαμε τον πρώτο γύρω…ναι ρε σου λέω, εδώ είναι στα γόνατα με τα χύσια στη μάπα…τρελός είσαι; Πως θα σου μιλήσει ρε με τα χύσια έτσι; Θα γεμίσει το κινητό μου χαχαχα…ναι όλοι στη μάπα τα ρίξαμε… τι λες ρε μαλάκα, άλλη μέρα εσύ!!!»
κανένας τους δεν έκατσε, όλοι έμεναν γύρω από μένα, ανάβοντας τσιγάρα, ούτε κι εγώ όμως σηκώθηκα για να πάω να πλυθώ, είχα ανάψει τόσο πολύ με τα χύσια στην μάπα μου, που περίμενα να αρχίσει ο δεύτερος γύρος. Αυτοί στο μεταξύ, κουβεντιάζανε για το ομαδικό τσιμπούκι κάνοντας ένα μικρό γκάλοπ μεταξύ εμένα και του Φάνη, εμφανώς όμως στραβωμένοι κάποιοι που πλέον τους είχε παραμερίσει
«πολύ καλύτερος από τον Φάνη αυτός…γούσταρε να τα φάει στη μάπα, όχι σαν τον άλλον που έκανε νερά την πρώτη φορά»
ο Φάνης νερά για χύσια από τα λατσά; Απίστευτο! Θυμάμαι τον Φάνη να μου λέει ότι ένας του είχε ζητήσει να βρεθούνε και το μόνο που ήθελε, ήταν να τραβήξει μαλακία κι όταν ήταν να χύσει, να το κάνει στο πρόσωπο του Φάνη, χωρίς να κάνει ο Φάνης τίποτα, απλά να καθίσει στα γόνατα και ο άλλος να τα πετάξει στη μάπα του!!! και ο Φάνης το είχε δεχτεί και πήγε! Και όχι μόνο μια φορά! Πήγε αρκετές, ακριβώς γιατί ο τύπος εκείνος έχυνε πάρα πολύ! Ήταν το κίνητρο για να πάει την πρώτη φορά, αφού ο άλλος τον διαβεβαίωσε! Σου λέει θα έρθω μεν, αλλά να γουστάρω χύσια δε…και τώρα αυτοί λένε ότι τους έκανε νερά την πρώτη φορά; Μαλακίες από τα αντράκια!

«μάγκες; Πάμε δεύτερο γύρο;»
δεν χρειαζόταν τίποτα παραπάνω για να ξανά βρεθώ με πούτσο στο στόμα και άλλες δυο να τις μαλακίζω… στο δεύτερο γύρο όλοι τους μου φάνηκαν ακόμα περισσότερο καυλωμένοι η μάλλον καλύτερα περισσότερο απελευθερωμένοι! Τα πουτσοσκάμπιλα ήταν πολλά κι επανωτά, με έβαζαν να πάρω δυο ψώλες στο στόμα…
άνοιξα το παντελόνι μου και έβγαλα τον πούτσο μου έξω για να τον παίξω και να χύσω μαζί με όλα τα αντράκια. Ο γνωστός μου έβαλε τα δάχτυλα του στο στόμα και μετά πέρασε το χέρι του μέσα στο παντελόνι και μου έβαζε κωλοδάχτυλο.
«αντέχεις ρε πούστη να σε πηδήξουμε όλοι μαζί;»
«όχι ρε μαλάκα, εγώ δεν γαμάω πούστηδες» είπε ένας και συμφώνησε ένας ακόμα
«καλά ρε μαλάκες, τον πηδάμε οι τρεις μας κι εσείς τον τσιμπουκώνεται»
το κακό ήταν ότι δεν είχα τρεις καπότες! Στο σπίτι έπαιζε μόνο μια, οπότε ξέφυγα για λίγο από τις πούτσες που με μπουκώνανε, για να τους πω ότι δεν είχα προφυλακτικά!!!
«δεν πειράζει ρε πούστη, άλλη φορά θα έρθουμε μόνο άτομα που γαμάνε και πουστράκια και θα φας καλά!»
«μήπως να πάρεις τον φίλο σου, να μας φέρει καπότες και να πηδήξουμε κι αυτών μαζί;»
πρότεινε ένα άλλος, για να πάρει απάντηση από φίλο του
«τι λες ρε μαλακά, πόση ώρα έχουμε ακόμα; Άντε να χύνουμε και να φύγουμε»
αυτήν την φορά, αποφάσισαν να μπουν στην σειρά και καθένας όταν ήταν να χύσει να έρχεται σε μένα και να με χύνει όπως θέλει, είτε στο στόμα είτε στη μάπα!
Καθόμουν στα γόνατα μπροστά τους και περίμενα, όσο τους έβλεπα να παίζουν με τον πούτσο τους μέχρι που κάποιος έκανε ένα βήμα μπροστά και με πλησίαζε…
Ο γνωστός και άλλοι δυο, μου γάμησαν το στόμα και έχυσαν μέσα, ενώ οι άλλοι δυο μου ξανά πέταξαν τα χύσια στη μάπα!
Ένας ένας πήγαιναν στην τουαλέτα, πλενόταν και τέλος πήγα εγώ, το πρόσωπο μου ακόμα και μόνο με τους δυο να με χύνουν στη μάπα, ήταν γεμάτη! Τα έπαιρνα με τα δάχτυλα και να έγλυφα, ενώ με το άλλο χέρι μαλακιζόμουν μέχρι που έχυσα στον νιπτήρα! Πλύθηκα γρήγορα, γιατί οι άλλοι από έξω ανυπομονούσαν για να φύγουμε. Στο δρόμο για το στρατόπεδο, ο γνωστός πήρε τηλέφωνο τον φίλο τους για να του πει ότι επιστρέφουν
«πως θα γίνει ρε μαλάκα;…αφού είπαμε άλλη φορά κι εσύ! θα τον γαμήσουμε κιόλας την άλλη φορά…είσαι μαλάκας, περίμενε»
γυρίζει και μου λεει
«κολλάς να πάρεις πίπα τον φίλο μας στο αυτοκίνητο; Έχει καύλες ο μαλάκας κι έχει κολλήσει τώρα, μας άκουγε από το τηλέφωνο που είχα ανοιχτό όσο σε τσιμπουκώναμε»
[οκ πες του, αφού εσείς δεν έχετε πρόβλημα εκεί στο στρατόπεδο, εγώ γουστάρω]
«κοίτα μαλάκα, σε λίγο φτάνουμε, να είσαι έτοιμος»
φτάνοντας μας περίμενε κοντά στον φράχτη, απ όπου είχα πάρει και τους άλλους! Όλοι βγήκαν πήραν τα πράγματα από τον σκοπό και πήγαν μέσα, ενώ αυτός μπήκε στην θέση του συνοδηγού.
«μαλάκα παν’τε πιο κάτω που είναι σκοτεινά και μην αργήσεις οκ;» - «καλά ρε μαλάκες, να με περιμένετε στην σκοπιά»

μου υπέδειξε το σημείο που θα σταματούσα το αυτοκίνητο, έσβησα την μηχανή. Έκανε πίσω το κάθισμα του κι εγώ το δικό μου. Ξεκούμπωσε την φόρμα του και έβγαλε τον πούτσο του έξω και χωρίς άλλα λόγια μου άρπαξε το κεφάλι και το έφερε προς τον πούτσο του
«δείξε μου πως ρουφούσες της ψώλες των φίλων μου ρε πούστη»
μου ανεβοκατέβαζε το κεφάλι πάνω στον πούτσο του αρκετά άγρια, μουγκρίζοντας από καύλα
«χύνω ρε κωλόπουστα…όλα δικά σου»
φώναξε κι άρχισε να χύνει με τον πούτσο του καρφωμένο μέσα στο στόμα, πιέζοντας μου το κεφάλι προς τα κάτω!
«έλα πάμε πίσω, να σου ρίξω ένα πούτσο στα γρήγορα, πριν οι μαλάκες αρχίσουν να γκρινιάζουν!»
πραγματικά είχε πολλές καύλες το φανταράκι!!! Ο πούτσος του έμενε σκληρός!!!...του είπα ότι δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν έχω καπότες
«τυχερός είσαι ρε πούστη, έχω εγώ» και γέλασε σαρκαστικά
τραβήξαμε τα καθίσματα μπροστά, ρίξαμε και της πλάτες…κατέβασα γρήγορα το παντελόνι μου και στήθηκα στα τέσσερα
«δεν στον κάρφωσε κανένας από τους μαλάκες ε; δεν πειράζει, καλύτερα για μένα!»
τον άκουσα να φτύνει στα χέρια του και να μου χώνει τα δάχτυλα του στον κώλο…ταυτόχρονα πήρε το κινητό του και τηλεφώνησε
«ναι ρε σκάσε μαλακά… σκίζω το πουστράκι κι έρχομαι…ακουστέ κι εσείς τώρα!!!»
άφησε το κινητό δίπλα, φόρεσε την καπότα κι άρχισε να με γαμάει με τον ίδιο ζωώδες ρυθμό της πίπας!
Τα βογκητά μου μάλλον δεν χρειαζόταν να τα ακούνε από το κινητό, μπορεί να να ακούγανε και από το αυτοκίνητο κατευθείαν, μιας και η απόσταση που διανύσαμε δεν ήταν μεγάλη από εκεί που άφησα τους άλλους…είχα μαγκωθεί από την πλάτη του πίσω καθίσματος και προσπαθούσα να συγκρατηθώ από τα επανωτά σπρωξίματα του γαμιά μου… ξανά πήρε το κινητό ενώ μετρίασε το γαμήσι
«ακούτε ακόμα μαλάκες ε; έτσι γουστάρουν τα πουστράκια, όχι με πίπες και χαζομάρες»
 πέταξε ξανά στο κάθισμα το κινητό και συνέχισε το τρελό γαμήσι ρίχνοντας μου πότε πότε δυνατά κωλοσκάμπιλα
«σε ξεπάτωσε στο πούτσο ρε πούστη»
συνέχισε ακόμα πιο δυνατά αναγκάζοντας με να βογκάω δυνατά και προφανώς για να ακούνε οι φίλοι
«φώναξε όσο θέλεις ρε πούστρα» είπε και μου έριξε ένα κωλοσκάμπιλο, που με έκανε να τραβηχτώ μπροστά, αλλά με κρατούσε τόσο καλά που δεν το κατάφερα
σε δευτερόλεπτα έβγαλε τον πούτσο του και με γύρισε ανάσκελα και τραβώντας με προς τα κάτω
έβγαλε την καπότα και πιάστηκε από την πλάτη του καθίσματος , ενώ έχωσε τον πούτσο του στο στόμα και συνέχισε να με γαμάει
«παρ’τα στο στόμα ρε κωλόπουστα…φα’τα όλααααααααααα»
κι άρχισε να ξανά χύνει!
«γούσταρες ρε πούστη;»
[πολύ!!!!!!]
πήρε το τηλέφωνο ξανά
«μαλάκα άκουσες; Έτσι γουστάρουν πούτσο τα πουστράκια…σκάσε ρε έρχομαι»
κουμπώθηκε και άνοιξε την πόρτα να φύγει
«κοίτα, μια από αυτές τις μέρες, θα κανονίσουμε να έρθεις να μας πάρεις, αλλά όχι για πίπες και μαλακίες μόνο, αλλά για να σου σκίσουμε τον κώλο παρέα! Οκ»
[όποτε θέλεις πάρε με τηλέφωνο]
«να περιμένεις σύντομα ρε πούστη»
είπε έκλεισε την πόρτα και έφυγε
κουμπώθηκα κι εγώ γρήγορα και ξεκίνησα να φύγω, γιατί ήδη είχαμε δώσει αρκετό στόχο.
Γυρίζοντας στο σπίτι είδα μερικές κλήσεις ακόμα στο κινητό, που είχα αφήσει εκεί και ένα μήνυμα από τον γνωστό του Φάνη
«πω ρε πούστη, σαν ψώλα φωνάζεις στο γαμήσι…μας καύλωσες και ξανά χύσαμε…θα σε σκίσω σύντομα»

την επόμενη μέρα μίλησα με τον Φάνη και του είπα τι είχε γίνει το βράδυ με τα φανταράκια!!!
«μπράβο ρε μωρό!!! Τους ξεθέωσες φαντάζομαι!»
[το κατά δύναμην, αλλά και στο τέλος γυρίζοντας τους πίσω, με έσκισε στο αυτοκίνητο ο σκοπός που ήταν εκείνη την ώρα εκεί, αλλά όταν λέω με ξεπάτωσε το εννοώ στην κυριολεξία]
«ποιος ήταν, σου είπε όνομα;»
[όχι δεν είπε]
του περιέγραψα πως ήταν και τον τρόπο που με γάμησε
«αχ καλέ ο Μπάμπης!!! Αυτόν μην τον χάσεις! Πρέπει να σε γαμήσει στο σπίτι, να έχει χώρο…θα σε κάνει πουτανάκι του το λατσό!!! Του αρέσει το ξεφτίλισμα, καλύτερα να τον πάρεις μόνο του, για να γουστάρεις, με τους άλλους δεν είναι τόσο άνετος!!!»
[ε μην μας σκοτώσει κιόλας ρε συ]
«τι λες καλέ…ξεφτίλισμα λέμε όχι μαζοχισμό! Θα σε βάζει να του γλύφεις πόδια, θα σε φτύνει, θα τρως φάπες και το κυριότερο; Βρισίδι αστείρευτο και με πολύ ποικιλία!!! Μωρό μου μη χάσεις αυτό το λατσό, θα είσαι εντελώς τζασλός»
[όχι ρε φίλε…δεν τον χάνω με τίποτα!!!]

2 σχόλια: