kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Σκηνοθετημένος... βιασμός


Γνώρισα τον Αλί μέσω των συνηθισμένων τσατ στο διαδίκτυο. Ο Αλί ήταν 24 χρόνων τότε, γεννημένος στην Ελλάδα και καταγωγή από Τουρκία, κοντός σχετικά 1.68 και 60 κιλά, πυκνό μαύρο μαλλί, μελαψό χρώμα στο σώμα και μια μούρη που σε προδιέθετε για κάτι πολύ πρόστυχο. Αυτό που μου άρεσε από την αρχή στον Αλί, ήταν ότι οι τρόποι ήταν άξεστοι, όσο κι αν προσπαθούσε να το κρύβει κάποιες φορές, όταν το παράκανε μάλιστα, φαινόταν αρκετά ψεύτικο και γελοίο. Γι’ αυτό τον ενθάρρυνα να είναι ο εαυτός του και τίποτα περισσότερο η λιγότερο.

Το βίτσιο του Αλί στο σεξ είναι, ότι θέλει να του προβάλουν αντίσταση, να νιώθει ότι βιάζει τον άλλον!
Ήταν κάτι που ζήτησε από την πρώτη κιόλας μέρα γνωριμίας από το τηλέφωνο, πριν ακόμα βρεθούμε. Δεν είναι ένα βίτσιο, που κάποιες φορές το εφάρμοζε, το ήθελε πάντα. Όσες φορές βρεθήκαμε, πάντα το ίδιο σκηνικό, βιασμός στην αρχή, που να καταλήγει σε υπόταξη στο τέλος.

Μια μέρα, μετά από το σεξ, μου είπε ότι θα ήθελε να σκηνοθετήσουμε εμείς η δυο τον δικό μου βιασμό, αλλά με την συμμετοχή ενός φίλου του ο οποίος δεν θα γνώριζε τίποτα.
Μου εξήγησε ότι το ίδιο βίτσιο το έχει κι ένας φίλος του, που του είχε πει για μένα. Η διαφορά ήταν, ότι ο Αλί είχε πει στον φίλο του, ότι γνώρισε ένα πουστράκι από το νετ, αλλά δεν του καθόταν, παρόλο που πήγαινε στο σπίτι του, για ποτό και παρέα κι ότι δεν μπορούσε με τίποτα να τον πείσει για ένα πούτσο.
Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε η ιδέα να μην γνωρίζει ο φίλος του, ότι πρόκειται για  σκηνοθετημένο βιασμό. Εξήγησα στον Αλί, ότι το να μην το γνωρίζει ο φίλος του, μπορεί να έχει κάποια απρόοπτη εξέλιξη αυτό το παιχνίδι. Φαινόταν ότι το ήθελε πολύ και προσπαθούσε να με διαβεβαιώσει ότι δεν θα γινόταν κάτι, γιατί τον έλεγχο θα τον είχε αυτός, αλλά αν κάτι πήγαινε στραβά θα αποκαλύπταμε ότι είναι σκηνοθετημένο από μας. Είχα μια απορία, που ήθελα να μου λύσει ακόμα, θα δεχόταν ο φίλος ανήξερος όπως είναι να δεχτεί να συμμετάσχει σε βιασμό; Μου εξήγησε, ότι στον φίλο του είπε, ότι εγώ θέλω μάλλον να γαμηθώ μαζί του, αφού πηγαίνω τακτικά στο σπίτι του, αλλά του κάνω πούστικα παιχνίδια κι επειδή πέρασε καιρός από τότε που γνωριστήκαμε, θα με γαμούσε με το ζόρι κι ήθελε και τον φίλο του μαζί, για πιο εύκολα.
Δέχτηκα, με την προϋπόθεση ότι στο τέλος θα αποκαλύπταμε στον φίλο του, ότι το σκηνικό ήταν στημένο και δεν θα αφήναμε να μείνει με την ιδέα ότι κάτι τέτοιο είναι εύκολο να γίνει. Συμφωνήσαμε και μου εξήγησε το πρώτο μέρος του σκηνικού, θα πήγαινα δήθεν τυχαία και απρόσκλητος στο σπίτι, όπως έκανα κάποιες φορές, ενώ αυτός θα είναι με τον φίλο του μαζί εκεί. Θα μας συστήσει και θα πει στον φίλο του ότι είναι το πουστράκι που σου έλεγα ότι γνώρισα στο νετ και μετά από λίγη ώρα θα άρχιζε να με κολλάει, προσπαθώντας να με πείσει και πάλι για να τους κάτσω. Εγώ εννοείται ότι θα το έπαιρνα στην πλάκα και θα είχα τις αντιρρήσεις μου, όπως έκανα πάντα με τον Αλί εννοείται. Την αρχή θα έκανε ο Αλί και θα καθοδηγούσε τον φίλο του τι και πώς να το κάνει, τα υπόλοιπα θα ερχόταν από μόνα τους.

Την επόμενη κιόλας μέρα, μου στείλε μήνυμα το απόγευμα, ότι είναι στο σπίτι ο φίλος του.
Ετοιμάστηκα με την ησυχία μου, φόρεσα εφαρμοστό παντελόνι και μπλουζάκι και ξεκίνησα για το σπίτι του Αλί. Εκεί με υποδέχτηκε και καλά με έκπληξη!
-          πως από δω παιδί;
-          Ξέρεις πως γίνονται αυτά, περνούσα τυχαία από εδώ, βγήκα τυχαία κουτάκια μπύρας στο περίπτερο και είπα να τις πιούμε παρέα
-          Ααα ωραία! είναι εδώ κι φίλος μου, πέρνα μέσα να τον γνωρίσεις
Μου σύστησε τον φίλο του Εμρέ. Ο φίλος του Αλί ήταν πιο ψηλός και το χαρακτηριστικό ήταν ότι φορούσε ήταν φαρδύ πάνω του, μου θύμισε τον τρόπο που φοράνε τα ρούχα τους οι μαύροι
-          άντε πάνε τις μπύρες στο ψυγείο, βαλε κι εσύ ότι θέλεις να πιεις και έλα
Γυρίζοντας στο σαλονάκι, πρόσεξα ότι ο Εμρέ άλλαξε θέση κι από τον καναπέ που καθόταν, πήγε στην πολυθρόνα, αφήνοντας προφανώς την θέση δίπλα στον Αλί για μένα. Προσπέρασα τον Εμρέ και πριν καθίσω έσκυψα επιδεικτικά, δήθεν για να αφήσω την μπύρα στο τραπεζάκι.
-          να τέτοια μου κάνει συνέχεια ξάδερφε, αλλά δεν με αφήνει να του ρίξω ένα πούτσο!
-          Ξάδερφος σου η φίλος σου είναι ο Εμρέ;
-          Εμρέ: φίλοι είμαστε αλλά σαν ξαδέρφια
-          Τι σημασία έχει! Εδώ ο ξάδερφος καύλωσε που έσκυψες μπροστά του
-          Καλά τι λες τώρα; άφησα την μπύρα στο τραπεζάκι, πώς να το έκανα;
-          Ο ξάδερφος κι εγώ πριν έρθεις, λέγαμε να βρούμε ένα πουστράκι να ρίξουμε κάνα πούτσο, γιατί έχουμε καιρό να γαμήσουμε! Αλλά αφού ήρθες εσύ, γαμάμε εσένα (με γέλια)
-           Καλά ρε Αλί; Πάλι τα ίδια; Δεν είπαμε ότι είμαστε φίλοι;
-          Τι φίλοι; Όταν μιλήσαμε στο ιντερνετ, συνεννοηθήκαμε για να σε γαμήσω κι όταν ήρθες στο σπίτι δεν ήθελες! Δεν σου αρέσω;
-          Ε όοοοοχι καλός είσαι, αλλά δεν μου βγαίνει να κάνω σεξ με όλους
-          Καλά τότε, θέλεις να πάρεις ένα τσιμπούκι τον ξάδερφο, που έχει πολλές καύλες σήμερα; Εγώ θα πάω στην κουζίνα, δεν θα βλέπω.
Μου πέρασε από το μυαλό να δεχτώ την πρόταση για την πίπα στον ξάδερφο, για να την σπάσω στον Αλί, αλλά δεν μου φάνηκε καλή ιδέα και συνέχισα το παιχνιδάκι. Γύρισα και κοίταξα τον Εμρέ, ο οποίος κοιτούσε τον Αλί, χωρίς να μου ρίξει ούτε ένα βλέμμα. Η αμηχανία του για την συνέχεια, που νόμιζε ότι μόνο αυτός και ο φίλος του γνωρίζουν ήταν εμφανή.
-          ναι αλλά μπορεί να μην θέλει ο Εμρέ
-          ρε σου είπα, πουστράκι θα ψάχναμε αν δεν ερχόσουν…να κοίτα
και σηκώθηκε όρθιος, κι έβγαλε τον πούτσο του έξω που ήταν ήδη σηκωμένος
-          κι ο ξάδερφος έτσι καυλωμένος είναι
-          φεύγω, γιατί το χόντρυνες το θέμα
κι έκανα την κίνηση να σηκωθώ από τον καναπέ. Εκείνη την στιγμή με ένα σάλτο πέρασε πίσω μου και μου έκλεισε το στόμα με το χέρι και πέσαμε στον καναπέ. Εγώ χτυπιόμουνα μουγκρίζοντας για να ελευθερωθώ από τα χέρια του Αλί. Αυτό που δεν ξέρω, είναι αν ο Εμρέ πρόσεξε ότι είχα καυλώσει κι εγώ, γιατί τόση ώρα καθόμουν πάνω στον σκληρό πούτσο του Αλί!!! Ήθελα να πω εκείνη την στιγμή «ρε παιδιά, επειδή δεν μπορώ να κάνω κάτι, θέλω να κάτσω να το απολαύσω!» όπως λένε χαριτολογώντας για τον βιασμό
-          Εμρέ; Πάνε το δωμάτιο και φέρε καπότες και την κολλητική ταινία που είναι δίπλα στο κρεβάτι…α και την κρέμα φέρε
Ίσα που πρόλαβε να μου πει, ενώ εγώ συνέχιζα να παλεύω και να μουγκρίζω πάνω στον Αλί, να μην παλεύω παρά πολύ έντονα, γιατί ο Εμρέ είχε χεστεί από τον φόβο του και ήθελε να ακυρωθεί αυτό που είχαν σχεδιάσει και καλά οι δυο τους, όσο εγώ πήγα στην κουζίνα για να αφήσω τις μπύρες.
Ο Εμρέ δεν άργησε να επιστρέψει με τα πράγματα από το δωμάτιο
-          κόψε ένα κομμάτι από την ταινία και κόλλα το στο στόμα του πούστη
έβλεπα τον Εμρέ να ψάχνει την άκρη στην κολλητική ταινία και να καθυστερεί αρκετά, από το άγχος του
-          άντε ξάδερφε, θα χύσω έτσι που κουνιέται πάνω στην πούτσα μου ο πούστης
μόλις κατάφερε να κόψει το κομμάτι, ένα να έρθει κοντά μας, αλλά σήκωσα το πόδι στο ύψος της κοιλιάς του και τον σταμάτησα
-          ξάδερφε, πιάσε τα πόδια του ανάμεσα στα δικά σου και κόλλα την ταινία στο στόμα
μόλις ήταν έτοιμος, ο Αλί πήρε το χέρι του από το στόμα μου κι ο Εμρέ προσπαθούσε να μου κολλήσει την ταινία στο στόμα, αλλά γύριζα δεξιά αριστερά το κεφάλι ψευτοφωνάζοντας να με αφήσουν. Ο Αλί με έπιασε κεφαλοκλείδωμα και είπε στον Εμρέ να κολλήσει την ταινία γρήγορα. Του είπε επίσης, να δέσουνε με την ταινία τα χέρια μου μπροστά μου. Έτσι ο Αλί μου έπιανε τα χέρια κι ο Εμρέ γύρισε τρεις φορές την ταινία γύρω από τους καρπούς των χεριών μου. Εγώ στο μεταξύ, δεν είχα σταματήσει καθόλου τα μουγκρητά και να κουνιέμαι, προσπαθώντας να αποφύγω το δέσιμο. Μόλις τελείωσαν σηκώθηκε ο Αλί και σπρώχνοντας με ξάπλωσε ανάσκελα στον καναπέ  κι άρχισε να βγάζει τα ρούχα του, ενώ ο πούτσος του ήταν ήδη έξω από το παντελόνι και φαινόταν να είναι εντελώς έτοιμος και καυλωμένος. Κι ο Εμρέ δεν πήγαινε πίσω, το παντελόνι του αν και φαρδύ, διέκρινα τον πούτσο του, που είχε σηκωθεί και πίεζε το παντελόνι. Βλέποντας τα αντράκια μπροστά μου, με τις ψωλάρες τους έτοιμες καυλωμένες να με σκίσουν, ξέχασα για λίγο τον ρόλο μου ως θύμα και χάζευα το θέαμα, αφού κι εγώ είχα καυλώσει τρελά και απορώ πως ο Εμρέ, δεν πρόσεξε τον πούτσο μου που φαινόταν πρησμένος μέσα από το στενό παντελόνι που φορούσα!
Ήρθε ο Αλί και με τράβηξε από το μαλλί και με ανάγκασε να καθίσω, κάνοντας διάφορους μορφασμούς με το πρόσωπο του και συλλαβίζοντας λέξης χωρίς φωνή, υπονοώντας σαφώς ότι χαλάρωσα πάρα πολύ για θύμα βιασμού! Άρχισα πάλι τα μουγκρητά και με τα χέρια μου έτσι όπως ήταν δεμένα από τον καρπό, απώθησα το χέρι του, που κρατούσε τα μαλλιά μου και με το πόδι τον έσπρωξα, για να τον απομακρύνω από κοντά μου και για μια ακόμα φορά έκανα προσπάθεια να σηκωθώ. Τότε επενέβη ο Εμρέ ο οποίος μου έριξε ένα χαστούκι και με έριξε πάλι στο καναπέ
-          Εμρέ: μην μας ξανά ακουμπήσεις πούστη
-          Αλί: καλά τον έκανες! Αντί να μας παρακαλάει να τον πηδήξουμε, μας κάνει κόλπα το πουστράκι
-          Εμρέ: καιρός είναι να του δείξουμε ότι εμείς δεν παίζουμε με πουστράκια, μόνο τα γαμάμε
Έβγαλε την ζώνη από το παντελόνι και με γύρισε μπρούμυτα, με εμένα να παλεύω να γυρίσω μέχρι που ήρθε ο Αλί και κάθισε πάνω στην πλάτη μου κι ο Εμρέ μου έκλεισε τα πόδια και κάθισε πάνω τους.
Πλέον με είχαν ακινητοποιήσει εντελώς. Ένιωσα μια δυνατή ζωναριά στα κωλομέρια μου, που πραγματικά με έκανε να τινάξω το κεφάλι πίσω, βγάζοντας πραγματικά μουγκρητά πόνου και πριν προλάβω να σκεφτώ οτιδήποτε, ο Εμρέ έριξε άλλες δυο επανωτές ζωναριές !
Τα μάτια μου είχαν γεμίσει δάκρυα από το τσούξιμο που ένιωθα στα κωλομέρια. Ευτυχώς ο Αλί κατάλαβε ότι ο φίλος του βαρούσε δυνατά και του πήρε την ζώνη και μου έριξε κι αυτός κάνα δυο ζωναριές πιο μαλακές, αλλά τα ήδη πονεμένα κωλομέρια μου, τις ένιωθαν σαν τις πρώτες, που να μη φορούσα και το παντελόνι!!!

Ο Αλί είπε στον φίλο του να με ξεντύσουν, έτσι ο Εμρέ μου κρατούσε τα δεμένα χέρια κι ο Αλί μου κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο. Ο πούτσος μου παρέμενε σκληρός
-          Εμρέ: κοίτα ρε τον πούστη, καυλωμένος είναι
-          Αλί: αφού σου είπα, κόλπα κάνει
-          Εμρέ: θα κάτσεις να σε γαμήσουμε με το καλό;
Έγνεψα όχι με το κεφάλι και ξεκίνησα άλλη μια γερή προσπάθεια να τους ξεφύγω, κάτι το οποίο έκανα με βαριά καρδιά, αφού ήθελα διακαώς να γαμηθώ από τον καινούργιο γαμιά μου, τον Εμρέ.
-          Αλί: τι τον παρακαλάς; Άντε να τον γαμήσουμε
Ο Αλί κάθισε στον καναπέ με ρίξε κάτω και με τράβηξε ανάμεσα στα πόδια του, φέρνοντας το κεφάλι μου πάνω στον πούτσο του! τυραννία σκέτη με το στόμα σφραγισμένο από την κολλητική ταινία!!!
-          Αλί: Εμρέ, γάμησε τον
Άκουγα τον Εμρέ πίσω μου να βγάζει τα ρούχα και να τα πετάει κάτω, μετά ακούστηκε το πλαστικό από το προφυλακτικό που άνοιξε και φόρεσε στον πούτσο του!
Είχα κουραστεί να το παίζω θύμα κι αυτό γιατί υπήρχε καινούργιος γαμιάς! Ήθελα να γυρίσω το κεφάλι και να φωνάξω στον Εμρέ να με ξεπατώσει κι ακόμα χειρότερο ήταν που δεν μπορούσα να καταπιώ την ψωλάρα του Αλί, που από ώρα ήταν πέτρα και την είχα μπροστά τα μούτρα μου! Είχα σταματήσει να κουνιέμαι κι είχα στηθεί καλύτερα περιμένοντας τον Εμρέ και μουρμούριζα συνέχεια με κλειστό το στόμα «γάμησε με, γάμησε με» που ακουγόταν σαν παθιασμένο μουγκρητό. Ένα μπάτσο από τον Αλί, μου θύμισε ότι πρέπει να αντισταθώ
-          Αλί: έτοιμος ο φίλος να σου ρίξει πούτσα
Ο Εμρέ γονάτισε πίσω μου και προσπαθούσε να με γαμήσει όσο εγώ κουνιόμουν για να το αποφύγω. Με έσπρωξε πιο μπροστά μέχρι το κεφάλι μου να είναι κολλημένο στα πλευρά του Αλί.
-          Εμρέ: φίλε άνοιξε τον κώλο του
Γράπωσε τα κωλομέρια μου ο Αλί με δύναμη και τα άνοιξε, βοηθώντας έτσι τον φίλο του να βλέπει καλά τον στόχο του. Αμέσως ένιωσα την σουβλιά της ψωλής του Εμρέ καθώς με απότομη κίνηση άρχισε να χώνει τον πούτσο του μέσα μου. Κάθε προσπάθεια να το αποφύγω κι όχι για χάρη του σκηνικού που είχαμε στήσει με τον Αλί, αλλά γιατί το απότομο σπρώξιμο με πόνεσε τρομερά
-          Αλί: σκιστ’τον τον πούστη, να μάθει άλλη φορά να μας κάνει κολπάκια
-          Εμρέ: θα στην ματώσω την κωλοτρυπίδα ρε πούστη
Τα μουγκρητά μου έγιναν πλέον αληθινά, όσο ο Εμρέ με γαμούσε όλο και πιο δυνατά και τον Αλί να βαράει τα κωλομέρια μου. Ελάττωσε για λίγο το ρυθμό που με γαμούσε ο Εμρέ και νόμιζα ότι θα αλλάζανε θέση, αλλά αντι γι’ αυτό ενιωσα τσούξιμο στο κωλομέρι από την ζωναρια που μου εριξε ο Εμρέ.
Ο Αλί ξάπλωσε προς τα πίσω και έφερε το πρόσωπο μου κατευθείαν στα αρχίδια του
-          Αλί: τα θέλεις ρε πούστη
-          Εμρέ: βαλ’τα στο στόμα του τι τον ρωτάς;
-          Αλί: μπορεί να τον θέλει στον κώλο του ρε ξάδερφε
Ο Αλί άρχισε να μου τρίβει τον πούτσο στο πρόσωπο και να μου ρίχνει αρκετά πουτσοσκάμπιλα
-          Εμρέ: ριξ’του πουτσιές στα μούτρα του πούστη
-          Αλί: θέλεις να σου ρίξω κι εγώ ένα πούτσο;
Του έκανα νόημα με τα μάτια «ναι» αλλά αυτός με χαστούκισε
-          Αλί: όχι ε;…πες τώρα, θέλεις κι από μένα πούτσο;
και συνέχιζε μετά από κάθε ερώτηση να με χαστουκίζει κάνοντας ότι παίρνει αρνητική απάντηση και ακολουθούσε κι ο Εμρέ με κωλοσκάμπιλα
-          Αλί: έλα ξάδερφε από εδώ, να του ρίξω κι εγώ ένα πούτσο
Είδα για πρώτη φορά τον πούτσο του Εμρέ, καθώς έπαιρνε την θέση του Αλί στον καναπέ και κατάλαβα γιατί πόνεσα τόσο πολύ όταν πρώτο μπήκε μέσα μου! Το πουτσοκέφαλο του ήταν τεράστιο σε σχέση με τον κορμό του πούτσου σε αντίθεση με του Αλί που το πουτσοκέφαλο ήταν κάπως μυτερό και σε σχέση με τον κορμό που ήταν αρκετά παχύς, μικρότερο.
-          Εμρέ: φίλε θα του τον δώσω τσιμπούκι
-          Αλί: πρόσεξε μην φωνάξει αν του βγάλεις την ταινία
-          Εμρέ: ας φωνάξει αν θέλει, θα φάει φάπες γερές.
Δεν είχα καμία πρόθεση να φωνάξω, ήθελα να πάρω στο στόμα μου αυτό το τεράστιο πουτσοκέφαλο και να το ρουφήξω με όλη την δύναμη μου! ετοιμαζόμουν όμως να πάρω στον κώλο τον πούτσο του Αλί, παρόλο που με έχει γαμήσει πολλές φορές, δεν είχα συνηθίσει ποτέ! Χρειαζόταν πάντα πέντε συν γαμήσι από τον πούτσο του Αλί, για να μου ανοίξει καλά την τρυπά και να το ευχαριστιέμαι κι εγώ. Ο Εμρέ κατά διασκέδαζε τα μουγκρητά που άκουγε, καθώς ο Αλί μου έχωνε την ψωλάρα του στην κωλοτρυπίδα μου
-          μπράβο φίλος το έσκισες το πουστράκι
-          για να μάθει τι πούτσα έχανε τόσο καιρό ο κωλόπουστας
Ο ένας ακολουθούσε τον άλλον στις φάπες! Ο Εμρέ δεν έριχνε δυνατά χαστούκια, ίσα ίσα πολλά και μικρά χαστουκάκια, ενώ ο Αλί, βαρούσα ασυνήθιστα δυνατά κωλοσκάμπιλα!
-          Αλί: άντε δωσ’του τσιμπούκι ξάδερφε
Μου τράβηξε την κολλητική ταινία από το στόμα απότομα ο Εμρέ, αλλά δεν ένιωσα τίποτα! Ήδη από τα χαστούκια και την καύλα ήμουν ξαναμμένος, άρπαξα κατευθείαν τον πούτσο του στο στόμα και τον ρουφούσα λαίμαργα, και παρόλη την εμπειρία μου στις πίπες, με δυσκόλευε να τον καταπιώ το πρησμένο πουτσοκέφαλο του Εμρέ!
-          Εμρέ: έχει λυσσάξει ο πούστης
Έπιασε τα χέρια μου ο Εμρέ και έβγαλε και από εκεί την ταινία, πλέον μπορούσα να χουφτώσω τα πάντα! Ο Αλί μου έσκισε την κωλοτρυπίδα ανελέητα κι ο Εμρέ μου γαμούσε το στόμα στον ίδιο ρυθμό με τον φίλο του!
-          Εμρέ: ξάδερφε θα χύσω
-          Αλί: κι εγώ έτοιμος είμαι
Και μόνο στο άκουσμα, άρχισα να χύνω τρέλα, χωρίς καν να πιάσω τον πούτσο μου, με τον πούτσο του Εμρέ καρφωμένο στο λαρύγγι μου και τον κώλο μου να κουνιέται τρελά, καρφωμένος στην ψωλάρα του Αλί. Ο Εμρέ σηκώθηκε και γονάτισε πάνω στον καναπέ, φέροντας τον πούτσο του ακριβός μπροστά στη μάπα μου, τραβώντας μαλακία.
-          Αλί: ριξ’τα στη μάπα του παλιόπουστα ρε φίλε
-          Εμρέ: χύνω ρε πούστη, παρ’τα στη μάπα
Με έχυναν ταυτόχρονα, ο Αλί είχε βγει από μέσα, είχε πετάξει την καπότα δίπλα και έχυνε στην πλάτη μου, ενώ ο Εμρέ τρέμοντας ολόκληρος, μου πετούσε τα χύσια στη μάπα! Είναι από τα από τα λίγα άτομα που έχω κατατάξει σε αυτούς που «κατουράνε» χύσια! Η μάπα μου ήτα σχεδόν καλυμμένη με τα χύσια του Εμρέ.

Ο Αλί με σήκωσε και με κόλλησε πάνω του, ενώ εγώ κοιτούσα την ακόμα καυλωμένη πούτσα του Εμρέ, αλλά ένιωθα και τον σκληρό πούτσο του Αλί να μου πιέζει τα κωλομέρια
-          Αλί: σου άρεσε μανάρι μου;
-          Εγώ: μμμ ωραίο ήταν, αλλά ήθελα να σας πάρω τσιμπούκι και τους δυο μαζί
Ο Εμρέ κοιτούσε, αλλά δεν καταλάβαινε τι λέγαμε, φαινόταν στο βλέμμα του, γι’ αυτόν έπρεπε εγώ να είμαι φοβισμένος και ταλαιπωρημένος από τον υποτιθέμενο βιασμό μου.
-          Εμρέ: εεε πλάκα μου κάνετε;
-          Αλί: δεν σου άρεσε;
-          Εγώ: πίστευες ότι με βιάζετε;
-          Εμρέ: ναι!!!! και όταν ήρθες στο σπίτι και μου είπε ο Αλί ότι είσαι αυτός που ήθελε να σε γαμήσει, αλλά δεν του κάθεσαι…φοβήθηκα και είπα να μην το κάνουμε σήμερα!
-          Αλί: αλλά γούσταρες;
-          Εμρέ: ναι πολύ. Και τώρα που ξέρω ότι το είχατε στήσει, κατάλαβα γιατί ήταν καυλωμένος κι αυτός από την αρχή!
-          Εγώ: νόμιζα ότι δεν το πρόσεξες
-          Εμρέ: από την πρώτη στιγμή, αλλά δεν πήγε το μυαλό μου ότι είναι στημένο!

Καμία από τις δυο ψωλές δεν έλεγε να χαλαρώσει, σημείο που μου έδειχνε ότι θα είχαμε συνέχεια. Έβγαλε την μπλούζα και με αυτήν σκούπισα τα χύσια από το πρόσωπο μου και γύρισα έτσι όπως ήμουν στα γόνατα για να βλέπω και τους δυο

-          εγώ: λοιπόν γαμιάδες; Έτοιμοι να μου ρίξετε πούτσο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου